Na bank stacyjka.
sprawdź kostke stacyjki.
kostka stacyjki
Zobacz czy dochodzi na styk na wsówke na rozruszniku napiecie jak bedziesz prówował odpalać, ja bedzie to coś z rozrusznikiem jak nie to prwnie kostka w stacyjce.
Bendix wymienisz i będzie jeździł. Albo zrób próbę i podłącz mała żarówkę np 5W pod masę i na rozrusznik i zobacz czy jak przestajesz kręcić stacyjką żarówka gaśnie może stacyjka nie rozłącza.
Kody migowe,wtyczka 4-pinowa,podobna jak np do stacyjki w polonezie
Szukaj bezpiecznika, a następnie przekaźnika po stacyjce.
A jak pompka zasilająca?? Sprawdzałeś?? Przekręć kluczyk i słuchaj czy słychać coś przy zbiorniku paliwa. Jeśli nie to może to być pompka. lub brak jej zasilania. (bezpiecznik, kable.) Jeśli słychać to może filtry paliwowe. Kiedy ostatnio je wymieniałeś?? Czy w momencie jak nie chce odpalic jest iskra?? (może kostka stacyjki szwankuje:)
Jak mogę sprawdzić elektromagnes? Nie bardzo rozumiem co oznacza "brak sterowania"? Inaczej brak napięcia na kablu idącym od stacyjki do rozrusznika.
Witam Stały + (30) na brązowym Rozrusznik (50) na czerwonym Po włączeniu zapłonu napięcie jest na wszystkich kablach oprócz czerwonego Można tez po włączeniu zapłonu podać napięcie do pojedynczej złączki na kablu idącym ze stacyjki do rozrusznika w pobliżu akumulatora Pozdrawiam
Słaby styk kostka stacyjki.
Czerwona kostka jest to stały plus który znajduje się fabrycznie za schowkiem. Nie jest on zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem. Tu musisz zacząć szukać, gdzie masz zwarcie. A co do mikroprocesora, poszukaj zdjęcia takowego w internecie. Jest na nim rozpis kostek. Cyfry są standardowe. Po nich wywnioskujesz co gdzie. 30 stały plus, 31 masa, 15 + po stacyjce...
Jak już było napisane plus po stacyjce
Poruszanie nic nie daje. Nie napisałam tu dlatego, że nie wiem co zrobić. Pytałam o to czy jest tu jakaś blokada, którą łatwo wyłączyć. Kiedyś miałam do czynienia z takim czymś w cinquecento i miałam nadzieje, że tu też coś takiego jest. W takim razie stacyjka do wymiany. Dzięki za pomoc.
Śmiało można wykorzystać, tylko nie pamiętam czy to jest stały plus czy po stacyjce.
każdy klucz matka jest przypisany do danego modułu immo. musiałbyś dostać klucz razem z modułem a to może być trudne. niestety kody się nie powtarzają.
Witam. Pytanie-do czego służy trzeci czerwony kluczyk stacyjki. Polonez 97r.
Może też być kostka stacyjki.
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
W jaki sposób podłączyć stacyjke w polonezie?
I kostki połączeniowe od stacyjki.
Sprawdż stacyjkę.
Sprawdż kostkę stacyjki.
przepala se po przekreceniu stacyjki
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Wypalony włącznik świateł stała przypadłość tych aut. Jak sprawdziłeś ze to nie kostka stacyjki?
Sprawdz , czy w czasie rozruchu masz 15 po stacyjce.
Witam. tak jak w temacie, chciałem podłączyć pod stacyjkę centralny zamek. Dokładnie chciałbym żeby w momencie odpalenia silnika drzwi zamykały się automatycznie. Proszę o rady jak to zrobić, pod które przewody podłączyć itd...Mam najtańszy model centralki jaki można dostać na allegro. pozdrawiam;)
Spotkałem się z czymś takim uszkodzona była stacyjka elektryczna pomogła wymiana stacyjki( samych kabli z końcówkami w stacyjce).
jak podłązyć alternator w polonezie z regulatroem i stacyjką
ani pod maską ani pod schowkiem nie ma żadnych bezpieczników, są jedynie pod deską od strony kierowcy, rozbebeszyłem już wszystko co się dało . Zaczynam podejrzewać kostkę stacyjki ...
Sprawdż czy wychodzi zasilanie ze stacyjki po przekrEceniu na rozruch.Często przyczyną jest wypalenie styków na włączniku stacyjki[tzw kostka stacyjki]
Sprawdź stacyjkę. Pozdrawiam.
Witam zgodzę się z panem Nik xxl żeto najprawdopodobniej szczotki , tulejki w rozruszniku jednak stawiał bym na kostkę w stacyjce
Witam, Sprawdź przewód masowy czy się nie poluzował. Pozdrawiam Marek PS. Niektóre obiawy świadczą o uszkodzonych stykach w kostce stacyjki.
Witam. Proponuje podpiąć na początek próbówkę żarówkową do przewodu "startowego"w rozruszniku i do masy. Spróbować kluczykiem"zapalić" kilka razy .Czy za każdym razem żarówka zaświeci ?. Jeśli tak, to coś nie tak, z rozrusznikiem. Jeśli nie chce świecić (albo nie za każdym razem) --to wina stacyjki.
A kontrolki przygasają po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch w czasie kiedy rozrusznik milczy? Na 90 % uszkodzenie to wytarte szczotki, a jeśli kontrolki nie przygasają to uszkodzony elektromagnes, lub przewód do rozrusznika, lub sama stacyjka.
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
jest maly problem ... przelacznikiem ma byc stacyjka od poloneza ;/
sprawdz czy po włączeniu stacyjki reaguje silniczek krokowy (powinien się lekko wysunąć).
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
Jeżeli masz za schowkiem cztery bezpieczniki to po włączeniu zapłonu powinieneś mieć zasilanie na wszystkich, bez włączania na trzech tam gdzie dochodzą czerwone przewody.Ze schematu wynika że przewód zasilający te bezpieczniki wychodzi z 30 alternatora, a ten jeden czarny ze stacyjki.
Wyslij zdjecie pokrywy alternatora byc moze masz trzy zaciski. Dodano po 3 A kontrolka ladowania pali sie w momencie przekrecenia stacyjki????
Czasami jest to też wina kostki stacyjki. Pozdrawiam.
Spotkałem już taki objaw w module "poldka" Spróbuj zasilić moduł z innego akumulatora, niż rozruchowy, albo dołączyć równolegle drugi aku na czas rozruchu. Jeśli to pomoże, to moduł może być uszkodzony - nie działa przy obniżonym napięciu w czasie rozruchu. Najpierw jednak sprawdź, czy napięcie zasilające dochodzi do modułu w czasie rozruchu, aby wyeliminować...
Witam.Czy ma ktos schemat lub wie jak jest podlaczona i jak dziala lampka kontrolna zuzycia wkladek ciernych przednich w Polonezie Atu Plus?Dodam ze zaciski przy kolach sa rozlaczone a lampka kontrolna swieci caly czas.Jak ona powinna sie normalnie zachowywac?Ma zaswiecic sie po zalaczeniu stacyjki a po zapaleniu silnika ma zgasnac,czy nie ma swiecic...
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
-stacyjka -moduł -osławony kabel łączący aparat z modułem -cewka nadajnika impulsów ( w aparacie)
układ wentylacji jest obwodem za stacyjką opór r izolacji min1kΩ/v ale generalnie miezymy pobór pradu
Ogólnie w zasilaniu zegarów, tym, które powinno się pojawić po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu. Możliwe, a wręcz bardzo prawdopodobne, że jednak bezpiecznik.
wymiana stacyjki coś pomoże?
Kręci a nie chce zaskoczyć? Stacyjkę wymieniałeś,a kluczyki doprogramowałeś?
30 - zasilanie stałe (choć to S mnie zastanawia) 15 - zasilanie po stacyjce Schemat masz?
Ja bym ugryzł stacyjkę /kostkę/ . Pozdrawiam.
Do plusa przed zapaleniem silnika ,pierwsza pozycja stacyjki.
Kolego kolego sadze ze stacyjka maialem taki sam problem kiedys odlacz kabel od rozrusznika ( automatu wlaczajacego) cienki kabel i podlacz na krutko do plusa akumulatora wtedy gdy nie chce krecic. Jak zakreci to od razu wymien sobie wklad stacyjki. Pozdrawiam
Ten kluczyk to faktycznie nie do ruszenia? Jak Ci zostanie stary to w celach naukowych rozdłub go i napisz co widziałeś. Ostatnio robiłem kluczyk w Seicento bo zacięła się stacyjka z powodu startego kluczyka. Musiałem dorobić wyższy o 0.35 mm na stronę kluczyk, i dopiero podmieniłem wkład. Nowego kluczyka nie było jak zakodować, bo właścicielce zginął...
Dziś w miejscu podłączenia z instalacji wzbudzenia podłączyłem dodatkowo kabelek i sprawdzałem na mierniku jak to wzbudzenie wygląda. Tak więc po przekręceniu na zapłon jest 0.06V i dopiero gdy silnik osiągnie 4k5 obrotów to napięcie skacze do 13,9V. Zrobiłem eksperyment i podłączyłem zaraz po odpaleniu na wolnych obrotach kabelek od wzbudzenia do klemy...
Wychodzi na to że nie rozłącza przekaźnika, pytanie czemu :D Odłącz przewody od stacyjki i zobacz, może stacyjka ma zwarcie.
Samochód wogóle nie odpala ? Jeżeli tak to zmostkuj dwa żółte przewody z dolnej fotki (rozcinająca obw. wtryskiwacza) powinien złapać na benzynie.Jeżeli nie ,to sprawdz czy wogóle paliwo dochodzi do wtrysku.(może być martwa pompa) Czy jak centralkę dasz na poz 0 i krecisz rozrusznikiem zapala się zielona dioda i słychać elektrozawory gazowe (na niebieskim...
No nie napisałem niestety co to było. A okazało się że to była wina szczotek. Po wymianie śmiga jak nowy. Pozdrawiam, temat zamykam.
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Wymieniłem kostke od stacyjki i problem znikną
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Takie problemy przeważnie generował mikroprocesor, ta niebieska kostka w skrzynce bezpieczników. U mnie było tak że silnik nie gasł nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dało się go tylko zgasić światłami awaryjnymi :)
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
No to daj kabelkiem z aku + 12 v i zobacz czy hula , jezeli tak to szukaj od stacyjki do cewki pozdrawiam
Coś zciemniasz Maks. Miałeś iskrę nie miałeś paliwa - nie może to być wina stacyjki? Pozdrawiam.
Do syrenki to raz, ale moze byc tez do rozlaczenia alarmu, a dokladnie do zmostkowania blokad elektrycznych wspolpracujacych z alarmem. Jezeli jest to kluczyk od syrenki to oczywiscie stacyjka znajduje sie z tylu syrenki pod czarnym kapturkiem(tym kluczykiem wylaczysz tylko akumulator syrenki). Jezeli alarm jest z wbudowana syrena to rowniez stacyjka...
Kostka stacyjki do wymiany i tyle
moze stacyjka ci nie rozlacza odrazu
witam :) a ja stawiałbym na obluzowane i źle kontaktujące przewody . Emeryt - sprawdzałeś napięcie w gniazdku zapalniczki- do tego gniazdka idą zupełnie inne przewody niż te zasilające rozrusznik - poprowadż jakieś kabelki podpięte bezpośrednio do akumulatora do kabiny pojazdu- tylko w ten sposób bedziesz miał mozliwosc kontroli rzeczywistego napięcia...
Napięcie na rozruszniku jest? Na przewodzie rozruchu w momencie przekręcenia stacyjki w pozycję rozruch też? Sprawdziłeś cokolwiek zanim napisałeś posta? Bo to, że są przewody to trochę mało. Może Stacyjka Jest rozwalona ?
Tak tylko te stacyjki były takie same w źukach fiatach polonezach ale kostki się różniły- którą masz?
dzieki za pomoc okazalo sie że za wszystko byla winna kostka pod stacyjka pozdrowienia
Witam.Popieram Serwera 2006.Przepucuj dokladnie caly gaznik.Sprawdz tez czy po zalaczeniu stacyjki dziala zawor elektromagnetyczny.
Witam, jaka jest procedura programowania immobilisera pod nowy kluczyk gdyż była wymieniona stacyjka czy trzeba dostać sie do immo ? Samochód marki polonez 1.6 GSI '98r
Posprawdzaj dokładnie bezpieczniki. Prawdopodobnie kostka pod stacyjką jest przegrzana, Dodano po 17 Posprawdzaj dokładnie bezpieczniki. Prawdopodobnie kostka pod stacyjką jest przegrzana,
raczej nie ma opcji samozaplon tylko winy trzeba szukac w stacyjce. sprawdz ja na poczatek
Witam serdecznie. Tam masz dwa moduły w jednym. Iskra jest parami tak jak masz napisane na cewkach. Obydwa raczej nie padły. Jest od tego bezpiecznik obok tego od pompy. Możesz okręcić wszystkie świece i położyć je na obudowie silnika by sprawdzić iskrę. Kostka stacyjki sprawna? Pozdrawiam.
Wolty ;) Czarny to masa. Jeden czerwony to stały plus. W radiu pewnie PERM+ albo MEMORY Drugi czerwony to plus po stacyjce. IGNITION Bynajmniej tak to powinno wyglądać.
Witam, znabylem na Allegro zupelnie porzadny radioodtwarzacz z panelem. ktory niestety bierze okolo 0,4A w stanie wylaczonym (w warsztacie autoradio powiedzieli mi ze to nic specjalnie wybitnego ;-). Problem jest w tym ze autko sluzy do jazd okazjonalnych i radio trzeba kazdorazowo wyjmowac bo inaczej zdycha akumulator. Oryginalny wtyk ma 2 plusy ale...
przy stacyjce masz antene od immo sprawdz ja i przewody moze ulegla uszkodzeniu
Mam znajomego z oplem ale on nie bardzo chce wyjmowac wyswietlacz :/ Mozna jakos ten kod zdeaktywowac u niego a potem do mnie wlozyc juz bez kodu? No i gdzie mam podlaczyc ten kabelek z radia odpowidzialny za podlacznie do stacyjki skoro w polonezie nie mam nic takiego wyprowadzonego?
Zniszczyłeś alternator podłączając go do instalacji z plusem na masie. Teraz musisz go naprawić lub założyć inny.
A pali się po przekręceniu stacyjki czy po włączeniu jakiegoś wyłącznika?
Ewidentnie brak zasilania komputera. Naprawisz to zadziała i lampka i pompa. Szukanie zaczynasz od stacyjki, i masy komputera.
wymień cewkę immo co jest na stacyjce
Nie mogę znaleźć problemu w Polonezie Caro Plus - nie wiem czy alarm blokuje wtryski i świeci mi się blokada od alarmu a stacyjkę wymieniłem I nie wiem co dalej
W stacyjce nie ma masy,zasilanie i odbiorniki tylko
Dzięki, to już rozumiem ten schemat. A czy regulator musi być od garbusa czy jakiś jest tańszy zamiennik? Stacyjka może być od poloneza? Jakiej pojemności aku dobrać? A terazam pytanie, jak jest przełączana prądnica na roztusznik? Wiem że trzeba zamienić bieguny to pracuje jak silnik.
Podłączenie powinno być odwrotne. B+ do akumulatora, a D+ do stacyjki, przez kontrolkę.
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
nie potrzeba schematu poprostu akumulator do śrubki m6,a b+ przez kontrolkę do plusa po stacyjce
A czy oba te piny mogę z mostkować ? i puścić tylko za stacyjką ?
Błażej, znosi się. Dziś sprawdzałem.
Warto sprawdzić, czy ten plus tam w ogóle jest. Zasilanie wtryskiwacza leci ze stacyjki przez bezpiecznik koło sterownika silnika.
Altetnator nie ma nic do rzeczy. Plus z akumulatora idzie grubym kalem do rozrusznika to jeden obwód. Drugi przewód z akumulatora idzie do alternatora i jest do niego przykręcony śrubą M6 (klucz 10). Do tego miejsca podłączony jest jeszcze jeden przewód który idzie w kierunku stacyjki. Weź żarówkę i zobacz czy jest napięcie pomiędzy masą a tym zaciskiem...
chyba jednak kupie alternator z poloneza
Szkoda gdybania i nerwów, czy nie lepiej wyjąć rozrusznik i kupić i wymienić włącznik elekromagnetyczny i zębnik że sprzęgłem jednokierunkowym. Ja chcąc zdiagnozować działanie kostki w stacyjce , to po prostu wyciągałem cienki przewód sterujący elekromagnesem i w to miejsce wkładałem inny na tyle długi aby starczył do plusa akumulatora - dotknięcie...
polonez stacyjka polonez schemat stacyjka polonez kostek stacyjka
katalizator wydech naprawa sensor airbag przytłumić dźwięk
regulator temperatury smart licznik
Przycisk BC na dźwigni kierunkowskazów BMW E39 Przycisk BC na dźwigni kierunkowskazów BMW E39