Musisz sprawdzić ten czarny gdzie jest podłączony. Czy nie jest on podłączony przez przekaźnik do rozrusznika (zacisk 50),lub na wyjście z automatu rozrusznika(zacisk gruby )którym jest podłączona plecionka lub gruby przewód co wchodzi do rozrusznika. Bywa że automat rozrusznika ma dodatkowy zacisk konektorowy ,lub na śrubę M-5 lub M-6.
Prawa śruba do rozrusznika, lewa śruba z szerokim konektorem-akumulator ,alternator, wsuwka skośna sterowanie z stacyjki. Prosta wsuwka nie podłączona.P
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Dźwigania zmiany biegów załącza masą kolor brązowo/biały przekaźnik J207, ten przekaźnik steruje automatem rozrusznika.
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Można ale po co go omijać jak można naprawić usterkę. Jeżeli chcesz tak zrobić to pość przewód bezpośrednio ze stacyjki do rozrusznika ale pamiętaj żeby odpalać tylko na P lub N.
(at)Strumien swiadomosci swia Kolega napisał iż jak podaje napięcie na automat to kręci. Na tej podstawie sądzę iż moje rozwiązanie się sprawdzi jednak należy sprawdzić pod obciążeniem jakie napięcie jest sterujące i przede wszystkim czy automat wbija co słychać.
W tych autach był często problem z przewodem plusowym, topiło dię oczko na śrubie rozrusznika. Często do wymiany komplet, przewód i automat rozrusznika, bo wygrzane, wytopione. Wiązka dostępna w ASO, nawet nie taka bardzo droga, dokładnej ceny nie pamiętam. Ale to trzeba zweryfikować, sprawdzić.
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Czyli wnioskuję że poprostu ginię zasilanie na rozrusznik bo sterownik silnika jest masą dla przekaźników. Mówiąc podaj zasilanie na rozrusznik co masz na myśli i jak to ogarnąć, bo jeśli któraś z podanych info się sprawdzi to aż wyślę ci flaszkę kurierem hehe ;) Dodano po 8 Oto co znalazłem : Wyciągamy przekaźnik rozrusznika (znajduje się pod maską...
http://www.as-pl.com/u/TS22E8
pomimo regeneracji rozrusznika pozostaie juz tylko cewka przy automacie rozrusznika byc moze ona fiksuje
podjedż do mechanika niech ci sprawdzi rozrusznik po objawach które podajesz wygląda na automat walnięty .
Ja sprawdziłbym rozrusznik, mógł nie wycofać się bendix. Czy w sytuacji jak był zblokowany słychać było pracę włączania się automatu rozrusznika?
Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Na tym zdjęciu jest automat rozrusznika. Moim zdaniem powinieneś ten samochód powierzyć fachowcowi.
Podstawa jedna osoba załącza kluczyk w pozycje rozrusznika druga pod autem sprawdza czy dochodzi + do automatu rozrusznika (cienki kabel), jeśli prąd jest to pozostaje jeszcze sprawdzić czy jest + na grubym i czy jest dobrze dokręcony jeśli to jest wszystko to rozrusznik do regeneracji, jeśli prądu nie ma to trzeba szukać.
Problem może być w automacie rozrusznika czyli w włączniku elektromagnetycznym który ma za zadanie podać napięcie na uzwojenia rozrusznika o dużym prądzie (A) Najczęściej styki tego automatu się wypalają i nie za każdym razem następuje prawidłowy kontakt. Drugi problem jaki może występować to zły kontakt na końcówce kablowej przy automacie rozrusznika...
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
Witam Szczotki raczej nie, ale styki za elektromagnesem (w automacie rozrusznika). Pozdrawiam
Sam automat rozrusznika wystarczy.
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Czy sprawdzał kolega, sprawność przekaźnika rozrusznika?
Wiesz kolego,tak na początek to bym sprawdził tą wymienioną kostkę od stacyjki.Zdejmij ten plus z automatu rozrusznika,podłącz tam żarówkę 21 wat ,może też jakiś miernik napięcia równolegle ,zrób z 50 prób niby odpalenia -i wtedy będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Kolego Strumień ,dobrze piszesz -zawsze irytuje mnie tylko ignorancja czytających.
Obejrzuj masę silnika czy nie urwała się a najlepiej wyczyśc to samo z klemami ,ewentualnie automat rozrusznika nie łączy Opisz dokładniej co się dzieje
to jest taka mała puszeczka metalowa nad rozdzielaczem podnośnika, poprostu wyrzuc ją i przewód od stacyjki podłącz do przewodu który idzie to automatu rozrusznika
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Czerwony kabelek to nic innego jak sygnał ze stacyjki do rozrusznika. Musi być do niego podłączony w okolicach grubszego kabla przykręconego do automatu rozrusznika. Z góry prawdopodobnie nic nie zobaczysz.Potrzebny będzie do tego kanał.
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Jeżeli ten przewód będzie urwany ,lub skorodowany ,słabo łączył to tak może być jak piszą koledzy .Ważne by przewód do automatu rozrusznika miał dobre i pewne połączenie.
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
W TGA/TGL też często zawodzą. Oryginalna kostka droga nie jest.
Aby sprawdzić automat należy założyc rozrusznik do samochodu(lub połączyć go z akumulatorem kablami do pożyczania prądu) i zewrzeć np. śrubokrętem 2 śruby na automacie. silnik powinien zakręcić. Jeśli nie kręci to wina jest rozrusznika. Jeśli kręci to nalezy przewodem (może byc dość cienki) podać + z akumulatora do konektorka na automacie. Jeśli nie...
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Dupkę rozrusznika możesz wyjąć i ocenić co się dzieje. Regeneracja automatu oprócz czyszczenia śrub wymaga części zamiennych oraz wprawy (automat jest zakuwany). Możesz też podać napięcie na wyjście automatu - jeżeli rozrusznik zakręci to masz automat do kitu, jeżeli nie to szczotki. Do roboty.
Sprawdziłeś chociaż czy dochodzi napięcie na automat przy rozruszniku. Sprawdziłaś, to kobieta.
Z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, rozrusznik znajdziesz np na allegro. Również najgrubszy przewód z plusowej klemy zaprowadzi Cię do automatu/elektromagnesu rozrusznika. Jego właśnie nie bij... [url=http://daewooforum.pl/temat66764.ht... i konserwacja rozrusznika trzeba się zarejestrować, ktoś to zrobił, możesz i TY. Łatwo bez kanału nie...
Takie coś kiedyś znalazłem.
Na wyjściu C pojawia się napięcie około 8.5 V z podłączonym automatem rozrusznika, bez podłonczenego około 10 V. Świeca żarowa też jest podłączona. No skoro wychodzi napięcie na automat rozrusznika to powinień startować a właśnie niechce. Dodano po 2 Na wyjściu C pojawia się napięcie około 8.5 V z podłączonym automatem rozrusznika, bez podłonczenego...
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Witam, odgrzewam temat, pojazd jak wyżej (A170 CDI AUDTOMAT). Mój rozrusznik nic się nie odzywa, kontrolki nie przygasają (przy próbie uruchomienia silnika), na krótko rozrusznik kręci a auto odpala (po uprzednim włączeniu zapłonu). Przy próbie uruchomienia silnika przy dźwigni w położeniu P lub N słychać delikatne pyknięcie (prawdopodobnie przekaźnik)....
Witam Ostatnio mój wladimiriec z oryginalnym rozrusznikiem przestał kręcić ze stacyjki. Wymieniony automat rozrusznika, wymieniony akumulator- naladowany na ful . Przekręcam rozruch i słychać tylko cykanie po przekręceniu na rozruch pojawia się prad na włączniku elektromagnesu i wyrzuca go ale nie kreci. A jak złącze dwa grube przewody to rozrusznik...
Witam wszystkich, od jakiegos czasu zastanawia mnie fakt stosunkowo slabego krecenia rozrusznika w aucie. Mam nowiutki akumulator, jednak mimo to w czasie rozruchu rozrusznik sprawia wrazenie "za slabego" kreci ale ociezale. Slyszalem, ze istnieje mozliwosc jakiegos zwarcia w rozruszniku, czy da sie to jakos sprawdzic samemu? Czy raczej czeka mnie wizyta...
Witam Mam quada 110 automat i mam taki problem,że rozrusznik nie da rady przełamać kompresji,a jak odkręce świece to kręci jak szalony a jak włoże świece to nie da rady. Dodam jeszcze że wczoraj przez pare godzin silnik krecił normalnie i nawet 2 razy zagadał jak podlałem pod świece troche benzyny. Prosze o pomoc i Pozdrawiam
Witam, Mam problem z moim fiatem bo wyjąłem już rozrusznik i sprawdziłem go na krótki i ładnie pieknie pracuje... ale w samochodzie nic.. czasami puknie ale nic nie kreci. O co chodzi?
Witam. Mam problem z 4-letnim Solo by Alko T22, a mianowicie nie kręci rozrusznik. Po podaniu plusa bezpośrednio z akumulatora na cienki przewód na automacie rozrusznika, odpala. Blokada w fotelu usunięta. Pozostaje blokada przy hamulcu i stacyjka. Jak to sprawdzić? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Proszę o rade. Niemożna odpalic silnika, rozrusznik kreci ale podczas tego krecenia słychac ze odzywa sie jakiś przekaznik, co to może byc?? akumulator jest ok.
Witam, kolejnym problemem w moim sprzęcie jest odpalanie z rozrusznika, gdyż nie mam kopki. Przekaźnik rozrusznika sprawny, gdy odpiąłem kostkę 2 pinową od niego z włącznika rozrusznika napięcie po naciśnięciu hamulca V , guzik od rozrusznika i zabezpieczenie na hamulcu mają przejście, co jeszcze może być nie tak?
witam wszystkich,koledzy proszę o pomoc,nie mam już bladego pojęcia co jest,na zimno rkęci jak trzeba ale gdy się zagrzeje w tedy kontrolki przygasaja i nici z odpalania,ale gdy dotknę dwóch śrób na automacie i delikatnie się przekręci w tedy kręci normalnie z kluczyka,wymianiałem już 3 rozruszniki i to samo,wymianiałem też szczotki,pbczyszczalem wszystko...
Witam, mam problem z rozrusznikiem JUBANA, nie chce odpalać z przycisku. Raz na jakiś czas uda się go odpalić ale sporadycznie, a na ostro (na śrubokręt) zapala.
automat rozrusznik rozrusznik automat ipconfig sprawdzi automat
odblokowanie freebird linux kompilacja edifier głośnik r2600
zmywarka haier przecinarka plazmowa
Radiowe wodomierze Apator - opinie i analiza Jak rozebrać żelazko Philips Azur Performer Plus?