1. Odkręcasz osłony i inne elementy które przeszkadzają dostać się do cylindra oraz prawej pokrywy silnika 2. Odkręcasz układ wydechowy 3. Spuszczasz płyn chłodniczy (odkręcić srubkę na pompie płynu - w prawej pokrywie silnika) 4. Wykręcasz świecę zapłonową 5. Odkręcasz 4 nakrętki M7 głowicy 6. Zdejmujesz głowicę a następnie cylinder 7. Zdejmujesz ostrożnie...
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
Taki zamiennik: http://pilarmet.bazarek.pl/opis/id,73210... Oryginał, około 160 zł. Spotkałem się z zamiennikami po 50 złotych, ale to już jest nic nie warty szajs.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Przytarcie jest bardzo prawdopodobne, trzeba to sprawdzić. Może to tylko zakleszczony pierścień na tłoku, odkręć tłumik i sprawdź.
To jak cylinder ok to tłok zmień i sprawdź jaka szczelina pierścieni w cylindrze jest?
Możliwe że została przegrzana, odkręć tłumik i sprawdź tłok, pierścienie i wnętrze cylindra.
A czy za brak kompresji na 2 cylindrze 6barów (po próbie olejowej 12bar) może być odpowiedzialna wytarta płytka regulacyjna zaworów obsługująca ta cylinder, czy wtedy zawór ssący nie jest zbyt długo otwarty, czy wręcz przeciwnie? Jeśli tu mogę powęszyć, to ściągnę klawiaturę i sprawdzę szczelinomierzem wartości.
Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścień. Sprawdź też odpowietrznik zbiornika paliwa. Pierścień też jest w sklepie. http://www.lasiogrod.pl/product_info.php...
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
W dieslu wadliwy wtryskiwacz uszkodzi tłok w benzynie mało prawdopodobne jeżeli wtryskiwacz jest w kolektorze ssącym. Po wyciągnięciu tłoka sprawdź czy zamki pierścieni nie ustawiły się w jednej linii.
Dzięki za wskazówki , błąd że nie sprawdziłem tłoków i pierścieni ale myślałem że to wina uszczelki i na tym zakończyłem. Poszukam u kogoś manometru do tłoków i sprawdzę lecz nie wiem jakie jest prawidłowe dla tego silnika.
W najlepszym przypadku bedzie jakis problem z odmą a w najgorszym trzeba by sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Możę pękł pierścień coś sie stało z tłokiem albo tuleją i dmucha olejem w odme.
Na YouTube dodaj filmik.
A tam. Szukaj. Te podnośniki często męczą drobne usterki mechanizmu sterowania. Jest lekko przekombinowany. Osobiście stawiam na drobnostkę typowo mechaniczna. Tylko trzeba ją znaleźć. jak zdejmiesz podnośnik to daj go na plecy a ramiona w pozycje jak opuszczone w dół w ciągniku. Steruj dźwignią i obserwuj co się dzieje. Daj dźwignię w poz. podnoszenie...
Dałeś "popalić" kosie i pewnie "przytarłeś" cylinder. Sprawdź stan cylindra oraz pierścieni na tłoku (po zdemontowaniu tłumika) i czy ma kompresję.
Witam jaki powinien być luz na zamkach pierścieni tłoka perkins 1004 dzięki.
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
Witam, sprawdź sprężynkę od regulatora obrotów może jest za luźna i silnik nie zwiększa mocy przy większym obciążeniu. Mam kosiarkę champion (włoska) z silnikiem Tecumseh 3,5 hp z 2006 roku i działa bezproblemowo myślę że te silniki są bardzo dobre ew regeneracja to wymiana pierścieni, tłoka, cylindra i głowicy. Cały zestaw 200 - 300 zł.
Kompresja w takich silnikach to nie jest święty Graal, a jedynie jeden z wielu elementów diagnostyki. Śmiało można uznać, że poniżej 5 bar można się zastanawiać nad sprawdzaniem stanu pierścieni, tłoka i cylindra. Powyżej 6 bar wszystko powinno odpalać bezproblemowo. Twoje sprężanie jest bardzo dobre nawet według Stihla, który (o ile dobrze pamiętam)...
Tak jak wyżej.. Ustaw tą iglicę i śrubkę od powietrza oraz sprawdź czy nie ma wycieków z gaźnika. Sprawdź również stan samej iglicy czy nie jest jakaś szlifowana czy coś.. Jeżeli masz do niej wątpliwości, to kup nową - groszowe sprawy a będziesz miał spokój ;) Pamiętaj, że zły stan pierścieni, tłoka oraz gładzi cylindra również przyczynia się do większego...
A jak chcesz ustawić pierścienie co 120 stopni ?
Pomiar ciśnienia sprężania powie o realnym stanie silnika, a nie to co było wymienione. Jaki dym wydobywa się z komina podczas kręcenia? Cokolwiek z układem wtryskowym było robione, sprawdzone?
Przy ciągnięciu rozruchu masz czuć te skoki i jeżeli jeszcze czujesz różnicę oporów ze świecą i bez świecy to szczelność powinna być OK. Natomiast pierścień powinien być luźny więc wystarczy wyczyszczenie i jak w poscie powyżej. pozdrawiam Sławek
Witam mam silnik w skuterze 2t zx50, z którym mam problem bo nie odpala a więc tak zaczęło się od tego że bratu przy wymianie świecy wpadło coś do środka i wykręcił głowice nie wiem czemu wyciągnął cylinder po wożeniu nie zwrócił uwagi na rowki w tłoku gdzie idą pierścienie ( po prostu pierścienie obróciły się) co przyczyniło się do tego że nałożył...
Czyli to, że tłok się porusza nie oznacza, że nie jest zatarty No teoretycznie nie jest zatarty skoro się porusza ,tylko że zatarcie nie kończy się tym że silnik ostygnie i tlok się bedzie poruszał i wszystko wróci do normy. Zatarcie silnika to uszkodzenie powierzchni cylindra i tłoka oraz pierścieni tłoka. Wiec prawdopodobnie cylinder. tłok i pierścienie...
Witam, sprawa dotyczy traktorka Honda 2114 z silnikiem 2 cylindrowym Honda GCV520. Traktorek pali bez problemu, silnik pracuje równo ale bierze olej, puszcza niebieskawy dym a po odkręceniu świec widać iż są zaolejone. Olej przedostaje sie nawet do tłumika. W związku z tym zamierzam wymienić pierścienie na tłokach ale nie mogę ich nigdzie kupić. W sklepach...
Jak nie rozbierzesz nie będziesz wiedział, ale najpewniej tańszym wyjściem byłoby założenie tak jak koledzy wyżej radzą.
Do sprawdzenia ciśnienie może elementy z chin.
Przy okazji sprawdź luz na pierścieniach tłoka (na zamku i w tłoku bo i tak wyjęty). Tylko jak założysz nowe pierścienie to wypadało by honować cylinder (chociażby taką honownicą do wkrętarki za 50 pln).
Tylko czemu gdy tłok jest w gmp to tego luzu nie ma? A wyczyściłeś nagar z cylindra powyżej pierścieni? Wybaczcie,ale przy różnicy 0,7mm to do cylindra II szlif musiał by być założony tłok nominalny i jeszcze piasek w cylindrze.Parę tygodni temu były zmieniane pierścienie i nie było takiego luzu? A jeśli już był,to jaki sens miała ich wymiana?Zdejmij...
Sprawdź czy oleju nie ubywa obstawiam uszczelniacze zaworów bo kopci zakładam na niebiesko jak dwu sów
Albo uszczelka, albo pękł pierścień na tłoku. W obu przypadkach głowica do zdjęcia i będzie od razu widać czy to uszczelka :)
Jutro dam do sprawdzenia głowicę, jak będzie wszystko ok wymienię pierścienie Jeszcze lepiej , ja pierd... skąd się tacy biorą. Nie mieniaj pierścieni tylko pomierz rowki w tłokach, nie zamieniaj tłoków miejscami przypadkiem. TY nie mniej myślę że to nie wypali, składanie silników to nie buła z masłem.
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
Oczywiście że może, świadczy to o zużyciu pierścieni na tłokach. Sprawdz ciśnienie na cylindrach.
Witam. Spróbuję odpowiedzieć, chcę to zrobić dokładnie żeby ktoś na moje porady nie narzekał. W tamtym roku dostałem do ręki ogrodowy ( odkurzacz - dmuchawa). Miałem wymienić : cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń tłokowy i zabezpieczenia. Firma ta sama, czyli McCulloch. Zauważyłem (nowe ścięte pierścienie). Przyjrzałem się jak je założyć w.g. starych....
Na początek wymiana świecy, trzeba sprawdzić pierścienie na tłoku mogą być zużyte lub zapieczone.
Jak mówisz że cylinder ma rysy to sama wymiana tłoka i pierścieni na wiele się nie zda. Silnik po dotarciu powinien mieć troche większe sprężanie.
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Kolego nie wiem czy wiesz, ale wymiana samych pierścieni ma krótkie nogi. Może się nawet okazać, że będzie gorzej niż przed wymianą, bo tuleje mają owal którego nowe pierścienie nie uszczelnią. Hardcorowcy twierdzą, że to się z czasem ułoży, ale...jeśli w ogóle się ułoży to ponownie będziesz miał luzy na zamkach pierścieni. Wkładając tyle roboty dołóż...
Albo pierścień albo tłok. Pierścień do sprawdzenia luz na zamku. Tłok (ślady na nim) czyli pasowanie tłok -cylinder (za małe źle , za duże też bo powierzchnia styku będzie za mała i takie ślady też zrobi). Co to za silnik? Z duża temperatura tłoka też może powodować takie uszkodzenia (np za wczesny wtrysk w dieslu ,czy zapłon w benzynie). Jak ślad jest...
Uszczelniacze na tłoku sprawdzone jak miałem to rozebrane, pierścienie całe tłok przesuwa się z oporem więc raczej szczelny. Pozostaje kwestia rozdzielacza, którego nie sprawdzałem jeszcze.
Jeżeli na początku pracował poprawnie, a zaczął kopcić dopiero po 10 minutach to znaczy że łapie go na pierścieniach po rozgrzaniu. Zdjąłbym cylinder i wyczyścił rowki pierścieni w tłoku z nagaru.
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
To pół zbiornika powinno być na docieranie. Znów można wymienić cylinder, tłok, pierścienie lub sprawdzić świecę zapłonową.
No to masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Najczęściej pęknięcie tłoka lub zużycie tłoków/pierścieni. Sprawdzenie kompresji lub test szczelności cylindra sprężonym powietrzem.
Witam .Nie ma czegoś takiego jak " sprawdzenie pierścieni na wale korbowym" bo ich ta nie ma. Można sprawdzić szczelność pierścieni na tłokach, sprawdzając przyrządem z manometrem lub wlewając na tłok naftę ( mniej precyzyjna metoda ale prosta). Jeśli masz zdjętą głowicę to można tak sprawdzić szczelność.Skoro masz w tej dziedzinie minimalne rozeznanie...
że w cylindrze słychać lekkie dzwonienie Musisz sprawdzić też tłok i cylinder, a nie wymienić same pierścienie bo to może nic nie dać. A gaźnik możesz wymyć gdzieś na myjce ultradzwiękowej.
Witam Pana KomendantPojazdow . Widzę że popełnił Pan ten sam błąd ,który swego czasu i ja popełniłem. Całe szczęście że miałem kolegę , który zajmował się tego rodzaju już traktorami. Tak jak Pan, tak i ja wymieniałem simering wału silnika .Wszystko pięknie złożyłem było cacy i sporo mi to poszło. Przyszedł czas aby odpalić . Chechlam ,chechlam mówiąc...
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Schematy zamków pierścieni tłoka różnych Briggsów i sposoby ich montażu są dostępne tutaj (at)Rycho T , a właściwie jego poprzednie wcielenie.
Jest ta mała dysza w gaźniku. Cz na pewno nie będzie zatkana? Trzeba sprawdzić to wkręcając śrubkę od składu mieszanki. Należy ją dokręcić doboporu. Wiesz gdzie ta stronka się znajduje? Pozdrawiam
żeby było łatwo i tanio najlepiej byłoby zastosować siłowniki jednostronnego działania. Ale pojawia się pytanie- czy taki siłownik jak będzie rozciągany dużą, skokową siłą (jak to w zawieszeniu) nie zassie przez pierścień tłoka powietrza do oleju? Jest jedna podstawowa wada jak siłownik jednostronny będzie rozciągany przy zamkniętym dopływie/odpływie...
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Kolego pierścienie możesz sprawdzić wyciągając tłok zdejmujesz pierścienie i wkładasz je do cylindra patrzysz jaka jest szczelina jak jest duża to raczej są wytarte. Ale możesz też jechać do sklepu i porównać z nowymi jak będzie duża różnica ta ja bym je wymienił. Szkoda kolego że przed zdjęciem głowicy nie pomierzyłeś ciśnienia na cylindrach
Kompresja w cylindrze jest dobra? Odkręć tłumik i sprawdź stan tłoka, pierścieni oraz gładzi cylindra.
Można to sprawdzić czy tłok jest założony właściwie,odkrecić tłumik i zobaczyć czy zamek pierścienia tłokowego nie jest czasem widoczny w oknie wydechowym, jak jest tam widoczny to jest to błąd, obrócony o 180°,przeważnie na tłoku na gòrze wybita jest strzałka i powinna ona wskazywać okno wydechowe przy prawidłowym montażu.
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Profilaktycznie to bym sprawdził jedynie ciśnienie oleju na dobrze rozgrzanym silniku. wyciągnąć tłok i z powrotem go wsadzić bez problemu dla nie go, ale wiadomo że po takiej operacji pierścień nie wróci na swoje miejsce Można przy wyciąganiu tłoka zaznaczyć położenie pierścieni i włożyć mniej więcej tak samo. Opel nie przewiduje planowania głowicy....
Sprawdź szczelinę (luz do ok. 0,6 mm) na zamkach pierścieni. Szczególnie sprawdź stan pierścienia zgarniającego (odoliwiającego, najniższy na tłoku), który składa się z 2 cienkich pierścieni, pomiędzy którymi powinien być "pierścień" pofalowany.
Stan pierścieni możesz sprawdzić w prosty sposób, rozgrzej silnik, ustaw tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy, zablokuj wał i podłącz do cylindra sprężone powietrze o ciśnieniu 5 atm. Jeżeli przez odmę będzie wylatywało powietrze to pierścienie lub cylinder w kiepskim stanie. Przy okazji sprawdzisz szczelność zaworów.
Pewnie pękł Ci pierścień na tłoku.
Sprawdź luzy w zamkach pierścieni, pasowanie tłok pierścień i blok tłoki. Wymiary dopuszczalne są dostępne, a to co robisz jest pomiarem orientacyjnym.
Sprawdzę to dam znać. Wymienię też pierścienie i tłok. Zobaczę jak to wpłynie na kopcenie. Póki co bardzo dziękuje za pomoc.
Błędy p1336 i1340 to wypadanie zapłonu, dlaczego? Świece do sprawdzenia jak wyglądają, a następnie podmieniłbym sterownik silnika. Błąd sondy to przypuszczam nagar na sondzie spowodowany braniem oleju przez silnik - czy mylę się? Nagar na 4-tej świecy - branie oleju - błąd p01340. Ja zrobiłbym tak, sprawdził kompresję na poszczególnych garach, wymienił...
a jaki jest stan cylinda i tłoka pierścieni
Co lepiej się sprawdzi w piaskowaniu? - 2x Wan AW (wydajność jednej 80m3/h przy chyba 7Bar?), - Airpol A170 (wydajność 170m3/h przy 10bar) Interesują mnie też ceny panewek, tłoków i pierścieni do Airpola. W przypadku Wan-a wiem ze zdrowa sprężarka potrafi mieć większą wydajność od podanej przez producenta, jak jest w przypadku Airpola?
Makita to jest sprzęt "marketowy" z jego jakością nie jest najlepiej. Podstawa, to sprawna świeca. Odkręć tłumik, sprawdź pierścienie i tłok.
Wiecie co się stało??? odkręciłem dzisiaj cylinder żeby sprawdzić pierścienie na tłoku,i co sie okazało??? Łożysko igiełkowe które jest przy tłoku się rozsypało. Wie ktoś jaka mogła być przyczyna????
Zatarłeś silnik:( Chociaż, może to i lepiej... Jeśli nie wiesz co zrobiłeś, to znaczy że jeździsz od niedawna i to bardzo szybko jak na takiego bzyka. Czeka cię remont, web69 odpowiedział ci co masz zrobić aby zdiagnozować usterkę. W najlepszym wypadku tłok i cylinder, w gorszym również wał może być lekko zatarty. To pukające to albo połamane pierścienie...
po wymianie tłoka i pierścieni słychać szuranie z cylindra A na zimnym nic nie ociera? dodam że występuje to tylko po przejechaniu kilkuset metrów Jak dla mnie trochę nie zbyt jasny opis problemu. Prosimy o więcej szczegółów.
Gdzieś znalazłem że maksymalne z narzędziem tnącym 8000 A wolne ustaw na 2500 i powinno być ok.
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Pierścienie napewno nie są odwrotnie, bo też były oznakowane napisem TOP luzów na zamkach po dokładnym zrównaniu pierścieni z tłokiem nie było, wiadomo po włożeniu tłoka w tuleje to są napewno, ale tego to już nieda się sprawdzić.
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Problem jest taki, że skuter 4t nie miał kompresji, wymieniłem tłok, pierścienie i cylinder. Tłok włożyłem symbolem IN do góry, Tego nie rozumiem... Jaki symbol IN do góry? To da się tłok zamontować denkiem w dół? ustawiłem prawidłowo rozrząd i zawory i nadal nie ma kompresji. O co chodzi? Na pewno prawidłowo? Skąd ta pewność? A głowica, uszczelniacze...
Czy ktoś może mi powiedzieć - w moim władku rozerwało tłok i po wymianie tłoka i pierścieni teraz nie chce odpalić, jaka może być tego przyczyna?
Cylinder tłok i pierścienie polałem olejem do 2t. A tłok jutro sprawdzę.
Tego typu sprężarka nawet przy zakręceniu ręką powinna wydmuchiwać sprężone powietrze [mam taką] .Jeżeli tego nie robi należy sprawdzić stan zaworków w głowicy po jej zdjęciu ,jeżeli są sprawne sprawdź stan pierścieni na tłoku,oraz stan oleju w misie-smarowanie rozbryzgowe.Podane obroty ,to obr.max. niższe oczywiście mogą być ,u mnie spokojnie tłoczy...
proszę o pomoc - co może być przyczyną braku ciśnienia, 0 bar!!! ???, silnik po remoncie, szlif, wymiana tłoków, pierścieni, panewek, sprawdzona/zrobiona głowica, wymieniona pompa oleju. Przed złożeniem silnik był dobrze umyty, gdzie może tracić się ciśnienie? miał ktoś takie problemy? kontrolka zapaliła się po jakiś 30 minutach pracy po remoncie, ponownie...
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Wymieniałeś świecę? Odkręć tłumik i sprawdź tłok i pierścienie.
Czyszczenie gaźnika, to podstawa, dalej do sprawdzenia wężyki paliwa i impulsowy. Kolejna możliwa przyczyna, to zbyt "bogate" ustawienie śruby H w gaźniku. Uszkodzone membrany. Do sprawdzenia stan pierścieni tłoka. Tyle, na razie.
Dla świętego spokoju wyjmij tłok, sprawdź pierścienie, wyczyścić rowki nie zawadzi.
Łożyska padły, a co z tłokiem i cylindrem? Daj mu kielicha, jak się odezwie to szukaj w gaźniku. Jak zaleje świece i po kilku próbach będzie zalewać, wymień świece. Jeżeli iskra będzie ok, zdejmij cylinder, sprawdź pierścienie i tłok, oraz cylinder czy nie ma rys, i czy nie jest owalny.
Wina na pewno leży: 1. Albo w złym dobraniu średnicy tłoka do tulei cylindra 2. Albo po prostu jest to najtańszy zamiennik jaki istnieje i termiczna rozszerzalność materiału powoduje, że tłok blokuje się w tulei Pierścienie raczej tutaj nie mają nic wspólnego. Zobacz jaki szlif ma cylinder i sprawdź luz między tłokiem a tuleją (bez założonych pierścieni)....
Nie ma za co. Jak cos jeszcze bedziesz potrzebowal to pisz na Priv. Mam cala ksiazke jak sie naprawia motorowery typu romety motorynki chart kadet itp.... Pozdrawiam
Pewnie zatarta, odkręć tłumik i zerknij na tłok. Sprawdź klin koła magnesowego.
Gaźnik..?Na pewno mu się przyda czyszczenie,ale sprawdź uszczelniacze,tłok,pierścienie i cylinder.Pozdrawiam.
ale sprawdź tłok i pierścienie że nie chce zapalać to może być oznaka zatarcia potem może chodzić normalnie , a jak kosisz to nie traci mocy ? daj zdjęcia gaźnika i silnika bo tak to można sobie zgadywać
Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
Naprawiam Piaggio Zip 2T. Wymieniałem w nim tłok oraz pierścienie. Skuter nie odpala. Iskra jest, nowa świeca, paliwo dochodzi. Kompresja jest. Jak sprawdzić czy zapłon jest w odpowiednim momencie?
Tłumniki sprawdzone? Jak wyglądały kanały powietrza w cylindrze?
Witam, To przecież marketowy "MATRIX" . Części zamienne możesz kupić np. Tu: "http://www.i-ogrod.pl/cylinder-tlok-kpl... Musisz jednak wszystko pomierzyć , czy będzie pasować. Powodzenia
sprawdzenie pierścieni tłokowych dziura tłoku przedmuchy tłoku
adblock opera wymiana poduszki silnika renault media expert pralki
pompa obiegowa grundfos pompa obiegowa grundfos
Błąd E12 w pompie New Energy - brak odgrzewania Falownik Focus błąd 197 - przyczyny i rozwiązania