Należałoby sprawdzić jakie napięcia dochodzą do regulatora.
Możesz kupić z innych roczników, jednak to trochę ryzyko czy używany regulator jest sprawny, czasami taniej jest kupić raz droższy zamiennik niż dwa razy używany oryginał..
Te cewki bez obciążenia 70 V i więcej potrafią podać. A zadaniem regulatora w tym układzie jest zbicie tego napięcia do właściwego poziomu. Albo używasz niewłaściwych regulatorów, albo go przeciążasz, albo coś źle łączysz.
Wymień regulator napięcia.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
No to rzeczywiście drogo ja montowałem za 130 zł i jeden w moto ktory klijent sprzedał drugi jezdzi rok może miałem farta
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, od czego może ta część ulec uszkodzeniu i jak temu zapobiec? Zwarcie w instalacji, uszkodzony ,zwarty akumulator lub jazda bez niego, słaba masa w instalacji lub po prostu się spalił (to też się zdaża, wszystko się zużywa) Czy po wymianie, usterka się nie powtórzy Jeżeli wszystko jest dobrze nie powinna, ale nikt Tobie...
W Suzuki najczęściej padają regulatory napięcia.
Spróbuj tak A - Plus aqu (powinien być bezpiecznik) B- Stator C- Stator D- Masa motocykla, przykręcona do ramy i aqu tez do ramy. Jeśli coś będzie słabo działać spróbuj zamienić B z C.
3 żółte do alternatora (można zamieniać miejscami) a kolejne dwa to plus i minus na klemy akumulatora i to wszystko
Witam ! Gdzie znajduje się regulator napięcia w Suzuki Katana "nowa buda" AC chłodzona powietrzem , r. prod.2002 ?
Mimo różnicy w rozstawie dwóch śrubek mocujących( rozpiłowywują rozstaw). Rozumiem że regulator to srebrny element przykręcony na dwie śrubki do szczotkotrzymacza z oznaczeniem 12r18. Tak, możesz spróbować. Powinno to działać bez problemu, tylko dobrać zbliżony budową.
Dlatego ma radiator ale kontroluj przez jakiś czas czy jest ok
Tylko używki kupować żadne , zamienniki lub Made in DYI .. Ale co najważniejsze zlikwidować przyczyne spalenia regulatora.
Coś ci się pokręciło. W alternatorach trójfazowych nie ma połączenia żadnej fazy z masą! Włąśnie , skoro żarówka zaświeci lub się spali to znaczy że jest przejscie na mase. Jeżeli odpiąłeś (a nie odpiołeś!) aku podczas pracy silnika to mogłeś (nie musiałeś!) spalić regulator To prawda nawet słaby lub uszkodzony akumulator będzie palił regulatory i...
Prawdopodobnie regulator napięcia uszkodzony. Sprawdź miernikiem czy diody wewnątrz regulatora są dobre.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
https://obrazki.elektroda.pl/4486319400_...
Witaj, Tu Masz bardzo prosty regulator.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
A jak się popsuje od razu. Ogólnie to padnięty regulator to brak ładowania a tu jest inaczej, ładowanie jest jakieś tam niewielkie i to gaśnięcie motoru, jak odłączę prądnicę i regulator to równiej chodzi, jak w czasie pracy podłączę prądnicę to gaśnie jak mu obrotów nie dam, jak włączę światła to samo. Może jest jakiś sposób żeby ja sprawdzić czy np....
Witam,i jak jest z tym akumulatorem ? moge go podłączyc czy nie ??
Witam. Mam problem z ładowaniem w moim moto, akumulator się rozładowuje. Na wolnych obrotach napięcie na akumulatorze wynosi ponad 14 V na wyższych obrotach spada do jakichś 12,5 V. W service manualu jest napisane, że pomiaru dokonuje się przy 5000 obr/min i napięcie powinno być od 13,5 V do 15 V. Czyli coś jest nie tak, może to być wina regulatora...
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
No jesli to prawda co mowi PEJO....to w ktore miejsce "podlaczyc" ten przewod zeby otwieraly sie tyrystory ?? P.S - dzieki PEJO za odp
Regulator napięcia sprawdzony ?
Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika zapewne się przepalił, ale po takiej sytuacji do sprawdzenia regulator napięcia gdyż mógł tego nie przeżyć (regulatory w Suzuki palą się nawet podczas normalnej eksploatacji).
Zamykam
na dniach poszukam takiego właśnie regulatora i będę kombinował , podobnie robiłem w WSK przy przeróbce na bazmasowe cewki z tym że wtedy regler dostałem od typa handlującymi częściami do takich pierdziawek a tym razem będę szukał na portalu aukcyjnym a większość sprzedawców nie wie czym handluje do tego zdjęcia nie przedstawiające sprzedawanego przedmiotu...
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Bardzo dobrze. Teraz kupujesz regulator napięcia Suzuki np Virago, i podłączasz => swoje zielone z dwoma żóltymi z regulatora. Trzeci żółty zostawiasz wolny. Czarny z regulatora to masa i minus akumulatora, czerwony to plus 12VDC do stacyjki. Pozdrawiam. Schemat w pdf. wszystko wyjaśnia.
Ok wszystko działa po wymianie regulatora, dzięki za pomoc.
Zasilnie CDIka masz z regulatora przewodem biało niebieskim, czyli zobacz napięcie na nim. Gaszenie do masy przewodem czarno czerwonym Uszkodzienie regulatora mogło utrupić CDI, zobacz jeszcze impulsator czy dobry
Jaki rodzaj alternatora i regulatora napięcia został tam zastosowany?
Czesc, gdzie jest ładowanie akumulatora w suzuki RG 80?
Wentylatora bym nie montował bo on nie wytrzyma eksploatacji w takich warunkach i jeszcze kanape podpalisz. Dołoż jakis radiator ale to chyba tylko zeby wlasne sumienie uspokoic.
Ja już zacząłem podejrzewać że używasz miernika z rozładowaną baterią. Niemożliwe, aby na kilku regulatorach napięcia (bez wejścia sense) nie działało ograniczanie napięcia. Oczywiście takie uszkodzenia występują, ale częściej dochodzi do upalenia zestawu alternator-regulator.
Wstawiono regulator 3fazowy od Suzuki i wszystko jest jak należy. Temat zamykam.
Regulator napięcia-szczotki.
Mały update w sprawie statora. Przyszedł mi ten drugi, który chciałem dopasowywać do swojego moto. Wymiary się zgadzają. Niestety czekam na kolejny egzemplarz, ponieważ ten który otrzymałem został źle nawinięty - jeden z fragmentów nawoju zamiast na karkasie to jest pod nim i w zasadzie stator nadaje się na śmietnik. Tu jest schemat mojego zapłonu w...
Dostałeś sporo tropów do wyśledzenia. Nie ma co dalej dyskutować tylko trzeba je sprawdzić. A jak nie to szklana kula. Jeszcze jeden trop. Jak masz możliwość to podmień regulator napięcia.
Mam problem z Suzuki Burgman 400 2003 rok, brak iskry, wymieniłem zapłon i regulator napięcia nadal nic.
Autko nabawiło się dziś problemów z ładowaniem akumulatora. Napięcie na klemach przy wyłączonym silniku wynosi 11,8V. Po uruchomieniu silnika, na obrotach jałowych, praktycznie bez żadnych dodatkowych obciążeń napięcie spada do 10,6V i obserwuję na mierniku powolne obniżanie się tej wartości. Cały czas świeci się kontrolka akumulatora na desce rozdzielczej...
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Znaczy się, wiem na pewno, iż w tym rg jest zwykła prądnica, alternatora nie ma ;) .
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Mam pytanie i proźbe spalil mi sie alternator w suzuki gsxr 600 ( uzwojenie ma przbicie na obudowe zwoju) chciał bym sprawdzic regulator napięcia czy tez nie jest uszkodzony ??? jak to sprawdzic ???
Raczej alternator obcowzbudny. Masz duży spadek napięcia między akumulatorem a zaciskiem IGN regulatora. Sprawdź stacyjkę i główne przewody prądowe od instalacji elektrycznej przy akumulatorze.
jaki ma byc typ i model regulatora napiecia do skutera suzuki hi-up (akumulator 12V) do pradnicy bo nie mam starego ewentualnie dajcie schemat:D
Prawdopodobnie jest tak, jak pisze kolega leonov, plus jest stały, a po włączeniu świateł podawana jest masa. Jeśli podświetlenie przycisków można regulować razem z podświetleniem licznika czy radia, to jest prawie pewne, że tak jest. Dodatkowo ta masa może być kluczowana PWM, ewentualnie jakiś regulator liniowy. ( starsze auta, tylko wtedy często regulacja...
Nie napisałeś gdzie mierzysz to napięcie? Jakim miernikiem i na jakim zakresie (DC/AC). Jeżeli jest to napięcie na akumulatorze to najprawdopodobniej regulator do wymiany. Trzeba też sprawdzić wszystkie styki szczególnie masy!) na okoliczność korozji.
Nie da się w żaden sposób podłączyć innego zamiennika tego regulatora. Musi być takiego samego typu, ponieważ cały iskrownik działa na bardzo skomplikowanej zasadzie, zasilając wszystko z cewki ładowania niskiego napięcia. Jeśli to mowa tu o Suzuki Katanie/Hondzie Sky, to chińskie zamienniki (WM Motor) dostępne są w cenie poniżej 100 zł. Oryginał kosztuje...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Faktycznie nie jest to CDI, tylko tranzystorowy moduł zapłonowy, mój błąd Znalazłem filmik z naprawy [url=https://www.youtube.com/watch?v=AGk... Regulator napięcia bez problemu kupisz na znanym portalu aukcyjnym [url=https://allegro.pl/oferta/regulator...
Możesz wpiąc 3 żarówki 55W w 3 fazy . Ale nie gazuj bo je popali i obserwuj jasność. Oczywiście regulator wpięty. Nie bez powodu są one w przewiewnych miejscach . I jeszcze ciekawostka, te regulatory ładują wyższym napięciem na jałowych obrotach.
Witam,miałem taki sam problem z silnikiem 20KM. Kupiłem regulator (zamiennik) od suzuki Savage za 43zł na Allegro i po problemie. Teraz napięcie ładowania mam 14,5-14,6 bez względu na ilość obrotów.W serwisieYamaha w Poznaniu chcieli za regulator 1500zł złodzieje ! ! ! a w Warszawie 800zł.Pozdr.....
Nic nie da dodatkowe obciążanie instalacji, skoro regulator napięcia i tak nie będzie pracował poprawnie.
https://www.youtube.com/watch?v=gIoCBcOb... http://www.wiringdiagrams21.com/2012/07/... Z tego co widzę, to w tym modelu jest wymyślona jakaś kombinacja z układem stycznika rozrusznika. Trzeba o tym dobrze poczytać, jak to działa i po co zostało wprowadzone. Jeśli "na krótko" rozrusznik kręci jak szalony,...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Nie chodzi o to aby kopiować badziew. Szukam porządnego układu, który wytrzyma zwarcia. Jakiś czas temu wykonałem regler do Suzuki bandit 400. Na podstawie jakiegoś niemieckiego opracowania. Działa znacznie lepiej niż oryginał. Pozdrawiam
Jest to rezystor (biała ceramiczna obudowa z 2 pinami) zużywający nadwyżkę prądu, którą wyprodukowała prądnica. Powinien się grzać. Ja sugerowałbym patrzeć na regulator napięcia, on pada częściej, zwłaszcza przy jeździe bez akumulatora.
Ciekawi mnie ten temat ! Mam skuta ARROWS - chińszczyzna ale full wypas. Nawet ma ABS!! Mam na stałe podpięty jakiś wskaźnik napięcia. Jeśli odłączę akumulator to wskaźnik pokazuje 6 V przy pracującym silniku. Kierunkowskazy nie działają. Naciśnięcie na hamulec powoduje zanik napięcia. Inne światła zasilane są chyba prądem zmiennym bo świecą. Jeśli...
To nie wina regulatora tylko obwodu świateł. Zrobiłem próbę podłączając dwie żarówki (mam podwójną lampę) bezpośrednio do aku. Ładowanie było idealne bez świateł w okolicach 14,5V , ze światłami spadało do 13,8V. Muszę poszukać albo gdzieś w obwodzie świateł jest izolacja słaba, albo masa jest słaba, albo wyłącznik. Będę szukał. Czy nie uszkodzę regulatora...
carrot a takie rozwiązanie zdaje egzamin? Słyszałem że takie coś jest możliwe ale do dziś nie wiem za bardzo jak to rozwiązać... Czy muszę mieć akumulator, bo do tej pory mogłem jeździć bez i moto hulało jak się należy. Jaki to może być transformator? Domyślam że muszę wziąć napięcie zmienne przed regulatorem, tak? SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM...
Wygląda jakby nawalił jednak regulator napięcia, może luźne szczotki na alternatorze. Bo rozumiem że posprawdzałeś że nie ma luźnych połączeń, słabo zaciśniętych konektorów - szczególnie przy alternatorze ? Ogólnie możliwych przyczyn nie jest wiele: akumulator, rozrusznik, alternator (szczotki albo diody), regulator napięcia, stan połączeń styków/kostek,...
kup sobie na allegro regulator od tego modelu bo widziałem i gosciu ma takie pierdoły.
Zmierz napięcie ładowania, pewnie padł regulator napięcia, skrajnie zasiarczony lub przerywający akumulator (a już na pewno jego odłączenie na pracującym silniku) mógł uszkodzić regulator.
Noga 8 ULN2003 to masa. Emitery Darlingtonów połączone są z tą właśnie masą więc wszystko jest ok. Zastanawiam się nad kwestią napięcia na nóżce 1 i jego związkiem z prądem na 16, czyli sterującym bramkami triaków. Zener przy 13V zaczyna przewodzić a spadek napięcia na rezystorze między wyprowadzeniami 1 i 8 steruje Darlingtonem. Spróbuję zwiększyć...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Witam. Przejdę od razu do sprawy. Mam regulator napięcia o oznaczeniu RLB-2C. Jest on na dwóch przekaźnikach. Chcę go podłączyć do alternatora od suzuki samurai który jest na sześciu diodach. Problem polega na tym, że na regulatorze w ogóle nie ma oznaczeń. Po rozkręceniu obudowy i jego analizie, schemat przedstawia się następująco: http://obrazki.elektroda.pl/1328088300_1...
Na schemacie nie ma żadnego regulatora napięcia, jest jedynie dioda (ta na zdjęciu) która służy wyłącznie do ładowania akumulatora. Tak więc masz dwa rozwiązania: 1. Zastosować odpowiednie żarówki aby nie dochodziło do przepalania żarówek. 2. Zastosować prosty regulator (ogranicznik) napięcia świateł - przykład http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
A co to jest za motor? Ja jednak stawiałbym na jakieś uszkodzenie. W japoniach ze względu na konstrukcje alternatora (najczęściej z magnesem stałym) i jego umiejscowienie (często zbiornik oleju - gorącego - np. Suzuki DR650) dochodzi do przegrzania i zwarć uzwojeń i uszkodzeń regulatorów.
Raczej zacząłbym od odpięcia regulatora napięcia. Skuter jest w wersji chłodzonej powietrzem czy cieczą? Tak jak wyżej, żarówka ok. 20W w miejscu bezpiecznika umożliwi szybkie zlokalizowanie zwarcia.
Witam. Mam Suzuki dr 125 i po dotarciu silnika robiąc postuj motor zgasł i już nie można było go odpalić bo brakło iskry na świecy. Potrzebuje pomocy z kablami od aparatu zapłonowego (3-żółte, 1-zielony i 1-niebieski ) w które miejsca one są wpinane? Wydaję mi sie, że te trzy kable żółte powinny być wpięte w regulator napięcia i zielony z niebieskim...
Większa dysza główna to nie wszystko. Iglica w tym gaźniku jest zablokowana (aczkolwiek występowały dwie wersje). Poza tym do tuningu to lepszy byłby inny nieco większy gaźnik z odblokowanym króćcem ssącym. Spróbuj jeszcze z pominięciem regulatora napięcia - żeby było zasilanie cewkomodułu, trzeba zewrzeć przewód żółty i biało-niebieski. Jeśli chcesz...
Dzień dobry piszę w sprawie swojego motoru suzuki GN 250 ,szukam pomocy...mam z nim taki problem że po dłuższej jeździe zaczął mi słabo odpalać na rozruszniku jakby z trudem ale odpalił a potem podczas jazdy znikło zasilanie, motor zgasł ,światła też i du..a. Poszedłem do pobliskiego gospodarza żeby mi podładował akumulator bo myślałem że akumulator...
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Większość posiadaczy Simsonów, to młodzież i 120 zł na moduł EWR ograniczający napięcie, to dla nich spory wydatek. Mój jest dużo tańszy a działa na bardzo podobnej zasadzie. Witam! Spotkałem się kiedyś z częstymi awariami tego modułu w modelu S53. W takich prądnicach jest bardzo nietypowa sytuacja, ponieważ nie ma możliwości wpływania na napięcie...
Zjawisko zupełnie naturalne. Mogą być dwa powody: 1. Naturalne dla regulatorów tego typu podwyższenie napięcia ładowania w momencie rozpoczęcia pracy regulatora, czyli rozpoczęcia działania tyrystorów. Jeśli regulator nie posiada wejścia "Sense", układy sterujące tyrystorami mogą mieć pewne rozbieżności w napięciu załączenia. Niestabilność napięcia...
no więc tak : znalazłem schemat z tego wynalazku : ) ii jednak pomyliłem się bo jeden kabelek wychodzący z prądnicy leci do trzech miejsc ( regulator, obrotomierz, światła), co do silnika to jest silnik suzuki fx 125 ale występował też w innych modelach i niestety z inną prądnicą.
Witam, od dłuższego czasu mam problem ze skuterem Suzuki chłodzonym cieczą, skuter wcześniej normalnie jeździł bez żadnych problemów, jedyne co mu wymieniałem zaraz po tym jak go kupiłem to regulator napięcia i normalnie jeździł i nic się nie działo. Po pewnym czasie zaczął mieć problemy z odpalaniem, potem gdy już odpalił to przejechałem się kawałek...
Witam:) Mam pewien problem: straciłem ładowanie w Alto. Wymieniłem regulator napięcia i szczotki a ładowanie dalej niema;( czy wina leży po stronie Alternatora??? a może gdzieś indziej?? tylko gdzie??? proszę o pomoc z Góry Dziękuje i Pozdrawiam;)
Cześć, mam problem z suzuki SX4. Oddałem go do warsztatu po tym jak przestało działać wspomaganie, zapaliła się kontrolka ABS, hamulców i nie mogłem zgasić samochodu w sensie iż gdy wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki auto nadal chodziło. Do tej pory został wymieniony BCM na nowy, rozwiązało to sprawę ze stacyjką, auto się gasi i nic więcej. Kontrolka ABS...
mczapski w suzuki 6konnym jest układ zasilania zewnętrznego o mocy dla 12V - 80W co daje około 6,5A prądu. Więc nie liczyłbym że tu będzie mniej. Jak obciążysz to bez regulatora to przeciążysz cewkę pradnicy i pójdzie lekko mówiąc smród. A propo tego suzuki to dla uzwojenia 12V ma na wyjściu przy maksymalnych obrotach około 45VAC.
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Witam! Mam taki problem - potrzebuję awaryjnie podładować akumulator w motocyklu. Rozładował się (do ok 12,00V i ledwo kręci rozrusznikiem), a ja nie mam niestety w tej chwili prostownika. Przejrzałem na szybko tematy o odpalaniu motocykla za pomocą kabli rozruchowych, lecz tam było sporo wypowiedzi nt. możliwości uszkodzenia w ten sposób regulatorów...
luz zaworowy ok. Nie kopci ani nic z tych rzeczy jedyne co przyuważyłem to że na włączonym ssaniu jedzie lepiej (+5 do prędkości) dzisiaj zmieniłem położenie iglicy na drugi ząbek od góry bo po "nagarze" na świecy stwierdziłem że dostaje za dużo paliwa, ale nie pomogło dalej tak samo. Myślę jeszcze o uszkodzeniu w którymś miejscu kabla wychodzącego...
motocykl suzuki rg80 niema klasycznego przerywacza tylko elektroniczny układ zapłonowy, więc ewentualny kondensator można wykluczyc. Fajkę przeciwzakłoceniową kupię. Problem nie tkwi w prądnicy, bo odłączałem kabel od regulatora napięcia i oprócz zaniku ładowania (oczywiste) nic się nie poprawiło. Do nóżek sygnałowych są podłączone diody zenera w kierunku...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Alternator może wytworzyć napięcie kilkukrotnie wyższe ,niż to , jakie jest na akumulatorze. Regulatory wzbudzania dają zwykle jakiś prąd ,nawet w stanie prawie odcięcia .Jeśli jest podłączony akumulator , nie ma to znaczenia ,bo wytworzony w tych warunkach prąd (może np. 0.2A)troszkę go doładowuje. Jeśli nie ma akumulatora ,ani innego (ciągłego) odbiornika...
Witam Kolegę Bardzo łatwo sprawdzić czy te dwa przewody są do ładowania.Proszę zaopatrzyć się w multimetr . Podlać do gaznika trochę benzyny i start, w momencie kiedy będzie silnik pracował sprawdzić czy pojawia się jakieś napięcie na przewodach(niebieski i czerwony).Jeśli jest to ładowanie to powinno być od 13,8-14,2 V na tych przewodach. Ale Uwaga...
Wydaje mi się, że autor tematu nie poradzi sobie z diagnozą problemu. Zapewne motocykl traci ładowanie i jedzie póki akumulatora wystarczy. Problem braku ładowania nie jest trudny do zdiagnozowania, ale trzeba do tego trochę wiedzy i doświadczenia. Z tym potencjalnie niepracującym cylindrem podobnie. Aby efektywnie rozwiązać problem z pomocą ze strony...
Witam, padł regulator w mojej suzie, a że z kasą u mnie ostatnio krucho to szukam jakiegoś taniego zamiennika. Instalacja 12 V, alternator samowzbudny trójfazowy - 200W. Napięcie między każdą parą uzwojeń - 80 V przy 5000 obr. Przerabiał już ktoś ten problem? pozdrawiam Filip
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
Witam Wszystkich. Mam problem jak w temacie. Po analizie różnych możliwości wygląda na to, że to problem elektryczny. Co u dało mi się ustalić: - na krótko podłączony do AKU klakson działa - napięcia na AKU ~ 12.5 V. - napięcie "na swoim miejscu" po przekręcaniu kluczyka ale bez włączonego głównego obwodu prądowego (czerwony przełącznik na prawej części...
Witam pomóżcie proszę mam zbyt wysokie ładowanie. Alternator pochodzi z motorku suzuki gsx 600f ale z tego co się orientuje były też montowane w autach suzuki swift 3 oraz w suzuki alto. Wymieniłem regulator napięcia niestety oryginalny nie jest do dostania wiec zastąpiłem go naszym polskim zwykłym 6d (diodowym) na stole alternator ładował około 14,3...
regulator napiąć suzuki regulator suzuki suzuki regulator
przewodność mosiądzu odświeżania pamięci elizabeth sanyo
reset klawiatury laptop lenovo listwa przeciwprzepieciowa
NOCO Boost GBX55 nie wykrywa ładowarki - przyczyny i rozwiązania Jak wyłączyć tryb demo i poprawić rozdzielczość w Sony Bravia KDL-40R550C