sprawdz czy jest naładowany akumulator :)
Jeżeli dobrze pamiętam to są tam cewki dwubiegunowe i nie przejmowałbym się tym jeżeli jest to tylko zjawisko nieznaczne. Polega ono na tym, że podczas hamowanie silnikiem paliwo zostaje odcinane i do cylindrów dostaje się tylko niewielka jej część która jest niepalna. Lecz po kilku cyklach trochę nazbiera się go i gdy tłok jest w fazie wydechu (zawory...
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Na wale jest czujnik indukcyjny. Za zapłon odpowiada czujnik położenia wałka. Tak samo jest w Baleno 1.8. W starszych silnikach Baleno czujnika na wale nie ma. Są to identyczne słupki silników. Zainteresowanych odsyłam na forum Suzuki.
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
?? Co wy za głupoty opowiadacie? Jakie magneto? Magneto jeździł w "Czterech pancernych".. W Suzuki DR 800 Big zapłon jest elektroniczny bateryjny, a to co odkręciłeś to pokrywa alternatora który pracuje w oleju. Nie grzeb w ciemno bo więcej popsujesz niż naprawisz w tym motocyklu. Czy motocykl stracil iskrę nagle? Czy może po zimie nie potrafisz go...
A nie masz takiego czegoś? Co prawda z 650 ale możesz wstępnie porównać rząd wartości. http://obrazki.elektroda.pl/2881780200_1...
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Witam Żarówka jest bardzo dobra do sprawdzania :-) Spróbuj zrobić to tak: podłącz kostkę z powrotem. Weź swoją żarówkę i jeden jej przewód podłącz do masy motocykla. Potem włącz zapłon i włącz światła pozycyjne. Drugim przewodem od swojej żarówki dotknij do szarego kabla przy stacyjce - jeśli żarówka świeci, jest ok. Jeśli nie - oznacza to przerwę pomiędzy...
Zapłon CDI, to zapłon CDI. To jest to, czego szukasz. Jak użyjesz wyszukiwarki i wpiszesz "zapłon DCI", to się dowiesz.
Kolego jeśli masz tak że odpali i chodzi dobrze ale do 2.5 3 tyś obr/min a jak depniesz do się dławi ewentualnie chcesz jechać a auto dopada padaczka. Wyjmij pompę paliwa i wtedy sprawdź czy ma non stop ciśnienie czy tylko na początku. najlepiej zadzwoń do mnie i opisz swój przypadek tel to 695662518 lub gg 8705819. ja dziś zmieniłem pompę paliwa autko...
Proponuję zacząć od wpisania w wyszukiwarkę Google takiej frazy: "schemat instalacji elektrycznej suzuki rg 80", później poprzeglądać sobie obrazki.
Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
W necie znlazłem taki opis: 1- wsiadasz do auta i zamykasz wszystkie drzwi następnie otwierasz drzwi kierowcy. 2- wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz w pozycję włączony / palą się wszystkie kontrolki / i natychmiast wyłączasz i wyciągasz kluczyk masz na to 10 sekund. 3- naciskasz 3 razy włącznik światła w kabinie / jest na słupku / włóż kluczyk...
Niestety po włączeniu funkcji uczenia nowego pilota auto nie reaguje na przyciśnięcia przycisków w pilocie. Jak kolega robił tą funkcję uczenia ? Czy to wyglądało tak Rozpocznij tryb programowania: Włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go do pozycji ON. W ciągu 10 sekund wyłącz zapłon i wyjmij kluczyk. W ciągu 20 sekund otwórz i zamknij drzwi kierowcy...
Witam. Mam problem z Suzuki Epicuro 125. Skuter odpala na dotyk, po czym ruszam, rozpędza się do około 35-40 km/h i gaśnie. Próbując go odpalić, kręci, ale nie odpala. Wyłączam zapłon kluczykiem, po czym włączam od nowa i pali na dotyk, i tak cały czas. Ruszam, gaśnie, kluczykiem wyłączam, włączam, pali od razu 😔 Może ktoś miał taki problem 🤷 Kompletnie...
Nie gdy mam włączone 4wd i wylacze zapłon to po ponowym uruchumieniu silnika jest wlaczone ciagle 4wd a gdy wlaczam 4wd-l to slychac pikanie i konrolka 4l mrugnie a sie nie wlaczy.
Suzuki GN 125 i inne zawsze miały zapłon DC
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
To kolego robisz tak : - wsiadasz do samochodu wszystkie drzwi zamknięte , zamek centralny otwarty , wkładasz kluczyk mechaniczny do stacyjki , zapłon wyłączony. zaczynasz od zamykania i otwierania drzwi na panelu drzwi kierowcy, robisz tak zamknij , otwórz , zamknij , otwórz , zamknij , otwórz następnie zamknij. wyciągasz kluczyk ze stacyjki i wkładasz...
witam poszukuje informacji na temat zapłonu w samochodzie suzuki vitara 1994 poj 1600mc na ile stopni ma byc ustawiony zapłon ? z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
A wężyki podciśnienia to dla ozdoby były dodawane? Niestety, ale zapłon mieszanki ubogiej przebiega trochę inaczej, niż bogatej i trzeba to korygować. W systemach gaźnikowych też były takie korekty wymuszane przez membrany. Jak już coś robić, to porządnie, a nie jak 100 lat temu, kiedy to było rzeczywiście trudne technicznie.
1- wsiadasz do auta i zamykasz wszystkie drzwi następnie otwierasz drzwi kierowcy 2- wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz w pozycję włączony / palą się wszystkie kontrolki / i natychmiast wyłączasz i wyciągasz kluczyk masz na to 10 sekund 3- naciskasz 3 razy włącznik światła w kabinie / jest na słupku / włóż kluczyk do stacyjki i włącz zapłon...
tam z tego co się orientuję to zapłon przestawia się wraz z wzrostem obrotów , zabardzo nawet nie wiem jak się go tam ustawia bo wcześniej nie mialem styczności z tego typu zapłonem
Witam serdecznie. Problem występuje w samochodzie Suzuki XL7 2007-2009, ale najbliższy jest mu Chevrolet Equinox 2008r. ABS załącza się poprawnie w przypadku hamowania, a kontrola trakcji świeci od początku przekręcenia kluczyka w zapłon i nigdy nie gaśnie. Błąd, jaki wyskakuje po odczycie przez OBD2, to brak komunikacji z modułem ABS. Jednak mogę...
Temat może już stary ale możliwe, że jeszcze komuś się to przyda: 1. Załączyć zapłon. 2. Wpisać stary kod. 3.Wyłączyć zapłon - od teraz mamy około 10 sekund na operację wpisania nowego kodu. 4. Nacisnąć C. 5. Wprowadzić nowy kod. 6. Nacisnąć C - usłyszymy cztery piknięcia a następnie klawiatura gaśnie. U mnie dopiero taka procedura zadziałała. Przy...
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
Witam , pytanko odnośnie GVII 1.9DDIS, Przy próbie odpalenia bez kluczyka nie da się przekrecic stacyjki, Pilota wykrywa bo jak z nim wsiądę to przy wciśnięciu motylka pali niebieski kluczyk ale tak jak by jakas blokada nie odpuszczała i nie da się przekrecic stacyjki, z tradycyjnym kluczykiem wszystko działa. Rodzice mówią że tak jest od kad ja kupili,...
Suzuki Ignis 2004 problem z centralnym zamkiem, nie można dodać pilota. Procedura ręczna (otwarcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie, 3 razy zamknięcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie) nie wchodzi, diagnostycznie nie ma możliwości w obdstar tego zrobić, próba dodania jako bliźniacze modele czyli opel agila i subaru justy również bez rezultatu. Przerabiał...
A zapłon dobrze ustawiony?
ok ,może pisałem to wczoraj trochę niezbyt przytomny.Więc zacznijmy od nowa. komputer od gazu to stag 300-6 instalacje montował poprzedni właściciel . silnik to aktualnie V6 2.5 12zaworowy poprzedni to był także V6 ale 2.0 też 12 zaworowy swapa robiłem ponieważ poprzedni silnik dosłownie się rozsypał , kupiłem sam "słupek"silnika ,mechanik przełożył...
(at)oloeu samochód pozwala na zapłon ale nie chce odpalić odpali i odrazu gaśnie nawet chwile nie pochodzi A co to jest ten clip ? Akumulator jest nowy i naładowany
Witam wszystkich ;) mam nadzieję że jesteście w stanie pomóc mi w moim problemie . A mianowicie odrestaurowałem Suzuki gl 450 oprócz remontu silnika i wszystko było ok do momentu kiedy zauważyłem że pracuje mi tylko na lewym cylindrze lecz po małych kombinacjach z podmienieniem świecy bądź ściągnięciem kapturka podczas jazdy i zakładania go spowrotem...
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Nie wiem co za ustrojstwo kupiłeś na allegro nie można sprawdzić ale bezpieczniej odcinać pompe paliwową niż zapłon
Mam problem z Suzuki Swift 1.2 2016r. Po umyciu auta na myjni czasami auto po jakieś chwili a nie raz od razu zaczyna trąbić cały czas i cała deska rozdzielcza się świeci w różnych rytmach a gdy tylko wsadzę kluczyk i po przekręceniu na zapłon przestaje gdy wyciągnę kluczyk to znowu trąbi i mruga deska a czasami po jakimś czasie, po około 2 dniach wraca...
Witam! mam problem nie działa mi zapłon w suzuki vitara1.6 16V nie świecą sie kontrolki wogóle. Co może byc przyczyną?? gdzie znajde bezpiecznik od tego??Pomocy!!!
Nie widzę żadnego sensu w przerabianiu oryginału, przecież to zapłon bezstykowy - co tam poprawiać? Takie układy wkładane są np. do silników motocykli crossowych - jakie obroty i obciążenia wytrzymują!
silniczek krokowy wymieniony przewody i cewki wymienione podciśnienia sprawdzane a z ogrzewaniem ubytków niema majonezu niema nagrzewnica wymieniona. wydaje mi się jak by mu zapłon wypadał
zapłon suzuki suzuki zapłon moduł moduł zapłon suzuki
głośnik logitech bluetooth schemat elektryczny układu rozruchowego napięcie lambda
Kod błędu P14A4 w Peugeot e-HDi - EGR i DPF Błąd 460 w kasie fiskalnej Posnet Ergo - jak naprawić?