W ramach wróżenia zgaduję, że pompa Lucas. Czujnik elektroniczny w pompie.
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
Zmierzyć napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu, jeżeli występują nadmierne spadki napięcia. to silnik zimny nie będzie chział uruchomić z rozrusznika. Może to być spowodowane , złym stanem akumulatora, niepewnym połączeniem masowym silnika, uszkodzeniem w samym rozruszniku. Co tłumaczy że silnik na pych zapala. Do rozruchu ciepłego silnika potrzeba...
silnik często wariuje gdy rusza się płytą główną. No to wygląda na jakąś przerwę w lutowaniu ( zimne luty ) . Najlepiej byłoby podpiąć miernik w kolejne punkty zasilania silnika i ruszać płytką obserwując gdzie robi się spadek napięcia. Nie zaszkodzi też przeczyścić dokładnie styków baterii.
Ja bym jednak stawiał na przepustnicę. Przerabiałem ten problem w tym silniku w Berlingo i mimo tego, że przepustnica wydaję się być czysta lubi się zawieszać. Sprawa w sumie dość prosta - skorzystać z Lexii i zobaczyć jak po odpaleniu zmieniają się wartość napięcia z przepustnicy w odniesieniu do naciśnięcia pedału gazu. Zastosowany do tego silnika...
Toć możesz użyć przewodu wychodzącego ze stacyjki na rozrusznik. Tak, najbardziej podejrzana jest stacyjka, w drugiej kolejności, spadek napięcia.
Witam. Jcb 531-70 2010r CR Problem z odpalaniem . Zwykle dzieje się tak że rano podczas próby odpalania ładowarka kręci za pierwszym razem i nie odpali, kręcąc za 2 razem odpala . Tak dzieje się za każdym razem. Nie ma znaczenia czy zimny silnik czy ciepły. Układ na CR. Silnik perkins , brak błędów, aku nowy ,filtry wymienione. Spadek napięcia na aku...
Więc spróbuj jeszcze myku ze zmniejszeniem przerw na świecach, jeżeli to by poskutkowało, to trzeba się przyjrzeć instalacji elektrycznej czy przy ciężkim rozruchu (zimny silnik) nie ma za dużych spadków napięcia powodujących za niskie napięcie na układzie zapłonowym. Eksperymenty prowadź na dalej zakręconym gazie.
Dołączę się do tematu. Mam problem z tym alternatorem ale u mnie sprawa wygląda następująco: 0. Wymieniłem szczotki w altku 1. Po wymianie na jałowym biegu zimny silnik napięcie wynosi 14,5. Włączenie świateł powoduje spadek napięcia aż do 12,5V i cały czas spada. Włączenie wentylatora powoduje spadek napięcia do 11,8V. 2. Wyłączenie odbiorników powoduje...
To sprawdź alternator na zimno i na gorącym silniku. Na gorącym silniku mogą się pojawić dopiero spadki napięcia. Jednak ja bym obstawiał, że masz jakąś nieszczelność w kolektorze. Niech Ci jakiś magik na to popatrzy. Mój kolega w VW Touran miał podobnie. Obroty latały, światła przygasały wraz ze spadkiem obrotów. Sprawdź czy jak potrzymasz obroty na...
Będę starał odwieść Cię od zasilacza beztransformatorowego :D Wbrew pozorom, wcale nie jest znacząco tańszy. I nie wiesz, komu go instalujesz. Różnych ludzi czasami ręce świerzbią, żeby zaglądnąć do środka. Lepiej na zimne dmuchać. Zobaczmy, czy koszta da się zmniejszyć. 1. Myślę, że do sterowania silnikiem pompy czy wentylatora nie jest potrzebna super...
za dogrzewane odpowiada czujnik z dwoma kabelkami zmierz oporność tego czujnika zimny silnik ,ciepły ,gorący,oraz czy jest połaczony do masy pozdawiam
Po pierwsze akumulator , jaki bym zastosował to wyłącznie aku z płynnym elektrolitem. Akumulatory w technologi AGM lub żelowe wymagają stabilnego napięcia ładowania nie przekraczającego typowego napięcia gazowania elektrolitu. W innym wypadku aku szybko straci swoją pojemność z powodu odparowania wody z żelu. Akumulatory kwasowe z płynnym elektrolitem...
Nie odpowiem konkretnie na te pytania, bo alternator miałem rozebrany tylko jeden od poldka w którym padła jedna z diod od wzbudzenia i tam regulator napięcia nie był zintegrowany z alternatorem. Tak jak wcześniej pisałem sprawdzałem w kilku samochodach (do których miałem dostęp) napięcie ładowania na zimnym i gorącym alternatorze ze zintegrowanym regulatorem...
Zmierz napięcie na wtryskach podczas chechłania. Minus weź z silnika, nie z aku, bo możliwe, że gdzieś masz spory spadek napięcia przy włączonym rozruszniku.
Co do obrotów to ustaw 4 cylindy 2 cewki (tak jest w x16szr). Mają być poprawnie widziane obroty. PWA ustaw spokojni 80 a nawet 90. Lepiej na zapas niż na brak. Co do Bezwładoności TPS to pownieneś ustawić więcej niż masz na idlu - więc nie 0.18v a ponad 0.50V - sprawdź lekko dodając gazu na postoju ile ci wskakuje wartość napięcia i taką ustaw. Od...
Zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz, czy przepustnica ssania jest zamknięta (zimny silnik). Miałem parę przypadków zaciętego mechanizmu włączania ssania. Z lewej strony gaźnika (patrząc od przodu) jest całe sterowanie.
Witam,mam problem w moim passacie ze spadającymi obrotami przy zimnym silniku potrafi nawet zgasnąć,wymieniłem już kable zapłonowe ustawiłem zapłon i wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo,proszę o poradę,passat jest z 93r silnik 2.0 2E z automatem bez gazu.dzięki z góry.
Mam taki problem mianowicie w czasie jazdy ( bez względu na temperature silnika ) nagle spadają obroty silnika i autko traci moc i zaczyna szarpać. Sprawdzilęm juz parę rzeczy , świece ,przewody wys nap, wtrysk, pompe paliwa i dalej to samo .Mam chwilowo nieczynny czujnik temperatury załączający wentylator chłodnicy , ale silnik sie nie przegrzewa bo...
Na zimnym silniku przy zmianie biegów spadają obroty z 950 do 500 i słychać piszczenie i po chwili wraca wszystko do normy. co to może znaczyć ?
Witam wszystkich Mam problem z silnikiem 1.4 Mpi 60 km AZE objawy to: -szarpanie szczególnie na zimnym -spadek mocy ale nie zawsze -nie równa praca na biegu jałowym -mulenie podczas przyspieszania To co wyeliminowałem Sonda lambda gdyż objawy nie zawsze występują -Przestnica wymieniona -Świece wymienione -Lewe powietrze raczej też bo objawy nie zawsze...
Mam problem z pracą silnika w seacie toledo 92 1,8 typ RP silnik VW-AUDI monowtrysk Bosch mianowicie: przy niskich temperaturach najgorzej w zimie i jak jest duża wilgotność powietrza przy zimnym silniku zapala ok ale "ja mu w gaz a on zgasł". Po dojeżdzie do bramy i na 4 najbliższych krzyżówkach silnik gaśnie i wtedy ciężko go odpalić czyli mniej więcej...
Escort jak w temacie 1992 rok, monowtrysk. Usterka polega na tym, że: Jak silnik jest zimny, to spadają obroty ale tylko podczas jazdy na biegu jałowym lub z wciśniętym sprzęgłem i z niwielką prędkością ok 10 km/h Czyli auto się toczy luźno, nie daje mu gazu. Wtedy obroty silnika spadają do ok 300. Ale jak tylko lekko nacisnę na chamulec i zatrzymam...
Witam mam problem przy silniku WSK 125, przed jazdą pali na kopa lecz po jeździe już nie chce odpalić na kopa tylko ewentualnie na zapych. Pomocy.
Witam. Posiadam mazdę 323F BJ 99' 1.5 16V silnik ZL. Od jakiegoś czasu mam problem jak odpalam zimny silnik obroty idą do 2500 i po kilku sekundach spadają do 1500 a później już normalnie w miarę rozgrzewania się schodzą do jałowych. Dodatkowo jak ruszam szarpie efekt jak bym z 2 biegu startował ale tylko na zimnym i tylko przy ruszaniu. Wystarczy że...
Witam wszystkich. Dodaję nowy post, ponieważ nie znalazłem podobnego przypadku. Otóż mój problem z golfem 1,6 16V, silnik ATN, polega na tym, że bez względu na temperaturę otoczenia, odpala normalnie, równo pracuje przez około 2 minuty, następnie zaczynają spadać obroty, dusi się i gaśnie. Po odpaleniu pracuje normalnie przez kolejną minutę, dwie i...
Mój problem jest tego typu, ze przy odpaleniu zimnego silnika i jeździe samochód szarpie, dusi się. Dopiero jak silnik się rozgrzeje, auto chodzi normalnie. Ale nawet jeśli się ustatkuje praca silnika to i tak przy 120km/h auto znowu zaczyna szarpać. Wymienione zostały świece, kable oraz filtr paliwa.
Problem z Escortem 1.6 16V 96r. polega na duzym spalaniu (około 14l) i zabuzonej pracy gdy jest zimny, obroty wariują spadają, skaczą, gasnie i nie pali odrazu. Wymienilem filtr powietrza, przeczyscilem swiece i zmniejszylem na nich odległość , brak poprawy, pomóżcie.
Sprawa jest nastęująca: Po odpaleniu silnika, wciskając delikatnie pedał pszyspieszenia obroty silnika spadają, aż silnik zaczyna prawie gasnąć. Po tym incydenicie wszystko jest OK. Dzieje się to przeważnie gdy silnik jest zimny podczas pierwszego odpalenia. Czy może Ktoś wie co się dzieje???????
Witam mam problem z moja lancia na zimnym silniku jest wyraźny spadek mocy a gdy silnik się zagrzeje moc powraca co to może być pomóżcie z góry dzięki pozdrawiam
Objaw jest taki ze na zimnym silniku (np z nocy lub po kilku godzinnym postoju) silnik nie bardzo daje sie uruchomic-tzn. silnik trzeba dlugo obracac rozrusznikiem. W czasie rozruchu silnik zalapuje na chwilke jednak nie odpala. Kiedy juz silnik zagada jest wszystko ok moc i obroty w najlepszym porzadku a z ponownym uruchomieniem nie ma problemu. Ustalilem...
Mam problem w foordzie fiesta 1.1 na wtrysku jednopunktowym z 1990r.Na zimnym silniku odpala tylko z pedalem gazu,przy gwatownym naciśnięciu gazu dlawi sie po czym powoli wchodzi na obroty.Jak schodzi z obrotów to zejdzie do bardzo niskich i dopiero po chwili zawór wolnych obrotów przyśpiesza je ale jest to za wolne.Z tym gwaltownym przyśpieszeniem...
mam dosyc dziwny problem z poczatku myslalem ze to wina silnika ale teraz juz sam nie wiem gdy pojezdze troche po miescie zwlaszcza teraz w tej goraczce samochod robi sie jakby ciezki, jak by mi ktos doczepil przyczepe, silnik ma mniejsza moc, ale jadac na luzie tez sie wydaje toporny, kierownica tez ciezej chodzi, myslalem ze to silnik osiaga 90 stopni...
witam. mam problem z silnikiem i jego pracą w c-330 rano niechce odpalic nawet z popychu jakby któryś tłok sie zawieszał ale tulejowałem i pierścionki zmieniałem jakies 5 lat temu. Jak juz odpali to chwile cos rzęzi. Daje gazu do oporu a on połowe obrotów ma. I powietrze dmucha jak otworze grzybek od wlewu oleju. prosze o rade.
Witam Problem polega na tym że po uruchomieniu (zimny silnik) silnik zaczyna pracować nie równo na niskich i wysokich obrotach. Objawy podobne do barku iskry na jednym z cylindrów. Świece , przewody, kopułka ok. Silnik podobnie zachowuje się na benzynie i na gazie, zwiększone spalanie,słaby,komputer nic nie widzi. Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Witam Prosze was pomożcie mi bo juz nie mam sił do tego Malucha. Mam taki dziwny problem z zapalaniem. Jak ma maluch zimny silnik to zapala odrazu od pierwszego razu na ssaniu. A jak mu sie juz silnik nagrzeje to wtedy zaczynaja sie jaja. Raz bedzie palil normalnie a raz jest taki objaw jakby rozrusznik nie mal mocy i tak strasznie slabo kreci tak jakby...
Dość często korzystam z działu "Samochody Serwis" na tym forum. Widzę że dużo osób ma problem z interpretacją błędów odczytanych poprzez urządzenie diagnostyczne. Chciałbym tutaj przybliżyć sposób pomiaru temperatury przez różnego rodzaju czujniki w autach - myślę że pozwoli to innym zrozumieć lepiej jak to działa i co sterownik mówi do nich poprzez...
Witam Może to wina słabego akumulatora. W mojej corsie c 1,7 dt 2001 (wiem czy to normalne) podłączając żaróweczkę pod "fajkę" od świecy żarowej mam następujące efekty. Zimny niepracujący silnik, na zapłonie - żarówka pali sie. Po zapaleniu silnika żarówka pulsuje i stąd (jeśli to normalne) pulsowanie świateł wynikające ze spadku napięcia - włączające...
Co może być przyczyną ? Z góry dzięki za pomoc Wszystko. Układ paliwowy, dolotowy, czujniki, spadki napięcia... Czy tak trudno jest pojechać do warsztatu żeby chociaż zapoznać się z błędami zapisanymi w sterowniku?
Masz tam jakiegoś BMSa? Tak bms jest 10s 40a Dodano po 4 Ja zgrzewając pakiety sprawdzam ogniwa, jak się zachowują przy rozładowaniu określonym prądem. Sprawdzanie napięcia w spoczynku pokazuje tylko stopień ich naładowania, nic więcej. Michał Ja zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym miernik pojemności ogniw i zapomniałem napisać wcześniej, że każde...
Wracając do tematu. Czy alternator wzbudza się od razu po odpaleniu? Logika oraz pomiar napięcia podpowiada mi że tak. Zaobserwowałem jeszcze raz ten moment spadku napięcia i wyświetlenia chęcią od ładowania. A więc w okolicy 5 min po uruchomieniu- zimny, ciepły na odbiornikach lub bez. Słychać właśnie takie sprzęgnięcie, przez chwilę ten silnik pracuję...
Silnik krokowy to inaczej ssanie działa gdy silnik jest zimny przy ciepłym nie musi. Rozepnij sinik krokowy i na zimnym silniku włącz zapłon sprawdź na wtyce napięcie. Jeśli jest to walnięty jest silniczek krokowy a jak nie ma napiecia to sterowanie. Może również być uszkoazony czujnik temperatury.
Oczywiście milejow ma rację co do zasady działania sondy szerokopasmowej, ale przepływ prądu albo jest wynikiem przyłożonego napięcia, albo może spowodować spadek napięcia na rezystorze. Sterownik udostępnia wartość tego napięcia i na tej podstawie można ocenić skład mieszanki. Z fragmentarycznych informacji w internecie doszedłem, że w tym silniku...
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Dwie możliwości, uszkodzony rozrusznik lub zły styk na przewodzie prądowym rozrusznika. Zobacz, czy w trakcie próby rozruchu nie grzeje się bezpośrednio przy klemie akumulatora i na oczku rozrusznika. Dodatkowa masa bezpośrednio z klemy na blok, czy z karoserii? W drugim przypadku też zobacz czy nie grzeje się przy klemie i przy mocowaniu do nadwozia....
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
Witam. Mam taki kłopot. Po odpaleniu silnika na zimno napięcie ładowania utrzymuje sie w granicach 14.3/14.4V. Po włączeniu swiateł spada nieznacznie. Jednak po ponownym odpaleniu ciepłego silnika nap. jest na poziomie 17.6/18.2V i nawet załączenie swiateł nie powoduje spadku napięcia. Pytanie: czy winny za takie objawy jest regulator napięcia, czy...
(at)gimak to jakim cudem jest ładowany akumulator rozruchowy jak w komorze silnika diesla również jest zimno i akumulator jest zamarznięty np ma mrozie to wg Ciebie w ogóle nie powinien przyjmować ładunku... Kolego, można by to tak określić, że nie czujesz bluesa. Akumulator bardzo zimny, ale nie zamarznięty, ma dużą oporność wewnętrzną, która mocno...
Ja w tej sytuacji sprawdziłbym połączenia masowe: alternator-silnik, silnik-karoseria, karoseria-akumulator (-) oraz alternator(+)-akumulator(+). Podejrzewam, że nie będzie większych zastrzeżeń odnośnie ich oporności. Nie wiem jak to wygląda w tej Astrze. W kilku współczesnych samochodach, w których to z ciekawości sprawdzałem mając podobny problem,...
Inaczej to napiszę bo może się nie rozumiemy :) Miernik pokazuje 4,9V natomiast oscyloskop 4,2V Pod obciążeniem kiedy pracuje silnik miernik pokazuje ok 2,8V, oscyloskop ok 3,2V Zasilacz miał zimne luty i może okazać się, żę uszkodzone jest wszystko i nic, co nie zmienia faktu że przeraża mnie za duży spadek napięcia. Odtwarzacz DVD działa bez problemu...
Ok jak wymienię to odpisze co i jak. A na świecące kontrolki abs i esp mógłbyś coś doradzić pozdrawiam Sprawdź sobie napięcie ładowania, gdy silnik jest zimny i ciepły. Na jałowo i pod obciążeniem świateł, klimy itp. W niektórych samochodach błąd ABS i ESP pojawia się przy słabym napięciu ładowania. Może być tak, że przewód ładowania jest do wymiany....
Podczepię się do tematu. Mam te same objawy. Rano, gdy jest zimny to nie ma problemu (kontrolka zapala się, po uruchomieniu autka gaśnie). Po nagrzaniu auta ładowanie pojawia sie i znika, ale częściej znika. Wnioskuję po spadku napięcia w instalacji. W trakcie jazdy po mieście (światła, dmuchawa, wentylator na chłodnicy) napięcie na gnieździe zapalniczki...
Zrobiło się zimno i silnik ma problemy z odpalaniem, pewnie dlatego, że Nie umiesz zdiagnozować usterki . Ot co. jak jestes z okolic Tarnowa to podjedz.
ale na logikę to co za różnica czy z popychu czy normalnie? jakby nie było iskry to z popychu też by nie odpalił... chyba? Totalnie brak ci logiki. Powiedzmy że silnik przy takiej temperaturze potrzebuje minimum 200obr/min wału korbowego, a rozrusznik daje tylko 190 to nie ma szansy na rozruch. Jak jeszcze dodasz do tego spadek napięcia w instalacji...
(at)ElektrodaBot w gniszdzie flex s47 jest napiecie . Cos cyka w okolicy silnika a na elektromagnesie jest 100v zamiast 250. Csy wymiana elektromagnesu zalatwi sprawe nie wlaczajacego sie odkurzacza . ? Mierzylem miernikiem ustawionym (omomierz) na 20k i wyszlo 5.14 na magnesie (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Sama wymiana elektromagnesu...
witam!! mam problem z ładowaniem chodzi oto ze jak jest zimny silnik to ładowanie wynosi 14.5 po 5 minutach spada do 12.60/12.00 kontrolki ładowania oczywiście nie gasną regulator napiecia wymieniony i szczotki Proszę o pomoc Dziękuje!!
1) może pora na zmianę akumulatora ? 2) sprawdzałeś cele czy są zalane ? 3) czy podczas jazdy zapalała się lampka ładowania ? 4) sprawdź czy podczas wysokich obrotów napięcie na akumulatorze jest 14.4 (oczywiście bez włączonych świateł, klimy i innych gadżetów ) 1. Dlatego właśnie próbuję dojść czy to jego wina, ma on troszkę ponad 2 lata, gwarancja...
Pojawił mi się w astrolocie dość dziwny problem z napięciem ładowania. Równo 2 lata temu wymieniałem alternator, stary padł mechanicznie - ktoś go niechlujnie regenerował i rozleciały się pierścienie. Kupiłem fabrycznie nowy, AS-PL model A2022. Przez dłuższy czas był spokój, napięcie ładowania wahało się między 14,2 a 14,4V. Ostatnio jednak profilaktycznie...
Witam Oczywiście są wykonania suszarek z wyłącznikiem grzania, ale faktycznie odłączane jest uzwojenie grzałki te mocowe czyli np 1000 W ale uzwojenie na którym uzyskujemy spadek napięcia do zasilania silniczka jest cały czas w pracy bo inaczej silniczek by nie pracował. Czyli strumień powietrza jest lekko podgrzewany w czasie pracy tzw zimnej. pozdr....
Odnosząc się do tego wpisu: Zico63 Cytat: Przy maksymalnym obciążeniu spadek napięcia może wynosić maks. 0,3V Tak się zastanawiam w jakim serwisie samochodowym pracujesz? Maksymalny prąd, to prąd rozruchu i nie spotkałem żadnego auta na świecie które by miało spadek 0,3V przy rozruchu. Miałem na myśli ten fragment tekstu Kolegi Ciekawskodociekliwy:...
Nie znam tego samochodu, ale to: Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na plaku, zapalił i po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zapalał już normalnie. i to Jedno co zaobserwowałem jest to, że jak zostanie w warsztacie na noc, to odpala normalnie,...
Witam Dziękuję za wszystkie porady oraz informacje. Swiece zawsze były zakładane 5v. Udało mi sie wczoraj pomierzyć napięcia na świecach oraz czasy.Silnik zimny, temp. na zewnatrz +5 st.C . Wygląda to nastepująco; -pierwsze 2s napięcie ok 3,0v -następnie wzrost napięcia do ok 12v przez ok 1s -następnie spadek do napięcia ok 3v i takie napięcie do końca...
Potrzebuje informacji na temat ładowania w Hondzie CRV 2009 rok. Problem polega na tym że w tej hondzie ładowanie wygląda tak: -samochód zimny i wszystkie odbiorniki wyłączone ładowanie w granicach 14.2V -samochód zimny i włączony który kolwiek z odbiorników (światła, klima , radio) ładowanie w granicach 14.2V -samochód po nagrzaniu (temp. 80-90C) odbiorniki...
Miałem podobnie w Uno i nie palił gdy się trochę zagrzał, zimny zapalał za każdym razem. Do tego na ciepłym był taki spadek napięcia, że mi kontrolki gasły itp. No i wykonywał max pół obrotu i koniec.
Od pewnego czasu podczas jazdy zapala się (czasem żarzy się) kontrolka ładowania akumulatora. Dzieje się tak raczej przy nagrzanym silniku, od obrotów biegu jałowego do około 2200 obr/min. Po zwiększeniu obrotów lampka gaśnie, wyłączenie odbiorników (świateł, radia) raczej nie pomaga. Samochód to Polonez Caro Plus 1.6 GSI, typ alternatora A125-70p firmy...
Witam. Mam problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju w VW Golfa 6 2010 rok, 1,6 TDI 105 KM kod CYAC (przebieg ok 400 000 km). Kontrolka nie zapala się stale. Czasami mogę zrobić trasę i wcale się nie pojawi, a na kolejną trasę zapala się parę razy, albo co chwila). Zazwyczaj dzieje się to na przy temperaturze oleju 70 - 90 st. Dwóch mechaników...
A czy cofające się paliwo może być przyczyną tego, że Webasto nie odpali na zimnym silniku? Zauważyłem,że przy -20st nawet wyjęcie bezpiecznika nic nie dało, a silnik zawsze jak zimny dłużej zakręci. Potem od kopa. Chcę w weeken sprawdzić układ paliwowy pod tym kątem oraz wymienić filtr paliwa. Podpowiedzi Wasze mile widziane, proszę.
Alarm mógł się zawiesić od spadku napięcia.Jeżeli pin nie zmieniony i alarm to ten z opisu,to naciśnij przycisk serwisowy 2 razy,nie pamiętam tylko czy z zapłonem czy bez,aż 4 razy odezwie się buzzer. Zawieszony raczej nie jest, bo jak trzy razy pod rząd uruchamiałem silnik na zimno to za każdym razem piszczał. Jak przejechałem kilka kilometrów, zgasiłem...
spadek zimne silnik spadek napiąć silnik obrót silnik spadek napiąć
silnikiem logic drive symbol czujnik magnetyczny tuning sharan
nivona młynek samsung ps51d450a
Siemens EQ300 – komunikat „brak wody” i przelewanie do tacki, zawór ceramiczny, przepływomierz Growatt SPF 6000 Off-grid – dobór paneli, różnice falowników niskonapięciowych i wysokonapięciowych