Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
jak ciśnienie drastycznie spadnie To zależy jakie widełki ustawisz, u siebie np dałem dopuszczalny spadek 0,2 bara przez 0,3s i KME TUR ledwie ale daje radę w doładowanym 1.8.
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
Zrobisz logi to ci je opisze :) Wiesz takie przeganianie auta nic nie da. Turbo jest brudne i chwile załapie i zaraz znów się zatnie i odetnie doładowanie. edit : Dobra tutaj masz moje stare przykładowe logi z grupy 011 dynamiczne czyli sprawdzanie doładowania turbiny : http://vaglog.pl/log_107716.html pierwsza kolumna : czas druga : obroty silnika...
Poniosło mnie i to nie trochę - to fakt a alkohol też zrobił swoje - przepraszam za emocje. Logi ciśnienia doładowania turbo wskazują, że jest moment (miejsce) w którym zmienna geometria się haczy i spada wtedy ciśnienie doładowania (w zakresie 2800 do 3100 obrotów). Ponowne zlogowanie tej grupy pozwoli na sprawdzenie czy tak się dzieje za każdym razem...
Honda CX500 też była doładowana, ale czy miała intercooler nie wiem. Poszukaj intercoolerów od małych silników TD, np 1.3, 1.4. W motocyklach raczej nie było, a gdyby były to ceny używanych pewnie były by nie do przyjęcia. Pewno, że można. Intercooler chłodzi tylko powietrze dostające się do turbo sprężarki. Wiele aut nie ma intercoolera (przeważnie...
Tak się zastanawiałem jak rozwiązać podawanie pary w silnikach doładowanych aby nie nastąpiło cofanie pary, a rozwiązanie jest banalnie proste. Wystarczy zwykły zawór jednokierunkowy otwierany ciśnieniem 1.5bar ponieważ w starszych dieslach i tak nie przekracza 1bar. Aby parą nie dławić silnika wystarczy na pedale przyspieszenia zrobić obwód, gdy puszczamy...
dopiero sztanga na podcisnieniu je otwierała Pewnie na tej samej zasadzie jest i tu - sprężyna w gruszce - ale to możesz już sam sprawdzić. Jak odłączysz wężyk z gruszki to turbo będzie pompować na max. Jak nie będzie kopcił (co najwyżej błąd przeładowania - powinien) to poszukiwania skieruj w stronę tej puszki w której jest zawór sterujący pracą turbiny....
Wygląda naprawdę nieźle. Mam tylko obawy, że frezując przerwy między ścieżkami 0,2 mm łatwo będzie o zwarcia, zwłaszcza, że cynujesz ścieżki. Poza tym, zdradź, po co Ci temperatura spalin, czy oleju. Masz zapewne w aucie temperaturę wody, która odpowiada temperaturze silnika a pośrednio daje pogląd na temp. oleju. Ciśnienie... no ok, masz na blacie...
Domyślam się zatem że koszty mogą sięgnąć nawet 2000zł wiec rzeczywiście jest to nieopłacalne, pozostaje jeszcze tylko jedno ale - dlaczego komputer pokazuje mi to spalanie chwilowe i średnie bardzo zaniżone / falszywe tzn. jak jadę np. na piątym biegu po prostej drodze i mam 2000 obr/min to spalanie chwilowe pokazuje 2litry/100km - jest to wartość...
Wrażenia... hmmm.... spod świateł marnie to się zbiera, nawet w wersji 75KM. Podobno wersja 60KM od 75KM różni się nastawami komputera. Te dodatkowe 15koni jest dostępne, ale dopiero powyżej 5000rpm. Dokładanie 1,5tysia za soft modyfikujący nastawy na tak wysokich obrotach jest bez sensu. VW Grupa z większością silników robi to samo i jakkolwiek w...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
ciśnienie doładować volvo ciśnienie doładować regulacja ciśnienie doładować
nożyce kabel naprawa uszkodzonej taśmy alpine kostki
słuchawki radiowe poziome cienkie paski
Hitachi 50HK5000 17MB130S Firmware NAND Dump for VES500QNDC-2D-N15 Panel IBM Model M PS/2 – klawiatura nie działa, brak reakcji, diagnostyka, konwertery USB