Szukam sklepu mającego w ofercie tytułowy siłownik. Nr. części "A2C53016786". Tylne drzwi (nie boczne). Czy ktoś z kolegów ma możliwość sprawdzić w Polsce? W internecie znalazłem jedynie jedno ogłoszenie na ebay (używane, nie wiadomo czy sprawne). https://obrazki.elektroda.pl/1102763400_... https://obrazki.elektroda.pl/3263430200_...
Na czerwonym (z paskiem) i brązowym z oryginalnej instalacji ma być "pełne" napięcie akumulatora - najlepiej sprawdzić żarówką z migacza bo jeżeli jest zielono tam gdzie wspomniałem to multimetr pokaże głupoty. w tym miejscu na niebieskim dochodzi napięcie po zamknieciu lub otwarciu. Tylko na którym niebieskim? Bo przed założeniem centralki niebieski...
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
W mercedesie 190 jest w pompce odpowiedni układ z pomiarem ciśnienia podtrzymujący pracę tak długo aż ciśnienie (i podciśnienie) nie dojdzie do wartości zapewniającej otwarcie czy zamknięcie drzwi. Impuls do sterowania w M 190 może być więc znacznie krótszy niż dla siłowników elektrycznych
Wiele razy montowałem na siłownikach uniwersalnych 3kG. Nie koniecznie są potrzebne 6kG. Ja montuję w ten sposób: w kasecie zamka jest zagięta "blaszka”, do której podłącza się oryginalny siłownik, prostuję ją i wiercę za rozprostowanym zagięciem otwór Φ3,5 , tam przewlekam pręt siłownika i zaginam go w dół wzdłuż pręta, siłownik montuje...
No, przy czymś takim, to musisz mieć jakiś czujnik informujący o domknięciu klapy i potrzebie uruchomienia zamka celem zamknięcia. Na razie jakiś siłownik tylko dociąga klapę. Na allegro jest takie coś "silownik-czujnik-klapy-mercedes-e-klasa... "MERCEDES W211 KOMBI SILOWNIK ZAWIAS CZUJNIK KLAPY" W zamku też masz jakieś czujki. A może to jakiś...
Albo panowie siłownik padł.Miałem tak nie raz.Zobacz czy wszystkie siłowniki chodzą.Normalka w vito,sprinterach i bliźniaku LT.I to będzie to.A za drugim razem zamknie.przelotki raczej nie bardzo.
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Sterownik mogł ulec zamoczeniu, lub może mieć zaśniedziałe styki, co do siłowników to mogą za ciężko chodzić, na Star diagnosis trzeba by było sprawdzić. Robimy takie coś Mercserwis Sosnowiec.
Wepnij się pod pompe. Ten pomysł z siłownikiem może być nietrafiony.
Dawno nie zaglądałem do tego typu. Czy zamek posiada możliwość otwierania kluczem? Jeżeli tak to z tego co pamiętam to w mercedesach była pozycja klucza, która wyłączała działanie siłownika, tzn. siłownik działał tylko nie otwierał zamka. Dobrze by było jakbyś podrzucił jakieś zdjęcia zamka.
gdzie jest centralka z zamków Nie ma centralki. Siłowniki w drzwiach są uruchamiane przez moduły drzwi, siłownik klapy przez tylny moduł SAM.
Witam czy testy robiłeś na 6kg. siłownikach?
ja za to moge ci poradzic jedynie sprawdz czy przypadkiem ktorys z silownikow sie nieprzestawil a jesli nie to moge ci doradzic ktorys z silownikow moze miec popsuty mikrowlacznik ktory sie znajduje w silowniku a zeby to sprawdzic sprubuj odlaczyc po koleji silowniki i i zamknac i otworzyc przy kazdym odlaczaniu silownika moze to pomoze moim zdaniem...
W pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić styki w siłowniku zamka od kierowcy,tzn rozebrać go(rozkręcić) lub gdy nie rozbieralny rozwiercić lub roznitować.Często potrafią zaśniedzieć ze względu na kontakt z wilgocią i nie sterują pozostałymi siłownikami.
Już sobie poradziłem, wystarczyło nasmarować wszystkie siłowniki.
może byc siłownik zapowietrzony
Witam, Mam problem z klapą bagażnika w mercedesie w164, gdy klikam przycisk to zamek się otwiera i słychać dźwięk (pik pik pik jak zawsze) ale muszę podnosić klapę ręcznie i tak samo z zamykaniem. W skrócie dociąg i zamek działają ale siłowniki nie pracują. Proszę o pomoc
Ostatnio miałem przypadek pęknięcia lutu na polu stykowym w drzwiach przesuwnych. Sprawdź czy wszystkie siłowniki pracują.
Opory mechaniczne zamków , lub siłowników. Jak wygląda otwieranie?
trzeba użyć siłowników mocnych /7 kg/ i wczepić się w oryginalne oczka na zamku. siłownik przykręcić najlepiej do zamka .powodzenia
podłącz siłownik w drzwiack kierowcy do cięgna zamka i do "centralki alarmu" sterowanie zamkiem to na pewno działa :)
Centralka jest nad nogami pasażera i w razie gdyby była uszkodzona można ją zastąpić uniwersalną sterowaną dwoma minusami. Siłowniki też pasują uniwersalne
Sprawdź stan przewodów w dławiku/przelotce przy drzwiach kierowcy. Możliwe tez jest, że padł siłownik, zdejmij boczek drzwi i sprawdź stan przewodów przy siłowniku oraz sam siłownik.
Wkładka nigdy się nie rusza jak siłownik ciągnie chyba że cały zamek jest zablokowany
Mógł zaciąłć się siłownik pneumatyczny otwierający klapę na lewą stronę albo rozszczelnił się obwód podciśnienia sterujący klapami nagrzewnicy. Pompka pod siedzeniem jest od centralnego zamka. Siłowniki nagrzewnicy sterowane są podciśnieniem z serwo.
Uniwersalny zestaw, sterownik i siłowniki,prosty montaż
Otwiera je zamek jest w nim elektryczny siłownik zamykający i otwierający drzwi . a potem tylko ciągniesz za klamkę i drzwi otwarte :idea:
Zaraz , zaraz ; masz pneumatyczne zamki czy siłowniki elektryczne?? Masz pompkę pneumatyczna po prawej stronie pod tylnym siedzeniem??
uszkodzony switch zamka bądź zimne luty przy nim nie wiem jak jest w vitoldzie ale w vw zimne luty i zjedzone ścieżki w siłowniku to norma
Sprawdź włącznik ogrzewania i czy dochodzi napięcie do szyby i do silniczka. Miałem to samo, ale u mnie wtyczka w włączniku była lekko wypięta. Za to silniczek wycieraczki niestety szlag trafił i konieczna jest wymiana ew. naprawa. Dodatkowo miałem jeszcze zwalony siłownik zamka w klapie.
Najprawdopodobniej w czasie eksperymentowania "zespawałeś" na stałe styki w siłowniku drzwi kierowcy.:)
bardzo kijowo .lepiej daj siłowniki 6kg
W w/w samochodzie mam do zamontowania centralny zamek. Mam pytanie czy jest jakiś patent skoro orginalne cięgła bardzo ciężko pracują. Potrzebuje to zrobić na standardowych siłownikach. Pozdrowienia
Oczywiście połączenia stewrownika z siłownikami. Chociaż to już nieaktualne ponieważ usterkę usunąłem.
Temat zamykam
Ok dzięki za info jeśli chodzi o drzwi to raczej nie opadły ale sprawdzę i się upewnię wyciągnąłem zamek podłączyłem do prądu siłownik zamyka ale nie otwiera ale sprawdzę shemat Dzięki
Tak,może tak być ,jeżeli dobrze pamiętam ,w siłownikach pneumatycznych są styki (mikrowyłącznik) sterujący pompką central zamka.
Mam problem z centralnym zamkiem w moim vito z 98r. Po przekręceniu zamka kluczem odbija i otwiera samochód , a dopiero za drugim razem zamyka na trzy razy. Przejrzałem drzwi i nic nie zauważyłem. Zamki zamykają się. Brakuje całego siłownika w tylnej klapie, czy to może mieć znaczenie(wisi tylko kostka)?Czytałem, że rozpoznaje, że ma zamknięty zamek,...
Pojawił się u mnie w handlu ładny podwójny przekaznik Siemensa 2x20A do centralnych zamków firmowych VW i Mercedesa. 2 szt. w jednej obudowie. 17x17x13mm
tak,niebiesko-czerwony i zielono-czarny to silnik siłownika.
Dzisiaj skończyłem walkę z podobnym problemem . w moim przypadku oprócz wiązek uszkodzone były dwa siłowniki teraz wszystko hula bez problemu.
W mercedesie jest tak, że jak jeden siłownik działa wadliwie to wtedy zamek centralny odbija i zamyka za drugim razem "szyjąc". Wystarczy jak siłownik klapki wlewu paliwa nie trafia do otworu bo coś ją odpycha i już zaczyna się "wyszywanie". Częstą przyczyną jest spalenie się silniczka w siłowniku albo zepsuta krańcówka od niego w zamku. Wtedy nie zamyka...
potrzebuje jakiegos wyjasnienia do podłączenia tego alarmu do mercedesa 190 z zamkiem pneumatycznym, jak podłączyc kierunkowskazy? jak podłączyć sie pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Proszę o poradę (jeśli isnieje taka możliwość) jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem z alarmu (2 minusy) jeśli nie mam zamontowanych siłowników elektrycznych, tylko pneumatyczne.
Pioart ma rację, jeśli pompa ok, to rurka gdzieś pękła, najczęściej pękają w przelotkach drzwiowych, przy siłownikach, lub przy wkładaniu gratów do bagażnika. Metoda odłączyć rurkę z danego obwodu, zatkać , sprawdzić, jak nadal nie działa, odłączyć kolejny obwód, zatkać, itd. Jak masz dobry słuch, to odłączyć wszystkie siłowniki, zatkać szczelnie rurki...
witam serdecznie. moje pytanie brzmi jak podłączyć uniwersalne siłowniki centralnego zamka w samochodzie mercedes sprinter. mam zamontowany alarm cobra 7915. mam schemat alarmu cobra 7911-7914 oraz 7916-7919. Tylko na tych schematach jest 5 przewodów do centralnego zamka. Gdyby było 6 przewodów sprawa prosta. a z pięcioma jeszcze się nie spotkałem....
akumulator podcisnienia dotyczy mercedesa w123 tzw.beczki,który w przeciwieństwie do w124 nie ma w drzwiach kierowcy siłownika a pneumatyka jest "mechaniczna".
Czy słowniczek z drzwi pasażera pasuje do drzwi kierowcy? Bo coś mi się tak wydaje, że to siłownik jest źródłem problemów. Pozdrawiam!
Poszukaj wymiarów siłownika od renault thalia, wygląda na niewielki. Albo poszukaj siłowników, które będziesz napędzał pompką podciśnieniową, żeby uniknąć napędu w przestrzeni, w której nie masz miejsca. Centralne zamki w chyba Mercedesach były na pompkę podciśnieniową.
Albo jakby coś było z płytką to bezpośrednio na silnik . Wtedy sterownik skrosowany jak pod siłownik i też będzie działać .
ja dawałem złącze uniwersalne w fabryczny otwór, mieści się i chodzi bez problemu, 6kg siłowniki bezpośrednio w zamek, tylko otwór pod cięgno nawiercić trzeba.
Witam, posiadam Mercedes Vito 113, rok 2011, blaszak. Mam problem z elektryką po wymianie siłownika zamka centralnego od strony kierowcy wraz z modułem sterującym, które przestały działać. Pojawił się problem, nie działają wycieraczki, spryskiwacz, sygnał, światła długie i kierunkowskazy (awaryjne działają). Może ktoś miał taki przypadek, bo nie wiem...
Da sie założyć , trzeba wyciągać zamki i treochę pokombinować. Proponuję użyć 6 kg.
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję....
Prawdopodobnie w tym modelu na każdych drzwiach masz już sterowniki CAN'owe i albo zaproponujesz klientowi bezpilotówkę albo zamontuj po 2 przekaźniki na każdy sterownik i wysteruj poszczególne siłowniki.
Jeżeli chodzi o jedne z niedziałających drzwi (najprawdopodobniej drzwi kierowcy) to osoba zakładająca sterownik na pilota po prostu w tym miejscu odcięła przewód od drzwi i podłączyła do sterownika z pilotem. Jak by sobie zadał trochę trudu, to jest możliwe podłączenie sterownika bez wyłaczenia funkcji zamykania z kluczyka. Jeżeli chodzi o drugie drzwi...
Z tym przełącznikiem awaryjnych trochę przesadziłeś, chyba że dołoży jakiś siłownik co go będzie naciskać. :D
Ok dzięki za info ale problem jest taki że nie ma żadnych silniczków jest siłownik który zamyka i otwiera i zamek to wszystko to są drzwi boczne zasuwane a nie boczne pasażera.
No co o tym switchu? Steruje pompką. Jeśli dobrze pamiętam, to jest w siłowniku. Więc jeśli masz źle wyregulowane cięgno zamka, to efekt będzie en sam. I dalej stawiam na nieszczelność w układzie, skoro zamek musi kilka razy pompować. Przecież to łatwo sprawdzić.
ale dociąg działa Coś się tak na ten "dociąg" uparł - napisałem ci, że to z innej pompki i tym się nie chwal i nie przejmuj. Musisz teraz sprawdzić drożność przewodu pneumatycznego od pompki do siłownika w klapie (może być np. załamany), sprawdzić czy pompka po uruchomieniu rozkazu z pilota się uruchamia, czy wytwarza ciśnienie/podciśnienie, i w następnym...
W zamku jest dźwigienka do oryginalnego siłownika zagieta pod katem prostym, musisz ja wyprostować i wywiercic w niej otwór przez który przewlecz pręt siłownika i zagnij go. Ten zam sposób stosuje w sprinterze i VW LT.
a dlaczego uwazasz ze pompka jest uszkodzona? sprawdz najpierw szczelnosc instalacji a dopiero jak okaze sie ze jest ok to wymien pompke. Jestem za! Skoro nie działa tył, to wpakuj się do bagażnika (oczywiście w obecności osoby towarzyszącej na zewnątrz), daj się zamknąć, i po zasterowaniu zamka słuchaj odgłosów charakterystycznych dla przecieków powietrza....
Tzn. mnie tak na logikę zdawało się iż czerwony to plus brązowy masa idące do siłownika MASTER, w masterze w zależności od przekręcenia kluczyka poprzez niebieski kabel wysyłany jest sygnał +/- ...
do alarmu potrzebujesz przecież zamknąć wszystko i otworzyć wszystko i da się to zrobić,ale tyko tak jak robisz ,sprawdzić próbnikiem i wlutować się w płytkę.Można jeszce zrobić w inny sposób,poprzez kontrolę siłowników na przewodach których masz spoczynkowo masę,przekaznikiem sterowanym z alarmu rozwierasz jeden z przewodów,jednocześnie podając mp.z...
witam. bedę miał do do zrobienia zabezpieczenie przed złodziejami w mercedesie E220 elegance i ma może ktoś jakis patent jak go zabezpieczyć i które kable i gdzie przeciąć i jaki alarm do niego założyć bo siłowniki do centralnego zamka są pneumatyczne. za pomoc ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
Mercedes ma to rozwiązane tak, że jeden switch, w siłowniku pneumatycznym, obsługuje centralny zamek, a drugi, przy wkładce kluczyka obsługuje ten pseudoalarm. Jednak najczęściej ten alarm szwankuje i w sumie widziałem jednego mercedesa (a było to montowane w 126 i 124), gdzie działał on poprawnie. Jednak nie oferuje w zasadzie żadnego zabezpieczenia...
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
Zastępując oryginalny siłownik uniwersalnym nie rozwiąże problemu, wykorzystałeś 2 przewody z instalacji a co z pozostałymi 2-ma??
Zobacz w drzwiach, w trzy pinowej kostce, czego brakuje. Powinien być plus, masa i trzeci przewód idący do pompki. Masz albo uszkodzoną część elektryczną w siłowniku zamka albo przerwany jeden przewód, pewnie w przelotce drzwi.
Montaż centralnego zamka w każdym aucie przebiega podobnie. Przynajmniej od strony kierowcy montujesz siłownik master, a w pozostałych drzwiach wg uznania. Jest trochę przeciągania kabli (w zasadzie to zajmuje najwięcej czasu). Centralkę umieszczasz najlepiej gdzieś w skrzynce bezpieczników (czy gdzieś w mniej dostępnym i widocznym miejscu).
Grill do maski mocowany śrubami, nie dostaniesz się tam. Ręką sięgniesz bez podnośnika. Jak masz otwarty bagażnik, zdejmij rurkę z siłownika klapy bagażnika i dmuchnij pompką.
No i nie kosi :( siłowniki sprawdzone zamki nasmarowane przelotki też sprawdzone. Coś jest chyba nie tak z tym modułem starującym... Panie witku??
Problemem jest siłownik CV w drzwiach - występuje razem z całym zamkiem . Zaobserwuj który zamek najbardziej wariuje przy zamykaniu a następnie delikatnie przytrzymaj go przy zamykaniu i otwieraniu . Jeżeli objaw ustąpi to będziesz dalej wiedział co robić. Pozdrawiam
kiedy klikam na pilocie przycisk do otwarcia bagażnika to "siłownik" się wysuwa i wciska taką białą dźwigienkę A jak wciskasz na zamykanie to też są jakieś ruchy? Masz zamek na wierzchu, popatrz na ten mechanizm, pomyśl jak to działa - to nie jest bardzo skomplikowane. Przestaw dźwigienkę palcem, zobacz czy zamek się zablokuje. Wrzuć zamek na noc do...
Były takie golasy, wkładałem już do takiego zamek. Jest troszeczkę rzeźby ale się da. Proponuję od razu zastosować mocniejsze siłowniki, bo miałem potem w zimie "bumeranga" przy standartowych. Robiłem to tylko raz, więc może w innym zamki będą chodzić lżej. Generalnie da się zrobić.
zakładając ze central fabryczny to oprócz siłownika pneumatycznego masz jeszcze włącznik elektryczny który załącza pompkę. Sprawdź czy włącznik sprawny i czy przewody nie mają przerw
wydaje mi się, że w tym modelu gaszenie silnika jest realizowane siłownikiem pneumatycznym, zainstalowanym na pompie wtryskowej. Sprawdź przewody podciśnienia dochodzące do siłownika. Czy działa centralny zamek? Te dwa układy maja wspólną instalacje pneumatyczna. Wg mnie temat bardziej podpada pod mechanikę.
Według mnie jest uszkodzony któryś z mikroswitchy uruchamiających centralny zamek (umieszczonych w siłownikach drzwi przednich i w klapie bagażnika). Siłowniki w drzwiach tylnych i klapce wlewu paliwa są jedynie siłownikami wykonawczymi i nie mają z tym problemem nic wspólnego. Najbardziej podejrzany jest siłownik bagażnika - musisz się do niego dostać,...
Problem z centralnym zamkiem pneumatycznym w mercedesie 190 Mercedes 190 ma tylko centralny zamek orginalny. założyłem alarm "langeford" (działa bez problemów) i chciałem podłączyć centralny zamek do alarmu.Przy okazji szukania kabli z centralnego zamka w (przednie drzwi od kierowcy) zrobiłem gdzieś zwarcie na kablach od centralnego i teraz nie można...
kup zwykły siłownik do centrala za kilkanaście złotych i wydłub silniczek, wygląda podobnie jak na zdjęciu, podaj wymiary silniczka , to sprawdzę w jakimś uszkodzonym.
Powinno sterować 1 przewodem na niebieskim lub zielonym z drzwi kierowcy to, że steruje manualnie to może uszkodzony jest siłownik w drzwiach kierowcy (jakaś nieszczelność), sprawdź czy działają jak wysterujesz z drzwi pasażera.
Witam W układ zabezpieczający przed kradzieźą EDW tzw autoalarm jest wyposażony każdy każdy.. Actros! Bo jest to fizyczna cześć modułu podstawowego GM! Wystarczy komputer diagnostyczny aby aktywować jego funkcję. Zamontować syrenę, kilka czujników, przycisk antynapadowy wszystko połączyć, oraz pilot radiowy zaprogramować w GMie i tyle. W drzwiach kierowcy...
Pytanie czy ktos wie o co tu chodzi Ktoś (z niewiadomych powodów) wyciął siłownik. jak wybrnac z tego problemu. Zamontować nowy - problem powinien minąć (jeżeli nie ma dodatkowych uszkodzeń układu) Układ tak reaguje na wycięty siłownik. O działaniu układu pisałem na forum, schematy też na forum są. Tylko POszukać....
Wlutować się w płytkę sterownika za schowkiem, albo wysterować bezpośrednio siłowniki. Kierunki do wyłapania za licznikiem, tak jak w A-klasie. Przewody do AWS znajdziesz w wiązce przełącznika świateł.
Witam!!! Mam Mercedesa W124 w którym jest fabrycznie zamontowany c. zamek, jest to zamek który działa na zasadzie (dokładnie nie weim) podcisnienia lub pompowania powietrza (do siłownika dochodzi jeden przewód). Chciałbym mieć sterowanie na pilota z alarmu, co jest potrzebne do tego, i gdzie to miożna kupić? Podobno tam jest jakaś pompka czy coś......
to jest tzw procedura dopasowania ,sterownik na podstawie obciązenia / prądu pobieranego przez siłownik zamykania klapy oblicza sobie połozenia krancowe i moment dociągu klapy ,w kazdym dobrym diagnoskopie taka opcja bedzie.pzdr Nie masz pojęcia o czym piszesz zapewne . Nie widziałeś chyba takiego systemu Kolego. Do poprawnego działania elektrycznego...
Da sie,uniwersalne dzialaja jak oryginalne mastery mercedesa(na zasadzie przerzutu masy na kablach sterujacych.Sterujace z oryginalnych zamkow(chyba zolty z czarnym i zielony)laczysz z przewodami sterowania centralki zamka
Tylko nie rozumiem, po co montować zamek pneumatyczny? Jest on dużo bardziej problematyczny w montażu, przecież trzeba pociągnąć instalacje elektryczną do zamków i pompki: sterowanie i zasilanie oraz drugą - pneumatyczną do siłowników. I wystarczy mała nieszczelność, by cały ten system zaczął świrować. Ale jeśli się upierasz, to czerwony - plus, brązowy...
Witam, Chciałbym wykorzystać w smarthome podnośnik szyb elektrycznych do otwierania/zamykania zapadni. Początkowo w planie było wykorzystanie siłownika centralnego zamka ale w nim zasada działania jest taka że impuls maks 1 sekunda do wykonania ruchu góra dół i potem siłownik nie trzyma pozycji na sztywno. Dodatkowo skok nie jest za duży i w moim rozwiązaniu...
Gaszony jest podcisnieniowo. Poszukaj nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia :silownik przy pompie stacyjka, centralny zamek regulacja swiatel itp Dodano po 1 Przeszukaj forum jest taki temat
Pneumatyczne zamki centralne Mercedes stosuje od dawien dawna. Tak samo AUDI czy wolkswagen. Róznica jest tylko w sterowaniu (jeden lub dwa kable) Największy problem to siłowniki pneumatyczne. Uniwersalne przeważnie som elektryczne i tańsze bo nie trzeba ciągnąć rurek z powietrzem.Generalnie elektryczne som duszo tańsze ale silny elektromagnes może...
Witam szanowne grono. Mam problem z centralny zamkiem w aucie jak w temacie. Nie można zamknąć auta. Pilot, zamek w drzwiach ani przycisk na konsoli nie powodują żadnej reakcji w aucie. Po podaniu masy na przekaźnik w komforcie (bezpośrednio na płytce drukowanej) zamki się zamykają i każdym z powyższych czynności idzie go otworzyć. Przelotki w drzwiach...
Pompka ? Myslalem ze cos takiego stosowal mercedes w latach 60/70 ubieglego wieku... teraz sa silowniki elektryczne przy kazdym zamku. W latach 60/70 mercedes nie stosował osobnej pompki do centralnego zamka; podciśnienie było brane z układu wspomagania hamulca ( z "serwa") Pompka elektryczna pojawiła się wraz z wprowadzeniem modelu 126, potem 201...
Tu masz schemat połączeń. Sprawdzaj obwody. To, że nie zamyka, a otwiera, może wskazywać na uszkodzony mieszek siłownika. http://obrazki.elektroda.pl/2263404900_1...
Witam Zostałem w tym tyg. posiadaczem Sprintera model 906 z 2009r. Problem w tym, że siłownik centralnego zamka bocznych przesuwnych drzwi paki nie reaguje na otwarcie/zamknięcie. Drzwi można natomiast zaryglować ręcznie od środka. Myślałem, że to wielostyk, ale... - no właśnie nie udało mi się go zlokalizować po obejrzeniu całych drzwi dookoła. Pytanie...
Niestety przestało działać dociąganie klapy bagażnika. Zacząłem od sprawdzenia ciśnienia na żółtym wężyku zasilającym system zamka bagażnika i wg opisu i tabeli: Baseline Pressure Tests na stronie: https://w220.ee/Pneumatic_System_Equipme... wężyk HECK - wcisnąłem rygiel i w/g opisu najpierw powinno pojawić się ciśnienie dodatnie, zamiast...
Podłączę się do tematu bo moje pytanie również dotyczy tego modelu sterownika, a mianowicie: Czy istnieje możliwość podłączenia sterownika Carprotect Raptor do fabrycznego zamka centralnego Mercedesa 190 (sterowanie pneumatyczne) Z przeprowadzonego przeze mnie rozpoznania sytuacji wynika, że jest to niemożliwe ale mogę się mylić. Jeśli można to zrobić...
sprawdzić siłownik zamka passat sprawdzić siłownik zamka vectra sprawdzić siłownik zamek mercedes
wirnik pralki lokalizacja pulpitu dodanie filmu youtube
program testowy suszarki pilot dekodera cyfrowy polsat
Jak sprawdzić tranzystor BD136 multimetrem? Peugeot 508 2016 Allure lift – brak napięcia na kostce CD po naprawie head-unitu SMEG+