Expander zawsze pod dolny pierścień, nie ma opcji aby było inaczej. Nie wierzysz? Sprawdź w serwisówce.
Poza tym silnik wolnossący pracujący z małym obciążeniem ma tendencję do wyklepywania rowka pierwszego pierścienia. Żeś wymyślił. Wyklepywało się, będzie zawsze, a już najszybciej, jak ktoś przyżydzi i założy nowe pierścienie na stary tłok i cylinder, kiedy to nowy pierścień będzie klepał w próg cylindra. no i tak sie przygladam i wydaje mi sie ze...
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opi...
Witam, kolego odwrotnie, jasny pierścień ma iść pierwszy.
Napisami do góry
Przyjąć można że do 0,5 jest ok. przy 0,8 już może być nieciekawie- ogólnie wszystko zależy od średnicy pierścienia.
Nikt ci nie odpowie, bez pomiarów, żadnych szczypiec nie potrzeba da rade bez nich, potrzebny szczelinomierz, ale nie wiadomo czy np cylindry nie są zuzyte trzeba zmierzyc średnicówka
Witam.Zamiast robić od razu turbinę trzeba sprawdzić na kompie jak dmucha.Olej w dolocie jeszcze o niczym nie świadczy bardziej skupiłbym się w Twoim przypadku na sprawdzeniu ciśnienia na cylindrach bo takie dymienie z bagnetu świadczy o zużyciu pierścieni tłokowych.
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Witam ponownie! Znalazło się trochę wolnego czasu i udało rozebrać silnik. Nie dziwi mnie to, ze spalanie oleju było tak duże. Tuleje cylindrów wypolerowane, że brak jakichkolwiek zarysowań honowania, tłoki miejscowo przytarte oraz pomiędzy pierwszym pierścieniem a denkiem wypalone miejscowo. Pierścienie w rowkach zbyt luźne, że na nowych pierścieniach...
Bierzesz pierścień tłokowy i przesuwając go równomiernie w cylindrze, obserwujesz szczelinę zamka - jeśli znacząco się zwiększa w połowie wysokości cylindra, to znaczy, że cylinder kwalifikuje się do naprawy. Inną domową metodą sprawdzenia, jest próba wciśnięcia listka szczelinomierza pomiędzy płaszcz tłoka a cylinder - jeśli da się wcisnąć inny niż...
co to niby da nic smarowałem nawet olejem i co to da jak te pierścienie nie toć ze są polastikowe to jeszcze jakby za małą mają średnmicę jak zacznę na chama naciągać to albo pęknie albo sie tak rozciągnie ze juz do dup.. jest i co ja mam zrobić? niektórzy niby rozcinają je ale czy tam można? Ja rozciąłem jednego ale po nałożeniu go na tłok nie chciał...
Te pionowe mogą być od pierścieni tłokowych, natomiast te na krzyż to ślady po honowaniu, czyli obróbce końcowej po wytaczaniu cylindrów.
Sprawdź jaki luz mają pierścienie tłokowe na tzw. zamkach (dopuszczalny chyba do ok. 0,3 mm). Aby sprawdzić powyższe, zdejmij ostrożnie pierścionki z tłoka i po włożeniu do cylindra (w środkowej wysokości cylindra) kolejno zmierz wielkość szczelin. Ponadto sprawdź miarką jaki jest poziom oleju w sprężarce i czy otwór odpowietrzający nie jest częściowo...
Może ktoś wymyślił sobie tuningowanie silnika... Ustawienie rozrządu mogło mieć wpływ na odpalanie silnika. Natomiast w kwestii ciśnienia sprężania to bardziej znaczenie ma szczelność zaworów oraz pierścieni tłokowych.
Miski nie odkręci bez opuszczenia sanek oczywiście że odkręci Najpierw sprawdź,potem pisz.
W załączniku wszystko jest napisane. Maksymalna szczelina na zamkach pierścieni tłokowych to 1mm.
Witam Jestem w trakcie przeprowadzania remontu swojej scani. Niestety muszę zmienić pierścienie tłokowe i mam teraz zagadkę. A mianowicie nie wiem jakich pierścieni urzyć,już kiedyś robiono mi wymianę pierścieni i użyto pierścieni firmy kolbenschmidt które zupełnie się nie sprawdziły,Scania po przejechaniu 35tyś km na trasę 3000km trzeba było dolać...
Czy problem leży po stronie zaworów, czy pierścieni tłokowych, odpowiedź da próba olejowa bez rozbierania całego silnika. Jeśli twój mechanik nie wie, co to próba olejowa, zmień mechanika... ;)
https://obrazki.elektroda.pl/9717112000_...
Zalej naparstek czystej benzyny. Jeśli nie zapala sprawdź iskrę i jej ustawienie. Może być pomocna lampa stroboskopowa. Jeśli dalej nic to zdejmij cylinder i sprawdź stan pierścieni tłokowych i tłoka. To całkowite mechaniczne przedszkole i piaskownica.
Mam kupiony nowy komplet na każdy tłok, tylko się wystraszyłem jak kolega Manta napisał, że przy luzach na zamku 0,3 mm trzeba blok dawać do remontu. Stare mają luz 0,45, więc dlatego myślałem, żeby z powrotem stare założyć z wyczyszczonym pierścieniem olejowym. Sprawdziłem luz na zamku na razie na górnych pierścieniach i jest 0,25-0,3 mm. Mogę takie...
Może to kogoś zainteresuje. Dotyczy wprawdzie konkretnego silnika, ale przeczytać warto. "Największe zużycie cylindra występuje zazwyczaj w płaszczyźnie prostopadłej do osi wału korbowego na wysokości pierścieni tłokowych przy ustawieniu tłoka w ZZ, a także nad otworem wydechowym. W górnej części cylindra występują bowiem największe naciski pierścieni...
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
Oczywiście że tak, Prawdopodobnie opary oleju i jest ich na tyle dużo że przy powtórnym spaleniu zassanych przez odmę i skierowanych do przepustnicy silnik kopci i wytwarzają dodatkowy nagar. Najczęściej przyczyną są pęknięcia pierścieni tłokowych. Jeżeli zdejmiesz odmę to kopeć zniknie. Pewnie żre Ci olej i częściej dolewasz.
Wbijane na siłę tłoki, pierścienie bez luzów - zamykam, bo to poważne forum. A panom powyżej zalecam dokształcenie się.
Silniko numerze mniejszym niż8600000 pierścień ogniowy1,790 do1,810 uszczelniający 2,030 do 2,050 zgarniający 3,967 do 3,987 . Silniko numerze większym niż 8600000 ogniowy 1,785 do 1,805 uszczelniający 2,015 do2,035 zgarniajacy 3,957 do 3,977. Nowe pierścienie muszą się dotrzeć do profilu cylindra, więc jezeli silnik nie pobiera oleju , to odradzam...
To nie tylko ten problem meczy te jednostki napedowe wiem ze temat dotyczy a3 8p ale to ta sama grupa silnikowa po mniejszych badz wiekszych modernizacjach ja stanowczo odradzal bym te silniki .
Raczej wygląda to na typowe "zarzucanie olejem" w wyniku nieszczelności pierścieni tłokowych więc pomiar ciśnienia , jak radził Adam700 , powinien to potwierdzić lub wykluczyć . Przy takim przebiegu jak podajesz jest to już całkiem możliwe dla "malucha" . Niezależnie od oleju tak wysokie przebiegi międzyremontowe jak kilkaset tysięcy zwłaszcza dla silników...
Czy zna ktoś wymiary pierścieni tłokowych? Ile takie powinny kosztować?
Wygląda jakby piasek się dostał do cylindra lub zeskrobany nagar. Gdzie kupiłeś olej silnikowy ?
Chyba nie założyłeś pierścieni tłokowych odwrotnie ?
po wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniu zaworów 330 nie odpala Czy ustawienie zaworów oznacza regulację luzów, czy coś innego? Skoro wymiana uszczelki pod głowicą to być może woda w cylindrach i korozja. Więc pytanie o stan rozpylaczy i pierścieni tłokowych. Oczywiście ważny dopływ paliwa do pompy. Trzeba zrobić/sprawdzić coś więcej .
Cztery na jeden tłok
Wygląda na to że musisz zrobić głowice, na pewno uszczelniacze zaworowe no i sprawdź pierścienie tłokowe. Olej zarzuca świece.
Jakie ścięcie masz na myśli?
Jaka ilość oleju jest wyrzucana przez odmę? Do sprawdzenia poziom oleju silnikowego (czy aby nie jest go za dużo) oraz ciśnienie sprężania. Ciśnienie do skrzyni korbowej może się przedostawać z cylindra za sprawą zużytych pierścieni tłokowych i/lub zużytej gładzi.
Wlej, zobaczysz. Tak samo z uszlachetniaczami typu "motodoktor" - najlepsza metoda na wykończenie silnika. Są olej które praktycznie wcale nie zostawiają nagarów i laków, a są takie które je rozpuszczają i wprowadzają do "krwioobiegu" silnika. Długo można by tu dyskutować, tak samo jak nad sensem wymiany samych pierścieni tłokowych.
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Zdecydowanie skot, większa pojemność więc i wydajność przy niższych obr, sprężarkę od ikarusa trzeba chłodzić (głowica) bo zaworki długo nie wytrzymają E/ Rozdłubałem sprężarkę skot, dół idealny, łożyska czechoslowakia, poszukuję pierścieni tłokowych (5szt - 3 uszczelniające + 2 olejowe) i zaworków, gdzie takowe mogę zakupić
Kolego twój silnik avg to oryginalnie 130KM,a to że olej z odmy dostaję się do turbiny to prawdopodobnie jest wina pierścieni tłokowych. .Dzięki temu (czipowi) będziesz musiał chyba kupić dół silnika,sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Z tym nie spalaniem oleju to tak nie do końca prawda, zawsze jakieś pozostałości filmu olejowego pozostaną na tulei cylindra i nie da się tego uniknąć. A w miarę zużycia pierścieni tłokowych, będzie to coraz większa ilość. Nie mniej, jest to minimalizacja tego efektu/zjawiska.
Kolego jeśli twierdzisz, że klin nie został ścięty i kompresja jest ok. (czym sprawdzałeś i jaki wynik) oraz sucha jest świeca po próbie uruchomienia silnika, to gaźnik do przeglądu. W szczególności udrożnij dysze i kanaliki a także sprawdź filtr paliwa, który może znajdować się na przewodzie paliwowym lub w zbiorniku paliwa. W przypadku "kiepskiej"...
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Tak powinno być http://obrazki.elektroda.net/18_12711365...
Po czyszczeniu pierścieni tłokowych chemią typu antykoks oraz tec2000 wszystko wróciło do normy. Polecam spróbować warto poświęcić te sto parę złotych i spróbować a nóż się uda 😌
Witam. Autorze tematu masz do wymiany panewki wału głównego gdyż jak widać są mocno zużyte prawdopodobnie od przegrzania oraz zbyt mocnego naciągu pasków (panewka wytarta z jednej strony mocniej). Sprawdź jeszcze stan pierścieni tłokowych oraz samego tłoka i cylindra. Ewentualne zdjęcia wrzuć tutaj na forum. Wedle mnie tym płynem ostro przegrzałeś silnik...
Pierścienie zgarniające jak są zapieczone to można wymienić, ale jeśli nie ma kompresji to darowałbym sobie remont silnika i szukał drugiego, bo kapitalny remont silnika przewyższa wartość auta. Sprawdź kompresję "na sucho" + próba olejowa. Wymiana samych pierścieni tłokowych bez szlifu cylindrów raczej nie ma sensu.
Tak z pierwszego "rzutu oka" na sprawę można wysnuć przypuszczenia: - Źle wykonany montaż elementów głowicy ( skoro przed naprawą zużycie oleju było Ok.) Mechanik powinien założyć nowe uszczelniacze, czyżby ich wcale nie założył? Albo włożył stare, już dodatkowo sfatygowane demontażem ? - Zły stan pierścieni tłokowych i gładzi cylindrowych. To łatwo...
niema żadnych oznak pęknięcia któregoś z pierścieni tłokowych zmieniony dźwięk pracy silnika może być zapchana któraś dysza na gaźniku lub łapie gdzieś lewe powietrze
Ten silnik nie ma zbyt wielu wymagań co do oleju, jaki dokladnie zaleca producent znajdziesz w instrukcji obsługi, możesz zalać 5W40 bo taki pewnie zaleca producent, jak wypłucze cały syf i silnik zacznie lac gdzie popadnie lub brać więcej oleju niż paliwa bynajmniej dowiesz się jaki złom kupiłeś. Najbezpieczniej byłoby zalać 10W40. Ja jeździłem mniejszym...
Przede wszystkim należy sprawdzić czy silnik nie ma przedmuchów a poznać to można odkręcając korek wlewu oleju do silnika przy pracującym silniku. Jeśli nie ma przedmuchów to z wlewu oleju nie będą wydobywały się opary oleju ani żaden dym oraz olej, jeśli się wydobywają podobne rzeczy to świadczy to o zużyciu pierścieni tłokowych lub tulei cylindrów...
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Witam. Posiadam samochód marki VW Polo IV (9N,9A) 1.2 6V (AWY) z 2003roku. Vin: WVWZZZ9NZ4Y093753. Chciałbym zrobić remont, gdyż nie ma ciśnienia sprężania na jednym cylindrze (przyczyna to dziura w zaworze) ale odrazu chce sprawdzić pierścienie itd.. Czy byłby ktoś tak miły i poratował mnie momentami dokręcania całego silnika? Czyli momenty dokręcenia...
Przy rosnącym zużyciu oleju należy podejrzewać zły stan pierścieni tłokowych. Aby to stwierdzić należy zmierzyć ciśnienie na poszczególnych cylindrach na zimnym silniku. Jeżeli będzie niskie to dla pewności sprawdzić szczelność zaworów a potem niestety pomiar luzów na zamkach pierścieni.
Witam Zabrałem się dziś za wymianę pierścieni w swoim pugu, wczoraj doszły do mnie części i mam małą zagwozdkę. W orginalnie zapakowanym pudełku dedykowanym do tego modelu (Goetze Engine 08-154200-00) znjduje się 5 pierścieni: 1 szt. olejowy 2 szt. kompresyjno olejowe 2 szt. kompresyjny W olejowym brakuje sprenżynki (mimo że na obrazku jest namalowana)....
Słynne VTI bedzie bolało,tam jest wszystko od wytartych wałków , wypadających gniazd zaworowych i wyciągniętego łańcucha, termostatu , pierścieni tłokowych itd.
Skoro silnik bierze olej i dymi to i sonda nie będzie pracować prawidłowo tylko trzeba spraddzić czy to wina pierścieni tłokowych czy olej idzie z trzonków zaworów. Ja na początek (nie pakując sie od razu w koszty) proponuje pomiar kompresji i sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych
W Dafie zaleca się wymienić turbinę właśnie miedzy 600-700 tyś km. Ale nie ma na to zasady wymieniałem turbinę już w dafie po przebiegu 250tyś km. A daf jak to daf lubi jeść olej:) Przy ok 1mln zaleca się wymianie pierścieni tłokowych + tuleje 6szt. A przy okazji można też sprawdzić panewki główne i korbowodowe. Ale były przypadki że już na 800tyś trzeba...
Witam Twój opis pasuje jak ulał do zapieczonych pierścieni tłokowych (długi czas nie używania). Trzeba zdjąć cylinder i to sprawdzić, może po wyczyszczeniu będą się nadawać do dalszej eksploatacji, jak nie to trzeba nabyć nowe, zalecam ostrożność przy zakładaniu (mogą pęknąć). Pozdrawiam Grzegorz
pierścieni. Tłokowych? rozrząd ustawiony dobrze Sprawdź jeszcze raz ale może być za późno.
Można to sprawdzić czy tłok jest założony właściwie,odkrecić tłumik i zobaczyć czy zamek pierścienia tłokowego nie jest czasem widoczny w oknie wydechowym, jak jest tam widoczny to jest to błąd, obrócony o 180°,przeważnie na tłoku na gòrze wybita jest strzałka i powinna ona wskazywać okno wydechowe przy prawidłowym montażu.
Jeżeli samochód jeździł na gazie to proponowałbym najpierw sprawdzić stopień sprężania w silniku aby ustalić stan pierścieni tłokowych. Aby to stwierdzić i wyeliminować nieszczelność zaworów można przeprowadzić test wstrzykując kilka cm3 oleju do każdego z cylindrów. Drugim krokiem jest sprawdzenie układu paliwowego, pomiar ciśnienia podawanego paliwa...
Dokładnie tak jak mówi poprzednik, uważaj żebyś prawidłowo założył pasek rozrządu. Kółka rozrządu i wału korb. można kręcić, bo tam są znaki pomagające ustawić te kółka względem siebie i trudno się pomylić, gdy się wie jak to ma być. Szpilki z zasady wymienia się, bo stare przy ponownym dociąganiu mogą się ukrecić i problem większy. A dokręcić trzeba...
Wydaje mi się, że to wina pierścieni tłokowych i/lub beczkowatych cylindrów. Po prostu przedmuchy w skrzynię korbową.
Do sprawdzenia świeca, uszczelniacze wału, łącznik gaźnika i gaźnik (membrany, dysze itp). Jeśli pilarka ma już swoje lata za sobą rozebrał bym ją cała ocenił stan cylindra czy jest bez rys i progów (czy warto kasę wkładać w remont). Potem ocenił bym stan tłoka czy nie jest przytarty i czy nie jest wytarty na średnicy często bywało tak, że tłok nie...
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
Chlodnica jest chlodna, bo układ jest zapowietrzony. Przyczyna przedmuch z cylindrów do układu chłodzenia. Niestety głowica w górę. Oczywiście naprawa głowicy (sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego, sprawdzenie szczelności zaworów, wymiana uszczelniaczy, równanie płaszczyzny, jeżeli zakrzywienie płaszczyzny jest większa niż 0,25mm sprawdzić osiowość...
Czy były sprawdzone luzy na prowadnicach zaworowych? Pierścienie tłokowe założone poprawnie? Pierścień ma oznaczenie które powinno być na górze. Nie licz na to że się ułoży. Masz problem w głowicy lub źle założone pierścienie o ile pomiary tulei są poprawnie wykonane.
Witam. Kolego proszę o informacje czy zdołałeś gdzieś uzyskać info jakich pierścionków użyć do naprawy naszego NIVO. Czeka mnie za chwile rozbiórka kompresora . Mam taka nadzieję ze w łódzkiej fabryce pierścieni tłokowych coś zaradza . Ale wymiary wolał bym znać przed rozbiórką.
Uszczelka pod głowicą to słaby punkt tego silnika, trzeba jeszcze sprawdzić wałek rozrządu i łańcuszek. Silnik prosty i tani w naprawie tak że warto go wyciągnąć i całego rozebrać przy okazji wymienić pierścienie tłokowe.
Witaj możesz wykonać próbę olejową,po takiej próbie mechanik może wykluczyć zużycie pierścieni tłokowych.
Nie napisałeś modelu/roku produkcji tego samochodu. Dedukuję, że to auto ze starszych serii, więc pod maską będzie silnik SW 680 (polska wersja licencyjnego Leylanda 0.680). Taki silnik był montowany w ciężarówkach Jelcz, autobusach tej marki, jak również kombajnach Bizon i sieczkarniach. Poszukaj w internecie informacji na temat uruchamiania tego silnika...
Witam!!! Jak wyregulować gaźnik po wymianie pierścieni tłokowych, czy ustawić normalne obroty na biegu jałowym czy powinny być zwiększone? Jaką mieszankę zastosować 1:50 czy też dać więcej oleju ?
Witam szukam cześć do silnika suffolk 75g14. stary angielski silnik od briggs&stratton. korpus odlany żeliwny i szukam do tego silnika pierścieni tłokowych i tłoka. w celu odrestaurowania tego silnika mam tłok orginalny ale jest wyrobiony na pierścieniu pierwszym ciśnieniowym. oraz pierścieni ale sa bardzo wytarte i pobiera olej. szukam bo może ktoś...
Jeżeli masz dużo nagaru to może być objaw zuzycia pierścieni tłokowych i w komorze spala sie olej, może tez być od lejących wtrysków.
Potrzebuję do mojego dzika 21 nowy komplet pierścieni tłokowych oraz 1 pierścień uszczelniający wał korbowy. Nie wie ktoś gdzie mogę coś takiego kupić? A czy ktoś korzystał może z tej strony www.tomring.pl i wie ile kosztuje dorobienie pierścieni?
Witam, Na "aledrogo" można zamówić wykonanie pierścieni tłokowych.
Witam. Sprawdziłeś stan pierścieni na tłokach i stan zaworów? Pzdr.
[quote="sawczyn"]niewydaje mi sie zeby byla sprawdzana ta kompresja. moglbys rozwinac sie czemu to ma sluzyc?[ Uszczelka pod głowicą była uszkodzona z jakiegoś powodu, najprawdopodobniej przegrzanie silnika, więc oprócz niej, mógł zapiec się , lub nawet pęknąć pierścień tłokowy, w związku z tym część mieszanki zassanej do tłoka zamiast wykonać pracę...
W mojej Fabii 1.2 HTP 2004 r 6 V trzycylindrowy silnik AWY brał duże ilości oleju (2l 1000km) Przebieg tego silnika to 232 tys km. Ponoć to jednorazówka i nie można wymienić pierścieni tłokowych bo trzeba rozkręcać całą podstawę wału. Czy ktoś z Was remontował jednak taki silnik z powodzeniem ?
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
Co konkretnie do zrobienia, tudzież dlaczego i jakie są objawy? Jeżeli chodzi o zwykłe zużycie, remont w tych silnikach polega na odświeżeniu ścian cylindra oraz wymiany pierścieni tłokowych na większe (czasem tłoka). Tyle jeżeli chodzi o normalne zużycie silnika, ponieważ zużycie osprzętu to kwestia indywidualna i wychodzi dopiero podczas demontażu...
Przeczytałem. Ale brak sprężania na ostatnich garach to może być wynik zużytych pierścieni tłokowych... Nawet jakby tam jeszcze dziury w tłokach były powypalane (choć nie sądzę), ew jakieś gniazda zaworowe czy nawet zawory na tych garach to i tak taniej wyjdzie niż drugi silnik. W kwestiach kosztów: sprawdzony silnik (bez osprzętu) kosztuje ok 7 tyś...
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
Zacznijmy od początku . Czy turbo już jest wymienione czy dopiero będzie ? Jeżeli wymienione to lecimy dalej . Jeżeli stare turbo,to inna historia . Turbo do regeneracji ,misa na dół ( wyciągnąć misę i wyczyścić . Nie, nie jest Ok 😊 jest zasyfiona na 100%) Dekiel oryginalny (chyba niema zamienników ) Nic używanego bo silniki maja po pół miliona...
Witam, poszukuję pierścieni tłokowych do kompresora SAF 23 . Czy może od czego innego pasują ?
Te 15 minut na wolnych obrotach może doprowadzić do zapieczenia się pierścieni tłokowych.
Nieszczelność pierścieni tłokowych, porysowana gładź cylindrów, ogólne zużycie części oraz zaworów w głowicy.
McCulloch Cabrio 341 - silnik dwusuwowy z oknami w cylindrze i tłok nie posiada kołków ustalających zamki pierścieni tłokowych?
Kolego - informacji udzielił Ci Rycho. Jak to się stało, że nowy pojazd stracił olej, może jeździłeś bez oleju i zatarłeś silnik. Sprawdź wizualnie, czy silnik ma wycieki oleju i ewentualnie skąd. Może tzw. odma jest niedrożna i olej wyciekł przez uszczelniacze silnika. Problem z uruchomieniem silnika, brak mocy, ubytek oleju i nadmierne dymienie może...
Witam wszystkich. Szukam informacji odnośnie minimalnej wartości ciśnienia sprężania i maksymalnej wartości zamka pierścieni tłokowych. Maszyna nagle przestała odpalać. Zmierzyłem kompresję i okazało się, że jej prawie nie ma. Pozdrawiam.
Pierścienie tłokowe na pewno do wymiany. Kup firmy Prima Łódź chromowane. Widziałem podróbki pierścieni Prima, pierwszy i drugi był z Łodzi a olejowy, nie chromowany, nie wiadomo skąd. Czesi nie robią pierścieni tłokowych, importują.
Tłok jak raz spuchł to będzie puchł To jest odkrywcze stwierdzenie. Kolega musiałby nieco wiedzy zasięgnąć o zasadach projektowania takich elementów. Tutaj coś na rzeczy przewierciłem tłok wiertłem 4 mm w miejscu przytarcia i zrobiłem brzeszczotem ukośne przecięcie płaszcza do tego otworka z tyłu tłoka A w tym przypadku silnik przebył 13 tys km i nagle...
Co roku wymieniam olej a silnik mam od dwóch lat. Przez te dwa lata nie miałem z nim problemów. Dopiero pod koniec września jak wyciągałem łókę z wody to nie chciał odpalić. Myślę, że spróbuję jeszcze dolać tak do oleju jak i cylindrów preparat na wymycie cylindrów i pierścieni tłokowych Dodano po 1 Co do świec to wyglądają ok.
Stan pierścieni tłokowych i cylindra, ktoś sprawdza, w ogóle, kompresja w jakim jest stanie?
zuzycie uszczelniaczy zaworowych jak i pierścieni tłokowych nie jest zalezne od przebiegu auta sprawdz przedmuch w skrzyni korbowej moze warto najpierw mechanike sprawdzic
Jeśli do tej pory olej był wymieniany regularnie to nic nie zatka, a wręcz przeciwnie np. uwolni ruch pierścieni tłokowych.
montaż pierścieni tłokowych wymianie pierścieni tłokowych pierścieni tłokowych wymiana
instrukcja obsługi zegara paski ekranie cienkie bezawaryjna pralka wymienne łożyska
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Giełda elektroniczna w Łodzi - Centrum Handlowe Retkinia Sterowniki i funkcje klawiatury Vakoss KS-2454