A jakie masz objawy że trzeba do sterownika zajrzeć ? rozumiem że przycisk już wymieniany był ? i sprawdzone że obudowy serwo przy zaciskach nie są pęknięte ?
Tak od bidy 0,8 bara.Ale wątpię by to było podciśnienie skoro po odpaleniu działa dobrze.Można by jeszcze zaworek na serwie sprawdzić.
Króciec to jest to co wystaje z pompy podciśnieniowej i na to jest założony wężyk łączący pompę z serwo.
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Lepiej ją zostaw, bo może pęknąć mocowanie. Po prostu wykręć i wkręć w nowe serwo.
W B3 masz miejsca na grodzi od groma! Poświeć latarką to znajdziesz gumowe przelotki które należy tylko naciąć na krzyż nożem do tapet i przeciągasz kabel jak Ci tam pasuje , ba nawet można go przecisnąć z główną wiązką kabli idąca do kabiny (obok serwo hamulca) .
Sprawdź na wtyczce omomierzem czy wtrysk ma przejście. wysłałem na PW wiadomość a sprawdzić na wtyczce, cze na wtrysku? AAA Nie dodałem,że ostatnio na gazie gaśnie przy wolnych obrotach- ale to chyba serwo(wężyk), bo jak pompuje pedał hamulca to obroty trzyma.
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
Zobacz to: https://www.youtube.com/watch?v=gCkw-eTT... podobny problem. Równie dobrze może być sama pompa ,serwo, przelotka gumowa itd.
1 raz odpowietrzyłem cały uklad- pedał dalej miekki nie rośnie. 2 raz odpowietrzyłem po wymianie pompy ABS dalej to samo. 3 raz po wymianie pompy hamulcowej dalej to samo. 4 raz po rozłożeniu i złożeniu zaciskow i dalej to samo. Odpowietrzałem na różne sposoby. Samą pompe jak i przez odpowietrzniki w zaciskach. Dalej hamulec tylko zwalnia samochód,...
Jak zwykle nie ma kodu.Ale na oko to pewnie AWX. Pompa na głowicy do sprawdzenia. To co do puszczania paliwa i hamulca.Bo wyrabia się króciec w aluminium.Choć może być i serwo kto to wie. A gumki na pompkach jak wymieniał to ocenił chociaż gniazda?Po co.
Hamulce i serwo zasilane są tym samym podcisnieniem co steruje turbiną EGR i klapą gaszącą. Nieszczelnosc w ukladzie moze miec wplyw na pozotale systemy. Mierzyles wartosc podcisnienia na wyjściu pompy vacu ( z instalacja i bez - samo serwo)? To moze dac ci podpowiedz co do problemow z hamulcem. Jak jest nieszczelnosc to muszisz ją zlokalizowac. Sprawdź...
No a może samo serwo jak mowisz ze pedał twardy nie chce głupot gadać ale może byc kiedy płyn wymieniałes ostatni raz też traci swoje właściwości po pewnym czasie
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
po 1 czy założone serwo nie było zardzewiałe w środku jeżeli tak to jest uwalone na 100% miałem kilka przypadków... PASSAT B5 POLO 6n i GOLF II po 2 zaciski czy na prowadnicach chodzą lekko po 3 cylinderki sprawdzić mało prawdopodobne ale zawsze jeżeli to wszystko hula to pompa jest uwalona na 99%
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
ok dzięki, przed sprawdzeniem serwa odłączyłem czujnik świateł STOP (wymieniony miesiąc temu na nowy) i o dziwo objawy ustąpiły. Zamówiłem nowy czujnik i jutro mam zamiar go wymienić. Mam nadzieje że to on jest winny, jeżeli nie to biorę się za serwo. Dam znać czy pomogło...
Popychacz pompy hamulcowej jest elementem serwa, Powodzenia !!!
Serwo?
Błędy czujników hamulca i ciśnienia pojawiają się wtedy gdy np bez wciśniętego hamulca (sygnału z czujnika na pedale) wzrośnie ciśnienie w układzie pow. pewnej granicy. Więc to że np pokazuje błąd czujnika ciśnienia wcale nie oznacza że to jego wina i tak samo z czujnikiem na pedale. Po prostu ma niezgodność. Ale skoro blokuje Ci koła to najpewniej...
podstawka pod wtryskiem sprawdzona jest szczelna, ale mam coś takiego na biegu jałowym jak wcisnę hamulec to lekko falują mi obroty na benzynie i na gazie czy tak powinno być ? może gdzieś czsem przez serwo robi się jakaś nieszczelnośc. sprawdziłem też wszyskie styki elektryczne idące do komputera i wszędzie jest przejście. czyli wszysko wskazuje na...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Pompa ABS. Nadal jest w niej powietrze. I żadne odpowietrzanie klasyczne nie pomoże w tej sytuacji. Ja to juz 2 razy odwietrzałem maszynką do tego nie "nogą". Przepompowane około 1-1.5 litrów płynu ale jeszcze sprawdzę bo ostatnio też byłem pewnien ze odpowietrzone już a powietrze było jak pisałem i to duzo. Dodano po 2 Spróbuj podjechać na odcinek...
Ponownie wyreguluj pedał, tak aby nie paliły się stopy i odpowietrz hamulce bez włączonej stacyjki.
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo.
Witam Czy regulował ktoś wysokość pedał hamulca w VW Passat 2002 r 1.9 TDI. Po wymianie serwa hamulec jest nieco wyżej niż wcześniej co jest utrudnieniem podczas jazdy ponieważ nie jest on w jednej lini ze sprzęgłem i daleko wyżej niż pedał hamulca. Zmiana nogi z gazu na hamulec jest utrudnieniem ponieważ jest długi i nie komfortowy ruch nogi podczas...
Prawdopodobnie zamarzło serwo, często zdarza się że dostaje się woda
Niestety, pomimo usilnych prób naprawy hamulca, pompa, ABS i komp sterujący poszły na emeryturę... Założyłem zwykłe serwo i pompę od passata i działa. Dziękuję wszystkim, temat zamknięty.
Ale hamulce ostre? Jak twarde to serwo nie pracuje. Pompka podcisnienia lub akumulator podcisnienia jak wezyki wszystkie sprawdzales.
Witam mam podobny problem który był już tu poruszany. Mianowicie podczas jazdy nagle hamulce zaczęły same hamować, gdy auto stanęło zapaliły się ABS i ESP. Po zgaszeniu silnika odczekaniu chwili odblokowaly sie. Po tygodniu znów to sam ale już nie puściły, odpiłem ABS odpowietrzyłem serwo po chwili hamulce puściły, no ale wiadomo problem dosyć uciążliwy....
To syczenie wydobywa się z węża prowadzącego z pokrywy zaworów do kolektora ssącego. jest tam taki trójnik z odejściem na serwo hamulców. W trójniku tym jest takie przewężenie które zapycha się od nagaru . Sprawdź i wyczyść. Dodatkowo w pokrywie zaworów w miejscu odpowietrzenia silnika (część odmy) znajduje się okrągły element który ma cztery wyjścia...
Pęknięty przewód pomiędzy serwem a pompą .Dlatego podczas cofania ponieważ silnik pracując na poduszkach odsuwa się od serwa tym samym powiększa się szczelina pęknięcia.
Witam.Zawsze tak jest.Naciś na pedał hamulca i uruchom silnik a pedał hamulca wpadnie nawet o 1-2 cm.Serwo wspomaga nacisk stopy. Pozdrawiam.Andrzej.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Passaty też miały kiedyś to mniejsze serwo a później nastąpiła zmiana i miały montowane to większe, więc myślę że śmiało można je zastosować. To większe teoretycznie powinno być lepsze gdyż ma większą średnicę i przy tym samym podciśnieniu daje większą siłę - czyli bardziej czułe hamulce. Pozdrawiam. PS. A Pan Błażej taki ostry...
Tak w kombinowali że jak ręczny elektryczny nie będzie działał to nie pojedziesz. Nie waliło ono błędu? Trzeba cofnąć oba zaciski prze kompa obd..... Trzeba skasować błędy Zrobić Adaptacje nastaw. Sprwadzic moduł skanerem dopiero potem naciskać guziczek. Te zaciski są tak zrobione że siada w nich zębatka lbo jakieś plastik i po zawodach. Zawsze 2 serwa...
Przypuszczam, że układ hamulcowy został niewłaściwie odpowietrzony. Auto z ABS-em należy nieco inaczej odpowietrzać - na forum są informacje. Dziwne, że zaciski po regeneracji a klocki "trzymają". Czy po podniesieniu kół (na zimno) koła lekko się obracają. Może lekko trzymają klocki i podczas jazdy grzeją się tarcze, następnie płyn hamulcowy po zagotowaniu...
witam wyskakują mi błędy 00778,00810 to jest od pompy abs sprawdzałem na kilku programach cały czas jest to samo brak kodowania pompy abs wymieniłem już całe serwo z pompą hamulce igła ,no i z lampą 014042,02656,02657,01539,02234
Wtyczka sterownika jest 35 pin czy 55? Dodano po 10 Odnośnie nieskutecznego hamulca, czyli twardego pedału, to sprawdź działanie serwa i pompy podciśnieniowej - opis sposobu sprawdzenia znajdziesz również w internecie. Kolego najprawdopodobniej tam siedzi teves MKII - tam nie ma serwa. Jest to nadciśnieniowy układ.
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
W passatach B3 nie wszystkie typy mają typowe serwo do wspomagania i uszkodzenie systemu może powodowac twardy pedał i słabe hamulce .Nie znam dokładnie nazwy tego typu ABS ,jak potrzebne to jutro zerknę,a nawet fotkę mogę wstawic.Mam coś takiego na regale w magazynie.
Mechanik sprawdzal. Zapytal mnie o szum w przedniej czesci auta, odpowiedzialem ze czasem szumi i przestaje jak wciskam pedal hamulca to odrazu sie domyslil ze to serwo. Podlaczyl kompa i bylo wszystko jasne(dla mechanika). W piatek wymiana wiec sie okaze.
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Sprawdz wszystkie weżyki podcsnienia czy jakis niejest przetarty lub ieszczelny,Czy przypadkiem niesłychac syczenia podczas pracy lub zaraz po zgazeniu silnika? Dodano po 3 a sprawdz jedna zecz.usiadz na miejscu kierowcy wcisnij pedal hamulca i trzymaj go dosc mocno.ciagle trzymajc odpal silnk.jesli pedal hamulca wcisna sie dalej to ok a jak nie to...
Serwa nie podejrzewałem gdyż hamulce hamują perfekcyjnie, nawet nie zwracałem uwagi na to, że, obroty spadają podczas hamowania. Raz na postoju nawet udusiłem silnik, obroty było 850obr, i mocno nacisnąłem kilka razy i silnik zgasł. Ale jak nacisnę raz i trzymam to obroty spadną ale zaraz się podniosą do 850. Natomiast jak silnik jest zimny ma obroty...
Moim zdaniem skoro usterka wskakuje po zadziałaniu ESP i przewód nie jest zapchany (a w przypadkach 1/100 potrafiły się rozwarstwić i zapchać układ)-to przyczyna na 99% to pompa ABS-druga pompa którą wkładałeś skąd była? Może jakaś niesprawna używka z allegro? Mój przypadek był dokładnie taki sam.Mechanik wymieniał nawet serwo(zupełnie niepotrzebnie)...
Witam. Problem powrócił mimo chwilowego rozwiązania sprawy. Cała historia zaczęła się od wymiany klocków hamulcowych. Po cofnięciu tłoczków hamulcowych płyn hamulcowy wyskoczył ponad poziom i przy hamowaniu auto zaczęło falować. Spuściłem trochę płynu hamulcowego, ale problem nie zniknął. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd pierwszej sondy. Sonda została...
DNOSD293 DNOSD274 To zdecydujcie się panowie ;) Ale w sumie gdzieś tu w okolicy podobno zajmują się u mnie wtryskami, więc myślę, że założą te odpowiednie i wyregulują jak trzeba. Jakieś przybliżone koszta takiej usługi panowie znacie ? Wracając jeszcze do góry tematu, dokręciłem lekko pokrywę zaworów, zobaczymy jaki będzie skutek. W najbliższym czasie...
Witam, posiadam VW Golf II, rocznik 1991/92 wersja function z silnikiem 1.6 75KM benzyna+LPG. Problem dotyczy hamulców, napiszę od początku by było jasno: hamulce były dobre, w sierpniu zeszłego roku zupełnie nagle puściły (nie wiem jakim cudem dojechałem do domu bez hamulców), mechanik wymienił przewody hamulcowe bo się rozleciały, zalał płynem bo...
sprawdzić serwo hamulca sprawdzi serwo hamulca passat serwo hamulca
algebra boola kapilara sprężarka ocieplenie drzwi
samsung ue32d5500 samsung ue32d5500
Volvo FH EBS U115887 – brak komunikacji z DACU, diagnostyka CAN, objawy, naprawa Disable Demo Mode on Electrolux EOB68200 X Oven