Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Ciśnienie powstaje z powodu wzrostu temperatury. Jeżeli wycieka paliwo to masz do wymiany uszczelkę korka. W starszej wersji korki miały nacięcie do dokręcania wkrętakiem i po pewnym czasie w miejscu tym robiła się dziurka.
Filtr paliwa, jest na końcu wężyka, w zbiorniku paliwa, odkręć korek to będziesz go mógł wyciągnąć. Schemat posłałem.
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za poprzednie posty odnośnie mieszanki jaką trzeba stosować przy docieraniu silnika. Przede wszystkim dziękuję Tobie Ledowy za wyczerpująca odpowiedź a także iamtheone. 1.6 litra paliwa już kupiona do tego 100 ml. HP ULTRA Stihl ale nadal się męczę ze złożeniem tego silnika. Stąd też pytanie: co przedstawiają poniższe...
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże.
Ściągnij filtr i skręć gaźnik bez niego, załącz ssanie i zobacz czy przepustnica się zamyka lub zapowietrza się zbiorniczek i na start nie dostaje paliwa. Jak pisałem w innych tematach że moja MS nie lubi jak jest benzyny pod korek bo wtedy też nie idzie odpalić.
1.Tak sprawdzałem i jest wtedy iskra. 2. Mam wrażenie że jest duży opór. 3. No nie wiem jak to wytłumaczyć. Tak jakby się powietrze przez korek wydostawało ze zbiornika. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o odpowietrznik to zdiagnozujesz czy on jest winowajcą luzując korek wlewu paliwa.
Witam, Problemem okazała się pompka, która była zanieczyszczona ... poza wymianą pompki na nową (miała swoje lata), łącznik zbiornika oleju oraz przekładni ślimakowej (z prętem), wyczyściłem filtr oleju, zbiornik oleju, przewód oleju, korek odpowietrzający i jest ok. Olej jest tłoczony rowkiem jak należy. Temat zamykam i dzięki za pomoc.
Odkręciłem korek zbiornika i próbowałem zapalić i nic... Ale myślę że jeśli by było coś z odpowietrznikiem to w ogóle sama by gasła...
Nie wiedziałem, mało który model nie ma pompki. Pozostaje zajrzeć przez korek wlewu do zbiornika i obejrzeć dokładnie wężyk (czy nie jest zbyt krótki i sztywny). Jak wyjmiesz filtr paliwa to dmuchnij w niego, powinno nie być wiekszego oporu. Mało który Stihl ma pompkę. Mam już drugą ms180, co trzy lata wymieniam filtry, czyszczę i reguluję gaźnik,...
Odświeżam kotleta :) . Problem okazał się dość banalny . Korek wlewu paliwa przestał spełniać swą funkcję , czyli nie utrzymywał odpowiedniego ciśnienia w zbiorniczku. Wystarczy nie dokręcać go na maksa i pozostawić bardzo delikatną szczelinkę by powietrze miało którędy wpadać do środka. Lub zakupić nowy korek , o ile dobrze pamiętam w granicach 50-60...
Będzie tam widać gdzie połączyć tę zewnętrzną część wężyka.bo druga część idzie do zbiornika oleju,bo przez korek wlewowy wyciągałem to co mi zostało z wężyka, a z zewnątrz nic nie widziałem czyli chyba jak się urwał to ta druga zewnętrzna część odpadła. Zastanawiam się jak to się stało. Pilarka 3 l.mało wypracowana i brak połowy wężyka. Nim zatrybiłem,...
Próbowałeś odkręcić korek paliwa gdy się tak dzieje? Jeśli to pomoże na chwilę to wina odpowietrznika paliwa.
Odpowietrznik zbiornika paliwa może być zatkany. Gdy zacznie słabnąć, popuść lekko korek zbiornika paliwa.
Witam. Podczas ostatniego użytkowania przez nieuwagę otworzył mi się korek wlewu oleju przy pilarce Stihl i wleciały do niego liście. Najlepiej teraz chyba będzie opróżnić pojemnik z oleju i wyczyścić sprężonym powietrzem. Tylko zastanawiam się czy drobinki z liści nie przedostały się do wężyka przez który pobierany jest olej. Jeśli ktoś ma wiedzę na...
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie pracuje na wolnych obrotach Wyczytałem w sieci, że można sprawdzić odpowietrznik i/lub wyregulować gaźnik. Nie wiem gdzie jest ten odpowietrznik. Śrubę L, skręciłem do oporu i wykręciłem na 1.5 obrotu. Teraz pracuje na wolnych obrotach, ale jak się przygazuje to gaśnie. Gdzie jest filtr paliwa i odpowietrznik zbiornika?...
Sprawdź jeszcze odpowietrznik zbiornika paliwa. Gdy zgaśnie, odkręć i zakręć korek zbiornika, jeżeli odpali od razu to odpowietrznik do czyszczenia.
Panowie, dziękuję za odpowiedzi w wątku. Dodam że smarowanie było chyba ok gdyż zawsze najpierw kończyło mi się paliwo i nie dopuszczało to do momentu gdy łańcuch miałby chodzić na sucho. W zbiorniczku oleju zostawało dosłownie troszeczkę, dwa korki od butelki oleju. Może korek... Ok, rozumiem że ściągało stary łańcuch, który był już na wykończeniu...
Witam wszystkich. Dostałem myjkę Stihl RE 160K. Po podłączeniu zasilania i wody okazuje się, że silnik nie może ruszyć i pobiera zbyt duży prąd, co powoduje, że wyskakują bezpieczniki. Gdy podłączyłem myjkę do zasilania, bez podłączania wody, silnik po mału ruszył i po kilkudziesięciu sekundach wszedł na pełne obroty. Po takim rozruszaniu podłaczyłem...
Witam, Sprawdziłeś dokładnie co tam masz? Producenci zakładają plastikowe blokady na śruby regulacyjne H i L , ograniczające tym samym możliwość obrotu L oraz H Możliwa jest tylko korekta regulacji, jest to około 90° w lewo w prawo, na serwisach mają zestaw do zdejmowania blokad oraz do powtòrnego ich zamontowania. Są to obostrzenia zwiazane z normami...
Dobra koledzy. Widzę żę kranzle promuje tu tylko JACU. Wygląda to jak sprzęt sprzed 100lat ale opinie tylko pozytywne. Zacząłem swoje dywagacje od lavora za 500zł, potem STIHL, karcher K5 1000zł no i........... jestem w stanie wyłożyć 1600 na KRANZLE. W internecie Polskim mało opinii ale jak już są to pozytywne. W niemieckim tak jak by CI co kupili...
Wygląda na gaźnik z układem zbalansowanym. Masz jedną regulację (LD), powietrza w kanale obejściowym przepustnicy, z gwintem lewozwojnym, gdzie przepustnica na biegu jałowym pozostaje całkowicie zamknięta. Taki gaźnik występował w kilku modelach kos spalinowych, a ja tu widzę silnik konstrukcji podobnej do kos japońskich czyli coś z serii FS8x. Nie...
Dużo osob mnie pytało na forum jak to działa więc nakręciłem filmik . Sprzęgło z tyłu działa na zasadzie jak w pile spalinowej . Dajesz gaz i szczęki zaczepiają o dzwon i napędza koło a z przodu na wale jest koło zębate stożkowe potem pasek i wariator . W wariatorze sa rolki wagi średnio 5.5 gr i dając gazu wariator ściska pasek po czym idzie do góry...
Te obecne z neta czytałem i macie rację, nic takiego tam nie ma. W tej papierowej było i była jeszcze jedna ciekawostka - olej stihl 1:50, można stosować olej innych producentów ale 1:25. Pamiętam bo też mnie to zaskoczyło. Nie będę się kłócił bo nie chce mi się szukać pierdoły żeby cokolwiek udowadniać ale ogólnie nowemu silnikowi nie daje się max...
Byłem w lesie ale nie po pracowałem zbyt długo jeszcze w lesie mała korekta powietrza jakoś lepiej zaczęła chodzić ale po ścięciu ok dwóch trzech drzew zgasiłem piłę następnie jak chciałem odpalić urwał się sznurek startera :\ nie spodziewałem się takiej okoliczności i nie wiozłem kluczy (imbusowy akurat) i nie już nie kombinowałem na szczęście wiozłem...
Witam Rycho T Pierwszy raz naprawiałem ten model. Klient mówił, że był w kilku serwisach Husqvarny ale rozkładali ręce. Wiadomo, że nie ma rzeczy nie do zrobienia. Trochę poczytałem o waszych opiniach, trochę sam mam doświadczenia. Po kolei wykluczałem kolejne możliwości. Nawet, dla pewności, rozebrałem ją w mak, żeby pomierzyć dolną część tłoka i sprawdzić...
Jak nie wymieniałeś filtra w baku (jak wyżej ) to warto od tego zacząć bo koszt 10 pln. A to co na zdjęciu to śruby regulacyjne na specjalny śrubokręt. Takie zabezpieczenie by nikt oprócz serwisu tu nimi nie kręcił. Stihl też od któregoś roku produkcji ma "specjalne" śruby regulacji. Kręcisz w lewo śrubą L aż złapiesz moment że obroty zaczną spadać...
stihl korek paliwa stihl korek paliwo stihl ciśnienie
uszkodzony silnik elektryczny moduł zigbee nagrzewnica indukcyjna temperatury
lenovo y510p karta sieciowa montaż puszek
Zdjęcie anteny immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 2004 Jak zdjąć antenę immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 2004