[url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-... masz link do sprawdzenia pompowtrysków. Warto zobaczyć co komputer pokazuje.
Może nie autorem ale autorami są mechanicy którzy nie posiadając drogiego sprzętu w ten sposób lokalizują tego typu usterki. I jest to metoda naprawdę sprawdzona i skuteczna. -system zasobnikowy lub sferyczny https://delphi.com/shared/images/ppd/pwr... -szyna http://rb-kwin.bosch.com/pl-PL/start/pro...
Właśnie podobno tych się nie regeneruje zaproponowali mi czyszczenie i kalibracja za tysiąc złotych czy jest szansa ze jeśli sam je wyczyszcze za pomocą Liqui Molly 5154 będzie poprawa samochód zachowywał sie dobrze tylko puki się nie rozgrzać to kopci na bialo/niebiesko
Najlepiej nową, ja wyciągam za pomocą gwintownika średnicy wtryskiwacza ok. 26mm i przykręconego do gwintownika młotka bezwładnościowego. Taką metodę zaleca np. Scania multi. Dodano po 15 Jeżeli cieknie z obsady wtryskiwacza , to raczej z dolnego zwężenia i tutaj powinna być nowa obsada którą prawdopodobnie trzeba rozepchać (spęczyć) , wejście na dyszę...
Ta procedura jest banalnie prosta: Intersują cię tylko 3 znaki na kole: 1 TDC DOWN 2 120/480 3 240/600 Ustawiasz koło zamachowe na TDC DOWN (zawsze patrzysz w dolnym okienku nigdy w górnym!!!) i sprawdzasz w którym miejscu wg tabelki jesteś. Musisz ustalic w którym miejscu jesteś ponieważ by poprawnie ustawić zawory musisz obrócić kołem zamachowym dwa...
Myślimy, że należy sprawdzić tą turbinkę, czujnik doładowania, szczelność doładowanego powietrza. jeśli jest ok. to wyjąć pompowtryski i sprawdzić rozpylacze. Sam prawdopodobnie tego nie dokonasz, bo nawet zwykła regulacja wstepnego nacisku pompowtrysków będzie problemem. Zyczymy dobrego roku i jaśniejszegoo dymku.:))
XPI to Common Rail czyli masz wtryskiwacze
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
pompowtrysków nie można sprawdzić na serwisie co jedynie można zrobić balans silnika przez SDP3 co nieco zobrazuje pracę na poszczególnych cylindrach , jeśli chcesz to można pompowtr. ustawić na suwmiarkę głębokościomierzem i nie jest to wielkie halo ;) zabieram się w najbliższym czasie do ustawiania i zapodam kilka fotek z wymiarami oraz sekwencją...
Tu masz momenty kolego. Mogłeś wstawić cały plik, a nie zrzuty .
luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry ustawienia ssacy..... 0.2 mm wydech..... 0.5 mm wydech z VEB..... 1.6 mm luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry kontrolne (tolerancja zuzycia ) ssacy..... 0.15 – 0.25 mm wydech..... 0.45 – 0.55 mm wydech z VEB..... 1.55 – 1.65 mm Dodano po 22 VEB Volvo Engine Brake ( hamulec silnikowy - wykorzystuje...
Witam... 36 mm - 66,9 mm 38,8 mm - 69,9 mm
kazał mi wymienić listwę zasilającą wtryski ale nic to nie dało To znaczy co konkretnie zostało wymienione. byłem u Diesel specjalista sprawdził i że niby wtryski są dobre Dostałeś wydruki ze sprawdzenia pompek. Wyślij je, możesz na moje pw.
Luzujesz śruby, ustawiasz wałek w pozycji maksymalnego naciśnięcia danej pompki, dokręcasz śrubę do oporu i luzujesz o 180°, przytrzymujesz i kontrujesz nakrętką
Na filmiku widać o czym pisał hubert04 https://www.youtube.com/watch?v=oPsUdDTN...
podaj numer nadwozia tej skakanki jak możesz Dodano po 15 tu masz schemat elektryczny z 5cio cylindrowego pieca porównaj z tym co podesłałem wczoraj na moje to chyba będzie to samo co 6tka minus 1 garnek
Jeżeli masz możliwość, sprawdź korekty pompowtrysków w bloku 13. Może Twoje urządzenie pozwala na podgląd parametrów.
180 Pozdrawiam.
Witam. Tu masz kolego trochę danych.
Chodzi o ciśnienie paliwa zasilającego pompowtryski, 5 bar to za dużo, układ paliwowy do sprawdzenia. Kolego pojedź do dobrego serwisu na diagnostyke a potem dopiero naprawiaj. Zaglądałeś do kotła jakie paliwo? Masz filtr wstępny paliwa? Może trzeba z komputerem w droge pojechać? Podobno dobrze robią z Rzgowie.
Witam. Mam problem znów z Manem. Samochód dymi na czarno. Do tej pory sprawdziłem pompowtryski u pompiarza na stalo i wszystkie są wręcz idealne. Auto moc ma i idzie jak rakieta. Błędów zero. Recyrkulator sprawdziłem. Siłownik od recyrkulatora zaślepiałem, hamulec górski sprawdziłem. Intercooler również sprawdzony. Czujnik doładowania turbiny wymieniony....
Osobiście najpierw sprawdził bym korekty na pompowtryskach
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta po postoju na przykład po nocy musi kręcić z 10 -15 razy aż zapali a innym razem zapali po 3 obrotach a jeszcze innym bez problemu od strzała audi było u mechanika najpierw była wymieniona pompa Vacum na używaną ale ani lepiej ani gorzej potem były wymienione uszczelniacze pod pompowtryskami też się nic...
Najlepsza ocena bez rozbiórki, to ciśnieniomierz Też nie do końca, są przypadki że ciśnienie jak trzeba a olej pije przez zalepione nagarem pierścienie olejowe.. Jak już czapka w górze to najlepiej wyjąć tłoki i organoleptycznie sprawdzić co i jak
Trzeba demontować pompowtryski i sprawdzić stan uszczelek oraz gniazd pompowtrysków.
Sprawdź pompkę paliwa i jakie ciśnienie zasilania? Przy wymianie pompowtrysków wskazane jest sprawdzenie pompki, a często jej wymiana. Dobrze odpowietrzone? Wypadałoby jechać na diagnostykę i sprawdzić to co mówił kolega, ale zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia.
Może klapa gasząca.
W VW czego takiego jak przekaźnik pompowtrysków nie ma i zapewne w tym też nie będzie. 2.0 16v na siemensie? Sprawdź zwarcie na pompowtryskach. Jakie błędy w ster. silnika?
jest możliwe ze bedzie widac gołym okiem, czy uszczelnienia pompowtrysków mozna ogarnac samemu
A sprawdź wiązkę zasilającą pompki. Często przestaje łączyć i się cuda dzieją.
Jak sprawdzić w vag com pompowtryski Nie da się, naprawdę nie da się. Pompowtryski sprawdza się na maszynie.
Każdy mechanik będzie wiedział co z tym zrobić, nie koniecznie jest to wina pompowtrysków - trzeba sprawdzić kilka standardowych parametrów. Samo zdjęcie korekty nie wiele wnosi.
Pompowtrysków się nie ustawia tylko luz na dźwigni.A grupa 13 nie służy do kontroli sprawności pompowtrysku.Tu masz takie ogólne info. https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-...
To nie turbina, trzeci pompowtrysk nie domaga, zapodaj logi przeplywki dynamiczne, i pompowtryskow bipy usterkę raczej szukaj w układzie paliwowym.
Sprawdzić stan wałka oraz pompowtryski do sprawdzenia na stole.
W załączniku schematy dla pompowtrysków, przepływomierza i nr pinów sterownika silnika.
Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Paliwo chłodzi się na powrocie do baku by nie uszkodzić dość czułych czujników w baku a nie pompowtrysków (jak słusznie zauważył kolega jorge83 ) bo przy PD gdzie paliwo jest podawane do komór spalania pod wysokim ciśnieniem jego temperatura gwałtownie wzrasta, tak samo jest przy pompach VP44 gdzie sterownik...
Chyba przyczyną tego wszystkiego są złe parametry pompowtrysków, w grupie 028 są następujące parametry -65 - -59 - -89 - -69 powinno być w granicach 0, tylko teraz, czy to oznacza że pompki umarły czy coś innego? Jak sprawdzić numery pompowtrysków bez wyjmowania?
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
Sprawdź uszczelnienia pompowtrysków -zaleca się wymianę każdorazowo przy wyjęciu przerabiałem to uszczelka się rozlazła
W tym silniku nie ma pompy wtryskowej. Mogą być uszczelki pompowtrysków do wymiany.
To jest silnik na pompowtryskach, wiec nastawnik odpada- nie ma go. W tej sytuacji to sprawdzenie kondycji pompowtrysków, synchronizacja wałka. W tym modelu był także fabryczny problem z panewkami. Zweryfikuj także stan dwumasy - szarpanie i nierówna praca silnika moga także wskazywać na ten element.
To francuz, więc nie ma pompowtrysków tylko CR.
Jeśli masz zwykły obd i vag-com/ vcds to jesteś w stanie sprawdzić parametry pracy pompowtryskow. Tu np masz opisane co sprawdzić https://a6forum.pl/diagnozowanie-pompowt...
Koledzy wiązka pompowtryskow do dxi 11 kosztuje około 1tys jest dostępna w większości hurtowni z czesciami
Witam, potrzebuję dane dotyczące ustawiania luzu zaworów i ustawienia/dokręcenia iglicy pompowtrysku w premiumce 440dxi. Ewentualnie jakieś podpowiedzi odnośnie techniki wymiany pompowtrysków(co jeszcze sprawdzić itp). Serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
A jak logi pompowtrysków?
Pompowtryski sprawdziłem wyciągając je i wioząc do zakładu specjalizującego się w naprawie pompowtrysków.
Tylko dlaczego wszystkie serwisówki dotyczące pompowtryskiwaczy informują o konieczności ich każdorazowej regulacji po demontażu/montażu. Prawidłowa regulacja pompowtryskiwaczy jest gwarancją ich prawidlowej i bezproblemowej pracy. Za każdym razem kiedy przyjeżdza o mnie silnik na pompowtryskach, a komputer pokazuje, ze nie teges jest na korektach to...
Może... ALe tu trzeba konkretnej diagnostyki.... Skąd jesteś? Może auto jest zapowietrzone po montażu pompowtrysków?
Jaka historia auta? Bylo coś poważniejszego naprawiane niedawno? Jak z odczytem bloków pompowtrysków?
Ja bym zaczął od skontrolowania turbiny, może puszczać olej, w najgorszym przypadku uszczelniacze zaworowe. To będzie usterka mechaniczna, komputer niewiele ci powie, jedynie co to możesz sprawdzić korektę pompowtrysków ale to nie będzie to.
Witam. Tutaj jest [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... załączniku 8 i 9 strona. Po angielsku.
a jak sprawdzic silnik diesla czy pracuje na wszystkie cylindry i zamiescilem również logi pompowtryskow prosze diagnoze.
Na początku mechanik stwierdził, że to przegub wewnętrzny, a później, że to pompowtryski i że trzeba wymienić listwę pokrywy zaworów. Zastanawiam się jak bardzo mnie wkręca i chce mnie naciągnąć. Jak sprawdzić, czy to rzeczywiście pompowtryski? Czy przy wymianie pompowtryskow konieczna jest wymiana pokrywy zaworów? Czy pokrywa zaworów może mieć wpływ...
Tutaj masz dane jak przeregulować te zawory i pompy: Liczę na to, że pomoc z pomocą przy Volvo nie okażesz sie gołosłowny...
Bardziej bym się przyjrzał plecionce od kolektora wydechowego ale to tak z ciekawości , podłącz jakiś interfejs kkl kosztuje to 20 zł i sprawdź stan pompowtrysków jakie mają plus czy minus .
sprawdź elektrozawór veb przy klawiaturze
Koledzy mam pytanie jak sprawdzić pompowtryski
Do sprawdzenia wałek rozrządu i szklanki, przy okazji można wymienić uszczelniacze pompowtrysków. Same pompki zostaw w spokoju
Sprawdź jeszcze kompresję zimny/ciepły.
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Jak będziesz zakładał filtr paliwa to jeszcze sprawdź przewody po schemacie który Ci podałem. Odłączysz 1 przewód jak przy zaplonie poleci paliwo to jest dobrze. I zobacz czy 3 od filtra idzie na gorny przewód vacum bo szkoda pompowtrysków. Jakby miało być odwrotnie podawane paliwo ;)
Sprawdź synchronizację na komputerze. Jeśli będą problemy z gumkami na pompowtryskach, będzie olej w ropie i będzie problem przy dłuższym postoju. Zajrzyj do luzów na pompowtryskach.
To bzdura ! Masz mierne pojęcie na temat pompowtryskiwaczy. Komputer zawsze robi bilans w kierunku zera. Dlatego lepiej zrobić i zapisać logi dynamiczne. Bo nikt nie jest w stanie jednocześnie spojrzeć i zapisać pomiar 4 pompek \ Bzdury opowiadasz,jak którys ma odchyłke to coś jest nie tak. Ale nie będziesz nigdy pewny po diagnozie komputerowej, jak...
Mam ponowne pytanie? Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Napewno króciec po lewej stronie vacum jest ruchomy i wydobywa się z niego olej . Chciałbym teraz zacząć od pompy vacum , jeśli jest uszkodzona . 1- kupić zestaw do renegeneracji ? 2- kupić używaną ? 3- kupić po renegeneracji? Jak myślicie jaka z tych trzech wersji będzie...
Ciśnienia do sprawdzenia popychacze wałek i gniazda.Do tego regulacja luzu.I dlaczego nie było to sprawdzone przed robotą pompek?Po drugie jestem ciekaw jak ty odczytałeś wartości pompowtrysków.
ŚPRawdz czy uszczelniacze pompowtrysków są szczelne .olej w filtrze paliwa i w koszu pompy paliwa w zbiorniku
Scania V8 R 500, wymienione pompowtryskiwacze i turbosprężarka. Po wymianie nowych pompowtrysków silnik po nagrzaniu pracuje nierówno, ma wibracje i słychać spalanie stukowe. Pompowtryski były zakupione w serwisie jako nowe. Sprawdzone wszystkie czujniki, załozona nowa kaseta sterująca i barak jest jakichkolwiek zmian na lepsze.
Zgadza się również miałem taki przypadek i w zależności o d numeru cylindara pokazuje migowy od 51 do 56 ale wtym wypadku niestety opcja iglicy odpada ze względu na sprawdzenie pompowtrysków w Bosch Serwisie *test ok) oraz to iż nie wywala żadnego błędu w migowych jak i pod SD,Dzięki za sugestię Pozdrawiam
Koledzy zero uwag ? Pomysłów ? Wisko sprawdzone, po zjezdzie z autostrady można je ręką ruszać , nie trzyma. Jak sprawdzić pompowtryski, co w nich sprawdzić ? tylko końcówki pod kątek rozpylania czy tez jego wydajność / ciśnienie ?
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
Sprawdź wreszcie tą wiązke pompowtrysków, bo to dziadostwo niesamowite. Jak masz czipa tym bardziej sie rozlatuje !!! Ja w takim razie lutuje na chama i maszyna chodzi.
VOLVO w kwadratowych lampach czy nie ma błędów pompowtrysków . Miałem uszkodzoną kasetę silnika i pokazywało uszkodzenie 1,2,3,4,5,6 pompowtrysku.
Napisałem prywatna wiadomość
Ja oddawałem do sprawdzenia tylko do Scanii. Niestety ale dwa razy przejechaliśmy się na takich pseudonaprawiaczach od pompowtrysków i w jednym przypadku HPI nie dojechała nawet do bramy warsztatu a druga jak paliła 45 tak nic się nie zmieniło. Trzecia firma regenerowała w Stralisie. Jeszcze gorzej niż przed regeneracją. Trochę źle się wyraziłem że...
Dlatego do weryfikacji. Między głowicą a tandemem jest jednorazowa, ale pompki możesz wyjąć i sprawdzić stan oringów. Podłącz kompa I sprawdź grupę 13 i 23 na rano jak jest problem.
Witam. Posiadam Golfa 4, 1.9 TDI (ATD), 2003r, 74 kW, 100 KM. Potrzebuje sprawdzić sprawność wiązki elektrycznej pompowtrysków tylko w jaki sposób tego dokonać?
Nie uzyskałem na forum żadnych wskazówek ale już opanowałem tą konwersję.
Do afn pasują każde od tdi, jeśli jednak bierzesz z pompowtrysków, to muszą być te na osobnych przewodach, bo te na listwie mają inne odległości pomiędzy świecami.
Trzęsie przy gaszeniu - sprawdź czy działa klapa gasząca, ewentualnie wyczyść Drgania przy dodaniu gazu - sprawdź korekcję pompowtrysków Trzęsie przy odpalaniu - nie mam pomysłu Jeśli nie powyższe to pewnie dwumasa. Sprawdź jeszcze poduszki silnika.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
przewody tak jak sprawdziłem organoleptycznie to powinny być szczelne, ale nie pasuje mi właśnie te szarpanie, bo to raczej jakby była nieszczelność to byłby brak mocy i tyle, notlauf. chyba najrozsądniej teraz byłoby sprawdzić pompowtryski, chociaż tak przy pierwszym sprawdzeniu korekcja była bliska 0, więc stąd wniosek, że są OK, chyba, że trzeba...
Siema. Problem jest taki że samochód szarpie podczas przyspieszania, dość mocno. Częstym powodem są pompowtryski, ale tutaj jest tak: korekty w normie, bipy też w normie, wszystkie na plusie, ok. 30-40. Żadnych większych odchyłek. Natomiast w grupie 18 w pierwszym wtryskiwaczu podczas szarpnięcia na ułamek sekundy pojawia się 16. Chyba gdyby był problem...
najpierw sprawdź sobie czy wałek nie odbija się od pompowtrysków, po ściągnięciu wałka powinny być ślady na pompowtryskach czasem się zdarzało że pękały zabezpuieczenia sprężyn od pompowtrysków, jeżeli tak to czeba śruby regulacyjne pompowtrysków wymienić razem z tymi trzpieniami koszt kompletu 70 zł. na wtryska plus robota u kumatego mechanika
Wtrysk nie musi lać paliwo dostaje się z zasilenia.Głowice do sprawdzenia.
Bądż sterownik silnika nie odpowiada softem pompowtryskom . Daj na pw nr vin sprawdzę jakie powinieneś mieć numery pompowtrysków i numer EDC
Klient zdemontował pokrywę głowicy i odczytał numery pompowtrysków ale do sprawdzenia nie dawał.
Sprawdź czy nie poprzeciągane są śruby od pompowtrysków. Śruba dokręcona, a pompka nie dociągnięta prawidłowo.
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
A immobilizer? Stacyjka? Przekaźnik numer 30 sprawdzone?
witam dokładnie sprawdź pompo wtryski bo zdarza się ze pękają, jeżeli są sprawne i pompa tez to mogła niestety pęknąć glowica
Wiesz, jak końcówkę strzeliło po wymianie to kij wie co za chińszczyznę tam założyli.Proponuję zorganizować pompki na podmianę i sprawdzić.(najlepiej pożyczyć)
U mnie była wina pompowtrysków. Jeden był rozpięty, a dwa kolejne nie, ale coś z nimi było nie tak. Sprawdź na kompie wtryskiwacze.
1)Masz złącze pośrednie, czyste? Sprawne? Jeżeli instalacja sprawna, możesz mieć problem w sterowniku. 2)To co widzisz w grupie 023 jest też uzależnione od zużycia wałka i regulacji pompowtrysków 3) Na błąd elektryczny samego wtryskiwacza może mieć wpływ temperatura pracy.
Tam nie było pompowtrysków masz pompę rotacyjną kod silnika AFN a co lać to zależy od stanu silnika i co było lane bezpieczniej jest półsyntetyk
Tam niema żadnych pompowtrysków. To prosty silnik jak nasz "esiok" tylko miniaturowy Jest jedna sekcja pompy wtryskowej w bloku silnika i wtryskiwacz w głowicy Pompka sama nie zassie ropy, ale jeśli mówisz że zassałeś rurką od wtryskiwacza ropę z pompy to teraz już powinna tryskać ropa jak próbujesz go odpalać (ustaw na pełny gaz) jeśli nie tryska to...
Te silniki generalnie długo osiągają temperaturę i np bez obciążenia temperatura lubi nawet spadać. Tez tak miałem i pomogla wymiana termostatu ale nadal długo osiąga temperaturę. U mnie problem z porannym odpalaniem wynikał z uszczelnienia pompowtryskow. Po wymianie oringow jak reka odjal. A co jakis czas rano nie odpalal i trzeba bylo bardzo dlugo...
na moja szklana kule to moze byc nastawnik Hmmm, nie wiem gdzie ty widziałeś nastawnik w silniku PD? Diagnostyka, diagnostyka. Sprawdzić przewody podciśnieniowe sterowania, działanie kierownic turbiny, sprawdzić poprawność pracy pompowtrysków.
objaw pompowtrysków regenerację pompowtrysków zasilanie pompowtrysków
xenon temperatura palnik trzeszczy sopran przebarwi kolor
falownik allen bradley powerflex falownik allen bradley powerflex
Mercedes W210 nie reaguje na kluczyk rybka - możliwe przyczyny Błąd E5 na bieżni T280 - przyczyny i rozwiązania