Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Witam, otóż borykam się z problemem od kilku miesięcy. Posiadam Skoda Fabia 1.4 MPI 68km silnik AME 2001rok. Problem polega na tym iż gdy odpalę moja fabie to obroty utrzymują się rzędu 800 a gdy dodam gazu i zdejmę nogę z gazu opadają do 1000 i się tak już utrzymują do samego zgaszenia silnika (przeprowadziłem adaptacje przepustnicy, wymieniłem czujnik...
witam mam silnik 1.4 TDI 51kW z 2007r gdzie jest ten czujnik temperatury silnika/płynu chłodzącego/? u mnie czasami wolne obroty są za wysokie ok 1250 powinny być 950 obr/min
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. To samo słyszałem, kiedy robiłem immo w pierwszym sterowniku. Obserwatorom stawały włosy dęba widząc jak pakuje się z lutownicą, żeby wylutować pamięć, obrobić wsad i z powrotem to wlutować. A jednak działało. Więc skoro sam się boisz robić coś więcej daj szansę innym. Może raz to zepsuje, ale drugi...
Według tej strony strojenie instalacji stag to grupa 32 i 33 i miałem te grupy chyba że w Skoda Fabia inaczej jest. Na benzynie bardzo dobrze chodzi a na LPG jak ma wysokie obroty jest ok . Na drugim biegu 20 na godzinę można jechać bez problemu. Mnożnik stoi na 1,6 . Zdjęcie stare .
Bylem na urzadz.texa diagnos. klikamy adaptacja egr i pisze stan obecny: nieaktywny. Nic nie slychac w silniku zeby sie ustawialo, adaptowalo. Adaptacja turbo poszla. Egr pisze stan obecny: nieaktywny. Dalej mam ze spirala kontrolka zapala sie i dlawi silnik jak wezme autko na wieksze obroty. Moge czasem chwile, dluzsza chwile jechac ostro, obroty wysokie...
no ale chodzi o to że z 1 cylindra jest odbierany zły sygnał przez sonde ,przecież sonda jest jedna . a jeżeli chodzi o te zaniżone ciśnienie na 1 cylindrze to skąd ono ? Dodano po 5 dodam że auto szarpie i cięzko ma zapalić ale jak sie uda je wkrecić na wysokie obroty to trzyma najgorzej jest na niskich
Witam. Zakładam nowy temat ponieważ inne opisane nie pasują do mojego problemu. W skodzie, po uruchomieniu silnika i dodaniu gazu powyżej 2tys obr zaczyna migac kontrolka oleju. Nie wiem już co jest nie tak, 3 mechaników mnie zbylo. Olej wymieniony, oleju na max. Czujnik ciśnienia wymieniony. Ciśnienie oleju prawidłowe, sprawdzane manometrem. A teraz...
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Witam Mam w kupnie samochód Skodę Fabię I z 2002. Na pierwszy rzut oka jest w bardzo dobrym stanie, ma przejechane 136 tys. km. Samochód ma być docelowo przeznaczony dla taty, czy warto kupić Skodę Fabię, pomijając kwestię ceny. Generalnie chodzi mi o to, czy jest to technicznie dobry samochód - czy warto iść w Skodę.
Zastanawiam się nad zakupem Skody Fabi 1 w Kombi i zastanawiam się czy ten model ma jakieś upierdliwe rzeczy, szukam modelu nie bitego i nie dłubanego przez druciarzy silnik 1.4 75km i 100km VW albo Mpi ostatecznie, myślę żeby od razu wrzucić gaz do tego samochodu, diesli nie biorę pod uwagę bo ciężko dorwać coś co nie będzie wymagać większego remontu....
Witam. Przeszukując auta do zakupu oglądałem wiele modeli aut w cenie do 15000PLN. Niestety większość mimo zapewnień o dobrym stanie okazywało się fikcją. Znalazłem Fabię 1,4MPI + gaz, w naprawdę dobrej kondycji, niestety z 2001r. Cena za auto 13000PLN. Pytanie brzmi czy warto się skusić na to auto, (w sensie jak z solidnością wykonania? Korozja?) Auto...
posiadam skode fabie 1.2htp z 2003r. od 3dni ma przejechane 160tys. nagle straciła moc wchodzi aby na 3000obrotów i odcina podłączyłem ją pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,wymieniłem na nowy i nadal to samo czy to może być katalizator winny bo jest w środku wybebeszony i może któraś sonda lambda łapie zły odczyt ale na komnpie nic...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Witam, Posiadam skodę fabię 2001 benzyna 1.4 mpi Byłam u mechanika, kilkukrotnie prosiłam o zdiagnozowanie problemu i usunięcie go. Wydałam u niego już 3000 w tym większość za robotę. Niestety nadal słyszę dźwięk stukotu jakby pustych szklanek obijających się o siebie przy powiększaniu obrotów. Słychać nawet gdy jest bieg na luzie, a ja dodam gazu....
Witam serdecznie, zastanawiam się na zakupem używanej Skody Fabia II. Kieruję się głownie niskimi kosztami eksploatacji, także zdecydowałem się na zakup silnika benzynowego z możliwe niskim przebiegiem. Szukałem w internecie opinii o poszczególnych jednostkach napędowych i muszę stwierdzić że są one skrajnie różne. Niektórzy twierdzą że 1.2 sprawuje...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 2. 1.2 12v 70 KM rok 2008.Problem dotyczy braku mocy na 4 biegu przy obrotach 3 tyś prędkości 80-90 km/h oraz 5 biegu i prędkości 100-110 km/h nagle zaczyna się dusić jakby nie dostawał paliwa po spadku obrotów oraz prędkości wszystko wraca do normy do ponownego przekroczenia obrotów powyżej 3 tyś oraz podanych prędkości...
Mam pytanie gdyż moi rodzice chcą kupić nowy samochód. Jeden to Fiat Grande Punto Estiva Blue&Me z silnikiem benzynowym 1.4 77KM , drugi to Skoda Fabia Classic z silnikiem benzynowym 1.4 85KM. I stąd moje pytanie który lepiej wybrać z tych dwóch?? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Witam noszę się z zamiarem kupna skody fabi i mam pytanie jaki silnik (ilu konny ) polecilibyście jeśli chodzi o benzyniaka a jaki disel.
Witam, Mam takie dwa małe problemy. 1. Zbyt małe obroty w momencie postoju np. czekając na światło zielone. Wskazówka od obrotomierza faluje. Wspomnę, że właśnie wymieniłem świece na Boschowskie i dodatkowo na komputerze wyszedł czujnik lambda więc jego też wymieniłem. 2. Wspomaganie - został wymieniony czujnik skrętu i pompa wspomagania. Jakieś 2 tyg....
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Witam Mam problem ze swoją skodą Fabią II z 2007 roku , silnik 1.4 16V . Autko nie ma w ogóle przyspieszenia, na luzie wkręca się max na 4,5 tys obrotów. Auto ma przejechane 160 tys (orginalny). Lampka check się nie swieci . Po podłaczeniu pod komputer brak błędów. Samochód nie ma mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Świece nowe , zapala bez problemowo....
Witam wszystkich. Nie wiem czy w dobrym miejscu piszę ale mam pytanie. Przymierzam się do kupna samochodu za ok 12000. Auto ma jeżdzić głównie na trasie praca-dom-sklep, czasami dalej... Myślę o Focusie lub Fabii (nie starsze niż 2003r.) Moje pytanie brzmi co wybrać pod względem ekonomicznym i technicznym, tzn niskie spalanie, mała awaryjność, i koszt...
Autko jak w temacie podstawowa wersja 44kW. Brak wszystkich udogodnień oprócz zapalniczki, którą dziś dorobiłem. Chciałem się dowiedzieć czy da się dołożyć wspomaganie kierownicy, jakie to są koszty z robocizną i jakich to wymaga przeróbek.
Czy w samochodzie Skoda jest jakaś możliwość regulacji sprzęgła żeby łapało niżej? Wiem że nikt nie ma szklanej kuli, dlatego przesyłam zdjęcie i mam w związku z nim dwa pytania: https://obrazki.elektroda.pl/2491595600_... 1. Kółko czerwone - Nie mam tam nigdzie żadnej linki, tylko taki wężyk. Oznacza to że mam sprzęgło hydrauliczne...
Skoda Fabia 1,4 68 km od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje. Jadąc z góry, lub po prostej dosłownie dotykając pedału gazu, zaczyna szarpać. Przestaje po wdepnięciu gazu, dzieje się tak na każdym biegu gdy prędkość na danym biegu jest mała np. na 3 jadąc po prostej drodze około 40 km/h, 4 okoo 50km/h. dodatkowo zauważyłem na komputerze trochę większe...
Szukam informacji na temat skody fabii I generacji z silnikiem 2.0 8V. Interesują mnie lata produkcji tego modelu, dokładnego wyposażenia, ilości wyprodukowanych sztuk, itd.. Przeszukałem internet, ale na większości stron nie ma nawet wymienionego tego silnika, nie wspominając o szczegółach.
Witam mam dość duży problem z autem podczas jazdy zapala się kontrola trakcji i auto wchodzi na wysokie obroty można tylko jechać na biegu pierwszym zapala się tez Check po zdiagnozowaniu błąd nieszczelność katalizatora co jest to nie prawdą byłem już w serwisach katalizator w porządku nikt nie potrafi tej usterki naprawić Skoda Fabia rok 2005 silnik...
Miedzy masą, a zasilaniem ma być 5V i się nie zmieniać, tak? Miedzy masą a wejściem "sygnału" ile ma być Voltów na wolnych i wysokich obrotach?
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Problemu szukałbym w okolicach turbiny. Moim zdaniem przeładowuje - za dużo powietrza dostarcza do silnika przy dużych obrotach. Nie pamiętam czy w Fabiach jest zmienna geometria czy nie. Jeżeli tak to po prostu łopatki mogą się nie 'cofać' przy wyższych obrotach.
Wtryski leją o dlatego kopci innej opcji nie ma przecież to silnik bez turbo
Auto mam raz na jakiś czas. Tak jak piszę nadal delikatnie drga silnik. Obroty biegu jałowego cały czas ok. 950. Gdzie szukać przyczyny? Co wymienić: czujnik temperatury płynu czy sondę? Byłem na komputerze i nic nie znalazł, bo mechanik zagoniony. Czy te obroty nie są za wysokie?
Sprzęgło się ślizga, albo w wyniku zużycia elementów albo w wyniku zaolejenia. Tak czy inaczej tanio nie będzie bo dużo roboty więc jak masz robić to wymieniaj komplet tzn tarczę i docisk bo jak jedno się skończyło to drugie niedługo też wyzionie ducha a pakowanie się dwa razy w tą samą robotę to skrajny idiotyzm.
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
Witam. Zamieszczam wyniki analizy spalin. Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Brak pomysłów?
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Remont pewnie robiony bo pił olej. Niestety jak silnik pije olej to nie spala go za dobrze i zabija katalizator. Założę się że kat zabity nagarem stąd muł na wysokich obrotach (przy dużym przepływie spalin) i błąd związany z jego wydajnością.
czyli pomiar do d__y bo nie zaobserwowałeś co dzieje sie z ciśnieniem podczas zejścia z wysokich obrotów. ps. silnik SKODA czy VW ??
Witam mam problem z fabią 1.2HTP świeci mi się błąd silnika wiem że dotyczy zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym w jaki sposób można naprawić tę usterkę?
A tak z ciekawości, po co pojechałeś wymieniać te pasy? Pas kierowcy nie wciągał się wcale, a pasażera też zbyt wolno się chował. Chodzi jednak o to czy podczas jazdy ten zużyty pasek daje jakieś oznaki o swoim zużyciu np. silinik gaśnie i wymaga wyższych obrotów?
MagikElektronik_ zejdź proszę na ziemię, bo widać że żyjesz wyłącznie stereotypami. Silniki o dużych pojemnościach już dawno się skończyły. Doładowane silniki 1.0-1.5 wcale nie potrzebują wysokich obrotów. 1.0 w mojej Skodzie Rapid ma 3 tys. obrotów przy 140 km/h i przy tej prędkości silnik to najmniej słychać. Chociaż ogólna głośność nie jest dużo...
za wysoki poziom oleju moze byc grozny i spowodowac problemy, pozdrawiam
Prąd na przewodzie dodatnim alternatora pod obciążeniem: 49,6 A Teraz, jak sprawdzałem, to nie mierzyłem na wyższych obrotach, ale jak jadę i mam te 2000 obrotów, to nic się nie zmienia, tzn. napięcie nie wzrasta, a nawet na jałowych powinno być te 14 V z hakiem. Przy takim obciążeniu alternatora wygląda to na wszystko w porządku. Na tle przeciętnego...
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
silnik ma większe obroty, więcej pali, i szarpie budą uszkodzony układ wtryskowy. Silnik owszem ma 950 obr.min jak wypala ale chodzi cały czas jak maszyna do szycia. Sprawdz olej może masz rozrzedzony ropą i poziom za wysoko już. Wtryskiwacz/e do sprawdzenia.
Lecąc autobanem normalne obroty to 4-5 tys przez kilka godzin. Też mi się wydawało że np. na autostradzie chcąc tak słabym silnikiem szybciej pojechać bez wysokich obrotów się nie obejdzie (już nie wspominam o dynamicznej jeździe po mieście).
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Witam, mam pytanie czy da się podnieść obroty biegu jałowego w Skodzie Fabia 1,2? Mam 670. A ile powinno być? Mam taką skodę parę lat i są niskie faktycznie, ale nie ma tragedii, chodzi dobrze. Niedługo po zakupie też się zastanawiałem czy da się podnieść obroty bo mnie też początkowo wkurzały, ale na forum (chyba vwgolf.pl) mi określili to jako dość...
Lewizny moim zdaniem nie ma bo zatkane było wszystko co możliwe. Co do cewek mogły paść ale sądzę że nie cztery na raz. Tu na 90% będzie coś z paliwem. Coś oszukuje sterownik. Co do korekt to krótkotermonowa jest bliska 0 przy przyspieszaniu wchodzi na plus 8-14 przy spokojnej jeździe bliska 0 ale nie mogę dokładniej określić bo na wolnych auto gaśnie...
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Cześć, Mam problem ze skodą fabią 1.2 z 2008r. Auto zazwyczaj odpala bez problemu i jeździ bez zarzutu, jednak czasem przy przekręceniu kluczyka odpala ale po chwili gaśnie ( ok 1 s.). W sytuacji gdy odpala normalnie wszystkie kontrolki sie swieca, ktore powinny, a gdy odpala i gaśnie, nie świecą się kontrolki EPC i check engine. Immo jest niby ok,...
wiązki sprawdzonne w podejściu do sterownika są ok skłaniam się ku sterownikowi nowy egr firmy WRC jak odpale silnik z rańca podepne EGR działo dobrze dopóki się nie nagrzeje, przy przyspieszaniu czy na wysokich obrotach wszystko gra, jak przejdzie na luz wtedy silnik pracuje nierówno po pewnym czasie gaśnie
Pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak do 2/3 biegu) jakby mocy nie miało. Obroty są,...
Witam wszystkich. Zastanawiam się jaka może byc przyczyna drgania silnika na wolnych obrotach, bo na pewnie nie to, że 3 cylindrowy i inna kultura pracy w to akurat nie wierze. Po dodaniu gazu jest ok. Może ktoś z Was miał podobny objaw w aucie i jak udało się rozwiazać, lub ktoś z kolegów mechaników diagnozował takie silnik. Zastanawiam sie nad tym...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi? No właśnie niestety problem pojawia się przy niskich obrotach. Przy wysokich nie ma problemu zaś przy niskich jakby się dławił i wtedy wysadza wszystko. Na razie mam tropy takie:...
Witam teperatura trzyma 90/c jest ok miałem go pod komputerem i mechanik powidział ze jeden pompowtrysk chodzi prawie na pełnych obrotach reszta ok to znaczy że idzie go naprawić ?czy będzie on do wymiany
Mam ten sam problem. U mnie pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak 2/3 bieg) jakby mocy...
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
Chciałbym odkopać mój temat, bo problem nadal istnieje. Wycieków żadnych nie ma, a pompa nadal wyje, nie jakoś przesadnie głośno, ale jednak, a pęcherze powietrza wychodzą, gdy odkręce korek. Czytałem w kilku miejscach, że powinna sama się odpowietrzyć, jednak to nie nastąpiło, nawet po tak długim czasie. Auto na dniach będę oddawał do mechanika i chce...
Witam przeczytałem większość postów z elaktrody nt wspomagania w skodzie Fabi ja mam Skodę Fabię rok 2000,1,4MPI Comfort i objaw jest następujący wspomaganie działa cały czas dobrze,nic nie szarpie ani nie czuć na kierownicy chwilowych jego braku,poziom płynu jest wystarczający,tylko pompa ze wspomagania przy niskich obrotach i ajazda bez zakrętów nie...
Ja ostatnio spotkałem się z poduszką lemfordera do Skody Fabia 1.9 tdi i od początku przenosiła wibrację, a wcześniej do Megane ale to była firmy LCC i też śmietnik . Ale Lemforder reklamacja uznana :) .
Sprawdziłem przy dodawaniu gazu map sensor rośnie i spada i przy stałych obrotach np . 2000 trzyma około 0,25 . Czas pracy wtryskiwaczy Gazu trochę wyższy niż Benzynowe . Ciśnienie reduktora trochę wyższe niż w parametrach 1,10 bar . W załączniku zdjęcia .
obroty 800 cisnienie w rurze 337(przy zdjetym filtrze pow) hpa ,temp. płynu 55 stopni Samochód na wolnych obrotach pracuje równo po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadna poniżej 500 obr/min szarpnie silnikiem i znów sie uspokaja . Podczas jazdy przy dojezdżaniu do skrzyzowania gasnie. Błąd pojawia sie dopiero po wykonaniu jazdy.Jeszcze słychac dziwny...
fabia wysokie obroty obroty skoda fabia skoda fabia obroty
łożysko silniczka ciecz komputera cewki gwiazdę
lampki choinkowe tokarka bernardo
Fiat Panda - Jak odblokować immobilizer? Podłączenie magnetowidu Panasonic NV-HD635 do telewizora DV3 HD SRS