Jego mozna stwierdzic tylko sluchowo lub przez rozbiurke. Porzadny mechanik uczciwy powinien ocenic czy nadaje sie do wymiany. Z lancuszkami sprawa wyglada tak ze oryginal przejedzie 80 tys a juz lancuszek z 2 obiegu czyli zakupiony w sklepie przejedzie 20 tys. W sumie lancuszki sa bardzo dobre lecz kolka sie wycieraja bo robione z byle jakiego materialu.
Wysoka to znaczy ? Objawy?
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Do sprawdzenia: 1. Termostat 2. Pompa wody 3. Naciąg paska 4. Stan płynu chłodniczego i oleju
Stary temat, ale po wymianie przepustnicy problem zniknał. Widocznie coś w przepustnicy nie stykało pod wpływem wysokiej temperatury. Może te potencjometry.
Sprawdź filtr powietrza czy nie jest czymś bardzo zabrudzony.
witam kolego problem podnoszenia sie obrotów jest czujnik temperatury
Czyli do sprawdzenia sonda lambda i czujnik temperatury. Auto ma LPG?
prawdopodobnie ktoryś z dwóch czujnikow temperatury kończy żywot ( cz. temp. płynu lub zassanego powietrza)
Zacznij od przewodów wysokiego napięcia i swiec
Jedź so dobrego pompiarza niech sprawdzi wtryski. Może otwierają przy za dużym ciśnieniu. Pompa nie ma regulacji dawki rozruchowej w zależności od temperatury płynu chłodniczego. To zwykły diesel. Spala dobrze mój ma tak samo. Jak wtryski hałasują znaczy że się zacinają i otwierają przy za wysokim ciśnieniu. Szkoda czasu na eksperymenty z czujnikiem...
Dzięki wszystkim za rady ale okazało się że problem jakby sam ustąpił i był wynikiem wysokich temperatur. Więc na razie wszystko działa sprawnie i jest OK. Od tamtej pory nic już się takiego nie dzieje więc zamykam temat.
Sprawdź czujnik temperatury silnika ten od komputera. Jak jest uszkodzony lub brudne styki to ten myśli ze silnik jest zimny i podaje więcej paliwa. Ja miałem tak. Po przeczyszczenie styków było ok. Do tego jest trochę mulowaty i jest jako tako na wysokich obrotach.
jeżeli dzieje się to tylko na ciepłym silniku prawdopodobnie może być uszkodzona sonda lambda gdyż działa tylko w wyższych temperaturach.
Witam. Moja Skoda ma jakiś problem z temperaturą cieczy chłodzącej Najpierw w chłodne dni podczas jazdy w ogole nie osiągała temperatury 90st. Gdy stałem w korku temperatura rosła powyżej 90 i malała dopiero gdy włączył się wentylator. Wymienilem cały korpus w którym jest czujnik temperatury i termostat z obudową. Ekekty są takie że dziś przy dość wysokiej...
Bardziej chodzi mi o rozmroznie szyb aniżeli uzyskanie wysokiej temperatury we wnętrzu. Moc grzalki jest jak najbardziej wystarczająca.Niestety dmuchawa pracuje tylko po włączeniu zapłonu, ja chcę podać napięcie bezpośrednio na jej silnik. Pytanie czy zasilacz, który mam będzie wystarczający do tego. Polecam obejrzeć ten filmik https://youtu.be/sMsXeOJy5Co
Mam taki kłopot w Felicii 1.3 1997r benzyna + gaz. Mocno mi sie przegrzewał, a nie włączał mi się wentylator, więc wymieniłem włącznik wentylatora. I jest prawie to samo. Wyjąłem całkowicie termostat. W dni chłodne nie łapał wiecej jak 75st. Ale wczoraj tj dnia 21.05.2012 temp zewn ok 28st jechałem w godzinach 17-18 i łapał mi temperaturę powyżej 110stC...
To że płyn jest czysty to nic . Ważne ile jest wody w nim bo płyn jest higroskopijny . I kolejny ważny punkt! Płyn do pomiaru na % zawartość wody pobieramy z zacisku hamulcowego a nie ze zbiorniczka ! Dlaczego ? Bo jeżeli jest woda w płynie hamulcowym to tłoczek zacisku hamulcowego jest pierwszy odpowiedzialny za przenoszenie temperatury powstałej przy...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Jak już wcześniej pisałem sprawdził bym poprawność połączenia minusowego bieguna akumulatora ze karoserią jak również ze silnikiem, a to dlatego że problem żarzącej się kontrolki ładowania może ale nie musi być z tym związany a pozostałe wymienione usterki również mogą być spowodowane złym (niepewnym) połączeniem "masy" Żarząca kontrolka może również...
Witam wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post na tym forum i niestety pierwszy problem w rozwiązaniu, którego liczę na pomoc innych skodziarzy. Moja Felicia to 1.3 MPI bez instalacji gazowej. Problem jaki ją trapi od jakiegoś czasu to szarpanie, sam nie wiem jak inaczej to ująć. Po odpaleniu i dodaniu lekko gazu czuć takie szarpnięcia, przypomina...
Witam mam mały problem otóż,czytałem już wiele różnych artykułów, na temat skody felicii 1.6 mpi z komputerem Magnetti Marelli ale w żadnym nie znalazłem problemu takiego jak Mój więc zacznę od początku. Otóż kupiłem skodzianę ok 2 tyg temu wszystko było fajnie mało pordzewiała, ładne wnętrze, silnik pracował nieźle wtedy postanowiłem, zrobić dłuższą...
Witam. Mam problem z lpg w felici 1.3 MPI 99rok. Mam Lpg II generacje z Autronikiem Al-700. Problem polega na tym ze na zimnym TYLKO silniku przy uruchamianiu samoczynnie wskakuje na gaz mimo ze temperatura reduktora nie jest osiągnięta a tym bardziej próg przełączania 2200 obrotów przełączanie na spadku. Podpiąłem sie pod komputer zrobilem regulacje...
A ja obstawiam, że zarówno stara jak i nowa UPG były do wymiany. jakby były to test co2 by wychodził. Z przegrzaniem nie chodzi mi o ilość wody jaką wylałeś na głowicę, tylko o to, że miała już tak straszną temperaturę w tym momencie, że i tak się pokrzywiła. Temperaturę miła wysoką, za wysoką, ale niezależnie od tego ile wody na nią nie wylałem (a...
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
Ok w wolnej chwili przeczytam, tak tylko rzuciłem okiem na początek Twojego opisu piotrek1313 to sporo części na wymieniałeś w swojej Felicji. Przypomniało mi się coś, jak była dość sroga zima mocno zasypane drogi, to dystans 20 km jechałem w 5 godzin nie do uwierzenia ale tak było ( rok nie pamiętam który chyba 2008), to w korku jak stałem 2 metry...
Witam, Chce stworzyć stanowisko do badania temperatury płynu hamulcowego. Ma się ono składać z silnika elektrycznego, przekładni pasowej, pompy hamulcowej oraz zwrotnicy wraz z tarczą i zaciskiem. Dla podglądu wrzucam zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/5338646200_1... Chodzi tutaj o wytworzenie wysokiej temperatury poprzez docisk klocka...
skoda felicia temperatura skoda felicia czujnik temperatura felicia skoda
wybieranie tonowe impulsowe panasonic pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot czyszczenie spalin
motorola gm900 programowanie motorola gm900
Moment dokręcania pokrywy rozrządu Polo 1.2 TSI Zestrojenie zera dyskryminatora: jak to zrobić?