Jesli jest to Octavia 1 to sygnał prędkości znajdziesz w kostce ISO z radyjka (Gala).Z wstecznym to najlepiej pod lampe z tyłu.
A moze to .....
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Błędy ze sterowników są?
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
Czyli zbiorniczka i czujnika nie ruszałeś?
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
z pilotów nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Wszystko jest fabryczne, natomiast dioda w drzwiach nie miga. Co do centralki, nic mi nie wiadomo, a piloty jeszcze nie sprawdzałem na testerze sygnału.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Hej, Jak najlepiej sprawdzić czujnik? Rozumiem że on jest w zbiorniku?
Witam ponownie. Może któryś z kolegów podpowie ile jest czujników temperatury w silniku BGU i gdzie są usytuowane\ czy jest jeden czy 2 jeden udało mi się ustalić jest po prawej stronie na przewodzie gumowym silnika, zadziwiające jest to ze przewód chłodnicy jest zimny a włącza się wentylator ..., może uszkodzony jest sam termostat? ??????? Pomiar temperatury...
Witam mam mianowicie problem z immobilizerem w skodzie octavia 2003r 1.6 benzyna. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go samochodzik na desce rozdzielczej mruga, auto odpala i zaraz gaśnie. Należy kilka razy przekręcić kluczyk w pozycje zapłon dopiero za którymś razem załapuje. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd słaby sygnał z transpondera czy coś...
Witam, udało się ustalić przyczynę usterki, czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli?
Możesz spróbować zewrzeć kostkę od czujnika poziomu cieczy chłodzącej i sprawdzić czy nadal piszczy. Trzykrotny pisk z licznika może być sygnałem o niskim poziomie cieczy.
kontrolka ładowania tam szukaj albo odwróć sygnał
To masz do sprawdzenia połączenia, przy samej antenie oraz przy radiu. Co do podsufitki, poszukaj na forum skody.
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
W silniku z kombika masz tylko plus minus oraz sygnał do pracy silnika.
1330 sterownik centralny funkcji komfort magistrala CAN brak sygnału
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
Signal Outside Specyfications oznacza że sygnał poza zakresem
Mmm sorry tak mi się wcisnęło.....a do czego Ci potrzebny schemat silnika?które zasilanie ginie?jest brak sygnału czy 12V?co z przepływomierzem?również ginie sygnał?
Proszę o informacje gdzie zrobiłem cos nie tak podczas lutowania stąd pojawia się błąd. ? Podłączyłeś przewód z sygnałem prędkości. Przetnij go i zaizoluj. A, i źle podajesz kolory przewodów. Kolor dominujący podaje się jako pierwszy.
18009 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały Sprawdź masy w okolicach skrzynki bezp.
Daj zdjęcie gniazd radia i naklejki z ich opisem. Komfort tam nie ma nic do radia. Pozgłaszanie powinno działać z sygnału Galla.
Bez problemu można podłączyć wzmacniacz. Pod wyjścia głośnikowe przez specjalny dławik/reduktor sygnału. Choć wtedy dźwięk będzie "skażony" brzmieniem końcówki. Można też, ingerując nieco w radio, dorobić sobie wyjścia RCA.
jak nie liczy kilometrów to sygnału nie dostaje
Skuteczniejsza od LED będzie żarówka 0.6-0.8 W. Druga sprawa , czujnik wału/ wałka nie musi mieć przerwanego obwodu ,wystarczy że powstanie przesunięcie sygnału poza tolerancję zapisana w mapie wtrysku. Do autora: znajdź w okolicy dzielnego człowieka z dwukanałowym oscyloskopem. To pozwoli sprawdzić dwa parametry - synchronizację sygnałów z czujników...
Chcę podłączyć sterownik (na pilota) w Skodzie Octavi 1997 r. Proszę o informacje gdzie i jakich kolorów przewodów szukać i jakimi sygnałami sterować zamek
Wiązka lub sam czujnik, bo licznik nie dostaje sygnału z czujnika prędkości.
Wszystkie impulsy wyłapiesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy.
No to jesli test z VCDS-a go pomija a pewnie tak jest Nie pomija. Tak po "chłopsku" prostym językiem - test z VCDS "mówi" kontrolerowi "wychyl wszystkie wskaźniki". Podczas normalnej pracy kontroler musi otrzymać odpowiedni sygnał (prostokąt o odpowiedniej częstotliwości" na jednym z wejść, zinterpretować go i na jego podstawie wychylić wskaźnik prędkości....
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Jest tylko jedna opcja. Elektromechanik . Nie ściemniam, stwierdzam to na podstawie tego wpisu : Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki. Ale żeby nie było,trzeba sprawdzić zasilanie czujnika,masę, i sygnał wyjściowy oscyloskopem. Często wiązka też ulega uszkodzeniu.
Sprawdź wąskie od wtrysku. Probówka w rękę i sprawdź sygnał i masa czy dochodzi. sygnałowego nie sprawdzisz probówką. takie rzeczy to oscyloskop, ale przeglądnąć wstępnie wiązkę musisz. Natomiast on idzie bezpośrednio ze sterownika więc oporności i na zwarcie można sprawdzić, nie mam niestety przy sobie schematów żeby Ci podesłać
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Na drugim zdjęciu kolego widać dwa przewody, czerwony i niebieski, one idą do krańcówki odpowiedzialnej za brzęczyk/sygnał otwartych drzwi.
Tak już zdjagnozowałeś . Nie będziesz miał wskazań prędkości lub będzie skakała mniej więcej przy jeździe 40km/h, może pokazywać 200km/h. Generalnie do wymiany chyba że masz ochotę lutować i grzebać a i tak padnie po 2-3 dniach lub tygodniach. Są dwa sposoby naprawy 1 wymiana 2 przekodowanie sygnału z abs-u .
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Nie mierz przewodów miernikiem tylko sprawdź żarówką 21W. Wystarczy słaby styk czyli jakaś dodatkowa rezystancja i wyskoczy błąd o sygnale poza tolerancją.
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
Problemem jest uwalony licznik, posprawdzaj czy ma zasilanie, bez zasilania licznik nie daje sygnału immo do ECU i automatycznie może odłączyć linie diagnostyczna. Teraz by odpalić auto trzeba albo uruchomić licznik albo wstawić emulator albo w ECU wyłączyć immo. Jeśli nie masz wiedzy i sprzętu to widzę to ciemno.
To zależy jak jest sterowana cewka,(nie pamiętam) czy tranzystor w ECM ,czy w cewce. Może tam być sygnał cyfrowy około 5v, .... .... Rozumiesz już? Laikem nie jestem ale ciężko może być komuś zrozumieć pojęcie sygnał cyfrowy 5 v...
Wielkie dzięki za pomoc ! Pomogło przyczyną był jakiś tam kabelek przy drzwiach kierowcy był lekko urwany i centrala łapała sygnał po wyjęciu kluczyka .
LIN Będzie wywalać błąd komunikacji master-> slave? Aczkolwiek skoro ma 10,5V to wychodziło by że ze sterownika przychodzi sygnał stanu statycznego magistrali.
Który to model Octavii bo w tym roczniku są dwie wersje. Przy jednej jest sterownik na wzdłużnicy pod akumulatorem a w drugiej sterownik jest w dużym wentylatorze (czarny - plus po stacyjce, zielony - sygnał prędkości ze sterownika silnika).
Ale czego dokładnie nie widzi?? Obwodu grzania grzałki, czy sygnału?? Jaki silnik, moc, itd....
Witam serdecznie. Proszę doprecyzować jaki typ silnika jest , jakie ma oznaczenie. Jakie błędy pokazuje komputer i czy w ogóle pokazuje błędy. Możliwe że zabrudzona jest przepustnica , i trzeba ją przeczyścić i przeprowadzić proces adaptacji. Sprawdzić też trzeba czy są jakieś nieszczelności, sprawdzić stan wężyków podciśnienia, oraz sprawdzić sygnał...
Witam Bagażnik otwierany jest z innego przycisku w pilocie czy ten sam ? sprawdzałeś miernikiem czy sygnał do głównego siłownika dochodzi ?
Na pinie 11 we wtyku zielonym mini-iso jest kołek rem-c lub rem-contr na którym powinno być +5V a po nacisnieciu klawisza na kierownicy b. lekko spadac ok 0,2V a najlepiej zobaczyc oscyloskopem czy jest sygnał z kierownicy kodowany. Jak jest to znaczy inne kody mogą tam występować i to już temat robi sie trudny. Wprawdzie skoda i vw podobne ale moze...
Zasilanie na can getway jest i nie ginie sygnał z can dochodzi do ecu na mulimetrze okolo 3v
Może w skrzyni nie ma napędu do czujnika. Wyjmij czujnik i pokręć, najlepiej wkrętarką i kawałkiem wężyka gumowego. Jak szybko przejedziesz o otwartą dłoń też lekko „dygnie”. Być może skrzynia pochodzi z auta, gdzie sygnał prękości był już brany z modułu ABS. Dokładnie nie orientuję się jak to było w tych rocznikach.
Zależy co masz na myśli możliwość diagnostyki jeżeli komputer to nie...jeżeli coś co można samemu sprawdzić w garażowych warunkach to tak Z tego co tu czytam to piszą że przy tym module to i szyby od środka by nie działały i z oświetleniem i z lusterkami by był problem. Ale Oki postaram się to sprawdzić Dodano po 5 Ponad to okazało się że po otworzeniu...
Skoro masz po dwa bezpieczniki w kązdej lampie to ktoś poprawiał światłą. Zrobił to pewnie tak że pociągnął do lamp nowy kabel pewnie prosto z akumulatora i zastosował przekaźniki do żarówki mijania i drogowej. Zasilanie na przekażniki jest cały czas, a sygnał sterujący (na cewkę przekażnika) idzie z włącznika świateł przez manetke mijania / drogowe)....
A wcześniej jak było? Było tak samo Dodano po 3 A czy to może być wina zamontowane innego radia niż oryginalne bo coś czytałem że wzmacniacz od centralki jest w antenie radiowej i to radio może zakłócać sygnał.
Witam problem migające lampki czerwonej ciśnienia oleju Skoda octavia combi 2009 r 1.8 tsi przebieg 140000tys Jest po generalnym remoncie silnika spowodowany oczywistym problemem nadmiernego poboru oleju. samochód sprowadzony z zagranicy i jest już po remoncie silnika na krasnobrodzka racing i składany w warszawie, honowanie cylindrów, rowki na moich...
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Sterownik dostaje sygnał z czujnika temp. silnika dalej sygnał do przekaźnika i świece. Jakie świece założyłeś?.
Dobry pomysł z klaksonem. Na razie immo założone wstępnie działa. Szukam dokładnych schematów ,a konkretnie okablowanie Borentza. Poszukuje kabli do wpięcia się w kierunkowskazy (klakson też by mógł być) no i sygnału otwarcia drzwi pod kierownicą.
To jedyny błąd. Jakiejkolwiek reakcji brak. Po włączeniu wstecznego czterosekundowy sygnał i tyle. Przeszkody poustawiane w różnych odległościach. Chyba tylko pomiary.
To trymer jest. Pilot generuje sygnał, ale ty rozwaliłeś obwód anteny, więc auto nic nie odbierze.
Cześć Skoda Octavia 1.9 bls Wyskakuja 2 błędy: 1. Przepływomierz niewiarygodny sygnał 2. nieszczelność w układzie dolotowym. Dolot sprawdzony jest ok Mam dziwne parametry czujnika doładowania pokazuje o 100 mniej niż atmosferyczny~ Ok. 834 mbar na zgadzonym silniku a atmosferyczny 960 mbar Czujnik 3 założony Napiecie na wtyku odpietym Pin 4 filotetowy...
Tak stag 400. Sekcje zwłok przepustnicy na pewno przeprowadzę i zobaczę na czym koncern VAG przyoszczędził. Na razie szukam danych ,żeby potwierdzić jej zgon. Rozpiskę w sumie już znalazłem. 3 i 5 -silnik 2 +5V zasilanie czujników kąta wspólne 6 masa czujników kąta wspólna 1 sygnał czujnik kąta 1 4 sygnał czujnik kąta 2
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak
Raczej to należało by ją sprawdzić - żarówkę. Jeżeli działa oświetlenie schowka w kabinie, żarówka jest dobra to nie ma sygnału z zamka że klapa jest otwarta. Nie wiem czy masz tam kontrolkę od otwarcia klapy ale jeżeli jest to czy działa?
Któryś z czujników może tracić sygnał z powodu luzu na łożysku albo korozji na nadajniku były takie przypadki
Cytuję z instrukcji... "Lampka kontrolna miga: Jeżeli wystąpiła usterka czujnika poziomu oleju silnikowego, po włączeniu zapłonu zostanie to zasygnalizowane sygnałem akustycznym i kilkakrotnym zaświeceniem się lampki kontrolnej."
Ale głupoty tutaj piszecie. Raz nie wiecie jakie dane auta, a dwa jakieś skrzynki czujniki itp.? Trzeba pierwsze co zajrzeć w parametry. A drugie co to sprawdzić oscyloskopem sygnał na moduł przy silniku. Do tego zasilanie modułu. To nie jest traktor.
Jemu chodzi żeby przeciąć kable i podłączyć bezpośrednio z akumulatora silniczek. Co do polaryzacji +- to w jedną stronę powinno się otwierać a na odwrót zamykać . Tylko trzeba wiedzieć tez które kable idą od silniczka bo idą tez od wyłącznika który wysyła sygnał ze drzwi są zamknięte lub otwarte.
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
Sprawdź podłączenie i sam czujnik na desce rozdzielczej na podszybiu, czy nie jest uszkodzony lub np. czymś zakryty? bo to on daje sygnał dla panelu klimatyzacji automatycznej o temperaturze wewnątrz auta.
Znaleźć centralkę alarmu, sprawdzić czy podaje sygnał do zamknięcia.Sterowanie centralnym odbywa się na przewodzie brązowym-zamykanie i białym-otwieranie.To na początek.
P2138 korelacja sygnałów pedału przyspieszenia - bezwzglednie do przeglądu wiązka ECU. Wiecej do tego mechanika na elektronike już nie jedź.
wygląda na to że u mnie padł komputer - rozkopałem go i sygnał dochodzi prawidłowo do procka a komp pokazuje różne dziwne rzeczy dzięki za odpowiedz
Dokładne objawy: Po otworzeniu drzwi kierowcy słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa, po przekręceniu stacyjki silnik odpala i pracuje chwilę i gaśnie jakby brakowało paliwa. Na gazie uruchamiając awaryjnie skodzinka pracuje normalnie(czyli układ zapłonowy odpada). Około 2 miesiące temu miałem takie same objawy ale po kilku minutach wszystko ustało....
W takim razie może sonda lambda albo sterownik. Sonda lambda znajduje się w układzie wydechowym i mierzy zawartość tlenu w spalinach. Sygnał z sondy lambda trafia do sterownika silnika, który na tej podstawie reguluje skład mieszanki. Sprawdź dymomierzem stosunek powietrza do paliwa i zobaczysz ile wynosi.
To czasem nie jest ten rocznik skody gdzie sterownik wentylatorów był montowany w samych wentylatorach? A sygnał PWM z sterownika był wysywałany własnie do tych wentylatorów?? Należałoby sprawdzić czy sygnał PWM dociera do wentylatorów jeśli tak to naprawa sterownika lub wymiana wiatraków.
Główna podpowiedź - zmiana o 1-2 kreski przy dobrym sygnale w UMTS nie ma znaczenia i wypływu na szybkość. http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzi... Dopiero w LTE sytuacja zmienia się diametralnie. Pytanie "czy UMTS 900 MHz to dobra technologia" brzmi mniej więcej tak, jak "czy Skoda octavia to dobry asfalt 95...
Skoda Octavia 2 LF kombi rok 2008, odległość nie sprawdzana, komputer pokazał który czujnik, na słuch on działa. Kostka od niego też wygląda ładnie.
Odpaliła ale brak zegarów ABS ESP i radia .. myślę że to zasługa mrozu gdzieś coś zamoklo brak kontaktu https://obrazki.elektroda.pl/4037569900_... Dodano po 1 Launch pisze że sygnał z licznika gdzieś przepada .. jutro biorę się za rozkręcanie
A w ramach ciekawostki mogę dodać, że naładowal by swój akumulator tak jak należy, gdyby przejechał samochodem bez przerwy jakieś cirka 13tys km ze średnia prędkością 80km/h (jak to w trasie). Kolega to się aby na pewno dobrze czuje? Skoro sterowniki "plują" się o zbyt niskie napięcie, to w trybie pilnym do przepatrzenia połączenia masowe akumulator->nadwozie->silnik,...
Chodzi ci o emulowanie sygnału drugiej sondy?A wiesz jak relizowana jest kontrola stanu kata? co jakis czas ecu przeprowadza test konrolny czyli najpierw wzbogaca mieszanke zeby zuzyc caly tlen z kataliztora, druga sonda rejestruje mieszanke bogata po czym zubaża mieszanke, katalizator gromadzi w tym czasie tlen ( im ma wieksza pojemość tym wiecej go...
Czy ktoś tu w ogóle rozumie opis tego błędu? Sterownik nie widzi czujnika lub jest zwarcie do plusa. Co ci da odłączanie czujnika? Nic bo przecież sterownik właśnie go nie widzi. Co ci da wymiana licznika? Najprawdopodobniej nic bo ty tutaj nic nie sprawdziłeś. Trzeba sprawdzić czujnik w zbiorniku, instalacje miedzy czujnikiem a licznikiem, zasymulować...
Jak już, to błędny sygnał z D+, DF nie jest dostępny na zewnątrz alternatora. Ale oczywiście może to powodować problemy z ABS/ASR, poduszkami i całą resztą elektroniki w aucie
tak to zrobiłem jeździłem z v cds-em i podłączonym komputerem... Patrzyłem jak zmienia się podciśnienie od 1000 do 300 mbar... Tak samo fizycznie sprawdziliśmy przepustnice i była czysta. Wczytywałem się w post na temat tego czujnika i zastanawiam się jak działa... "Podobnie jest w starszych silnikach benzynowych, do obrotomierza trafia sygnał z czujnika...
to w takim razie sprawdź czujnik bo może zwierać A jaki sygnał ma mieć ten czujnik? Pytam bo może źle go sprawdzałem. Czy on jest tylko włącz wyłącz?
Sprawdź miernikiem czy po odpaleniu auta czujnik zmienia stan na swoich stykach. Żeby przełożyć licznik to trzeba dopisać immo - nikt za darmo tego nie zrobi a po co to robić skoro miernikiem można sprawdzić czy jest ok. Tak samo można podać/ściągnąć sygnał na liczniku by zobaczyć czy kontrolka zgaśnie/zaświeci się.
czyli raczej nie jest to alarm fabryczny Dodano po 26 rozbierz plastiki pod deską i postaraj się dojść do centralki alarmowej i odczytać z niej symbol,mam dostęp do dokumentacji alarmów Meta i Cobra,więc jak okreslisz symbol i typ zadziałamy dalej,a tak na szybko to sprawdż wyłacznik krańcowy maski,czy nie jest za nisko i czy nie dostaje wody z solą,ewentualnie...
Tu są dwie kontrolki czerwona i pomarańczowa. Czerwona od oleju. Po zapłonie masz test czyli zapala sie na kilka sekund i gaśnie. Jak nie ma ciśnienia oleju to mruga z częstotliwością około sekundy i jest dodatkowo sygnał dźwiękowy pisk lub bonk. Gdy ciśnienie jest ok a poziom za niski to masz pomarańczową kontrolkę i też sygnał dźwiękowy. Reset kontrolki...
Panowie w octavii nie ma wspomagania elektrycznego, a jesli to fabia to ten blad to: Tryb pracy wspomagania -niewiarygodny sygnał- uszkodzona pompa lub przerwy w zasilaniu na zacisku 30
No tylko dlaczego po przkereceniu zapłony cały czas jest alarm? Na początku migały także kierunkowskazy a teraz sam sygnał alarmowy.. I dlaczego także nie ma tych świateł i nie mogę otwierać i zamykać samochodu z pilota?
Miganie kontrolki przy uszkodzonym włączniku świateł "stop" jest spowodowane tylko jednym czynnikiem - sprawność tego czujnika jest wymagana przy samochodach wyposażonych w tempomat. TDI nie musi być wyposażony w tempomat, wystarczy tylko aby sterownik wykrył niezgodność sygnałów pomiędzy czujnikiem F a F47 i kontrolka kole w oczy.
Witam mam problem z klimatyzacją manualną Skoda Octavia 2000r silnik AQY 115km. Jest nowy sterownik wentylatorów ten pod akumulatorem, zasilania dochodzą sterowanie z włącznika AC jest, a z wyjścia sterownika wentylatorów nie ma zasilania na kompresor ani na wentylatory... po osiągnięciu 90stopni wentylatory pracują, fakt że je zapewne włącza czujnik...
octavia sygnał sygnał skoda skoda sygnał
komunikat drukarki brother toyota kontrolki avensis rozruchu nierówno pracuje
instrukcja obsługi wybór lodówki samsung
Tabela kodów błędów Mercedes Atego: Diagnostyka i interpretacja Błąd komunikacji w pompie ciepła: przyczyny i diagnostyka