1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Po pewnym czasie w reduktorze gromadzi sie taki brunatny płyn. Spuszczałeś go?
Lepiej doprecyzuj post bo można się domyślać, że olej był wymieniany w silniku. Do tego nie spuszczałeś oleju z chłodnicy a jedynie płyn chłodzący. No chyba że w układzie chłodzenia stosujesz olej?!
Po co płyn spuszczać? Tak w ogóle to po co wymieniać czujnik tak na pałę, kiedy często problem w desce?
Glupie pytanie ale sprawdzales poziom cieczy w ukladzie? Po spuszczaniu plynu z ukladu i napelnieniu zawsze po kilku dniach troche ubywa, objaw pasuje. Ewentualnie jak jest plyn to odpowietrz przewody od nagrzewnicy.
Odnalazłem tą część ale nic niepokojącego nie odnalazłem, ale może to być to. Czy można to odkręcić bez spuszczania płynu czy jednak trzeba płyn spuścić. https://obrazki.elektroda.pl/8719348400_... Jest to ta część zaznaczona kółeczkiem czerwonym (nr. 29). I jeszcze pytanie dokąd idzie ta rurka, gdzie ją zlokalizować.
Wypłukałem samą nagrzewnice. Płynu nie spuszczałem. Wlałem do nagrzewnicy płyn czyszczący przez węża i podpiołem do pompki elektrycznej i zamknąłem obieg. Zasilanie nagrzewnicy do pompki powrót do pompki i sama nagrzewnica sie płukała. Po godzinie przepłukałem nagrzewnice dużą ilościa wody żeby w obieg nie poszło. Dolalem płynu odpowietrzyłem i tyle.
Witam. W silniku RP czujnik odpowiedzialny za sterowanie wolnych obrotów to czujnik niebieski (koszt ok. 25zł). Wymień go. Żeby to zrobić nie potrzeba spuszczać płynu chłodzącego. Na ZIMNYM silniku przy ZAKRĘCONYM korku w zbiorniczku wyrównawczym wystarczy odpiąć drucianą spinkę trzymającą czujnik, wyciągnąć go razem z oringiem (płyn nie wyleci - podciśnienie)...
Witam. Po spuszczeniu i zalaniu nowego płynu mam słabe ogrzewanie w aucie. Jak ustawie na full grzanie to dmucha takim no ciepłym powietrzem i to raz cieplejszym a raz troche chłodniejszym. Spuszczałem płyn bo padła mi pompa wody i przy okazji wymieniłem termostat i rozrząd. Padła mi jak wracałem z pracy (ok. 20km od domu) to znaczy płyn ganiało ale...
Taki mały "bojler" nad turbiną łączący EGR z kolektorem wydechowym. Z tyłu pod EGR ma dwa węże układu chłodzenia, zdejmujesz filtr powietrza wkładasz jakiś pojemnik ściągasz węże, zlewasz płyn do pojemnika, (chyba ze chcesz się bawić w inny sposób spuszczania płynu), łączysz te węże razem za pomocą uniwersalnych łączników do węży i kawałkiem węża 22mm...
Ok a mam jeszcze pytanie bo ostatnio zauważyłem że koło korka wlewu oleju jest jakby mokre. Skojarzyłem to z odmą, poczytałem trochę i wyczytałem że zatkana odma powoduje wycieki zwłaszcza spod pokrywy zaworów itp... Jak ją wymienić? Tzn, czy trzeba spuszczać płyn czy coś w tym stylu? Odma w tym silniku to chyba to (zaznaczyłem na zdjęciu- zielony to...
Kolego - napisałem tak , byś na przyszłość od informacji o marce typie i przebiegu zaczynał takie posty. A tak na marginesie - kiedyś w niepełna 2-letnim pojeździe (co prawda było to Daewoo ale Espero w wersji 2,0 16V) genialni panowie serwisanci przy gwarancyjnej obsłudze przeglądowej ( obowiązkowej) zmienili mi olej z fuul syntetyka na .............
Nieprawidłowe działanie EGR -a mogę wykluczyć, w niedzielę odłączyłem od niego przewód podciśnienia, więc w tej chwili zaślepiony i odłączony nie działa wogóle. Choć fakt, jak ręcznie przymykałem go to dudnienie cichło, a nawet przy dużym domknięciu ustawało, no ale z tak przymkniętą przepustnicą to nigdzie bym nie pojechał. Przymierzałem się do odkręcenia...
Cześć. Temat wałkowany już wiele razy, ale rozkładam ręce - może ktoś pomoże ? Pacjent VW Passat B6 Variant 2007r silnik BMP 2.0 TDI DSG (jeżeli to komuś ma coś dać w tym przypadku). Klimatronik dwustrefowy. Brak ogrzewania w aucie - leci ledwo letnie powietrze (według wskazań czujników 4 stopnie C ) Co działo się kolejno: 1. Komputer wskazywał błąd,...
Witam mam problem z volkswagen Passat b6 wymieniłem tylne klocki i po tym pedal zapada się i slabo chamuje tarcze nie są nowe tylko klocki proszę o pomoc i zapowietrzenie to też raczej nie bo nic plynu nie spuszczałem.
spuszczanie płynu spuszczanie płynu chłodniczego płynu passat
praktyczne programowanie rs232 generator klatkowy testy akumulatorów
czujnik temperatury sterownika pieca czujnik temperatury sterownika pieca
Hyster Yale błąd 2000-12 CANbus, Dell 2000-012 RAM – diagnostyka i naprawa Hyster – wpływ czujnika temperatury na jazdę i unoszenie wózka widłowego