Poprawka, nie grzałka tylko obwód pomiarowy sondy, wiązkę sondy sprawdź i pokaż w parametrach jak pracuje po uruchomieniu
Inna sonda jest przed katalizatorem, a inna za. Przed katalizatorem sonda sprawdza spaliny - regulując skład mieszanki. Sonda za katalizatorem jest tylko po to by sprawdzać czy działa nam katalizator.
Ja mam zestaw do wyciągania pionów. Rozbieram wszystkie ważne wtyczki, kazdy pin dogniatam na zestyku i lutuje w miejscu łączenia z przewodem. To na start. Diagnostyka on line plus błędy wykażą gdzie szukać. Zabojady niestety często maja takie problemy. Celem upewnienia sie polecam zakręcić gaz w butli i kilka dni pojeździć na pb. Skoro kazdy rozkłada...
Nowa sonda załatwi sprawę.
We francuzach nie ma za bardzo co patrzeć na kolory. Przewody mają swoje numery i nimi trzeba się sugerować.
Wygląda na uszkodzenie sondy za katalizatorem. Dojście do sondy od spodu samochodu, wtyczkę najłatwiej zlokalizujesz idąc po przewodzie od sondy. Na zdjęciu katalizator z widocznymi obiema sondami: https://obrazki.elektroda.pl/1392645300_...
Trzymajcie byka za roki a nie za ogon. Tak wysokie spalanie masz rzeczywiście , czy tylko na wyświetlaczu? Sonda przed katalizatorem i ttylko ona ma wpływ na spalanie , Sonda za katalizatorem to DIAGNOSTYCZNA katalizatora' Sonda za katalizatorem nie ma STAC tylko pracować , podobnie jak pierwsza , ale w przedziale 0,4 - 0,6 V. Spalanie jest nie tylko...
Sonda przed katalizatorem musi zostać. Nie ma znaczenia czy jest katalizator czy nie. To jest sonda regulacyjna i jej usunięcie spowoduje świecenie checka, wyższe spalanie, może skutkować uszkodzeniem silnika na skutek nieprawidłowej mieszanki. Tylnej sondy (za katalizatorem) chyba nie masz.
Bez programu diagnostycznego nie da rady.....a i z programem trzeba mieć doświadczenie chyba że błąd ewidentny...
Podgladnij korekcje sprawdz lewe na dolocie i na ssacym. W parametrach powinieneś widzieć skład mieszanki porownaj go z analizatorem bo może sonda zaczyna spać.
sonda nijak sie niema do katalizatora
1. Miałem ten sam problem u siebie w a 4 b7. Jedź do tłumikarza i on to ogarnie. Tłumiki polecam z Turboworks tanie i ciche . Nie wiem jak z żywotnością ale u mnie lata rok środkowy i jest ok. 2. Dołącz sondę wtyczkę i zobacz czy wywali błąd. Jeśli nie znaczy że wycięta. Najlepiej sprawdzić jak programem dedykowanym ale to pkt niżej. 3. Nie bierz tego...
Wykres w miarę płaski od około 0.6 do 0,7 volta. Wcześniej nagrzać silnik i kontrola grzałki. W niektórych łopelach sam tzw bias voltage to ponad 4v
Błąd EMS 4168, pojawił się po zatankowaniu na stacji Może być zanieczyszczony mocznik, ale to tylko jedna z przyczyn. Jeśli masz jeszcze jakieś kody to je podaj bo może być jeszcze sonda, katalizator itd.
Grzałka jest na PWM, ale dodatkowo jest pomiar rezystancji skorelowany z temperaturą spalin.
Oczywiście że chodzi tu o drugą sondę. U ciebie jest tylko bank 1. Dwa banki są w autach z dwoma układami wydechowymi. Nie podałeś która sonda ale sprawność katalizatora mierzy sonda nr 2 czyli ta za katalizatorem. Raczej nie jest to jej wina a wina zużycia katalizatora. Pokaż odczyt z drugiej sondy lambda. Powinno być tam bogato czyli jakieś 0.8V na...
Druga sonda jest sondą diagnostyczną katalizatora, napięcie na niej ma być stałe.
No to sprzeczne info... Orginalna to 06A906262Q, długosc 975mm, 4przewodowa. 2 białe, czarny, siwy..
A ja dalej bym ci proponował sprawdzić czy katalizator nie jest czasami zapchany, odkręć sondę przed katalizatorem i się przejedź , jak katalizator jest zapchany to spaliny będą uciekać przez tą dziurę po sondzie i wróci moc tak sprawdzisz kat. Albo masz nieszczelności w dolocie
Wybrał bym pewnie coś z Boscha (np 0 258 010 032) żeby było w miarę pewne i tanio, ale nie koniecznie identyczną jak oryginalnie, bo one w większości są takie same tylko długością przewodów się różnią, aby tylko rezystancja grzałki się zgadzała.
sondy za katalizatorem przede wszystkim kontrolują pracę katalizatora(jak i pełnią funkcję diagnostyczną dla poprawności pracy sondy przed katalizatorem. wykresy sond za katalizatorempowinny być jak najbardziej liniowe. To prawda, ale nigdy nie jest idealnie. samochód ma przejechanie 250000 więc może kat powoli się kończy Katalizator ma za zadanie utleniać...
Silnik w tym aucie widzial juz swoje i jego kres dobiega konca. Na pewno remont nie wchodzi w gre bo moze cie sporo wyniesc ( wystarczy policzyc 6 kompletnych tlokow ). Najlepszym rozwiazaniem jest kupic uzywany silnik taki samjesli masz gaz w tym samochodzie a jesli nie to bym w sadzil mniejszy, np.2.0 8 lub 16V.
A co z zachowaniem się pierwszej sondy ? Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ? Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
Sprawdzasz nie tą sondę. To sonda diagnostyczna katalizatora.
Być może sonda kończy żywot.Przy sprawnym kacie napięcie na drugiej sondzie raczej około 0.6-08v.Oczywiście po nagrzaniu,wykres w miarę plaski.Po dodaniu gazu i puszczeniu spadek na obu do zera.Czas "wstawiania" sond mówi wiele o całym układzie.
Zolty wykres to B1S1, czarny B1S2, jak mniemam? Wszystko wskazuje na to ze kat niezyje. Wypalony lub poprostu stary. Jezeli obydwa wykresy sie pokrywaja, oznacza ze kat nie spelnia swojej funkcji. Np bo zimny lub niesprawny. Powtorz test na zimno to zobaczysz o co mi chodzi. Z czasem jak sie kat zaczyna nagrzewac pierwsza sonda B1S1 pracuje ubogo -...
Witam, sprawdź czy katalizator nie zapchany, jak sonda przed katalizatorem to wykręć i zobacz czy tak samo będzie.
Katalizator i sondę miał gaźnik AISAN (japoński ) .Gaźniki polskie WEBER, FOS nie miały katalizatora. Jeśli byla przeróbka z AISANA na WEBERA LUB FOSA to sonda i katalizator są zbyteczne .W przeciwnym wypadku do poprawnej pracy gąźnika AISAN sonda musi być wkręcona przed katalizatorem .Nie wystarczy nawiercić otwór w rurze wydechowej ,musi być wspawana...
A to myślałem że na drugiej powinny byc okolice 6/7W równa linia, bo z tego co czytałem to niski odczyt = dużo tlenu W watach nie w miliwoltach tak, około 700mV już napisałem. Tylko taki stan jest osiągany dopiero po rozgrzaniu grzałki i samego kata. Oczywiście też przy w miarę stałych obrotach a wykres idealnie płaski nie będzie.
Tego typu błąd w tym aucie nie objawia się w ten sposób. Kontrolka o której pisze autor odpowiada za kontrolę spalin. A skład mieszanki ma wpływ na odpalanie. Chociaż moim zdaniem odpalanie jest związane z czymś zupełnie innym. Warto zwrócić uwagę, że oprócz checka jest inna kontrolka, hmm. A zupełnie inną rzeczą jest to, że zdarzyło się to podczas...
W tym aucie sonda jest jedna i przed katalizatorem, jego brak nie wpływa na pracę sondy. Problem by był gdyby była druga sonda (kontrolna) za katalizatorem. Jeśli zamierzasz kupić sondę "uniwersalną" lub jakiś zamiennik to mogę polecić "Golden Lodge": http://www.magnetimarelli-checkstar.pl/D...
Sprawdziłem: biały przewód sondy łączy się z niebiesko-czerwonym, czarny sondy z brązowym, szary sondy z pomarańczowo-fioletowym, czerwony sondy z pomarańczowo-zielonym, żółty sondy z jednym pomarańczowo-brązowym, Zostaje niepodłączony pomarańczowo-brązowy, ma on inne miejsce w gnieździe.
Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu? Sonda przed katalizatorem . Dziwne te mechaniki,niby jedno zrobione a drugie co też ważne olane. Dodano po 4 Może silnik krokowy albo czujnik położenia wału/wałka? Jeden napisał głupotę drugi dał lajka. 😂 Gdzie wyście tam widzieli obaj silnik krokowy?
Kompresja jest ok, ale czy silnik zużywa olej? Czy po wymianie świecy na 2 cylindrze jest jakaś różnica? Jak wygląda korekta mieszanki na cylindrze drugim? Czy po wycięciu katalizatora zmieniona została sonda przed katalizatorem?
no to ja twierdze ze ze euro w 2012 wygra Polska
Jest jeszcze opcja nieszczelności na wydechu. Od samego kolektora do sondy za katalizatorem.
Na początek regulacja LPG potem szukanie . Może trefny lub nieodpowiedni emulator .
Jeżeli chodzi ci o TERMOSTAT to przy wymianie jest taka zasada - po odkręceniu starego szybko wkładasz nowy i ubytki płynu są minimalne. Nie widziałem nigdy tego silnika ale skoro przeszkadza ci gaźnik to go odkręć :) Nie powinno być z tym problemu. Co do wydechu - przed katalizatorem jest sonda lambda. W wydechu bez katalizatora sondy nie ma więc przełożenie...
Uszkodzona sonda za katalizatorem błąd grzałki brak odczytu. Sprawdź czy fizycznie jest katalizator i czy świeci check engine błąd kontrolki jakby zaślepiona.
Brawo postepu, a wpadlo komu do glowy zrobic analize spalin i sprawdzic czy sie pokrywa z odczytem z sond.
Obie sondy ze sobą współpracują. Sprawność katalizatora określa się na podstawie danych z pierwszej i drugiej sondy. Ogólnie stosunek sygnału lambdy za katalizatorem do sygnału lambdy przed katalizatorem jest miarą sprawności katalizatora. Pierwsza sonda określa skład mieszanki paliwowo-powietrznej, a druga sonda po sprawdzeniu spalin podaje sygnał...
Ewidentnie nie chodzi sonda przed katalizatorem, dobrze by było sprawdzić też drugą vagiem.
Cewki padają jsk muchy. Sonda ma zapewne przebicie z grzalki. Wymień na, Boscha
Jak zamontujesz emulator który generuje falę mającą się nijak do rzeczywistego składu spalin to jak może być dobrze? Pomyśl że.
Jaki kod silnika, jak błąd dotyczy sondy za katalizatorem może być uszkodzony kat.
Gaz jest tu winny. Lub właśnie brak katalizatora. Jedno i drugie, od gazu głupieje wskaźnik paliwa (jest od tego stosowny emulator) a od pustki po kacie głupieje druga sonda, też jest emulator.
Też się z tym zgodzę sonda wplywa na ekonomiczną pracę silnika a nie za czystość atmosfery tym drugim przypadkiem zajmuje się katalizator. Chociaż prawda jest taka że jeżeli by sonda się zepsuła to katalizator zostanie uszkodzony bo układ będzie myślał że mieszanka jest zbyt uboga i będzie ją wzbogacał niepotrzebnie. Wzbogacenie mieszanki spowoduje...
od dołu, pomiędzy ścianą grodzowią a silnikiem, dostęp trudny
Sonda za katalizatorem powinna po odpaleniu samochodu chwilowo naśladować zachowanie pierwszej sondy a po rozgrzaniu katalizatora powinna podczas stałego obciążenia silnika utrzymywać w miarę stałe napięcie między 0,6-0,8 V z delikatnymi odchyłkami oraz powinna reagować znaczna zmianą wartości podczas przyspieszania oraz hamowania. Warto pojeździć z...
Sprawdż ciśnienie paliwa w listwie.
Jeżeli silnik AUS , to dwie sondy , przed i za katalizatorem. Za katalizatorem tylko dedykowana / 6 drutów/ , przed , można zamiennik.
Nie ma dwu katalizatorów. Jest albo jeden, albo drugi. Zużycie - analiza spalin, połączona z wykresem działania obydwu sond.
Witam serdecznie! Przeszukiwałem forum elektrody w poszukiwaniu podobnych problemów ale jednak ten wydaje mi się mimo wszystko inny od tych już omiawianych. Od miesiąca borykam się z następującym problemem. Otóż mój Seat Cordoba 1.6 1997 rok (silnik 1F) B+G Lovato (gaz założony w sierpniu b.r.) zaczął palić jak smok. Gdy założyłem gaz na 32 litrach...
Nie znam tego auta ale czy to auto ma podwójny układ wydechowy? Człowiek wszystkiego w życiu nie widział ale czterocylindrowy silnik 2.0 zazwyczaj ma jeden układ wydechowy. Z błędów wynika że tutaj są dwa układa - dwa banki. Jak jest w rzeczywistości? Według wykresów to obie sondy z za katalizatorami nie dają żadnego sygnału. One są martwe. Napisałeś...
Ja bym sondę przed katalizatorem wymienił. Wykres ma być płynny bez zacięć. Bardzo podobnie miałem w swoim Lancerze. Pozwalał sobie na 15 litrów gazu nie zależnie od jazdy. Teraz mieści się w 11 przy jeździe autostradowej tak do 170km/h.
Zdecydowanie nie pomoże. Twój samochód ma jedną sondę lambda przed katalizatorem i żadną miarą stam katalizatora nie może wpływać na pracę sondy. Jego stan ma wpływ na czystość spalin jakie wydostają się z rury wydechowej ale nie na pracę sondy. Wymiana katalizatora miała by sens gdyby samochód miał je dwie. Jedną przed a drugą za. Taki układ pozawala...
Ciężko powiedzieć co jest zepsute, z jednej strony ze zdjęć wynika, że Ecu nie widzi sondy przed katalizatorem, jednak na dalszych blokach widać, że ta sonda "pracuje", 2 sonda jest sprawna, więc możesz ją wykluczyć.
Druga sonda ( za katalizatorem) pracuje prawidłowo , zostaw ja w spokoju. Na pewno pierwsza jest 5 V -wa , czy 1V? może podgrzewanie jej nie pracuje.
A to jak lepiej wiesz to ok,pozdawiam i powodzenia.
Na początek sonda lambda i katalizator do sprawdzenia.
Zamontować emulator drugiej sondy,skasować błąd i powinno być ok.Emulator to taka rurka wkręcona pomiędzy sondę a wydech.Emulator kątowy bo prosty się nie zmieści.
Sonda nie, ale zapchany katalizator już tak.
Nie aż tak stary ten Mercedes, z tego co sprawdziłem to co najmniej 93 rok. Tylko dziwi mnie że nie ma sondy i katalizatora, jakaś "usportowiona" wersja?
jaki silnik ? , jesli problem z drugą sondą , za katalizatorem mozna załatwić sprawe programowo , poprzez usuniecie jej z pamieci sterownika. Problem napewno już nigdy nie powróci
Sonda przed katalizatorem , na rozgrzanym silniku , na wolnych obrotach , winna oscylować z częstotliwością 1Hz , pomiędzy 0,2 a 0, 9V. Sonda nie ma nic wspólnego z trudnością z uruchomienia silnika!
Witam mam ten sam problem.moze pan podpowiedzieć co pan robił i czy pomogło? Ja zrobiłem wypalanie katalizatora dwa razy preparatem liquit moly i wymieniłem sondę za katalizatorem na ori nowa Boscha i mam ten sam problem.
Miałem przypadek z peugeotem 208 1,2. Błąd identyczny, praca sondy za katalizatorem niemal identyczna jak tej przed, czyli albo druga świruje albo katalizator jest uszkodzony. Po zdjęciu osłony okazało się że obudowa katalizatora pękła od temperatury i do spalin dostawało się świeże powietrze(a sonda lambada jest odpowiedzialna za pomiar tlenu w spalinach)...
skasuj parametry wyuczone ( funkcja 10->kanał 00) Wiesz o tym że tam sonda pracuje z offsetem? Może być powód brak katalizatora.
Witam. Niestety obie powyższe odpowiedzi są błędne. Autor pyta o DRUGĄ sondę (czujnik tlenu za katalizatorem). Czujnik tlenu ZA KATALIZATOREM nie sprawdza stanu mieszanki. Drugi czujnik tlenu sprawdza zawartość gazów spalinowych za katalizatorem. W ten sposób zespół sterowania sprawdza działanie katalizatora. Sprawdzenie działania tej sondy jest o wiele...
Sonda 4 czy 5 zył ?? oraz jaki dokładnie błąd .
Rząd 2 (czujnik 1) To jest druga w kolejności (patrząc od przodu samochodu) przed katalizatorem, czyli sonda cyl. 2 i 3...
Załączam filmy jak pracują sondy, niestety autocom chyba odwrotnie opisał sondy, bo według autocomu sonda przed katalizatorem jest martwa. Błędy też co chwilę inne.
Dziękuję bardzo za odpowiedź, górna jest oryginalna 55241995 a dolna ta za katalizatorem to zamiennik bosch 0 258 030 07N - 4 przewody. Niestety nie znam się na tyle i nie wiem czy ta sonda jest dwustanowa. W oryginale są zamontowane dwie takie same sondy lambda (przed i za katalizatorem).
Sonda przed katalizatorem służy do ustalania korekt zasilania, za katalizatorem kontroluje dopalanie w katalizatorze. Wystarczy zapiąć oscyloskop ( lub nawet miernik analogowy) aby sprawdzić czy sonda działa : powinna oscylować napięcie 0 do 0,8 V z częstotliwością od 1 raz na sekundę. Jeśli nie oscyluje lub oscyluje rzadziej to należy ją wymienić bo...
https://obrazki.elektroda.pl/8104405600_... Jeżeli Twój silnik to EW12J4 to (założenie ogólne, bo podstawiłem parametry, których nie znam jak np emisja spalin): 1350 sonda przed katalizatorem 4VE: gniazdo 4 pinowe koloru zielonego 1351B - zasilanie ogrzewania sond lambda 122 - sterowanie ogrzewaniem sondy lambda A przed katalizatorem...
Silnik krokowy gazu bez sondy spalin jest niepotrzebny. Za pewne register reguluje teraz dawkę gazu.
Witam Kol. Moderatorze - błędy - sondy są : przed katalizatorem 6-przewodowa, za katalizatorem 4-przewodowa. Sterowanie grzałek (masa, minus): 1 z pin. 5, a druga z pin. 63. W zał. rys. i opis sterownika dla tego silnika, oraz zdjęcie sondy - tej przed katalizatorem (6-przewodowej). - nr 243 na schemacie. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Błędy poprawiłem....
Nie uszkadza się sonda tylko katalizator, bo paliwo zamiast w cylindrze spalane jest w katalizatorze co powoduje jego lawinowe zużycie ( potrafi się rozgrzać do czerwoności). Sonda lambda do poprawnej pracy wymaga wysokiej temperatury dlatego montowana jest blisko kolektora wydechowego. Przy uszkodzonej świecy rejestruje się błąd sondy lambda ponieważ...
Prawidlowa praca sondy to Lambda=1.Tak jak piszesz,wczesniej pracowala ci prawidlowo.Jezeli nie masz emulatora sondy(a z tego tak wynika),to muszisz pojechac ustawic prawidlowy sklad mieszanki i gazowej i benzynowej(miej nadzieje,ze to tylko rozregulowany ECM,a nie siada sonda.Mogla padnac w czasie,jak miales zamiast katalizatora wspawana rurke - spaliny...
Ja to robiłem w ten sposób, że w rurę przed katalizatorem wspawałem tulejkę z gwintem i tam wkręciłem sondę, a w pustą puszkę po katalizatorze rurę, żeby nie rezonowała. To zgrubienie to łącznik elastyczny wydechu, coś jak siatka, tylko w blaszanej osłonie
Jak zwykle w tym badziewie zła działanie ,,katalizatora" Sonda nox-a,kabel do niej(często przysmza się do gorącego wydechu)itd
tak, te błędy wskazują na usterkę która ma wpływ na skład mieszanki i co za tym idzie skład spalin. Przecież pisze że defekt sondy i katalizatora, samochód pewnie pali troszkę więcej paliwa.
sonda z żółtym i niebieskim, czy czerwonym i żółtym? Referecyjne powinno być na 1 sondzie.
DF058 wskazuje na błąd sondy lambda za katalizatorem. Może to być np. brak napięci na sondzie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Słowa klucz na znanym portalu aukcyjnym - Emulator katalizatora (drugiej sondy lambda) lub http://lepard.eu/emulator-katalizatora/.
Przy tej typowej usterce komputera, którą zapewne podejrzewa mechanik: - nie było by problemu na LPG II gen., - iskra byłaby prawidłowa, ale odcięty byłby wtrysk, - błąd cewki jak na obrazku. U Ciebie problem raczej rzeczywiście jest z cewką, na próbę możesz zamienić cewki (oczywiście sterownie + przewody w.n.) i zobaczyć czy problem przejdzie na cylindry...
Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
Błąd który masz mówi o tym że katalizator nie działa - czyli identyczna sytuacja jak po jego wywaleniu, nie chodzi tu o zapchanie. Jak mnie pamięć nie myli to to auto ma dwa katalizatory - jeden w kolektorze i drugi pod autem i dopiero druga sonda jest za drugim katalizatorem wiec nie wiadomo w którym jest problem. Możesz go wywalić ale musisz emulować...
W tym modelu na 100% powinna sie znajdowac sonda lambda i katalizator. Juz w mk2 byly sondy lambda a uszkodzenie zwykle sygnalizowalo sie zwiekszonym zuzyciem benzyny. Nie wiem jak sytuacja wyglada przy zasilaniu gazem.
Ma jeszcze błąd czujnika wałka rozrządu , auto słabo wchodzi na obroty ciężko ruszyć, to może nie zajmować się tą sondą skoro check engine się nie świeci ? Koszt katalizatora i sondy to powyżej 1000 zł, co sugerujecie ?
Przed katalizatorem.
Sonda za katalizatorem nie jest taka sama jak przed. Różni się parametrami. Załóż oryginał.
jakie dokładnie to auto?? który rcznik?? posiada 2 sondy lambda - jedna przed druga za katalizatorem??
Masz dwie sondy, na prawy i lewy bank cylindrów, zobacz na takie rzeczy jak: -przepływ powietrza ( na wolnych około 16 kilo na h) -czy odczytana temp. pokrywa się z grubsza z rzeczywistą -pozycję integratora pola pracy O2 (około 128 krok) Jest gazownia w aucie?
Wykresy której sondy widzimy na screenach? Do błędu P0420 największe znaczenie ma sonda za katalizatorem, diagnostyczna, do składu mieszanki znaczenie ma sonda przed katalizatorem, regulacyjna. Emulator zakładamy na tylną sondę, instalacja gazowa korzysta z przedniej sondy, chyba, że jest jakaś emulacja. Sprawdź, co pokazuje OBD, bo tu możemy mieć przekłamanie...
"działanie katalizatora niedostatecznie" czyli zbyt mała pojemnośc tlenowa katalizatora. Wymiana sondy nic nie da. Teoretycznie trzeba wymienic katalizator ale mozna załozyć eumulator sondy.
Mechanik podczas jazdy, nagrał wykres sond. Sondy przed katalizatorem czasami łapały stan 0. Jedna rzadko, druga bardzo często. Czy to normalne?
Druga sondę wykręć w otwór wkręć zaślepkę i podwieś pod autem ,niech czyta świeże polskie powietrze. Sprawdzony sposób chłopaków od tuningu.Lub wytocz-kup na ebayu taka redukcję którą sie wkręca w miejsce sondy i w nią (jak jest na tyle miejsca) sondę.Ja podwieszam i spokój. Ta redukcja to : 304 Stainless Steel O2 Oxygen Spacer Sensor extension koszt-15$
Też tak uważam ale wolałem się upewnić. Dzięki. Dodano po 5 Tak naprawdę temat jest inny. Na przeglądzie wyszło mi że mam złe spalanie na LPG natomiast na bezynie odczyty są ok. Chyba CnHm dla LPG wychodziło koło 200. Najłatwiej powiedzieć, wyreguluj instalacje LPG. Ale według mnie instalacja jest dobrze wyregulowana. Natomiast wiem, że z 2 sonda jest...
katalizator sonda sonda lambda katalizator sonda katalizator skoda
zmiennym kątem wyprzedzenia wsady flash blaupunkt hamować odzysk energia
zmywarka bosch czyszczenie płaszcza zmywarka bosch czyszczenie płaszcza
Twardy reset telewizora Medion MD 31260 - instrukcje Przełączanie internetu z dekodera radiowego na światłowodowy w laptopie