witam. miałem taki sam problem i w zbiorniczku było zanieczyszczenie wypłukałem i problem z głowy. A co do przewodów elektrycznych jak nie którzy opisują to wystarczy zewrzeć kostkę przy zbiorniczku aby się upewnić czy czujnik jest nawalony czy instalacja. po zwarciu pinów jak zgaśnie kontrolka to czujnik jest do wymiany
Jak go wymienić? Czy jest to część wymienna, czy trzeba zrobić mostek z tym stykiem 50b? Go czyli kogo rozrusznik? Jak nie masz prądu na kabelku co idzie do cewki to są trzy opcje. Zgnity kabelek,kostka stacyjki,pseudo alarm. A jak juz miałeś dostęp do rozrusznika to trzeba było zewrzeć na ostro i sprawdzić czy chociaż rozrusznik działa. Tylko skrzynie...
Witam.Moze byc tak jak piszesz w obu przypadkach.Moze sie zdarzyc,ze wlasciciel ktoregos z tych samochodowmktore parkuja obok ciebie ma te same fale radiowe na pilocie co ty,aczkolwiek zdarza sie to bardzo zadko.Tak samo mozesz miec zwarcie na centralce zamka centralnego i dlatego otwieraja ci sie drzwi.sprawdz sobie centralke,czy nie ma w srodku wody...
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Tylko raczej zawór PCV się przycina.
No to gdzieś albo spalony bezpiecznik, albo upalone przewody zasilające bądź masowe, po twoim opisie nic więcej się nie doradzi. Trzeba szukać tyle. Kolego chyba za bardzo nie ogarniasz, skoro sam nie wiesz gdzie dokłądnie zrobiłeś zwarcie to jak Ci pomóc ?
no to tak: Jakie konkretnie DTC rejestruje pompa ? Pomiar napięcia na CANH/ CANL nie daje żadnej informacj, no może poza tym, że nie ma zwarcia do plusa, masy.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Na logike to odpialbym kostke od glosnika po stronie uszkodzonych drzwi i zobaczyl czy zagra, bo moze przy uderzeniu glosnik/kabelki sie uszkodzily i robia zwarcie.
Czujnik światła wstecznego robił zwarcie?
No ta kostkę właśnie odłączyłem. Chodziło mi czy żadne zwarcie się nie zrobi przez to że te dwa kable będą złączone tak przez dłuższy czas Nie zrobi się żadne zwarcie. Chociaż te dwa przewody połącz ze sobą solidnie i dobrze zaizoluj :)
Po zwarciu pinów zewnętrznych światła świecą.Tam za bardzo nie ma co spieprzyć Wkładam przekręcam i tyle . A więc gdzie jest problem?Właśnie można spieprzyć.
A można transmiter przelutowac na inny? Czy diody zabezpeczające zwarte?
Witam mam problem z pompą dodatkową obiegu płynu chłodzenia mianowicie chodzi o to ze doszlo do zwarcia w pompie i stopilo całą kostke od niej. Zalozylem nową oryginalną pompe a wtyki do niej dorobilem. Każdy przewód jest zarobiony w termokurczce próbowałem zamieniać kable ale wyskakuje błąd "zwarcie do masy",czy jest do tej pompki jakis bezpiecznik...
Jeśli jest to TRW w skrajnym przypadku może zrobić zwarcie zasilania.
Który rok auta? Przyczyn może być kilka począwszy od przełącznika wycieraczek poprzez przekaźniki skończywszy gdzieś na zwarciu.
Mors,lub ściągacz do szpilek.
Kabel kupiłem w aso, 82zł. Też myślałem że ktoś mi dorobi, jeździłem po różnych firmach. Nikt nie chciał rozciągnąć zacisku i wymienić samego kabla zostawiając stare zaciski które pasują do obudowy. Nowych też nie chciało się nikomu robić. Każdy patrzył na szybką kasę. Ciężko byłoby coś dorobić nie mając auta ze sobą u fachmena. Potem jak już straciłem...
Sprawdź czy masz na cewce "porządną masę i porządny plus" ...nie miernikiem tylko jakąś np. żarówką 21W...
Nie mam pod ręką schematu CAN. Ale pomiary możesz robić na złączu OBD (nie zawsze) albo np na sterowniku silnika, jest w miarę dobry dostęp. Dla AUA To pin 60,58. Więcej danych nie mam. Zmierz oporność między dwoma kablami ,czy nie ma zwarcia do masy, i napięcie na tych dwóch przewodach ale nie względem masy. Pomiary na uśpionym CAN albo odłączonym...
Jeśli masz taki czujnik (IAT+MAP) to zewrzyj "-" z "NTC". http://obrazki.elektroda.pl/2790985500_1...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Sprawdź połączenie panelu przedniego z resztą, popatrz czy nie ma zimnych lutów lub zwartego przycisku.
czyli wpiecie egr powoduje gaszenie silnika? porównaj schematy obydwu sterów. wyklucz zwarcie wiazki.
Witam. Wymiana deski to ostateczność. Fabia ma problem z wiązką el. na podszybiu przy lewej podłużnicy. Pije wodę, zaglądnij do niej, może już zgnita i robi zwarcie.
sprawdz wiazke ,to dosc czesta przypadlosc w skodach. sygnal z czujnika poziomu plynu idzie bezposrednio na zestaw wskaznikow Dodano po 1 jak zewrzesz to nie zgasnie bo on musi wykrywac rezystancje a nie zwarcie .
Witam, wszystko było ok, ale przy wymianie żarówki z przodu zrobiłem delikatne zwarcie, padł bezpiecznik, po wymianie nie ma zasilania.
Witajcie. Wczoraj zamontowałem uniwersalny sterownik zamka centralnego model zx-300. Posiadam moduł komfort z fabrycznym centralnym z kluczyka. Połączyłem go w sposób wielokrotnie opisywany ( do przewodu żółto-niebieskiego) i wszystko działało. Potem zabrałem się za podłączenie wyjścia na podnoszenie szyb i podączyłem je do przewodu czarno-niebieskiego...
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
Odczepić przewód od illumination i już, druga możliwośc to przewód memeory i ACC są zwarte racem
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek?? Zwarcie?
Ciąg dalszy problemów z tym samym autkiem... Dotychczas ładnie odpalało, nic nie falowało. Dzisiaj auto nie odpaliło (2-3 dni stało bezczynnie). Aku zmierzyłem i było 11,8 V. Dowiedziałem się, żeby zmierzyć też między klema a akumulatorem (aby sprawdzić, czy nie ma gdzieś zwarcia?) i wyszło ponad 14 A. Czy to możliwe? Niby jak jest 50-70 mA, to może...
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Może instalacja się sypie, z reduktorem raczej jest OK patrzać po ciśnieniu no ale może jakieś zwarcie czy coś?
Sprawdź, czy nie ma jakiegoś zwartego switcha (przycisku) w panelu i czy nie ma jakiegoś zwarcia w złączu USB.
Podtopiony fragment instalacji jeszcze nie został wymieniony. Od tego trzeba zacząć, całkiem możliwe że jest zwarcie w instalacji.
Brak napięcia na czujniku G65 klimatyzacji, lub uszkodzony czujnik -nie wymieniaj go pochopnie -nie stosuj zamienników, czasami warto kupić używany. Sprawdź bezpiecznik 5A -od tego zacznij. Niekoniecznie brak napięcia a po prostu mało gazu,wtedy też jest ten błąd.Bezpiecznik w tym aucie jak się pali to czujnik ma już z reguły wewnętrzne zwarcie.
Najpewniejszą metodą jest wcale nie emulować lepiej niech się na gazie świeci kontrolka awarii (obwód rozwarty lub zwarty do masy).
Jeżeli klemy są oczyszczone i masa dobrze przewodzi to zostaje tylko wina samego rozrusznika . :| Dodano po 1 Rozrusznik do wyjęcia i sprawdzenia . Pomiar poboru prądu na biegu jałowym na początek . :| Dodano po 1 Może robić nawet zwarcie . :|
Dzień dobry. Skoda Fabia 1. Od jakiegoś czasu lewa tylna lampa świeciła tak, jakby cały czas był wciśnięty hamulec. Wymieniono czujnik hamowania. Po wymianie przez chwilę wszystko działało poprawnie, po czym dolne światła przestały w ogóle reagować na hamulec. Reaguje tylko światło na szybie. Dodatkowo po włączeniu zapłonu i w zasadzie non stop, nawet...
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
problem z kierunkowskazami same w sobie żarówki działają Co to znaczy? Czy można tą wypowiedź traktować jak - żarówki zostały sprawdzone i są sprawne? Jeżeli tak, na należy wyszukać w instalacji samochodu miejsce zwarcia, albo przerwania przewodu! Jak wykonuje się takie testy jest pełno poradników na You Tube.
witam Vag wskazał błąd 17155. P0771. Zawór przełącznika 5=> cewka 5 N92 otwarty obieg / zwarcie do masy. pacjent to skoda fabia 1.4 16V silnik BKY co oznacza ten błąd i jak go usunąć ???? za info serdeczne dzieki pozdrawiam T
Fabia 1,2 HTP 12V dokładnie mam ten model. Coś tak czuję ,że to czujnik albo powód zwarcia przy robieniu elektryki haka...ale to już będzie dłuższa zabawa. dzięki
Zobacz czy na skrzyni biegów podczas wrzucenia wstecznego nie dotyka wybierak o przewody z rozrusznika.Gdyby robiło sie tam zwarcie bedziesz miał taki efekt
Przebita (zwarta) dioda +, mostek do wymiany
Włącznik pedału hamulca jest podwójny- ma dwa styki. Jeden to informacja dla sterownika silnika - przy wyjętym włączniku styk jest otwarty. Drugi to włącznik świateł stopu - przy wyjętym włączniku styk jest zwarty. Styki zmieniają położenie po wciśnięciu bolca na włączniku. Czerwono- czary to zasilanie włącznika świateł stopu a czarno-czerwony to wyjście...
przycisku do programowania pilotów nie ma Na PCB jest wolne miejsce. Zewrzyj pady na płytce i zaprogramuj piloty od nowa
Witam, Dziękuję za pomocne odpowiedzi. Niestety ani stukanie ani podawanie napięcia nie pomogło- piny 1 i 2 są zwarte! Czyli zamek do śmieci, nie chciałem niszczyć połowy drzwi poskładałem do kupy... auto jeździ nadal z niesprawnymi drzwiami ;/
18326 - Sygnał obciążenia z zacisku generatora DF P1918 - 000 - przerwa/zwarcie z plusem Problem w obwodzie sterowania wzbudzeniem alternatora.
Ja bym stawiał na wiązkę z karoserii na klapę. Lub wtyczki za tapicerką z prawej strony(Brązowa zamek, różowa oświetlenie tablicy). Można sprawdzić przejście między przewodem zielono-czerwonym (brązowa wtyczka) a brązowym idzie bez wtyczki, to jest mikro styk otwierania. Dodatkowo brązowy ten co poprzednio a brązowo-czarny w brązowej wtyczce odpowiedzialny...
A mam dziwny przypadek po wymianie czujnika skrętu , pojawił sie bład, zwarcie do masy napięcia odniesienia. ?
Problem rozwiązany. Przy pierwszej pompie pierwsze to sprawdziłem bezpieczniki pod kierownicą i przy baterii wymieniłem na nowe. Niestety bez powodzenia, po wymianie pompy prawdopodobnie doszło do zwarcia od wilgoci. Po wymianie bez bezpieczników przy baterii pompa wróciła do życia. Dzięki za szybką odpowiedź.
W porządku. Zastosuję separator. Jednak jeszcze pozostaje moja wątpliwość dotycząca napięcia na kablu sterującym anteną. Skąd to napięcie się tam bierze? Czy nie jest to kwestia jakiegoś zwarcia? Gdzie mógłbym zaglądnąć aby prześledzić ten kabel?
Dzień dobry. Sprawa dotyczy szarpania silnikiem 1,2 Skoda Fabia II w wyniku nieprawidłowego połączenia sterownika silnika z MAP sensor. Po pierwsze VCDS wskazuje na przerwe badz zwarcie z masa samego MAP SENSORA. Czujnik wymieniłem i nadal jest to samo. Poza tym czujnik ciśnienia wskazuje zbyt małą wartość ciśnienia po nagrzaniu. Czy ktoś z Kolegów...
Jest to antena z tej aukcji: allegro.pl/oferta/antena-vw-passat-b5-go... Od nowości miała zwarcie pomiędzy żyłą środkową, a masą. Nie było również tego elementu, który widać na zdjęciu. Spaliła mi w aucie 2 separatory. W załączniku zdjecie jak to wygląda w rzeczywistości.
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Skoda Fabia 1 1.9 TDI 100 km. Nie działa mi klimatyzacja manualna, po wciśnięciu guzika AC świeci się. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd 00898 activation AC compressor zwarcie do plusa. W poprzednim roku działała i w pewnym momencie podczas jazdy przestała działać. Wymieniłem sprężarkę klimatyzacji...
Witaj najprawdopodobniej masz uszkodzone ako w sygnalizatorze - ciągle potrzebuje prądu ładowania, no chyba, że cały alarm nie działa - czyli robi jakieś zwarcie w elektronice w centrali pozdro
Witam, mam problem z klapą bagażnika Skody Fabii 1 z 2003 r. Mam elektryczne otwieranie klapy, czyli z przycisku na samej klapie lub z pilota. Któregoś dnia postanowiłem sobie naprawić spryskiwacz z tyłu, działa lecz zaczął mi wyciekać płyn z tego spryskiwacza wewnątrz klapy. Po tym jak wyciekł płyn, tego samego dnia po kilku godzinach przestała mi...
https://obrazki.elektroda.pl/3925959000_... Zobacz na schemat, map sensor ma zasilanie +5V na gr/sw, sygnał na li, ma też czujnik temperatury powietrza podłączony do masy (na linii jest rezystor pull-up), dlatego na żółtym przewodzie jest 3,5V. Jeśli na zasilaniu i wyjściu z map sensora napięcia są równe, to jest uszkodzony lub jest...
Coś kombinujesz, gdzie chcesz ukryć trupa / :) Jakiego trupa? Baterie sprawdzone wszystkie które się "popsuły" są puste. Czy możliwe jest uszkodzenie pilota powodujące mikro zwarcie? Jakie baterie polecacie? Pilot ma założoną nową baterie aktualnie działa, poprzednia rozładowała się po 6 dniach użytkowania.
Zwarty (spieczony) przekaźnik w module body. To częsta usterka, i trzeba tylko wylutować przekaźnik i wlutować nowy. Masz juz wszystkie informacje, jakie ci są potrzebne.
Kolego zewrzyj do masy przez jakąś żarówkę 21 W na niepracującym silniku oczywiście.
Witam... Kupiłem dopiero auto i w drodze powrotnej zaczęły się problemy, znikają mi: wycieraczki kierunkowskazy, podświetlenie zegarów, podświetlenie podsufitki, klakson, otwarcie klapy bagażnika. Raz wszystko jest ok odstawiam samochód i rano już nic nie działa. Nie ma zasady... Raz jechałem do pracy cała drogę nie było a w powrotnej wszystko ok nic...
Sprawdź przejście przewodów z klapy do dachu harmonijka czarna gumowa pewnie tam zwarcie jest. Skrzynka jest z boku deski rozdzielczej po otworzeniu lewych drzwi.
Sprawdź omomierzem, czy jest przejście od środkowego styku we wtyku antenowym (tym do radia), a mocowaniem "bata". Jeżeli przejście jest, to sprawdź, czy nie ma zwarcia między stykiem środkowym, a zewnetrznym (lub masą karoserii). Jeżeli zwarcia nie ma, to nie szukaj w instalacji antenowej, tylko wymień bat. Konstrukcja bata to cienki drut (niestety....
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie. W jaki sposób sprawdzałeś radio? Sprawdź również obwody niezabiezpieczone bezpiecznikami, czyli rozrusznik i alternator.
Witam wszystkich, mam problem z brakiem świateł stopu w Skodzie Fabia 1 rok 2004. Sprawdziłem bezpiecznik 10A poz. 2 oraz wymieniłem przełącznik świateł przy pedale hamulca. Wcześniej sprawdziłem przełącznik multimetrem i działał prawidłowo. Sprawdziłem też napięcie na kostce przy pedale i na jednym pinie mam 12V, na drugim 0V. Kostka jest dwupinowa....
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
witam przeczyściłem wszystkie końcówki kabli od rezrusznika i masy i dalej to samo teraz juz za kazdym razem tylko to zwarcie slychac i kontrolki gasna, i dalej iskrzy przy podłączaniu kabli
najlepiej żebyś wziął zasilanie z zacisku 15 skrzynki bezpieczników. I daj bezpiecznik po drodze. w tym podpięciu istnieje ryzyko ze w razie jak lampki zrobią zwarcie to zabierze sterowanie elektrozaworami i zasilanie czujnika wałka rozrządu.
Z tego co widzę to sonda lambda ma zwarcie do plusa. Może gdzieś są przetarte przewody i raz zwiera, a raz nie z stąd znikający i pojawiający się błąd.
sprawdź czy na którymś kablu niema jakiegoś zwarcia lub przerwanego kabelka to jest mądra podpowiedź :-) ściemniacz padł jak wyżej napisano
1. Na czerwonym z białym paskiem ma być 12v jak przedmówca napisał.(skoro wiązka w gumie cała to rozepnij wtyczkę na słupku może tam nie łączy) 2. A jak otworzysz drzwi pasażera to światło w środku się zapala? Jeśli tak to centralkę zostaw na razie w spokoju. Sprawdź przelotkę w bagażniku może tam kable popękały i robią zwarcie. Ale wtedy miałbyś raczej...
Witam serdecznie. Mam problem ze wspomaganiem Skody Fabii I. Nie jest to jakiś poważny problem, ale boję się że jest to początek czegoś poważnego. Problem polega na tym, że wspomaganie czasami mi się nie załącza. Podczas przekrecenia kluczyka pojawiają się poszczególne kontrolki w tym wspomagania która powinna zgasnac. No właśnie powinna... Czasami...
Problem już dawno rozwiązany. Rozwiazalem go sam badalem wszelkie polaczenia przewodow pobory energii lecz gdy zaswiecila sie kierownica podpialem pod komputer i okazalo sie ze to czujnik kąta skretu kieownicy .Bylo w nim zwarcie i zbyt duzy pobor pradu powodowal ze elektronika wariowala.
witam,ja potrzebuję osoby która jest w stanie naprawić pompę. przez przypadek zrobiłem zwarcie i przestało działać wspomaganie oraz ABS, wymiana bezpieczników nic nie dała - jest pewność że to pompa. czy da się to zrobić?
Tam to działa tak, że czujnik ciśnienia oleju robi zwarcie powyżej 0,8 bar, jak silnik osiągnie 1200rpm i nie ma sygnału z czujnika do masy to włącza się alarm w zegarach
Kolego może masz to samo co ja w Fabii. Zgniła wiązka kabli. Miałem podobne objawy. Możesz opisać dokładniej kiedy zwarcie się pojawia. Czy cały czas czy jak włączysz wentylator lub wycieraczki?
Przyczynę takiej "choinki" po błędach to trudno wytropić. Nie wiem, czy pisać tak oczywistą rzecz w fabii jak sławna wiązka na podłużnicy. Mało możliwe, że po tylu latach nie była jeszcze robiona. Ale nawet jeśli, to jest do sprawdzenia. Nie wiadomo czy i jak ktoś to robił, może zgniło w innym miejscu. Czyli filtr w górę, akumulator w górę i zobaczyć...
Nie neguję, że w instalacji jest pomieszane, moja odpowiedź dotyczyła stanu fabrycznego tak jak cytowany fragment. Masz rację, wcześniej nie zwróciłem uwagi na tą czerwoną złączkę, albo zwarte zasilania albo podpięte zasilanie do anteny ale raczej skłaniałbym się ku temu pierwszemu.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Jedyne co mogłem zrobić w tej chwili to przeczyścić styki. Nie pomogło. Zajrzałem też do lampy czy jakiegoś zwarcia w kablach nie ma. Po rozładowaniu jeszcze przejrzę kable. Problem z masą nie do końca mi pasuje, bo tylko jedna strona szwankuje.
Kolego radio zasilane jest kablem z "plusem", na którym jest oprawka, z bezpiecznikiem 5 lub 10 A. Zwykle jest to bezpiecznik szklany, rurkowy . Pewnie zrobiłeś zwarcie - należy wymienić ten bezpiecznik i radio powinno działać.
00816 - czujnik układu wspomagania kierownicy (G250) 30-10-przerwa/zwarcie z plusem - sporadyczny , czujnik masz nowy??????? bo z nim najczesciej sa problemy wchodzi wilgoc i pozniej sa takie kody i problemy ,wiec jesli uzywany proponuje wstawic nowy .
Witam. Widzę że temat ucichł a mi jest jego rozwiązanie potrzebne . Czy założyciel tematu rozwiązał problem ? To trochę słabe pytać o coś, otrzymać informację ale już nie odpisać czy ona pomogła. Sprawa jest tak jak zewrę masę z niebieskim to zamyka. Niestety nie wiem jak otworzyć :( . Obawiam się że nie podepnę uniwersalnego sterownika :(
Wiązka wygląda ok, przejścia ma, napięcie do pompy dochodzi. Mierzyłem omomierzem ten czujnik skrętu i nie wykazuje żadnej reakcji, żeby się jakiś opór zmieniał czy cokolwiek. Ciagle pokazuje jakby było zwarcie. A czy uwalony czujnik może całkowicie odłączyć wspomaganie? Bo ciężko mi uwierzyć żeby się spaliła pompa skoro jest sucha i raz chodziła a...
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
wydaje mi sie to nierelne za bardzo poniewaz uniwersalne szyby maja przełaczniki stykowe zwarte/rozwarte jak nacisniesz a w orginalnym panelu jest całkiem inne rozwiazanie,stykowe jak w pilocie np. od telewizora.
W Fabii II jest licznik z elektronicznym wyświetlaczem poziomu paliwa. Problem jest taki, że nie pokazuje tego poziomu, czy pusty czy pełen bak wskaźnik nic nie pokazuje. Sprawdzone: -pompa paliwa w baku z pływakiem. -test wykonawczy licznika Vagiem - Vag w licznikach pokazuje błędy 771 - otwarty lub zwarcie oraz błąd 779 czujnika G17, tak samo jak...
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Witam, mam problem ze wspomaganiem kierownicy do Skody Fabii 2000r. Pojawiła sie kontrolka wspomagania kierownicy. Samo wspomaganie działa ale tylko jak sie powoli kręci kierownicą. W innych tematach wyczytałem, że chodzi o czujnik skrętu i byłbym gotowy go kupić tylko nikt nie wie jaki czujnik powinien pasować do tego auta. Rozkręciłem cale nadkole...
Przed naprawą, po włączeniu zapłonu na desce nie było widać żadnych światełek tylko awaryjne świeciły, ale winowajcą było urządzenie od alarmu. W kostce zwarcie robił jeden przewód. Jak nie włożyłem do końca kostki to wszystko było ok. Dopiero jak urządzeniem poruszyłem wszystko zaczęło się psuć. Szukałem przewodu, który robi robotę i go znalazłem....
wydaje mi się że jeśli byłby zabrudzony albo była by dziura w dolocie to błąd w ECU był by "czujnik ciśnienia- poza skalą/błędny" a komputer pokazuje "przerwa lub zwarcie do masy" wnioskuje więc że jest poprostu zepsuty
A ja bym sprawdził czy przypadkiem wiązka w drzwiach (łączenie drzwi i kabiny)ci nie dostała wody lub nie pękła od starości i zimna. Przewód od centralnego zamka moze być uszkodzony wiec nie zamknął tych drzwi, a przeładowany akumulator również moze świadczyć o zwarciu w instalacji. Całość to tylko hipoteza, ale od tego bym zaczął. Co do kradzieży,...
Przy wyłączonej stacyjce ma pobór prądu ok 0.3 A . Brak auto alarmu radio odłaczone. Wyciek ten poprzedzony był dziwnym zachowaniem auta w trakcie jazdy - parokrotnie siadała ( przypuszczalnie zwarcie) elektryka na moment - tz odłączał się gaz , radio gasło, włczała się kontrolka ABS i hamulca ręcznego... działo się to głównie w trakcie gwałtownych...
Witam! Czy to nie są aby objawy zwarcia któregoś z przewodów zasilających z masą? Poza wspomaganiem. Nigdy nie naprawiałem wspomagania elektrycznego. Czy można go odłączyć i wykonać próbę z odłączonym wspomaganiem? Rejestruje błędy wówczas?
(at)jacekpk83 Super post, dzięki. Masz małe błędy w dziale termowłacznik - jest dwa razy ten sam kolor kabla, no i śrubokrętem nie zewrzesz tych pinów, bo wtyczka jest żeńska :D U mnie okazał się winny sam wentylator. Jak podaję napięcie na masę i drugi zewnętrzny pin, to działa, a masa ze środkowym nie. Dobrze rozumiem, że działa tylko drugi bieg?...
zewrzeć fabia skoda fabia sprzęgło przekaźniki skoda fabia
schemat siłownika zamka ekspres bosch wyczyść zaparzacz sterownik mikrofon novox
boiler elektryczny sterownik smarta
Ford Focus 2019 P2000 – błąd NOx, AdBlue, SCR, czujnik NOx, EcoBlue Diesel Błąd E33 w klimatyzacji MAN NEOPLAN - diagnostyka i rozwiązania