Możesz wypróbować ten termostat Nr katalogowy 047121111A.http://www.unto.pl/termostat-...
Coś ten czujnik temperatury oszukuje. Podmień że starego termostat.
Jego mozna stwierdzic tylko sluchowo lub przez rozbiurke. Porzadny mechanik uczciwy powinien ocenic czy nadaje sie do wymiany. Z lancuszkami sprawa wyglada tak ze oryginal przejedzie 80 tys a juz lancuszek z 2 obiegu czyli zakupiony w sklepie przejedzie 20 tys. W sumie lancuszki sa bardzo dobre lecz kolka sie wycieraja bo robione z byle jakiego materialu.
Tak temperatura ok
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Dlatego że:niska temperatura powoduje kurczenie się materiałów.
Witam. Ja mam jeszcze taką propozycję: Przy ciepłym silniku odłącz wtykę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i próbuj go odpalić.
Część. Mam problem z wysoką temperaturą silnika podczas jazdy, wymieniłem termostat jednak to nie to :/ Pomocy
Witam. Cuda tworzył czytnik IMMO. I to pod wpływem temperatury. Dziwne ale prawdziwe. Zamykam.
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Gaz czy sama benzyna?
Jeśli reduktor jest połączony śrubą z karoserią, to raczej ma taki sam potencjał (niezależnie od temperatury)
Witam. Autko skoda felicia 1.3 MPI 1998r. z lpg 2 generacja. Mam problem z czujnikiem temperatury w termostacie i czujnikiem w chłodnicy, chodzi o włącznik wentylatora. Podejrzewałem od dawna, że czujnik w chłodnicy (dwupinowy) w okolicach filtra powietrza pracuje niepoprawnie. Auto dziwnie się zachowywało. Na lpg nie miało mocy, nie wchodziło na obroty....
rezystancja
Do sprawdzenia: 1. Termostat 2. Pompa wody 3. Naciąg paska 4. Stan płynu chłodniczego i oleju
Mam w ww. samochodzie zamontowana instalacje gazowa stag300. Jezeli temperatura otoczenie spadnie do kilki stopni wcale nie nagrzewa sie do odpowiedniej temperatury silnik tj. ok 90stopni tylko ledwo co przekracza druga kreske liczac od samego dolu. Termostat byl wymieniany latem, czujnik temperatury tez. Przy wyzszych temperaturach otoczenia ma prawie...
Dodaj doktora do oleju i jak 100km będzie ok to znaczy silnik już swoje przejechał i chlodzenie nawet bez termostatu nie jest w stanie utrzymać temperatury.
A czy w obwód -----> Wentylator>>>czujnik>>> akumulator jest też włączony wskaźnik temperatury???
jeżeli dzieje się to tylko na ciepłym silniku prawdopodobnie może być uszkodzona sonda lambda gdyż działa tylko w wyższych temperaturach.
Czujnik temperatury do sprawdzenia
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej sprawdż.....
Czyli do sprawdzenia sonda lambda i czujnik temperatury. Auto ma LPG?
Stary temat, ale po wymianie przepustnicy problem zniknał. Widocznie coś w przepustnicy nie stykało pod wpływem wysokiej temperatury. Może te potencjometry.
Żadnych przeciwwskazań nie ma. Uszczelka kosztuje grosze. Dobrze odtłuść powierzchnie benzyną ekstrakcyjną (możesz posmarować odpornym na temperaturę silikonem).
Na pewno polecał bym wyjęcie termostatu i na kuchence w naczyniu go sprawdzić. Potrzebujesz termometr, wkładasz go razem z termostatem do naczynia i podgrzewasz. Będzie widać kiedy się otwiera a po termometrze odczytasz przy jakiej temperaturze. Kiedyś tak robiłem w 105l.
Sprawdź węże od chłodnicy górny i dolny czy maja taką samą temperaturę. Chłodnica jest drożna.
witam kolego problem podnoszenia sie obrotów jest czujnik temperatury
To zacznę od świec bo on jest na cewce bezpośrednio.
I tu właśnie przydałby się pomiar prądu w obwodzie alternator - akumulator. Bo jak ten drugi jest pusty jak bęben, to będzie chechłał tego prądu i chechłał. Podładuj najpierw do pełna akumulator i wtedy próbuj jak wygląda to z temperaturą alternatora.
Temperatura silnika przy adaptacji była pow. 80 stopni, wyłączone wszystkie dodatkowe odbiorniki prądu ?
Witam. Czyli panu po odłączeniu immo... Auto zaczęło normalnie działać ? Czy jak? Bo ja mam chyba podobny przypadek tylko że dzieje mi się to wtedy jak jest wilgoć i zimno ! Bo tak samochód w normalnej temperaturze działał .
Zaczął bym od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodniczego. Układ dolotowy powierza.
Załóż porządny termowłącznik albo załóż przekaźnik.
prawdopodobnie ktoryś z dwóch czujnikow temperatury kończy żywot ( cz. temp. płynu lub zassanego powietrza)
W tych skodach niewiele się psuło jeżeli chodzi o sam osprzęt silnika, jedynie czujnik wału i temperatury. Cewka jak wysiadała to nie palił na dwa gary.
Kolega buble miał na myśli czujnik temperatury, który jest w obudowie termostatu (albo w głowicy).
Gdzie strzela, w wydech czy kolektor ssący? Może zatkany katalizator? A może banalna sprawa-czujnik temperatury szwankuje, i zalewa ją.
witam. najpierw sprawdz czujnik temperatury , wyczyść przepustnice i trzeba ją zaprogramować. pzdr
Witam Moja felcia ostatnio odmawia współpracy :( objawy: tak od ok. 2500obr praktycznie nie przyśpiesza (np jadę na 4 i dodaje gazu z poczatku trochę się zbiera a potem muł pedał do podłogi a ona powolutku wkręca sie na obroty dochodzi do jakichś 3500 i to wszystko ) przy niskich obrotach czuć że żwawiej przyspiesza Pytanie: 1 od jakiegoś czasu mam...
Sprawdzi Kolega czujnik temperatury odpowiadający za grzanie świec zapłonowych. Jak długo grzeją się świece?
88/83 - załącza przy 88, a wyłącza przy 83, jak na dzisiejsze standardy to bardzo niskie temperatury. Albo wskaźnik źle Ci pokazuje albo masz zapowietrzony układ chłodzenia albo słaby obieg płynu przez chłodnicę. Zazwyczaj prawidłowa temperatura płynu to 88-92*C.
Niedobrze kiedy jakakolwiek wtyczka jest mokra w środku... czerwone kółko to termostat i czujnik temperatury silnika, żółte kółko to sterownik silnika.
Oczywiście pompa Lukas-a. Proponuję zrobić próbę odpalenia na odłączonym czujniku temperatury( załączą się wtedy świeczki żarowe). Regulacja kąta kosztuje około setki a nie 3500 tysia.
Witam wszystkich! Mam pytanie czy to normalne ze stojac w korku w temperaturze 10* na zewnatrz temperatura plynu chlodzacego ma ok.100*? W F13 drugi bieg wentylatora załącza się w temperaturze 94-99C, a termostat otwiera się do końca w temperaturze 103C. To są normalne temperatury. Mam nadzieję, że nie wlałeś wody?
tak wogóle to jaka powinna być optymalna temperatura podczas jazdy skoda felą 1.3 mpi przy nagrzanym silniku? ile powinno wskazywać? 80 C?
Temperatura przełączenia na LPG jest ustawiona na 15 stopni. Kupić ten register i sprawdzić jak będzie zachowywał się samochód ?
przez prawie cały czas jeździ mi z temperaturą poniżej około 80°C A termostat sprawdzony?
Panowie fachowcy, udowodnic wam, że jesteście do niczego? Proszę bardzo- widzicie tam temperatura silnika 24 stopnie? Więc wpierw byście go zjebali za to, że sprawdza działanie sondy na zimnym silniku.
Skoda Felicja 1.3 przebieg 107tys. Rok temu był wymieniany termostat i jakiś czas temu też (w domowych warunkach tata zakładał nowy). Termostat oryginalny. Obecnie jest ok. Tzn. temperatura utrzymuje sie na poziomie 90 chyba że wjade w miasto to 100. A przy jakiej temp. powinna się załączyć chłodnica? Termostat puszcza obieg przy ok 89stC.Wlacznik...
Po wymianie sondy i czujnika temperatury,powinno się odłączyc akumulator na kilka minut. Aby auto nauczyło się nowej mapy zapłonu.
Jeżeli po zwarciu styków włącznika termicznego w chłodnicy wentylator działa, to albo walnięty włącznik termiczny, albo termostat sie rozleciał i auto w aktualnych warunkach nie jest w stanie dojść do temperatury 95 stopni. Czujnik temperatury ten na górze na krućcu nie ma nic wspólnego z załączaniem wentylatora.
wyczytałem ze jednak kat zapłonu ustalany jest miedzy innymi z temperatury . Gdzie jest ten czujnik ktory ma 2 kable 1 do wskaźnika a 2 do komputera?
Temat zamykam, zrobiłem rozwiązanie proste bez przekaźnika, a potem znalazłem termowłącznik który ma temperaturę startu 87 stopni, wiec silnik w największe upału i korki nie przekracza mi 100 stopni.
jeśli odepniesz czujnik temperatury to pali ok lub jeśli raz zakręcisz dosłownie chwile i odrazu znów to zapali ok mówimy o temperaturze 70 stopni to jest pompa do zrobienia, bo tam lucas siedzi pozdrawiam
Nawet z zepsutym czujnikiem temperatury pojedzie. Właściwie tylko czujnik Halla jest w stanie zatrzymać tą maszynę :). Jak nierówno pracuje to listwę od świec sprawdź.
Witam. Jestem nowy na forum i pierwszy raz dodaje post i mam nadzieję na szybką pomoc. Zakupiłem nowy akumulator typu Fiamm 50Ah/520A. Śniedzieje on na klamrach. Podobna usterka była przed wymianą starego, który całkowicie się rozładowywał i też śniedział. Jak na razie nie ma problemu z odpalaniem auta pomimo, że jest dość niska temperatura otoczenia....
Dzięki wszystkim za rady ale okazało się że problem jakby sam ustąpił i był wynikiem wysokich temperatur. Więc na razie wszystko działa sprawnie i jest OK. Od tamtej pory nic już się takiego nie dzieje więc zamykam temat.
Witam, samochód jak w temacie, problem polega na tym, że rano gdy silnik jest zimny ładnie odpala ale obroty są w granicach od 700 do 800, a powinno być coś około 1000. Wymieniony został czujnik temperatury ale problem pozostał. Wcześniej wymienione były świece, filtry, olej, czyszczone były wszystkie wtyczki elektryczne preparatem Isol do połączeń...
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Witam A ja mam problem taki z Felą 1,3 MPI, że gdy w nocy jest chłodno i wilgotno, to fela odpala i szarpie na wolnych obrotach z obrotami ok. 900, przy dodaniu gazu, efekt jakby nie paliła na wszystkie gary. Jak wygrzeje się w słońcu pod blokiem cały dzień - odpala bez problemu i ma równe obroty ponad 1000 i pracuje prwidłowo. Wszystkie możliwe konektory...
Przy zimniejszym powietrzu czasy wtrysku skracają się... Błąd! Jeśli chcesz się kłócić to kłóć się z wydawcą tej książki co wie jak steruje komputer samochodowy tymi wtryskami. Poza tym: 1. Jeśli jest więcej powietrza to musi być więcej benzyny aby utrzymać stały poziom mieszanki. 2. Jeśli jest zimne powietrze to też przy spalaniu idzie więcej energii...
Mam mały problem z uruchamianiem silnika. Mianowicie rozrusznik kręci i silnik też niby pali, ale po wyłączeniu rozrusznika nie może wejść na obroty. Jak się wciśnie pedał gazu podczas uruchamiania do oporu to z wielkimi problemami wchodzi na obroty i zaczyna pracować. Czas takiego uruchamiania to ok 15-20s kręcenia. Temperatura nie ma tu znaczenia....
Przeczytaj dokładnie instrukcję użytkowania instalacji gazowej,to nie jest usterka :D :D :D Ps.być może że szwankuje czujnik temperatury przy reduktorze :cry: A tak w ogóle przełączanie na gaz następuje po odpowiednim nagrzaniu płynu chłodzącego!
Pierwsza sprawa to niestety ale tanie zamiennik na długo nie starczają, prawdopodobnie w pompie jest zaworek zwrotny który już nie trzyma dobrze dodatkowo pewnie już ta pompka nie wyrabia odpowiednio kiedy paliwo gęstnieje w takiej temperaturze, druga sprawa szukaj "zawór zwrotny paliwa" dobierz średnice na wężyk który idzie przy silniku np. Do filtra...
U mnie podobnie, tylko, że na gorącym silniku. Potrafi sobie zgasnąć (LPG/PB). Na zimnym ładnie wszystko trzyma. Wymieniłem dzisiaj czujnik temperatury, ale silnik gorący więc nie zrobię nastaw przepustnicy. Zobaczymy jutro. Konfiguracja auta taka sama. 1.6 MPI 99' + gaz
Witam. Mam problem z odpalaniem w/w samochodu w temperaturach -15,-20C. Nie chodzi o akumulator - kręci bez problemów. Czy może to być filtr paliwa, który zamarza? Co byście polecili na tą przypadłość? P.S. Przy temp. powyżej -10C odpala z pół obrotu.:D
Problem bardzo szybko został naprawiony przez mechanika z Węgorzewa który dokonał diagnostyki silnika i wymienił czujnik temperatury płynu chłodzącego. Teraz silnik chodzi jak " szwajcarski zegarek " , tak jak powinien pracować tak prosty i niezawodny silnik. Dodatkowo jest konieczność wypłukania układu chłodzenia i zalania nowym płynem chłodzącym.
Mam pytanko mam min Skode felicie jak w temacie potrzebuje odczytac podstawowe parametry silnika jak temperatura i obroty mam kabel i soft ktorym lączylem się z ECU golfa. Znalazłem na forum post: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65... patrzyłem koło skorzynki z bezp. ale złącza nie widzę. Jak się do niego dostać?
Witam. Posiadam taką samą Skode ('99 - 130tyś) i miałem takie same dolegliwości, które nie zależą od przejechanych kilometrów tak wg mnie tylko od temperatury przy ciepłym silniku. Ogólnie brak zapłonu w jednym z cylindrów, świeca, moduł cewek, sporadyczne wypadanie jednego zapłonu, jeśli auto Ci jeszcze nie gaśnie a jedynie jest podsiad obrotów i wszystko...
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
Proszę o zaznaczenie na fotografii o które łożyska chodzi (łożysko oporowe sprzęgła i łożysko w skrzyni na wałku zdawczym) Jaki przybliżony koszt tych łożysk i czy opłacalne jest regenerowanie tej skrzyni biegów. Na popularnym portalu aukcyjnym kompletne skrzynie biegów można kupić od 150zł. Choć nigdy nie wiadomo na jaki egzemplarz trafimy. http://obrazki.elektroda.pl/2131948000_1...
Witam. 1. Napisz czy masz wersję Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu czy Simos wersja z modułem (brak kopułki) 2. Na czym polegało sprawdzenie świec, przewodów i cewki ?? 3. Co masz na myśli pisząc "gdy zrobię reset kluczykiem" ? Problem w postaci strzałów w filtr może mieć kilka powodów: - układ elektryczny (świece , przewody WN ,cewka/i czujnik...
sprawdź/wymień przekaźnik nr 5, wymień filtr paliwa ,skoro auto pali dobrze na ciepłym a problem ma na zimnym przyjrzyj sie czujnikowi temperatury zasysanego powietrza (lubi mieć brudne styki na gnieździe i wtyczce) jest na kolektorze dolotowym, niestety koszt jego to ok 300zł
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Nic dziś podczas jazdy usterka wróciła. Odłączyłem sondę lambda i pomogło auto jeździ jak na razie nie muli. Napięcie sondy 20 - 180mV wzrośnie do 200mV przy przegazówce (na odłączonej sondzie) Wydaje mi się, że lambda ma gdzieś zwarcie od "temperatury" albo coś w tym stylu bo na vagu oscylowała ładnie a pomiar napięcia i eksperyment z sondą wykonałem...
Witam , w ostatnim czasie w skodzie nagle wzrosła temperatura płynu chłodniczego , po spadku temperatury silnika i demontażu termostatu okazało sie że uszkodzony jest króciec . Także wentylator przestał pracować założyłem nowy króciec oraz termostat niemieckiej firmy ( w sklepie mówili że jest lepszy ) po montażu i zalaniu płynem okazało sie że zerwany...
w programie Amon pokazywało przy rozgrzanym silniku temperatura reduktora 65*C wiec odczyt w miare wiarygodny. A obroty przy zapalaniu nie przekraczaja progu . JEszcze zrobiłem tak ze odpaliłem go na benzynie w trybie recznym jak obroty sie ustabilizowały to dałem na automatyczne przełączanie i przy 1000 obrotów sie przełączył na gaz. Wiec cos jest...
Wydech i cewka. Tutaj bym zaczął sprawdzanie. Dodano po 2 sprawdzony czujnik temperatury i ciśnienia zasysanego powietrza - wtyczka czysta, wszystko ciasno siedzi, czujnik wyciągnięty i wyczyszczony, Czysty nie znaczy sprawny. Dodano po 46 Sprzęgło możesz zostawić w spokoju.
Witam, posiadam skode w.w 99' auto źle pracuje dużo pali 18l/100km byłem na emisji spalin i wyszło 1, 10 mówił diagnosta że dobre spaliny wymieniałem czujnik temperatury na termostacie bo temperatura była na 70 i nie szła więcej, termostat, sonda lambda, w weekend regulowałem luzy zaworowe dolot 25 wylot 20, możliwy wyciek paliwa ? sprawdzałem auto...
witam mam problem tak że w moim samochodzie zaobserwowałem ubytek płynu chłodniczego i mokry zbiornik wyrównawczy z góry, jakieś 8 miesięcy temu była wymieniana uszczelka pod głowicą, jest nowy termostat, i czujnik na chłodnicy, od czasu do czasu temperatura w trakcie jazdy skacze do niecałych 110st(głównie przy próbie szybszego zwiększenia prędkości...
woda (mały obieg) przestaje krążyć w układzie chłodzenia (w dużym tez). Temperatura na silniku gwałtownie rośnie i czasami się zaczyna gotować a przez nawiew do środka samochodu zaczyna lecieć całkiem zimne powietrze. Termostat raczej nie ma wpływu , na maly obieg a tym bardziej że problem znika po W takim przypadku wystarczy tylko dodanie "gazu" powyżej...
Autko trafiło do warsztatu z świecącą kontrolką poduszek. Diagnostyka wykazała błąd 00588 uszkodzenie zapłonnika strona kierowcy - rezystancja za mała . Obwody sprawdzone pod kątem zwarć, sprawdzona taśma, podstawiona poduszka, błąd uporczywie się pojawia. Poduszka zastąpiona została potencjometrem, którym regulowano tak aby w bloku pomiarowym uzyskać...
w skodzie felicji z akumulatora jest pobierany zbyt duzy prad co powduje przewaznie w zimne dni ,ze gdy auto postoi przez jakis czas nie da się pozniej odpalic samochodu z powodu wyczerpanego akumulatora,dlaczego akumulator się wyczerpuje moze ktos mial podobna usterke? Witam. Przy niskich temperaturach (czytaj ok -15 - 20 C) zmniejsza się pojemność...
Bardziej chodzi mi o rozmroznie szyb aniżeli uzyskanie wysokiej temperatury we wnętrzu. Moc grzalki jest jak najbardziej wystarczająca.Niestety dmuchawa pracuje tylko po włączeniu zapłonu, ja chcę podać napięcie bezpośrednio na jej silnik. Pytanie czy zasilacz, który mam będzie wystarczający do tego. Polecam obejrzeć ten filmik https://youtu.be/sMsXeOJy5Co
Tak. Tak działa że do zapłonu wcale jest niepotrzebna. a gdzie tu jest mowa o zapłonie Tak czy inaczej, ssania brak, pali tak jakby na 3 gary, po 30 sekundach sie uspakaja i wszystko wraca do normy. zapłon juz jest , teraz silnik pracuje nierówno I oczywiście po 30 sekundach dostała odpowiedniej temperatury do pracy? Na zimnym silniku bez grzały? owszem...
Jezeli jestes tak wrazliwy na zmiane temperatury to klimatyzacja moze byc jeszcze gorsza(ciagle wsiadanie i wysiadanie przy znacznej roznicy temperatur nie sluzy zdrowiu) przemysl ten aspekt Proponuje zalozyc szyberdach :idea: mam w swoim samochodzie i jest wsam raz gorace powietrze idzie do gory i wylatuje ... wiac nie wieje i mysle ze to bedzie lepsze...
Dzięki. Zamykam :)
Mam problem z temperaturą silnika. Mianowicie Silnik grzeje się szybko, ale po nagrzaniu wskazówka pokazuje ok 100 stopni wentylator się włącza gdy wskazówka pokazuje 120 stopni wymieniłem czujnik tmp., ale wskazania są identyczne na obu. Płyn zaczyna wrzeć na długo przed włączeniem wentylatora. Czego to może być wina??
Witam wszystkich, mam następujący problem z moją Felką: Gdy silnik jest ciepły rozrusznik nie chce się w ogóle kręcić. Po przekręceniu kluczyka siada napięcie, światła gasną (jeśli są zapalone) i wyraźnie widać że prąd do rozrusznika leci ale elektromagnes nie potrafi załapać. Wymieniłem elektromagnes. Dalej to samo.(tłoczek, blaszka i sprężynki zostały...
To że płyn jest czysty to nic . Ważne ile jest wody w nim bo płyn jest higroskopijny . I kolejny ważny punkt! Płyn do pomiaru na % zawartość wody pobieramy z zacisku hamulcowego a nie ze zbiorniczka ! Dlaczego ? Bo jeżeli jest woda w płynie hamulcowym to tłoczek zacisku hamulcowego jest pierwszy odpowiedzialny za przenoszenie temperatury powstałej przy...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Ja zmieniłem licznik z obrotomierzem też niby od 1.3 i wszystko działa oprócz tej temperatury która idzie na czerwone pole. To może wina tego zegara od temperatury.... :?:
Witam, Mam problem z komputerem pokladowym tc-6. Wszystko do pewnego czasu dzialalo bez problemow, potem zaczal wariowac - wskazania byly nie prawidlowe, np. temperatura powietrza 55 stopni lub spalanie na poziomie 2 litry/100km, a chwilowe przy ruszaniu 3 litry. Od pewnego czasu juz nic nie pokazuje. Dziala tylko podswietlenie, przy wlaczeniu zaplonu...
Czesc, Moj problem z samochodem Skoda Felicia 1.3 Mpi (benzyna) 97r., przebieg 414.000km wystepuje juz od ponad roku. Sa to wibracje, ktore przenosza sie z silnika na karoserie podczas postoju. Dodam ze gdy odpale zimny silnik i chodzi na ssaniu to nie odczuwam tych wibracji. Zauwazylem jeszcze ze w te upalne dni gdy silnik juz mocno sie rozgrzeje wibracje...
Witam. Problem jest elektryczny więc umieszczam w dziale elektryki samochodowej. Zapalam normalnie zimny silnik i jest wszystko w normie. Po osiągnięciu temperatury przy której przestaje działać ssanie, pojawia się problem. Hamując silnikiem i wciskając sprzęgło obroty spadają do bardzo niskich i następnie silnik gaśnie. Wystarczy odpalić go na nowo...
Witam. Walcze juz od dłuższego czasu ze swoim komputerkiem gazowym AL 700. Chodzi o to ze tylko jak auto jest zimne to po odpaleniu autowskakuje samo na gaz mimo tego ze nie uzyska obrotów + temperatury. Na lekko rozgrzanym silniku jest ok wszystko. Dzis sprawdziłem całą płytkę od komputera wyglada na ok. Zaniosłem taki ciepły komputer z domu do zimnego...
Witam wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post na tym forum i niestety pierwszy problem w rozwiązaniu, którego liczę na pomoc innych skodziarzy. Moja Felicia to 1.3 MPI bez instalacji gazowej. Problem jaki ją trapi od jakiegoś czasu to szarpanie, sam nie wiem jak inaczej to ująć. Po odpaleniu i dodaniu lekko gazu czuć takie szarpnięcia, przypomina...
witam mam problem z obrotami w felicji tj. autko gasło na wolnych obrotach np. jak się wyrzuciło na luz przed skrzyżowaniem. Pojechałem gość wyczyścił ją i teraz obroty zawieszały się na około 2000. Pojechalem do mechanika on wgrał nastawy i znów auto gasło na wolnych obrotach. Mechanik wymienił przepustnice na inną, też używaną tylko, że sprawną....
Witam, Planuje w aucie zamontować używaną klimatyzację (Skoda felicia 1.3). Jest tylko jeden problem, wszystkie części nie były w żaden sposób zabezpieczone, tzn. do przewodów miało dostęp powietrze jak i coś mogło wpaść i tak leżało to sobie gdzieś w garażu... W związku z tym mam pare pytań: 1. Obowiązkowo zrobić płukanie wszystkich elementów (oczywiście...
Może założył ci jakieś słabe świece co przy wyższej temperaturze nie dają rady. Pamiętam kiedyś do favoritki kupiłem na stacji nowiutkie ISKRY i po założeniu było jeszcze gorzej. Jakie masz te świece? Czy na benzynie i na gazie masz to samo? Czy w zbiorniku wyrównawczym nie bulgocze płyn? Może uszczelka padła co jest dość częstą bolączką tych silników....
skoda felicia czujnik temperatura skoda felicia wysoka temperatura felicia skoda
lewitacja magnetyczny honda biegi zasilanie odkurzacza
hulajnoga elektryczna lexar ns100
Czy FQPF8N60C może zastąpić FQPF9N50C? Jak wymienić sprzęgło w pilarce Husqvarna 40?