Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Ostatnio miałem przypadek pęknięcia lutu na polu stykowym w drzwiach przesuwnych. Sprawdź czy wszystkie siłowniki pracują.
Sterownik mogł ulec zamoczeniu, lub może mieć zaśniedziałe styki, co do siłowników to mogą za ciężko chodzić, na Star diagnosis trzeba by było sprawdzić. Robimy takie coś Mercserwis Sosnowiec.
Ok dzięki za info jeśli chodzi o drzwi to raczej nie opadły ale sprawdzę i się upewnię wyciągnąłem zamek podłączyłem do prądu siłownik zamyka ale nie otwiera ale sprawdzę shemat Dzięki
Sprawdź stan przewodów w dławiku/przelotce przy drzwiach kierowcy. Możliwe tez jest, że padł siłownik, zdejmij boczek drzwi i sprawdź stan przewodów przy siłowniku oraz sam siłownik.
W pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić styki w siłowniku zamka od kierowcy,tzn rozebrać go(rozkręcić) lub gdy nie rozbieralny rozwiercić lub roznitować.Często potrafią zaśniedzieć ze względu na kontakt z wilgocią i nie sterują pozostałymi siłownikami.
ale dociąg działa Coś się tak na ten "dociąg" uparł - napisałem ci, że to z innej pompki i tym się nie chwal i nie przejmuj. Musisz teraz sprawdzić drożność przewodu pneumatycznego od pompki do siłownika w klapie (może być np. załamany), sprawdzić czy pompka po uruchomieniu rozkazu z pilota się uruchamia, czy wytwarza ciśnienie/podciśnienie, i w następnym...
Mógł zaciąłć się siłownik pneumatyczny otwierający klapę na lewą stronę albo rozszczelnił się obwód podciśnienia sterujący klapami nagrzewnicy. Pompka pod siedzeniem jest od centralnego zamka. Siłowniki nagrzewnicy sterowane są podciśnieniem z serwo.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Sprawdź włącznik ogrzewania i czy dochodzi napięcie do szyby i do silniczka. Miałem to samo, ale u mnie wtyczka w włączniku była lekko wypięta. Za to silniczek wycieraczki niestety szlag trafił i konieczna jest wymiana ew. naprawa. Dodatkowo miałem jeszcze zwalony siłownik zamka w klapie.
No i nie kosi :( siłowniki sprawdzone zamki nasmarowane przelotki też sprawdzone. Coś jest chyba nie tak z tym modułem starującym... Panie witku??
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
Witam! Auto posiada fabryczną centralkę. Moduł sterujący znajdujący się pod siedzeniem kierowcy jest uszkodzony. Przewody od siłowników są przecięte pod siedzeniem. Nie wiem czy dobrze dedukuję ale wygląda na to że wszystkie siłowniki to mastery. Chciałbym zastosować uniwersalny sterownik zamka, który zwyczajnie zamienia polaryzację napięcia zasilania...
Dzięki za szybką podpowiedź. A to "czeski" błąd popełniłem. Z dwojga złego dobrze, że mi siłownik ani pompka nie poleciała. Jutro sprawdzę czy działa i dam znać. Pozdrawiam.
No co o tym switchu? Steruje pompką. Jeśli dobrze pamiętam, to jest w siłowniku. Więc jeśli masz źle wyregulowane cięgno zamka, to efekt będzie en sam. I dalej stawiam na nieszczelność w układzie, skoro zamek musi kilka razy pompować. Przecież to łatwo sprawdzić.
Pioart ma rację, jeśli pompa ok, to rurka gdzieś pękła, najczęściej pękają w przelotkach drzwiowych, przy siłownikach, lub przy wkładaniu gratów do bagażnika. Metoda odłączyć rurkę z danego obwodu, zatkać , sprawdzić, jak nadal nie działa, odłączyć kolejny obwód, zatkać, itd. Jak masz dobry słuch, to odłączyć wszystkie siłowniki, zatkać szczelnie rurki...
wydaje mi się, że w tym modelu gaszenie silnika jest realizowane siłownikiem pneumatycznym, zainstalowanym na pompie wtryskowej. Sprawdź przewody podciśnienia dochodzące do siłownika. Czy działa centralny zamek? Te dwa układy maja wspólną instalacje pneumatyczna. Wg mnie temat bardziej podpada pod mechanikę.
Przełącznik o którym wspomnialeś jest w siłowniku zamka czy we bądź przy wkładce zamkowej?Chyba będe musiał sciągnąć tapicerkę drzwi i popatrzyć jak to jest zbudowane,muszę sprawdzić tą pompę,zobacze czy jest zasilanie,tylko nie wiem w którym momencie ona ma pracować,domyślam się ze po przekręceniu zapłonu
zakładając ze central fabryczny to oprócz siłownika pneumatycznego masz jeszcze włącznik elektryczny który załącza pompkę. Sprawdź czy włącznik sprawny i czy przewody nie mają przerw
Powinno sterować 1 przewodem na niebieskim lub zielonym z drzwi kierowcy to, że steruje manualnie to może uszkodzony jest siłownik w drzwiach kierowcy (jakaś nieszczelność), sprawdź czy działają jak wysterujesz z drzwi pasażera.
kup zwykły siłownik do centrala za kilkanaście złotych i wydłub silniczek, wygląda podobnie jak na zdjęciu, podaj wymiary silniczka , to sprawdzę w jakimś uszkodzonym.
Tu masz schemat połączeń. Sprawdzaj obwody. To, że nie zamyka, a otwiera, może wskazywać na uszkodzony mieszek siłownika. http://obrazki.elektroda.pl/2263404900_1...
Wepnij się pod pompe. Ten pomysł z siłownikiem może być nietrafiony.
do alarmu potrzebujesz przecież zamknąć wszystko i otworzyć wszystko i da się to zrobić,ale tyko tak jak robisz ,sprawdzić próbnikiem i wlutować się w płytkę.Można jeszce zrobić w inny sposób,poprzez kontrolę siłowników na przewodach których masz spoczynkowo masę,przekaznikiem sterowanym z alarmu rozwierasz jeden z przewodów,jednocześnie podając mp.z...
Jeżeli chodzi o jedne z niedziałających drzwi (najprawdopodobniej drzwi kierowcy) to osoba zakładająca sterownik na pilota po prostu w tym miejscu odcięła przewód od drzwi i podłączyła do sterownika z pilotem. Jak by sobie zadał trochę trudu, to jest możliwe podłączenie sterownika bez wyłaczenia funkcji zamykania z kluczyka. Jeżeli chodzi o drugie drzwi...
Witam czy testy robiłeś na 6kg. siłownikach?
Już sobie poradziłem, wystarczyło nasmarować wszystkie siłowniki.
No, przy czymś takim, to musisz mieć jakiś czujnik informujący o domknięciu klapy i potrzebie uruchomienia zamka celem zamknięcia. Na razie jakiś siłownik tylko dociąga klapę. Na allegro jest takie coś "silownik-czujnik-klapy-mercedes-e-klasa... "MERCEDES W211 KOMBI SILOWNIK ZAWIAS CZUJNIK KLAPY" W zamku też masz jakieś czujki. A może to jakiś...
Witam Mercedes Actros 2004 rok, tandem, mp2, megaspace Wymieniłem w actrosie, siłowniki podnoszenia kabiny, pompka sprawdzona. Przy podnoszeniu idzie tylko pare centymetrów do góry i blokuje tak jakby zamki trzymały. Olej do nich na pewno do nich idzie przewodem, ale widać, że nie chce ich otworzyć, a nie ma jak do nich dojść bo zaraz za kabiną jest...
po pierwsze nie podałeś roku, . W aucie nie ma żadnych wodotrysków - dość uboga wersja z '88, : ale z tego co piszesz , to może pompa possuła ci wszystkie zamki. Sprawdź ciśnieniem ale nie za dużym. A w jaki dziwny sposób mogło się to wydarzyć? „emeryt2” wskazał Ci prawdopodobną usterkę. Generalnie układ prosty jak budowa cepa. Mam jedno...
Nie mogę dotrzeć do schematu twojego modelu, ale wydaje mi się, że jesteś w błędzie co do roli przewodów przy kostce włącznika. Oświetlenie tablicy powinno być realizowane innymi przewodami. Dobrze by było jakbyś zmierzył napięcia na tych przewodach względem masy. Analizując schemat od podobnego modelu wydaje mi się, że na jednym z nich (np.brązowym)...
Witam szanowne grono. Mam problem z centralny zamkiem w aucie jak w temacie. Nie można zamknąć auta. Pilot, zamek w drzwiach ani przycisk na konsoli nie powodują żadnej reakcji w aucie. Po podaniu masy na przekaźnik w komforcie (bezpośrednio na płytce drukowanej) zamki się zamykają i każdym z powyższych czynności idzie go otworzyć. Przelotki w drzwiach...
Opory mechaniczne zamków , lub siłowników. Jak wygląda otwieranie?
Do sprawdzenia wiązka słupek A-drzwi. Możliwe ułamanie przewodu odpowiadającego za zamykanie Może w złączu skrzywił się któryś ze styków i nie ma kontaktu, a może się wysunął Przyjąłeś kolego, że siłownik w drzwiach jest zasilany z centralki, która jest gdzieś w aucie i zasila równolegle wszystkie drzwi. Tak więc jeżeli by był błąd styku w wiązce w...
Niestety przestało działać dociąganie klapy bagażnika. Zacząłem od sprawdzenia ciśnienia na żółtym wężyku zasilającym system zamka bagażnika i wg opisu i tabeli: Baseline Pressure Tests na stronie: https://w220.ee/Pneumatic_System_Equipme... wężyk HECK - wcisnąłem rygiel i w/g opisu najpierw powinno pojawić się ciśnienie dodatnie, zamiast...
trzeba użyć siłowników mocnych /7 kg/ i wczepić się w oryginalne oczka na zamku. siłownik przykręcić najlepiej do zamka .powodzenia
W mercedesie 190 jest w pompce odpowiedni układ z pomiarem ciśnienia podtrzymujący pracę tak długo aż ciśnienie (i podciśnienie) nie dojdzie do wartości zapewniającej otwarcie czy zamknięcie drzwi. Impuls do sterowania w M 190 może być więc znacznie krótszy niż dla siłowników elektrycznych
Witam wszystkich. Jak w temacie. Szukałem na forum rozwiązania problemu ale w żadnym znalezionym poście nie było, były tylko podobne. Mianowicie: zamek jest oryginalny w kluczyku, i zamyka się tylko za trzecim razem, jest tak cały czas. Nigdy nie było tak ze zamknie się za drugim lub pierwszym razem tylko zawsze za trzecim. Sprawdziłem wszystkie styki...
jeśli nie będziesz o tym mówił każdemu że samochód jest po dzwonie to gwarancja obejmuje to ...... nie jest sprawą łatwą sprawdzić siłownik w środku jest przełącznik który zmienia polaryzację zasilania oraz pstryczek który rozpoznaje czy zamek jest otwarty/zamknięty/zaryglowany- a sprawdzisz to podłączając np stardiagnozę i w tzw. ''iswerte" zobaczysz...
podłącz siłownik w drzwiack kierowcy do cięgna zamka i do "centralki alarmu" sterowanie zamkiem to na pewno działa :)
Centralka jest nad nogami pasażera i w razie gdyby była uszkodzona można ją zastąpić uniwersalną sterowaną dwoma minusami. Siłowniki też pasują uniwersalne
Witam. Prosze o pomoc związaną z Mercedesem C180 96r. system Siemens PMS i pilot scyzoryk na IR. Otóż : samochód przestał odpalać, sprawdzono iskrę, ciśnienie paliwa, w koncu odczytane zostały błędy. W sterowniku silnika P1570 co kierowało by w stronę immobilisera. Diagnoza modułu centralnego zamka poskutkowała odczytaniem błędów B1103 IR receiver,B1104...
gdzie jest centralka z zamków Nie ma centralki. Siłowniki w drzwiach są uruchamiane przez moduły drzwi, siłownik klapy przez tylny moduł SAM.
uszkodzony switch zamka bądź zimne luty przy nim nie wiem jak jest w vitoldzie ale w vw zimne luty i zjedzone ścieżki w siłowniku to norma
Najprawdopodobniej w czasie eksperymentowania "zespawałeś" na stałe styki w siłowniku drzwi kierowcy.:)
Wkładka nigdy się nie rusza jak siłownik ciągnie chyba że cały zamek jest zablokowany
:wink: Na początek sprawdź wszystkie podciśnienia , posprawdzaj również czy nie są uszkodzone membramy w siłownikach, sprawdż czy przewody od regulacji lamp są napewno podłączone do przełącznika, na koniec zobacz czy przewód między słupkiem a drzwiami nie uległ uszkodzeniu. Najczęstszą przyczyną jest albo urwany przewód,lub zagnieciony tak że nie ma...
Kolego! Pomyśl trochę. Nie wiem, czy możemy założyć, że nie były przekładane kable w kostkach lub na listwach - pomimo tego tych możliwości nie ma aż nadto. Spójrz na ten obrazek: https://obrazki.elektroda.pl/6026790800_... Zaznaczone wtyczki to po prostu taki rodzaj przedłużacza/łącznika który łączy kable siłownika centralnego zamka...
Uniwersalny zestaw, sterownik i siłowniki,prosty montaż
Zaraz , zaraz ; masz pneumatyczne zamki czy siłowniki elektryczne?? Masz pompkę pneumatyczna po prawej stronie pod tylnym siedzeniem??
bardzo kijowo .lepiej daj siłowniki 6kg
czy do tej wersij można zamontować tradycyjne siłowniki dodatkowe ..:?:...czy muszą być zamontowane orginalne :!:..proszę o jnformacje ...dziekuję..
Na czerwonym (z paskiem) i brązowym z oryginalnej instalacji ma być "pełne" napięcie akumulatora - najlepiej sprawdzić żarówką z migacza bo jeżeli jest zielono tam gdzie wspomniałem to multimetr pokaże głupoty. w tym miejscu na niebieskim dochodzi napięcie po zamknieciu lub otwarciu. Tylko na którym niebieskim? Bo przed założeniem centralki niebieski...
Witam serdecznie! Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mój problem dotyczy MB Vito z 2003r (moduł sterowania pod schowkiem pasażera 4 kostki; sterowanie przyciskiem impulsowym koło lewarka, przez zamki drzwi wkładki klamki wew. oraz dwu przyciskowym pilotem z kluczem składanym wyglądającym na fabryczny). Autko przyjechało na drobne naprawy lakiernicze (rdza...
Wiele razy montowałem na siłownikach uniwersalnych 3kG. Nie koniecznie są potrzebne 6kG. Ja montuję w ten sposób: w kasecie zamka jest zagięta "blaszka”, do której podłącza się oryginalny siłownik, prostuję ją i wiercę za rozprostowanym zagięciem otwór Φ3,5 , tam przewlekam pręt siłownika i zaginam go w dół wzdłuż pręta, siłownik montuje...
Witam, Mam problem z klapą bagażnika w mercedesie w164, gdy klikam przycisk to zamek się otwiera i słychać dźwięk (pik pik pik jak zawsze) ale muszę podnosić klapę ręcznie i tak samo z zamykaniem. W skrócie dociąg i zamek działają ale siłowniki nie pracują. Proszę o pomoc
Ryglowanie i otwieranie tych drzwi możliwe jest tylko z wnętrza samochodu. Nie bardzo rozumiem. Elektrycznie z przycisku ryglowania wewnątrz kabiny czy mechanicznie poprzez nacisnięcie "grzybka" na panelu drzwi? Z siłownika wychodzą cztery przewody. Dwa mają przepływ mierzony multimetrem, pozostałe dwa są "puste". Na tych dwóch pozostałych przewodach...
witam Od jakiegoś czasu mam problem z gaszeniem silnika wyczytałem ze jest to sprawa podciśnienia. Sprawdziłem siłownik na pompie wtryskowej i działa on bez problemu gasi silnik kiedy dmucham w wężyk. Ostatnio rozbierałem regulator wysokości świateł i po tym auto normalnie funkcjonowało, ale nie na długo po 3 dniach znowu nie szło go zgasić. Zauważyłem...
Nie podpinaj się do wyłącznika w desce bo: 1) Jeśli masz zamknięte auto i lekką szparę poprzez niedomknięte okno to wystarczy kawałek drutu żeby otworzyć auto. 2) jeśli zamkniesz kluczykiem drzwi to nie otworzysz pilotem bo po fizycznym zamknięciu zamka w drzwiach pilotem już nie otworzysz. 1) I tak wystarczy że ktoś wybije szybę i otworzy, ale przecież...
Tak,może tak być ,jeżeli dobrze pamiętam ,w siłownikach pneumatycznych są styki (mikrowyłącznik) sterujący pompką central zamka.
Pojawił się u mnie w handlu ładny podwójny przekaznik Siemensa 2x20A do centralnych zamków firmowych VW i Mercedesa. 2 szt. w jednej obudowie. 17x17x13mm
Ale to nadal nie sygnalizacja zamknięcia zamka a tylko sygnalizacja pracy siłownika . Wystarczy ,że popychacz się obluzuje ,cięgno wypadnie z mocowania w zamku a dioda będzie pokazywała stan nie prawidłowy do faktycznego . Bezsensowna taka sygnalizacja ,ot gadżet a nie funkcjonalność użytkowa i bezpieczeństwo . Nie byłbym aż tak pryncypialny w krytyce....
witam serdecznie. moje pytanie brzmi jak podłączyć uniwersalne siłowniki centralnego zamka w samochodzie mercedes sprinter. mam zamontowany alarm cobra 7915. mam schemat alarmu cobra 7911-7914 oraz 7916-7919. Tylko na tych schematach jest 5 przewodów do centralnego zamka. Gdyby było 6 przewodów sprawa prosta. a z pięcioma jeszcze się nie spotkałem....
Otwiera je zamek jest w nim elektryczny siłownik zamykający i otwierający drzwi . a potem tylko ciągniesz za klamkę i drzwi otwarte :idea:
Proszę o poradę (jeśli isnieje taka możliwość) jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem z alarmu (2 minusy) jeśli nie mam zamontowanych siłowników elektrycznych, tylko pneumatyczne.
Czy słowniczek z drzwi pasażera pasuje do drzwi kierowcy? Bo coś mi się tak wydaje, że to siłownik jest źródłem problemów. Pozdrawiam!
głównie jak jest zimno i samochód jest nie rozgrzany Przewody i złączki są nierozgrzane, przez co zwiększa się możliwość wystąpienia nieszczelności. Pompka pracuje, bo musi dobić do z góry ustalonego ciśnienia - przy dziurce, czy nieszczelności pracuje do oporu. Z tego co się orientuję, to zabezpieczenie wyłącza ją za każdym razem po 30-40s. Musisz...
Mam problem z centralnym zamkiem w moim vito z 98r. Po przekręceniu zamka kluczem odbija i otwiera samochód , a dopiero za drugim razem zamyka na trzy razy. Przejrzałem drzwi i nic nie zauważyłem. Zamki zamykają się. Brakuje całego siłownika w tylnej klapie, czy to może mieć znaczenie(wisi tylko kostka)?Czytałem, że rozpoznaje, że ma zamknięty zamek,...
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
potrzebuje jakiegos wyjasnienia do podłączenia tego alarmu do mercedesa 190 z zamkiem pneumatycznym, jak podłączyc kierunkowskazy? jak podłączyć sie pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Dzisiaj skończyłem walkę z podobnym problemem . w moim przypadku oprócz wiązek uszkodzone były dwa siłowniki teraz wszystko hula bez problemu.
a dlaczego uwazasz ze pompka jest uszkodzona? sprawdz najpierw szczelnosc instalacji a dopiero jak okaze sie ze jest ok to wymien pompke. Jestem za! Skoro nie działa tył, to wpakuj się do bagażnika (oczywiście w obecności osoby towarzyszącej na zewnątrz), daj się zamknąć, i po zasterowaniu zamka słuchaj odgłosów charakterystycznych dla przecieków powietrza....
Oczywiście połączenia stewrownika z siłownikami. Chociaż to już nieaktualne ponieważ usterkę usunąłem.
ja dawałem złącze uniwersalne w fabryczny otwór, mieści się i chodzi bez problemu, 6kg siłowniki bezpośrednio w zamek, tylko otwór pod cięgno nawiercić trzeba.
Albo jakby coś było z płytką to bezpośrednio na silnik . Wtedy sterownik skrosowany jak pod siłownik i też będzie działać .
Prawdopodobnie w tym modelu na każdych drzwiach masz już sterowniki CAN'owe i albo zaproponujesz klientowi bezpilotówkę albo zamontuj po 2 przekaźniki na każdy sterownik i wysteruj poszczególne siłowniki.
W mercedesie jest tak, że jak jeden siłownik działa wadliwie to wtedy zamek centralny odbija i zamyka za drugim razem "szyjąc". Wystarczy jak siłownik klapki wlewu paliwa nie trafia do otworu bo coś ją odpycha i już zaczyna się "wyszywanie". Częstą przyczyną jest spalenie się silniczka w siłowniku albo zepsuta krańcówka od niego w zamku. Wtedy nie zamyka...
Nie wlasnie na odwrót.jak zamykam z kluczyka jest wszystko ok.Jak alarmem to odbija. W Vitku każdy siłownik jest masterowy, (czyli steruje ruchem zamków) spróbuj odłączać po kolei siłowniki zacznij od siłownika kierowcy. Najprawdopodobniej jak zamykasz go przekręcając klucz w zamku krańcówki w siłowniku ustawiają się odpowiednio a jak sterujesz pilotem...
Zobacz w drzwiach, w trzy pinowej kostce, czego brakuje. Powinien być plus, masa i trzeci przewód idący do pompki. Masz albo uszkodzoną część elektryczną w siłowniku zamka albo przerwany jeden przewód, pewnie w przelotce drzwi.
Da sie założyć , trzeba wyciągać zamki i treochę pokombinować. Proponuję użyć 6 kg.
Albo panowie siłownik padł.Miałem tak nie raz.Zobacz czy wszystkie siłowniki chodzą.Normalka w vito,sprinterach i bliźniaku LT.I to będzie to.A za drugim razem zamknie.przelotki raczej nie bardzo.
Z tym przełącznikiem awaryjnych trochę przesadziłeś, chyba że dołoży jakiś siłownik co go będzie naciskać. :D
witam. bedę miał do do zrobienia zabezpieczenie przed złodziejami w mercedesie E220 elegance i ma może ktoś jakis patent jak go zabezpieczyć i które kable i gdzie przeciąć i jaki alarm do niego założyć bo siłowniki do centralnego zamka są pneumatyczne. za pomoc ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
Witam, mam pytanie, czy możliwe jest przerobienie siłownika zamka z drzwi przednich do drzwi bocznych? z tyłu mikrowyłącznik z dwoma kablami w zamku z drzwi bocznych z trzema.
Grill do maski mocowany śrubami, nie dostaniesz się tam. Ręką sięgniesz bez podnośnika. Jak masz otwarty bagażnik, zdejmij rurkę z siłownika klapy bagażnika i dmuchnij pompką.
Mercedes ma to rozwiązane tak, że jeden switch, w siłowniku pneumatycznym, obsługuje centralny zamek, a drugi, przy wkładce kluczyka obsługuje ten pseudoalarm. Jednak najczęściej ten alarm szwankuje i w sumie widziałem jednego mercedesa (a było to montowane w 126 i 124), gdzie działał on poprawnie. Jednak nie oferuje w zasadzie żadnego zabezpieczenia...
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję....
Ok dzięki za info ale problem jest taki że nie ma żadnych silniczków jest siłownik który zamyka i otwiera i zamek to wszystko to są drzwi boczne zasuwane a nie boczne pasażera.
Witam, posiadam Mercedes Vito 113, rok 2011, blaszak. Mam problem z elektryką po wymianie siłownika zamka centralnego od strony kierowcy wraz z modułem sterującym, które przestały działać. Pojawił się problem, nie działają wycieraczki, spryskiwacz, sygnał, światła długie i kierunkowskazy (awaryjne działają). Może ktoś miał taki przypadek, bo nie wiem...
Poszukaj wymiarów siłownika od renault thalia, wygląda na niewielki. Albo poszukaj siłowników, które będziesz napędzał pompką podciśnieniową, żeby uniknąć napędu w przestrzeni, w której nie masz miejsca. Centralne zamki w chyba Mercedesach były na pompkę podciśnieniową.
W zamku jest dźwigienka do oryginalnego siłownika zagieta pod katem prostym, musisz ja wyprostować i wywiercic w niej otwór przez który przewlecz pręt siłownika i zagnij go. Ten zam sposób stosuje w sprinterze i VW LT.
Były takie golasy, wkładałem już do takiego zamek. Jest troszeczkę rzeźby ale się da. Proponuję od razu zastosować mocniejsze siłowniki, bo miałem potem w zimie "bumeranga" przy standartowych. Robiłem to tylko raz, więc może w innym zamki będą chodzić lżej. Generalnie da się zrobić.
A może poprostu siłownik pneumatyczny :) Kompresor powietrza od centralnego zamka np, od Mercedesa ( '84-'94r, np W124 - koszt ok 60-100zł), VW ( golf 3, 60-100zł)/ Posiada ona dwa tryby pracy, albo daje ciśnienie, albo podciśnienie. Jest o tyle łatwo, że montując siłownik pneumatyczny nie musisz się martwić o sterowanie silnikczka jak monitor juz wyjedzie...
Kris35 weź do łapy próbnik żarówkowy i potestuj co się dzieje na tych przewodach na zamknij i na otwórz. Auto tak rzadkie w warsztatach alarmowych że mało kto miał z nim do czynienia. "Prom kosmiczny" to nie jest, nie podałeś roku produkcji auta i nie wiadomo czy auto ma 30 lat czy 3. Pewnie tak rano zrobię z miernikiem ( próbnikiem ). Roku produkcji...
Witam W układ zabezpieczający przed kradzieźą EDW tzw autoalarm jest wyposażony każdy każdy.. Actros! Bo jest to fizyczna cześć modułu podstawowego GM! Wystarczy komputer diagnostyczny aby aktywować jego funkcję. Zamontować syrenę, kilka czujników, przycisk antynapadowy wszystko połączyć, oraz pilot radiowy zaprogramować w GMie i tyle. W drzwiach kierowcy...
Wlutować się w płytkę sterownika za schowkiem, albo wysterować bezpośrednio siłowniki. Kierunki do wyłapania za licznikiem, tak jak w A-klasie. Przewody do AWS znajdziesz w wiązce przełącznika świateł.
Pytanie czy ktos wie o co tu chodzi Ktoś (z niewiadomych powodów) wyciął siłownik. jak wybrnac z tego problemu. Zamontować nowy - problem powinien minąć (jeżeli nie ma dodatkowych uszkodzeń układu) Układ tak reaguje na wycięty siłownik. O działaniu układu pisałem na forum, schematy też na forum są. Tylko POszukać....
Według mnie jest uszkodzony któryś z mikroswitchy uruchamiających centralny zamek (umieszczonych w siłownikach drzwi przednich i w klapie bagażnika). Siłowniki w drzwiach tylnych i klapce wlewu paliwa są jedynie siłownikami wykonawczymi i nie mają z tym problemem nic wspólnego. Najbardziej podejrzany jest siłownik bagażnika - musisz się do niego dostać,...
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
sprawdzić siłownik zamka passat sprawdzić siłownik zamka vectra sprawdzić pompkę zamka mercedes
zmywarka bosch płucze różnić tranzystor rezonans karoserii
elektrownia wiatrowa radio alpine jakie kupić
Jak zbudować przetwornicę 12V/230V 1000W samodzielnie? Skoda Fabia - Przepalanie Bezpiecznika Akumulatora