Nie wyobrażam sobie jak może nie reagować na regulacje. Jakaś reakcja musi być. Może być sytuacja, że nie daje się ustawić poprawnie ale że nie reaguje to coś nie halo. Sprawdź dół na szczelność.
Ten sam problem dotyczy MS 181 i MS 211 to bliźniacze konstrukcje - wiem bo prowadzę serwis STIHL. Ustawienia fabryczne gaźnika tzn? W tych modelach często do wymiany jest zestaw tłoka pompy w gaźniku. Wiąże się to z rozebraniem osi gaźnika i wymycia kanału w którym pracuje. Ogólnie same części tzn. membrany + tłoczek kosztują połowę gaźnika. Jak kolega...
I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Poszukuje wartości ciśnienia / podciśnienia do sprawdzania szczelności skrzyni korbowej pilarki spalinowej. Oraz czasu przez jaki powinno się takie podciśnienie utrzymać?
Do sprawdzenia wężyk paliwa, uszczelniacze walu, szczelność połączenia gaźnik - cylinder.
Dlatego przy takich remontach winno się łożyska wymieniać również na nowe. Bo nowy uszczelniacz zostanie wybity poprzez luzy starych łożysk. Sprawdzałeś czy gaźnik trzyma szczelność? Listki membrany pompującej nie powyginane? Membrana nad zaworkiem iglicowym powinna pracować i mieć skok. Do sprawdzenia łącznik/króciec gaźnika. Jak nie będzie dobrego...
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
Witam Tak masz rację jest to gaźnik firmy Walbro. Czyli jak przyłożę suwmiarkę do gaźnika to blaszka powinna dotykać suwmiarki i dzięki temu być równo z korpusem gaźnika?. Powiedz mi Arturo 2773 czy może być tak że za duża dawka paliwa którą aktualnie na pewno jest podawana bo silnik pali paliwo jak smok:-) może mieć powiązanie z tym że na zimnym silniku...
Na początek, czyszczenie i regulacja gaźnika, potem szczelność na wale i połączenia, gaźnik cylinder.
Trzeba sprawdzić szczelność gaźnika. Gaźnik to nie tylko membrany. Może koś z fachowców się wypowie na ten temat, ja nie znam się zbyt dobrze. :D
brzeszczotem nacinasz je w poprzek na łepku aby zrobiło się miejsce na płaski śrubokręt i tyle. I możesz już regulować gaźnik śrubokrętem Kolega chce psuć czy naprawiać? Ja polecam dobrać odpowiedniej średnicy długi kołek plastikowy by na śrubę regulacyjna nachodził na ścisk i po przekręceniu kręcił śrubę regulacyjną u mnie taki patent zdaje egzamin...
Witam.Dołożę i ja swoje trzy grosze do rad kolegów.Sprawdź jej szczelność,jeśli trzeba to wymień simeringi.Raczej do znalezienia według rozmiaru..Druga sprawa szczelność połączenia gaźnik cylinder.Te pilarki mają z tym częsty problem.Sprawa trzecia,sprawdź czy w króćcu doprowadzającym paliwo znajduje się taka mała sprężynka i gumowy krąźek..Nie wiem...
Silnik suchy po obu stronach wału, pali łatwo, obroty trzyma, uszczelniacze można wykluczyć. Faktycznie sprawdziłeś szczelność silnika okiem :) Coś źle złożyłeś.
Czy istnieje jakiś prosty sposób sprawdzenia szczelności kanału impulsowego ? Jutro przyjrzę się tej iglicy, powoli zaczynam mieć tej pilarki dosyć. Czy w tym kanale jest ciśnienie czy podciśnienie ? czy naprzemian
Jeśli masz luzy na wale, zwłaszcza poprzeczne, to możliwe że uszczelniacze nie dają rady utrzymać szczelności. Pytanie jak duże te luzy i jak stare uszczelniacze.
Witam, sprawdź na początek układ zasilania. Filtr paliwa,wężyki, gaźnik i membrany, połączenie gaźnika z cylindrem. Gaźnik dokładnie umyj, wykręcając śruby regulacyjne. Jeśli to nie pomoże sprawdź szczelność silnika, tłok i cylinder. Może być przegrzany łub przytarty silnik.
Jakoś za każdym razem poleruje papierkiem w pilarkach, podczas badania na szczelność gaźnika, zawsze jest ok. Jak dla mnie może i pastą, ale nie raz się na paście przejechałem. A jak użyje P 2000, to może trzonek w młotku nie pęknie.
Jeśli tam jest oryginał Walbro, jak widzę na zdjęciu to nie powinno być kłopotów z membranami. Podejrzanie wygląda mi wystająca część membrany pompującej. Nie jest czasem zamontowana na odwrót z uszczelką? Jeśli membrana pompująca jest z mylaru lub z materiału gumowego, to nie powinno być problemu. Problem stwarzają membrany z chińskich zestawów naprawczych...
Cześć, pilarka ciężko odpalała w związku z czym zacząłem przegląd od gaźnika. Sprawdziłem szczelność podając 0,5 bara na przewód zasilania paliwa, okazało się że przepuszczał w bardzo niewielkim stopniu spod wieczka od membrany pompy i z kanału impulsowego oraz od środka spod śruby którą przykręcana się wieczko membrany pompującej. Oczywiście wymieniłem...
Uszczelniacze wału mogą być przekoszone i wtedy będzie nieszczelność. Brak szczelności skrzyni korbowej to brak możliwości wytworzenia podciśnienia i przez to brak możliwości zasysania do niej paliwa a to daje właśnie takie objawy jak napisałeś.
Podłóż podkładki pod te śruby,ale jak miałeś taki luz to możliwe,że już nie masz szczelności cylinder/miska. Trzeba to rozebrać i uszczelnić.
Praca pilarki wskazuje na łapanie lewego powietrza, bądź nie podawanie paliwa, jeśli faluje obrotami raz się podnoszą raz zmniejszają to sama regulacja tutaj nie pomoże bo będziesz musiał regulować co kilkanaście minut cięcia. Proponuję wyczyścić porządnie gaźnik, oraz sprawdzić stan membran również połączenie gaźnik cylinder oraz kanał impulsowy, wszystkie...
Sprawdź połączenie między gaźnikiem i cylindrem oraz między karterami, na ciepłym lubi tam występować lewe powietrze. Ale objaw słabnięcia na ciepłym może świadczyć o 4 awariach. Zaciera się tłok, siada gaźnik. Samo czyszczenie rzadko kiedy daje efekt, należy wymienić membrany. Poza tym objaw słabnięcia na ciepłym to padająca świeca albo cewka zapłonowa....
Proponuję zacząć tak jak ja zaczynam z pilarką z takimi objawami. Pierwsze, sprawdzenie stanu filtra paliwowego (łącznie z wydmuchaniem go), wylewam paliwo po czym tankuje go świeżym, podmianka świecy na napewno sprawną, później badam szczelność maszyny, od razu ta próba pozwala na sprawdzenie czy pilarka nie jest zatarta, jeśli maszyna jest szczelna...
Gdyby tak pomierzyć szczelność na rozgrzanym silniku? Czasami, moduł ulega uszkodzeniu, polegającym na przestawieniu zapłonu. Jednym z objawów, są wysokie obroty.
Nie wiem jaki przewód impulsowy. Tak założone nowe uszczelniacze i łożyska. Tzn chodzi mi o szczelność silnika. Nie trzyma pompujemy do 0,5 i szybko spada.
W serwisie na pewno sprawdzili szczelność silnika więc misa korbowa odpada, a moim skromnym zdaniem wina tkwi w tulejce pod gaźnik lub łączniku gumowym, jeszcze mogą być membrany gaźnika. Ale oczywiści jeśli była sprawdzona szczelność silnika. Są też świece które dostają głupawki, albo jest duża przerwa na module. Częstym powodem gaśnięcia na biegu...
Chodzi o gumowe łączniki, które są pokazane na rysunku. Sprawdź szczelność połączeń. Tak samo uszczelki gaźnika i tej pod cylindrem. http://obrazki.elektroda.pl/8122518900_1...
sprawdzałem dzisiaj szczelność jak na yotube włożyłem do wody podałem 0.5bara i tylko czasami bulka jest na tej dziurce na pokrywce z czarną membraną Tak ale może być membrana uszkodzona i nie pompuje paliwa. A to jest 90% uszkodzeń. Z ciekawości bo teraz pokazałeś ładne zdjęcia gaźnika - tę stronę co wskazałem - tam bardzo podobne gaźniki są. Więc...
Jeśli po włączeniu hamulca na wolnych obrotach silnik gaśnie znaczy że sprzęgło jest rozprężone i kręci bębnem. 1.za wysokie obroty biegu jałowego. 2.zbyt uboga mieszanka wolnych obrotów bądź nie szczelności silnika przez co wolne obroty są znacznie podwyższone nie dajace się wyregulować, kręci się łańcuch. 3.uszkodzona/urwana któraś ze sprężyn, bądź...
Witam ponownie, dokonałem pewnego odkrycia, moim zdanie bardzo istotnego w kwestii problemów w regulacji obrotów na biegu jałowym. Ja szczególnie skupiłem się na badaniu szczelności komory korbowej na nadciśnienie i podciśnienie a także samego gaźnika również na nadciśnienie i podciśnienie. W obydwu wypadkach szczelność super, wskazówka stała jak wryta...
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
Jeśli pilarka nie reaguje na regulację wolnych obrotów biegu jałowego i kręci łańcuchem to znaczy iż ma zbyt ubogą mieszankę ''L'' bądź zasysa lewe powietrze, proponuję sprawdzić szczelność wszystkich złączek, czułe ucho pozna pracę silnika jego taktowanie tzn. mieszankę, sprężyny sprzęgła mogą być wyciągnięte, lecz nie należy wykluczać gaźnika samo...
Oryginalne tłoki mają średnicę 41mm, kiedyś montowane były mniejsze średnice, porównywałem kompletne zamienniki na 2 pierścienie z oryginałem i jest wszystko tak samo, w dodatku montowane zamienniki dłużej działały niż oryginalny, nie jest to tylko moja opinia. Jeśli pilarka odpala i gładko równo pracuje na obrotach biegu jałowego to w żadnym bądź razie...
Podstawa to sprawdzić szczelność skrzyni korbowej. Można odkręcić sprzęgło i sprawdzić stan uszczelniacza, często widać gołym okiem, że jest w kiepskim stanie. Można w ciemno wymieniać, ale to nie o to chodzi żeby zgadywać.
Co robić żeby dobrze odpalała? Pierwsze co trzeba zrobić to porządnie wyregulować gaźnik, nie mam tutaj na myśli regulacji na oko (coś nie działa to wkręcę lub odkręcę śrubkę), trzeba wyregulować tak jak należy. Wiem, że to już było opisywane setki razy ;) odpalamy pilarkę śrubkę L wkręcamy do momentu aż pilarka będzie pracować nierówno z tendencją...
witam nie wiem jak mierzyłeś ale 4 atm to chyba trochę za mało . powiem tak 8 atm to silnik trup więc może gdzieś sie rozszczelnił . Pozdrawiam Pilarka to nie samochód, ile można wymagać od silnika z jednym pierścieniem uszczelniającym. Takie mierzenie daje różne wyniki w zależności od siły z jaką pociągniemy za sznurek. Szczelność takich silników...
Jeżeli uszczelniacze są zabezpieczone przed wypadnięciem to nie ma problemu, ale jeśli nie są zabezpieczone przed wypadnięciem i zostały posmarowane smarem lub zamontowane na tłuste od oleju gniazda, to będą miały szanse wystrzelić ze swojego miejsca podczas pracy. Raz mierzyłem szczelność komory korbowej silnika, to w ten sposób zamontowane uszczelniacze...
1. Wlej świeżego paliwa. 2. Sprawdź szczelność skrzynki korbowej - uszczelniacze wału oraz króciec ssący jeśli są nieszczelności silnik dwusuwowy nie zaciągnie mieszanki do skrzyni korbowej ponieważ jest brak zasysania. 3. Zapchany gaźnik osadami zalegającej mieszanki z olejem wyczyścić na myjce. Jeśli pilarka działała przed postojem to wykluczam brak...
Witam, mam problem z chińską pilarką która gaśnie natychmiast po odpaleniu. Słabo ssała więc wymieniłem uszczelniacze wału teraz jest ok. Sprężanie jest więc regulowałem gaźnik co nie dało skutku wiec wsadziłem od sprawnej piły NAC (identyczny). Piła zachowywała się tak samo więc wymieniłem paliwo na nowe potem świece potem cewkę zapłonową sprawdzałem...
dałęm trochę paliwa na święcę odpaliła wkręciła się na max obroty i zgasła i później już nie odpaliła To że, po wlaniu paliwa bezpośrednio do cylindra, pilarka wchodzi na wysokie obroty i gaśnie to normalne. Wina leży tylko w układzie zasilania paliwem, czyli gaźnik, filtr, paliwa, wężyk paliwowy, szczelność połączenia gaźnik - cylinder, po prostu...
Sprężynki się nie skraca, najwyżej podgina dźwignię zaworka. Wymontowałem ze starego gaźnika i skróciłem, ok założę tą oryginalną. Membrany w jakim są stanie? Gaźnik ma rok, kupiłem go około rok temu oryginalny wallbro za 140zl. Wężyk paliwowy nie jest gdzieś nieszczelny? Nie ponieważ jak pompuje paliwo pompką ręczną to nie wycieka nigdzie z wężyka....
109 dolmara to bardzo dobra pilarka i bez przyczyny nie gaśnie w czasie pracy! Sam mam w swojej kolekcji dolmary 115 i 119. Zacznij szukanie przyczyny od obejrzenia stanu tłoka ( czy nie jest przytarta ) i stanu szczelności..... (Jeżeli jest przytarta lub nieszczelna to będziesz miał zawsze klopoty z uruchomieniem) pozdro Sławek
Co byście doradzili w takiej sytuacji? Wiec taka była moja rada Czytaj uważnie, gaźnik podczas kręcenia śrubą L wogóle nie reaguje a powinien. Staram się czytać uważnie w pierwszym poście nie napisałeś którą śruba regulujesz, może Ty pomyśl co piszesz. Ale nie o to chodzi na forum. Jeśli czujesz się na siłach to pewnie rozbieraj i czyść gaźnik sprawdź...
O ile pilarka ma w dobrym stanie tłok i cylinder może być brudny gaźnik i sztywne już uszczelniacze wału. Warto wymienić filtr paliwa i sprawdzić łącznik gaźnika oraz przewód impulsowy czy jest szczelny. Tak się składa że mam identyczny model pilarki. Był brudny gaźnik (zaklejone sitko) i jeden z uszczelniaczy wału sztywny spękany pilarka na pełnym...
Mało danych. Tripus to producent, IP54 to klasa szczelności. Poszukaj na stronie [url=http://www.tripus.pl/]producenta, google działają. B.T.W. co ma wspólnego wyłącznik z momentem rozruchowym silnika???
Kolega hevet2 zamiast próbować pomóc w rozwiązaniu problemu, zarzuca niewiedzę pomagającym. Zasada działania silnika dwusuwowego i gaźnika są takie same w pilarce ms180 i ms181, czyż nie tak? A jak nazwać człowieka który reguluje gaźniki których się nie reguluje? W czym jesteś w stanie pomóc? poza napisaniem bezsensownych postów? Widziałeś chociaż...
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
Witam , mam pytanie jakie są różnice pomiędzy cylindrami oryginalnymi a zamiennikami , chodzi mi o; -trwałość -szczelność (kompresja silnika) -wykonanie oraz o to czy wszystkie zamienniki są marnej jakości wykonania itp. Proszę o odpowiedzi na ten temat ponieważ nie wiadomo do końca czy opłaca się kupować takie części. Oraz mam takie pytanie , czy ten...
Witam serdecznie. Mam problem z pilarką NAC SPS01-45. Mianowicie ostatnio zauważyłem, że piła po przechyleniu na prawą lub lewą stronę zwiększa wolne obroty, więc wymieniłem uszczelniacze wału korbowego, przy wymianie zobaczyłem że jest luz na łożyskach wału, wał lata do przodu i do tyłu, po czym wszystko złożyłem, odpaliłem piłę wyregulowałem gaźnik...
szczelność przepustnica sprawdzić check sprawdzić szczelność sprawdzić szczelność dolot
tester lampa nixie redox schemat suszarka edh97981w
monitor samsung monitor samsung
Błąd A13 w zmywarce Indesit DFP5731 - przyczyny i rozwiązania Co to jest k164ŁA8? Wyjaśnienie kodu HTML i układu scalonego