Jak widać orłem nie jestem dlatego pytam osoby takie jak Ty :) które mogą coś podpowiedzieć. Dobra to ja się zlituję.:) W starych dieslach obrotomierz był sterowany sinusoidą z specjalnego styku alternatora.
Alternator ten oprócz 3 faz ma wyprowadzenie z gwiazdy aby nie pomylić wyprowadź z jednej fazy -jeden z dwóch środkowych.P
Wyprowadź przewód z punktu połączenia 3-ch uzwojeń, tzw. środek gwiazdy.
DFM nie ma znaczenia dla pracy alternatora, ma znaczenie dla pracy sterownika silnika.
Albo po symbolach, albo miernikiem. Wygląda że twój jest 9-cio diodowy bo: Wyprowadzenie 15 regulatora jest wejściem (zasilaniem)regulatora. Przy alternatorze 9-ciodiodowym regulator jest zasilany ze styku izolowanego alternatora (jak się już wzbudzi) a przed wzbudzeniem zasilany jest poprzez kontrolkę. I u ciebie tak jest podłączone, z tym że ty tą...
To zdarte szczotki, zakorodowany styk sprężysty w alternatorze, wylut na wielozłączu w desce
Obrotomierz i kontrolka oleju to styk W w alternatorze.
Podłączasz w ten sposób: WZB DF -> W (rosyjska litera SZ) masa B- -> M D+ -> B3 54 - nigdzie nie podłączasz Ten regulator RA2/12V PAL jest od Jawy 350 i on nie ma wyjścia na kontrolkę ładowania, potrzebny jest dodatkowy przekaźnik, którego cewka powinna być zasilana z środkowego połączenia trzech uzwojeń alternatora. Takiego styku w Twoim alternatorze...
Witam. Nic dodać nic ująć, ładowanie za duże, jak wspomnieli koledzy powinno się zawirać w przedziale 14,0 - max 14,8 V. Powodów też może być kilka. Najpierw spróbuj drugim miernikiem, jak wspomniał kolega, sprawdź jakie napięcie wychodzi bezpośrednio na styku alternatora a jakie jest na akumulatorze. 5 lat , przy takich trasach , akumulator pewnie...
Witam panowie, Chciałem się zapytac jak podłączyć alternator który ma styki B+,D+,DF ? Rozumiem,że B+ do plusa akumulatora, D+ przez kontrolkę do plusa po stacyjce ale niestety nie wiem gdzie dac styk DF. czy bez podłaczenia tego styku alternator będzie ładował?
Sprawdź na samym alternatorze, może gdzieś spadki tylko masz na połączeniach. Brakuje tych 0,5 do 1 V i to jest bardzo prawdopodobne, że przewód masy jest skorodowany, albo gdzieś na zacisku alternatora jest słaby styk.
A jak ma gasnąć skoro podłączyłeś ją na stałe pod plus i minus? Jeden koniec żarówki ma iść do plusa po stacyjce a drugi koniec żarówki do styku D+ w alternatorze lub regulatorze napięcia zależnie od tego jaki masz tam alternator. Po odpaleniu ciągnika na styku D+ zamiast "masy" pojawia Ci się napięcie zasilana dlatego kontrolka gaśnie. W twoim przypadku...
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
Ile razy można tłumaczyć że masz wyczyścić śrubę i "podkówkę" bo to na ich skorodowanym styku ginie te napięcie?
Końcówka przy akumulatorze na kablu od alternatora ma słaby styk ,normalne . Założyć nową końcówkę i po problemie.P
Witam do sprawdzenia szczotki alternatora, ewentualnie nie ma styku,sprawdz alternator .
Zbyt to komplikujesz, wstaw probówkę do styku D+ przy alternatorze i jej drugi koniec do prądy (b+). Musi się świecić jasno jeśli nie - masz przyczynę. Podpowiem tylko, że problem będzie u ciebie typowy - luźne śruby mostka diodowego, trzeba rozebrać alternator, dokręcić śruby mostka, zabezpieczyć klejem przed odkręceniem i powinno być ok.
Oprucz impulsu z cewki zapłonowej do pracy obrotomierza wykorzystuje się sygnał "W" z alternatora więc sprawdź czy masz styk "W" na alternatorze .Poza tym do prawidłowej pracy obrotomierza potrzebna tzw "15" czyli + i masa czyli "-", a żeby było widać wskazania także w nocy potrzebne jest podświetlenie czyli tzw. kl. 58. Obrotomierze mają też tzw.switche...
54 - PLUS PO STACYJCE Z PUSZKI BEZPIECZNIKÓW D+ - DO KONTROLKI I DO ALTERNATORA CZESKIEGO NA STYK OZNACZONY R LUB DW, WYJŚCIE Z TRZECH DIOD WZBUDZANIA DF - DO PLUSOWEJ SZCZOTKI WZBUDZANIA, CZESKIE OZNACZENIE M LUB 67. POMIĘDZY SZCZOTKĄ PLUSOWĄ A MASĄ MA BYĆ OK. 4 OM. B- - TO MASA.
Panowie z którego styku alternatora Valeo, przy silniku disla idzie sygnał na obrotomierz, i jakiego koloru powinien być kabel.
Sprawdzałeś jakie jest napięcie ładowania?? Ogólnie na zaciskach akumulatora? Przejrzyj wszystkie kabelki jak i styki pomiędzy alternatorem i akumulatorem. Nie będziesz miał lekko.... Też mam dokładnie takie autko i wiem jaki jest tam dostęp. Prawdopodobnie autko po nagrzaniu traci styk na którymś złączu.
Czarny przewód do kontrolki, styk z prawej zasilanie po zapłonie.P
dzięki za szybka odpowiedź ;) Dla pewności : 1. styk 67 (M) alternatora łącze ze stykiem 67 (M) regulatora 2. styk R czyli diody wzbudzenia alternatora ze stykiem 15 (R) regulatora 3. styk 15 (R) regulatora podłączam przez żarówkę do styku 15 stacyjki 4. styk 15 regulatora łącze ze stykiem 15 stacyjki Dlaczego pytam bo dziś podłączyłem alternator, regulator,...
Tak styk 2 pod żarówkę a ona do plusa.
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
kolego sprawdz polaczenie miedzy klemami a akumulatorem. Mozliwe tez ze jest slabe przejscie miedzy stykiem alternatora a kablem.
Witam, mam problem ze wzbudzeniem alternatora w Ursusie C 330. Podaję napięcie z akumulatora na żarówkę od kontroli ładowania pod jeden styk, a drugi pod styk wzbudzenia w alternatorze, ale żarówka nie świeci i alternator nie wzbudza się. Co może być przyczyną tego problemu? AI: Czy alternator był ostatnio wymieniany lub naprawiany? Jeśli tak, to jakie...
Dodatkowo gdybyś chciał mieć kontrolkę ładowania, to przekaźnik za stykiem NC, cewka pomiędzy konektor N (środek gwiazdy) alternatora a masę a styki do obwodu lampki
A więc: Do śrubki Ш na alternatorze podłaczasz styk Ш na regulatorze(Wiadome :-) ) Do srubki oznaczonej + na alternatorze podłacz styk В na regulatorze oraz przewód do akumulatora. Do śrubki Д na alternatorze podłacz styk Б na regulatorze oraz przewód od kontrolki A sam regulator do masy podłacz. Mój opis niestety nie jest...
Sprawdź obwód masy. Czy w tym aucie działa jakikolwiek odbiornik prądu? Czy klemy akumulatora mają dobry styk, są czyste?
Zrobiłem kilka pomiarów a mianowicie: 1. Wymieniłem żaróweczkę z 1.2W na 2W(z żuka) oraz na 4W(z żuka). Zarówno żarówka 2 jak i 4W cały czas świeciły w pełnym zakresie obrotów. 2. Wykonałem pomiary przy deczko rozładowanym akumulatorze (częste rozruchy silnika) oraz przy żarówce 1.2W Oto efekty: a) Przy zgaszonym silniku ale uruchomionym zapłonie: Napięcie...
Masz źle podłączony regulator do alternatora... Alternator 9 diodowy. Według schematu który wrzuciłeś powinieneś zamienić przewody miejscami (napięcie po kontrolce idzie na styk 15 regulatora a następnie na diody wzbudzenia!! Styk 67 regulatora do styku 67 alternatora (szczotka, u Ciebie kolor przewodu zielony) Do styku 15 regulatora idzie napięcie...
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Witam, z tej strony chyba nie ma nic, trzeba z boku spojrzeć gdzie jest tabliczka znamionowa (może być przykryta pyłem), oznaczenie R, [R, F] nic nie oznacza, 1 i 2 to po prostu numeracja styków .
Pierścień nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu.Jak zaznaczyłem na styku alternatora do kontrolki ładowania jest + po podaniu napięcia na styki ładowania.Czy to nie oznacza przebicia diód w mostku.
Spotkałem kilka wersji instalacji,jeżeli chodzi o obrotomierz są dwie możliwości- przewód z alternatora doprowadzony jest bezpośrednio do zegarów , lub do panela bezpiecznikowego i brakuje go na odcinku zegary -panel. Jeśli chodzi o kontrolkę paliwa sytuacja jest podobna. Musisz sprawdzić czy do czujnika dochodzą 3 przewody,jeżeli tak to sytuacja jest...
Witam musiał byś sprawdzić ctan styków alternatora ,rozrusznika i przewodu łączącego akumulator z masą karuserii pozdrawiam.
Alternator jest uszkodzony i tyle. Parę słów tytułem wyjaśnienia czemu. Sygnał DF czyli napięcie na uzwojeniu wirnika (a właściwie to częstotliwość jego załączania/ wyłączania) to informacja na podstawie której ecu wylicza procentowe obciążenie alternatora, można sobie zobaczyć w blokach pomiarowych na vag-u (gr 016 generator load), sterownik nie ma...
No zazwyczaj kwiczy stojan. Ale powiem prawdę, że awarie stojana w Boschu rzadko się trafiają. Natomiast tam był ten kłopot, że miejsca gdzie kontaktuje mostek pokrywały się takim szarawym nalotem, to chyba tlenek aluminium i nie było dobrej przewodności na styku radiator diod minusowych-obudowa.
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Witam W capku masz + na mase wiec po 1 zamień bieguny po 2 zacisk 30 to ładowanie polaczgo przewodem przynajmniej 6 kwadrat z + na rozruszniku po 3 teraz wzbudzenie mozesz to zrobić na 2 sposoby 3.1 wtkorzystaj regulator z poldka --taka duza puszka zasil ja na 15 z + przez stacyjke tak zeby dostawala napiecie po włozeniu kluczyka drugi zacisk 67 polacz...
Z tego co piszesz mogą być tylko problemy z przewodem plusowym. Możesz mieć zły styk ma samym alternatorze lub na rozruszniku. Przewód + od alternatora jest poprowadzony do rozrusznika i dalej do akumulatora. Dlaczego taki wniosek? Po załączeniu obciążenia napięcie na zaciskach akumulatora spadło za dużo. Pomiary pokazują że na drodze masy od alternatora...
wg mnie to na jednym styku alternatora jest wzbudzenie +12v (d+) a na drugim sygnal obciazenia alternatora dfm i ten powinien isc do sterownika silnika zeby ten wiedzial ze ma podniesc obroty , sprawdz czy masz wzbudzenie
Witam. Schemat załączam, na 4 nogę 12V ze stacyjki, na 5 pin 50Hz do Masy - symulacja pracy silnika poprzez podłączenie do styku W alternatora. Opisywane dokładniej tutaj na elektrodzie. Podłączyłem na stole, jakoś działało. Co do pinów 7, 2, 6 to nie wiem co podłączyć. Pozdrawiam. T.
Sprawdzić: Ciągłość i obecność napięcia na przewodach dochodzących do alternatora Długość szczotek w alternatorze - wytarte tzn. wyrobione szczotki nie naciskają mocno na pierścienie w alternatorze stąd brak styku i ładowania To są podstawowe czynności do wykonania na miejscu: Pozdro lepciak
Wygląda na wyprowadzony sygnał DF, przylutuj ten kabel do szczotki w regulatorze boscha (tej nie połączonej stykiem sprężystym z diodami wzbudzenia)
L do jednego styku żarówki do drugiego styku żarówki prąd stały jeśli na próbę po zapłonie jeśli w pojeździe
Przecież Autor napisał wyraźnie - jest silnik spalinowy, który będzie napędzał alternataor. Pozyskana energia posłuży do zasilania silników napędzających koła. Rozwiązanie takie jak w każdym samochodzie - bateria akumulatorów, alternator do ładowania baterii i zasilania odbiorników. Tutaj jedyne odbiornik to układ jezdny kosiarki. Zagrożenie? Moc alternatora...
Bredzisz bardziej.
bardzo podobny jest w huyndaiu Pony tylko ten ma chyba dodatkowe wyjscie wirnika do podlaczenia obrotomierza. Ten gruby bialy to wiadomo bezposrednio do akumlatora. styk L to kontrolka ladowania wpieta pomiedzy L a 12v po stacyjce styk S to prawdopodobnie napiecie odniesienia i podlacza sie typowo to do styku +12v po stacyjce Ale ostatnio mialem w rece...
Lampka w tym układzie jest wyłączana przez specjalny przekaźnik wysterowany ze środka uzwojenia stojana, w tym alternatorze styk N. Możesz ppszukać przekaźnika kontrolki ładowania od bizona, stara czy czegoś takiego albo zamontować wskaźnik napięcia. Jeśli prąd wirnika jest problemem bo np maszyna musi stać z wlączonym zapłonem to zamontuj 3 dodatkowe...
Jeśli nikt tam niczego nie kombinował to powinien być zielony. Jaka kolwiek żaróweczka podłączona do plusa po zapłonie i przewodu idącego do D+styku alternatora będzie najprostszym układem jaki możesz zrobić. A najprościej kupić jakiś inny licznik. Pełno tego wszędzie za bezcen.
gruby pod zacisk srubowy,cienki pod styk męski
Na s masz mieć napięcie sprawdzane ŻARÓWKĄ . Ten styk "zbija" napiecie.
A przulutowałeś styk z regulatora do mostka?
Witam! Sprawdziłem i kontrolka jest podłączona tylko do styku 15 alternatora(sprawdzałem i na tym styku na postoju nie ma wogóle napięcia) Czy oznacza to że jest to alternator 6 diodowy?
Przecież pisałem że to sygnał do obrotomierza. Załóż wsówkę i podłącz do styku. https://obrazki.elektroda.pl/9031510100_...
Styk W przy alternatorze to sygnał do obrotomierza.
sprawdzić czy na tej wyczce co dochodzi do alternatora jest napiecie na kablu co dochodzi do styku S alternatora,jak i czy jest napiecie na głównym kablu prądowym. Sprawdzić bezpieczniki zabezpieczenia pionowego-będzie tam jeden o oznaczeniu BAT lub ALT.
Tak. Tak pokazywał na pracującym silniku
To wszystko na akumulatorze podpiąłeś? A ten wolny styk jaki ma oznaczenie.
Przy akumulatorze wszystko wyczyszczone. Styk na alternatorze tak samo. Zastanawia mnie tylko przewód idący z alternatora pod silnik. Gdzie on jest podłączony?
Do akumulatora powinno się montować. Choć jeśli alternator jest bliżej położenia podgrzewacza można użyć styku B+ (alternator). Podyktowane jest to tylko oszczędnością materiałów.
Zastanawiają mnie te dwa puste miejsca - czy w nich też powinny być takie oporniki? . Nad tym się nie zastanawiaj tylko zmierz czy jest przejście od pinu 10 licznika do styku L we wtyczce alternatora . Potem będziesz grzebał w liczniku.
Wiesz nie wiem jak to wszystko jest podpinane fachowo, ale w moim przypadku, poza kablami do sterownika żadne inne nie idą z agregatu do kabiny. Jedyne co to jeden kabel jest podpięty na styk kontrolki ładowania w alternatorze, i to z niego agregat bierze informację że silnik pracuje.
Witam. Leć do elektryka. Masz coś mocno skopane bo tam powinno być 12-14,4V max Obstawiam ale głowy nie dam że słaby styk na połączeniu alternator- akumulator. Dlatego tak skacze. Ciekawe cop jeszcze uwaliło z elektroniki. Pozdrawiam.
przypadkiem zrobiłem zwarcie śrubokrętem na alternatorze i spaliło mi kontrolkę Jakiego zwarcia byś tam nie zrobił, nie mogłeś spalić kontrolki, to jest po prostu niemożliwe. Albo nie masz gdzieś styku (plus, masa alternatora), albo spaliłeś diody w mostku, choć w to wątpię
Przyczyną uszkadzania diod może być mechaniczny regulator który ma zużyte styki.Aby nie komplikować sobie życia jedź na szrot i wymień cały alternator na nowszy typ np od poloneza najlepiej aby miał regulator z wbudowanymi szczotkami. Wymieniając należy zmodyfikować nieco instalację .W starszej wersji alternatora (bez dodatkowych diod) do wygaszania...
Doczytaj stąd skąd wziąłeś schemat co autor miał na myśli, najczęściej to różne warianty podłączenia, styk 30 to główny styk zasilający stacyjkę więc równie dobrze możesz ten styk podłączyć bezpośrednio pod akumulator i też będzie dobrze. Akurat najczęściej napięcie brane jest z zacisku rozrusznika tak jak na twoim schemacie
Czy podłączyłeś wszystko prawidłowo,podałeś zasilanie na regulator.Przewód zdjęty ze styku L i przyłożony do masy powinien zaświecić lampkę.
To nie możliwe, jeżeli masz miernik podaj wartość na styku W alternatora na skali diody.P
Wyrzucasz prądnicę i regulator Ciągniesz kabel od kontrolki do wyjścia wzbudzenia alternatora d+ Ciągniesz kabel przynajmniej 6 mm2 od klemy plusowej ciągnika do styku b+ alternatora (śruba M8) Przed montażem należy sprawdzić czy karoseria jest połączona z klemą - Kontrolka musi działać i gasnąć po odpaleniu ciągnika ponieważ to ona odpowiada za wzbudzenie...
Przecież jasno masz wyżej napisane. -przewód kontrolki po styk L "nowego alternatora" -przewód po zapłonie pod styk + "nowego alernatora" , musisz ten przewód dorobić bo go nie ma (z czujnika swiateł cofania najblizej będzie bezpiecznie) sprawdz próbówką który przewód bo sa tam dwa światło i zasilanie po zapłonie.
Nie tylko mostek prostowniczy, regulator napięcia również musi mieć pewny styk z masą
A może jest mechaniczne uszkodzenie w alternatorze.... Jeśli śruba jest mocno gorąca, to być może wewnątrz alternatora w jej okolicy jest jakaś rezystancja. Być może jej styk w alternatorze nie jest "pewny" i stąd ta jej wysoka temperatura. Generalnie gorący jest styk posiadający wysoką rezystancję, ale w ten sposób można zajeździć alternator, gdyż...
Sprawdź czy na zacisku D+ na alternatorze masz 12v przy zgaszonym silniku bo to mi wygląda na przerwane połączenie rozrusznik-alternator. Przeważnie kabel łączący na końcówkach tracił styk.
Jak wymieniłeś mostek i regulator to zakładaj przecież tam nie ma co sknocić, tak tam nie ma styku S , pompę zakładasz jak pasuje i powinno wszystko grać.P
W rozrusznikach szybkoobrotowych ma ktoś pomysł na zgrzewanie wirników (uzwojenia do komutatora)? lub czy ewentualnie istnieją dedykowane do tego celu urządzenia. Chyba wszystkie są szybkoobrotowe. Dobrze oblutować i będzie trzymać. wprasowanie to mały problem, Większy niż się zdaje. Do wtórnego prasowania były diody w nadwymiarowych obudowach - bodaj...
Urwany przewód od styku W w alternatorze.
No i po problemie... Kumulacja spalonej kontrolki i kabla masowego. Żarówka wymieniona, kabel i miejsce styku podczyszczone i alternator ożył.
Niemożliwe , moim zdaniem nie ma napięcia na styku S alternatora, czyli pomiaru dlatego zawyża napięcie.P
To na jakiej zasadzie gaśnie ta żarówka? Bo jeśli alternator nie pracuje, to na styku D+ nie ma napięcia i wtedy żarówka ma masę. Kiedy zapalę silnik, alternator zaczyna pracować i pojawia się prąd na styku D+, a żarówka nie ma masy, dlatego gaśnie. Tak mi tłumaczył mechanik 🙂 Czy to nie działa tak? Dodano po 2 Czyli dioda nada kierunek na całym obwodzie,...
Może drgania i jakas kostka traci styk albo alternator. Jezeli to bylby alternator to proponuje sprawdzić regulator napięcia...
Uszkodzone diody można poznać po tym że lampka żarzy widać to dobrze jak jest ciemno. Ale może żarzyć również wtedy gdy jest duży opór między alternatorem a akumlatorem(na tym grubym kablu)lub sa duże bicia komutatora(kiepski styk szczotek z komutatorem) Jeżeli ci lampka nie żarzy to nie dokładaj sobie roboty
Sprawdź styk przewodów biegnących do alternatora.
Tak, jak podłacze do d+ to na zgaszonym świeci. Jest z licznkiem motogodzin, po podłączeniu liczy godziny, lecz obrotomierz dopiero wystartuje jak poda mu sie na chwile plusa do styku S
Brak ładowania..... alternator , słaby gdzieś styk , przysniedziale klemy . Sprawdź ładowanie bezpośrednio na zaciskach alternatora.
To czyli B+ ma iść do aku, i ten jeden styk co zostaje to kontrolna ma być na nim, i więcej nic już do alternatora ma nie iść? Dokładnie tak. Dodano po 10 A ktoś powie gdzie podłączyć światła? Na tym kablu co kontrolny czy gdzie? Xd Ale co chcesz zrobić??? Światła podłącz z skrzynki bezpiecznikowej i po krzyku.
benzyniaki biorą od alternatora ze styku W alternatora (czarno-fioletowy przewód ,chyba ) Dodano po 1 Miało być Diesle . przepraszam.
Miałem kiedyś identyczny objaw w starym escorcie - wymiana regulatora napięcia i wyczyszczenie zaśniedziałych styków w alternatorze pomogła od ręki.
Sprawdź styk W przy alternatorze.
Styk W w alternatorze lub alternator.
Witam. Kolego JAFO szacunek ale problem dotyczy Passata TDI, w tym przypadku obroty które są potrzebne do podwójnej kontroli ciśnienia oleju są czytane ze styku W alternatora. Czujnik przy filtrze w tym silniku ma wartość 0,9.
Odpaliłem z korby, rozgrzałem, dałem mu wysokie obroty i niestety alternator nie wstał. Tzn nadal kompletny brak ładowania... Kabel który wypiął się z alternatora, sprawdziłem, idzie min do regulatora napięcia do styku 67. Sprawdzałem tez to połączenie i miernik łapie przejście (czyli zapala się lampka i brzęczy głośnik). Nie wiem tego czy zwarł do...
https://obrazki.elektroda.pl/4604260800_... Dobrze jest. Żarówka kontrolki musi być 5W min. D+ kontrolka Śruba M6 to plus styk W wolny
Na klemie plusowej jest bezpiecznik. Sprawdź napięcie przed i za nim. W ogóle te styki przy klemie (bezpieczniku) i połączenie (styk B+) przy alternatorze proponuję oczyścić.
Szerokie zasilanie /+ akumulatora/ wąski kontrolka. Ten styk osobny Cię nie interesuje jest do kondensatora przeciw zakłóceniowego do radia.P
Ni projektuje się na mocny styk. Kiedyś alternator o mocy 100A mógł dawać wiecznie taką moc ;) . Dzisaj tylko przez krótki czas.
koledzy schemat podłączenia tego alternatora też jest dobry, ja podłączam trochę inaczej, na alternatorze jest zacisk 67 ( wychodzący z szczotek)i jego podłączyć pod zacisk regulatora 67, drugi zacisk z regulatora 15 pod stacyjkę po zapłonie. Kontrolkę ładowania należy podłączamy jeden przewód pod stacyjkę po zapłonie tak jak zacisk 15 z regulatora,...
Na alternator pokazuje 0.18V na obrotach ( styk masy i plusa na alternatorze ). Z Twojego postu wyniki pomiaru są nie logiczne... Co masz na myśli jako ''styk masy''? Mierzyłeś między cienkim i grubym kablem przy alternatorze?
alternator suzuki alternator dymiący alternator alternator lublin
gniazdka angielskie sharp migające podświetlenie volvo silnika
Spadek ciśnienia w instalacji CO z kotłem T26/CS1 Gra u bukmachera a grzech według Kościoła Katolickiego