Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Jak kolega stwierdził,albo zimne luty albo złe połączenie kostki tablicy.Wyjęcie tablicy i tak mi się wydaje jest obowiązkowe,może wtedy coś więcej zobaczysz(może tylko zaśniedziało i wystarczy przetrzeć papierkiem ściernym)
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
Więć podaj zasilanie z "30" na "50" i zobacz czy kręci rozrusznik.
Na zacisku 85 po przekręceniu kluczyka w stacyjce "+" zasilania jest?
Są to oznaczena zaciskąw samochodowych nie rozumesz po tym widze że mało masz wspulnego z elektryką i elektromechanika samochodową:) 30- stały plus z akumulatora 31- masa 15-plus po przekręceniu stacyjki
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Przecież na 1-ym zdjęciu w #7 nie ma nic więcej tylko ta dioda o symbolu "ED/18". Przede wszystkim opisuj piny zgodnie ze standardem ISO, a nie według własnego uważania bo trudno odgadnąć co i jak Ty odczytujesz. Na zdjęciach 1 i 2 w #1 wyraźnie widać, że w (czarnej) kostce zasilania obsadzone są (czarno-niebieskimi przewodami) piny 5 i 7. Na obu tych...
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Poratuje ktoś schematami zasilania Skoda Octavia 2008 rok 1.9 TDI. Potrzebne schematy zasilań, stacyjka, zegary i opisy przekaźników i bezpieczników. Po zapłonie martwy licznik, nie działają wycieraczki przednie. Wszystko pojawia się w momencie kręcenia rozrusznikiem ale auto oczywiście nie odpala.
Szukaj po przewodzie gdzie jest przerwany przewód lub podaj nowy przewód z zasilaniem po stacyjce na wtyczkę czujnika.
Na małych jest plus po stacyjce i PWM
Szkoda, że w kostce nie ma wyprowadzenia "Terminal 15" czyli +12 po zapłonie W fabrycznej instalacji odcinanie zasilania po stacyjce nie jest potrzebne, ponieważ takie wyłączanie/usypianie radia idzie przez CAN. W chińczykach dostosowanych do konkretnego modelu auta taż jest tak to robione.
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
stan stacyjki to styk nr.1 złącza zasilania
Co do rozrusznika to zobacz czy na tym cienkim przewodzie który do niego idzie jest zasilanie jak włączasz rozrusznik. Jak nie ma to raczej kostka stacyjki uszkodzona a jak jest to rozrusznik do naprawy. Nie masz czasem zbyt mało płynu hamulcowego?
I nic nie zmieni, widać nawet po błędach problem z zasilaniem +12V po stacyjce. Od tego zacznij.
To jest Skoda Fabia. Oczywiście, jeżeli podałem stałe dwa zasilania pomijając stacyjkę, to wyciągnięcie kluczyka nie ma wpływu na zachowanie radia :) Radio gra niezależnie od stacyjki, ale jak pisałem wyżej chętnie przywrócę sprawność układu po zdiagnozowaniu gdzie następuje utrata łączności.
Kostke stacyjki dobrze sprawdź
Podepnę odpowiedź, może komuś się przyda. Sam szukałem, nie znalazłem... sprawa dotyczy nowego Superba, gniazda też są na stałe zasilane, ale bezpiecznik można przesunąć o jedną pozycję i wtedy jest po stacyjce. Bardzo się zdziwiłem, bo instrukcja milczy, na schemacie nawet nie ma, a "na żywo" bezpiecznik od stacyjki wygląda tak, że jego "przegrodka"...
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Dziękuję za pomoc. Wszystko się udało. Zamieniłem przewody zasilania po stacyjce z przewodem bezpośrednim +. Pozdrawiam Ireneusz Kałużny.
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Jeszcze jedno pytanie Gdzie wpiąć się z zasilaniem ? Zestaw głośnomówiący jest wpięty w CAN+ FZG i N.C. po jego lewej. Podpiąć się w to samo miejsce ? Zasilanie będzie po stacyjce ?
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Zasilanie 12V . Zresztą nie lepiej naprawić stacyjkę ?
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Spróbuj wysterować zasilanie włącznika rozrusznika poza stacyjką (na krótko).
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Ma stałe zasilanie, ale obawiam się, że wtedy wideorejestrator nie przejdzie w tryb parkingowy. Nie załapie, że nie ma już zasilania ze stacyjki i będzie nagrywał cały czas w normalnym trybie. W trybie parkingowym powinien reagować tylko na ruch i wstrząsy.
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
A sam zamek bagażnika działa? Może problem jest właśnie w samym zamku klapy. Co do odpalania, to zobacz za pomocą kontrolki czy masz zasilanie na ciękim przewodzie rozrusznika gdy przekręcasz stacyjki na rozruch.
Przekaźniki,bezpieczniki,zasilanie po stacyjce sprawdzone?PS.Nagrzewnica niema nic wspólnego z elektryką.
Sprawdź bezpieczniki i instalację czy wszystkie zasilania docierają do sterownika. Do sterownika muszą docierać dwa grube zasilania B+ i jeden cienki po stacyjce. Do tego jedna lub dwie masy, nie pamiętam jak jest w tym modelu.
Sprawdź bezpieczniki i zasilania na kostce . Stałe +12V i po stacyjce +12V Ma być zgodne z rospiską do radia .
zasilanie przekaźnika jest na 100procent jest napięcie na stykach zasilających a po przekręceniu stacyjki także na wyjściu przekaźnika
Musi być stałe zasilanie. Jeśli prąd pobiera to należy wymienić sterownik LPG.
Adres 25 musi sie zglaszac jesli nie sprawdz zasilanie immo za wskaznikami,brazowa skrzynka z dwoma zlaczmi jedno do cewki stacyjki druga zasilanie i przewod K do komunikacji.
Bardzo dziwna usterka, wszystko wskazuje na brak zasilania. Spróbuj jeszcze tak że podaj plus na rozrusznik bez stacyjki. Włącz zapłon i na krótko plus. Masa na silnik nie ginie? Może sam akumulator
Uszkodzenie wewnętrzne akumulatora. Brakowało prądu na zasilanie i nie odpalił.
Witam! mialem taka lalunie chodzila jak na dame przystalo bez zarzutu. pewnie to wiesz ale ssanie wlancza sie po wl stacyjki naciskajac pedal gazu do dechy na chwile. jesli to nie dziala to masz po prostu przepalona spirale (podgrzewacz) od ssania to takie ustrojstwo pod filtrem paliwa przykrecone do gaznika dochodzi do niego zasilanie i 2 weze z plynem...
nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V
Może tak: 56 to zasilanie włącznika ze stacyjki, jak tam nie ma - przewód lub stacyjka; 56a - to wyjście na drogowe; 56b - to wyjście na mijania. I teraz: na 56 nie ma? To brak zasilania, jednak jakim cudem to świeciło Koledze po naciskaniu blaszek???
zasugerowano mi też, że to może być wina "kostki stacyjki". Dzięki za pomoc. No cóż, nie będę kłamał - to może być wina wszystkiego... :-) / :-( Jeżeli nic nawet nie wyje, to znaczy, że zasilania nie ma także sterownik silnika.... No chyba, że ta Felicja jest na gaźniku, ale coś w to wątpie... Jeżeli jest taka usterka, to musi być coś w obwodach głównych...
Witam Ostatnio wsiadam do auta i przekręcam kluczyk, a kontrolki migały i słabo świeciły. Odpaliłem auto i po 2 sek zgasło i tak 3 razy. Podłączyłem pod prostownik akumulator i podładowałem. Auto zapaliło i wszystko było dobrze. Po 2 dniach wsiadam do auta i zero reakcji na kluczyk. Nie ma zapłonu, nie odpala, nic nie działa oprócz światła wewnętrznego....
Daj przekaźnik jak napisał kolega a sterowanie przekaźnika daj przez przełącznik który ma zasilanie ze stacyjki. W ten sposób nigdy nie zostawisz auta zgaszonego z włączonym wentylatorem i nie będzie problemów z włącznikiem.
Jeżeli masz na wtyku Abs 2 stałe plusy ,jeden po stacyjce to zasilania są ok Dodano po 1 No imasy musisz mieć we wtyku ok
W starszych autach było inne oprogramowanie w sterowniku i jak odłaczyłeś na tak długi okres zasilanie dla sterownika to powruci do ustawień fabrycznych. Czasami jak sie jeździ na gazie i jest częcty objaw taki jak u ciebe przed odłączeniem akumulatora robi sie reset na przekaźniku dla zerowania sterownika silnika po przekręceniu stacyjki. Działa to...
Błąd jest zapisywany w sterowniku poduszek. Da się go wykasować VCDSem ale będzie widać ze jest po wypadku. Jeżeli zrobisz edycje zawartości pamieci sterownika i tam usuniesz to nie będzie śladu że auto jest po wypadku. Pamięć pewnie 95xxx. Nie wiem jak w Yeti ale zazwyczaj sterownik poduszek ma zasilanie po stacyjce więc odłączanie akumulatora nic...
Zasilanie to te przewody czarne z niebieskim paskiem. Jak mowilem musisz ustalić dlaczego nie ma na jednym z nich napięcia po stacyjce. Niebieska kostka to zmieniarka lub jej emulator.
A co jest podłączone na A3 to ja nie wiem. Biało szary przewód w każdym bądź razie Poszukaj schematu instalacji elektrycznej samochodu. Może być np. zasilanie podświetlenia w radiu. Bezpieczniki sprawdziłem porządnie nawet dla pewności miernikiem. We wszystkich skrzynkach? Chciałem sobie zmienić przewody w kostce tak żeby radio działało bez stacyjki....
Skoda Octavia 2003 1.9 TDI (silnik AHF, ASV) Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Octavią z 2003 roku, silnik 1.9 TDI (AHF, ASV). Problem polega na tym, że po wyłączeniu samochodu, przekręcając stacyjkę, zegary i silnik nadal pracują. Dodatkowo, jeżeli nie dojdzie do zapłonu, a stacyjka zostanie przekręcona tylko do pozycji zapłonu, to po jej przekręceniu...
wymieniłem kostkę od stacyjki i jest ok: rozrusznik kręci, zasilanie immo się pojawiło, kontrolka od płynu hamulcowego nie świeci. dzięki za pomoc. pozdrawiam
Trzeci bezpiecznik jest od pompy, piszesz że ciągłość jest a na wtyczce brak zasilania więc może nie do końca wtykasz przewody pomiarowe we wtyczkę lub brak jest masy jeżeli bierzesz ją z tej wtyczki. Co do wiązki na podłużnicy to tam czasem kable wyglądają ładnie a wystarczy pociągnąć i się rwą. Możesz podać na to gniazdo zasilanie prosto z akumulatora...
Tam są 3 złącza - zasilanie, czujnik, komunikacja z plusem po stacyjce. Czujnik ma kostkę na 4 piny ale tylko 3 są wykorzystane. Czujnik jest w przekladni kierowniczej.
Witam Problem ze Skoda Fabią II 2010 rok silnik 1,6 benzin W silniku niekasowalne błędy U0121 Can ;komunikacja ABS Abs brak możliwości diagnostyki Sprawdzone zasilania ,masy ,plus po stacyjce oraz Cany do sterownika Silnika ABS -oraz wszystkie bezpieczniki i wiązka! Może macie jakieś sugestie lub pomysły??? Z góry dziękuje za pomoc. Acha jeszcze -podmienione...
Witam, mam podobny problem z klapką gaszącą Skoda Octavia 2.0 TDI BKD. Trybiki są w porządku, zasilanie na wtyczce 12V, kiedy przekręcam stacyjkę silniczek próbuje zamknąć klapkę i za chwile kręci się w drugą stronę. Napięcie na silniczku zmienia biegunowość impulsowo, po podłączeniu silniczka bezpośrednio, silniczek działa. Dołączam filmik, spotkał...
zastanawiam się nad jeszcze jednym rozwiązaniem , mam starego szkodnika ( skoda octavia ) sprawdzić który przekaźnik załącza się po przekręceniu stacyjki i po wyciągnięciu klucza rozłącza i zaadoptować go do zafiry żeby zasilał tylko i wyłącznie radio no i jest też problem czy aktywuje go mniejsze napięcie jak 12v bo znalazłem kabel na kostce radia...
Co do niedziałającego panelu LPG to daj jakieś zdjęcie żeby było wiadomo co to za panel a najlepiej zdjęcie sterownika LPG. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników na wiązce od LPG. Co do radia to możliwe że ktoś przepiął jego złącze na zasilanie po stacyjce a nie po włożeniu klucza. Trzeba sprawdzić kostkę stacyjki bo możliwe że styk "S" jest uszkodzony...
Dokładny opis złączy samochodowych znajdziesz w SERWIS ELEKTRONIKI SE11/2002 str.49.Skoda posiada gnazdo ISO stosowane w odb.Blaupunkt, Grundig,Philips i innych.Gniazdo posiada 3 złącza;1-sterujące 10pin;2-głosnikowe 8pin;3-zasilania 8 pin.Opis złącza zasilania:4_ +12Vbezpośrednio z akumulatora;5_sterowanie anteny(+12V po włączeniu radia;6_dodatkowe...
Wycieraczki nie są powiązane z rozrusznikiem, oprócz tego, że włącza ich zasilanie jedna i ta sama stacyjka. Być może się po prostu tak uszkodziła/rozsypała iż prąd płynie nie na styk "X" (m. in. wycieraczki, nadmuch) a na rozrusznik właśnie.
w przypadku korzystania z wtyczki nowego typu*(13 pin) zastosujesz przejściówkę z 7 pin na 13 pin. Ale nie będzie działało światło cofania w przyczepie. Od któregoś roku przyczepy inne niż lekkie (DMC większe niż 750kg) mają obowiązkowe światło cofania i wymagają wtyczki 13-pin (albo inne rozwiązania jak popularne w UK dwie wtyczki 7-pin). Sprawdzałeś...
Witaj Sprawdziłem stacyjke na krótko Do stacyjki dochodzi zasilanie?masy sprawdzone?. Akumulator sprawny? Dodano po 2 guzik od sekwencji się nie pali Bezpiecznik od sterowania gazu spr.?
Są to typowe kostki DIN, brązowa to dwa głośniki z przodu (powinno być około 4 om), zaś czarna to zasilanie (+ stały, +po stacyjce ,masa). Prawie każde radio z złączem DIN powinno pasować. Trzeba jeszcze sprawdzić czy antena jest zasilana kablem antenowym. Jeżeli tak trzeba dokupić separator napięcia.
Kolego (at)blus1 - pociągnij cała wiązkę przewodów wzdłuż lewego progu - strona kierowcy. Zasilanie poprowadź do skrzynki z bezpiecznikami. Dołóż bezpiecznik od zasilania kamery. Zastosuj przekaźnik. Na cewkę (sterowanie) podajesz sygnał z lampy cofania. Główne zasilanie (bezpiecznik w linię) wpinasz w obwód np: stacyjki - chodzi o 12V dostępne po przekręceniu...
ja bym założył pompę wspomagania z citroena C15 i by się skończyły dziwne problemy, ona niema żadnej elektroniki, wystarczy przekaźnik po zapłonie i tyle, działa niezawodnie https://sprzedajemy.pl/citroen-c15-pompa... pewnie da się znaleść taniej, ja gdzieś taką mam albo założyć jakąś na pasek od alternatora,...
ja z takim samym radiem dostalem wzor kostki ISO z opisanymi kabelkami. dolna czesc (zasilanie) wyglada mniejwiecej tak(zaczynajac od prawej strony gornego rzedu): ignition, power antena,pusty, remote on. dolny rzad natomiast( tez od prawej): ground, dimmer, battery, phone mute. Moj problem z tym radiem: jak zrobic zeby dzialalo bez kluczyka w stacyjce...
Czytam czytam, tylko kolega opisuje tutaj połączenia elektryczne zastosowane w Mercedesie. W felicjii stałym połączeniem jest masa. + jest doprowadzony na stałe z akumulatora do elektromagnesu, który poprzez podanie + ze stacyjki z pozycji start na cewke elektromagnesu podaje zasilanie dalej na szczotki rozrusznika. Załączanie rozrusznika jest plusem,...
Przekażnik ma zasilanie po stacyjce natomiast sterowanie z wyłacznika. Może przerywać z powodu chwilowego braku masy braku zasilania lub braku sterowania. Trzeba tez sprawdzić gniazdo przekażnika. Przewody do masy pojazdu są przykręcane w wielu miejscach. Minus jest na całej ramie pojazdu.
Ja tobie proponuję taki pomysł. Podłącz kamerkę pod zapłon (będzie nagrywała zawsze jak jeździsz. Zasil ją przez przekaźnik. Jak włączysz stacyjkę PK zewrze styki NO i COM (do NO podłącz ACC, do COM przewód do zasilania kamerki). Dodatkowo zainstaluj czujnik wstrząsowy, który będzie aktywował układ generatora monostabilnego długim czasie trwania impulsu....
Na alarmie powinno być cały czas zasilanie tak samo na centralnym poza stacyjką. Jeśli tylko pojawia się po przekręceniu zapłonu sugerowało by to że zasilanie zamyka Ci się przez stacyjkę np właśnie brak masy, uszkodzony bezpiecznik, problem w instalacji elektrycznej. Może dodaj czy to centralny dokładany czy fabryczny. Przyjrzyj się także wizualnie...
Witam, Kontynuując wątek chciałbym zapytać, czy ktoś spotkał się z sytuacją niemożności włączenia radia bez kluczyka w stacyjce pomimo prawidłowego podłączenia zasilania? Zamontowałem do Octavii radio Clarion CZ209EG, zamieniłem kable +12V z akumulatora i +12V ze stacyjki w kostce ISO. Radio włącza się i wyłącza razem z kluczykiem, pamięta ustawienia...
Dwa piny - chodzi o dwa źródła napięcia 12v, które będę kontrolował. Pierwsze od alarmu i drugie od stacyjki. Kupiłem radio PIONEER SPH-DA160DAB w którym zgodnie z instrukcją jedno źródło zasilania ma być odcięte jeżeli nie używam radia, inaczej rozładowuje akumulator. Problem w tym, że jak podam zasilanie na radio to niezależnie od tego czy wcześniej...
30- 2styki ale tam napewno przychodzą czerwone czyli zasilanie 50- 1 styk żółty rozrusznik p- 1styk 15- 2styki 16- 1styk jakie kolory kabli do tych styków jeszcze jeden problem nie łączy się z airbag
Wentylatory ze zintegrowanym sterownikiem maja 4 piny wejściowe i 2 wyjściowe. Pinu na wejściu to +12v stałe, masa stała, 12v po stacyjce, magistrala LIN. Sterowanie pracą odbywa się przez magistralę cyfrową LIN. Przez nią sterownik silnika czy klimy uruchamia wentylator. Mały wentyl jest wysterowany z dużego wentyla przez podanie zasilania.
Witam. Problem jest w przełączniku pod kierownicą.Jest możliwość regeneracji w pewnym sensie,w zależności czy jest zabrudzony ,czy mocno nadpalony.Jak przełącznik przeczyścisz, to konieczne jest dołożenie przekaźnika ,by odciążyć nadwyrężony przełącznik ,a zarazem poprawić zasilanie świateł mijania.Dobrym rozwiązaniem jest dołożenie przekaźnika na światła...
I tutaj pole dla popisu znawców modelu samochodu. Pytanie, czy wzbudzenie przebiega przez żarówkę, czy opornik? Jeśli przez żarówkę to bardzo prawdopodobne, że jest niesprawna (spalona), lub brak połączenia. Jeśli przez opornik i wyświetlanie diodą LED to należy szukać gdzie zanika zasilanie za stacyjką. Może to być także bezpiecznik. W każdym razie...
Na cewce masz oznaczenia B+ i 1 B+ plus po stacyjce 1 impuls na wyzwolenie iskry z moduółu zapłonowego Jeśli na B+ masz t po stacyjce a na 1 jak kręcisz rozrusznikiem to pojawia sie masa i zanika czyli kontrolka bedzie mrugać wszystko ok czewka uszkodzona jak nie miga to szukasz dalej
Wszystko się zgadza gwint na świecy od MF jest calowy, ale jest go tam 2 do 3 zwoje, można zastosować nakrętkę koła od Skoda-Liaz, ona jest metryczna ale pasuje, ma gwint 22x2. Co do elektryki może być przycisk taki jak od zapalania lub stacyjka od MF (dobre rozwiązanie). Stacyjka od MF likwiduje pewne problemy które występują w stacyjce Ursusa. Orginalna...
Witam w skodzie fabii nie działa wspomaganie, świeci się kontrolka , odczytany błąd to : 00566 - Steering Assistance Operation: Implausible Signal Zasilanie dochodzi z zacisku 30 oraz 15 po stacyjce,w blokach mierzonych w module 44 (wspomaganie ) napięcie zasilania wyświetla 14,2 podczas pracy silnika, obroty kierownicą czujnik odczytuje prawidłowo....
Robiłeś kiedyś takie coś? Napewno zadziała? Czy raczej kupić jakąś inną omów wtryskowa? Emulator nie wchodzi w grę, bo skoda jest już dawno przetopiona, został mi sam silnik i wiązka kabli, bez stacyjki i modułu immo... Jeszcze mam jedno pytanie, jeżeli wymienię ten zawór na zwykły to żeby pompa działała wystarczy cały czas podłączyć zasilanie do tych...
Witam Czy ktoś wie gdzie co podpiąć aby radio w aucie działało również po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki? Wyłączało się po wyjęciu kluczyka a nie odcinało się mu zasilanie. W obecnej fabrycznej opcji po wyjęciu kluczyka radio wyłączą się przed całkowite odcięcie zasilania i po ponownym włączeniu zapłonu odtwarzanie (np płyty) zaczyna się od początku...
Pytanie dotyczące tego modelu samochodu. Potrzebny schemat logiki włączania zasilania napięcia w gnieździe zapalniczki. Sytuacja wygląda tak - gdy działa. Auto zamknięte brak napięcia. Auto otwarte z kluczykiem włożonym napięcie jest. Wyjęcie kluczyka ze stacyjki (napięcie nadal jest) Otwarcie drzwi napięcia brak Aktualnie wcale nie ma napięcia. Przekaźnik...
Matko jedyna, po co wypisujecie takie posty które nic nie wnoszą? Padła kwestia - "zmienić zasilanie na pojawiające się po przekręceniu kluczyka" I moje pytanie brzmi - jak to zrobić? KONKRETNIE, zmiana w stacyjce? inne podłączenie? K O N K R E T Y. Mam prośbę. Jak ktoś nie zna konkretnej odpowiedzi bądź chce wpisywać nic nie znaczące komentarze to...
Nie wiemy jakie masz radio. Większość radii posiada logikę zapłony która działaja jak radio ma podłączone prawidłowo oba zasilania, tj plus Memory jest stały, podtrzymuje pamięć radia żeby pamiętało stacje i nie pytało o kod a plus ACC jest włączany kluczykiem stacyjki, zwykle w autach jest taka pozycja kluczyka pomiędzy jego wyjęcie a włączonym zapłonem....
Czy wg Ciebie wzmacniacz bedzie miał wystarczające zasilanie jeżeli będzie pociągniete z zasliania stacyjki? Bo ja sądzę że NIE. Zrób to jak należy, daj zasilanie z akumulatora, a wypowiedzi typu "...mam problem ze zlokalizowaniem miejsca przez który mógłbym go przeciągnąć..." wynika tylko i wyłącznie z (przepraszam za określenie) NYGUSTWA instalatora....
Długość, długością, ale miejsce odwiertu do wkrętek daleko, no i podciśnienie z jednej nogi, bardzo niestabilne. Wracając do samego podłączenia,nie masz podłączonego plusa po stacyjce, sygnał obrotów nie podłączony (to nie problem), problemem jest czerwono czarny kabelek, brak sygnału po zapłonie. Sterownik bierze sygnał stacyjki z wtryskiwaczy benzyny,...
Wg schematu od tego modułu idą dwa przewody do sterownika silnika oraz jest jakiś czujnik temperatury powietrza zewnętrznego do niego są podłączone dwa przewody niebiesko-czerwony oraz zielono-czarny znajdź ten czujnik i odłącz wtyczkę.Można przerobić zasilanie wentylatorow tak aby miały plus po włączeniu stacyjki przez duże przekaźniki.Jeżeli ślizga...
witam założenie alarmu to nie jest prosta rzecz, oprócz zasilania do alarmu musisz podłączyć stacyjkę, kierunki, włączniki drzwiowe od bagażnika i od maski poza tym jeśli tam nigdy nie było alarmu to na pewno nie ma też pod przednią maską włącznika więc trzeba go będzie tam zamontować jeśli chodzi o montaż to lepiej poproś kogoś starszego o pomoc, bo...
zadziałała ci funkcja X , na włączniku elektromagnetycznym jest zółty przewód podajacy zasilanie bezpośrednio ze stacyjki , urwanie sie tego przewodu powoduje zadziałanie tej funkcji i takie objawy jak opisujesz , załóż nowy konektor i go podłąćz go docewki wącznika elektromagnetycznego w tym temacie jest fotka spójrz jak to wyglada http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Skłaniam się do problemów z zasilaniem sterownika, albowiem wcześniej zdarzył się incydent, że samochód nie zapalił bo wcześniej nie zapaliła się ta nieszczęsna kontrolka. Po kilku próbach przekręcenia kluczyka i wyciąganiu go ze stacyjki samo zaskoczyło, kontrolka błysnęła i motor zagadał, więc pewnie teraz zdechło na dobre. Co do brania kontrolki...
Gruby czerwony to silny plus zasilania, czarny plus za stacyjką, ale pompa jeszcze nie ruszy, ruszy po zapaleniu silnika jak pójdzie magistralą CAN info, że silnik pracuje. Silnik pompy jest to silnik trójfazowy (bezszczotkowy) sterowany tranzystorowym przemiennikiem.
A ktoś może wie co oprócz tych rzeczy mogło nawalic albo jak przymierzyć styki tej kostki żeby wiedzieć czy jest sprawna. Sprawna nie jest i dlatego ktoś założył ten przycisk do rozrusznika, ale stan obecny (brak działania rozrusznika) nie znamionuje raczej kolejnego uszkodzenia stacyjki - gdyby przestała załączać zasilanie na zacisk 15 to przestałby...
po kazdorazowym odpieciu komputera od zasilania moze sie pojawic błąd w komputrze,powino sie odwiedzić elektro-mehanika w celu wykasowania błedu, podpiecie pod komputer u mehanika koszt około 35 zł wykasowanie jednego błedu 5-10 zł .... W serwiśie :SKODY: 150zł +wykasowanie błedu
Ok informuję że wspomaganie ożyło i działa. W celach podsumowania opiszę co i jak. Gniazdo A19: -pod pin 1 podłączyłem zasilanie po stacyjce. - pin 2 masa pojazdu Gniazdo b1: - pin 1,2 Podłączenie silnika na kolumnie . Gniazdo D31: - pin 6 oraz pin 11 zmostkowałem i podłączyłem pod plus po stacyjce. - pin 5 dotykamy kilka razy, impulsowo do masy (Aby...
Oczywiście, że problem może leżeć gdzie indziej. Np w kostce pod stacyjką. Podłącz rozrusznik na "krótko" wówczas sprawdzisz czy jest uszkodzony. uprzedając pytanie jak podłaczyć rozrusznik na krótko : Do rozrusznika dochodza dwa przewody prądowe jeden o sporym przekroju i drugi sterujący z kostki pod stacyjką. Wystarczy podać napięcie na ten cieńszy....
Może najpierw podłącz amperomierz do akumulatora poczekaj 5 -10 min min aż wszystko się wyłączy. Zwróć uwagę żeby czujnik otwarcia klapy zablokować jak występuje. Dopiero taki pomiar da ci faktyczny pobór prądu. Nawet radio potrzebuje wejść w tryb uśpienia do 5min. (Spotkałem się z autami co po 20min wszystko dopiero się wyłączała w aucie.) Może któryś...
skoda fabia zasilania stacyjkę wyjąć stacyjkę skoda skoda zasilania
wyprowadzenia rs232 interfejs obrotów toshiba reset hasła
frezarka marathon radio internetowe
Gude, Güde – opinie o narzędziach i stopniach GRP do budowy schodów domowych Nissan Primastar - Przyczyny Podwyższonych Obrotów Silnika