Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/demontaz-zamka-w...
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
prawdopodobnie urwał się kabelek zasilający siłowniki
Nie działa jeden z siłowników zamka drzwi - najprawdopodobniej jest uszkodzony - czy Omega A ma takie same siłowniki jak Vectra A - bo oferują mi właśnie od Omegi ... kto wie? Za informację z góry dziękuję...
najprostszą odpowiedzią będzie pewnie przerwa na kabelkach. :) a czy siłownik w tych drzwiach pracuje a mimo to nie otwiera?
Mam malutki problem z kabelkami. Kupiłem nowy siłownik master. Ma pięć kabelków: niebieski, zielony, brązowy, biały, czarny. W samochodzie(Opel Vectra A) też jest 5 kabelków, ale inne kolory: czerwono-czarny, niebiesko-czarny, brązowy, żółto-czarny i biało-brązowy. Jak to połączyć poprawnie, aby nie uszkodzić urządzenia?Oświećcie mnie!
Te mikrostyki są wewnątrz zamka przy siłowniku
Zamki odryglowują się, ponieważ nie zamyka drzwi kierowcy. Uruchom zamek w drzwiach kierowcy. Często padają mikrostyki wewnątrz siłownika. Chyba na forum vectry jest opis jak naprawić siłownik
uniwersalne siłowniki różnią sie od orginalnych oryginalne sa wbudowane w zamek i trudno je same wymienic najczestrzą przyczyną jest przetarcie przewodów przez szybe no i wilgoć sprawdz główny siłownik sterujący
Temat z 2010 roku..... ale ok, który siłownik?
podaj mu plus po zapłonie i uderz w sterownik zamka centralnego
Żadnego siłownika nie potrzeba wymieniać !! Sterownik radiowy cie ratuje, albo wymiana kasety zamka. Sam siłownik w kasecie napewno ok, tylko switch wyrobiony.
Siłowniki poodłaczaj, one potrafią zwierać, a na przewodach to jedynie w przelotce tylnej klapy.
jeśli dasz radę kluczyk w drzwiach kierowcy obrócić o 90° w kierunku zamknięcia igo wyjąć w tej pozycji to masz fabryczny central z podwójnym ryglem , a wtedy siłownika ręcznie nie cofniesz , jedynie elektrycznie lub łomem . pozostanie odkręcenie siłownika od zamka -powodzenia
Silniczek jest taki sam w zamku Vectry i siłowniku Omegi.W zamku Vectry często padają mikrowyłączniki(ten który jest szeregowo z silniczkiem.
Przy podobnych objawach, czasem wystarcza czyszczenie siłowników i mechanizmów, niestety często dopiero wymiana siłownika załatwia sprawę.
Myślę jednak, że to siłownik.
Witam, Wpadłem w posiadanie Opla Vectry B Kombi. Niestety zamek centralny z pilota nie chce działać. Wymieniałem baterie, próbowałem programować... wszystko bez skutku. Dioda na pilocie w momencie kliknięcia się zapala, jednak nie następują żadne akcje. Zamek centralny działa normalnie "z kluczyka". Czy to może być awaria siłownika?
MaciejWS napisał: Viki B 100% trafienie. Problem byl wlasnie z mikroprzelacznikami. Bardzo się ciszę, że udało Ci się naprawić siłownik. Jeżeli go rozbierałeś, to podaj oznaczenie tego mikrowyłącznika
Niekoniecznie chińskie. tyle tylko, czy jest sens ładować cokolwiek droższego w tak stare auto. Kup jakiś uniwersalny, z pełnym interfejsem sterowania siłownikami (wbudowane przekaźniki), który będzie sterował bezpośrednio. Oryginalna instalacja centralnego do pełnego wykorzystania.
Napisz coś więcej jaki model Vectry , czy niedziała jeden siłownik czy wszystkie.
Jest uszkodzony siłownik. Dzieki za porady.
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Ale to jest Vectra B chyba a nie A Zdrugiej strony siłownik mozna wyjąc i sprawdzic czy chodzi
wymiana microswitcha w siłowniku załatwi sprawę
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
Możesz przeciesz wstawić uniwersalny. Zresztą w Vectrach często oryginalny zamek sie psuje, a ja z doświadczenia wiem, że pomaga wyjęcie siłownika zamka i.....uderzenie nim o ziemie :-) - działa w 90% przypadków :)))
Prawdopodobnie spaliły się siłowniki
Vectra niema siłownika!Wszystko jest w zamku silniczek przekładnia + mikrowyłączniki które często padają.Rozbieranie kłopotliwe ale do zrobienia.
Witam, WLOC - proszę o trochę więcej szczegółów odnośnie tych zamków i manualnego rozpracowania całej tej operacji. (które śruby w tapicerce trzeba rozkręcić-gdzie one są , może jakieś zaślepki, co to znaczy, że siłowniki są z zamkami-daje się to wszystko rozkręcać, może coś trzeba nawiercać np . obudowę siłownika?) nigdy czegoś takiego nie robiłem....
Panowie ale centralny w vectrze to z zamkiem jedna część czyli siłownik jest razem z zamkiem w jednej puszce
Ja w tych modelach zawsze doczepiam siłownik SLAVE pod kable prądowe z zamka, a styki zostawiam na oryginalnym zamku. 30 min roboty i zamek zrobiony za koszt 8zł.
sprwadz dokladnie siłownik w drzwiach kierowcy
chyba była by to szansa otworzyć.trzeba by było udac se do kogoś kto ma tester serwisowy Tech1,i po skomunikowaniu się z modułem zamka wybrać funkcję "test nastawników",i wybrać "podwójne ryglowanie".Tester wtedy uruchomi siłowniki.
Witam Chyba coś sie stało w drzwiach kierowcy może siłownik odmawia współpracy albo coś z przewodami doprowadzających sygnały ster i zasilania do siłownika. Pozdrawiam.
Witam . Czesto taki przypadek występuje w niedomykaniu zamka w których jest siłownik "master" ciężko działający zamek nie pozwala siłownikowi na jego pełne zamknięcie lub otwarcie. Oczysc i zamek i nasmaruj go
Jeżeli zamyka z pilota 3 drzwi to znaczy że pilot jest ok.nic tam nie musisz programować tylko rozkręć drzwi kierowcy i zobacz do siłownika . Pozdrawiam
Tam typowa usterka jest mikroprzelacznik.Kolega tez mial problem z tym.
Mało prawdopodobne aby naraz uszkodziły się siłowniki w 3 drzwiach, napewno coś z wiązką. Można zdjąć listwy plastikowe z progów lub ze słupków drzwi tylnych i podając napięcie na siłownik spróbować otworzyć drzwi. Sprawdź czy nie zginęło napięcie +12V do zasilania siłowników.
A do siłowników dochodzi napięcie podczas zamykania i otwierania ?
Moim zdaniem problem tkwi właśnie w drzwiach od kierowcy (porostu siłownik nie pracuje i z racji tej iż jest umieszczony od strony kierowcy domniemam ze jest to siłownik typu master) .A to skutkuje tym iż gdy otwierasz autko kluczykiem wszystko jest oki ponieważ mechanicznie przestawiasz siłownik i nie dochodzi do wystawiania sprzecznych stanów na wyjściach....
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Ten sterownik masz do wysterowania siłowników z luczyka, cenralny zamek był domontowywany? Czy służy on do sterowania z pilota?
Od pewnego czasu nie dziala mi centralny zamek (fabryczny), a dokłądniej otwiera normalnie z pilota, ale nie zamyka (pilot jest na pewno OK). Siłownik padł czy raczej centralka ?? Gdzie to kupic ?/ Pozdrawiam
Sprawdż czy dochodzi sterowanie do tego siłownika - jak dochodzi to wyłam mocowanie druta w siłowniku! Pozdrawiam.
Teraz nasuwa się pytanie co może być przyczyną upalenia siłowników? Miałem klienta u którego siłowniki się prawie, że potopiły i wyglądało jakby ktoś podał zbyt duże napięcie zasilania ich. siłowniki nie chodziły przed spaleniem non stop i zdarzyło się to w ciągu jednego dnia (3 siłowniki spalone)
witam to morze warto odlączyć kostke od tego siłownika klapki paliwa i zobaczyć wtedy czy są dalei takie chece jak nie to wtedy wiadomo
Zamykając z kluczyka, zamykasz zamek mechanicznie. I siłownik może być martwy aż strach, a drzwi i tak się zamkną. Wszystko wskazuje na przerwę w obwodzie silnika siłownika drzwi kierowcy. Do sprawdzenia wiązka i sam siłownik. Bez problemu można go zastąpić siłownikiem uniwersalnym.
Ja się spotkałem z czymś takim w BMW, nie puścił przekaźnik w centralce zamykający drzwi i popaliły się silniczki w siłownikach tym samym blokując je.
Gdzie tam jest silnik, o którym piszesz? wewnątrz kasety zamka Jesteś pewny, że to nie siłownik, tylko silnik?
Siłowniki padają (naprawialne) ale lepiej i szybciej jest wymienić
Poszukaj książki sam naprawiam. Siłownik centralnego wychodzi z całym zamkiem z tego co się orientuję.
Jeśli nie pomogło zaprogramowanie pilota trzeba posprawdzać styki w siłownikach zamków sterujących, sprawdzić czy są impulsy sterujące, czy jest właściwe zasilanie, co do klapki, sprawdzić siłownik... Usterka nie ma związku z blokadą tylnych drzwi.
Wprawdzie auto z 96 roku nie jest takie stare ale wszystko wskazuje na mechaniczne zużycie siłownika. Bo, jak piszesz, odłączony od zamka też potrafi odbić. Najlepiej podmień silownik na, jeśli się da, to uniwersalny, jeśli nie, to sprawny oplowski.
Ale miedziane więc bardzo to nic nie przeszkadza już tak podłączałem jak mi kabla zbrakło normalnego. Inna ochronka. Chodziło o siłownik nie szyby :P
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie. Gdzie kupić mikroswitche, jak je wymienić w zamku. Większość zamków w GM rozbiera się przy pomocy...
Witam.Mam vectrę 1.6 16v z 1998roku.W dzrzwach są lamki które nie są podłączone.Wymyśliłem że podłącze je w ten sposób że sterowanie złapię z włącznika oświetlenia wewnętrznego w słupku tj minus a plus złapię na kablu od siłownika centralnego zamka.Czy można tak podłączyć i czy nie uszkodzę centralnego zamka?Dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam.
Siłowniki są na 50% dobre. Problemem są mikroswitche, które należy zmienić i powinno działać. Wejdź na http://www.ols.vectranet.pl/~stanley/cen... , gdzie umieściłem sosób naprawy centralnego zamka w Vectrze. Autorem porady jest klubowicz z Vectra Club Polska lub Vectra Unlimited
Panowie a może by tak sprawdzić czy siłowniki się nie rozreulowały? Jest to najczęstsza przyczyna takich objawów. POZDRAWIAM
sterownik i dwa siłowniki to wydatek rzędu 50-100 pln zależy gdzie i jaka siła siłownika. Co do przycisku to musisz go bardziej opisać i gdzie on dokładnie jest bo jakoś nie kojarzę
Witam, vectra jak w tytule, niedawno zakupiona, co prawda z usterką ale drażniącą, nie obraca się wkładka w zamku przez co siłownik nie popycha cięgna i w efekcie nie zamyka zamka, można dostać gdzieś nową wkładkę albo przerobić to jakoś, w razie w mam drugą centralkę z pilotem i siłownik luzem, ewentualnie w grę wchodzi przeróbka na linkę
sprawdź kontrolką czy do siłowników doczodzi napięci mogą lecieć przekaźniki w sterowniku jest z przodu przy nogach pasażera za sterownikiem silnia . możesz go wypiąć i podać bezpośrednio napięci na siłowniki chyba przewód czarno/czerwony i czarno/żółty powodzenia
Witam Mam problem z Vectrą B nie dziala pilot (nie zamyka i nie otwiera centralnego zamka), w dodatku siłownik przy kierowcy (master) nie powoduje zamknięcia i otwarcia pozostałych drzwi Kazda sugestia mile widziana Yahoo
A może w drzwiach kierowcy wogóle nie masz siłownika?? Już teraz niepamiętam dokładnie jak jest w vectrze. Może z klucza sterujesz tylko resztą siłowników, a od kierowcy cycek idzie w góre od samego kluczyka??
...przy otwieraniu drzwi,(...) otwierają się 3 drzwi a nie 4. Gdy otworzę ręcznie ,(...),przy próbie zamknięcia ponownego te drzwi znów muszę te drzwi zamknąć ręcznie....:| Czyli czytając ze zrozumieniem: centralny zamek nie otwiera i nie zamyka jednych drzwi? Jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdź w złączu drzwi , które nie działają, czy dochodzą impulsy...
może ktoś źle wygiął druty w siłownikach i nie radzą sobie z zamykaniem/otw... ale sprawdź czy dobrze są podpięte kable
Witam. Mam następujący problem. Mianowicie mam opla vectrę z 2001r w którym padł siłownik centralnego zamka w tylnych dzwiach. Chcę zastąpić go uniwersalnym ale do fabrycznego idą trzy przewody i jak by nie podłączać uniwersalnego to dostaje + i - na zamknij a w żaden sposób na otwórz. Ma ktoś pojęcie o co może chodzić ? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Witam serdecznie . Mam problem z zamkiem bagażnika vectra c mianowicie z kluczyka się otwiera a z pilota nie . Wymontowalem zamek i sprawdziłem siłownik działa po sprawdzeniu na ostro , zaczął działać i zamontowalem spowrotem . Działał 1 dzień i dalej nie działa . Dodam że w lecie jak słońce nagrzalo nie raz tez działał . Nw co dalej . Proszę o pomoc
Centralny oryginalny GM bez alarmu.Nie można zamknąć Lewej strony przód i tył.Jest tak z kluczyka zamyka wszystko oprócz lewych drzwi tył a drzwi kierowcy tylko mechanicznie.Z pilota nie można nic zrobić bo przy próbie zamknięcia drzwi zamyka i od razu otwiera,chyba to z powodu ,że nie działa siłownik w drzwiach kierowcy.Od czego zacząć ?
ktos zamiast sie wpiąc w kable(moze nie umiał ) dołozył siłownik do drzwi kierowcy -a on ma żle wyregulowane cięgno
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
przekręć zamek w bagarzniku w przeciwną stronę kluczykiem i wtedy sprubuj pilotem pozdrawiam Też nie działa. Teraz odkryłem że mimo tego ze ręcznie otworze guzik drzwi to siłowniki sa zatrzaśnięte!! I nie można otworzyć drzwi pasażera!!
Dziwne bo wszystkie siłowniki są równolegle więc albo posypały ci się gdzies przewody albo microprzełączniki w siłownikach, siłownik master jest tylko w drzwiach kierowcy. Na początek sprawdź przewody i kostki przy centralce w prawym słupku przy nogach pasażera.
Są dwie możliwości albo postarać się o oryginalny silicona interfejs zamka centralnego podłączany do 4 przewodowej kostki, a z niego wychodzi sześć przewodów, które odpowiednio podłancza się do masy lub plusa sterując oryginalnym zamkiem. z tego co pamiętam Vectra ma sterowanie masą,wiec nie ma problemu. Drugie rozwiązanie to podłączyć do 4 przewodowej...
Tę centralkę można bez problemu podłączyć do oryginalnego centralnego, którego centralka znajduje się najpr. pod boczkiem z prawej strony// sprawdź też, czy w drzwiach kierowcy masz czujnik z siłownikiem, czy tylko sam czujnik, no i warto do tego dokupić syrenkę za 20 zł, do alarmu (najprostszy- na otwarcie drzwi)
prad dochodzi do samego zamka w drzwiach (sygnał zamykanie i otwieranie) ale jest problem bo cały siłowniczek jest wbudowany do zamka, udało mi sie to urzadzenie wymontować, ale nie moge go rozebrac, numer tego urzadzenia to AM 90 503 996 (to jest fabryczna referencja) wie ktos czy da sie to rozbierac czy trzeba cały zamek z wbudowanym siłownikiem kupic...
W drzwiach kierowcy jest siłownik tzw. master który jest z wył krańcowym sterującym resztą siłowników. Zamek mechaniczny musi działać precyzyjnie bo nie nastąpi przełączenie wył krańcowego.Drzwi się nie obwiesiły przpadkiem albo zamek nie przestawił. Pwodzenia.
a według mnie zaczyna siadać ci siłownik w drzwiach od strony kierowcy.sprawdż czy tak samo bezproblemowo możesz zamykać samochód drzwiami od strony pasażera :)
siłownik jest wymieniony na nowy Zamieść zdjęcie tego wymienionego "siłownika" zamka. Sprawdziłeś zwykłą żarówką 12V czy do złącza zamka drzwi dochodzą impulsy napięcia 12V podczas zamknij/otwórz ? Mogą tam być dwie wersje zamka drzwi, ze złączem 6pin (tył) lub 10pin (przód) https://obrazki.elektroda.pl/4089762000_... https://obrazki.elektroda.pl/1604355200_...
Może po prostu mechanika zawodzi. Siłownik poszedł lub zamek felerny (nienasmarowyny) i rady nie daje. Piszesz że wszsytkie drzwi prócz kierowcy działały więc wszystko wskazuję na ta usterkę biorac po uwage że wszystkie siłowniki zasilane sa z tych samych przekaźników to nic innego na myśl mi nie przychodzi. Wziąć żarówke podpiąć zamiast siłownika i...
Witam! Mam pewien problem, otóż kupiłem niedawno vectre b i okazało się, że siłownik zamka centralnego klapy bagażnika jest niekompletny - brakuje w nim cięgna łączącego siłownik z zamkiem. Wpadłem na pomysł "dorobienia" owego cięgna z diablo mocnego drutu. Jednakże, aby tego dokonać, potrzebne mi są wymiary (długość) cięgna oryginalnego, aby wszytko...
Podawanie dwóch impulsów nic nie zmieni. W siłownikach jest dodatkowy styk od ryglowania. Sprawdz w przelocie albo przy centralce. To chyba jakiś kabelek z czeronym ale nie pamiętam dokładnie. Czerwono-biały albo czerwono-niebieski.??? Impuls masowy rygluje. Powodzenia.
po usunięciu ukrytego wyłącznika antynapadu nie ma możliwości wyłączenia alarmu, bo alarm włącza się samoczynnie przez funkcje właśnie antynapadu. Nie wiem w jaki sposób odprogramować (wyłączyć) funkcję antynapadu. Dodano po 9 mam awarię siłownika klapki wlewu paliwa ( element centralnego zamka sterowanego alarmem). Nie działa, więc go wymontowałem....
Kamil napisał, że na kostce podpięcia Centralnego Zamka w drzwiach kierowcy nie ma nigdzie napięcia... Czy ktoś wie, czy tak ma właśnie być? Pytam, poniważ na jednym z postów któś pisał, że tak. Ale jeśli tam nie będzie napięcia, to jak ten zamek może podać dalej sygnał? Mam problem z Centralnym (kluczyk nie otwiera/zamyka pozostałych drzwi) - Siłownik...
No tak.. faktycznie ładnie opisane... ale chodzi mi o to czy dam rade zamienić moduł sterujący na uniwersalny? bo jak już gdzieś wyczytałem to różnią się choćby sterowaniem. (np do uniwersalnego siłownika idą dwa kabelki a w vectrze są trzy) i moje pytanie dotyczy tego czy dam rade przy zachowaniu oryginalnych siłowników wpiąć ten moduł sterujący? ..i...
tak zaglądałem tam, próbowałem połączyć nową centralkę w miejsce starej sprawdzałem na których kablach pojawia się napięcie podczas zamykania i otwierania. jednak znalazłem jedynie zamykanie na jednym kablu, otwierania nie mogłem znaleźć tzn znalazłem ale na płytce z starą centralką jednak z pinu nie wychodził żaden kabelek. a w momencie podania mu...
Bo to jest masa.Tylne drzwi nie miały siłowników????Jesteś pewien,zaglądałeś tam?Ten micro switch jest to rygla.Jak przekręcisz zamek w pozycję poziomą i tak zostawisz to jest zamknięte na rygiel.A jak masz jeszcze el. szyby to jest to jeszcze do komfortu.Sprawdź te tylne drzwi.Coś mi tu nie gra.A jak wyglądają siłowniki?A od kiedy masz ten samochód?
może nie użyłeś diody. A musisz ponieważ napięcie na siłowniki jest podowane na dwa sposoby ( zmiana biegunowosci). Ale wtedy w zależności jak podłączysz będziesz miał mrugnięcie wyłącznie Przy zamknięciu, lub wyłącznie przy otwarciu drzwi. sprostowanie: Radze nie podawać impulsu tego co idzie na siłowniki bezpośrednio na klakson i kierunki, niewiedząc...
Centralka zamka centralnego:czerwony-plus12v ,czarny -masa,biały i brązowy sterowanie masą . Weź próbówkę sprawdź czy jest zasilanie , potem próbówka do plusa i sprawdź na białym i brązowym na zmianę przy zamknięciu i otwarciu powinna się pojawiać masa,jeśli nie to siłownik w drzwiach kierowcy lub kable między drzwiami a centralą.
prawdopodobnie podczas jazdy przywierją styki switcha w którymś z siłowników drzwi przednich,możesz to sprawdzić rozbierając drzwi i odpinając przewody sterujące:brazowo-czerwony i brązowo-biały,zrób to najpierw w jednych drzwiach tak żebys wiedział,który to,a najprościej Dodano po 1 rada dotyczy zamka fabrycznego,bo jeżeli jest dokładany do faktycznie...
Schemat już widziałem jednak nie wiem jak dokładnie jest sterowany ten siłownik wiem ze w zamkach dokładnych zamknięcie i otwarcie odbywa się poprzez zmianę polaryzacji na 2 przewodach A jak tutaj nie mam pojęcia w każdym bądź razie sprawa wygląda tak drzwi są zaryglowane ze nie można ich otworzyć ani od środka ani od zewnątrz
a ja stawiam w takim wypadku na switch sterujący w siłowniku w którymś drzwiach,rozbierz prawy boczek po stronie pasażera i będziesz miał tam moduł zamka,odepnij przewody sterujące powinny być brązowo-czerwony i brązowo-białym i zobacz czy zamek zaczął normalnie chodzić na pilota.Kolego tzok w oplach zamek zamyka się mimo otwartych drzwi,wystarczy zblokować...
pewno była by lepsza ale uparł sie jeden taki na alarm z powiadomieniem ( jest zakupiony ). tam mam problem bo z drzwi kierowcy wychodzą tylko przewody sterujące siłownikami czarno/żółty i czarno/niebieski, na których jest cały czas masa tylko po wł/wył zamka pojawia sie chwilowe napięcie na jednym z nich, natomiast jest jeszcze moduł w drzwiach kierowcy...
Auto to Opel Vectra z fabrycznym centralnym zamkiem. Z uwagi na to , ze siłownik w drzwiach kierowcy był w połowie zepsuty ( z kluczyka zamykał i otwierał wszystkie zamki natomiast z pilota nie chcial bo nie dawal sygnalu innym silownikom) dodalem drogi silownik slave i było wszystko wporządku. Teraz znowu zaczął mi działać poprawnie tylko ciekawe na...
Witam wszystkich forumowiczów. Jako że manualny mechanizm podnoszenia szyb-"kolbotronic", w mojej Vectrze B, zakończył swój żywot, a niedaleko mnie stała rozbita vectra z przeznaczeniem na części z el. szybami, postanowiłem zrobić sobie prezent na święta i udogodnić trochę życie montując el. szyby z przodu, i oczywiście lusterka;) Mój problem polega...
Witam. Mam zamiar pobawić się w automatyczne otwieranie klapy bagażnika w c4 II. Znalazłem aukcję siłowników z Krosna ze sprężynami koszt 135 zł za kpl 2 szt http://obrazki.elektroda.pl/5953313000_1... ale problem polega na tym, że z pilota mogę tylko odryglować oddzielnie zamek centralny bagażnika, a nie otworzyć zamek. Myślałem nad...
A ja bym postawil na awarie silownika master w dzrwiach kierowcy. To on jest odpowiedzialny za prace wszystkich zamkow wiec gdy on padnie to inne tez nie bedą dzialaly. Proponuje dolozyc silownik master w drzwi kierowcy oraz odlaczenie starego i podlaczenie nowego w miejsce starych przewodow od orginalnego mastera. Silownik moze byc uniwersalny o sile...
sprawdzić siłownik zamka vectra siłownik vectra zamka vectra
ogłosić oscyloskop czyszczenie mechanizmu lasera zegar wygaszacz
nagłe skoki napięcia oscyloskop samochodowy
Kick-starter Honda, Yamaha, Keeway – jak uruchomić motocykl lub skuter z kopki, objawy i technika rozruchu Piksel vs foton – różnice rozmiaru i funkcji w sensorach ISOCELL, Exmor, SPAD, QIS