Czyli wystarczy założyć zaślepki i przeprogramować ECU? Nie trzeba odpinać wtyczki ani zdejmować wężyka podciśnienia ? To on jest w końcu sterowany przez komputer czy podciśnienie go otwiera / zamyka ? To już nie ma znaczenia ponieważ ma w sobie czujnik i założenie samej podkładki nic nie da. Jest sterowany elektrycznie i tylko albo naprawa(wymiana)...
Brązowy - Zasilanie 12V - pin 2 w wtyczce przy zaworze do pinu 35 w sterowniku , Biały - masa pin 1 przy zaworze do pinu 48 w sterowniku.
To nie jest czujnik, to jest zawór podciśnienia sterowany temperaturą, u Ciebie połamany. A 001 140 71 60
A co zasilanie jest tylko bez pwm? Co widzi ecm błędy są? Jaki żądany procent wypełnienia ? Co widzi MAP? NIe można tak sobie coś stwierdzić bez diagnozy.
Zapewne z kolektorem kup z używki, zapewne drogie to nie jest , parę stówek.
Witam potrzebuje schematu instalacji elektrycznej sterowania tym elektrozaworem. Z czego jest sterowany elektrycznie ? Dokładnie taki zawór jak na obrazku poniższym: http://www.ford-esklep.pl/console/image/... Problem jest tego typu, że jest on odpowiedzialny za sterowanie...
Pewnie odpowiada za zgaszenie silnika, w mercedesach jest on pneumatycznie sterowany, przewody podciśnienia biegną do stacyjki.
Walczę właśnie z takim agregatem, gdybyś coś potrzebował, to mam DTR-kę skany schematów elektrycznego i pneumatycznego https://obrazki.elektroda.pl/6804321000_... https://obrazki.elektroda.pl/3375566500_...
Jeśli dobrze pamiętam to ten plastikowy element na drugim zdjęciu jest właśnie filtrem powietrza, gdzie dokładnie to ma być zamontowane - nie pamiętam. W każdym razie ma tam być ciśnienie atmosferyczne. Nie ma tam być podciśnienia, ten EGR jest sterowany elektrycznie.
Trzeba ustalić czy ciśnienie jest za niskie (najczęściej) to nieszczelności węży intercoolera, zawór n75 lub jego sterowanie, podciśnienia, gruszka vgt, kierownice vgt ,sama turbosprężarka lub ciśnienie za wysokie to zatarte kierowcy vgt. Vgt czyli zmienna geometria turbosprężarki.
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
Witam kolego za to odpowiedzialne jest sterowanie podciśnieniem najpierw sprawdzić czy wogule dostaje sie podciśnienie od strony silnika.Ja akurat mam taka sama usterkę padło rozdzielanie podciśnienia w pokrętle mocy wentylatora (to z pozycjami akurat u mnie 4-3-2-1-2-3-4) na chwile obecna zaślepiłem wszystkie 3 wężyki w tym że przełączniku mam teraz...
A grzyb tam nie jest sterowany podciśnieniem przypadkiem?
Sterowanie blokadami mostów.
Przypuszczam, że sterownik stopniowo zwiększający obroty kiedy styki czujnika są rozwarte, a zmniejszający po ich zwarciu, powinien działać lepiej, utrzymując prędkość obrotową pompy na granicy zadziałania czujnika. Tym sposobem jedynie zwiększysz wahania (pod)ciśnienia. Jeśli oczekujesz bardziej stabilnej jego wartości, zamiast czujnika dwustanowego,...
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Ani silniki o mocy 140 KM i 170 KM nie posiadają serwomotoru, siłownik podciśnienia sterowany jest pneumatycznie a jedynie w 170 KM 2.0 TDI siłownik zmiennej geometrii posiada czujniki krańcowe, przy FAPie jest też róznicowy czujnik ciśnienia, czujnik temperatury gazów spalinowych i sondę lambda, serwomotor posiadają turbiny w silnikach 3.0 TDI a odnośnie...
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
wyskakuje błąd No dobra, ja zacznę, jaki błąd?
Dzięki za wskazówki... Problem bym blach i aż wstyd się przyznać 😉 odpią się przewód serwo od sterowanie podciśnienia... Wystarczyło wejść do kanału, zdjąć osłonę silnika i go wpiąć... Problem znikną, chodzi równo. Zauważyłem wiszący przewód jak wczoraj zmieniałem piasty z łożyskami jeszcze raz dzięki i pozdrawiam👍
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Przewód ekranowy jest między silnikiem a falownikiem. RCD wywala na agregacie prądotwórczym. Falownik steruje pompą próżniową i utrzymuje stałe podciśnienie. Czy zacisk PE i oznaczony strzałką uziemienie to to samo?
Sprint12 to taki mały tester mający możliwości porównywalne ze STAR DIAGNOSIS . Mam na myśli jakość nie ilość diagnozowanych systemów. Ten błąd pochodzi od układu sterowania turbiną . Sterowanie jest proporcjonalne za pomocą podciśnienia i to właśnie trzeba sprawdzić . Jeżeli będziesz potrzebował pomocy lub chcesz zobaczyć jak pracuje SPRINT12 pisz...
Wszystko wskazuje na uszkodzony ECU. Nie miałem jeszcze przypadku że nie steruje n75, zwykle brak podciśnienia lub czujnik na gruszce
a sprawdzałeś węże do podciśnienia może jest przetary i nie steruje zaworem
sprawdz dobrze sterowanie turbo podciśnienia i prądy
W maluchu był regulowany czujnik podciśnienia na zasadzie styku. Już nie pamiętam czy zwierał czy rozwierał styk i przy jakim podciśnieniu.
Po podłączeniu pompki podciśnieniowej sztanga od turbo uchyla się maksymalnie przy podciśnieniu 0,6 bar. Wyjście podciśnienia z zaworka sterowania turbiną wynosi 0,8 bar. Po podłączeniu trójnika między wyjście z zaworka a sterowanie gruszką turbiny pokazuje 0,4 bar podciśnienia. Czy myślicie, że popsuta jest ta gruszka od sterowania turbiną? Gdy sprawdzam...
Ale kombinujesz. Podaj podciśnienie na grzyba i zobacz jak ecm widzi przeplyw. Jak ok to co będziesz czyscil i po co? Po drugie to sprawdź podciśnienie przed zaworem sterującym. Wystarczy ominąć zawór i sprawdzić czy grzyb otwiera . Nawet nie trzeba manometru. jak dalej nie działa to sam zawór lub sterowanie Z ECM
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Witam CUT OUTa wykonałem jednak poprzez sterowanie podciśnieniem z dolotu, podciśnienie sterowane zaś elektrozaworkiem podciśnienia. Temat uważam za rozwiązany. Pozdrawiam
Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) Zapodasz zdjęcie tej turbiny?? Jakim testerem traktujesz auto?
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Kolego sprawdz węże sterowania podciśnienia od turbiny te bledy są związane z doladowamiem turbiny .
AntyOwik jakiś podstęp tutaj wietrzę ale niech tam. Korby 30Nm + 90 st. Głowica 40Nm, 60Nm +90 st +90 st. Wężyki nie mam pod ręką schematu ale turbina zwykła przez zawór, EGR sterowany podciśnieniem można ogarnąć to wszystko bez schematu.
Sprawdź podciśnienia, vacum pompa, zaworki które sterują podciśnieniami i gruszki które pracują na podciśnieniu.
Podciśnienia sterowania turbo po remoncie wszystkie sprawdzone?
Potrzebuję jakiegoś schematu lub choćby dobrego pomysłu na układ sterujący pracą silnika odkurzacza w zależności od podciśnienia jakie wytwarza. Zadane ma np. -0,7 Bara i takowe ma utrzymywać sterując obrotami silnika wytwarzającego to podciśnienie. Chodzi mi o utrzymanie zadanego ciśnienia w "pojemniku" podłączonym do turbinki z odkurzacza (1800W)
Ten wężyk zasila układ podciśnienia do sterowania turbosprężarki. Nie ma wpływu. Jeśli takie rzeczy jak świece żarowe są ok to poszukaj na allegro źle odpala diesel Saab lub kogoś kto potrafi skorygować dawkę rozruchową i czas grzania świec żarowych.
Daj jakieś kropki przecinki czy coś bo mało z tego zrozumiałem :D Gaśnie jak odłączysz przewód podciśnienia? Jeśli tak to normalny objaw: wypala się paliwo w gaźniku bo zawór sterowany podciśnieniem jest zamknięty.
Wystarczy wyłączyć zawór sterujący podciśnieniem jest on sterowany elektrycznie czyli wystarczy wypiąć kabelek wstawiam przykładowy obrazek zaworu sterującego podciśnieniem Ale może zdarzyć się tak że auto nie odpali bo wyskoczą błędy w sterowniku Lub jeszcze prościej odłączyć wężyk od podciśnienia :)
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
Jest to zespół elektrozaworów sterowanych podciśnieniem i właśnie to upuszczenie podciśnienia powoduje dźwięk. Nie przejmował bym się tym.
U ciebie mają być dwa zaworki sterujące podciśnieniami jeden od turbiny i drugi od klap. W starszych modelach był trzeci od EGRu ale u ciebie go nie ma bo jest elektroniczny EGR i to właśnie jego by najpierw sprawdził.
Podmień zaworek podciśnienia , który steruje cięgnem turbiny. Jakie jest podciśnienie ?
a co cię interesuje? Moduł digiplex 2 steruje dwiema cewkami, jest inicjowany czujnikiem magnetoindukcyjnym, posiada ujecie podciśnienia, mapa wyprzedzenia zapłonu w funkcji obrotów wału i podciśnienia w kolektorze dolotowym
Zmienna geo, przewody podciśnienia, zawór sterujący i samo podciśnienie do weryfikacji. Jakie widzi sterownik doładowanie między 1400 a 3000obr?
Witam, W tym przypadku problem leży prawdowpodobnie w samym zaworze EGR. Zawór ten jest sterowany podciśnieniem ale posiada czujnik położenia. Minimalna zmiana rezystancji w jednym z położeń powoduje momentalnie pojawienie się kodu błędu. Zatem należy oczywiście przed wymianą sprawdzić stan instalacji elektrycznej a w drugiej kolejności wymienić zawór...
Zawór sterowania turbiny i podciśnienia do niego
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
sprawdziłbym jeszcze przewody podciśnienia. w mojej poprzedniej omedze MV6 miałem coś takiego, że jak ostro przyspieszałem, to spadało podciśnienie i nawiew przełączał się w ustawienie początkowe. po zdjęciu nogi z gazu wszystko wracało do normy. Sterowanie kierunkiem nawiewu (szyba/nogi i tak dalej) odbywa się właśnie za pomocą podciśnienia.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Jeśli jest to Caro Plus to produkcja już Daewoo więc nagrzewnica jest bez zaworu, wcześniejsze wersje miały zawór, który nie otwierany po jakimś czasie nie dawał się ruszyć. W wersji Caro Plus nadmuch na nagrzewnicę otwiera się za pomocą linki sterowanej prawym pokrętłem, aby sprawdzić delikatnie podważ wkrętakiem cały panel z pokrętłami na środkowej...
Tempomat w tym silniku jest na pompce podciśnienia. Jest to układ analogowy i VAG nie ma nic do tego. Sprawdzić trzeba przewody podciśnienia od pompki do siłownika na pedale gazu. Częsta usterka to sterowanie z manetki i zimne luty w sterowniku tempomatu.
Sprawdzę po pracy te kabelki i wrzucę zdjęcia tych zaworków. Bo generalnie jak wygląda sterowanie odcięciem podciśnienia do gruszki jeśli by pominąć te moje zaworki? Powiedzmy w innej Astrze
Elektrozawór steruje za pomocą podciśnienia zmienną geometrią turbiny
Jeśli masz tam zawór EGR sterowany podciśnieniowo to sprawdź pompę podciśnienia i elektrozawór sterujący EGRem.
Tam EGR jest sterowany podciśnieniem , sprawdz wężyki . EGR można jeszcze wyczyścić , może to wystarczy.
właśnie tu jest ból bo nie pokazuje żadnego błędu :?:a z tego co mi mówili to ten sterownik jest także odpowiedzialny za sterowanie zaworkiem podciśnienia umieszczonego na kolektorze ssącym a ten z kolei za sterowanie zaworem EGR który u mnie nie działa prawidłowo.Jeśli ominę rurkami zaworek na kolektorze to wtedy zadziała EGR.
No uporałem się z tym problemem okazało się że w króćcu od sterowania turbiną przy pompie podciśnieniowej zatkał się ten maluteńki otworek. I przez to brak podciśnienia sterującego wastegate-em w turbo. Banał a krwi napsuł. Dzięki za pomoc.....
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Sprawdź dokładnie podciśnienia czy są szczelne i elektrozaworki które sterują podciśnieniami.
Masz zawór termiczny w układzie dolotowym, on steruje dopływem podciśnienia. Zdejm przewód, przysłona powinna dopuszczać tylko zimne powietrze, jeśli tak nie jest masz uszkodzony siłownik.
Ma, jeśli jest np. sterowana przy pomocy podciśnienia. Takie rozwiązanie stosuje się np. w zaworach upustowych, które otwierane są przy pomocy podciśnienia z pompy vacuum.
Jeśli jeździło zbyt długo bez sterowania podciśnienia to pewnie uszkodziło blaszki zmiennej geometrii w turbosprężarce.
Proszę ,schemat sterowania.
To jest zawór nagrzewnicy. Sterowany jest podciśnieniem. Dochodzi do niego tekalan, nie linka. Ogólnie dostępny.
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Waku pompa robi pod ciśnienie a elektrozawór steruje dawką podciśnienia podawaną na zawór EGR. A dlaczego nie masz podciśnienia ....bo układ jest nie szczelny : czyli wężyki rozłączone lub zawór GER ma przerwaną membrame = do wymiany EGR
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Witam Jeżeli przyśpieszacz jest jest sterowany podciśnieniem to elektrozawór sterowany będzie czujnikiem temperatury,tak przynajmniej powinno być.
Brak szczelności lub zależnie od wyposażenia silnika zawory sterowane podciśnieniem. Pokarz mi kolego w 2.0 hdi 90KM zawór podciśnienia sterowania turbina ? Nie ma, nie było i nie będzie takiego ;)
Mam taki zaworek, jak chcesz jutro przyniose ci do roboty ;) W twoim przypadku myślę że podejdzie dowolny (lup prawie dowolny) ;) elektrozaworek od podciśnienia, np od sterowania EGRem pneumatycznym itd itp. Przyniosę kilka, to sobie coś wybierzesz ;) A pytnie: gdzie się podłącza sterowanie tego zaworka ? Czy może logika jest tu prostrza: klima włączona...
będą się trzymać bo masz sterowanie podciśnieniem ale ostrożnie przy ich nasuwaniu aby nie złamać plastikowych króćców przy N75.
Witam. Kod silnika? w wyszukiwarce jak wpiszesz schemat podciśnienia to znajdziesz. A kontrolka awarii silnika się nie zapala ? Wygląda jak by wchodził w tryb awaryjny. Tak jak by się cięła turbina/sterowanie turbiną i przeładowywała, albo nie doładowywała. Pozdrawiam.
Zawór elektryczny ale steruje podciśnieniem z kolektora ssącego siłownikiem klap. Przy tym błędzie sprawdziłbym układ podciśnienia włącznie z siłownikiem pneumatycznym.Nie znam tego interfejsu, nie można sprawdzić działania przez wysterowanie?
Czemu zaraz turbina. Prędzej sterowanie turbiny podciśnieniem. Sprawdź wężyki podciśnienia czy nie mają nieszczelności.
Wtam. Aktualnie przerabiam ten aparat w wózku daewoo. W zależności co masz uszkodzone to środek pasuje z daewoo tico(taki 3 cylindrowy znalazłem w warsztacie gdzie wózek był naprawiany, i wygląda jak aparat do tico, uwaga są różne rodzaje), aparat prawie identyczny w środku, tylko ma 3 cylindry:), ale na 100% moduł, czujnik i sterowanie podciśnienia...
Turbina albo sterowanie albo przewody do sterowania albo brak podciśnienia, ale to ostatnie działało by na słabe hamulce.
I na pewno podcisnienie nie steruje ogrzewaniem. Jeżeli jest tylko ogrzewanie to nie wykorzystuje w ogóle podcisnienia. Jeżeli jest klima to podcisnienie jest wykorzystane czasami do regulacji klap. Nigdy jednak nie steruje temperatura. Podcisnienie kładzie rownież zaglowki.
Elektrozawory mają opisane króćce - VAC idzie do pompy podciśnienia (vacum), OUT idzie na sterowany element.
zaczni od sprawdzenia podćiśnien od sterowania turbo,głownie przewody gumowe nieszczelnosc też może być przyczynom zadymiania a te silniki to tak naprawde 2.0hdi wiec wtryski żadko tam siadaly. Dodano po 1 częstą wadą tych silników byla uszkodzona turbina lub sterowanie i podciśnienia
Silniki AGR montowane były do września 2002 roku, same silniki nie różnią się niczym - są to bliźniaki a jedyne różnice je dzielące to osprzęt : wtryskiwacze, sterownik silnika, instalacja sterowania ciśnieniem turbodoładowania, turbosprężarka. ALH ma turbosprężarkę za zmienną geometrią kierownic spalin i akumulator podciśnienia a AGR zwykłą turbosprężarkę...
A jak autor ma 90kM silnik AGR ? Ma zawór wastegate sterowany nadciśnieniem, a nie vnt regulowane podciśnieniem [url=https://imged.pl/octavia-golf-a3-1-...
A jest zamontowany w obiegu powietrza ? I jest sterowany podciśnieniem ? Jeśli będzie np. dziurawa gruszka z podciśnienia to raz że się nie będzie otwierał a dwa że lewe powietrze dostaje się do układu podciśnień. A przyczyn może być wiele przepływka , geometria turbo i inne . Każdy przypadek jest inny . Posprawdzaj dość dobrze podciśnienia i gruszki.
Ten potencjometr to regulator podciśnienia - wykorzystuje podciśnienie w kolektorze dolotowym ( + akumulatorze podciśnienia ) i zmianą podciśnienia steruje kontem świateł - jak zwykły siłownik. Musi być to hermetyczne ! Ale co za płyn jest wśrodku - to naprawdę zagadka !
Te dolne króćce B mają pozostać nie podłączone. Istotne jest zachowanie szczelności układu podciśnień, tak aby działało sterowanie zmienną geometrią turbo. Tam z tyłu za silnikiem jest zasobnik podciśnienia, dostęp jest fatalny ale warto sprawdzić czy układ jest tam szczelny
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Możliwe, że regulator ciśnienia nawalił (22670AA240), albo jest źle sterowany. Sterowanie przez podciśnienie, więc sprawdź dokładnie. Zobacz jakie ciśnienie po zdjęciu wężyka podciśnienia i czy komora podciśnienia zaworu jest szczelna.
Witam ale obrotomierz nigdy nie pokaże w lagunie 20 tyś.obrotów !!! ten błąd co odczytałeś dotyczy turbiny ,sprawdź przewody sterowania podciśnienia...
Zrobiona sztuka. Za silnikiem jest zawór sterowany podciśnieniem. Problemem bylo sterowanie podciśnieniem. Zrobilem pewną sztuczkę i autko posiada wszystkie funkcje (grzanie, chłodzenie, automat).
Na początek sprawdź, czy do przekładnika dochodzi na jednym z kabelków "mocne" 12v. Czyli nie sprawdzaj multimetrem, ale np. żarówką 12v. Tam powinien być prąd z bezpiecznika. Na drugim kabelku jest sterowanie masą. Odnośnie podciśnienia, to nawet lekkie przytkanie przewodu podciśnienia może powodować błąd. Bo sterownik żąda doładowania, zawór się otwiera,...
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Witam pompą vacum steruje ECU silnika ,przy serwie jest czujnik podciśnienia i na podstawie sygnału z czujnika ECU uruchamia vacum pomp .
Witam Okazało się że przepuszcza zawór przełączający ilość otwartych zaworów 8/16. Jest sterowany podciśnieniem i jak przepuszcza to brakuje podciśnienia na resztę czyli np. załączenie turbiny. Pozdrawiam Maciej
sterowanie zaworami podciśnienia podciśnienia mercedes megane podciśnienia
adapter kasety schemat zasilać lampa solarny honda accord gaśnie
kodowanie immobilizera solar assistant
Firmware do Sharp LC-32HK5232E TP.MS6486X.PB713 LQ315T3HC5u Wymiary uszczelek do klimatyzacji Peugeot 206 2.0 HDi