Potzrebuje rowniez schemat instalacji elektrycznej do Sprintera !!
Masz wywaloną połowę tablicy błędów wraz z dpf.
F-ma TOMCAR tel.061-819-54-19 cena brutto 18 000.ca.
Proszę poczytać, ogólny błąd https://fault-code.com/p0087/
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Wiązka sprawdzona ,błąd można wykasowac,po wykasowaniu na postoju błąd się nie pojawia ale wystarczy kawałek ruszyć i wskakuje ponownie.
Temat rozwiązany pomógł oryginalny komp z dostępem online.
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
W kodowaniu scn można wyłączyć diagnozę żarówek. Wtedy świeci wszystko żarówka i LED, bez błędów na liczniku.
Tak jak w temacie. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce odcina całą elektrykę ale silnik działa. Czasami trzeba go zgasić i odpalić ponownie aby załączyło mu elektrykę. Czy wie ktoś gdzie może leżeć problem? Na podpiętym komputerze nie wykazuje żadnych błędów
standardowy start error w sprinterach ,immobox do zrobienia ,błędów nie będzie bo nie rozpoznaje klucza , a to jest normalne działanie immoboxa.
Witam, Sprinter 416 stara buda, 2.7CDI 2004r. tak było testowane autocom, błędów brak.
Podałem jedną z możliwych przyczyn, ale rocznik 2012 był już zdecydowanie wolny od tej wady.
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Może podaj nr. tych błędów.
Tak się składa że właśnie szukam roboty, szczerze jest w tym roku trudno. Do tego koniec roku i lekki zastój w branży zrobiły swoje. Potencjalni pracodawcy są bardzo ostrożni w tym roku. 2 lata temu szukałem pracy 15min, wysłałem 3cv przez internet i na zajutrz przebierałem w ofertach. Wątek główny: Sprinter-> błąd lampki oświetlenia wnętrza-> uszkodzony...
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
No a gdzie diagnostyka? Dedykowanym testerem masz możliwość podejrzenia "zamrożonej ramki" z chwilowymi parametrami pracy silnika. Trzeba tylko kogoś, kto umie to zinterpretować, a nie podłączyć tylko interfejs uniwersalny i sczytać kody błędów.
Mercedes Sprinter wyrzucił kilka błędów ad blue. Wg mnie problem powinien zginąć po wymianie czujnika nox? Mam rację czy się mylę, a jesli się myle to jak bardzo? Lista błędów https://obrazki.elektroda.pl/6645177200_...
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
Ktoś przerabiał temat? Zimny pali od razu, ciepły trzeba kręcić dobrych kilka sekund. Brak błędów. Pozdrawiam.
Trzeba hht win zmienić variant code.
Nie ma błędów czysto
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ? U mnie był winny sterownik silnika po wymianie wszystko ustało brak błędów
Wtryski prawdopodobnie zmieniane,w Sobotę umówiłem się z mechanikiem który ma star diagnosis.Inne komputery nie dają rady,nawet jak się połączą to nie pokazują błędów
Witam Znajomy mechanik robił wymianę oleju w Sprinterze W906 z 2013 roku 319CDI. Po wymianie skasował inspekcję przyrządem diagnostycznym CDiF. Robił to kilka razy i wszystko było ok do ostatniego razu. Po ostatniej wymianie i skasowaniu inspekcji auto pokazuje, że brakuje 2 litrów oleju i podczas jazdy zapala żółtą lampę Alladyna. W menu serwisowym...
Problem rozwiązany. Powodem był czujnik ciśnienia spalin koło EGR - błedne wskazania . Mój diag nie pokazał błędu ale po podłączeniu pod AUTELA pokazało powód. Po wymianie brak błędów i pełna moc
Dzisiaj po kilku operacjach kasowania błędów ABS zadziałał. Przypomnę, że wcześniej zamieniłem część elektroniczną i problem nie ustąpił. Trochę to dziwne...
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Jakie. Cisnienie na railu w momencie startu? Jak będzie za niskie to w błędach się nie pokaże. Jedz do kogoś kto się na tym zna, a nie do "kasowaczy błędów"
Mercedes sprinter 315CDI (654.920) błąd P3101C2, P3101DB, P3101C3. Potrzebuję SPRAWDZONEGO opisu błędów. Objaw - brak mocy.
Opisów błędów launch nie podał?
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Czy rozwiązał ktos ta zagadke bledu p010129 z migajaca kontrolka i bledem ktory nie da sie skasowac
Naprawa nie polega na kasowaniu błędów.
Czy silnik rozkręca się tylko do 3000 obr/min ? Jeżeli tak tzn że DPF chce się wypalić ale z jakiś przyczyn nie mógł jeżeli.
witam Czy ktoś rozwiązał ta usterkę mam identyczne objawy zaczęło się od sondy lambda , wymieniłem na nową błąd znikł a pojawił się właśnie od siłownika przepustnicy na zimnym się kasuje i autko działa dopóki się go nie zgasi po zgaszeniu błąd wraca
Oba błędy 2624 2626 świadczą o DPF i powodują przejście sterownika w tryb awaryjny - max 3000obr. i brak ładowania turbiny - jedziesz żółwiem. 1436 to chyba od klimatyzacji i nie powoduje utraty mocy. 99% to DPF, jednak trzeba to potwierdzić dokładną diagnostyką. Często same numery błędów nie mówią wszystkiego.
Filtry paliwa nowe?
Witam! Silnik ze sprintera 2.9TD, 602.980, 95 rok. Nie mogę znaleźć wyjaśnienia kodów błędów, wszystkie rozpiski które przeszukałem nie pomogły mi. Błędy to: P1328 P10F3 P0683 P087F P1392 Z góry dziękuję.
Wyczyściłem czujnik przy tylnym kole i błędów na desce już nie pokazuje można normalnie jeździć.
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
ok.dzięki bardzo
Witam mam problem z ogrzewaniem Mercedes sprinter 313 2,2 CDI 2015rok klima manualna bez Webasto. Problem pojawia się z nadmuchem jak jest zimny nadmuch działa prawidłowo, gdy się rozgrzeje słabo dmucha (dmuchawa działa ok na każdym biegu) jakby jakaś klapka go blokowała po rozebraniu części tapicerki widzę,że rozdzielnik gdzie ma być skierowany nadmuch...
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
Witam. Mercedes Sprinter Automat 2011. Nagle przestał jechać. Olej w skrzyni jest, błędów brak. Od czego zacząć diagnostykę? Dysponuję komputerem PDL 8000. Proszę o podpowiedzi i z góry dziękuję.
Potrzebny schemat elektryczny silnika 3.0 V6 180koni do sprintera. Wyskakuje mi błąd silnik wchodzi w tryb awaryjny a na komputerze pokazuje że jest za niskie napięcie 5V na czujniku. Czujnik poziomu oleju jest ok. Wiązka także. To musi być jakiś czujnik inny powiązany zasilaniem.
B1128 wyłączenie z powodu napięcia dolnego Tłumaczenie w tych wszystkich "launch"-ach nie zawsze jest szczęśliwe. Po prostu moduły mają dolne napięcie, przy którym przestają reagować (wyłączają się) Urządzenia są tak skonfigurowane, że w przypadku deficytu prądu zaczynają się odłączać - żeby zapewnić energię dla tych decydujących o ruchu i bezpieczeństwie...
Ładnie to opisales - brakuje tylko kodów błędów odczytanych ze sterownika.
Mam problem mianowicie zgasł i nie odpali nie podaje paliwa filtr wymieniony i przelany zewnętrzną pompką. Swiece grzeja błędów brak.
Przejrzałem listy błędów w Star Diagnozie, ale niestety kończą się one około numeru 3500. No cóż - taka jest specyfika, że testery uniwersalne posługują się kodami uniwersalnymi, a tester Mercedesa ma swoje kody - pomimo że stosuje złącze OBD. Treść błędów wskazuje na prawdopodobne problemy z zasilaniem sterownika. Było kiedyś coś takiego przy motorze...
poczytaj listę błędów tryb awaryjny może spowodować kilkanaście usterek
Temat rozwiązany. Procedura: 1.Za pomocą testera kasujemy odczyt pamięci błędów nawet jeżeli jest pusta/ czysta 2.Otwieramy maskę 3.Odłączamy sprzęt diagnostyczny 4.Zapłon Wyłączyć-nasłuchując aż wszystkie testy osprzętu silnika umilkną. 5.Włączyć zapłon 6.Kontrolka CHECK powinna zniknąć. jeżeli za 1 razem problem nie ustąpi, zacząć procedurę od pkt....
Dwa sposoby. 1, odczytać stary kod i zaprogramować transponder. 2. mieć odczytany transponder i wpisać go . Nie musisz mieć fabrycznego sprzętu.
DZIĘKI SPRAWDZĘ POZDRAWIAM
W warsztacie podali mi tylko błędy i nie wiedzą co zrobić dalej To nie byłes w warsztacie tylko w czytelni błędów. Poszukaj warsztatu który ogarnia mercedesa, ma sprzę i wiedzę i zleć naprawę a nie czytanie błędów.
Co to za błąd i czym czytany?
Stacyjka musi być. I kluczyk oczywiście. Jak chcesz się pozbyć większości błędów to by się jeszcze licznik przydał.
Witam Jak w opisie poszukuje opisu błędów mercedes sprinter P2010 P2011 P2034 P2035 P2036 P2037 P2038 P2039 P2040
Jeśli system nie zgłasza błędów to jest sprawny i aktywny.
Prawdopodobnie To ja jestem bogaty ale sam w to wątpię. http://wiki.obdtuning.com/index.php?titl... Po K się łącz na stole zobacz czy nie będzie jazd powinno być milion błędów ale to nie problem :) A jak wyjmiesz ECU to kable prześwieć. PS: Bardziej bym się spodziewał EDC16C3 ale mogę się mylić.
regulator tam jest raczej nie wykrecalny cisnienie jest 35 MPa obroty widzi błędów brak w CR nie reguluje sie zapłonu , pompy itd
Auto odpala i jeździ, ma tylko ograniczoną moc. Opisy błędów? moc ograniczona przez regulator.
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Dziś spróbowałem plaka do kolektora dolotowego. zapalił bez problemu. ciśnienie paliwa przy rozruchu to 110 bar.
To pewno i tabela błędów poleciała w kosmos. Dlatego brak kodów usterek. Parametry rzeczywiste ktoś kumaty przeglądał?
Po wymianie Inter coolera problem znikł.. brak błędów samochód jeździ elegancko
Akumulator paliwa czyli? Nie jestem mechanikiem szukam pomysłów bo już trochę kasy wlozylem a auto jest mi potrzebne. Co do diagnostyki to jaka i gdzie bo mechanik na komputerze nie ma błędów żadnych.
Mieć kompa a umieć z niego korzystać to dwie rożne rzeczy.. Oszczędź sobie nerwów czasu i pieniędzy i oddaj auto w ręce kogoś kto ma SD i potrafi z niej korzystać, a diagnostyka nie ogranicza się do wykasowania błędów.
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica Nam jest również bardzo miło powitać nowego kolegę! No tak: wymiana wspomnianej uszczelki to tak jak "splunąć". Robota na 5 minut - tym bardziej, że test niczego nie wykazał. Ja bym podpiął wakuometr do instalacji podciśnienia. Większość błędów to zbyt niskie podciśnienie.
Modele 202(C) , 203(C) ,163(M) ,168(A) ,210(E), G ,SPRINTER ,VITO silniki EDC , CDI , ME - układy SRS w tych autach . Tylko odczyt i kasowanie błędów . Opis błędów w języku polskim .
Sterownik silnika był uszkodzony, po wymianie i zakodowaniu brak błędów i autko mniej pali o 5l/100km
Witam czy ta cisza oznacza że już nie ma mocnych na usterki w mercedesie ??? A może to wina skasowania poprzedniego postu przez moderatora?? Tam pomimo błędów z mojej strony (brak doświadczenia) zaczęła nawiązywać się dyskusja... tu niestety cisza...
zawor regulacji ciśnienia na listwie, czy to możliwe? Wywalił by problem z ciśnieniem. przepływka, EGR, ciśnienie doładowania to zależne czynniki. Jak często występuje problem ? Podaj dokładne opisy błędów, jakieś freez frame?
Niestety tak czy inaczej to pompa
jakie ciśnienie na listwie? sprawdź czujnik na wale
27 była w aucie, czy działała- nie wiem na pewno, jak go kupiłem nie działała, poprzedni własciciel twierdzi że działała, na oko wygląda że nie była wcześniej zmieniana, żdnych sladów wymiany, wszystko jak w oryginale ale jesli wg EPC nie ma tego numeru do tego vin to być może była inna...? Teraz pytanie czy czy szukac jednej z tych 28, 38, 82 czy 27?...
Witam. Pojawił się pewien probmem w moim Sprinterze 906 OM 651 316 z 2009 roku. Po wymianie silnika od liftowego modelu, wyskakuje błąd p0133 i p2627 i odnoszę wrażenie, że spaliny troszkę śmierdzą inaczej. Ciężko powiedzieć jak, podobnie troszkę jakby wtrysk lał, ale to nie to. Auto śmiga ok. nic się nie dzieje, ale te błędy mnie denerwują. Wcześniej...
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Buczec zaczyna dopiero na ciplym silniku. Co to jest filtr PDF?
czytane fastboxem - 5000 hPa (ciśnienie recyrkulacji spalin) i nie zmienia się. po sprawdzeniu kabla do sterownika - jest przejście, ponowne podpięcie pod kompa i ciśnienie zaczęło się pokazywać ok 1000 hPa (zmienia się). Błąd da się wykasować, natomiast kontrolka silnika dalej miga. Błędów brak. Prawdopodobnie gdzieś jest uszkodzony przewód.
Post zdublowany
Witam, problem z Sprinterem 906 2.2cdi 110KM. Mianowicie wyskakują błędy: 2011 Miernik masy powietrza, zbyt mały przepływ. 2624 Czujnik Maf, dryf przesunięcia przy silniku pod obciążeniem. Zrobione praktycznie wszystko od uszczelnienia dolotu po regenerację turbin a nawet wymianę silnika na regenerowany (stary miał słabe ciśnienie na 1 i 2 cylindrze)....
Przed podjęciem jakichś napraw wyczytaj kody błędów ze sterownika.Najczęściej co siada to wentylator oraz kołek żarowy.
Rygiel otwiera i zamyka przewód na pewno czerwony pin 11 w liczniku, nie kręci z kluczyka kręci na krótko ale nie odpala może masz jakiś sposób by to uruchomić.zegary świecą bez błędów .
P1352 - Czujnik początku tłoczenia.
dzięki za podpowiedz jak tylko znajdę czas to się zajmę tym tacho, wzasadzie tacho nie jest mi potrzebne, nawet nie wiem jak to usrrojstwo się włancza i jeżdżę z zapaloną czerwoną kontrolką . plomby mnie nie interesują ,chyba masz rację bo na tacho też nie pokazuje przejechanych kilometrów . to że nie jest włączony nie powinno mieć wpływu na licznik!...
Problem rozwiązany, tema do zamknięcia. Pozdrawiam Dawid
Witam borykam się z tym problemem od dłuższego czasu. Sprinter nie ma mocy i silnik głośno pracuje na wyższych obrastać tak jakby nie do końca regulował kąt wtrysku. Był już u kilku mechaników i nikt nie doszedł co się dzieje. Z rzeczy zrobionych to: pompa wtryskowa po regeneracji. Nowy wtrysk sterujący (100om) turbo po regeneracji. Sprawdzone przewody...
Przyczyną tego błędu jest zgięty korbowód na cylindrze 2 licząc od przodu samochodu. A zgiął się przez lejący wtrysk. https://obrazki.elektroda.pl/2959395100_...
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Wiązka elektryczna, zwłaszcza piny we wtyczce na końcu ECU.
Brak błędów. Dlatego obstawiam jakąś pierdółkę typu przekaźnik albo coś podobnego
Jesteś pewien, że pokazał się błąd 420? Przy zmianie nadajnika powinien być to A423.... Sprawdź jeszcze raz i przyciskiem + przejdź do kolejnych błędów. Napisz nam jak odczytasz...
Spraw prosta wywalony DPF i mapa błędów i jest big problem z naprawą czegokolwiek.
Instalacja do sprawdzenia.
jak mruga godzina na tacho kienzla 1324.xxxxxx to zamykasz pustą tacę na tarcze oraz musi być włączony zapłon czekasz 30sek, będzie słychać jak tacho się kręci jak ucichnie to godzina przestaje mrugać i możesz zakładać tarcze
Witam. Jak wyżej, nie liczy km na liczniku, obrotomierz prędkościomierz działa. Brak błędów, jakieś pomysły? Z góry dziękuję
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
sprinter błędów czujnik haier błędów tester błędów
amplituner potencjometr prąd ciało człowieka silnik jikov
przetwornica iveco makita dc18wa
Renault Trafic III – odległość podłużnic w komorze silnika, wymiary, punkty pomiarowe Citroen C5 II – kontrolka STOP i hamulców świeci, niski poziom płynu, błąd EPB/ABS