Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Zrobione, porszak śmiga.
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
To masz do sprawdzenia, czy sterowanie pojawia się na samym pinie sterownika. To samo sterowanie przekaźnika pompy. Na początek jednak sprawdź wszystkie masy na ECU, bo tu będzie tkwił problem. Prześwietlaj żarówką minimum 21W!
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Witam najpierw ecu test elementów wykonawczych sterowanie przekaźnika pompy i spr czy masz sterowanie to od strony testera ręcznie piny 30 ,87 to piny główne zasilające pompę piny 86,85 sterujące ,piny 30 i 86 spr żarówką np 21W i masz pewność co do napięcia wysterować możesz przekaźnik żeby nie uszkodzić ecu np przez zwykły próbnik samochodowy żabka...
zdecydowałem się na zastosowanie uC aby wyeliminować efekt falowania wody (a tym samym podnoszenie i opadanie włącznika pływakowego co skutkowało kilkunastoma krótkimi włączeniami pompy przy każdym dolewaniu wody). Nie wystarczyło zastosować filtr RC? Dodaj na wszelki wypadek rezystor 10kΩ podciągający RESET do Vcc. Przy takich urządzeniach jak...
PRZKEAŹNIK BISTABILNY 12-230V PBM-04 /U ZAMEL Na pompę 1kW to słabawy, długo nie pożyje. Dodatkowo ze stanu klawiosza wyłącznika nie odczytasz stanu pracy pompy co może grozić jej zniszczeniem (gdy wystąpi suchobieg albo zacięcie wirnika) Sugeruję zwykły stycznik jednofazowy z cewką na 12V np. Hager 25A 1Z 0R 8/12V AC ESL125 i do tego zasilacz 12V...
Reszta jest w porządku, wystarczy że podam na krótko masę do tego przekaźnika i silnik odpala. Zresztą tak teraz jeździ ten samochód.
Czy podanie + 12 V z "30" na "85" lub na "86" może uszkodzić sterowanie przekaźnika pompy ECU ?
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Kia ceed 1.4 cvvt nie odpalą Witam. Proszę o poradę lub kawałek schematu. Kia ceed przestała nagle odpalać. Po sprawdzeniu wtyczek jest taki problem ze dostaje tylko 6v na sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Mimo zworki pod przekaźnikien auto i tak nie odpalą. Iskra jest , paliwo ( jak zworka też jest) żadnych błędów w ECU. Immobiliser gaśnie . Już...
Coś kolego mieszasz. Przekaźnik ten zasila 2 pompy paliwowe jak i wtryskiwacze. Sterowany jest z ECU - czyli na cewkę przekaźnika idzie plus po stacyjce a z drugiej strony dostaję masę z ECU. Jest on sterowany masą z ECU - pin 3 z ECU. Więc brak plusa ze stacyjki lub brak masy z ECU. ECU poda masę prze jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu. Później wysteruje...
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
Styki przełączane przekaźników rozdziel od sterowanych.
Np. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Na schemacie "Włącznik zapłonu", to Twój górny włącznik. "Przycisk" - to Twój dolny wyłącznik - rozwierny. Wyjście 12V - to sterowanie pompą 230V. Styki załączają fazę na zasilanie pompy, ze względu na napięcie 230V, nie mogą być tak jak na schemacie podłaczone do układu...
W którym miejscu przewodu to zmierzyłeś, na pompie czy przy sterowniku? Przewód masz zdrowy czy zgnity? Złączki z obu stron pokaż. Sprawdziłeś pracę pompy bez sterownika? Pokaż płytę sterownika. Co steruje pompą, przekaźnik czy tyrystor?
Do tego nie jest potrzebny skomplikowany uklad na 555. https://obrazki.elektroda.pl/7849402000_... Wystarczy to. Przedłuży czas działania przekaźnika.
Oznacza że na wejścia impulsowe nie podajesz napięcia -zwierasz GND na stykach przekaźnika. Dużo sterowników jest tak sterowane masą np. Trane, Carel podanie napięcia na styk uszkadza go. Jeżeli w menu ustawisz na. 0.5 l na minutę a zewrzesz styki to pompa maksymalnie poda te 0,5l
Sprawdzić z schematem co steruję pompą paliwa - np przekaźnik i sprawdzić czy jest sterowany lub czy w ogóle jest sprawny. Elektryk potrzebny.
No to tak, sterowanie przekaźnika pompy to złącze 1 pin F3 a sterowanie przekaźnika silnika to złącze 2 pin F2. To opis ECM. Zobacz probówką czy ecm wysyła masę na przekaźniki. Jak tak to dalej nic nowego wiązka / BSM.
Sterownik steruję przekaźnikiem pompy, ale zasileniem bezpiecznika to raczej nie powinien?
a co z immo ? czy tam czasem nie odcina pompy i wtryskiwaczy? i nie steruje przekaźnikiem pompy paliwa?
szukaj pod słowem czasówka na allegro, albo przekaźnik czasowy :)
Hejka. Jakiegoś większego błedu ja nie widzę. - pompy uruchamiają przekaźniki, - sterowanie kotłem masz odizolowane od reszty układu. Powinno banglać - przynajmniej elektrycznie.
Zasadniczo w kazdym nowszym (po 90) samochodzie pompą steruje ECU (komputer) - załącza pompę na kilka sekund po załaczeniu stacyjki, później dopiero wtedy gdy dostanie sygnał z czujnika wału. Jednak ECU steruje pompą poprzez przekaźnik, i to on moze być winien, znajdź go i zmostkuj mu styki. Jeżeli pompa ruszy to sprawdz czy cewka przekaźnika jest sterowana....
Autor tematu chciał uniknąć "grzebania" na sterowniku, dlatego przedstawiłem takie a nie inne rozwiązanie. Można by jeszcze kombinować z przełącznikiem oszukującym sterownik co do temperatury ale wtedy piec chodziłby jak szalony próbując nadgonić (błędne) wskazanie - a nam chodzi tylko o pompę. Ponadto odłączanie zasilania od sensora temperatury i podłączanie...
Proponuję zasilić pompę poprzez stycznik produkcji byłej NRD typu ID1 z cewką 230V
Witam mam taki mały problemik, zrobiłem swap silnika z benzyny na diesla jak w temacie czyli PD 96 KW i teraz za grzyba nie mogę znaleźć pinu z ECU do sterowania przekaźnika pompy paliwa w baku, może ktoś z forumowiczów posiada taką wiedzę lub poradzi jak taki sygnał odnaleźć. Dokładnie chodzi o silnik diesla na pompowtryskach o oznaczeniu kodowym ASZ...
Cały czas jednak martwi mnie 3 V w instalacji na zasilaniu cewki przekaźnika W jaki sposób to mierzysz ? podepnij się tam żarówką 12V/5W np od postojówki i wtedy zmierz napięcie. Jak masz gdzieś zaśniedziałe połączenie to pokaże ci 0V pod obciążeniem żarówką.
W mojej pierwszej był przekaźnik, który sterował pompą - może masz przekaźnik i się zawiesił skoro program idzie do końca jak pisałeś.
Podaj sygnał ze sterownika przez dwie diody do przekaznika.Sygnał z dowolnego sterownika uruchomi przekaźnik.Brak sygnalu przekaźnik nie dziala.Stykami przekaźnika steruj pompę .Nie wiem jaki sygnał ze sterownika ma poziom.Może potrzebny będzie tranzystor.Pozdrawiam Waldec
Zwykły przekaźnik ze stykami, które wytrzymaja prąd pompy (1) z cewką na napięcie jakie wychodzi z mieszacza podłogówki (2). Styki tego przekaźnika łączysz równolegle ze stykami załączającymi pompę (1) i powinno działać. Z tym, że poleciłbym to wykonać pod nadzorem elektryka, albo, żeby elektryk to sprawdził, bo faktycznie może skończyć się jakimś "strzałem".
Wyjście na pinie 94 steruje przekaźnikiem pompy paliwa zas wyjście na pinie 21 ecu steruje przekaźnikiem głównym.
Sprawdzałeś czy nie zadziałał przypadkiem wyłącznik zderzeniowy? On odcina zasilanie pompy paliwa. Jest za konsolę środkową na wysokości łydki kierowcy. Trzeba go wcisnąć.
Patrząc w notę katalogową (w załączniku) Twój przekaźnik potrzebuje max. 20mA by został poprawnie wysterowany. Nie piszesz jaki rodzaj konwertera stosujesz, od jego konstrukcji będzie zależało czy będzie w stanie dostarczyć te 20mA. Sam przekaznik do pompki wydaje się być ok, załącza w zerze i posiada wewnętrzną optoizolację 2.5kVAC co przy umiejętnie...
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
Na początek sprawdź czy, po przekręceniu stacyjki, jest plus na bezpiecznikach (cztery obok siebie). Jeżeli nie będzie to sprawdź bezpiecznik przy przekaźniku rozrusznika. jeżeli wszystko będzie ok to... Ten przekaźnik (starting circuit cut off relay) o którym piszesz to jest "zabezpieczenie". musisz sprawdzić czujnik poziomu oleju- czyli czy dochodzi...
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
Sprawdź czy napięcie dochodzi do styku przekaźnika. Jeżeli tak to brak sterowania przekaźnika. Szukaj sygnału sterującego cewkę przekaźnika.
Przypuszczam, że do kotła doszło by niższe napięcie. dokładnie tak.
No fakt że przydał by się tam ktoś kumaty, tylko żebyś nie trafił na takich co twierdzą że podłogowką nie da się sterować. Te obecne termostaty masz w puszkach czy jakieś natynkowe? Dodano po 2 Kupuj to: https://allegro.pl/oferta/termostat-poko... Te termostaty mają także dodatkowy czujnik który powinien...
Przekaznik pompy nie dostaje+12 ze sterownika,tylko mase.+12dostaje z przekaznika ASD,ktory tez sterowany jest masa z ECM po wykryciu obrotow wlu korb.
Do sprawdzenia przekaźnik pompy i przekaźnik sterowania.
mam pytanie, gdzie powinno być wpięte sterowanie przekaźnika pompy paliwa? bo jeśli dobrze czytam ten schemat, to sterownik masą załącza te dwa przekaźniki, i wpuszcza sobie + , i czy do któregoś z nich, czy jeszcze gdzieś jest osobne wyjście na "fuel pomp"? :D
OK wielkie dzięki . Od przekaźnika do pompu jest ok bowiem jak podam minus na przekaźnik od strony EKU to pompa startuje . Wiec albo kabelek ECU -przekaźnik albo same ECU , lub coś innego co powoduje wyłączanie pompy .I tu mam pytanie czy mam coś sprawdzić co może wyłączać pompe. Pzdr MIrek
Brak sterowania wtrysków (ecu,wiązka lpg)lub za małe ciśnienie na listwie.Albo ecu nie steruje przekaźnikiem pompy bo te ecu same w sobie to padaki.
dzięki za szybka odpowiedz, kable prześwietlone do samego komputera, na razie zrobię sterowanie pompą po stacyjce, a przy okazji podmienię komputer to się wyjaśni, oryginalnie jest chyba wyłącznik czasowy pracy pompy gdy stoi na włączonym zapłonie
Wyłącznik zderzeniowy odcina obwód pompy a nie przekaźnika wiec raczej nie to, jeśli bezpieczniki ok, to prześwietl kabel do sterownika, który steruje przekaźnikiem pompy.
Przekaźnikiem o którym piszesz steruje ECM ,jak masz schemat to widać to wyraźnie. Nie wiem czy wiesz ale przeważnie ECM dostaje "pierwszy prąd" z linii 15, a potem dopiero steruje resztą ,jak przekaźnik główny silnika ,pompa, itd. Także weź probówkę/żarówkę i sprawdź to.
Sprawdź styki przekaźnika - mogą być "sklejone" i pomimo braku zadania grzania, przekaźnik się nie rozłącza.
Sprawdź masy sterownika - wszystkie. Sprawdź typ przekaźnika- różne przekaźniki - różne wyprowadzenia. Dodano po 4 Zarówka 21w zamiast cewki przekaźnika jak pociągnie żarówkę t jest sterowanie. Kręcimy następnie rozrusznikiem żarówka zapala się lub nie - wyciągamy wnioski.
Sprawdź czy jest iskra. Z tego co piszesz to najprawdopodobniej jej nie ma bo ECU nie działa - brak zasilania lub uszkodzone. ECU steruje przekaźnikiem pompy. ECU nie działa - brak iskry, pompa nie działa, brak diagnozy.
Zimny lut w przekaźniku itp.Ten błąd pompy paliwa coś mówi.Sam przekaźnik ,słaby styk albo sterowanie.
Albo właściwie istnieje coś takiego, jak przekaźnik priorytetowy :D Warto poczytać o nim.
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Witam.Ogólnie to ten przekaźnik steruje nie tylko pompa paliwa ale również sonda lambda.Jeśli by kolega nie znalazł takowego to postaraj się znaleść zamiennik.Bo rozumiem że próbowałeś go zreanimować?Mi też siadł i wystarczyło przelutować płytkę.Potworzyły się na niej zimne luty.
Masz błąd przekaźnika w ECU? Jeśli nie ma ograniczania mocy wykorzystaj sygnał pierwszego przekaźnika do sterowania przekaźnikiem pompy.
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Trochę się zeszło ale dziś zmierzyłem , więc tak : na przewodzie od sterowania przekaźnika pompy jest około 6.7v czy to dobrze czy źle?, przekaźnik sterowany minusem(-) więc chyba nie powinno tak być , a komputer pokazuje jeszcze że pompa paliwa ze wskaźnikiem zwarcie do plusa
Jest zasilanie i sterowanie przekaźnika pompy paliwa?
Ten model też posiada takie wyjście, wystarczy podłączyć C jako wspólny a wyjście M jako sterowanie przekaźnika pompy.
Najprościej to jakiś czujnik przepływu z kontaktronem który sterował by przez przekaźnik pompą.
Masz tam Mono-Jetronic A2.2 a nie Motronic. Sterowanie przekaźnika pompy pin 17 a wtrysku 13.
Dziękuję za sugestię. Odnośnie różnicy ciśnień, to niestety nie mam tu zbyt wielu możliwości - PM2 ma fabryczną i niezamienialną nastawę różnicy 1bar - mogę zmienić ciśnienie wyłączania ale jak spadnie o 1bar to się załącza. Sprawdzę z regulatorem ciśnienia, ale mam obawy że może to nie pomóc- próbowałem zmniejszyć przepływ zaworem kulowym i na niewiele...
Tydzień temu wracałem od rodziców tym samochodem od rodziców. Próba odpalenia na benzynie nieudana. Troche pokręciłem ale nic. Wreście przełaczyłem na gaz. Z małym problemem ale odpalił. Pod moim blokiem jak stanełem to stoje do dziś. Stwierdziłem następująca rzecz. Po przekręceniu kluczyka nie słysze pompy paliwa. Pompa jednak jest dobra. Brak jest...
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
witam Podłączę się pod temat podaję plus na 10 bezpiecznik i auto odpala (peugeot 407 1.8 125km 2006r) skrzynkę bsm podmieniałem z innym autem i moja skrzynka działa w innym samochodzie i moje pytanie którym przewodem jest sterowany przekaźnik pompy i cewki Może ktoś podrzuciłby schemacik bsf1 ecu do 1.8
Jeżeli masz wątpliwości, to możesz odciąć sterowanie przekaźnika pompy paliwa. To obciąży wewnętrzny przekaźnik blokady bardzo małym prądem.
Tak jak pisałeś miernik w tej sytuacji to nie jest odniesienie. Corsa C to dziwny stwór a problem tkwił w "szafie" dla potomnych. Temat zamykam
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Aby podłączyć jedną popmpę do dwóch sterowników potrzebne będą dodatkowe dwa przekaźniki i dodatkowe zasilanie tej pompy. Cewki przekaźników podłącza się w miejsca pomp w sterowniku, a styki przekaźników równolegle sterują pracą pompy podłączoną do oddzielnego zasilania. Dlaczego zadajesz pytania dopiero wtedy, kiedy już sobie strzeliłeś w stopę"? Wydałeś...
Może lepiej użyć przekaźnika z 2 parami styków i 1 parą sterować dotychczasowym zestawem a dodatkową parą pompę? Dla bezpieczeństwa lepiej mały zasilacz 24V i cewka na 24V.
To pewnie X16SZR. Zasilanie steru stałe - A6, po zapłonie - D3 i C16. Masa - B1, C9, D16. Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa - A12.
Można by pomyśleć nad dodatkową blokadą. Na pewno można by jeszcze kilka ,,stopni" wymyślić. Np. z płyty głównej zamiast bezpośrednio na styki i pompę - na przekaźnik ktory blokował by zdalne sterowanie. Dopiero po zaniku napięcia z płyty działało by sterowanie z pilota. I jeszcze kilka.
https://obrazki.elektroda.pl/3577983800_... 1. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 1 2. Przekaźnik układu klimatyzacji 3. Przekaźnik sterowania silnika 4. Przekaźnik pompy paliwa (podgrzewacza filtra paliwa) - tu zależy od wersji 5. Przekaźnik rozrusznika 6. Przekaźnik pompy skrzyni biegów 7. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy...
jak jest przekaźnik a nie ma pompy to po co jest przekaźnik ale ja na tym zdjęciu jego nie widzę Przekaźnik jest w tym module schowany. Żeby go wymienić trzeba posiadać wiedzę, umiejętności i sprzęt. Bo walka z żywicą którą jest zalany, to nie lada wyzwanie. Moduł jest uniwersalny do aut z pompą i bez niej. Tylko w autach z pompą komputer steruje przekaźnikiem....
Najpierw sprawdź , czy masz iskrę! Oczywiście ,że sterownik masą steruje przekaźnik pompy ale na podstawie sygnału czujnika wału.
Przekaźnik steruje pompą a przekaźnikiem ECU.
Sterowanie zasilaczem to kiepski pomysł, wykończysz go częstymi załączeniami, przekaźnik jak najbardziej (zasilacz włączony na stałe a przekaźnik sterowany z kotła na jego wyjście 12V, po stronie pompy odwrotnie) . Przekaźniki z podstawką np fingera, realpola po 20 PLN, zasilacz nawet do ledow ok. 15 PLN, zwróć uwagę na cewkę jedna ma być 12 a druga...
Owszem. Kupujesz: https://allegro.pl/oferta/czujnik-zmierz... https://allegro.pl/oferta/przekaznik-moc... (opcjonalnie gniazdo GZM80) https://allegro.pl/oferta/przetwornica-d... Zasilacz jakiś 12V (ew. aku 12V). Zasilaczem...
-Pompa idzie gdy obraca sie wał -czy ma gaz? -te sterowniki sypią sie w ten sposób ,że nie sterują przekaźnika pompy.
RP to tylko w VW, a w Audi praktycznie ten sam silnik ma oznaczenie PM. Jeśli chodzi o wtryskiwacz to 35 pin, 12 to sterowanie przekaźnika pompy.
Spróbuj tu: https://sklep.avt.pl/category/kity-avt-b...
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Tak, przekaźnik zasila bezpośrednio pompę.Oczywiście przekaźnikiem steruje ECU.
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
W każdym sterowniku sterowanie przekaźnikiem pompy jest za pomocą masy. Po stacyjce powinien iść plus na przekaźnik a gdy komputer dostanie zasilanie to podaje masę na przekaźnik przez jakieś 3 sek. Później czeka na informacje czy są obroty silnika i jak ją dostaje to włącza przekaźnik.
Tak w czasie jazdy traciło moc i gasło , przekaźnik ten steruje pompą paliwa
Jeżeli przekaźnik od pompy steruje tylko pompą to wystarczy nawet taki elektroniczny na 10A za 1,5zł (wystarczy odciąć sterowanie tego przekaźnika, pompa pobiera ok.5-6A). :-)
E6 , co to takiego ? Może to coś sterować właśnie przekaźnikami od pompy ?
Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa, przewód niebieski pod maską, za lampą po stronie kierowcy. Można też plus po stacyjce, kolor ciemno-niebieski lub rozrusznik na żółtym. Do wyboru, do koloru :) .
Ten włącznik nie steruje przekaźnikiem, który włącza pompę?
Witam szanownych forumowiczów mam problem z Honda Civic 8"ufo" 1.8 problem polega na tym że nie ma zasilania na przekaźnik pompy paliwa od strony zasilania bezpiecznik nr2 w skrzynce bezpieczników jest cały ma ktoś może z was schemat do tego auta był by mi bardzo przydatny w naprawie Ps. Sterowanie cewki przekaźnika pompy paliwa działa prawidłowo nie...
Szukaj np: PRZEKAŹNIK ELEKTROMAGNETYCZNY PK-1P 230V AC 16A 1P NA SZYNĘ 35MM PK-1P230 F&F (jednofazowy). Dodano po 5 Nie wiem tylko czy dobrze rozumiem problem, jak sterownik wejdzie w alarm to pompa CO pracuje nadal? Dodano po 4 Ok pompa przestanie pracować w alarmie i przekaźnik teoretycznie wtedy załączy pompę CWU. A co podczas normalnej pracy? Np...
Zawór trzydrozny jest zbędny. Zwykły trójnik, dodatkowa pompa do cwu, przekaźnik który będzie rozlaczal pompę CO a załączal pompę CWU. Przekaźnik podłączasz pod sterowanie zaworem trodrogowym, jak temp bojlera spada, podaje napięcie na przekaźnik, rozlacza pompę CO i grzeje bojler. Po osiągniecii temperatury zadanej, wyłącza przekaźnik i znowu zasilanie...
zwieranie przekaźnika pompy sterowanie przekaźnika impulsem sterowanie przekaźnika plusem
vs100 marshall koszt naprawy matrycy sygnał video sygnal video
schemat trabant transformator separacyjny
Jak zresetować ekspres Miele - instrukcje krok po kroku Instrukcja obsługi kotła Termet MiniMax Turbo