witam mam silnik 1.4 TDI 51kW z 2007r gdzie jest ten czujnik temperatury silnika/płynu chłodzącego/? u mnie czasami wolne obroty są za wysokie ok 1250 powinny być 950 obr/min
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. To samo słyszałem, kiedy robiłem immo w pierwszym sterowniku. Obserwatorom stawały włosy dęba widząc jak pakuje się z lutownicą, żeby wylutować pamięć, obrobić wsad i z powrotem to wlutować. A jednak działało. Więc skoro sam się boisz robić coś więcej daj szansę innym. Może raz to zepsuje, ale drugi...
Według tej strony strojenie instalacji stag to grupa 32 i 33 i miałem te grupy chyba że w Skoda Fabia inaczej jest. Na benzynie bardzo dobrze chodzi a na LPG jak ma wysokie obroty jest ok . Na drugim biegu 20 na godzinę można jechać bez problemu. Mnożnik stoi na 1,6 . Zdjęcie stare .
Bylem na urzadz.texa diagnos. klikamy adaptacja egr i pisze stan obecny: nieaktywny. Nic nie slychac w silniku zeby sie ustawialo, adaptowalo. Adaptacja turbo poszla. Egr pisze stan obecny: nieaktywny. Dalej mam ze spirala kontrolka zapala sie i dlawi silnik jak wezme autko na wieksze obroty. Moge czasem chwile, dluzsza chwile jechac ostro, obroty wysokie...
no ale chodzi o to że z 1 cylindra jest odbierany zły sygnał przez sonde ,przecież sonda jest jedna . a jeżeli chodzi o te zaniżone ciśnienie na 1 cylindrze to skąd ono ? Dodano po 5 dodam że auto szarpie i cięzko ma zapalić ale jak sie uda je wkrecić na wysokie obroty to trzyma najgorzej jest na niskich
Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Witam. Zakładam nowy temat ponieważ inne opisane nie pasują do mojego problemu. W skodzie, po uruchomieniu silnika i dodaniu gazu powyżej 2tys obr zaczyna migac kontrolka oleju. Nie wiem już co jest nie tak, 3 mechaników mnie zbylo. Olej wymieniony, oleju na max. Czujnik ciśnienia wymieniony. Ciśnienie oleju prawidłowe, sprawdzane manometrem. A teraz...
Witam, otóż borykam się z problemem od kilku miesięcy. Posiadam Skoda Fabia 1.4 MPI 68km silnik AME 2001rok. Problem polega na tym iż gdy odpalę moja fabie to obroty utrzymują się rzędu 800 a gdy dodam gazu i zdejmę nogę z gazu opadają do 1000 i się tak już utrzymują do samego zgaszenia silnika (przeprowadziłem adaptacje przepustnicy, wymieniłem czujnik...
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Witam mam dość duży problem z autem podczas jazdy zapala się kontrola trakcji i auto wchodzi na wysokie obroty można tylko jechać na biegu pierwszym zapala się tez Check po zdiagnozowaniu błąd nieszczelność katalizatora co jest to nie prawdą byłem już w serwisach katalizator w porządku nikt nie potrafi tej usterki naprawić Skoda Fabia rok 2005 silnik...
Miedzy masą, a zasilaniem ma być 5V i się nie zmieniać, tak? Miedzy masą a wejściem "sygnału" ile ma być Voltów na wolnych i wysokich obrotach?
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Problemu szukałbym w okolicach turbiny. Moim zdaniem przeładowuje - za dużo powietrza dostarcza do silnika przy dużych obrotach. Nie pamiętam czy w Fabiach jest zmienna geometria czy nie. Jeżeli tak to po prostu łopatki mogą się nie 'cofać' przy wyższych obrotach.
Wtryski leją o dlatego kopci innej opcji nie ma przecież to silnik bez turbo
Auto mam raz na jakiś czas. Tak jak piszę nadal delikatnie drga silnik. Obroty biegu jałowego cały czas ok. 950. Gdzie szukać przyczyny? Co wymienić: czujnik temperatury płynu czy sondę? Byłem na komputerze i nic nie znalazł, bo mechanik zagoniony. Czy te obroty nie są za wysokie?
Sprzęgło się ślizga, albo w wyniku zużycia elementów albo w wyniku zaolejenia. Tak czy inaczej tanio nie będzie bo dużo roboty więc jak masz robić to wymieniaj komplet tzn tarczę i docisk bo jak jedno się skończyło to drugie niedługo też wyzionie ducha a pakowanie się dwa razy w tą samą robotę to skrajny idiotyzm.
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Witam. Zamieszczam wyniki analizy spalin. Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Brak pomysłów?
Remont pewnie robiony bo pił olej. Niestety jak silnik pije olej to nie spala go za dobrze i zabija katalizator. Założę się że kat zabity nagarem stąd muł na wysokich obrotach (przy dużym przepływie spalin) i błąd związany z jego wydajnością.
czyli pomiar do d__y bo nie zaobserwowałeś co dzieje sie z ciśnieniem podczas zejścia z wysokich obrotów. ps. silnik SKODA czy VW ??
Witam mam problem z fabią 1.2HTP świeci mi się błąd silnika wiem że dotyczy zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym w jaki sposób można naprawić tę usterkę?
A tak z ciekawości, po co pojechałeś wymieniać te pasy? Pas kierowcy nie wciągał się wcale, a pasażera też zbyt wolno się chował. Chodzi jednak o to czy podczas jazdy ten zużyty pasek daje jakieś oznaki o swoim zużyciu np. silinik gaśnie i wymaga wyższych obrotów?
MagikElektronik_ zejdź proszę na ziemię, bo widać że żyjesz wyłącznie stereotypami. Silniki o dużych pojemnościach już dawno się skończyły. Doładowane silniki 1.0-1.5 wcale nie potrzebują wysokich obrotów. 1.0 w mojej Skodzie Rapid ma 3 tys. obrotów przy 140 km/h i przy tej prędkości silnik to najmniej słychać. Chociaż ogólna głośność nie jest dużo...
za wysoki poziom oleju moze byc grozny i spowodowac problemy, pozdrawiam
Prąd na przewodzie dodatnim alternatora pod obciążeniem: 49,6 A Teraz, jak sprawdzałem, to nie mierzyłem na wyższych obrotach, ale jak jadę i mam te 2000 obrotów, to nic się nie zmienia, tzn. napięcie nie wzrasta, a nawet na jałowych powinno być te 14 V z hakiem. Przy takim obciążeniu alternatora wygląda to na wszystko w porządku. Na tle przeciętnego...
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
silnik ma większe obroty, więcej pali, i szarpie budą uszkodzony układ wtryskowy. Silnik owszem ma 950 obr.min jak wypala ale chodzi cały czas jak maszyna do szycia. Sprawdz olej może masz rozrzedzony ropą i poziom za wysoko już. Wtryskiwacz/e do sprawdzenia.
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Lecąc autobanem normalne obroty to 4-5 tys przez kilka godzin. Też mi się wydawało że np. na autostradzie chcąc tak słabym silnikiem szybciej pojechać bez wysokich obrotów się nie obejdzie (już nie wspominam o dynamicznej jeździe po mieście).
Witam, mam pytanie czy da się podnieść obroty biegu jałowego w Skodzie Fabia 1,2? Mam 670. A ile powinno być? Mam taką skodę parę lat i są niskie faktycznie, ale nie ma tragedii, chodzi dobrze. Niedługo po zakupie też się zastanawiałem czy da się podnieść obroty bo mnie też początkowo wkurzały, ale na forum (chyba vwgolf.pl) mi określili to jako dość...
Lewizny moim zdaniem nie ma bo zatkane było wszystko co możliwe. Co do cewek mogły paść ale sądzę że nie cztery na raz. Tu na 90% będzie coś z paliwem. Coś oszukuje sterownik. Co do korekt to krótkotermonowa jest bliska 0 przy przyspieszaniu wchodzi na plus 8-14 przy spokojnej jeździe bliska 0 ale nie mogę dokładniej określić bo na wolnych auto gaśnie...
Pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak do 2/3 biegu) jakby mocy nie miało. Obroty są,...
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Cześć, Mam problem ze skodą fabią 1.2 z 2008r. Auto zazwyczaj odpala bez problemu i jeździ bez zarzutu, jednak czasem przy przekręceniu kluczyka odpala ale po chwili gaśnie ( ok 1 s.). W sytuacji gdy odpala normalnie wszystkie kontrolki sie swieca, ktore powinny, a gdy odpala i gaśnie, nie świecą się kontrolki EPC i check engine. Immo jest niby ok,...
wiązki sprawdzonne w podejściu do sterownika są ok skłaniam się ku sterownikowi nowy egr firmy WRC jak odpale silnik z rańca podepne EGR działo dobrze dopóki się nie nagrzeje, przy przyspieszaniu czy na wysokich obrotach wszystko gra, jak przejdzie na luz wtedy silnik pracuje nierówno po pewnym czasie gaśnie
Mam ten sam problem. U mnie pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak 2/3 bieg) jakby mocy...
Witam wszystkich. Zastanawiam się jaka może byc przyczyna drgania silnika na wolnych obrotach, bo na pewnie nie to, że 3 cylindrowy i inna kultura pracy w to akurat nie wierze. Po dodaniu gazu jest ok. Może ktoś z Was miał podobny objaw w aucie i jak udało się rozwiazać, lub ktoś z kolegów mechaników diagnozował takie silnik. Zastanawiam sie nad tym...
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi? No właśnie niestety problem pojawia się przy niskich obrotach. Przy wysokich nie ma problemu zaś przy niskich jakby się dławił i wtedy wysadza wszystko. Na razie mam tropy takie:...
Witam teperatura trzyma 90/c jest ok miałem go pod komputerem i mechanik powidział ze jeden pompowtrysk chodzi prawie na pełnych obrotach reszta ok to znaczy że idzie go naprawić ?czy będzie on do wymiany
Chciałbym odkopać mój temat, bo problem nadal istnieje. Wycieków żadnych nie ma, a pompa nadal wyje, nie jakoś przesadnie głośno, ale jednak, a pęcherze powietrza wychodzą, gdy odkręce korek. Czytałem w kilku miejscach, że powinna sama się odpowietrzyć, jednak to nie nastąpiło, nawet po tak długim czasie. Auto na dniach będę oddawał do mechanika i chce...
Witam przeczytałem większość postów z elaktrody nt wspomagania w skodzie Fabi ja mam Skodę Fabię rok 2000,1,4MPI Comfort i objaw jest następujący wspomaganie działa cały czas dobrze,nic nie szarpie ani nie czuć na kierownicy chwilowych jego braku,poziom płynu jest wystarczający,tylko pompa ze wspomagania przy niskich obrotach i ajazda bez zakrętów nie...
Ja ostatnio spotkałem się z poduszką lemfordera do Skody Fabia 1.9 tdi i od początku przenosiła wibrację, a wcześniej do Megane ale to była firmy LCC i też śmietnik . Ale Lemforder reklamacja uznana :) .
Sprawdziłem przy dodawaniu gazu map sensor rośnie i spada i przy stałych obrotach np . 2000 trzyma około 0,25 . Czas pracy wtryskiwaczy Gazu trochę wyższy niż Benzynowe . Ciśnienie reduktora trochę wyższe niż w parametrach 1,10 bar . W załączniku zdjęcia .
Czy ktoś może podpowiedzieć jaki komutator będzie pasował do tego alternatora. Mam problem bo nawet na biegu jałowym z wyłączonymi odbiornikami napięcie nie osiąga 14,4 V. Robiłem nie tak dawno pomiary i mierzyłem spadki. Zrobię na dniach i wrzucę wyniki, ale było coś czemu się trzeba bliżej przyjrzeć jeśli chodzi o przewody. Przy obciążeniu, wyższych...
obroty 800 cisnienie w rurze 337(przy zdjetym filtrze pow) hpa ,temp. płynu 55 stopni Samochód na wolnych obrotach pracuje równo po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadna poniżej 500 obr/min szarpnie silnikiem i znów sie uspokaja . Podczas jazdy przy dojezdżaniu do skrzyzowania gasnie. Błąd pojawia sie dopiero po wykonaniu jazdy.Jeszcze słychac dziwny...
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Witam, Od jakiegoś czasu moja fabia straciła moc oraz zaczęła znacząco więcej palić. Brak mocy objawia się tym ze dopóki obroty nie wejdą na 3000, to auto jest strasznym mulem, na wyższych obrotach idzie już normalnie. Na każdym biegu jest praktycznie tak samo. Od tego czasu spalanie wzrosło o prawie 5l/100km. Problem braku mocy dotyczy głównie jazdy...
Można świece od razu wyłączyć, i silnik nie zgaśnie !!! No właśnie nie zawsze. Malo tego, można uruchomić zimny silnik bez grzania świec poprzez wprowadzenie go w dość wysokie obroty, sprężanie w końcu nagrzeje komory i zapłon nastąpi.... Właśnie - w końcu zapłon nastąpi. A po to, żeby nie następował w końcu, tylko tak jak ma być - są świece, które...
sorry za spóżnienie ale działam poprzez modem na neostradę nie ma szans wstępnie mój elektryk przyjął że nawalił zestaw wskażników i listwa wysokiego napięcia sprawdzali na komputerze i nie było żadnych ważnych błędów podobno w Fabii zestaw wskazników to częsta choroba i bardzo droga około 2000 zł na razie czekam aż sprowadzą częsci Dodano po 18 a ha...
Im wyższe obroty to wyższa temperatura więc i sprawność katalizatora jest większa. Wyłączenie w kompie jest skuteczne, wymiana kata na podróbkowy nie na długo pomoże. Sprawność katalizatora wykonasz analizatorem spalin, jeśli warsztat nie ma to na każdej stacji przeglądów mają.
Witam, odświeżam temat ponieważ problem powrócił. Od ostatniego posta auto trafiło do jeszcze jednego warsztatu z bardzo dobrymi opiniami. Było tam 3 razy i chłopaki sprawdzali coraz to inne rzeczy (nie wiem jakie) - nie pomogło. Po ostatnim odbiorze auta powiedzieli, że jak dalej się nie poprawi to została im ostatnia próba sprawdzenia jakiegoś czujnika...
Błąd: 16685 - Cylinder 1 P0301 -- 35-10- Rozpoznane wypadanie zapłonów - sporadyczny Jeżeli chodzi o wypadanie to: na zimnym : -na jałowym i na niższych obrotach, na wyższych jest w porządku. na ciepłym : - też delikatnie czuć ale tylko na jałowym W których blokach pomiarowych znajdę potrzebne informacje? Map gdzieś po drodze w vcds widziałem, sondę...
Witam posiadam skoda fabia 1.2 i mam problem z instalacją Stag . Wymieniłem Reduktor i wtryskiwacze na Valtek type 30 3 ohm. Stary Reduktor ciśnienie gubił i wyglądał na zmęczony. Nie mogę ustawić instalacji rozwierciłem dysze do 2,5mm i ciężko wchodzi na obroty samochód na LPG GAZ. Instalacja tam jest STAG 4 ECO. Według Mapy to podobno wskaźnik w dół...
Witam. Skoda fabia 1.4 mpi. Mam następujący problem z moim denerwującym autkiem.Gdy jest zimno, temperatura poniżej 5 stopni C samochód jeździ dobrze, cała zima niezawodny, nawet teraz w nocy gdy chłodniej nie ma problemów. Jednak teraz gdy zrobiło się cieplej, strasznie szarpie, zwłaszcza poniżej 2000 obrotów. Problem dotyczy gazu, na benzynie ok....
Przy takim podciśnieniu to wygląda na podparty egr mimo wszystko.Co do czujnika co z tego że sprawdziłeś wiązkę jak nie sprawdziłeś nawet zasilania i wyjścia sygnału.I nie, nie potrzeba oscyloskopu.Sprawdź na ile stoi regulacja lambda i pąd regulacji sondy 1.Wiesz o co chodzi czy nie? To juz wszystko sprawdziłem . Dodano po 5 Auto zrobione. Silnik...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Skoda Fabia silnik 3 cylindrowy 1,2 HTP, 40 KM, przebieg 82 000 km, podczas jazdy na 5 piegu przy dużej szybkości silnik głośno pracuje, można to porównać do startującego samolotu, z usterką udałem się do mechanika, ten obsłuchał układ wydechowy i wymienił tłumik końcowy, twierdził , że jest w środku wypalony, mówił głośna praca na wysokich obrotach...
Problem na chwilę obecną wydaje się być rozwiązany. Po założeniu nowego akumulatora auto pali, wspomaganie działa i nie świecą się żadne kontrolki, oczywiście poza rezerwą paliwa. Pewne wątpliwości budzi we mnie jednak napięcie ładowania. Na wolnych obrotach z wyłączonymi odbiornikami wynosi ono 15V. Po włączeniu świateł mijania i drogowych, dmuchawy...
Witam. Mój problem to brak mocy skoda fabia 2001r 1.4MPI LPG, ciągle mrygająca kontrolka oleju na zegarach (ale tylko na wyższych obrotach, na biegu jałowym nie mryga). Po podłączeniu VAGa oto co otrzymałem: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 047 906 033 Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Coding: 00021 Shop...
Hej, hej. Apropo ciekawych historii z długim użytkowaniem jednego paska/łańcucha to ja mam taką historię. Mój przyjaciel ma Skodę Fabię z 2005 roku. Silnik 1.4 16v. Na pasku, nie na łańcuchu. I właśnie zerknąłem na to forum, żeby się dowiedzieć ile taki pasek może wytrzymać, bo mój przyjaciel przejechał na swoim (w 2 lata) już 102 tysiące km i mówi...
Skoda po odpaleniu nie ma mocy (pracuje w trybie awaryjnym, bez turbiny) stan taki utrzymuje się dopóki nie przekroczę pewnych obrotów dla różnych biegów innych Z całą pewnością mogę Ci podpowiedzieć, że sterownik silnika nie pracuje po odpaleniu w trybie awaryjnym. Gdyby tak było to auto nie odzyskiwałoby dynamiki przy wyższych obrotach silnika. W...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Witam Mam problem z tym silnikiem przebieg 55.000KM, dzieje sie tak ze auto po chwili w czasie zejsciu z wysokich obrotów w tyb serwisowy i kreci tylko do 2.000 obrotów, zapala się lampka check ,nieraz mruga.Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze.Wymieniłem cewke na nową , podmieniałem wtryski wymieniłem świece a po tym rozebrałem...
Witam, mam taki problem. Ostatnio zaobserwowałem że zapala mi się świeca żarowa w aucie. Autko to Skoda Fabia 1.9 TDI 74kw 2002r. Problem polega na tym że świeca zapala się tylko czasami a szczęśliwie mamy wiosnę i temperatura osiąga kilkanaście stopni c. Zapala się również jak uprzednio mimo kilkustopniowej aury rozgrzeję ją ( poczekam aż zgaśnie,...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
problem wygląda następująco: po przekręceniu kluczyka w pozycję I od razu słyszę charakterystyczne pyknięcie, które zawsze miało miejsce przy przełączeniu z benzyny na gaz. Odpala tylko na gazie, jak jest ciepło (w sensie powyżej zera) to odpala z kopem, ale muszę przytrzymać kilka min. wyższe obroty żeby złapał temperaturę, wtedy nie gaśnie. Na benzynę...
Mechaników staram się omijać. Świece wymienione. Po wymianie oleju silnik zaczął buczeć na wysokich obrotach i jak buczy to bardziej w rezonans wchodzi może nie że aż tak telepie. Wcześniej mial Castrola, może to przypadłość elfa że tak chodzi. Auto jest z salonu, przeglądy robione w ASO ostatni w lipcu, co ciekawe nic nie znaleźli. Przepływomierz czysty....
miałem dokładnie to samo, co ty. w związku z jaśniejszym świeceniem świateł przy wyższych obrotach myślałem, że pada regulator napięcia i od tego zaczyna wariować wspomaganie. pan elektro-mechaniko-czarodziej stwierdził że do wymiany pompa wspomagania, sterownik i czujnik skrętu, razem jakieś 3,5k zł. Pojechałem więc do ASO - za 450 zl wymienili czujnik...
Witam, Mam problem z autem na gazie czasem zdarzy się że strzela kiedy ruszam na światłach dodaje gazu auto szarpnie i strzeli gdzieś z przodu przy silniku. Druga kwestia to kiedy silnik jest już rozgrzany kiedy chce się zatrzymać musze na biegu zbić obroty do 1-1,5 jeśli auto schodzi z wyższych obrotów to po prostu gaśnie. Myślałem że wymiana filtra...
Witam mam dziwny problem z samochodem otóż podczas przyspieszania granicach 1450-2000 rpm występuje bardzo dziwny dzwięnk jakby coś w okolicy skrzyni biegów było luźne lub jakby silnik jechał na mega niskich obrotach na wysokim biegu i doda się gazu. No i właśnie taki dźwięk utrzymuje się do 2000rpm potem cisza....nic nie słychać można jechać 150kmh....
Po pierwsze to należało by sprawdzić wtryskiwacze i je przynajmniej ustawić a tego bez czujnika nie zrobisz. Druga sprawa to ciśnienie gazu. Masz zbyt wysokie na wolnych obrotach i reduktor go nie utrzyma w całym zakresie obrotów. Czasy wtrysków są zbyt duże przy tym ciśnieniu. Ustaw ciśnienie gazu na 1,1-1,2 i wtedy kalibracja. Ustawia się to mechanicznie....
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
jak narazie błędów nie ma teraz na zimnym silniku ładowanie jest 14V gdy obroty są wyższe a po rozgrzaniu ładowanie spada do około 13,82 a po właczeniu świateł i innych spada do około 13,6 teraz mam pytanie czy także jest dobrze oraz zaobserwowałem że ten kabel od alternatora co przedtem przypalił mi obudowe dalej po dłuższej trasie jest gorący ale...
Jadąc przez kałuże zaciagnąłeś brudu do komory sprzęgła i teraz tarcza się klei lub blokuje na wielowypuście, lub podlazło coś pod docisk. Wyjmij skrzynię i wszystko wyczyść. Potem obejrzyj, zweryfikuj ewentualne uszkodzenia, a potem zastanawiaj sie nad wymianą jak będzie konieczność. I tak wyjęcie skrzyni Cię nie ominie. Choć jest jeszcze jeden chamski...
Chciałbym wysłać do regeneracji moją pompę wspomagania od Skody Fabiii 1.9 TDI, 2001r. Pompa TRW. Jednak zanim to zrobię, chciałbym się dowiedzieć, czy to rzeczywiście pompa jest niesprawna. Objawy są takie, że słychać delikatnie obroty pompy, na postoju, przy prostych kołach. Przy skręcaniu słychać jak pompa wchodzi na wyższe obroty. Czasami słychać...
witam i40 się pojawił :) z danych technicznych to nawet w benzynie mało palą :) ups od 85 tys ... teraz to pewnie nawet i30 ( nowe ) mają 6-bieg. a nie wiem jak nowe i30 ale w moich ( przypomniałem sobie żarówki H7 się przepalały nagminnie ) z tego co wyczytałem to przez system DRL ( dawał na żarówki o 0,3 Volta więcej niż w pozycji włączonej) wyłączenie...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem Skode Fabie 1.9SDI (ASY) i teraz coś zaczęło sie sypać. Na zimnym silniku przy małych obrotach - między 1000-1100 coś zaczyna szarpać. Wziąłem ją więc do mechanika żeby sprawdzić co jej dolega a tam rozłożyli ręce (angielscy mechanicy heh). Jedyne co udało sie ustalić, to że po odpięciu impulsatora przestaje...
Kody błędów nie wykazują awarii żadnej z cewek, wykazują z racji logiki zapalenie się kodu zbyt wysokiej mieszanki paliwowej, skoro jeden z cylindrów nie przepala dokładnie, idzie to "w rurę", a lambda natychmiast to informuje, ale wiem, że to wina jednej z cewek. Siadające cewki w skodzie, to pospolita przypadłość, regularnie wymieniałem je i samochód...
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Mam problem z ABS-em w Felicji. Objawy usterki są następujące: na śliskiej nawierzchni przy hamowaniu ABS działa przez około 2 s, po czym przestaje działać. Zapala się kontrolka ABS wraz z kontrolką błędu w układzie hamulcowym. Na VAG-u po takiej sytuacji wskazuje mi błędy: - 283 czujnik liczby obrotów - sygnał poza wartościami granicznymi - 668 napięcie...
Auto z silnikiem 1.4 BNM(zwykła turbina bez VTG) kopci przy 3tys rpm (nawet nie jadac, zwykła przygazówa a za autem jest czrna chmura). Podczas jazdy b. cięzko wkręca się na wyższe obroty b. mało mocy. Teraz tak: Błędów brak Egr sprawny(wyczyszczony) Korekty b.dobre(okolice 0.3-0-5) Pompki sprawdzone nawet na stole w serwisie bosh-a i sa ok. Synchronizacja...
Rozrząd złożony na blokady, napinacz odpuszczony na luźnym kole wałka. Jakby rozrząd był źle złożony to po uruchomieniu silnika od razu wywalałbym błąd czujnika wałka rozrząd. Tak jak się działo przed naprawą. Po uruchomieniu jest tylko błąd grzałki sondy lambda. Błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się jak mu się depnie w gaz. Dodano po 4 Wracając...
Masz rację jannaszek . We wszystkich starszych 1.9 TDI o oznaczeniu ALH, AHF, ASV, AJM, ASZ, ARL, ATD, AXR, BPX itd. - więcej wilgoci dostaje się przez otworek wyrównujący ciśnienie przed membraną w gruszce siłownika podciśnieniowego, oczywiście można to regenerować : tu widok na nienaruszone gniazdo uszczelnienia sztangi : http://obrazki.elektroda.net/83_12903803...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Ok. A napisz mi jeszcze, czy silnik ma moc i czy w trakcie jazdy odczułeś różnicę oprócz wspomnianą wersję. Bo jeśli masz problemy tylko wyłącznie na biegu jałowym, a na wyższych obrotach nie ma problemu, to moje podejrzenie jest winny silniczek krokowy, na którym za dużo powietrza jest na biegu jałowym, niż powinien, co w efekcie gaśnie silnik i pomaga...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Witam. Kolego nie pisz głupot które do niczego nie prowadzą Póki co to Ty piszesz o kontrolce silnika w aucie które jej nie posiada i o pasku rozrządu w silniku na łańcuszku. ja piszę że taki jest to taki jest przebieg Z całego serca życzę Ci aby ten przebieg był rzeczywisty. To na pewno nie jest czujnik ciśnienia oleju Wybacz, masz rację. Jest to czujnik...
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
Witam! :) Nie wiem czy założyciel tematu przegląda go jeszcze... :) Ale temat poszedł częściowo na bok. Poszukiwane auto w tej cenie do miasta, najlepiej z LPG będzie miało na pewno "słuszny" realny przebieg. Ale, ja akurat wolę, jak auto ma jakiś sensowny, roczny przebieg. Wynika to stąd, że ten, który nim jeździł, musiał go sensownie serwisować, żeby...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
fabia wysokie obroty obroty skoda fabia skoda fabia obroty
junkers zespół wodny wrp11 przedni wycieraczka schłodzić laptopa
vaillant ustawienia kamera hikvision
Podłączenie licznika Toyota Corolla 2005 na stole Czy rower elektryczny Sparta działa bez licznika?