Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Witam borykam się z tym problemem od dłuższego czasu. Sprinter nie ma mocy i silnik głośno pracuje na wyższych obrastać tak jakby nie do końca regulował kąt wtrysku. Był już u kilku mechaników i nikt nie doszedł co się dzieje. Z rzeczy zrobionych to: pompa wtryskowa po regeneracji. Nowy wtrysk sterujący (100om) turbo po regeneracji. Sprawdzone przewody...
Witam wszystkich mam problem z moim sprinterem kupiłem sprintera 2011r silnik 651 zatarty i przegrzany znalazłem silnik 2017r wsadziłem ten silnik i odpala na dwa tłoki na drugi i trzeci kupiłem nowe wtryski i założyłem starą pompę dalej to samo czy ktoś wie czy ten nowy silnik pasuje wygląda identycznie wszystką elektronikę przełożyłem ze starego silnika...
To nie bmw 2,0 diesel , że do 200 000 km i wymiana rozrządu . Tu nie trzeba wyciągać motoru . Coś masz błędne informacje kolego. Sprinter 3,0 całkiem porządny samochód tylko na pusto nie mogę zejść poniżej 14 litrów. Na jesień ma być face lifting Masterów i Sprinter pójdzie w piz.....u
Masz zatarty wał kierownicy, łącze przy samej kolumnie. Ewentualnie krzyżak wału kierowniczego.
Tak czy inaczej faktycznie zatarty pierścień regulacji dawki czyli pompa . Dzięki za zainteresowanie AUTOAS tylko tym przyciskiem mogę się odwdzięczyć Pozdrawiam i zamykam.
No to w takim przypadku stawiał bym na zatarty Krzyżak wału napędowego, jeśli przy ruszaniu jest taki metaliczny stuk który przenosi się po całym wale, to na 100 procent Krzyżak. Tylko na tym etapie zużycia krzyżaka może być problem z diagnozą który jest do wymiany, bo pewnie nie ma jeszcze luzu i ciężko będzie dojść który "strzela" musiał byś wejść...
Jak będzie zatarty silnik to polecam wymianę silnika na używany ze sprawdzonym pochodzeniem, bo zabawa w remont może nie przynieść oczekiwanych efektów.
Hej Torebkę to wiesz gdzie masz ;) Hehe Ja nie mówię że są torebki . Ale olej z kanałów olejowych powinien ściekać ? Wówczas po odpaleniu silnika chodził by bez smarowania :/ ja też głupieje ale zdjęcia nie kłamią. Dziś zgasiłem silnik i po 2godzinach jest pół miarki :/ rano będzie ponad stan. Boje się ściągnąć jeszcze więcej bo może się okazać że silnik...
Podkreślam, jeśli masz taki zawór upustowy to tak. Wkręcasz zaślepkę, a zawór do woreczka z wtyczką mocujesz trytką:). Proces sterowania tymi zaworami jednym i drugim jest dość skomplikowany. Inżynierowie w MB stosując w silniku OM651 ale i nie tylko, zawory upustowe przy pompie obniżające ciśnienie w układzie i sterowania szyną spryskiwaczy, chcieli...
Nastawnik lub zatarta geometria, ale prędzej nastawnik z plastykowymi elementami.
Trochę w temacie wtrysku ,mam zatarty kod wtrysku bosch w sprinterze 2006 w906 jest tam kod obrazkowy nie potrafię go odszyfrować wygląda to tak : http://obrazki.elektroda.pl/2756271600_1... ściągałem kilka dekoderow na androida ale nie czyta tego rodzaju kodów , silnik trochę kuleje i przed ściągnieciem wtrysku chce wykonać przypisanie...
Ja śmigam na czystym OR na razie bez żadnej instalacji, zrobiłem juz prawie 20tys. Mam pytanie po jakim przebiegu zatrze mi się silnik? Auto to Mercedes Sprinter 1999r. 2.9 TDi
Też wymieniałem niedawno. Alternator został ze sprintera, ponadto musiałem wymienić przedni dekiel rozrządu, bo łapa pompy serwa była inna, pompa wody nie pasuje, dekiel zaworów jest inny. Miska olejowa i pompa została z osobówki (miska jest mniejsza), ale nie chciałem montować pompy oleju z zatartego silnika https://obrazki.elektroda.pl/4115870300_...
Kolektor zdejm - roboty nie jest dużo, a dostęp o niebo lepszy. (nie zapomnij o dwóch śrubkach na tylnej płaszczyźnie kolektora) Jeżeli regulator ma uszkodzenie mechaniczne (zatarcie) - to zdjęcie wtyczki sytuacji nie poprawi. Ale zaciekawiłeś mnie - będę musiał to sprawdzić w serwisówce.
Kolego ja wymieniłem cały ten "piec" na nowy z tego powodu że mój był zatarty, jakieś łożysko się tam już wyrobiło i nie dało rady nim kręcić w ogóle, no ale nie ważne ten nowy się włącza na chwile, na te 5 sekund razem z pompką jakąś którą słychać, a pompki paliwa nie słychać żeby tykała więc tutaj jest problem. Także nie wiem czy te bezpieczniki mogą...
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
mam identyczny problem i walczę.dodam tylko że zrobiłem w tym silniku remont tzn.nowe tłoki ,panewki turbina nowa , głowica zrobiona , odma nowa.itd.sprinterek kilka dni po kupnie zatarł się klientowi , najdziwniejsze że przed zatarciem takie same objawy były czyli na postoju kopci. dziś spróbuje dopalić dpf i zobaczę .tak podejrzewam że to on jest...
Problem tkwi w napinaczu paska wieloklinowego. To znaczy kolego że za słabo napina pasek bo rolka napinacza była wymieniana ponieważ zatarła się i się urwała wtedy wyciągałem napinacz żeby wykręcić zerwaną śrubę rolki. i wkręciłem stary napinacz i nową rolkę może wtedy go jakoś wykrzywiło ??
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi. Samochod przejeżdza w granichach 15 tyś. na miesiąc, oleje zmieniane co mniej więcej 8-10 tyś. Olej to mobil delvac półsyntetyczny. Na silnik szkoda mi juz nerwów (co 5 20-30 tyś km wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami a tam sruby malutkie wiec latwo przekręcić, zatarcie na 2 tłoku,...
Ma taki zawór tylko jestem ciekawy czy to on może powodować takie skoki ciśnienia Ten zawór o którym piszesz ma za zadanie regulację przepływu i w granicznych wartościach może przestawić pompę na ciśnienie od 2 do 5 bar nic więcej. Jeśli pompa podaje Ci 10 bar, to jest problem w zaworze przelewowym umieszczonym wewnątrz w samej pompie, lub przez zacięcie...
Witam na warsztat zajechał mercedes sprinter 3 ten najnowszy z silnikiem 2.2cdi.Podczas krecenia silnikiem na plaku chodzi ,normalnie bez plaka próbuje załapac ale nie moze sam chodzić.Cisnienie na listwie podczas krecenia 400bar około,czujniki wału i wałka sprawne.Cisnienie na cylindrach w okolicach 30bar,wtryski sprawdzone ,rozrzad sprawdzony.Był...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 210 ale z silnikiem montowanym w 212 więc 2.9 TDI 122 KM. Kilka miesięcy temu silnik uległ awarii... Coś jakby się zatarł i poleciał do najbliższego mechanika - BŁĄD. Szpec męczył się ze 2 miesiące nad nim i w końcu przysilony skończył naprawę (w razie potrzeby opiszę później szczegółowo co i jak). A więc silnik...
Stary temat ale odpowiem. Euro 6 to nowa rodzina Mercedesów tak jak Sprintery.Po całkowitym osuszeniu silnika z oleju tak jak po wymianie uszczelki głowicy należy najpierw zalać magistralę olejową . Są w bloku specjalne punty gdzie można to zrobić . Jeśli nie lub nie możemy znaleźdź dolewamy olej do stanu przez magistralę filtra oleju np. bezpośrednio...
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
zatarty alternator zatarty wtrysk zatarty krzyżak
prądniczka tacho amica avensis ręczny regeneracja ogniw akumulator
Funbox 3.0 Orange – tryb Bridge, PPPoE Passthrough, DMZ, ONT – jak uzyskać publiczny IP? Lokalizacja czujnika zamykania drzwi Peugeot Boxer 2012