To auto ma jedynie sitko przy pompie paliwa - wymiana tylko w przypadku wymiany pompy paliwa.
W załączniku film, ciśnienie paliwa mierzone tuż przy listwie, wcześniej wymieniłem pompę, filtr paliwa papierowy i sitko pompy paliwa, ciśnienie 2.0 bar. utrzymuje się przez prawie dobę, o ci biega ?
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
W 2.0crdi zwykle blokuje się lub nie domyka zawór EGR w pozycji otwartej lub zapycha się sitko pompy paliwa w baku (wtedy w filtrze paliwa jest szary osad). Pozdrawiam
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
Filtr paliwa jest to sitko razem z pompą paliwa w baku. Nie wymaga wymiany okresowej.
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
W zbiorniku na pompie tylko sitko będzie , nic więcej .
Witam.Prosze sprawdzić sitko pompy paliwa,jeśli zabrudzone umyć.Następnie wyjętą pompę podpiąć do akumulatora jeśli się nie grzeje i nie piszczy jest ok.Czujnik obrotu wału istotnie może miec wpływ.
Dobra Ogarnięte sitko w pompie paliwa zawalone max
Znajduje się w zbiorniku paliwa przy pompie paliwa.
Problem rozwiązany. Zamulone sitko w pompie paliwa, ogólnie dużo ''mentów'' w zbiorniku, sitko wyczyszczone, auto pali na tyk. Dziękuje za pomoc i sugestie
Jesli chodzi o syf w baku, to mozesz sobie samemu wyczyscic. Prawdopodobnie zatyka sie sitko przed pompa paliwa.
Sprawdz czy sitko od pompy paliwa nie jest zanieczyszcone. może nie dostawać paliwa. Podobną usterkę przerabiałem w fordzie mondeo.
Galareta zapycha sitko w pompie paliwa w zbiorniku na 99%
Dlatego mówię, wyrwij go "na chama" albo przebij i się przekonasz. Sitko zawsze możesz później dorobić z filtra siatkowego pompy paliwa, "wspawasz" na gorąco i będzie jak oryginał albo lepiej. Powodzenia.
Sprawdź układ paliwowy , filtry, zatkany wężyk brud na spodzie baku , słabo działająca pompka zasilająca jeżeli ma odkręcany dekiel ma też sitko, lub przytkane sitko w pompie paliwa
ztego co piszesz to prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz powietrza - może nie zapisywać usterek ale wprawny elektryk zobaczy w liście danych , że dane z niego są nieprawidłowe. agila nie ma filtra paliwa - tylko sitko na pompie w zbiorniku - zdiwiłbym się jak by ci wymienił ten fitr :D jarek
Sprawdź smok w zbiorniku jest tam sitko na dnie ,może pompa paliwa w niej tez jest sitko
W baku w pompie paliwa masz takie sitko które się zapycha
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
W pompie Lucas sitko jest na wejściu paliwa do pompy. Odkręcamy przewód paliwowy, dużą nakrętkę i w środku jest sitko, sprężyna i tłoczek zaworu regulującego ciśnienie wewnętrzne w pompie.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
No niestety nie nie rozumiem kompletnie pompa słychać że pracuję ale przez węże nie idzie paliwa pompa paliwa ma 2 króćce one są praktycznie suche co sprawdzać dalej? Chyva że nie działa przez to, że dlatego że nie jest szczelna ponieważ to auto ma taką nakrętkę na pompę paliwa jak demontowalem to rozwaliłem to bo nie chciało pójść więc teraz tego nie...
Jak nie możesz filtra paliwa zlokalizować to prawdopodobnie jest w baku na pompie paliwa. Drobne sitko albo coś podobnego. Węglowy od par paliwa może być gdzieś pod przednimi błotnikami,zderzakiem itp.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
bardzo wazna jest jakosc paliwa i czystosc filtr paliwa chroni układ wtryskowy a nie pompe paliwa . pompa ma tylko drobne sitko, wiekszos przypadków to uszkodzenia pompy od zanieczyszczen z paliwa
No nie wiem... dwa piny i do tego z numerkami na schemacie, ciężko będzie. Ta, akurat. W całej pokrywie co jest przykręcona do baku jest sześć pinów. Wiem że po odkręceniu pokrywy z pompą i pływakiem wszystko się by wyjaśniło. Jednak bez sensu jest odkręcać bez istotnej przyczyny. Dodano po 48 Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. No nie...
Sprawdziłem kod ISO: 55 EF 8F.Jeszcze raz zmieniłem świece(na droższe:D),dolałem paliwa (z innej stacji),wyczyściłem sitko na pompie paliwa i jest poprawa :D ,choć nie całkiem:cry: .Pali z dotyku,chodzi równo,wolne obroty OK.ALE STASZNIE KOPCI na siwo,czyli skład mieszanki bogaty.W poniedziałek jeszcze raz sprawdzę kompresję bo pomiar wykazał 15 atmosfer...
Sam napisałeś sobie odpowiedź . Sprawdź odcinek od filtra do baku.W moim zx-sie było zapchane sitko . Pompa działała lecz paliwa nie podawała ze względu na "syf" w baku. Wyczyściłem sitko ,karcherem przepłukałem bak jest ok.
Ogólnie to radziłbym sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Często przy zanieczyszczonym paliwie zatyka się sitko przez które pompa zasysa paliwo w baku lub zużywa się sama pompa.
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
Brak filtra paliwa. No to do czyszczenia wszystko na drodze pompka paliwa - powrót paliwa czyli wszystkie wtryski i tak dalej. Ja osobiście z doświadczenia wiem, że powinny być dwa filtry paliwa. Jeden to sitko montowane na ssaniu pompy paliwa(w baku paliwowym) a drugi powinien być w okolicach silnika od strony pasażera.
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego.
Wyciągnij pompę paliwa kora jest umieszczona w zbiorniku i zobacz czy sitko w pompie nie jest zasyfione. Miałem już dwa takie przypadki i sitko zasyfione było.
W zbiorniku jest tylko sitko na smoku pompy niskiego ciśnienia. Jedyny filtr paliwa jest pod maską zintegrowany z separatorem wody. Połączenia przewodów przy filtrze jak i obudowa filtra muszą być szczelne.
Do oczyszczenia smok pompy paliwa w zbiorniku , nie sitko na zewnątrz tylko trzeba rozebrać zasobnik pompy ,wewnątrz jest jeszcze jedno sito.
Napięcie sprawdzić nie zaszkodzi,filtr paliwa również. Też obstawiam syf w zbiorniku na dnie ,lub jakieś syfiaste paliwo. Co i tak jest dziwne, chyba że nie założył sitka przed pompą?
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Jeśli twój mechanik mówi że to wina pompy paliwa to zmień mechanika - bo nie ma pojęcia o czym gada. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Prędzej już pompy oleju tylko wtedy kontrolka na zegarach powinna się zapalić. Ja obstawiam sitko jeśli jest lub słaba regeneracja turbo.
Witam. Mam takie pytanko co może być przyczyną iż pompa z tym sitkiem co jest przy niej nie pompuje w ogóle paliwa a bez normalnie działa. Czy dostane takie sitko osobno ? Czy może to działać bez tego sitka ? Sitko przemywałem i brak efektów. Zdjęcie : http://obrazki.elektroda.net/54_12725452...
Czy występują problemy z wtryskami? Jeśli pompa paliwa w zbiorniku hałasuje, trzeba wyczyścić zbiornik i sitko pompy.
Sprawdz przelotkę przewodu doprowadzającego paliwo do pompy (sruba) czasani montują tam małe siteczko ,sitko moze też być pod tą śrubą (będzie widać sprężynkę a pod nią jest to sitko )gdy zapchane to pompa nie ma paliwa w dostatecznej ilości.
A jak tam filtr paliwa? Czasem sitko w pompie w baku jest zapchane i brakuje mu paliwa. Jak nie to komp sprawdzenie błędów,log z pracy kiedy jest problem. Bo to albo problem z brakiem paliwa, albo coś z elektryka do pompek ,samymi pompkami, czasem wytarty wałek daje takie jaja ale wtedy długo nie pojedzie i walek zmasakrowany do granic możliwości.
Zarośnięte sitko w zbiorniku.Czyszczenie pomoże.
Przecież pisał że bez korka jest to samo, ja bym sprawdził wydajność pompy, chyba kolo litra na minute ma być aczkolwiek pewien nie jestem, może ma bardzo brudne sitko przy pompie i jak jest miej paliwa ciągnie mniejszą powieszchnią paliwo.
Czy wykluczyłeś możliwość "łapania" powietrza przez układ zasilający ( także powrót ). Miałem kiedyś taki przypadek. Po za tym jest możliwość zabrudzenie ( zapchania ) sitka przy pompie paliwa w zbiorniku.
Jest tylko sitko w zbiorniku paliwa które wymienia się razem z pompą paliwa
pompa była przytkana .przeczyściłem sitko i gra
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Podciśnienie w zbiorniku sie robi?? Pompa dociskana jest do dna sitkiem??
Pompa paliwa ma dodatkowy filtr paliwa - sitko, znajduje się ono pod śrubą przewodu zasilającego.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Jeśli będziesz mieć błąd od wysokiego ciśnienia paliwa, wtedy całkiem możliwe, że silnik ograniczy moc. Wymień filtr paliwa, sprawdź odstojnik i sitko na pompie.
Witam, Mam poważny problem którego nie mogę zlokalizować a wszystkie komputerowe diagnozy są bardzo ogólne. Problem z krótkimi dławieniami pracy silnika pojawił się w Chorwacji gdzie zaraz poddaliśmy BMKę badaniu - diagnoza była : może to być pół silnika. Błąd wskazywał problem z dostarczaniem paliwa do silnika. Mechanik zalecił wymianę filtra i sprawdzenie...
Najpierw sitko, nastepnie zatrzaski i podwazasz obudowe. Dokladnie sie przypatrz. Pewnie nieaktualne juz. :>
Witaj. Wyjmij pompe paliwa z auta na dnie pompy jest sitko które czesto sie zapycha w fiatach. Druga sprawa 1 bar to troszke zamało jak na wydatek pompy paliwa. W tym aucie jest Jednopunktowy wtrysk czy Wielopunkt?
To jest tylko sitko i jakaś wata w środku, ciężko to nazwać filtrem. Właściwy filtr jest montowany na albo na zewnątrz zbiornika (częściej) albo wewnątrz (rzadko). Wewnętrzny, jeśli jest w ogóle możliwość wymiany, wymienia się co około 200 tys km. Nie ma możliwości jego wyczyszczenia. W linku pierwszy lepszy sklep z filtrami do pompy. https://www.wegasklep.pl/12899-filtry-do...
pompa musi miec sitko. Wezyk mozna załozyc i powinno byc ok, ale pompa musi lezec w paliwie inaczej Ci nie zassa.
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
To zanim ją zamontujesz, to sprawdź, czy da się zassać paliwo ze zbiornika. Może tam się już tyle syfu nabrało, ze zatkało sitko.
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
wymien pompe paliwa mialem to samo w astrze sonda tez szalala elektrycy targali kase i nic sam zmienilem pompe ilata do tej pory a powodem bylo to ze na dole pompy jest male sitko ktore tez ma prawo sie zapchac malo tehgo moje spadlo a do pompy dostala sie uszczelka ta pomiedzy sitkiem a pompa i dupa auto nie dostawalo paliwa i kicha
BIP-y poza skalą plus kod 6 na wtryskach. Pierwsze ciśnienie paliwa na pompie tandem ( wygląda na brak paliwa ). Szarpanie pojawia się od razu przy 2000 RPM i wyżej czy chwilę ciągnie i dopiero dostaje czkawki. Bo podejrzane są pompa w baku (sitko na niej jak i sama pompa - ale wtedy chwilę by szedł chyba że poziom paliwa jest zawsze niski w filtrze)....
Sitko poprawnie założyłeś ? Paliwo nie ma dziwnego zapachu ?
Nie rozumiem, po coc chesz wymieniać wskaźnik. Może chodzi Ci o pływak wskaźnika poziomu? Wymień samą pompę, pływak, sitko i obudowę zostaw starą.
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
Na mojego nosa uszkodzony zawór przelewowy, lub zabrudzone sitko pod nim.
W tych autach złuszcza się powłoka wewnątrz zbiornika paliwa. Dobrze byłoby profilaktycznie zajrzeć do zbiornika i sprawdzić sitko pompy. Poza tym niezbędne będzie wykonanie diagnostyki czy świece żarowe sprawne, czy czujnik wału korbowego wskazuję odpowiednie obroty no i czy ciśnienie na listwie CR też jest prawidłowe :)
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Problem rozwiązany, przyczyną była pompa w zbiorniku wymieniona na drugą używaną lecz po obejrzeniu starej i sprawdzeniu czy działa to okazało się że przyczyną było brudem sitko na pompie oraz kanał doprowadzający do pompy paliwo przy niskim stanie paliwa.
Witam, potrzebuję pomocy. Kia 1.7 CRDi po przejechaniu krótkiego odcinka, około 20 metrów, i wyłączeniu silnika, po chwili nie chce zapalić. Po postawieniu go na nierównościach zapali i po chwili zgaśnie. Wymienione filtry paliwa, sitko w baku i przekaźnik pompy. Czasem jest tak, że jeżdżę tydzień i auto normalnie jeździ.... AI: Czy na desce rozdzielczej...
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Sprawdź filtr paliwa czy jest w nim paliwo. Tam jest zawleczka i można zajrzeć do środka. Jak nie ma to podłącz do filtra bańkę i/lub zalej filtr. Jak po dłuższym kręceniu zacznie się jąkać i odpali. To masz problem z podawaniem paliwa z baku do filtra. Czyli pompa padała czasem sitko na niej zabije się na amen. Zresztą po przekręceniu stacyjki pompa...
Witam ,drogich forumowiczów Prosze poradzcie mi co moze byc przyczyna szarpania silnika na równomiernych obrotach samochod tak jak w temacie golf iv 98r 1.4 16v silnik AHW Szarpanie występuje wtedy gdy jadę równomiernie i nie niezależnie od biegu, podczas przyspieszania jest ok , natomiast podczas trzymania stałej prędkości silnika następuje jego silne...
Witam serdecznie mam problem z Landrover Freelander 2.0td 112 KM silnik BMW z 2006r.Nie mogę wykasować błędu 1255 czujnik ciśnienia paliwa przed rampą wtryskową bład jest stały. Do tej pory jest wymienione na nowe pompa paliwa filtr wyczyszczone w zbiorniku sitko oraz nowy orginalny czujnik ciśnienia paliwa na przedniej prawej podłużnicy.Auto pali od...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
[quote="bierdek12"]filtr paliwa jest nowy przewody paliwa są wymienione na gumowe od zbiornika . to znaczy od pompy paliwa do listwy zasilającej. Powrót też jest na nowych przewodach. od listwy do zbiornika. Jutro wyciągam pompę paliwa dnia 16.02.2014. pompa paliwa wyciągnięta, okazało się , ze nie ma takiego kwadratowego filtra a sitko metalowe było...
Ten jak to nazywasz "filtr" to tylko sitko pod pompą, wiec skoro wyciągałeś cały "kosz" to możliwe, że coś popsułeś.... ale nie ucieka przewodem przelewowym Przelew i regulator jest w "koszu"... w baku... Tak naprawdę to sitko powinno być wymieniane razem z pompą...
Faktycznie dziwny przypadek.Ja mam 206 1,1 ale z 2000 roku,mam ją od nowości.Elektryka to słaby punkt tych modeli ale słyszałem,że od 2002 roku to uległo poprawie.Tak jak podpowiadają sprawdż ciśnienie paliwa na listwie,Twój model już nie ma filtra paliwa przy zbiorniku.Nie wiem co to za tryb awaryjny,że jak kręcisz rozrusznikiem to włączają się wycieraczki?Z...
]wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza? Pompa to nie tylko głowica, tam jest parę oringów, sitko i jeszcze parę rzeczy. Najlepiej oddać do fachowca bo musi być ustawiona dawka paliwa, a oni mają przyrządy pomiarowe.
Tak jak pisałem wcześniej filtra paliwa zewnetrznego nie ma jest tylko sitko w koszu od pompy, które jest czyste.
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
wtyczka od modułu jeszcze zostaje oraz sprawdzenie czy pompa paliwa podaje pełne ciśnienie(bo może być zasyfione sitko w baku)
Dla potomnych: nie bazujcie tylko na kompach: że nic nie wskazuje i nie wiadomo co mu jest. U mnie była błaha sprawa: zatkane przewody przy pompie. Demontaż pomy, wypłukanie syfu i ręką odjął. Pomimo że pompa wskazuje prawidłowe ciśnienie, ale benzyna krążyła sobie między bakiem a zrzutem. I druga uwaga: w moim typie NIE MA filtra paliwa. Jego funkce...
Wspomniałeś że wymieniłeś pompę paliwa.... którą ? tą w baku czy tą tandemowa która jest na silniku?? Jak wymieniałeś pompę tandemową to możesz mieć olej w baku. a on zatyka sitko z ssaka. Taki przypadek miałem w quattro u znajomego.
Odpuść na razie te wtryski.Jedż do jakiegoś mechanika który zmierzy ciśnienie paliwa,bo jeśli pompa miała rozerwane sitko i było w niej tyle syfu to na 99 jest ona do wymiany.
Wtryski maja pylić i grać jak klapę wychylisz ręką na włączonej pompie takie piiiiiiiii . Może być padnięty regulator termiczny. I wywal/wymień małe sitko śrubie na wlocie paliwa do rozdzielacza. wtryski po załączeniu pompy niektóre pylą inne sikają po zaniku ciśnienia niektóre się zamykają a nie które leją jeszcze. dramat
Wyciągnij pompę ze zbiornika i sprawdź czy sitko w niej nie jest przypchane. czasem w zbiorniku mogą się znaleźć różne skarby:-) (czyt smieci) ostatnio miałem tak w peugocie 106 sitko było tak zapchane ze wogule nic niepompowała paliwa. pompa przeżyła na szczęście. ;-)
Objawy jak przy fizycznym niedoborze paliwa. Przy max obrotach i pełnym obciążeniu brakuje go. Na jedynce idzie, bo wystarcza "zapas" wewnątrz pompy. Wydajność pompy wstępnej się nie zmieniła. Jeśli nie ma jakiegoś sitka, pisałeś że z butelki jest tak samo, to może przelewa pod obciążeniem? Przy zbyt niskim ciśnieniu nie daje sygnału na wtryskiwacz....
Audi 150 KM 2.5 TDI V6 1998 rok Po naprawie pompy wtryskowej samochód wyjechał odemnie z warsztatu na trasie zaczął gasnąć lecz z trudem można było go uruchomić - facet wrócił pojawił się błąd 0222( transmisja danych błędna) zatkało się też sitko w zbiorniku na pompie paliwa . pompa ponownie poszła do naprawy tym razem do dobrego serwisu pomp sitko...
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
sitko paliwa sitko zbiornik paliwa sitko paliwa zbiorniku
wpisany tekst komórek bezpiecznik zasilacza komputera instrukcja obsługi funai
sterownik pieca sprzedam sterownik pieca sprzedam
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach Jak odzyskać kod do radia Seat Altea?