Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Panie fioletowy on nie ma zamka i chce go założyć a nie dołożyć sterowanie.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy
Te impulsy masy musisz zamienić na impulsy "+" za pomocą przekaźników. Nastepnie poszukaj przewody wychodzące z drzwi kierowcy, na których w chwili otwierania i zamykania one się pojawiaja. O ile się nie mylę to otwieranie ZIELONY i zamykanie SZARY.
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
a niejest tam sterowanie po can sterowniki wykonawcze w drzwiach
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
witam i dziękuję za szybką odpowiedz na zadany temat. co do pneumatyki to w tym passacie napewno jest zamek centralny oryginalny sterowany elektronicznie. zaraz ściągne sobie schemacik i spróbuje coś pokombinować. czy coś z tego wyjdzie dam znać. Narazie Dziekuje
Czy te auto powinno mieć sterowanie radiowe zamków 3B0 959 796 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka" 3B0 959 800 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka"
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
ul. miła 6 albo ul. 1 armii wojska polskiego. Tam Ci doradzą i założą.
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
W funkcji komfort najlepiej sie wpiac w sterowanie zamka bagaznika
strony nie są zamienne w okablowaniu trzeba było przełożyć tylko sterowanie z panelu na drugą stronę
Albo podali w jakiś sposób stałego plusa na piętnastkę i wtedy zamek się zamyka, ale nie ma rygla i zdalnego sterowania.
Kup sobie sterownik radiowy i poczytaj nasze forum, z podłączenia sterowania do centralnego zamka w golfie,passacie itp. napisano tu już niemal doktorat.
A więc automatyczne ryglowanie zamka ustawię w 35 tak? Jeżeli jest taka możliwość to zapewne w tym module, bo on steruje centralnym zamkiem. Jeśli chodzi o passata to jak mogę włączyć domykanie szyb z pilota? Istnieją programy, którymi możesz to zrobić kilkoma kliknięciami np. : http://www.motordiag.cz/mkm
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Sterowanie 4 szyb. Jak to zmienić w komforcie?
Rób jak uważasz próbówka też powie prawdę steruje 4 i 6 masą
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Jaki kompresorek jak w B5 zamek jest sterowany całkowicie elektrycznie, przelutuj zamek w drzwiach a usterka zniknie. Urwane luty w zamku drzwi kierowcy to powodują.
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
Bagażnik sterowany jest z tego czarnego pudełka co jest pod nogami kierowcy, jak tam jest zgnite to klapa działać nie będzie Jasne, jak najbardziej masz rację. Jadnak że trzeba sprawdzić przelotkę bo być może ona jest winna. Jeśli nie zadziała podana przeze mnie metoda to w module jest przekaźnik odpowiadający za sterowanie bagażnikiem.
Witam !! Zamontowałem alarm Super Forteca do mojego Passata 95r. i dzieją się dziwne rzeczy. Po pierwsze przyciski na pilocie zamienione są jak gdyby miejscami. Żeby alarm załączyć muszę nacisnąć przycisk drugi ten którym według instrukcji powinno się wyłączać i odwrotnie wyłącz to ten który według instrukcji załącz. Ale to nie wszystko alarm po jakiś...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Witam. Czy w passacie rocznik 98 (B5) aby wysterować elektryczny centralny zamek z ryglowaniem potrzebne są dwa impulsy czy jeden, z opornikirm 180 Ohm czy tez bez. Pozdrawiam
pewnie mastery w dwóch drzwiach, albo wiązki - wypnij sterowanie i zasymuluj - wtedy będziesz miał pewność. pozdrawiam
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
Robilem dzisiaj takiego paska.1,9TDI 99r central elektryczny.Zdjąłem boczek drzwi i wcinka w kable idace z zamka (przed centralką dochodzaca do silnika szyby)sterowanie minusem czerw/zielony czerw/niebieski o ile pamietam.Dołączam foto
Można podać plus na czerwono-biały za przyciskiem do otwierania klapy jeśli to model do '97, albo minus na brązowo-fioletowy na module pod siedzeniem, jeśli to auto po '97. Bo rozumiem że oryginalny centralny jest w samochodzie i chodzi o sterowanie z pilota?
witam pompa ci jest nie potrzebna wystarczy znalezc przewody wychodzace z dzwi kierowcy popielaty i zielony sterowanie +
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Sprawdź sam panel sterowania może zzieleniał / zaśniedział /
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
Popieram kol.Gate jesli jest uwalony silnik to i prawdopodobienstwo uszkodzenia sterowania
Mam passata z 97 roku - wersja kombi TDI. Passat ten ma seryjnie założony centralny zamek, jednak bez zdalnego sterowania.. Jak założyć takie sterowanie ? Gdzie najlepiej się podpiąć tak, żeby było najmniej problemów z rozbieraniem auta ? Słyszałem, że Passaty z tego rocznika mają sterowanie zamkiem z +, jesli mam centralke pilota, sterującą masami...
jak zaprogramować kluczyk ze sterowaniem centralnym zamkiem w vw passat 2000r.
sterowany dwoma masami czerwono-niebieski i czerwono-zielony w drzwiach.
Moze ktos podpowiedziec jakie kodowanie zastosowac po wymianie drzwi na elektrycznie sterowane? pozdrawiam
witam mam maly problem otoz od dluzszego czasu doszukuje sie w passacie 99r kabli ktorymi steruje sie centralny zamek i do tego jeszcze kabla na ktorym jest jakis sygnal np do lampki celem podpiecia czujnika otwarcia dzwi autko ma fabryczny centralny w kluczu a ja chce zeby pilot od al tez zamyka i otwieral z gory dziekuje
Trochę źle napisałem, centralkę mam, ale bez sterowania z kluczyka tylko z zamka. A dołożona mam żeby sterować kluczykiem. Czyli jeśli ja mam 4 elektryczne szyby to nie będzie problemu z modułem tak? Jak Ty chłopie kręcisz. Jak sterujesz centralnym z zamka? - chyba właśnie kluczykiem jak go włożysz w bębenek. Nie myl pilota z kluczykiem bo to co innego....
już dobrze wymieniłem panel sterowania w drzwiach bo był od passata
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
no ale skoro na 85 i 86 będzie podawana masa (bo tak jest sterowany zamek w B5) to w jaki sposób załączy się przekaźnik ?
To zależy czym jest sterowany zamek + czy - ? https://obrazki.elektroda.pl/6713185800_...
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Problem polega na tym, że nie działa otwieranie i zamykanie auta z pilota. Czyli otwieranie/zamykanie auta kluczem w zamku kierowcy i pasażera oraz domykanie szyb - działa prawidłowo ? W module błąd o źle zakodowanym kluczyku. Jaki dokładnie kod błędu ? Moduł miał wilgotności, został wysuszony, kable sprawdzone, niby są okej. Cały czas mówimy o centralnym...
Dzieki za szybka odpowiedz. Dalsze dane Renault Thalia. Rok prod. 2003 , ma imobilajzer w pilocie, glosniki w drzwiach. Nie bardzo wiem gdzie szukac stacyjki centralnego zamka, imobilajzera. Kiedys w Passacie podlaczalem do alarmu centralne tam nie bylo klopotu, bo wyjscie na sterowanie zamka centralnego bylo w alarmie. Tutaj jest odwrotnie i na dodatek...
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb , i centralnego zamka . ?
w golfie 4 montowałem exusy i było elegancko myslalem ze passacie bedzie to samo ale sie przleiczyłem A czym się różni sterowanie zamka centralnego i sygnał komfortu w Golfie4 od Passata B5? Oświeć mnie, bo ja nie zauważyłem żadnej różnicy.
Mało prawdopodobne aby w oryginalnym zamku pneumatycznym była taka usterka.Przyglągnij sie dokładnie jak jest w tej klapie.A czy napewno przed wymianą mastera było dobrze.Na prube bym podłączył spowrotem ten siłownik co był (tak w powietrzu) i sterowałbym nim i to coś Ci już powie. Pozdr.
Kupiłem zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy użyciu pilota, chcę go podłączyć,jednak nie wiem jak się za to wziąść tz.n. nie wiem gdzie się wpiąć do centralnego zamka bo nie wiem gdzie się on znajduje. Tak apropo te sterowanie kupiłem do passata rocznik 92.
Witam.Mam Passata B3 a w nim c.z pneumatyczny z 7 przewodami. Czerwony Różowy Czarny zielonym paskiem Biały Czarny z białym paskiem Popielaty z czerwonym paskiem Popielaty z zielonym paskiem Alarm mam sterowany plusami. Proszę o pomoc jak to połączyć.
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
rdt odpowiadam na Twoje pytanie czy udało mi sie go włączyć? TAK !! jak nie wieżysz to zapraszam na pokaz,masz wsad do Atmegi8 przeanalizuj go jak kumasz odrobine Bascoma jest prosty jak konstrukcja cepa,tylko tam gdzie jest w programie napis tu mój numer musisz wstawić swój :) Cały moduł działa w VW passacie gdzie zamek centralny jest pneumatyczny...
nie tam jest sterowanie dwoma plusami o ile dobrze pamiętam to szary i zielony sprawdż w momencie otwacia recznie zamka pojawia sie plus niepotrzeba odłączać żadnych wtyczek
Witam. Posiadam Passata b3 1990r. Mam problem. Założyłem Alarm do samochodu: Skorpion 2000A Z1M. Problem polega na tym, że wszystko działa, zamyka centralny, lecz nie otwiera już go. Problem polega na tym, że na otwarciu jest impuls 1s a to za malo. Zamek sterowany +. Proszę o pomoc jak to rozwiązać.... Pozdrawiam
Chodzi o podłączenie istniejącego czy instalacje nowego :?: chodzi mi o podlaczenie sie do istniejacego centralnego zamka (fabrycznego ) :D i gdzie sie wipac pod czujnik drzwi? :?:
Witam I tak czy tak trzeba zwalić tapicerkę , bo wtyczka / kostka połączeniowa / jest od wewnątrz i nie wyjmie klamki . Trzeba będzie sprawdzić na złączce czy steruje CZ jeśli nie to sprawdzić wiązkę , jeśli tak to mikrus w zamku . Jest jeszcze inna możliwość sterowania , ale trzeba przeregulować siłownik . Pozdrawiam
Trochę nie logicznie napisałeś o co ci chodzi. W passacie b5 centralny zamek steruje moduł komfortu znajdujący się w plastikowej skrzynce pod dywanem pod nogami kierowcy. Antena jest w słupku ale nie pamiętam którym. Piloty centralnego się dopasowuje komputerem diagnostycznym. wchodzisz w moduł komfortu (adres 46) później dopasowanie w drugim kanale...
Witam. Panowie sory ze sie wtrace ale czy w tej kwesti nie ma zadnego znaczenia sterowanie zamka do alarmu? Z tego co pamietam to u mnie jak elektronik montowal alarm i podlaczal do niego centalny to dawal przekazniki gdyz alarm mial sterowanie masa a zamek plusem.Czy w pasacie tym centralny zamek jest sterowny (+) czy (-). A moze kolega ma alarm z...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Popytaj na szrotach na pewno mają pompkę z taką kostką.Ja mam osobiście 3 piny środkowy pin to masa a na skrajnych pinach ma pojawiac sie +12 w zależności czy zamykasz czy otwierasz zamek to znaczy że sterowanie jest plusem. Golfy 3 mają chyba taką kostkę jak ta na zdjęciu o ile się nie myle tam sterowanie jest minusem.
Witam! Jak sprawdzałeś wiatraczkiem to on musi mieć odpowiednio podłączony + i -, a centralka steruje kierunkiem pompowania zamieniając bieguny silnika pompy, więc jak podłączysz wiatrak odwrotnie to powinien się obracać przy zamykaniu a przy otwieraniu nie, oczywiście jeżeli sterowanie jest OK.
Witam, Chciałbym dodać do swojego auta sterowanie zamknij/otwórz z pilota. Mój samochód: VW Passat B5 '97 kombi 1.9TDI Auto nie miało fabrycznego zdalnego sterowania, jest centralny zamek z kluczyka oraz zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka (dłuższe przytrzmanie) Autoalarm (został mi ze starego auta) RTX RANGER CS1B [url=https://drive.google.com/file/d/0B4...
Mam problem,kupilem te autko i jest problem z domykaniem szyb od strony kierowcy.W momencie kiedy zamykam kluczykiem zamek drzwi kierowcy i przytrzymam dluzej to wszystkie okna sie otwieraja,w pozostalych drzwiach jest dobrze,czyli odwrotnie.sterownik szyb na drzwiach od strony kierowcy tez odwrotnie steruje niz pozostale od otwierania szyb,gdzie moze...
W temacie elektryki i elektroniki raczkuję.. Chcę podłączyć moduł Coming/Leaving Home, aby światła zapalały mi się w momencie otwarcia i zamknięcia centralnego zamka pilotem. Centralny zamek w Passacie B4 sterowny jest plusem - otwieranie i zamykanie naprzemiennie. W module mam jedno wyjście na sterowanie plusem. Wiem, że muszę użyć dwóch diód prostowniczych,...
Może się mylę, ale w niej jest sterowanie elektryczne. Historia auta nie znana, więc to możliwe rozwiązanie.
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Sterownik podłączyłeś wg instrukcji czyli gdzie? Bo instrukcji może być mnóstwo... Sterowanie powinno być podłączone, o ile dobrze pamiętam, do brązowo-niebieskiego (zamykanie) i brązowo-zielonego (otwieranie) przewodu wychodzącego z czarnej kostki modułu centralnego zamka.
Kupiłem pilot do centrala, bo już mnie męczy heblowanie kluczem. Chciałbym się podpiąć przy pompce w bagażniku(wersja kombi) bo najprostszy dostęp. Kto podpowie jak jest sterowany centralny i ewentualnie prosiłbym o schemacik, ewentualnie kolory przewodów. Pozdrawiam - Adam G.
sterowanie tym zamkiem nie jest takie proste tam jest magistrala cyfrowa,a wilgoć odpada -sprawdzałem,pozatym wszystko działa bez zarzutu dopuki nie włączy się zapłonu
Passat B3 nie miał oryginalnie alarmu sterowanego pilotem (tzn miął sterowany pilotem na podczerwień ale to bardzo rzadki przypadek). Zapewne jest to jakiś uniwersalny, podpięty pod fabryczny centralny zamek. Pokaż zdjęcie jaki to pilot, jaka syrena, i poszukaj sterownika w okolicach skrzynki bezpieczników. Wtedy dopiero można coś pomóc.
nie działa sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota w kluczu . Wymieniłem baterię i nic. próbowałem zasterować przy włączonym kluczu i przekręconym w stacyjce i nic. Zamki jednak się zamykają przy sterowaniu poprzez klucz w drzwiach. Jest to vw passat B5 rocznik 1996 1.8 20V . Co można jeszcze zrobić żeby to naprawić .?????
OK trzeba zaopatrzyć się w silikon, bo stara uszczelka padnie, a potem będzie powodź w aucie. Myślę, że w sobotę zadziałam oby z sukcesem, dam znać jak i co. A co od kierowcy z tym zamkiem jest nie tak, kojarzysz może, a może centralny zamek świruje, tylko gdzie go szukać ?
Witam Siedze na forum 4h i chyba jestem zbyt zmczony juz... Czy ktos moze mi wyjasnic taka sprawe: Mam przed soba schemat alarmu SEO Perfect w ktorym jest takie fajne 6 pinowe wejscie: 1 Wejscie blokujace wyzwalane minusem 2 Wejscie blokujace wyzwalane minusem 3 Wejscie uzbrojenia alarmu wyzwalane plusem 4 Wejscie rozbrojenia alarmu wyzwalane plusem...
Robert , podpucha na całego , czy zbierasz frazy do kabaretu.? Elektronik samochodowy i takie pytania? Tak, zespół sterowania szybą i zamkiem w drzwiach , tyle tylko ,że jedno nie odpowiada za drugie. N.p. , sterowanie z kluczyka - drzwi pasażera; pin. 3 i 4 , przewód czerw/nieb i czerw/ ziel , na moduł drzwi.
Witam, szukam: sterownika centralnego zamka (sterowanie masa) Przeznaczenie: VV passat B5 przedliftowy z ori centralnym+ori alarmem planowany sposob montazu: + - oraz 2 masy sterujace wpiete w wiazke z wkladki zamka w drzwiach: sterowanie masa otworz i zamknij (na zamknij ma byc podtrzymanie impulsu by szyby domknelo) Nie interesuja mnie diotki, sterowania...
Zielony i szary sterowany plusem, musisz dołożyć dwa przekazniki gdyż SEO steruje masami i wydłużyc impuls na zmknij (wprogramuj komfort) i będzie działać.Na drugi raz uzyj opcij szukaj temat juz był..
Witam. Mam pytanie odnoście schematu podłączenia alarmu do VW Passat Variant 1.9 TDI B5 ( fabrycznie jest centralny zamek sterowany pilotem z kluczyka)? Jaki system alarmowy wybrać i gdzie szukać schamatu podłączenia? Być może ten prblem był poruszany na forum lecz nie udało mi się go namierzyć. Jak był to prosze o linka. Z góry dzięki
Niestety ale nie masz szyny CAN w aucie i nie będzie to działać . Nie wprowadzaj w błąd. Jeżeli masz w drzwiach pięć przewodów to masz CAN (A-BUS) a te dwa przewody czarny i żółty to właśnie linia danych. Moduł szyb powinien mieć 18 pin i do niego jest podłączone zasilanie piny 6 i 10 przewody czerwony/biały, masa pin 9 brązowy i A-BUS czarny pin 1...
dzieki... Wiązka na pewno jest ok w klapie i w drzwiach. a teraz jest tak ze działa tylko zamek w klapie ta klamka a z drzwi sterowanie i z pilota nie. Czy zamek w drzwiach kierowcy ma cos z tym wspólnego? dziękuje i pozdrawiam
nie stety nie a ty masz to samo? kupilem sobie centralke noxon t3 zalozylem i juz mam problem z glowy. A tu w orgynale nikt mi nie mogl pomoc. Podobno passaty z zielonymi licznikami nie mialy sterowania radiem. Dziwne po poprzedni wlascicel mowil ze mial i ze kluczyk lezka dzialal.
mam problem ponieważ w moim passacie z 1999r nie działają szyby i centralny zamek oraz światełka w środku. na drzwiach pasażera oraz styłu nie świecą też włączniki do szyb. normalnie były podświetlone. prosze o pomoc. sprawdzałem bezpieczniki są dobre. a podświetlanie włączników do szyb najpierw mrugało jak by jakieś spięcie było i nagle zgasło wraz...
Cześć, piszę z zapytaniem odnośnie centralnego zamka w VW Polo III 1997 rok. Jest zamek centralny z kluczyka sterowany przez pompkę i był dołożony jakiś z pilota, ale średnio działał, więc go wyrzuciłem. Zakupiłem uniwersalny centralny ze scyzorykiemm. Podłączam tak jak na schemacie na rys F. Po podłączeniu według schematu i zakodowaniu pilota działa...
znalazłeś na pewno sterowanie z wkładki klapy bagażnika przy module komfortu zielono-brązowy otwórz i brązowo-niebieski zamknij.
W Twoim samochodzie jest system komfortu odpowiedzialny za sterowanie mn.centralnym zamkiem.Podejrzewam raczej uszkodzenie nadajnika w kluczykulub też rozładowanie baterii w kluczyku.Więcej info na maila. rocaria(at)o2.pl.Robert
centralny zamek passat passat zamek centralny zamek centralny passat
panele dachy płaskim pulpit ikony odpowietrzanie kół
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Spadek jakości oleju w silniku Opel Corsa 1.4E Pellets Fuzzy Logic nie reaguje na regulator pokojowy - diagnostyka i rozwiązania