Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Korzystając z tego, że wokół tematu zgromadziło się sporo fachowców z cennymi radami mam jeszcze jedno pytanie odnoście doboru głowicy termostatycznej. Na razie kupiłem jedną w markecie za dwadzieścia parę złotych. Włączyłem kocioł olejowy (bufor odcięty) żeby zobaczyć jak ciepło przepływa przez grzejniki i przy okazji sprawdzić szczelność na ciepłej...
Głowica zdjęta, to wyjąć misę i odkręcić korbowód, wyjąć tłok,chyba najlepszy sposób na obejrzenie pierścieni.Od razu uszczelniacze zaworowe do wymiany.
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Skoro podstawowe rzeczy już sprawdziłeś to zostały Ci już pęknięta głowica i krzywy blok . Bywa tak że kręcisz się po miejscu i nic się nie dzieje , ale wyjedziesz na autostradę i płynu brak . Trzeba sprawdzić głowice na szczelność , ale na gorąco . Blok najlepiej wysmarować tuszem (lub czymś podobnym) i przyłożyć na całość szybę i będziesz widział...
Robiłem test na obezność CO/CO2 w ukł. chłodzenia, ale zapomniałem o tym napisać. Silnik chodził dobry kwadrans na wolnym biegu, chwilami przygazowywałem i trzymałem go na wyższych obrotach i wyszedł negatywny tj. że nie przepuszcza spalin do ukł. chłodzenia. Oleju też nie ma, a w oleju masełka również, olej ładny, bez dziwnych przebarwień. Wprowadzenie...
Wg mnie głowica w górę i do wymiany uszczelka pod głowicą. Warto też sprawdzić szczelność samej głowicy.
Ech... Kolega miał wyjętą głowice, trzeba było od razu sprawdzić szczelność zaworów... A ten zawór co był nie zapięty to kolega wyjął i sprawdził czy jest prosty? Jeśli jest iskra i idzie paliwo to znaczy że kompresja jest za słaba i silnik nie odpala. Wnioskuję że jeśli był problem z zaworem to może być nieszczelny. Czuć paliwo bo silnik je ciągnie...
Silnik remontowałem bo zatarł mi się na wale i fachowiec który robił szlif powiedział że głowica i zawory są w dobrym stanie więc nic z nimi nie robiłem. Można sprawdzić szczelność zaworu bez zdejmowania głowicy? trochę szkoda mi uszczelki.
Nie koniecznie ponownie awarii uległa uszczelka, może być pęknięta głowica lub blok. Czyją diagnozą była uszczelka? Oddałeś auto na wymianę uszczelki czy z opisem usterki, do diagnozy i naprawy? Być może od początku to nie była uszczelka albo nie tylko uszczelka. Zbyt pochopnie zakładasz, że usługa została wykonana niewłaściwie. Oczywiście powinno się...
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
Szczelność głowicy była sprawdzana?
Witam Jak kolega Andrzej pisze najpierw trzeba sprawdzić szczelność na tulejach [oringi ], a po tym dopiero głowica i inne [ blok ] Przestarzałe oringi uszczelniające tuleje , to najczęstsza przyczyna dostawania się wody do oleju . Pozdrawiam
Witam.Pozwolę sobie poradzić Panu aby zanim głowica będzie planowana to dla pewności sprawdzić ją na szczelność i to w tem. min. 70stopni a najlepiej w sprawdzarce takiej jak SERDI.Co do planowania to nie na szlifierce magnesowej tylko na maszynach do tego przeznaczonych.Mam tu na myśli planowanie nożem a nie kamieniem.Nie wiem co miał Pan na myśli...
Miałem kiedyś identyczne objawy w VW T3 (wasserboxer) - po wielu poszukiwaniach okazało się że było niewielkie pęknięcie głowicy i ciśnienie sprężania uciekało do ukł. chłodzenia. Uszczelki pod głowica też bym nie wykluczał- nie zawsze objawy są standardowe (takie jak opisałeś), musisz zacząć po kolei: 1.czy płyn dopływa do chłodnicy po zagrzaniu (otwarciu...
Dlatego napisałem- wpierw sprawdzić szczelność układu wydechowego. Zacznij od uszczelek głowica - kolektor wydechu. Czy jest to na pewno zapach spalin? Delikatne wycieki oleju spod pokrywy głowic na kolektor wydechowy też wywołują okrutny smród w kabinie.
Tak ale mi nie chodzi żebyś rozbierał deskę, wystarczy czy parują szyby przy włączeniu nagrzewania w samochodzie. Bo jeśli w nagrzewnicy jet dziura to ucieka para i cieknie. Uchyl jeszcze cała wykładzinke od strony pasażera i kierowcy i zobacz czy stoi tam woda na podłodze. Bo przy dziurawej nagrzewnicy lub przewodach, wycieka woda i zostaje na podłodze....
A więc uszczelka,albo i głowica pasuje ją sprawdzić na szczelność no chyba ze bedzie coś widać po uszczelce ze uszkodzona
Zmieniłem uszczelkę głowica była oddana do specjalisty. Była nad-spawana przy kanałach wodnych i splantowana na lustro wymienione były też uszczelniacze. Złożyłem wszystko zgodnie z instrukcją obsługi olej czysty płyn czysty, ale silnik teraz bierze olej w ilości około 0,4 litra na 30km. Wcześniej praktycznie nie brał wcale. Można jakoś sprawdzić szczelność...
Ostatnio znalazłem trochę czasu więc byłem z głowicą i tłokami w warsztacie gdzie regenerują silniki i po oględzinach okazało się, że oprócz pierścieni są jeszcze zbyt duże luzy na prowadnicach. Same prowadnice nie są pęknięte, czy zdeformowane i jak powiedział luzy nie wynikają ze strzału ale z normalnego zużycia prowadnic. Ja sprawdzałem luzy na lekko...
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Zmień mechanika... Raczej to kombinator naciągacz... Ale by nie doprecyzować, to wyciek był oleju napędowego? środka chłodniczego czy oleju. Zapytaj mechanika kto oszczędza przy wymianie uszczelki głowicy i planuje głowicę bez sprawdzenia szczelności płaszcza wodnego(bo zapewne na nim wystąpiło pęknięcie), 1200 do 2000 PLN Te zawrotne liczby dotyczą...
Jeżeli spala takie ilości oleju to głowica do czyszczenia i regeneracji. Jest tam tyle nagaru, że trudno aby pracowała poprawnie. Może wystarczy wymienić uszczelniacze zaworowe jednocześnie sprawdzić szczelność i ewentualnie dotrzeć.
jeśli to kompresja to może być pęknięta głowica więc zdjąć i sprawdzić ją na szczelność
Mieć zdjętą głowicę i nie sprawdzić jej na szczelność to poważny błąd zwłaszcza gdy jest olej w "wodzie". Trzeba pokolei wykluczać podejrzane elementy silnika ale zeby mieć pewność że dany element na 100% jest dobry i szukamy dalej. Zastanawianie się czy może gumki czy chłodniczka czy moze jednak ta głowica jest naprawą czasochłonną.
kompresja nominalna 13,0 kompresja minimalna 9.5 prócz tego trzeba sprawdzić czujnik doładowania powietrza, szczelność układu za turbiną, pneumatykę podciśnienia,nie wiem czy tam masz układ sterowania kierownicą łopatek w turbinie-też sprawdzić, sonda, katalizator. trudno tak orzec na prędce. Te silniki mają kłopoty z zaworami, więc zmierz ciśnienie,...
Niby nic. Ale jesteś kulturalny więc Ci odpowiem. Patrzyłeś na ten 4 cylinder? Musiałeś, w końcu głowica zwalona. Co tam widziałeś? Nic nie widziałem i nie czułem. Palcem objechałem cylinder dookoła gładziutki jak pupcia niemowlaka. Żadnego progu, tys, nawet nagaru. Normalny cylinder. Przed włożeniem tłoka namotałem na patyk dość grubą ilość waty,...
Samochód jak w temacie silnik 1,2 16V rocznik 04. W aucie wymieniony kompletny rozrząd ( po zerwaniu paska ) głowica po remoncie . Złożone odpalone i . Po kilku minutach pracy zaczynają spadać wolne obroty. Komputer wskazuje na cewkę zapłonową ( wymieniona ) . Wymienione także świece zapłonowe . Szczelność kolektora ssącego sprawdzona na Samostart....
Witam serdecznie, Właśnie zdjąłem głowice przy mojej maszynie C-360 w celu wymiany uszczelek, bo mi dmuchało do chłodnicy, i przy okazji chciałbym sprawdzić szczelność płaszcza wodnego (czy to dmuchanie to oby nie pęknięta któraś głowica) i czy nie jest krzywa. Na forach piesze się, że jak krzywa głowica to splanować, ale ja mam pytanie - co to znaczy...
Spoko chłopaki, pewnie ta używana głowica krzywa jest, albo ma jakieś mikropęknięcia, choć wolałbym się mylić. Mam swoją starą sprawdzę ją na szczelność bo splanowana już jest. Jak się okaże, że jest do d. to mogę splanować ostatnio zakupioną używaną (mam możliwość za friko). Potem sprawdzę tą używkę na szczelność. Jak będę miał pewną głowicę i uszczelkę...
Do uruchomienia potrzeba: Paliwa> pompa paliwa, gaźnik( ustawić poziom w komorze pływakowej, wstępny skład mieszanki, wyczyścić dyszę wolnych obrotów, sprawdzić zawór iglicowy, zawór wolnych obrotów - jeśli jest.), sprawdzić szczelność gaźnik, podkładka, głowica (nie może ssać powietrza z pod gaźnika). Na koniec, można spróbować odpalać na samostarcie,...
Witam. postaraj się najpierw udać się na komputer i sprawdzic błędy, potem ustawić dobrze zapłon, potem sprawdzić cewke, kondensator, przewody, rozdzielacz, świece, wszytsko to w kierunku sprawności całego zapłonu. Następnie kiedy już to sprawdzwisz ukierunkuj się na rozrząd, szczelność uszczelek gaźnika, podstawy zespołu wtrysku, głowica /widać po...
https://obrazki.elektroda.pl/5547477500_... Witam na początku zaznacze że nie jestem żadnym mechanikiem i moja wiedza pochodzzi tylko z tego co przeczytam lub oglądne :) Posiadam Pasata B5 1.6 benzyna/gaz silnik jak w opisie AHL kupiłem ten samochód rok temu i wszystko było ok do czasu aż z rury nie zaczął pojawiać się biały...
Najpierw musisz wiedzieć jaki model jakiej marki jest Twoja bateria. Mnie to wygląda na krakowską Armaturę. Wtedy głowica Hansgrohe nie będzie pasowała. Pozostaje albo wymiana baterii albo zakup oryginalnej głowicy producenta przeznaczonej do Twojego modelu baterii. Ale zawsze odkręcanie i regulacja strumienia wody będzie przebiegała z pewnym oporem....
Cześć Wszystkim. Posiadam VW Caddy Skap 2008r; 2.0Tdi; 140HP; Kod Silnika BMM. Przebieg - 450tyś km. Olej, filtry - wymieniane regularnie co 10tyś km. Rozrząd, pompa wody itd co 80-90tyś. Zacznę od początku, możliwe że niektóre informacje mogą okazać się przydatne. Przy przebiegu 380tyś pojawił się świst/gwizd z pod maski oraz zapach spalin w kabinie....
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
U mnie po zdjęciu całej głowicy, trzymanej tym nagwintowanym wewnątrz pierścieniem, ukazuje się wystający trzpień, który otwiera/zamyka wewnętrzny zawór. Głowica tylko wciska lub zwalnia ten trzpień. Nie powinno kapać ale... części hydrauliczne tracą z czasem szczelność. Odkręcenie głowicy całkowicie otwiera wewnętrzny zawór, za którego szczelność nie...
Witam, kolego lukss poczytałem te twoje zmagania z tym silnikiem i :D , po takim wypadku powinno się rozmontować silnik i wykątować korbowody, czyli osie łba i stopy muszą być równoległe i leżeć w jednej płaszczyżnie, wał korbowy powinien zostać sprawdzony co do osiowości wszystkich wykorbień i podpór, oraz owalizacji tychże , tłoki i pierścienie czy...
Witam serdecznie wszystkich. Mam problem ze sprzęgłem przy sharanie 1.9TDi, 115kM, 2002r. Mianowicie, w aucie znajduje się koło dwumasowe. Wiadomo że w dwumasie znajduję się tarcza cierna która po jakimś czasie się zużywa. Auto sprowadziłem z niemiec w 2008 roku wszystko ładnie śmigało aż do czasu kiedy auto zaczęło przestawać przekazywać moc z silnika...
Głowica do remontu - zawory, prowadnice, popychacze, do sprawdzenia szczelność płaszcza głowicy, płaskość czoła, współosiowość mocowań wałka. Cały remont coś ok. 1,5 tys zł.
Sprawy się mają tak, jeżeli robi Ci się maź w płynie w chłodnicy, to koniecznie zrób test na spaliny, czy przypadkiem nie dostają się do płynu.,, Test na szczelność głowicy". Bo istnieje taka możliwość, że poszła uszczelka pod głowicą. Oczywiście lepiej jak by nie, ale sprawdź to. Tutaj na forum jeden kolega pisał o przeprowadzeniu próby ciśnieniowej,...
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wyczyściłem te filtry Ale szczelności zaworów w głowicy nie sprawdziłeś.
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Należy oddać do zakładu gdzie regenerują głowice i tam kompleksowo zrobią wszystko co potrzeba włącznie ze sprawdzeniem szczelności głowicy.
pisałem - szczelność kolektora ssącego z głowicą - sprawdzone?
sprawdzić szczelność głowica astra sprawdzić szczelność głowica nafta szczelność głowica
oznaczenie zasila lampa zespół zaparzający transformatory sieciowe toroidalne
epson stylus thomson aktualiacja
Uszkodzenia tablicy wieloczynnościowej przy zbyt dużym napięciu Schemat modułu PC5.04.20.300 pralki Amica - gdzie znaleźć?