Nieźli fachowy w tym ASO :D Podjedź na stację diagnostyczną, zapłacisz 20zł i Ci sprawdzą na bieżni podczas hamowana. Słysząc stuk jest o wiele łatwiej go wykryć niż wtedy gdy go nie ma. Raczej nie będzie to sprężyna. Może zacisk lata, może tarcza pęknięta, klocku luźne. Gdybać można, a i tak to trzeba sprawdzić.
Witam. Możecie podpowiedzieć jakiś patent na wyjęcie z otworów tego drutu od tylnego zacisku o numerze: "Sprężyna, zacisk hamulca ATE 11.8116-0340.1" W drugim zacisku się udało po długim czasie go wydostać, w tym zacisku tak jest ''zamurowany", że boję się że go urwę po po prostu. Chce wymienić je na nowe przy okazji wymiany tarcz.
Demontaż górnej osłony kolumny to pewnie wiesz jak zrobić. Z tyłu kierownicy po bokach i na dole będą otwory. poduszka jest na wcisk więc trzeba włożyć tam śrubaczek i zwolnić zaciski sprężyny. Trzeba troszkę sie pogimnastykować, ale do zrobienia.
Czy możliwe że przy tym zapieczonym zacisku od temp tarcza się skrzywiła? Po założeniu nowego zacisku i obracaniu tarczą czuć opór a za chwilę lżej bez tarcia.
W pierwszej kolejności to wylutować, zdjąć zawleczkę zabezpieczającą sprężynę, odgiąć do góry zacisk zaznaczony na zdjęciu, przesunąć w bok i wyciągnąć.
Raczej tak, różnice względem silników są w średnicach tarcz hamulcowych, wielkościach zacisków i doborze sprężyn amortyzatorów.
Zabezpieczeń typu klips jest co najmniej 5 i zacisk szpilki w każdym jest inny ale działają na zasadzie mechanicznej (sprężyna płaska ) lub magnetycznej (zacisk kulowy) Nie namawiam do kradzieży ale jak zbajerujesz jakąś kasjerkę to może dostaniesz klipsa w prezencie do rozbiórki lecz jak bąedziesz kiepsko bajerował to możesz dostać klapsa zamiast klipsa....
Wymienialeś kiedyś sprężyny w zaciskach hamulcowych z tyłu? Fordy mają tę przypadłość, że z tyłu lubią stukać klocki hamulcowe 😉
Trzeba docisnąć te czarne mechanizmy które popychają sprężyny w zaciskach.
Te pierwsze teoretycznie są trwalsze bo płynący prąd "nie nagrzewa sprężyny " zacisku przez co z czasem sprężyna nie traci swoich właściwości. Jednak przy kablach rozruchowych do samochodu to raczej nie ma znaczenia. Nikt długotrwale ich nie obciąża jak przy spawaniu. Te pierwsze jak dla mnie bezużyteczne jak nie ma całego zacisku zaizolowanego moment...
Pewnie proste jak cep ale i już się spotkałem ale na razie się zawiesiłem. 😁 Proste jak spojrzy mechanik. Właściciel źle założył sprężyny trzymające zacisk do jarzma. Pierwszy raz takie coś widziałem.
Czyli zacisk nie reguluje, nie podstawia się. Rozbierałeś go? Jaki zestaw naprawczy kupiłeś? Przyczyn może być wiele, ale najpewniej coś z regulatorem czyli tam w środku gdzie jest taka sprężyna, albo zacisk nie ciągnie albo chodzi w dwie strony i tloczek zostaje w tym samym położeniu. Gdybym miał zdjęcia to bym Ci powiedział co i jak.
Witam. Mam problem z hamulcem elektrycznym przy zaciąganiu słychać tyrkotanie silniczka w mechanizmie ręcznego. Wymieniłem 2 mechanizmy, zaciski, sprężyny zacisku, klocki, linki. Wyskakuje błąd naciągu hamulca ręcznego. Tyrkotanie słychać praktycznie za każdym razem czy po zgaszeniu silnika czy nawet jak zaciągam ręcznie. Problem zaczął się od czasu...
Prowadnice założyłem nowe ,końcówki wymienione jutro geometria i zobaczymy. A co do tyłu to podobno sprężyny w zaciskach są zbyt słabe i nie dają rady ,zakupiłem linki i sprężyny do odpychania dźwigni ręcznego założę i zobaczymy . Pozdro
Wago, jak i listwy 12-torowe mają jedną przypadłość o której należy pamiętać. Dobre są przy łączeniu kilku, kilkunastu drutów; przy łączeniu dwóch, trzech, nawet czterech istnieje niebezpieczeństwo przecięcia standardowych przewodów telekomunikacyjnych (fi 0,5mm, 24AWG) ze względu na ich znikomy przekrój, przez sprężynę zacisków WAGO, bądź ostre krawędzie...
Czy sprawdzony został zacisk pod kątem samoregulacji? Może mechanizm wewnątrz zacisku nie wraca pod wpływem sprężyny, bo zgnite zatarte łożyska igiełkowe.
Kolego Psilos 1 - miałem VW IV i były w nim sprężyny przy zaciskach hamulcowych. Skoro były to ktoś je założył-w fabryce nie były montowane..nawet kod czesci pochodzi od piątki (1K.......)co do reszty to jak najbardziej
Masz gts czy zwykle zawieszenie? Lub delikatnie utwardzone - tak tak było takie pomiędzy gts, a zwykłym. Uderzyles kołem w krawężnik, zobacz czy nie jest delikatnie pęknięty podluznica - zobaczysz że farba jest zniszczona, na zaciski jest klema - sprężyna sprawdź czy nie jest peknieta lub jej brak? W vectra c często sanki są w opłakanym stanie więc...
Prowadnica, śruba prowadząca, jarzmo, sprężyny trzymające klocki, zacisk itd wszystko , jak wciśniesz tłoczek też będziesz widział jak się chowa czy dużej siły trzeba.
Nie, kolego, teraz mam pewność, że zrobiłeś błąd w montażu. Bo nie we wszystkich złączkach można bez kluczyka osadzić przewody. W Twoim przypadku drut znalazł się tu : https://obrazki.elektroda.pl/1355790800_... A powinien tu : https://obrazki.elektroda.pl/6169014900_... Przewód (drut, linka) ma przejść przez otwór...
W zacisku jest poza tłoczkiem uszczelkami mechanizm może być wyklepany i trzeba blaszki sprawdzić. Jak chcesz zobaczyć jak wygląda to na youtou e jest kanał Mechanika u muzyka Szumo to jest tam jak to się robi drugie do mechanizmu tzn jego poprawnego działania jes potrzebna sprężyna otwierająca. Taka z dwoma zaczepami jeden koniec do dźwigni od linki...
O to mi chodziło, zwijasz w sprężynę i zacisk możesz przekładać na zwojach jak napisałeś. Moje wypowiedzi potraktowałeś zbyt dosłownie :D
Ja u siebie nie daje rady utrzymać ciśnienia zakrywając otwór wylotowy palcen czy dłonią . Moim zdaniem problem leży w zaworze zwrotnym lub zaworach głowicy . Bardziej głowicy chyba bo z początku pompuje nieżle . Ale na zbiorniku 70l pamiętam że biła albo 1min 45 sek albo 2min 45sek do 8 bar . Obroty miałem 1800/min . Nie rozumię jaką sprężynę dorabiałeś...
Napisałeś o plastikach na których zaciska się sprężyna. Rozebrałem to, ale tam nie ma plastików. Sprężyna zaciska się bezpośrednio na metalowej osi. Jaka może być przyczyna pękania tej sprężyny? Ta firma do której podałeś numer to jest jakiś serwis? Nie mogę się dodzwonić.
Jak dla nie to dziwne co napisałeś - "od zewnętrznej strony wytarł się prawie do połowy ale po skosie.w drugim kole jest tak samo." Z tego co napisałeś to wymieniałeś zaciski na nowe (fabrycznie czy inne używane),wiesz na pewno że są proste?Założona była sprężyna mocująca?Nie masz luzów na czopie prowadzącym i jego tulejkach?Nie stoi tłoczek zacisku?Wytarcie...
Ten zacisk (sprężyna) z drugiego filmu powinien być chyba bardziej w prawo tak aby dociskał wąż do tego wylotu. Powinno być widać znaki po docisku tej sprężyny.
Zrobiłem dzis oględziny, próbowałem poluzować odpowietrznik ale bez szans na odkręcenie, psikałem na niego odrdzewiaczem i delikatnie stukałem w kluczyk nasadowy i próbowałem odkrecać ale troche obawiałem sie, że urwę odpowietrznik. Czy można go podgrzać palnikiem gazowym? Założylem sprężynę na zacisk, bo wydaje mi się, że to ręczny nie odbija, bo jak...
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Rozłącznik się niestety topi, zmienia w środku kolor na brązowy, plastik się przytapia i robi kruchy. Zajmuje to kilka lat, ale temat wraca. Przydałaby się kamera termowizyjna, ciepło wydziela się na połączeniu przewodu z rozłącznikiem albo bezpiecznika z rozłącznikiem. Może być też tak, że przez złe przykręcenie przewodu/zaciśnięcia końcówki kablowej...
Nie odbiegajmy od tematu, mam tu 16 zaworów, dałem nowe uszczelki na pompki, poza tym były sprawdzane i regenerowane przed montażem, a dokładnie rozwalone były zaciski mocujące sprężyny... W sumie standard, a zestaw montażowy zawierał wszystko łącznie z grzybkiem.
klocki w jarzmach muszą się przesówać lekko, bez żadnych zacięć. prowadnice zacisku /te w jarzmie/ również przesówać powinny się swobodnie. tłoczek zacisku przesówa sie płynnie, bez zacięć /opór przetałaczanego płynu/. do 'wykasowania" luzu klocków służy sprężyna, która w twoim przypadku znajduje się na zewnętrznej krawędzi klocka /motylek/. podczas...
Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
no i właśnie dlatego Ci lata. jak go rozłożyłeś to może wyleciała Ci blaszka od zablokowania sprężyny. wyciągnij ten zacisk i złóż go do kupy
Hamulec ręczny działa bez powietrza, sprężyna siłownika pcha zacisk a ciśnienie go odblokowuje. Kiedy tego ciśnienia braknie, ręczny hamuje osie.
Mało prawdopodobne to jest zapowietrzenie. Co może być źle złożone? Różne patenty widziałem użyszkodników na to jak sobie zepsuć hamulce np. - pełno syfu między piastą a tarczą hamulcową(niedokładne jej przyleganie) - odwrotnie włożone klocki - źle włożone sprężyny na zaciskach
Kupowałem zacisk po regeneracji - w miejscu gdzie powinny być fabryczne otwory na sprężynę, która dociska zacisk do jarzma, otworów nie było ( w starych otworach został drut sprężynowy i musiałem wywiercić obok nowe otwory ) dodatkowo tłoczek miał lekkie wżery ale wysztko było ładnie wyczyszczone i pomalowane. Regenerowany działa już u mnie jakieś 5...
urekk55 Zacisk jest całkowicie sprawny i nie on stanowi problem w hamulcu elektryczny. Jak to działa wiem dobrze , Podstawą prawidłowego działania są sprawne wszystkie detale tego mechanizmu. Skoro używasz wspomagania w postaci dodatkowej sprężyny znaczy że zaciski nie wracają do zerowej pozycji samoczynnie. więc układ nie funkcjonuje w sposób prawidłowy...
Klocki hamulcowe w hamulcu tarczowym zawsze będą dotykały tarczy hamulcowej, w związku z tym będzie występowało delikatne tarcie. Podobne tarcie wprowadzają uszczelniacze piasty i napędu licznika oraz napięcie osiowe pomiędzy łożyskami. Skuter to nie rower, gdzie liczy się wszystkie straty powodowane oporami toczenia. To nie hamulec bębnowy, gdzie szczęki...
Witam. Mój problem polega na tym że ktoś założył żle sprężyny dociskające zacisk...(odwrotnie) tak że zacisk nie dociągał się a odpychał....po zmianie tego pedał leci w podłogę jak przy zapowietrzeniu. Czy po prostu muszę teraz je z drugiej strony ,,dotrzeć"? czy to wina zacisku? Aha...jeszcze jedno pytanie...przed zmianą tych sprężyn zmieniałem termostat...
To nie blacha tylko sprężyna. Zwróć uwagę czy na tym sworzniu z drugiej strony powinien być taki koreczek plastikowy, który zazwyczaj spada przy wymianie klocków, bo powietrze go wystrzeliwuje. Jak założysz klocki to dopchnij zacisk tak żeby po zamknięciu sprężyna zamknęła się na jarzmie.
Odłącz kondensator i czerwony przewód od zacisku .Weź miernik i sprawdź czy jest dobre przejście między sprężyną młoteczka,młoteczkiem przez kowadełko do masy.Przekręć wałem i sprawdź co pokazuje miernik.Wygląda że słabe przejście,lub jego brak,co wywołuje przeskok na śrubę.
Mój były mechanik nie dość że nie zrobił wszystkich zleconych napraw, to skasował jakby je wykonał. Miał wymienić obie piasty z tarczami, zaciskami, dwie sprężyny zawieszenia i sprzęgło. Po naprawie powiedział, że wymienił jedną piastę z tarczą i "gadżetami", a z drugiej strony tylko tarczę z powodu jakichś problemów. W tylnym zawieszeniu zmienił tylko...
OK rozumiem i mam jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób cofają się tłoczki po hamowaniu ? Żadnych sprężyn nie ma na zaciskach. Myślałem że jak puszczamy pedał hamulca to płyn się cofa i tworzy się podciśnienie które zasysa tłoczki z powrotem no ale raczej te podciśnienie pociągnie świeży płyn z zbiorniczka.
Sprężyny a w zasadzie sprężynki w pompie służą tylko do tego żeby tłoczki wracały do początku. Muszą być wystarczająco mocne aby pokonać tarcie (w uproszczeniu) tłoczków o korpus pompy. Związku z serwem żadnego nie ma, jedynie powinno być szczelnie na połączeniu pompy i serwa, chociaż spotkałem serwo z dziurką tuż obok pompy więc tu zależy jaka konstrukcja....
A próbowałeś sprawdzić i ustawić inny opór przesuwu nitki? Jest regulacja zaciskiem czy sprężyną oporu przesuwu nitki do ramienia nad igłą ?
Jak mechanika to czy posiada zaciski do sprężyn, dobra breszka, szczypce do segerow, może mały kompresor, wózek pod samochód. Jaki budżet od tego trzeba zacząć 😁
W takim razie sprawdż zaciski i prowadnice zacisków. Nie pamiętam, czy jest tam zawór obciążenia do tylnich hamulców. Jeśli jest, to też można sprawdzić, czy nie zapieczony i czy sprężyna nie spadła.
zacisk pierscienia wewnetrznego to drut pręt o srednicy około 3mm który ma sprężynę Najlepszy typ obejmy, najszybszy i najwygodniejszy w montażu. Myślalem ze ktoś napisze że jest zacisk który pozwoli ściągnąć końcowki drutu i umiescić go na właściwym miejscu Ja to robię "ryncami", szybko i sprawnie. W starszych modelach wymiana fartucha to max. 30...
Silnik krokowy ma jedną wadę moim zdaniem; potrzebuje prądu i do obracania się i do utrzymania zadanej pozycji - a to powoduje (z racji na zasadę działania) nagrzewanie się samego silnika i stałego zasilania. Można się tego łatwo pozbyć, robiąc zaciskowy hamulec elektromagnetyczny. W momencie, gdy silnik nie pracuje, to sprężyna zaciska hamulec. Kiedy...
Koledzy stało się :) oto moja opinia Kupiłem Bestera 1700 tylko na 230V, jest dużo plusów i minusów do poprzednika Bester 1500 jakiego miałem przez kilka lat. plusy: Bester 1700 można negocjować w marketach (dostałem propozycję albo 100 zł mniej albo 2*drut po 1 zł.) jest duża różnica w spawaniu (ładniej bzyka :)) rzeczywiście jest różnica między modelami...
Pamiętaj że układ hydrauliczny może wyłącznie pchać. Układ w rowerze pracuje wyłącznie w jednym kierunku, sprężyny jedynie cofają zaciski. Tobie chyba zależy na ruchu w dwóch kierunkach? Co do przegubu to poczytaj o przegubie Cardana, jeśli nie podpasuje to może znajdziesz inspirację ;)
Może zawór ręcznego hamulca nie spuścił ciśnienia z układu, albo pękła sprężyna w siłowniku hamulca. Sprawdź na rolkach hamulce Dodano po 9 Jeżeli chodzi o układy pneumatyczne, to we wszystkich samochodach są podobne, znajdź schematy, przestudiuj trochę i jak na początek to wystarczy. Jeżeli chodzi o hamulec ręczny to sprawa jest prosta - zawór ręcznego...
dzięki za troskę, było jak mówisz. odpuszczałem i wracałem do tematu. dopatrzyłem się w końcu o co chodzi:) okazało się że pospadały zaciski które trzymały sprężyny na chyba sprzęgłach, na tym białym kółku. kupiłem drugi deck żeby te sprężyny pozyskać. deck ruszył :) chociaż głośno chodzi, jaki kupić smar do takich zębatek? mogę psiknąć wd40 używając...
Cudów nie ma. Albo tłoczek zapieczony w zacisku, albo dźwignia ręcznego nie odbija do końca. Jeśli dźwignia to można kupić zestaw naprawczy - sprężynę, którą zakłada sieę na dźwignię zacisku aby wspomagała odciąganie hamulca ręcznego. Tak miałem ostatnio w Golfie IV. Pomogło.
Hi, Push-In od renomowanego producenta jest jak najbardziej OK. Mają sporo zalet, m.in. są odporne na wibracje, znacznie szybszy montaż przewodów (nie trzeba kręcić wkrętakiem), no i są "idioto odporne" tzn. mają tylko jeden otwór na przewód (nie tak jak w przypadku klasycznych zacisków sprężynowych gdzie jest dodatkowy otwór na wkrętak odginający sprężynę)....
O jakiej kompensacji piszesz? Ja wiem, że to nie do mnie, ale... Przy poprawnym momencie dokręcenia zacisk pracuje razem z przewodem. Czy się całość nagrzewa, czy chłodzi bo zima, zacisk rozszerza się i kurczy tak samo jak przewód. Podczas wyginania przewodu tak samo. Ale jak zacisk jest dokręcony na chama aż śrubokręt pęka, to każda tego typu praca,...
W dawnych czasach, gdy na topie były procesory AMD serii Duron i Athlon z "odkrytym rdzeniem", popularne były takie miedziane blaszki z wyciętymi otworami na rdzeń i komponenty SMD na PCB procesora, które miały zabezpieczać przed ukruszeniem rdzenia przy montażu radiatora (na pojedynczą sprężynę lub zacisk śrubowy na jedną śrubę). Wydawało mi się to...
A możesz mi powiedzieć gdzie ty znalazłeś ten elektrozawór hamulca skoro na przednim moście jest zamontowany siłownik hamulca ręcznego i poprzez podniesienie dźwigni hamulca w kabinie zabierasz ciśnienie i sprężyna w siłowniku zaciska tarczki.
Witam, Opel Vectra C 1.8 16V 103kW 2006r. Przyjechał do mnie klient po wymianie klocków hamulcowych przód i mówi że coś dzwoni w lewym przednim kole. Okazało się że była źle założona sprężyna mocująca zacisk przez co na dołach grzechotało, zdjąłem zacisk obejrzałem klocki i złożyłem wszystko do kupy. Odpalam, wyjeżdżam i wpada pedał tak jakby był zapowietrzony...
Może być być uszkodzona górna poduszka sprężyny.
Wygląda na samodziałkę. Zaciski typu Elektronika Wrocław, korba pochodzi od aparatu EE8A (US Army) ale ma usuniętą sprężynę zamykającą. Zaczepy do pasa pochodzą z TAI43. Można prosić o zdjęcie wnętrza?
Witam. Mam pytanie dotyczące chwytaków. Szukam takiego który otwierany jest elektromagnesem a po odcięciu zasilania szczęki zaciska sprężyna. Samo otwarcie jak będzie miało centymetr to już wystarczy. Czy takie występują jako "gotowce" ? pozdrawiam
Witam. Ja bym tu zaczął od zestawu naprawczego zacisku. Prawdopodobnie tłoczek nie odbija, lub zacisk ciężko się przesuwa. Ze sprężyną nie widział bym raczej związku.
zacisk nie ma sprężyny cofającej, ale już zamówiłem. Linka podwieszona do nadwozia. Koło po zwolnieniu ręcznego obraca się z oporem ponieważ mechanizm ręcznego nie odbija do końca, wystarczy podnieść dźwignię i koło kręci się lekko
Samochód Golf 5 2008 1.4 tsi 140km Od jakiegoś czasu zauważyłem stukanie podczas jazdy w przednim zawieszeniu po prawej stronie ustaje ono po delikatnym naciśnięciu hamulca lub delikatnym skręceniu w lewo. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Załóż sprężyny na klocki albo przykręć zacisk. Bo mógł być tam jakiś mirrex i coś nie dokręcił.
Możliwe że konektorki na wieży są już wyjechane? Dokąd "wyjechane" Wakacje mają? :) Wsadzilem bardziej zawiniety kabel i załapało. Zauważyłem również że jak wkładam normalnie kabel to z niektórych po zatrzasnieciu jestem w stanie wyciągnąć kabel. Może zastosować grubsze przewody? Albo zaciski są już "wyopotane" z jakiegoś powodu (sprężyna zgnieciona,...
Zelmer Odyssey był produkowany z różnymi silnikami. Do starszych odkurzaczy silniki produkował Zelmotor, a do nowszych BSH. Do Zelmotora szczotki są dostępne, a do BSH nigdy nie były sprzedawane (wymienia się cały silnik). W moim silniku skończyła się jedna szczotka razem ze sprężyną. Na początku myślałem, że spalił się również silnik. Jednak postanowiłem...
Układ zaciąga i zwalnia ręczny , błędów nie generuje więc konfiguracja chyba prawidłowa , nie spodziewam się aby po wymianie linek trzeba było od nowa robić konfiguracje , może adaptacje ale nie widzę tam takiej opcji . Scenic to wersja Grand a jego zaciski są bez sprężyn powrotnych .
Tak. Są akcesoria jak ścianki końcowe itp. Pakowane po 100 sztuk. Ile rozdzielni trzeba zbudować by wykorzystać 100 sztuk ścian końcowych. A zapewniam że obciążalność prądowa spada przy każdym nadwyrerzaniu złączki ponieważ zacisk to sprężyna stalowa której nacisk jest zapewne odpowiedni przy pierwszym użyciu.
Sprawa z hamulcem ręcznym to osobna bajka, tylne zaciski zwłaszcza wałek od ręcznego do wyczyszczenia/regeneracji, można dokupić zestaw naprawczy, i sprawdź czy masz sprężyny które wracają dźwignie (od linki hamulca ręcznego) przy zaciskach.
To jest ten sam zacisk i wysytępuje nie tylko w Scani i Dafie. Sprawdż siłownik. Lub przełóż na inne koło, jeśli choroba pójdzie za nim, masz rozwiązanie. W siłownikach pękają sprężyny i nie pozwalają się cofnąć zaciskowi. Tyle, jeśli zacisk nie stoi w tulejach..
Zadałem proste pytania,precyzyjne odpowiedzi są ważne.Dla Ciebie to szczegóły ale nie obraź się z tych odpowiedzi nic nie wynika. Pytanie o ręczny ma na celu określenie czy skasowanie luzu między klockiem a tarczą powobuje że pedał będzie wysoki. Zawęża to pole poszukiwań do tylnej osi bo wtedy wiadomo ze skok jałowy wynika ze zbyt dalekiego cofania...
A może zacisk hamulcowy niedokręcony? Jeszcze jeśli się nie mylę to zacisk od frontu powinien mieć sprężynę - lubi pękać przy wymianie i może powodować stuki.
Membrana po stronie przeponowej czy sprężynowej? Jeśli po tej drugiej stronie to owszem mogło to mieć znaczenie. Nie wiem ktora jak się nazywa, ale po tej stronie bezpieczniejszej do rozkrecania tzn. od strony zacisku/miękkiej sprężyny. Druga strona u mnie jest nierozbieralna.
Witam jeżeli chodzi o element zacisku hamulca to mam ułamany jak na zdjęciu ale traktorek odziwo hamuje. Kosza nie mam wcale do niego. https://obrazki.elektroda.pl/1603245000_... przy okazji mógłby ktoś zrobić zdjęcie tego zacisku? Może bym coś przyspawał. Czy ta sprężyna to 381? https://obrazki.elektroda.pl/6866146000_...
Problem rozwiązałem już jakiś czas temu klocek hamulcowy blokował się w prowadnicy zacisku /kilka lat nie czyszczone więc pewnie dlatego/. Wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na nowe i dokładnie oczyściłem jarzma klocków. …. cisza i spokój, żadnego stukania. Słuchając rad serwisów które odwiedziłem popłynąłbym na min. 1000-1500zł Żaden tak naprawdę...
Są gotowe włączniki STOPu do motocykli, można je połączyć sprężyną z linką lub samym zaciskiem (w oryginalne z cięgnem hamulca nożnego, ale ono ma większy zakres ruchu). Są też włączniki wkręcane do klamek.
Witam. U mnie przykładowo blokada koła tylnego była związana z "zardzewiałym" lub zanieczyszczonym mechanizmem hamulca ręcznego w zacisku (cięgno ze sprężyną nie odbijało). Problem tylko występował podczas ruszania z miejsca. Pomagało, kiedy schylałem się i za pomocą klucza pomagałem odbić ten mechanizm i odblokować tłoczek w zacisku. W końcu zdjąłem...
To producent też przewidział, dlatego np. złączki z Phoenixa typu ST są typowo do linki, a FT linka bądź drut, różnią się samym zaciskiem, a konkretnie sprężyną i sposobem dociskania do styku. ST robi to na tyle delikatnie, aby nie zbytnio nie deformować przewodu, ale na tyle pewnie, że nie da się go łatwo wyrwać z zacisku i styk jest pewny. Nawet kilkukrotne...
Witam. Ostatnio zbyt pochopnie zaufałem dla niby znawcy tematu i do wymiany amortyzatorów w pralce Candy GVSW45 zabrałem się od rozbierania przodu i odłączeniem fartucha od bębna! Jak się potem okazało, że w tego typu pralce do amortyzatorów li tylko można uzyskać dostęp od tyłu to już miałem gotowy problem w postaci założenia fartucha na bęben! W mojej...
Sprawdź sprężyny powrotne w tych silownikach bo jak piekły to zacisk gorzej reguluje luz na oko trudno to ocenić po klockach trzeba odkręcić siłowniki Dodano po 2 To zamiast myśleć to po prostu sprawdź te zaciski. Bo od myślenia się to nie naprawi. A jeśli chcesz na 200% rozwiać swoje wątpliwości to zamień zaciski te z 1 osi z tymi np z osi nr 2 i wtedy...
Bardzo proszę pochwal się trwałością styków żarnika w funkcji czasu. Wątpię by był z tym problem. Z tego co pamiętam uzyte przeze mnie styki bezpiecznikowe miały w datasheecie wpisane 16A. Oczywiście, kwestia dużo słabszego styku niż z bezpiecznikiem szklanym też nie jest bez znaczenia. Cóż, w chwili "uruchamiania" tej lampy przez żarnik płynie prąd...
Witam, mój samochód to passat b6 2007 rok. Od jakiegoś czasu słychać głośne huczenie podczas jazdy nawet na jałowym biegu. Kiedyś myślałem ze to opony ale po zmianie na zimowe nic się nie zmieniło. Podczas jazdy po łuku w prawo przestaje huczeć podczas jazdy po łuku w lewo nasila się. Gdzieś wyczytałem że to łożysko, starałem się zlokalizować z którego...
Jaka może być przyczyną stukania w lewym przednim kole w renault thalia1. Wymieniona półoś a wcześniej wachacz piasta łożysko stabilizatory tarcze hamulcowe klocki amortyzatory zaciski można powiedzieć że wszystko oprócz sprężyny która jest cała. Po wymianie całego zawieszenia było wszystko ok po jakimś czasie zaczęło stukać i postanowiłem wymienić...
W przekładni są dwie sprężyny Obrócenie ich jest złym pomysłem. Działają prawidłowo tylko w jednym położeniu. Ta w środku przekładni wspomaga hamulec podczas obrotu w lewo. Pęknięcie paska i przeskakiwanie zębatki to skutek jej przełożenia . Natomiast sprężyna i zapadka przy kole pasowym to rodzaj sprzęgła. Łączy ona dwa elementy osi, przy wirowaniu....
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
Dzięki ,znalazłem ten opis ale póżniej niż napisałem.Ścisnąłem ściagaczami do MC Persona ale trzeba założyć zaciski przemiennie czyli o jeden zwój sprężyny niżej . Łatwa sprawa dla każdego. P.
Temat kabli wyczerpałem w poprzednim poście w którym również poruszyłem kwestię dobrych krokodyli za rozsądną kasę. Jako że znalazłem "wartościowy" towar podzielę się opinią na jego temat. Krokodyle zakupiono w sieci sklepów Agroma S.A. (zresztą ten sklep polecał ktoś z tego forum jak dobrze pamiętam) Krokodyl 200A Idealny do kabli 35 http://obrazki.elektroda.pl/5408565000_1...
Zastanawiam się co tak na prawdę odpowiada za cofanie się klocków po opuszczeniu hamulca. Uszczelka tłoczka w zacisku odpowiada za powrót tłoczka i odsunięcie klocka od tarczy, czasem klocki mają sprężyny powodujące dodatkowe odsuwanie ich od tarczy
Nie chodziło mi o ta sprężynkę wewnętrzna ale już sobie z tym poradziłem:) myślałem że ona ma być bardziej skręcona ale już doszłam do tego jak ma być i wszystko złożyłem:) Dodano po 3 A czy wiecie czy można gdzieś kupić te tulejki a na których zaciska się ta sprężyna?
Byłem w SKP i problem pochylonego koła jest dlatego że są wyrobione gumy w tylnym zawieszeniu.Chociaz mechanik upiera się żeby wymienić sprężyny. Jeśli chodzi o tarcie to na sto procent wina hamulców zaciski i tłoczki do rozebrania i przeczyszczenia i powinno być dobrze. Z tego co się dowiedziałem to wymiana tych gum i zrobienia tylnego zawieszenia...
To nie są dwie sprężyny tylko dwa kawałki jednej, pękniętej, musisz ją wymienić. Ona jest tylko włożona na ten wałek i sama sie zaciska podczas pracy, po wymianie będzie OK.
odpowiadając koledze robokop...niestety nie wiem jak to było możliwe,jednak maszyna była uruchamiana w naszej obecności u poprzedniego właściciela.Silnik na końcu swojego wału ma założony mechaniczny wariator i napędza bęben przesiewacza wibracyjnbego poprzez pas.Beben przesiewacza ma wbudowane przeciwagi które wprawiają go w wibracje/wstrząsy.Jest...
Tak, szczotki po tylu latach sprawdzić trzeba, Sprawdźcie zużycie, czy "drucik" sie nie urwał w szczotce w środku sprężyny, czy jest docisk szczotki poprzez sprężynę, mogą wisieć w powietrzu. Nie ma innej możliwości, tam są poprostu 3 uzwojenia na stojanie, 6 zacisków, są podłączone do rezystorów lub stycznik je zwiera. Już od lat nie mam z nimi (silniki...
Tylko duże grube sprężyny (z grubego drutu) robi się ze zmiękczonego (wyżarzonego) drutu (stal wysokowęglowa z dodatkami), ewentualnie cieńsze również ale gdy wymogi są wysokie. Po nawinięciu obróbka cieplna. Małe, niezbyt wymagające sprężyny robi się z drutu sprężynowego hartowanego (i odpuszczonego), bez problemu daje się zwijać. Sam robiłem sobie...
Tarcza nie może trzeć o blachę Życie uczy że zawsze może :-) Piszesz że klocki są blisko tarczy.Zawsze są,bo tam nie ma żadnych sprężyn cofających tłok.Tłoczek cofają jego uszczelniacze.Za to drugi klocek ociera jeszcze przez moment aż przesunie cały zacisk na prowadnicach . Nawet ocierajace klocki nie powodują hałasu,więc to zły trop.Jeśli koło się...
Hamulec ręczny zaciąga sprężyna w siłowniku hamulcowym. Jeśli i na ręcznym i na nożnym masz ten to samo to problemem jest zacisk, tarcza albo klocki. Zanim wymienisz ten zacisk sprawdź tylko czy klocki dobrze dolegają do tarczy (ranty, powierzchnia tarczy itp.). Jeśli tam jest ok to zacisk do wymiany. Jeśli tarcza jest już zjechana to najlepiej wymienić...
Zapytam z ciekawości, czy masz sprężyny przy dźwigienkach od hamulca ręcznego.
Witam, zwracam się z prośbą o pomoc, ponieważ wyczerpały mi się już pomysły, a w internecie nie znalazłem nic podobnego. Chodzi o samochód Seat Ibiza IV 1.4 benzyna. Po wymianie zacisków hamulcowych z tyłu i odpowietrzeniu układu odpaliłem auto, a ono po około 3 sekundach zgasło i koniec, nie idzie go odpalić. Rozrusznik kręci i próbuje jakby łapać,...
sprężyna zacisku hamulca odpowietrznik zacisku regeneracja zacisku
warystor pralka wymiana zawiesi koszt wyświetlacz brother
odkurzacz electrolux wyłącza odkurzacz electrolux wyłącza
Jak włączyć gramofon Unitra WG-701 - instrukcja krok po kroku Odmowa podłączenia gazu przez gazownię - jak rozwiązać problem?