Witam serdecznie, za sterowanie turbiną odpowiada zawór (23).
Nie każde wyprogramowane EGR dopuszcza odłączenie zaworu, wiele crdi przestaje sterować turbina po odłączeniu zaworu EGR mimo spłaszczenia histerezy.
Sterowanie turbiną.
Błędy mówią co jest, sterowanie turbiną lub zanieczyszczona turbina, napraw to i później zdiagnozuj ponownie.
Zawór zasilany jest 12 V, a sterowany tak jak napisałeś masą. Jeśli nie masz oscyloskopu możesz zmierzyć to miernikiem. Podłączasz miernik do pinów wtyczki i przy ustawieniu "max doładowanie" powinno być ok. 8,7 V, przy "min doładowanie" ok. 2,5 V. Sprawdź jednak najpierw czy do zaworu dochodzi podciśnienie, powinno być co najmniej 0,7 bara podciśnienia....
W tym silniku sa tylko dwa zawory podcisnienia . Jeden steruje turbina, drugi klapa gaszaca. Od turbiny jest przy poduszce silnika, od klapy jest pod kolektorem. Weze do tego zaworu musza isc przez akumulator podcisnienia. O to cala filozofia podcisnienia w lagunie.
Ogarnięte, auto chodzi jak nowe
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
Witam.Zawór sterowania turbiną sterowany jest sygnałem PWM.W twoim przypadku zacina się zawór. Pozdrawiam
Z tych logów wynika że zawór egr działa poprawnie, przepływomierz raczej też, sterowanie turbiną też, natomiast cały problem jest w działaniu turbiny. Sprawdź w grupie 11 przy wyłączonym silniku jakie ci pokazuje ciśnienie. Jeśli atmosferyczne, czyli w okolicy 1000 mbar to masz problem z turbiną/kanałem dolotowym.
Witam. Kod silnika? w wyszukiwarce jak wpiszesz schemat podciśnienia to znajdziesz. A kontrolka awarii silnika się nie zapala ? Wygląda jak by wchodził w tryb awaryjny. Tak jak by się cięła turbina/sterowanie turbiną i przeładowywała, albo nie doładowywała. Pozdrawiam.
Możesz wymienić kompa ale najlepiej od passata z silnikiem AHU ( chodzi o wyprowadzenia i sterowanie turbiną) . Jeżeli chcesz wzmocnić silnik tylko oprogramowaniem to nie ma potrzeby zmieniać sterownik. Jeżeli chcesz iść dalej czyli zmienić wtryski i turbo to zmiana kompa na 16 bit jak najbardziej wskazana. Pozdro
Może sterowanie turbiną się zacina? Sprawdź czy chodzi w pełnym zakresie
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Hej. wystarczy założyć inną gruszkę - taką, która sterowana jest nadciśnieniem, np. z kolektora dolotowego. A ogarnąłeś całą przekładkę już ? bo ja jestem na etapie montażu silnika 2.9 td z e-klasy do terenówki, ale z zastosowaniem sterownika od Sprintera. Pozdrawiam
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
Sprint12 to taki mały tester mający możliwości porównywalne ze STAR DIAGNOSIS . Mam na myśli jakość nie ilość diagnozowanych systemów. Ten błąd pochodzi od układu sterowania turbiną . Sterowanie jest proporcjonalne za pomocą podciśnienia i to właśnie trzeba sprawdzić . Jeżeli będziesz potrzebował pomocy lub chcesz zobaczyć jak pracuje SPRINT12 pisz...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Uważasz, że rozpracujesz protokół i wraz z niezbędnymi urządzeniami zmieścisz się w 300 zł (tyle kosztuje LK i licznik)? Sama praca programisty, to mnóstwo kasy.
Jeżeli zastosujesz mppt, to on będzie sterował turbiną i nie pozwoli jej rozpędzić. Potrzeba będzie dwa, jeden z pierwszeństwem będzie ładował baterię a drugi wejdzie gdy pierwszy przestanie pracować
Witam Posiadam Opla Zafira A turbobenzyna 2.0 OPC 200KM samochód przestał załaczaczć turbine i stracił moc jeździłem tak może z 1000km i obecnie stwierdziłem zatartą dźwigienkę w turbinie , Zawór sterujący PIERBURG wygląda na dobry, dochodzi do niego jeden wężyk z dolotu , jeden wychodzi na gruszkę sterująca turbinę a jeden idzie z dołu silnika . Moje...
Witam, Składam silnik który dostałem w częściach 2.2 dCi 90km mianowicie przy kolektorze dolotowym został mi nie podłączony króciec widoczny na zdjęciu co tam ma być podpięte? Jak w tym silniku jest sterowanie turbiną? Podłączenie https://obrazki.elektroda.pl/2182060100_...
Cześć witam wszystkich serdecznie. Mam mały problem z fiatem 2,2JTD jest to silnik od peugeota , auto kiedy jeździ po mieście nie ujawnia żadnych awarii, po wjechaniu na autostradę i przejechaniu raz kilometra czasem 25 km zapala sie check i auto traci moc , wyświetlają sie kody P0245, P0246. wymieniony został zawór sterujący turbiną , zaślepiony EGR...
Witam.Zacznij od podciśnienia vacu.Pompa jest po to zeby wytwarzała stałe podciśnienie bez zadnych wahań.Sprawdzić cały układ podciśnień a nie tylko turbo.Ciśnienie turbo rzeczywiste od ok.2000obr. pomiędzy 1.0-1.2 pedał w podłodze.
Sterowanie turbina, zacinający się zaworek podciśnieniowy pasuje zle lub za wolno
To i ja zapytam w podobnej sprawie. Mam Ford Focus rok 2000 kombi 1,8 turbo diezel 66 kW (90 KM) Wczoraj wymieniałem u mechanika alternator i przy okazji pokazał mi turbinę w moim aucie, całą zalaną olejem. Powiedział, że muszę z tym do fachowca jechac, bo on może ewentualnie tylko za 250 zł wymieni na inną, sprawną turbinę. Powiedział też, że jak się...
Szukaj przyczyny w czujniku który steruje turbiną widocznie nie załancza jej
Znaczy dizlovą turbinę do benzyniaka? A EGT? O sterowaniu VNT na forach tuningowych jest sporo już napisane.
Posiadam schemat podcisnien , jesli chcesz to jeszcze to poszukam i wstawię
Połącz te wężyki kawałkami rurki np. przewodem hamulcowym i auto odzyska moc bo nie ma sterowania turbiną itd.
Tak przetarty wężyk podciśnieniowy od sterowania turbiną powoduje przejscie auta w notlauf.
Rozumiem że regulator obrotów także wyciszy lekko pracę turbiny. Czyli taki zwykły ścienny termostat z wyjściem przekaźnikowym będzie ok ? Bo nie ukrywam że ten co znalazłem jest drogi :) szukam czegoś co bedzię spełniać moje wymogi ale nie za 300zł nie musi być z regulatorem obrotów
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Po podłączeniu pompki podciśnieniowej sztanga od turbo uchyla się maksymalnie przy podciśnieniu 0,6 bar. Wyjście podciśnienia z zaworka sterowania turbiną wynosi 0,8 bar. Po podłączeniu trójnika między wyjście z zaworka a sterowanie gruszką turbiny pokazuje 0,4 bar podciśnienia. Czy myślicie, że popsuta jest ta gruszka od sterowania turbiną? Gdy sprawdzam...
Jestem tu nowy wiec witam wszystkich serdecznie i mam pytanie do osób które montowały u siebie w autach turbinę o zmiennej geometrii VNT... Przymierzam sie do zmiany turbiny w moim MG i chciałem założyć lepszą niż mam teraz czyli zmienną geometrie i z montażem dam sobie rade ale główny problem leży w tym jak sterować zmienną geometrią.... macie jakieś...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Sterowanie turbina tzn?
MAP działa raczej bez niego jest 999mbar czyli atmosfera. Wg mnie zacięte jest sterowanie turbiną nie otwiera się waste gate (by pass na turbo) i spaliny cały czas napędzają turbo przez co ładuje bez umiaru. PS Pierwsze sprawdziłbym czy gruszka po podaniu ciśnienia reaguje i sztanga się rusza. Bo wygląda to na mechaniczne zacięcie/zatarcie bądź dziurawą...
a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę jest to zawór, który reguluje ciśnienie doładowania i wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/81_12365754... jeśli masz turbo bez zmiennej geometrii łopatek, steruje turbiną ciśnieniowo, czyli ma wpływ na otwieranie zaworu upustowego turbiny tzw. wastegate, który wygląda tak http://images49.fotosik.pl/47/3e27556856...
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora. To nie było sterowanie tylko otwarcie awaryjne klapy ciśnieniem z dolotu żeby się turbo nie rozbiegło. W F9Q sterowanie turbiną jest podciśnieniem, bez znaczenia z geometrią czy z klapą upustową-zawsze jest podciśnienie
Napięcie na zaworku to przeważnie napięcie instalacji 12v. Drugim kabelkiem jest podawana masa z ECM. Masz tam jeszcze jeden błąd prawdopodobnie od MAP i też to wpłynie na sterowanie. Sprawdź MAP,sprawdź jakie widzi ciśnienie na zapłonie itd.
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
Tego typu zawory są bardzo proste do sprawdzenia, trzeba tylko uważać na 2 rzeczy - napięcie zasilania (12V, ale w sporadycznych przypadkach może być 5V) i polaryzacja tego napięcia (niektóre mają wbudowaną diodę przeciwprzepięciową). Bez zasilania króciec OUT powinien być otwarty (wylot na zewnątrz przez filterek), a VAC zablokowany, po podaniu zasilania...
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
A jak chcesz sterować geometrią jak obecne ECU nie steruje turbiną?? Odpowiedź dostałeś szukaj ECU z obsługą VNT lub w gorszym przypadku jakaś "świnka".....
Sterowanie turbiną ,dźwignia którą steruje gruszka.
Sprawdź czy gruszka która steruje turbiną- się rusza?. Może być, ze jest zapieczona i tak się będzie dziać. Sprawdź przewody podciśnienia . W 110tdi się zapieka turbo i tak się robi. Komp wpada w tryb awaryjny...i taka jest historia.
N75 steruję turbiną, N18 EGR. Przydało by się odczytać błędy że sterownika silnika bo teraz nie wiemy czy problem tkwi w braku podciśnienia czy braku połączenia N75 ze sterownikiem silnika. N75 czy N18 maja 3 krućce - VAC, OUT, AIR. Najbliżej wtyczki jest AIR. AIR ma być podpięte do filtra powietrza ewentualnie może być nie podpięte lub mieć tam jakiś...
sprawdź egr i westgate czy steruje turbiną
Witam na pewno zacznij od sterowania turbiną ,90 km mają zwykłe turbiny i nie psuja się tak szybko ,
Witam. Poszukuję informacji czy udało się komuś przeszczepić elektryczną turbinę z Audi SQ7 do innego auta? Nie chodzi mi o mechanikę tylko o sterowanie samą turbiną. Jest to kusząca opcja aby wykorzystać tą turbinę w aucie wolnossacym. Koszty montażu takiej turbiny jest znacznie niższy od tradycyjnego turbo. Jedyny problem to sterowanie turbiną. Do...
Dobra to jutro popatrzę i ci napiszę. Więc jest tak: z pompy wychodzi jeden gruby przewód, za jakieś 30 cm jest dopiero trójnik. Jedno wyjście trójnika, grube idzie do serwa, drugie cienkie do akumulatora podciśnienia. Z akumulatora wychodzą dwa wężyki do dwóch elektrozaworów: jeden od klapek wirowych, drugi czerwony od sterowania turbiną.
Co do sygnału... to jest on poprawny. Na początku masz jakieś 5% wypełnienia (bierz pod uwagę masę), a później przechodzi w maksymalne wychylenie - jakieś 90% wypełnienia. Efektem ma być ruch dźwigni sterownika z pozycji minimum do maksimum. Poniżej schemat. 758453 Y5.20 - sterownik turbiny A1.1 - sterownik silnika
A w ogóle jest sterowanie turbiną .
Więc wygląda na to że sterowanie turbiną działa. Albo turbina padła, albo coś blokuje odpływ spalin, np. zatkany katalizator.
Wielkie DZIĘKUJĘ, gdybyś jeszcze mógł podrzucić zaworek 2 piny od sterowania turbiną (n75) Proszę :wink: Zawór N75 jest na 3 obrazku: kolory br/ge (brązowo/żółty) do sterownika oraz sw/ro (czarno/czerowny). Najlepiej ściągnąć całego PDF który podesłałem w linku - będzie bardziej czytelne. Pozdrawiam
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
EGR nie działa sprawdź czy nie masz dziurawej gruchy i nie ucieka podciśnienie. Coś nie tak z turbiną, przejrzyj sterowanie, w ostateczności czyszczenie turbo.
O tych zmywarkach na tym forum napisano już chyba wszystko, szukajka będzie bardzo pomocna. Masz do sprawdzenia sterowanie poborem wody, ewentualnie jeszcze turbinę pompy myjącej.
No to od podstaw -wężyki od zaworu sterowania turbiną(całe .szczelne i na swoich miejscach) -chip-jaki był?Program w sterowniku czy box? -co było robione -kiedy stracił moc -katalizator drożny Podjedz do kogoś kto ma waga i niech odczyta wartości z przepływomierza.Jeżeli masz możliwość podmień przepływomierz. Te silniki robią przebiegi milionowe i chodzą...
No uporałem się z tym problemem okazało się że w króćcu od sterowania turbiną przy pompie podciśnieniowej zatkał się ten maluteńki otworek. I przez to brak podciśnienia sterującego wastegate-em w turbo. Banał a krwi napsuł. Dzięki za pomoc.....
http://obrazki.elektroda.pl/4435171500_1... Witam.Mam takie pytanie. Na załączonym obrazku jest pokazane elektryczne sterowanie turbiną w moim mondeo. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce do którego podłączone jest cięgno sterowania łopatkami turbiny. Moje pytanie jest takie.Czy na tym cięgnie musi być luz czy powinno w miarę być sztywne????????Bo...
Turbina (lub jej sterowanie) albo wtryski. Możesz też sprawdzić czy filtr powierza nie zalał się wodą.
Miałem ten sam przypadek w Audi a4 1.9TDI 90 HP. Znając życie sterowanie turbiną stoi na sztywno i gruszka podciśnieniowa nie ma jak sterować obrotami turbiny.
Nie znam tego motoru, ale ta grucha jest zwyczajowo sterowana podciśnieniem przez odpowiedni zawór, jeśli jest sterowanie kierownicą turbiny, wiec to podciśnienie pojawia sie tylko w okreslonych momentach, i obrotach,zależnie od zapotrzebowania mocy. Wążne aby dało się ręką tą sztangą ruszać. Były też rozwiazania sterowania nadciśnieniem. Ale z twojego...
"Przyzwoicie" to trochę za dużo powiedziane, bardziej pasuje " tragedii nie ma rewelacji tym bardziej" domex32 dobrze wspomniał o filtrze, ale ja raczej stawiał bym na sterowanie turbiną, mniej na zapieczoną geometrię, przeczyść lub podmień n75 i posprawdzaj, wymień wężyki i filtr na coś dobrego np. filtron (trzeba wspierać polski przemysł) Egr i pokrywa...
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Turbiną steruje zawór n75 o którym napisałem, sprawna turbina z uszkodzonym zaworem nie będzie działać poprawnie .
Jakie jest cisnienie na postoju? i jakie widzi podczas jazdy? czy jest sterowanie turbina? Sztanga, podcisnienie, zaworek sterujacy.
musisz sprawdzić sobie sterowanie turbiną przez elektrozaworek sterujący turbo (na podszybiu) i stabilność podciśnienia na jego wejściu
Trzeba doprowadzić silnik do porządku - wydatek pompy, końcówki i ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, sterowanie turbiną.
Mercedes W210 2.9TD 97rok. Czasami jakby zanikała mu moc (słabiej ciągnie). Czy można podpiąć turbinę "na krótko" pod podciśnienie omijając zawór podciśnieniowy który steruje turbiną w celu wyeleminowania jego uszkodzenie?. Czy nic się nie uszkodzi?.
duze :) Czarny dym swiadczy o braku odpowiedniej ilosci powietrza, co za tym idzie wszelkie nieszczelnosci ukladu dolotowego, uszkodzone sterowanie turbina, EGR czy tez samo turbo moze powodowac takie objawy.
Witam. To tylko zostaje przytkany układ wydechowy lub sterowanie turbiną.
turbiną jest dobra skoro nie zjada oleju, nie dymi na żadne kolory, ma moc i nawet przy 70 na godzinę wrzucam 5 i auto się zbiera bez problemu Ale zrozum że sterowanie turbiną może się zacinać i może pompować np za mocno. Dlatego to koniecznie do sprawdzenia. To nie jest kwestia elektryczna.
Czyli potwierdza się moje przypuszczenie ,sterowanie turbiną lub zawalona turbina. Podstawa to obserwacja pracy sztangi, piszę to chyba z 50 raz, a fachowcem nie jestem.
Podłącz: Zawór N75 - sterowania turbiną; pin1-czarny, pin2- brązowo-niebieski. Zawór N18 - sterowania EGR; pin1-czarny, pin2- brązowo-zielony. Zawór N239 - przełączanie klap kolektora; pin1- czarno-żółty, pin2- zielony. Który zawór jest którym, znajdziesz po numerach części. Przewody czarne to masa, więc można je zamienić, nie ma to znaczenia. PS: te...
Witam, z podanych wartosci cisnienia to przeładowuje jak dobrze pamiętam to 0,8-1,2 bara, sprawdz sterowanie turbiną , elektryczne czy podciśnieniem?, powodzenia
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
Bo kolego sterowanie turbiną nie chodzi wymień elektrozawór i po kłopocie. Jak nie wiesz który to idąc od turbiny po cienkim gumowym wężu dojdziesz do miejsca (elektrozaworu) gdzie gumowy wężyk spotyka się z kostką z dwoma przewodami:)
Napisałem, że odczyt błędów z samochodu jest potrzebny. Na teraz można obstawiać: - nieszczelność dolotu - złe sterowanie turbiną - usterka czujnika w kolektorze - uszkodzone turbo i wiele innych.
kierownica? co masz na mysli?? sterowanie turbina??
BMS zapewni nam kontrolę nad ogniwami, oraz ochronę przed nadmiernym rozładowaniem / przeładowaniem baterii . Sterowanie turbiną i szczotką trzeba by zrobić na jakiś tranzystorach N-MOSFET, albo zwykłych włącznikach mechanicznych. Tylko nie wiem czy nie będzie problemu z silnikiem szczotki . Nie wiem czy w Bosch-u silniki turbiny i szczotki są na te...
Teraz już mi kontrolka swiec zarowych sie nie pali tylko turbo nie chodzi. Hmm. Turbo nie chodzi.Turbo "chodzi" ,kręci się ,na pewno (no chyba ,że się wirnik zatarł) :) Na poważnie teraz. Zobacz czy węże ciśnieniowe są na swoim miejscu i czy nie popękane. Sztanga się porusza? Sterowanie sztangi działa?
Witam. Zdiagnozowałem u siebie dość kosztowny problem, uszkodzenie tego zaworka który steruje turbiną. Numer tego zaworka 2443569 https://obrazki.elektroda.pl/9164449100_... Wiem że można zastosować dużo tańszy zaworek, od innego auta. Może ktoś coś podpowiedzieć, od jakiego auta i jaki zaworek byłby dobry ?
prawdopodobnie problem z podcienieniem i sterowaniem turbina SPrawdz zaworek sterowania turbiną czy nie ma wycieków z układu podcisnienia
Witam Kolego najczestszą przyczyną takich objawów jak u Ciebie jest sterowanie turbiną 1 kontrola przewodów od zaworka N75 2 sam zaworek n75 (czarna główka)
Jeśli chcesz sterować turbiną ciśnieniem/podciśnieniem które ona sama wytwarza to życzę powodzenia a od kiedy zwykła turbina sterowana jest podciśnieniem,które wytwarza??
Ojej drogi kolego napisał moderator. Oczywiście ten post do skasowania. Przy dużej wiedzy mozna to ogarnąć. Ale to trzeba zaadaptować sterownik odpowiednio. Autorze postu to będzie kosztować słono. Sprzedaj to wszystko i kup silnik zasilany zwykła pompą. Wtedy wszystko się rozjaśni. Przestaniesz bredzić w końcu? Bo jak widzę nie załapałeś aluzji. Całość...
Sterownik silnika z innym oprogramowaniem i zdolny sterować turbiną VNT.
Silnik 2.0 dti .Czy zawory które sterują turbiną egr i przepustnicami w ssącym są takie same?Chodzi mi o to żeby ten od tych przepustnic czy tam klap założyć w miejsce gdzie był od turbiny czy będzie działał?
Poleć sobie po wężykach i od razu będziesz wiedział który zawór steruje turbiną a który egr.
Trzeba sprawdzic turbo czy w 100 % jest ok, sterowanie turbina czyli podcisnienia. Nie jest to bezpieczne ale mozna zamknc turbo zeby pompowao w 100% i wtedy bedziesz wiedziec czy to turbina czy sterowanie nia (sorki za pisownie ale nie mam polskiego slownika) . (jak juz sie nie jednokrotnie przekonalem diagnostyka nie zawsze powie ci co dokladnie jest...
Tak, opisał podłączenie zaworu. Ten czerwony wężyka raczej jest grubszy. Musi być podłączony N75 do gruchy no inaczej nie będzie sterował turbiną.
Sterowanie turbiną i turbo odpada. Wymieniona była gruszka przy turbo. Węże dolotowe cale. Uklad paliwowy szczelny. Pozostają wtryski lub zawór ciśniena przy pompie paliwa(chyba)
Jak sprawdzales przeplywke ? Posprawdzaj sterowanie turbina oraz zaworem EGR ,w celu sprawdzenia egr najlepiej go zaslepic ,jezeli bedzie z nim cos nie tak to po tym zabiegu auto odzyje
Sprawdź sterowanie turbiną, (sztanga, n75 itd), zrób logi dynamiczne to będzie coś widać.
turbina sterować sterować zaworu turbina zawora sterować turbina
pompa paliwo podłączyć wciskaniem klawiszy usunąć wirus malware
spalanie plastiku spalanie plastiku
Lokalizacja czujnika przyspieszenia wzdłużnego w Mercedes Vito W639 Różnice między układami 4558 a 4558D w elektronice