witam, Mam ten sam problem P1470 czujnik ciśnienia doładowania. Wymieniłem czujnik na nowy, wymieniłem część kabla w komorze silnika. Sprawdziłem kable od czujnika do wtyczki komputera pin 35/48 - przewody są wporządku. Brak jest napięcia na pin 2/pin 35 (powinno być 12V?) przy włączonym zapłonie. Pin 35 w komputerze ma 16 om do masy samochodu. Co może...
Potrzebuję jakiegoś schematu lub choćby dobrego pomysłu na układ sterujący pracą silnika odkurzacza w zależności od podciśnienia jakie wytwarza. Zadane ma np. -0,7 Bara i takowe ma utrzymywać sterując obrotami silnika wytwarzającego to podciśnienie. Chodzi mi o utrzymanie zadanego ciśnienia w "pojemniku" podłączonym do turbinki z odkurzacza (1800W)
Witam kolego za to odpowiedzialne jest sterowanie podciśnieniem najpierw sprawdzić czy wogule dostaje sie podciśnienie od strony silnika.Ja akurat mam taka sama usterkę padło rozdzielanie podciśnienia w pokrętle mocy wentylatora (to z pozycjami akurat u mnie 4-3-2-1-2-3-4) na chwile obecna zaślepiłem wszystkie 3 wężyki w tym że przełączniku mam teraz...
Witam potrzebuje schematu instalacji elektrycznej sterowania tym elektrozaworem. Z czego jest sterowany elektrycznie ? Dokładnie taki zawór jak na obrazku poniższym: http://www.ford-esklep.pl/console/image/... Problem jest tego typu, że jest on odpowiedzialny za sterowanie...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Sprint12 to taki mały tester mający możliwości porównywalne ze STAR DIAGNOSIS . Mam na myśli jakość nie ilość diagnozowanych systemów. Ten błąd pochodzi od układu sterowania turbiną . Sterowanie jest proporcjonalne za pomocą podciśnienia i to właśnie trzeba sprawdzić . Jeżeli będziesz potrzebował pomocy lub chcesz zobaczyć jak pracuje SPRINT12 pisz...
Tempomat w tym silniku jest na pompce podciśnienia. Jest to układ analogowy i VAG nie ma nic do tego. Sprawdzić trzeba przewody podciśnienia od pompki do siłownika na pedale gazu. Częsta usterka to sterowanie z manetki i zimne luty w sterowniku tempomatu.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Są zaślepki do twojego egr link na pw . Będziesz musiał wyprogramować ze sterownika silnika.
(at)hannibal9008 Połaczenia są poprawne dla regulacji PID. a której osiągnę moje ciśnienie to będzie min. a max 50 Hz ? a max 50 Hz ? Tu maksymalne podciśnienie. Tylko pytanie, gdzie jest zadawanie wartości podciśnienia ? Musi być potencjometr do tego. Chyba, ze chcesz uzyskać jedną wartość w przedziale od 0 do 100% wartości tej próżni.
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
Teraz mieszkam w bloku i po rozszeczelnieniu kilku okien w pokojach kratka w łazience wieje tak intensywnie, że w łazience jest nieprzyjemnie zimno Masz cofkę w łazience bo pewnie ktoś z sąsiadów nizej ma piecyk i szczelne okna, więc piecyk pobiera sobie powietrze przez wywiew. Rozszczelnienie okien spowodowało, że leci do ciebie część tego zimnego...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Podajnik napełniaj czasowo, czasówka załączy rozdzielacz dla zrzutu granulatu do zasobnika, w zasobniku mozesz zastosować czujniki pojemnościowe (ok.140-150zł SELS) lub tańsze czujniki indukcyjne z klapkami zsypowymi oddziałujacymi na te czujniki (ok.70zł SELS)(cenny netto). Rozwiązań tego podawania może być wiele, inne np. to kontrola podciśnienia...
https://obrazki.elektroda.pl/5381397200_... Kolejny projekt który powstał z praktycznej potrzeby ;) Rozlutowywanie płytek za pomocą zwykłego odsysacza to dość irytujące zajęcie, zwłaszcza gdy trzeba wylutować elementy z płytki z metalizacją otworów. Męczyłem się z tym i w końcu postanowiłem taką nabyć. Po przeszukaniu neta i przestudiowaniu...
W maluchu był regulowany czujnik podciśnienia na zasadzie styku. Już nie pamiętam czy zwierał czy rozwierał styk i przy jakim podciśnieniu.
Fotka tak odgólnie z całości, żeby widać było położenie reduktora, potem sposób montażu wtryskiwaczy. Jest kilka założeń poprawnego montażu. Możliwie krótkie połaczenia podzespołów przewodami gazu i podciśnienia - wielu producentów podaje np. graniczną długość przewodów wtryskiwacz-kolektor na 15 cm,a jednocześnie możliwie blisko wtryskiwaczy benzynowych,...
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
1, Mnożnik ma być ≈ 1 przy maksymalnym czasie wtrysku i tak jest . 2. Nie jest zakłócony i filtr niczego nie wnosi , więc też OK 3. Wtryski lpg nie realizują czasów wtrysku poniżej 2 ms , więc jeśli dotryski występuja trzeba je odcinać na takim poziomie. 4. j.w. , a "chmurka" świadczy chyba o istnieniu dotrysków. 5. Sterownik lpg jest tylko "protezą"...
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Ale kombinujesz. Podaj podciśnienie na grzyba i zobacz jak ecm widzi przeplyw. Jak ok to co będziesz czyscil i po co? Po drugie to sprawdź podciśnienie przed zaworem sterującym. Wystarczy ominąć zawór i sprawdzić czy grzyb otwiera . Nawet nie trzeba manometru. jak dalej nie działa to sam zawór lub sterowanie Z ECM
Po podłączeniu pompki podciśnieniowej sztanga od turbo uchyla się maksymalnie przy podciśnieniu 0,6 bar. Wyjście podciśnienia z zaworka sterowania turbiną wynosi 0,8 bar. Po podłączeniu trójnika między wyjście z zaworka a sterowanie gruszką turbiny pokazuje 0,4 bar podciśnienia. Czy myślicie, że popsuta jest ta gruszka od sterowania turbiną? Gdy sprawdzam...
Nie wiem czy o to Ci chodzi ale to pewnie wiesz w chwili odpalenia auta sztanga powinna być zaciągnięta przez podciśnienie i moim zdaniem dlatego jest 5% bo wtedy jest ,,pełny" przepływ podciśnienia przez zawór N75. Tak samo jak złączysz wężyki bez zaworu pełne podciśnienie. Jak turbina się rozbuja to większe wypełnienie PWM zaworu blokuje przepływ...
Witam Mam problem z Renault Master 2,3 dCi 2019 r. BiTurbo, przebieg 175 tys. Auto jechało, straciło moc, zjazd na pobocze, zgasło. Odpalam 5 s i gaśnie. Diagnoza: błąd p226322 — obwód doładowania, amplituda maksymalna. Wysokie ciśnienie spalin: 2,5 bar przed turbiną. DPF: ciśnienie na wolnych obrotach 18 mbar. Po odłączeniu wydechu samochód nadal gaśnie. Rurka...
A ja nic nie robię, nie podaję żadnego napięcia. Nic. Filmik sugeruje, że jest podłączone napięcie (krokodylek spięty z czarnym kablem). Nie pokazałeś na filmiku całego układu połączenia z zaworkiem. Po prostu mam podłączoną pompkę i cały czas trzymam zatkany drugi króciec. Czy masz możliwość podłączyć do tego króćca choćby strzykawkę (np. 200ml) by...
Sterowanie blokadami mostów.
Dziękuję za podpowiedź, niestety to nie działa. Światło w lodówce wyłącza się dzięki krańcówce zamontowanej w zawiasie, a alarm aktywuje się, kiedy algorytm sterowania wyliczy sobie, że lodówka jest otwarta (to są czujniki ciśnienia czy podciśnienia w lodówce, czas schłodzenia i czas osiągnięcia temperatury w lodówce). Sterowanie tu nie jest takie proste...
W jaki sposób regulować presostat ze zdjęcia? Która śruba odpowiada za ciśnienie startowe (ponowne załączenie) a która z maksymalne? https://obrazki.elektroda.pl/9468984200_...
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
https://obrazki.elektroda.pl/9001200400_... Zlecę modernizację maszyny tzw. nalewarki do wosku w oparciu o moduł 600XU. W skrócie należy przeprowadzić wysyłany sygnał procesu pracy maszyny wraz z opóźnieniami na 600XU (lub brak opóźnienia). Komendy to: 2x otwarcie styczników do siłowników pneumatycznych 2x przyjęcie odpowiedzi z siłowników...
Podejrzewam że to może być powodem poszarpywania auta właśnie podczas jazdy ze stałą prędkością które nagle ginie gdy zaczynam przyspieszać lub puszczam gaz. Nie wiem czy tu się to też potwierdzi ale miałem takie poszarpywanie w swoim Renault Scenic I Lift 1.9 dCi 102KM F9Q732. Problemem okazał się przewód podciśnienia od vacuum pompy do serwa (był...
Walczę właśnie z takim agregatem, gdybyś coś potrzebował, to mam DTR-kę skany schematów elektrycznego i pneumatycznego https://obrazki.elektroda.pl/6804321000_... https://obrazki.elektroda.pl/3375566500_...
Witam wszystkich . Jak mogę coś dodać, mam ten sam problem AFN . Testowo gdy zostało podpięte bezpośrednio podciśnienie z pompy podciśnienia do turbiny dymienie ustępuje i silnik pracuje równo na postoju przy 2500. Kolejna testowa sytuacja. Rura od kolektora ssącego zdjęta, sterowanie turbiną odbywa się przez zawór N75 , przy 1500 obr silnik pracuje...
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Hmmm tam jest reduktor Bigas RI 21 i chyba faktycznie jest sterowanie podciśnieniem, ale nie sądziłem, że może zaistnieć usterka tego typu w którym przepuszcza gaz przewodem sterującym. To jest bardzo dobry trop. Ponieważ szczelności wtrysków po czyszczeniu jestem pewien niemal w 100% myślałem już nad teorią w której MAP sensor i czujnik ciśnienia lpg...
Podmieniłem pompę tandemową na testy ale nie wniosło to żadnego efektu. Ogólnie sytuacja dalej jest tak jak było. EGR jest zaślepiony, sterowanie EGR jak odepnę i zaślepię nic to nie daje, dalej jest ta samo. Jest jakiś problem chyba na układzie dolotowym lecz mogę się mylić. Gdy wszystkie podciśnienia sa podpięte normalnie to samochód nie chce się...
Witam. Mam golfa 6 1.6 tdi CAY. Wymieniłem gruszkę turbiny gdyż stara była zgniecona (silnik oparł się o ścinę). Wymieniłem pod nr (792430-03). Na wolnych obrotach zaciąga sztangę ale wywala błąd P2563- niewiarygodny sygnał czujnika położenia turbosprężarki, sztanga opada. Odczyt VCDS NASTAWNIK TURBOSPRĘŻARKI WYSOKIE CIŚNIENIE w parametrach mam bez...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
Przypuszczam, że sterownik stopniowo zwiększający obroty kiedy styki czujnika są rozwarte, a zmniejszający po ich zwarciu, powinien działać lepiej, utrzymując prędkość obrotową pompy na granicy zadziałania czujnika. Tym sposobem jedynie zwiększysz wahania (pod)ciśnienia. Jeśli oczekujesz bardziej stabilnej jego wartości, zamiast czujnika dwustanowego,...
A grzyb tam nie jest sterowany podciśnieniem przypadkiem?
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Na początek sprawdź, czy do przekładnika dochodzi na jednym z kabelków "mocne" 12v. Czyli nie sprawdzaj multimetrem, ale np. żarówką 12v. Tam powinien być prąd z bezpiecznika. Na drugim kabelku jest sterowanie masą. Odnośnie podciśnienia, to nawet lekkie przytkanie przewodu podciśnienia może powodować błąd. Bo sterownik żąda doładowania, zawór się otwiera,...
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Witajcie. Czy ktoś miał podobny problem jak na filmie? [youtube]https://youtu.be/IwxtcnGC5NA[/y... Co było do tej pory sprawdzone: podciśnienia szczelność gruszki sprawność zaworka wiązka zaworek -> sterownik wiązka po stronie zasilania zaworka (+ po stacyjce) czujnik ciśnienia czujnik różnicy ciśnień odpięty alternator sterownik czy nie zalany...
sterowanie zaworami podciśnienia podciśnienia mercedes megane podciśnienia
odbiornik dwukanałowy edifier głośnik r2600 optiplex zasilacz
ustawić rozrząd honda automatyczne właczanie subwoofera
Jak rozebrać szlifierkę kątową Luna - instrukcja krok po kroku Błąd B2A43 w Opel Corsa D 2011 1.2 benzyna