https://obrazki.elektroda.pl/3928983600_... Opiszę naprawę dość rzadkiej konsoli, polegającą na odtworzeniu schematu pierwowzoru, zaprojektowaniu i wykonaniu płyty głównej i dalszych krokach niezbędnych do przywrócenia jej życia i funkcjonalności, w których zastosowałem swoją nowatorską metodę. Będzie więc coś dla miłośników retro,...
1. Rozumiem, że płytka stykowa pełni fukcję czegoś w rodzaju uniwersalnego socketu, gdzie przy każdym programowaniu trzeba ręcznie łączyć piny ? Skąd zatem przy takim rozwiązaniu wiadomo, gdzie i jak podłączyć taśmę wychodzącą z programatora ? Jest na to jakaś reguła ? Tak to rodzaj uniwersalnego socketu. W kanda masz 4 podstawowe piny MISO, MOSI,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
24 pin ecu
Najpierw podejrzeć parametry skąd visko dostaje impuls w momencie kiedy się uruchamia , a potem będziemy mogli dywagować dalej. Dodano po 10 elektromagnetyczny wentylatora - Funkcja Funkcja Czujnik prędkości obrotowej wentylatora Zawór elektromagnetyczny wentylatora Funkcja Czujnik prędkości obrotowej wentylatora Zawór elektromagnetyczny wentylatora...
============== Odcinek 20 ================ ZMIANA Yaah nerwowo spoglądał na ogromny ekran pokrywający ściany i sklepienie Centrum Sterowania. - Nie cierpię, gdy w ostatniej chwili trzeba zmieniać plany, - pomyślał. - „Kazał Pan, musiał Sam”. Na nikim nie można polegać. Gdybym ich wszystkich nie trzymał za mordy, dawno by się pozagryzali....
Przeto proponowałem kilkakrotnie obejrzenie podejścia do lądowania starej tutki http://www.youtube.com/watch?v=gVFY3sgUg... tam co chwila słychać dzwonki, i ostatni na 60m w 3,57 minuty, ale nasz pilot podchodząc płasko, to mógł mieć sygnał długo przed jarem, potem leciał na czuja, licząc na przyrządy i czujność kolegów z boku. na filmiku dotknął lotniska...
Podłączasz się do impulsów cewki zapłonowej. Może mu nic z tego nie wyjść. Cewka ma wzmacniacz i sterowana jest impulsami o małej amplitudzie. Poza tym każdy kanał to jeden dwa impulsy na obrót wału. Już lepiej pod wtryskiwacz....
Tam masz dwa przewody - jeden wspólny dla wszystkich cewek a drugi sygnałowy. Nie rozpędzaj się tak bardzo z tymi kablami, to renia z cewkami parowanymi w szeregu po dwie.
Alternatory w dieslach mają specjalne wyprowadzenie "W" skąd bierze się sygnał na obrotomierz. Masz na tym wyprowdzeniu 6imp x ~2,2(przełożenie paska) na jeden obrót wału korbowego.
Chodziło mi o to: Ogólnie przyjęte jest że sygnał drogi przypada na 1/16 metra Nie wiem skąd to wziąłeś. Jak chcesz mierzyć to lepiej sprawdzić ile masz impulsów na obrót koła bo to na pewno będzie jakaś liczba całkowita i zmierzyć obwód koła czyli jaki odcinek się przetoczy robiąc dokładnie jeden obrót.
- No nie wiem, chociaż ta asystentka też mówiła coś podobnego – rzuciłem nieostrożnie. – Że to bardzo miła i sympatyczna osoba. - Tomek! – spojrzała na mnie z przyganą. – Nie te słowa! Co taka Ania może na ten temat wiedzieć? Przecież dopiero się uczy! Jeszcze miałem wtedy klapki na oczach, chociaż powinienem już coś wyczuć....
A jeśli chodzi o impuls to jest to ilość impulsów jaka przypada na jeden obrót koło. To w połączeniu z obwodem świetnie daje informacje o aktualnej szybkości i odległości. Nic nie powiedziałeś o podłczeniujakie masz astosowane. czy masz adapter z naviservice? czy masz podpietą nawigacje pod ABS i cofanie i zapłon. Czy masz moze orginalny kabel nawigaci...
Co do elektrolitów to powody były. Kondensator główny (C11) miał zgrzaną i skurczoną folię a pomiar pojemności wykazał 1080 mikro zamiast 2200. Mając wyjętą płytkę wymieniłem również pozostałe kondensatory w zasilaczu co wydaje mi się logiczne. Jeśli zamknięcie szuflady powoduje obrót płyty i próbę ogniskowania to sądzę że switch-e są w porządku bo...
no i jest patent na czysty impuls ale kosztem malego licznika - tego kasowalnego. Przeciąć ścieżkę(górną wychodzącą z prawej srony układu - prawej patrzac gdy napisy są na nogach) przy układzie 14308D i wziąć z niej gotowy impuls.Jest tam nawet zrobiony taki otworek i pętelka w ścieżce ,jak by miał być wlutowany tam bolczyk do wzięcia tego impulsu....
nie w 1.5 d byly 2 rozwiazania oba na czujnku magnetycznym takim jak w benzynach sensor kola zamachowego do wtrysku -1 podalem a drugie miejsce obudowa skrzyni patrzac pionowo z gory lub od przodu -moze troche wiecej danych -rocznik ,czy posiad kalkulator pod maska........
Jeżeli do tranzystora górnego nie masz uwag (przełączanie 1,5us), to sprawa nie wygląda tragicznie Z górnym jest niewiele lepiej, pisałem tylko o dolnym żeby post nie wyszedł za długi. bo w dokumentacji transoptora pisze czas narastania 3us, a opadania 4us. Uważnie czytaj dokumentacje przy obciazeniu rezystancyjnym ~5kΩ czasy narastania i opadania...
Jest na forum, wystarczy poszukać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59...
Nie słuchaj takich bajek...Tworzą legendy o czymś o czym nie mają pojecia. Sygnał pobierany jest z czujnika obrotów.
Witam. Autko Signum Z20NET z LPG sterownik Qbox. Skąd najlepiej uzyskać sygnał obrotów dla LPG? Znalazłem kilka informacji aby podłączyć się pod pin 27 na sterowniku benzynowym (lewa wtyczka koło filtra). W którym miejscu dorobić kabel brązowy sygnałowy zaraz przy ECU? Gdzie wpiąć się z przewodem czerwono czarnym, chyba to zasilanie? Co ustawić w sterowniku...
Tak na początek skąd weźniesz sygnał obrotów i pewnie jeszcze can.
Który przewód z cewki jako sygnał obrotów ? (są 3kable) Żaden. Najlepszy sygnał obrótów będzie z gniazda diagnostycznego. Powinien być kabelek w kolorze zielono/białym i do niego się podłącz. Zgodze sie, ze najlepiej sygnal RPM pobrac z gniazda diagnostycznego, ale bedzie on koloru czarnego i oznaczony numerem 1. Co do reszty instalacji: gdzie byl...
to jest widok od strony czujnika? a skąd brany jest sygnał obrotów bo obroomierz nic nie pokazuje, a sterownik widzi obroty po na kompie pokazuje.
Mam mały problem skąd wziąć sygnał obrotów do sterownika bingo M? Podpięcie przewodu pod masę cewko-modułu oraz zmiana ustawień w bingo na niski poziom sygnału nie dają efektów Moje autko to renault 19 1,4 c3j
Skąd brałeś sygnał obrotów?
przed sierpniem.I tak przy okazji jeszcze jedno pytanko.Skąd idzie sygnał obrotów silnika do obrotomierza na liczniku w 1.9 dti ze sterownikiem bosch.Z alternatora czy ze sterownika silnika?
Jaki gaz (typ centralki), skąd wzięty sygnał obrotów dla centralki LPG?
skąd te 0,45V??? Sygnał zastępczy??? Dla kolegi wojtka - tak. Jest to sygnał zastępczy jaki daje komputer w razie uszkodzenia sondy.
Posiadam silnik zaburtowy Yamaha F20 i dokupiłem do niego obrotomierz KUS. Po podłączeniu zgodnie ze schematem nie ma wskazania obrotów, na wyświetlaczu motogodzin pojawia się 0 i nie działa. Czy może mi ktoś pomóc skąd bierze się sygnał obrotów i motogodzin w tym silniku? Prosiłbym o schemat lub zdjęcie jak to podłączyć poprawnie.
A sygnał obrotów skąd bierze?
Hmm wątpię w 45W RMS po drugie to wieża jeśli ma 2X30W to też kiedyś zaczyna się jej kres podawania sygnału ciągłego i zaczyna podawać sygnał przesterowany i wtedy mogą być już różne tego efekty. Co do tych 1/3 gałki to zależy skąd podajesz sygnał, max mocy wzmacniacza może być w dowolnym miejscu skali. Poza tym loudnes podbija dźwięk i wtedy też idzie...
Czy na prawdę nikt na forum nie zna się na elektryce tego wiekowego pojazdu ? Problem obrotomierz rozwiązałem sam - pozostał problem - skąd pobrać sygnał zliczający obroty wału korbowego ?
TPS! TPS! TPS! to podstawa! Bo skąd końputer ma wiedzieć że ty "ruszyłeś"? i skąd ma wiedzieć że WŁAŚNIE TERAZ POTRZEBUJE dać ci więcej gazu niż na wolnych obrotach? Ma czekać na sygnał z sondy lambda? czyli da gaz po 5 sek jak mu sonda powie: "kierowca ruszył, mieszanka słaba"! Zużycie wzrasta mało znacząco i różnie dla różnych kierowców. Myślę że...
Hej, zarówno VCDS, jak i Delphi nie pokazuje żadnych błędów. Zrobiłem test licznika i wszystkie wskaźniki, kontrolki działają prawidłowo. Poprawka, po odłączeniu kostki z alternatora obroty się nie pokazują. Alternator był na sprawdzeniu, sprawny. Ktoś wie skąd ten samochód bierze sygnał obrotów silnika?
Kiedyś robiłem impulsator z silnika krokowego (200 kroków na obrót). Tam nie było możliwości "rozmieszczania" czujników. A skąd brałeś sygnał? Ten silnik miał jakieś czujniki (chyba takiego nie spotkałem), czy brałeś sygnał z uzwojeń? Bo uzwojenia są przesunięte w fazie akurat tak, jak trzeba... ;) Standardowe czujniki PAS do kupienia powszechnie,...
Witam mam Toyote Rav 4 z 1997r silnik 2.0 benzyna. W aucie przestał działać obrotomierz. Licznik wymieniony został na inny i nadal bez zmian. Pytanie mam następujące skąd podawany jest sygnał obrotów, lub prosił bym o schemat.
Auto nie ma mocy ,wyskakuje jeden błąd podczas pracy silnika ,czujnik halla błąd sporadyczny ,zapłon jest ustawiony na 20st. na biegu jałowym ,na ile ustawic ?Skąd bierze sygnał obrotów ,jak odłączę załącze halla przy aparacie zapłonowym ,to silnik pracuje bez żadnych zmian ,nie wywala błędu ,co inicjuje ukłąd zapłonowy ,wtryskowy w tym układzie ,czujnika...
Witam, Potrzebuję informację skąd pobierany jest sygnał dla obrotomierza w Hyundai Coupe 2.0 2003 rok. Do licznika dochodzi sygnał stały 0.07V bez względu na obroty silnika.
Ja również poszukuję pinoutu, albo jakichkolwiek informacji na temat podłączenia licznika w 2.5 TDI 102KM AHD. Miałem licznik z tacho, wymieniłem licznik na wersję bez tachografu. Impulsator w skrzyni wymieniony. Prędkościomierz działa prawidłowo, ale straciłem obrotomierz. Nie mam pojęcia na który pin podać sygnał obrotów, ani skąd one pochodzą. Na...
Witam to kwestia czujników .Na reduktorze Żeby sterownik przełączył na LPG to musi widzieć: plusa po stacyjce, sygnał obrotów i czasem odpowiednią temperaturę reduktora. Możesz wyjaśnić skąd po przekręceniu stacyjki sterownik widzi sygnał obrotów? Póki silnik nie pracuje to nie ma sygnału o obrotach. Co mają do tego czujniki na reduktorze i o jakie...
Dzisiaj podpiąłem kleme i było wszystko ok. Ale po przejechaniu kawałka powrócił problem z niskimi obrotami. Zczytałem błędy. Pokazuje jeden błąd 2122- brak sygnału obrotów. No i moje pytanie skąd komputer bierze ten sygnał, gdzie szukać przyczyny.
To w takim razie zajmij się licznikiem.Tutaj sygnał obrotów wału ma znaczenie.Tylko nie wiem skąd licznik to bierze czy z ecu czy jak w starych gruzach z alternatora.
Cześć, mam pewne problemy z samochodem, abym mógł dokonać dalszej diagnostyki potrzebuję sygnał obrotów silnika. Silnik 1.6 16V (NFU) najbardziej interesuje mnie skąd ten sygnał i jakim przewodem wychodzi ze sterownika silnika. Gdzieś wyczytałem, że sygnał ten jest na 3 pinie złącza diagnostycznego, czy ktoś mógłby to potwierdzić? Z góry dziękuję za...
Jak nie ma iskry to sprawdz czy ma sterownie cewki jesli nie to sprawdz czujnik polozenia walu badz czujnik halla, nie pamietam skad tam jest brany sygnal o obrotach.
Uno nie było pinu na sygnał do obrotomierza do zrobiłem go przerywając niewykorzystany obwód i podpinając się pod niego Mógłbyś to bardziej szczegółowo opisać / poprzeć schematem skąd wziąłeś sygnał (jaki to sygnał) z jednopunktowego benzyniaka i jak podłączyłeś do zegara z dizelka? Ciekawi mnie to bo też mam autko (jednopunktowy wtrysk) bez obrotościomierza...
Witam, czy ktoś z obecnych posiada taką wiedzę gdzie znajduje się czujnik przyspieszenia/obrotu ESP w modelu FORD FIESTA po lifcie 2016 rok? W starszej wersji jest pod fotelem , w tej wyprułem całą podłogę i czujnika nie ma. Po rozkodowaniu VIN jest kod; Brakes-HLA/ESP/TC/ABS , czyli ESP jest. Skąd ABS/ESP bierze sygnał o obrocie auta ? Może ktoś dysponuje...
Niestety nie wiem dokladnie w jaki sposob jest to skonstruowane i skad gorski ma sygnal. Na pewno dziala tylko podczas jazdy poniewaz na postoju nie idzie wlaczyc gorskiego. Obrotomierz nie ma z tym nic wspolnego bo na postoju obrotomierz mozna zamknac do konca a gorski sie nie wlaczy. Sadze nie powinienes sugerowac sie obrotami silnika poniewaz mozna...
a nie ma tam tak że z aparatu wychodzi niebieski przewód /do złapania na lewym kielichu jako wtyk testowy/ na którym pięknie obroty wychodzą?
Czy z cewki sygnał obrotów może być czy z czujnika hala Dodano po 3 Sygnał obrotów i plus po stacyjce w kme nevo nie ma wtyczki tylko jest wpinany w instalację elektryczną auta a mechanik to porozcinał więc pytam skąd wziąć
Coś mi tu nie pasuje. Jak tranzystor nie ma sterowania to dmuchawa powinna stać. Masz zwarcie pomiędzy drenem a źródłem i przez to dmuchawa chodzi na maksymalnych obrotach.
Obrotomierz , skąd bierze sygnał? Z pinu 37 sterownika.
Witam potrzebował bym schemat instalacji Licznika do ducato 2,8jtd 01r nie działa obrotomierz podmieniałem licznik wiec to nie tu jest problem potrzebne info skąd idzie sygnał w 2,8idtd albo zwykły D sygnał jest z alternatora ale tam nie ma kompa a w 2,8jtd wskaznik stoi a na jak podepne kompa wyświetla obroty
Witam! Masy są ok nic tam nie jest ruszone - wszystko po staremu. Obrotomierz dalej szaleje - teraz czasami to wolnych obrotach zawyża obroty - pokazuje 1500 obr/min. Co to może być proszę o pomoc. Skąd brany jest sygnał dla obrotomierza? Pozdrawiam!
Gdy kręcę anteną ze zamkniętym zasilaniem przy AMS to nie mam MUX2. Więc musi być trochę odkręcone te zasilanie żeby złapać te wszystkie MUXy. Chyba tłumikiem... ;) No, niestety, na strychach to typowa sytuacja znacznych różnic w poziomach dla różnych mux-ów, zarówno w obrębie samego UHF, jak i pomiędzy UHF a VHF. Dlatego tak trudnym jest znalezienie...
W 2.0 DTI jest czujnik wału i czujnik obrotów pompy. Jak padnięty jest czujnik w pompie to nie zapalisz silnika a jak padnie ten z wału to nie pokazuje obrotów silnika. A skąd ty wziołeś taki kod 17 w tym silniku? Tam są kody czterocyfrowe.
a gdzie ten kabel jest podpiety w silniku? tzn skad obrotomierz bierze sygnal?
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
Sprawdź dokładnie co nie podłączyłeś. Może coś w rodzaju "czujnika obrotów, impulsatora". Jeśli masz schemat instalacji, to sprawdź skąd bierze "sygnał" prędkościomierz.
Możesz go w jakimś stopniu wyliczyć z naciśnięcia pedału przyspieszenia ( na dźwigni pompy jest potencjometr) i obrotów silnika.
Juz próbowałem tak robić. Nawet wyczyściłem styki przy liczniku i nic :( A orientuje się ktoś skąd ten obrotomierz pobiera sygnał?
No więc tak: sterownik LPG jest sprawny - zlicza impulsy podane przełącznikiem. Wygląda na to że impulsy z cewki są mocno zanieczyszczone i sterownik coraz częściej sobie z nimi nie radzi. Próbowałem wziąć sygnał obrotów z drugiej cewki ale stamtąd w ogóle ich nie widzi. Próbowałem także zapodać impulsy z czujnika położenia wałka rozrządu ale są one...
Chciałbym w moim audi z silnikiem diesla zainstalować obrotościomierz. Z tego co się trochę orientuje, w autach z silnikiem diesla, obrotościomierza jeszcze nie spotkałem. Skąd wziąć informacje o obrotach ? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?
Kierunek anteny do południowy? Aby ustawić antenę satelitarną, trzeba znać trzy główne parametry: azymut, elewację i kąt skosu (skręcenia) konwertera. Azymut określa ruch poziomy (obrót) anteny jako odniesienie do południa (S), co można sprawdzić przy pomocy prostego kompasu. Elewacja to kąt między płaszczyzną poziomą, a kierunkiem skąd dochodzi sygnał...
Witam, jestem posiadaczem A8 D2 z silnikiem 2.5 Tdi V6 Ake ze skrzynią automatyczną 5hp19fla. Jakiś czas temu skrzynia odmówiła posłuszeństwa a z racji że sterownik miał błąd pamięci a dyferencjał też już się średnio sprawował kupiłem nowy komplet, ale jak się okazało nie sprawdziłem wszystkiego jak należy i teraz aktualny sterownik nie jest kompatybilny...
Witam, podnośnik zabudowany jest na starym podwoziu z mercedesa 406 silnik diesel z regulacją obrotów na cięgła. Jak był sprawny to po włączeniu pompy hydraulicznej zwiększały się obroty silnika i można było je regulować pokrętłem, dodatkowo zaświecała się kontrolka. Teraz po włączeniu pompy kontrolka się zapala ale obroty się nie podnoszą i brak jest...
mi póki co działa wszystko oprócz obrotomierza. Więc to nie będzie raczej wina masy. A czy ktoś wie skąd bierze się ten sygnał? Na skrzyni biegów jest jakiś czujnik czy coś?
Posiadam forda MK 1 1.8 16v+gaz EUREKA 4.Jak napisałem w temacie obroty silnika na obrotomierzu w kabinie są około 1000 obr/min ,a gdy podłączę kompa pod sterownik gazu to pokazuje mi że obroty skaczą od 700-1750 obr/min.Moje pytanie skąd idzie sygnał na sterownik i jaka może być przyczyna że obroty tak skaczą i nie mogę ustawić dobrze samochodu bo...
Gościu co ty piszesz za bzdury,,,,,moze mnie oświecisz w jakim warsztacie pracuje bo chyba zabłądziłem :) Jestem ciekaw jak Ty sam załozyłeś sekwencje skoro zielonego pojęcia nie masz o elektryce samochodowej , ale patrząc na Twoją znajomość o której wspominałeś i okres od pażdziernika to całkiem nieżle Ci poszło z tym montażem ....ciekawi mnie jednak...
Masz na pewno obrotomierz z diesla? Auto nie jest żadnym "składakiem"? Pompa wtryskowa ma na pewno elektryczne sterowanie wolnych obrotów (a nie podciśnieniowe)? Czujnik obrotów na obudowie koła zamachowego jest?
w starych dislach sygnał pochodził tylko z alternatora bo obrotomioerz jest amperomierzem sprawć sobie ile wyprowadzeń ma twój alternator wyprowadzeń niekture boscha alternatory jurz mają gotowe wolne wyprowadzenie poszukaj jekiejś końcówki która wraz ze wzrostem obrotów silnika rośnie amperarz nz alternatorze
Wspomaganie zaczyna działać po przejechaniu kilku metrów.wywala błąd c 1210 - brak informacji o pracy silnika, w parametrach też nie widzi obrotów silnika. Na sterowniku pompy pin 9 brak napięcia. Pytanie- skąd brana jest informacja o pracy silnika. może jakiś schemat? Dziękuję
Witam, Od pewnego czasu przymierzam się do zaprojektowania i wykonania od podstaw komputera pokładowego do auta z silnikiem 1.9 JTD. Ale przed rozpoczęciem prac chcę zebrać wszystkie wymagane informacje. Chcę uniknąć sytuacji, że wystąpi potrzeba odczytu jakiegoś sygnału, co było by niemożliwe bo na przykład przy projektowaniu hardwere nie przewidziałem...
Gdzieś czytałem że czujnik obrotów jest gdzieś koło filtru oleju jakiś G28 więc skąd tak naprawdę jest sygnał na obrotomierz z alternatora czy z jest jakiegoś czujnika
Koniecznie sprawdź w ustawieniach skąd ECU bierze sygnał prędkości obrotowej; wybieraj na wolnych obrotach na gazie kolejne opcje, aż trafisz, że wskazanie programu pokryje się z obrotomierzem w samochodzie. Przypuszczalnie wgrałeś standardowy soft, który wymaga dopasowania do konkretnej instalacji. Wygląda na to, że ECU oszukuje na obrotach czterokrotnie;...
Z tego co kojarzę to obroty liczy sobie z alternatora. Ale muszę to dokładnie sprawdzić jak będę na warsztacie. wieczorem dam Ci dokładnie znać oraz podeślę schemat.
silnik widzi obroty silnika czyli czujnik hala jest OK.? a skąd to wiemy ?
Kolego nie gadaj głupot. Sygnał obrotów w tym aucie generuje ECU i po sieci CAN przesyła do zegarów. Widziałbym usterkę samej części wykonawczej obrotomierza czyli ustroju elektromagnetycznego. Gdyby były zaburzenia w pracy CAN to choinka na desce by była.
Szukasz "+" czy odcięcia zapłonu?? Dodano po 2 Ja bym odcinał sygnał od czujników, np.: obrotów wału (czyli podających sterownikowi sygnał o tym, że silnik się kręci). Raczej to ciężko obejść.
Skąd to wiedzą? Pytasz skąd wiedzą że się przyciągają? Nie, pytałem skąd wiedzą że się obracają. Przy czym to było raczej pytanie retoryczne, bo ja wiedziałem skąd to wiedzą. Nie wiedziałem jednak dlaczego nauka twierdzi inaczej.* Oplułem ekran ze śmiechu. :) Po pierwsze - obiekty nie muszą wiedzieć czy się obracają względem siebie czy nie, aby nie...
Witam serdecznie. Ile lat ma drukarka. Około 10 lat. Może się nieprecyzyjnie wyraziłem. Rolki są czyste i ręcznie można nimi kręcić tylko tak jakby nie dostawały sygnału do obrotu. Drukarka coś pomieli i wyświetla komunikat o braku papieru. Przebieg nie jest chyba duży, ok. 3300 wydruków. edit: Czy drukarka posiada jakiś czujnik obecności papieru?...
Jak w temacie skad wziać sygnał obrotów w rover 416 silnik jak w polonezie 1.4 k seria, podlączajac pod czujnik halla odezwal sie i zgasł jutro zakupie nowy czujnik halla, ale gdzie dokladnie mam sie wpiac pod obroty w tym pojezdzie.
A czy w silniku z mechaniczną pompą jest szansa podłączyć kompa żeby wyświetlał spalanie paliwa (wiadomo że pompa i silnik bez jakichkolwiek czujników, sterowników itp itd) ??? Skąd wziąć sygnał (co założyć żeby w jakiś sposób go emulowało: jakiś potencjometr, przepływomierz, czujnik obrotów wału) ???
witam panowie potrzebuje podpowiedzi zkad motronik 1.5.5 w alfie 156 1,8 ts dostaje sygnał o predkości pojazdu z zegarów z abesu czu zegary za absu a ecu silnika z zegarów .Bo dzieje sie tak ze cały czas examiner wywala bład tego czujnika a silnik nie wkreca sie na obroty i faluje na jałowym
Płyta główna:Gigabyte GA-N650SLI-DS4L Mowa o wentylatorze dodatkowym pod zasilaczem. Wychodzą z niego dwa kable czarny i czerwony, później jest przejściówka i kabel idzie do przedniego wyświetlacza w obudowie skąd zawsze można było regulować prędkość obrotów wiatraczka.
Witam, mam do sprawdzenia taki regulator: https://obrazki.elektroda.pl/4070180200_... Układ do jego sprawdzenia może chyba wyglądać mniej więcej tak: https://obrazki.elektroda.pl/2702372700_... I tu pytanie: co z zaciskami W i DFM? Wydaje mi się że DFM nie będzie potrzebny do sprawdzenia bo według definicji to sygnał...
Przeczytaj proszę jeszcze raz mój poprzedni post. Nie muszę. Przeczytałem go wystarczająco uważnie. Widocznie nie jestem wystarczająco inteligentny, żeby go zrozumieć. EDIT: - przyjmując, że na obsługę enkodera (dla obu zboczy) będzie potrzebne 10x tyle czasu daje nam to 140 taktów zegara, co przy 16MHz daje nam to: Więc to też tylko szacunkowa wartość....
Witam, Audi B3 1,8 PM+G 1 generacji. Objawy: silnik rozgrzany pracuje na wolnych obrotach,nagle je zwiększa do 1200-1400obr/min poczym natychmiast spadają, stabilizują się i po chwili to samo.Zauważyłem że w tym czasie pracuje silnik krokowy otwierając przepustnicę tylko skąd dostaje sygnał do jej otwarcia? [/code]
Silnik UX9M 1.9 80kW 109KM koniec 1992 przed FL Benzyna monowtrysk, po podłączeniu pod każde wyjście w cewce nic się nie działo ale jak pod czujnik obrotów przy skrzyni podłączyłem się pod jeden z trzech przewodów we wtyczce to pracował właściwie ale tylko do ok. 3 tyś. obrotów a po przekroczeniu opadał na dól a jak podłączyłem pod drugi to zaskoczył...
Zastanawia mnie wtyczka. Jak ma żółty i czarny przewód - to jest to tylko sygnał obrotów. A mnie zastanawia co chciałeś wnieść do tego tematu? To co piszesz jest bez sensu. Skąd miałby być zasilany wentylator? Autor pisze że wentylator kręci się szybko bez znaczenia na obciążenie i temperaturę zasilacza. Układ który reguluje pracę wentylatora powinien...
Zazwyczaj chińskie skutery biorą sygnał który idzie do cewki żeby nie targać specjalnie kabla. Przeglądałem instalację od skuterów 2T i 4T i mojego aktualnego junaka. Każdy pisze o obrotomierzach między 2T o 4T i liczbie sygnałów czy impulsów. Stałem się posiadaczem nowych zegarów cyfrowych od zippa quantum R50 2T i zakładałem do junaka 901 4T Fabryczny...
Podłącz pod komputer i sprawdź błędy jakie może mieć zapisane w sterowniku silnika.Możliwe że będzie coś w obwodzie zasilania cewki zapłonowej skąd sterownik LPG bierze sygnał do przełączenia na gaz.Nie przełącza przy takich wysokich obrotach bo może nie dostaje sygnału z zasilania cewki zapłonowej.Z postu wynika że masz czujnik temperatury reduktora....
Witajcie, nie wiem czy to ma coś wspólnego ale samochód pracował prawidłowo do czasu awarii sterownika lpg. Prawdopodobnie przez nieszczelność nastąpiło jego uszkodzenie Skąd wiesz że sterownik lpg był uszkodzony, i jaki był to ważne. ZObacz czy masz iskrę i czy wtyczka ecu nie zzieleniała.
Witam wszystkich interesujących się tym tematem. Pojawił mi się dziś problem z moim autkiem bmw 528 mianowicie zaczął szwankować obrotomierz i ekonomizer. Autko jeździ prawidłowo i nie odczuwam żadnych szarpań itp. tylko obrotomierz raz wskazuje prawidłowo a po chwili pyknie jakiś przekaźnik pod licznikiem i obroty spadają do 0 a potem znowu wskakują....
Witam. Mam skuter TGB R50X z licznikiem jak na zdj. poniżej, który nie pokazuje obrotów, prędkości i nie liczy przebiegu. https://obrazki.elektroda.pl/2877295700_... Ślimak i linka OK. Jak działa obrotomierz w skuterze, skąd bierze sygnał? Czy obrotomierz i prędkościomierz jest zależny od siebie, skoro nie ma obrotów nie pokazuje prędkości?...
My montujemy na magistrali do skrzyni biegów pod F1 oraz F2 i R1 oraz R2 proste czujniki zwierne na 15 - 40 bar SUCO, obróbka procesorem i wuala. Powinien byc czujnik od ramienia bezpieczeństwa blokujący zapłon (niemożność uruchomienia silnika wysokoprężnego kiedy na biegu) O ile to w jakiś sposób pomoże, instalowałem także podobne rejestratory tylko...
Serwomechanizm pracuje ze sprzężeniem zwrotnym, a nie napisałeś skąd miałby pochodzić sygnał sterujący. Czy wrzeciono wykonuje pełne obroty, jak zwykły silnik lub tylko część kąta pełnego i zatrzymuje się w położeniu określonym przez sygnał sterujący? Czy masz jakiś pomysł na zabezpieczenie mechanizmu po osiągnięciu przez roletę każdego położenia krańcowego?...
Skoro wspomaganie aktywuje sie sygnałem który pochodzi z czujnika prędkości tzn że pojawiają się tam impulsy po uruchomieniu silnika a nie po obrocie kół auta. Ktoś wie jak to jest zrealizowane w Yaris I ? Skąd można wziąć ten sygnał w starszym yaris jeśli nie mamy instalacji pod wspomaganie? Może z kostki licznika? Który to pin ?
Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zmiany kierunku obrotów silnika przy użyciu potencjometru zewnętrznego Przecie to ty wiesz jaki falownik użyłeś i możesz sprawdzić jakie są możliwości, jeżeli chodzi o sterowanie? Ja się z takim akurat sterowaniem nie spotkałem, ale przy pomocy prostego układu można uzyskać niezbędne sygnały sterujące...
Skąd pomysł, że uszkodzony jest moduł mocy? Najpewniej kompresor szlag trafił po tylu latach. Podłączałem inny kompresor, podłączałem inny falownik - nie pomogło. Na wyjściu falownika (starego i nowego) nie ma żadnych sygnałów - sprawdzone oscyloskopem. Zasilanie jest (5V i 15V), wyłącznik termiczny jest OK. Na wejściu sterującym falownika jest ten...
Przyłączę się- bo wczoraj zacząłem się bawić z czyms podobnym. Impulsator też z AVT- 24 impulsy na obrót i przycisk. Mocno podejrzewam że taki sam. I nie udało mi się zaobserwować na oscyloskopie kilku przejść sygnału przy zmianie pozycji. Co prawda dodałem 10nF równolegle do oporników do +. Pavlik- skąd ten przebieg?
skąd sygnał obrotów skąd sygnał obrotomierz skąd sygnał obrotomierza
stacja numeryczna pompa spustowy pralka rozjaśniać monitor
Naprawa zasilacza Philips SpeedPro Max XC8147 Trudności z demontażem gniazda w MiVue 732