Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Napięcie ładowania mierzyłeś?
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Wtryski leją o dlatego kopci innej opcji nie ma przecież to silnik bez turbo
Auto mam raz na jakiś czas. Tak jak piszę nadal delikatnie drga silnik. Obroty biegu jałowego cały czas ok. 950. Gdzie szukać przyczyny? Co wymienić: czujnik temperatury płynu czy sondę? Byłem na komputerze i nic nie znalazł, bo mechanik zagoniony. Czy te obroty nie są za wysokie?
Witam. Zamieszczam wyniki analizy spalin. Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Brak pomysłów?
Według tej strony strojenie instalacji stag to grupa 32 i 33 i miałem te grupy chyba że w Skoda Fabia inaczej jest. Na benzynie bardzo dobrze chodzi a na LPG jak ma wysokie obroty jest ok . Na drugim biegu 20 na godzinę można jechać bez problemu. Mnożnik stoi na 1,6 . Zdjęcie stare .
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
witam mam silnik 1.4 TDI 51kW z 2007r gdzie jest ten czujnik temperatury silnika/płynu chłodzącego/? u mnie czasami wolne obroty są za wysokie ok 1250 powinny być 950 obr/min
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
czyli pomiar do d__y bo nie zaobserwowałeś co dzieje sie z ciśnieniem podczas zejścia z wysokich obrotów. ps. silnik SKODA czy VW ??
Remont pewnie robiony bo pił olej. Niestety jak silnik pije olej to nie spala go za dobrze i zabija katalizator. Założę się że kat zabity nagarem stąd muł na wysokich obrotach (przy dużym przepływie spalin) i błąd związany z jego wydajnością.
Witam mam problem z fabią 1.2HTP świeci mi się błąd silnika wiem że dotyczy zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym w jaki sposób można naprawić tę usterkę?
za wysoki poziom oleju moze byc grozny i spowodowac problemy, pozdrawiam
Bylem na urzadz.texa diagnos. klikamy adaptacja egr i pisze stan obecny: nieaktywny. Nic nie slychac w silniku zeby sie ustawialo, adaptowalo. Adaptacja turbo poszla. Egr pisze stan obecny: nieaktywny. Dalej mam ze spirala kontrolka zapala sie i dlawi silnik jak wezme autko na wieksze obroty. Moge czasem chwile, dluzsza chwile jechac ostro, obroty wysokie...
no ale chodzi o to że z 1 cylindra jest odbierany zły sygnał przez sonde ,przecież sonda jest jedna . a jeżeli chodzi o te zaniżone ciśnienie na 1 cylindrze to skąd ono ? Dodano po 5 dodam że auto szarpie i cięzko ma zapalić ale jak sie uda je wkrecić na wysokie obroty to trzyma najgorzej jest na niskich
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. To samo słyszałem, kiedy robiłem immo w pierwszym sterowniku. Obserwatorom stawały włosy dęba widząc jak pakuje się z lutownicą, żeby wylutować pamięć, obrobić wsad i z powrotem to wlutować. A jednak działało. Więc skoro sam się boisz robić coś więcej daj szansę innym. Może raz to zepsuje, ale drugi...
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Lecąc autobanem normalne obroty to 4-5 tys przez kilka godzin. Też mi się wydawało że np. na autostradzie chcąc tak słabym silnikiem szybciej pojechać bez wysokich obrotów się nie obejdzie (już nie wspominam o dynamicznej jeździe po mieście).
Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
Witam wszystkich. Zastanawiam się jaka może byc przyczyna drgania silnika na wolnych obrotach, bo na pewnie nie to, że 3 cylindrowy i inna kultura pracy w to akurat nie wierze. Po dodaniu gazu jest ok. Może ktoś z Was miał podobny objaw w aucie i jak udało się rozwiazać, lub ktoś z kolegów mechaników diagnozował takie silnik. Zastanawiam sie nad tym...
wiązki sprawdzonne w podejściu do sterownika są ok skłaniam się ku sterownikowi nowy egr firmy WRC jak odpale silnik z rańca podepne EGR działo dobrze dopóki się nie nagrzeje, przy przyspieszaniu czy na wysokich obrotach wszystko gra, jak przejdzie na luz wtedy silnik pracuje nierówno po pewnym czasie gaśnie
MagikElektronik_ zejdź proszę na ziemię, bo widać że żyjesz wyłącznie stereotypami. Silniki o dużych pojemnościach już dawno się skończyły. Doładowane silniki 1.0-1.5 wcale nie potrzebują wysokich obrotów. 1.0 w mojej Skodzie Rapid ma 3 tys. obrotów przy 140 km/h i przy tej prędkości silnik to najmniej słychać. Chociaż ogólna głośność nie jest dużo...
Witam teperatura trzyma 90/c jest ok miałem go pod komputerem i mechanik powidział ze jeden pompowtrysk chodzi prawie na pełnych obrotach reszta ok to znaczy że idzie go naprawić ?czy będzie on do wymiany
Problemu szukałbym w okolicach turbiny. Moim zdaniem przeładowuje - za dużo powietrza dostarcza do silnika przy dużych obrotach. Nie pamiętam czy w Fabiach jest zmienna geometria czy nie. Jeżeli tak to po prostu łopatki mogą się nie 'cofać' przy wyższych obrotach.
obroty 800 cisnienie w rurze 337(przy zdjetym filtrze pow) hpa ,temp. płynu 55 stopni Samochód na wolnych obrotach pracuje równo po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadna poniżej 500 obr/min szarpnie silnikiem i znów sie uspokaja . Podczas jazdy przy dojezdżaniu do skrzyzowania gasnie. Błąd pojawia sie dopiero po wykonaniu jazdy.Jeszcze słychac dziwny...
Witam dzięki za odpowiedź. Właśnie sprawdzałem i nie ma nieszczelności ani na układzie ani na korku. Po ostygnięciu silnika odpala normalnie ale jak się zgrzeje nie ma chęci zapalić. Jedynie to muszę trzymać nogę na gazie i trzymać na wysokich obrotach. czy to jest normalne . Jak nagrzeje się silnik i odkręceniu korka ze zbiornika wyrównawczego płyn...
Pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak do 2/3 biegu) jakby mocy nie miało. Obroty są,...
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
Mam ten sam problem. U mnie pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak 2/3 bieg) jakby mocy...
Jeśli rozrusznik nie kręci mimo pozornie naładowanego akumulatora, sprawdziłbym akumulator (prąd rozruchu - w jakimś punkcie sprzedającym/serwisującym akumulatory) lub spróbował uruchomić silnik na innym akumulatorze. Jeśli odpali, od razu sprawdzić napięcie ładowania przy niskich i wysokich obrotach silnika - spotkałem się bowiem z przypadkiem Fabii...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi? No właśnie niestety problem pojawia się przy niskich obrotach. Przy wysokich nie ma problemu zaś przy niskich jakby się dławił i wtedy wysadza wszystko. Na razie mam tropy takie:...
sorry za spóżnienie ale działam poprzez modem na neostradę nie ma szans wstępnie mój elektryk przyjął że nawalił zestaw wskażników i listwa wysokiego napięcia sprawdzali na komputerze i nie było żadnych ważnych błędów podobno w Fabii zestaw wskazników to częsta choroba i bardzo droga około 2000 zł na razie czekam aż sprowadzą częsci Dodano po 18 a ha...
Ja bym oczyścił wszystkie świece jeżeli są brudne i później pojeździł na benzynie i sprawdził kolor izolatorów wszystkich świec. Jeżeli izolatory są czarne i mokre to moim zdaniem coś z zapłonem jest nie tak. Może coś z cewkami, przewodami do świec. Jeżeli izolatory są tylko czarne to mieszanka za bogata. Jeżeli izolatory mają jasny kolor i silnik gaśnie...
Skoro doświadczmy mechanik to w czym problem? Powinien wiedzieć że im większe ciśnienie tym lepiej ( no prawie bo przy dużym ciśnieniu i wysokiej prędkości obrotowej dochodzi do kawitacji erozyjnej panewek ) ograniczeniem jest tutaj wytrzymałość mechaniczna części silnika , a zwłaszcza filtra który jest liczony na 6bar więc to ciśnienie to nie tragedia....
Przy takim podciśnieniu to wygląda na podparty egr mimo wszystko.Co do czujnika co z tego że sprawdziłeś wiązkę jak nie sprawdziłeś nawet zasilania i wyjścia sygnału.I nie, nie potrzeba oscyloskopu.Sprawdź na ile stoi regulacja lambda i pąd regulacji sondy 1.Wiesz o co chodzi czy nie? To juz wszystko sprawdziłem . Dodano po 5 Auto zrobione. Silnik...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Chciałbym odkopać mój temat, bo problem nadal istnieje. Wycieków żadnych nie ma, a pompa nadal wyje, nie jakoś przesadnie głośno, ale jednak, a pęcherze powietrza wychodzą, gdy odkręce korek. Czytałem w kilku miejscach, że powinna sama się odpowietrzyć, jednak to nie nastąpiło, nawet po tak długim czasie. Auto na dniach będę oddawał do mechanika i chce...
Od paru dni zaczely mi wzrastac wolne obroty do 1000obr./min. przy czym powinny byc ok 870. Dzialo sie tak na zmiane raz bylo dobrze raz zle. Dzisiaj padl mi akumulator i zauwazylem ze po przekreceniu stacyjki przed uruchomieniem silnika nie zapala mi sie kontrolka ladowania. Domyslam sie juz ze te "wysokie" obroty byly spowodowane tym ze alternator...
Można świece od razu wyłączyć, i silnik nie zgaśnie !!! No właśnie nie zawsze. Malo tego, można uruchomić zimny silnik bez grzania świec poprzez wprowadzenie go w dość wysokie obroty, sprężanie w końcu nagrzeje komory i zapłon nastąpi.... Właśnie - w końcu zapłon nastąpi. A po to, żeby nie następował w końcu, tylko tak jak ma być - są świece, które...
Skoda Fabia silnik 3 cylindrowy 1,2 HTP, 40 KM, przebieg 82 000 km, podczas jazdy na 5 piegu przy dużej szybkości silnik głośno pracuje, można to porównać do startującego samolotu, z usterką udałem się do mechanika, ten obsłuchał układ wydechowy i wymienił tłumik końcowy, twierdził , że jest w środku wypalony, mówił głośna praca na wysokich obrotach...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Witam Mam problem z tym silnikiem przebieg 55.000KM, dzieje sie tak ze auto po chwili w czasie zejsciu z wysokich obrotów w tyb serwisowy i kreci tylko do 2.000 obrotów, zapala się lampka check ,nieraz mruga.Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze.Wymieniłem cewke na nową , podmieniałem wtryski wymieniłem świece a po tym rozebrałem...
Mechaników staram się omijać. Świece wymienione. Po wymianie oleju silnik zaczął buczeć na wysokich obrotach i jak buczy to bardziej w rezonans wchodzi może nie że aż tak telepie. Wcześniej mial Castrola, może to przypadłość elfa że tak chodzi. Auto jest z salonu, przeglądy robione w ASO ostatni w lipcu, co ciekawe nic nie znaleźli. Przepływomierz czysty....
Sprzęgło się ślizga, albo w wyniku zużycia elementów albo w wyniku zaolejenia. Tak czy inaczej tanio nie będzie bo dużo roboty więc jak masz robić to wymieniaj komplet tzn tarczę i docisk bo jak jedno się skończyło to drugie niedługo też wyzionie ducha a pakowanie się dwa razy w tą samą robotę to skrajny idiotyzm.
Bredzisz chłopie i tyle ci powiem ... Ty bredzisz kolego i to bardzo. Być może nigdy nie widziałeś silnika który ma uszkodzone łożyska i za niskie ciśnienie, a zarazem ma uszkodzony zawór przelewowy i ma za wysokie. W skrócie: za niskie na niskich obrotach, za wysokie na wysokich. Podaje różne możliwości z którymi się spotkałem w TYCH silnikach przy...
Masz kontrolkę świec żarowych i masz przekaźnik o nr 109 choć o tym nie wiesz, i on jest problemem w odpaleniu Twojego silnika, zajrzyj dokładniej nad pedałem sprzęgła a go dojrzysz, o reanimacji przekaźnika 109 pisałem wiele razy więc z pewnością post znajdziesz a jeśli mi nie wierzysz, to przyjedź z tego środka Polski na południe do Rybnika a naprawię...
Witam. Zakładam nowy temat ponieważ inne opisane nie pasują do mojego problemu. W skodzie, po uruchomieniu silnika i dodaniu gazu powyżej 2tys obr zaczyna migac kontrolka oleju. Nie wiem już co jest nie tak, 3 mechaników mnie zbylo. Olej wymieniony, oleju na max. Czujnik ciśnienia wymieniony. Ciśnienie oleju prawidłowe, sprawdzane manometrem. A teraz...
A tak z ciekawości, po co pojechałeś wymieniać te pasy? Pas kierowcy nie wciągał się wcale, a pasażera też zbyt wolno się chował. Chodzi jednak o to czy podczas jazdy ten zużyty pasek daje jakieś oznaki o swoim zużyciu np. silinik gaśnie i wymaga wyższych obrotów?
Witam mam dziwny problem z samochodem otóż podczas przyspieszania granicach 1450-2000 rpm występuje bardzo dziwny dzwięnk jakby coś w okolicy skrzyni biegów było luźne lub jakby silnik jechał na mega niskich obrotach na wysokim biegu i doda się gazu. No i właśnie taki dźwięk utrzymuje się do 2000rpm potem cisza....nic nie słychać można jechać 150kmh....
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
Witam, mam fabie z 1,.9 tdi z 2007 r tzn ostatni rok produkcji jedynki. Wsiadajac uruchamiam silnik i jest ok, wlaczam swiatla, klimatyzacje to podnosza sie obroty do ok. 1500. Ten problem wystepuje tylko wtedy gdy auto stoi pare godzin na zewnatrz i przy wysokich temperaturach tj. Powyzej 25 stopni. Nie wystepuja zadne bledy na komputrrze. Czy ktos...
Jadąc przez kałuże zaciagnąłeś brudu do komory sprzęgła i teraz tarcza się klei lub blokuje na wielowypuście, lub podlazło coś pod docisk. Wyjmij skrzynię i wszystko wyczyść. Potem obejrzyj, zweryfikuj ewentualne uszkodzenia, a potem zastanawiaj sie nad wymianą jak będzie konieczność. I tak wyjęcie skrzyni Cię nie ominie. Choć jest jeszcze jeden chamski...
Kody błędów nie wykazują awarii żadnej z cewek, wykazują z racji logiki zapalenie się kodu zbyt wysokiej mieszanki paliwowej, skoro jeden z cylindrów nie przepala dokładnie, idzie to "w rurę", a lambda natychmiast to informuje, ale wiem, że to wina jednej z cewek. Siadające cewki w skodzie, to pospolita przypadłość, regularnie wymieniałem je i samochód...
witam i40 się pojawił :) z danych technicznych to nawet w benzynie mało palą :) ups od 85 tys ... teraz to pewnie nawet i30 ( nowe ) mają 6-bieg. a nie wiem jak nowe i30 ale w moich ( przypomniałem sobie żarówki H7 się przepalały nagminnie ) z tego co wyczytałem to przez system DRL ( dawał na żarówki o 0,3 Volta więcej niż w pozycji włączonej) wyłączenie...
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Witam mam dość duży problem z autem podczas jazdy zapala się kontrola trakcji i auto wchodzi na wysokie obroty można tylko jechać na biegu pierwszym zapala się tez Check po zdiagnozowaniu błąd nieszczelność katalizatora co jest to nie prawdą byłem już w serwisach katalizator w porządku nikt nie potrafi tej usterki naprawić Skoda Fabia rok 2005 silnik...
Tego się spodziewałem, w weekend podepnę i zmienię kodowanie i zobaczymy co i jak. Dam znać :) Edit: Udało się dziś przekodować i już jest wszystko OK. Błędów brak. Natomiast jest problem z wolnymi obrotami, po zejściu z wysokich potrafi przydławić auto aż zgaśnie, albo falują w zakresie 550-800. Próbowałem adaptować przepustnicę, silnik rozgrzany itd....
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Dlaczego poruszyłem zagadnienie liści wiosną? Bo dopiero teraz odkryłem ten problem i to przypadkiem. Poprostu myślałem że to tylko u mnie coś takiego się dzieje ,że może w serwisie mi jakiejś osłony nie założyli. Zwyczajowo co 30tys.km w serwisie wymieniliby filtr i nawet bym nie wiedział. Nie wnikam czy filtr jest w zakresie obowiązkowych przeglądów...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Witam. Kolego nie pisz głupot które do niczego nie prowadzą Póki co to Ty piszesz o kontrolce silnika w aucie które jej nie posiada i o pasku rozrządu w silniku na łańcuszku. ja piszę że taki jest to taki jest przebieg Z całego serca życzę Ci aby ten przebieg był rzeczywisty. To na pewno nie jest czujnik ciśnienia oleju Wybacz, masz rację. Jest to czujnik...
Mam problem z ABS-em w Felicji. Objawy usterki są następujące: na śliskiej nawierzchni przy hamowaniu ABS działa przez około 2 s, po czym przestaje działać. Zapala się kontrolka ABS wraz z kontrolką błędu w układzie hamulcowym. Na VAG-u po takiej sytuacji wskazuje mi błędy: - 283 czujnik liczby obrotów - sygnał poza wartościami granicznymi - 668 napięcie...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Robię jak podaje ELSA Kasuję błędy Wykonuje po kolei test gotowości według opisu. Kiedy chcę sprawdzić pierwszą sondę to test nie startuje (kiedyś sonda pierwsza przechodziła go bez problemu, potem czasami test nie chciał wystartować a teraz już wogule nie startuje). W tym momencie nie ma jeszcze żadnych błędów. Dopiero po trzech jazdach minimum 10-15km...
Lewizny moim zdaniem nie ma bo zatkane było wszystko co możliwe. Co do cewek mogły paść ale sądzę że nie cztery na raz. Tu na 90% będzie coś z paliwem. Coś oszukuje sterownik. Co do korekt to krótkotermonowa jest bliska 0 przy przyspieszaniu wchodzi na plus 8-14 przy spokojnej jeździe bliska 0 ale nie mogę dokładniej określić bo na wolnych auto gaśnie...
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
Cześć, Mam problem ze skodą fabią 1.2 z 2008r. Auto zazwyczaj odpala bez problemu i jeździ bez zarzutu, jednak czasem przy przekręceniu kluczyka odpala ale po chwili gaśnie ( ok 1 s.). W sytuacji gdy odpala normalnie wszystkie kontrolki sie swieca, ktore powinny, a gdy odpala i gaśnie, nie świecą się kontrolki EPC i check engine. Immo jest niby ok,...
Proszę o pomoc w następującym temacie. Skoda Fabia 1.2 TSI mojego taty, stosunkowo niski przebieg 36kkm. Pojawiają się błędy P0135 (17127) (sonda lambda B1 S1 układ podgrzewania, usterka) - często oraz rzadziej P0134 (17131) (ta sama sonda, brak aktywności). Drugi z nich zapala lampkę MIL. Jest on pewnie następstwem pojawiania się pierwszego błędu o...
Witam. Mój problem to brak mocy skoda fabia 2001r 1.4MPI LPG, ciągle mrygająca kontrolka oleju na zegarach (ale tylko na wyższych obrotach, na biegu jałowym nie mryga). Po podłączeniu VAGa oto co otrzymałem: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 047 906 033 Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Coding: 00021 Shop...
Witam, mam pytanie czy da się podnieść obroty biegu jałowego w Skodzie Fabia 1,2? Mam 670. A ile powinno być? Mam taką skodę parę lat i są niskie faktycznie, ale nie ma tragedii, chodzi dobrze. Niedługo po zakupie też się zastanawiałem czy da się podnieść obroty bo mnie też początkowo wkurzały, ale na forum (chyba vwgolf.pl) mi określili to jako dość...
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
Witam, Od jakiegoś czasu moja fabia straciła moc oraz zaczęła znacząco więcej palić. Brak mocy objawia się tym ze dopóki obroty nie wejdą na 3000, to auto jest strasznym mulem, na wyższych obrotach idzie już normalnie. Na każdym biegu jest praktycznie tak samo. Od tego czasu spalanie wzrosło o prawie 5l/100km. Problem braku mocy dotyczy głównie jazdy...
Masz rację jannaszek . We wszystkich starszych 1.9 TDI o oznaczeniu ALH, AHF, ASV, AJM, ASZ, ARL, ATD, AXR, BPX itd. - więcej wilgoci dostaje się przez otworek wyrównujący ciśnienie przed membraną w gruszce siłownika podciśnieniowego, oczywiście można to regenerować : tu widok na nienaruszone gniazdo uszczelnienia sztangi : http://obrazki.elektroda.net/83_12903803...
Witam :) Mam radio Skoda Dance w mojej Fabii II - niestety nie mam na to radio gwarancji (samochód sprowadzony z Niemiec; stał trochę u kupca w Polsce itp...) - radio pracowało bardzo dobrze, tylko kilka razy na samym początku po zakupie samochodu straciło pamięć programów - na przeglądzie w ASO przy sprawdzaniu samochodu na VAG-u wykryli jakieś błędy...
skoda fabia wysokie obroty wysokie spalanie wysokie obroty fabia obroty
serwer minecraft obracanie obrazu delphi interfejs
pralka samsung programator renault mascott
Dekoder nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Niskie ciśnienie doładowania na niskich obrotach w Renault Master