o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Prosze reszty szukaj sam http://www.ross-tech.com/vag-com/ Dodano po 1 http://www.ross-tech.com/Search-Results.... Dodano po 1 18001/P1593/005523 - Dostosowanie wysokości: Signal Out of Tolerance Ewentualne objawy Nieznany Komentarz To jest jeden z tych kodów błędów, gdzie ECU wie, że coś jest nie tak, ale nie można określić przyczynę. Możliwe...
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Szczelność przepustnicy to raczej jest . Jedynie tak jak piszesz może być sonda. Nie mam jak tego sprawdzić ale zamówię w przyszłym tygodniu nowa sondę i się okaże czy sonda.
Wyjąłem chlodniczke spalin przy zaworze egrze .. Wydaje się nie zapchana, puśćilem dymka z papierosa i przeszedł gładko, obecnie czyszczę ja środkami z sadzy choć żadna sądzą tam nie wyleciała. Mam też inna przepustnice, z 2009 roku z c30 ten sam nr co moja sprawdzę działanie... Czujniki map podmieniłem i czujnik temp dolotowej przy czujniku map.. Dam...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
W pierwszej kolejności proponuję wymienić akumulator podciśnienia (chyba, że skleisz w nim króciec w sposób pewny i trwały) oraz doprowadzić wężyki podciśnień do stanu prawidłowego czyli usunąć uszkodzone/podejrzane a najlepiej wymienić wszystkie a przy okazji sprawdzić czy w wężyku podciśnienia P2 od zaworu EGR nie ma oleju (świadczyłoby to o uszkodzeniu...
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Sterowanie w silniku 1,3 L NZ jest proste ale , żeby działało jak należy muszą być spełnione różne warunki ; szczelność dolotu do przepustnicy włącznie z odmą , szczelność wszystkich uszczelek kolektora ssącego , dobrze wyregulowany zapłon - jak pamiętam około 6-8 stopni , kontrola i regulacja zestyku biegu jałowego - jest zamontowany na przepustnicy...
Witam ponownie, dokonałem pewnego odkrycia, moim zdanie bardzo istotnego w kwestii problemów w regulacji obrotów na biegu jałowym. Ja szczególnie skupiłem się na badaniu szczelności komory korbowej na nadciśnienie i podciśnienie a także samego gaźnika również na nadciśnienie i podciśnienie. W obydwu wypadkach szczelność super, wskazówka stała jak wryta...
A jaki masz gaz ? ADR to kupa gruzu i pytanie czy twój już ma VVT czy nie ma. Sprawdzić trzeba szczelność wężyków pod przepustnicą do zaworka odmowego, odmy, kompresję no i najważniejsze nie jeździć na LPG do czasu wyjaśnienia problemu. Cewka w ADR też budzi wątpliwości. W tym co robiłem były pęknięte pierścienie na 4 piecu. Mój ADR nie miał LPG. STAG...
Cześć. No to gratuluję skoro aż tak się poprawiło :) Mi jak pisałem naprawa wspomnianego cięgna zbytnio nie pomogła a jedynie może przyczyniła się do lekkiej poprawy gdyż miałem jeszcze inne usterki o czym wspominałem też wcześniej. Jeszcze raz w skrócie dla innych w podobnych przypadkach: 1. Dobra diagnoza silnika (przepływka, spalanie itp.) + sprawdzić...
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
Jak masz błąd 561 to na 99% nieszczelność sprawdź uszczelkę pod kolektorem,gniazda wtrysków,kolanko odmy przy bloku silnika i wężyki podciśnienia, szczelność kolektora dolotowego łącznie z odmą Typowe dla AGU. Sprawdź plecionke od IC do przepystnicy czy nie dmucha bokiem Poza tym sory ale diagnozowanie takich głupot 3 lata? :crazyeyes: To remont silnika...
Podstawowe pytanie: Jak samochód jeździ, czy nie brakuje mu mocy w czasie przyśpieszania lub dzużego obciążenia? W tych silnikach w układzie paliwowym są dwie pompy paliwa. Jedna w zbiorniku (elektryczna) podająca ok 3,5 Bar i druga wysokiego cisnienia (mechaniczna, napędzana z wałka rozrządu) podająca paliwo pod cisnieniem ok 45 Bar na listwę paliwową....
Może nie być żadnych błędów, chyba że zapala sie pomarańczowa lampka. Na początek proponuję sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, czystość przepustnicy no i silnik krokowy wolnych obrotów.
justysia1234 napisała: ...bo czyściłam przepustnice i pomogło dosłownie na chwilę, a może ją wymienić na nową? Cieplej, cieplej coraz cieplej :) - a czujnik położenia przepustnicy zmierzony? Wycierające się ścieżki potencjometru powodują zakłócenia w pracy silnika. Zmierz TPS - miernik powinien płynnie wskazywać wartości na całym zakresie pracy potencjometru....
W tym silniku jakiś tam komputer jest ale nie ma on dostępu do dawki paliwa i wtrysków bo to jest mechaniczne, i falujące obroty przy tym silniku to norma, jak bym zaczął od odłączenia silniczka krokowego przy odpalonym silniku jak sie nic nie zmieni sprawdzic czy wogóle na wtyczce jest napięcie, dalej trzeba sprawdzić tą klapę przepływomierza czy sie...
proponuję sprawdzić czujnik położenia przepustnicy nie wiem jaki w tym silniku jest układ dolotu powietrza ale można też spróbować odłączyć odmę i zatkać otwór po niej (dla próby oczywiście) - ona też może mieć wpływ na wolne obroty pozatym w digifancie SZCZELNOŚĆ TO PODSTAWA mógłbyś wstawić fotki przepustnicy bo coś mi objawy z systemem zasilania nie...
Sprawdź na innym krokowym. Jeśli na innym objaw będzie ten sam to możesz sprawdzić potencjometr przepustnicy i szczelność układu dolotowego.
Zapewne silnik dwusuwowy, więc należało by sprawdzić szczelność silnika, zużycie pierścieni, połączenie gaźnik cylinder- czyli uszczelki i zaciski, luz na przepustnicy gazu - jak wystąpi też będzie problem z regulacją z powodu lewego powietrza. No i oczywiście czyszczenie gaźnika, drożność filtra paliwa. Oczywiście nie jeździłeś na czystym paliwie i...
Sprawdź na początek szczelność dolotu powietrza to jest rura od filtra powietrza i kolektor czy tam gdzieś nie łapie fałszywego powietrza. Jeśli jest wszystko dobrze to może to jest wina przepustnicy lub silniczka krokowego. Przepustnice można sprawdzić najłatwiej w ten sposób że ściągniesz rurę od filtra i w momencie dodawania i odejmowania gazu powinna...
Od niedawna jestem właścicielem Opelka. Jak do tej pory spiskował się dobrze, do czasu jechałem, przyspieszałem, turbina dobrze ciągnęła, dobrze przyśpieszał i w pewnym momencie jak by turbina zniknęła. Kiedyś zdążył się z 2 razy, że po odpaleniu też tak jak by turbo nie było, ale po zgaszeniu i odpaleniu. Błąd znikał, ale teraz to już w ogóle tragedia....
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
Tam nie ma krokowego tak dla waszej informacji , należy sprawdzić pozycję przepustnicy , napięcie z potencjometru na jałowych obrotach, szczelność
Kolego,pierwsze co sprawdź to czy linka od gazu się nie przycina, jeśli będzie w porządku, to trzeba sprawdzić szczelność układu dolotowego do silnika, podstawę pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym,weź plaka i popsikaj w okolicy podstawy przepustnicy (silnik pracuje w tym momęcie na wolnych obr.) nie powinny wzrastać obroty.
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
Kontrola szczelności dolotu, czyszczenie przepustnicy zwłaszcza to pod czarną pokrywką, czyszczenie Mapsensor.
Ten problem jest typowy dla tych silników, należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność kolektora ssącego i dolotowego (za przepływomierzem) oraz jego czystość. Proponuję rozebrać cały dolot powietrza do przepustnicy, dokładnie wyczyścić i sprawdzić szczelność, nawet węże podciśnieniowe i odpowietrzania skrzyni korbowej, przeczyść również zawór ERG...
Dla kolegi Rysia: Witaj! Ja w swojej P10 jeździłem z uszkodzonym około 6 m-cy. Szarpanie nie jest związane z tym czujnikiem. Sprawdz również bardzo dokłanie szczelność połączeń dolotowych do przepustnicy po przepływomierzu (poł. gumowe, rurki itd.) NA WOLNYCH OBROTACH MOŻE nie działać właściwie regulator ciśnienia paliwa który sterowany jest podciśnieniem...
sprawdź szczelność rurek do kolektora idących i ich połączeń , przepływka, silnik krokowy, odma sprawdzone ? ja miałem podobnie z trzymaniem wysokich obrotów przy zmianie biegów, ale w innym aucie(bmw) i tam był odłączony czujnik sprzęgła celowo, ale nie wiem czy masz elektroniczną przepustnicę czy na linkę. jesli masz elektroniczną przepustnicę to...
Pomimo że jest to dobry silnik i dosyć prosty to nie znaczy ze nie zaawansowany elektronicznie, i jeszcze pytanie czy ma zmienna fazę rozrządu. Na dobrą sprawę bez diagnozy komputerowej się nie obejdzie. Sam na własną rękę możesz sprawdzić stan filtra powietrza, szczelność układu dolotowego oraz podcisnien, czy auto nie zaciąga lewego powietrza, stan...
Przy opuszczonym pływaku dmucham przez kanał paliwowy i jest prawidłowo zamknięty bo nie dopuszcza powietrza, przy otwartym - sytuacja odwrotna. Czym ? Może ustami? Jest pompka z manometrem. Posiadam sam taką w domowym warsztacie, nie jest to rarytas (trochę ciężko pompuje się :) ) ale wszystko co trzeba sprawdzę, szczelność zaworu, szczelność silnika....
Jeśli dobrze pamiętam to będzie silnik X20XEV. Może blokować się regulator biegu jałowego (one tak mają :) ) nie zawsze czyszczenie pomoże, zmierz napięcie na potencjometrze przepustnicy powinno wynosić na wolnych obrotach około 0,5 V, sprawdź czy linka od gazu nie jest napięta, dobrze by było sprawdzić szczelność w układzie ssącym, a najlepiej jest...
Trzeba sprawdzić szczelność wężyków na podciśnieniu, a nawet czy serwo hamulca nie ma dziurawej membrany. Silnik jest leciwy, może być również wyrobiona ośka przepustnicy i łapie "dzikie" powietrze. Możliwości jest wiele, czasem może pomóc mechanik.. Trzeba było zmierzyć ciśnienie przed wymianą i po wymianie, aby potwierdzić zasadność wymiany, ale zobaczymy.
Kolega przyjechał Oplem Astrą F 1996r. Silnik 1.4 8V. Problem jest w obrotach na biegu jałowym sięgają one 2600 obr./min. Po kilku sekundach od odpalenia wyrzuca Check z błędem 00035. (Brak sterownia biegiem jałowym). Interpretacja mówi, że to tylko różnica w obrotach zadanych i rzeczywistych > 170 obr./min. Podmieniliśmy krokowca ale jest bez zmian....
Sprawdzałeś zawór upustowy turbiny - czy nie przytarty? Odłącz sztangę od dźwigni i sprawdź, czy chodzi płynnie, lekko i bez zacięć. Jeżeli jest ok, sprawdź szczelność gruchy i wężyka. Sprawdź szczelność układu podciśnieniowego począwszy od pompy vacu, elektrozaworów sterujących, gruszki EGR-a i przepustnicy. EGR - mimo, że zaślepiony - musi pracować,...
(at)domex32 w zeszły piątek dostałem nowy przegląd. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń, test spalin też pomyślnie przeszedłem. Pomijam fakt że był robiony przy górnej granicy 4100obr/min i parę drobnych. Temat traktuję jako wyzwanie :). Nie stwarzam zagrożenia dla ruchu drogowego, autem też się jeździ normalnie, jest dynamiczne, nie bierze oleju, pali obecnie...
Dziękuję za odpowiedź. Dziś dalej walczyłem z tymi jałowymi obrotami chociaż to co dzisiaj zrobiłem nie było niczym szczególnym, bo uszczelniłem jedynie rurę łączącą filtr powietrza z puszką monowtrysku. Była już łatana taśmą przez poprzedniego właściciela więc uznałem, że dobrze byłoby zrobić to ponownie i teraz jestem już pewien, że lewe powietrze...
Witam . Cała rzecz w tym że nie pojawiał się się żaden błąd . Kod 13 to sonda i tzw brak sygnału. Oczywiście temat czyszczenia przepustnicy w tej chwili dla mnie staje się tematem dyskusyjnym gdyż jedni zalecają przemycie przepustnicy inni tak jak mechanik , który ustawiał zapłon powiedział że nie. Powód określił jako mycie przez benzynę. Osobiście...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Do sprawdzenia: podkładki pod wtryskami (grubość i szczelność) EGR Przepustnica Przepływomierz To tak na szybko[/film]
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Sprawdź rozrząd, w adr bez vvt bo taki serwisuje sobie jest przepustnica na linke oraz niestety lubia popękac pierścienie. Sprawdz szczelność przewodu odmy pod przepustnicą bo tez lubi pęknąć co by dawalo bledy MAF itp.
Sprawdzasz szczelność kolektora ssącego od przepustnicy do mocowania kolektora przy głowicy. Sposobów jest kilka; np. dym papierosowy , samostarter.
Szkoda że jak miałeś rozebrane nie sprawdziłeś szczelności. Zatykasz dolot powietrza w przepustnicy i ktoś musi gazować i nasłuchujesz świstów itp. lewego powietrza zasysanego przez przepustnice.
Generalnie popyt rodzi podaż i gdyby były częste problemy z zaworami internet kipiał by od informacji. Problemy z falowaniem obrotów mogą być związane z łapaniem lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdź szczelność odmy, miejsca gdzie wtryski gazu wchodzą w kolektor oraz szczelność serwa hamulcowego.
Na początek sprawdz szczelność dolotu,umyj i zaadoptuj przepustnicę...zrób duagnostykę- podaj kody ewentualnych błędów w ECU
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Tak bo nie ma szczelności w skrzyni korkowej myślę że zerknołeś czy przepustnica się cała podnosi po przekręceniu manetki
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Sprawdź szczelność przepustnicy, może po czyszczeniu zasysa lewe powietrze? Jak silnik pracował dobrze przed czyszczeniem to po powinien tak samo a nawet równiej.
Problem polega na tym, że auto kilkukrotnie w ciągu dnia wpada w tryb awaryjny, pracuje jakby wypadł zapłon. Sczytałem błędy i wiem, które są za co odpowiedzialne, jednakże nie P1160. Cały układ dolotowy został sprawdzony pod względem szczelności, przepustnica działa, więc pomyślałem, że ten błąd jest odpowiedzialny za powstały problem i myślę, że to...
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Szczelność dolotu, przepustnica, przepływka (jeśli jest)
Jak Kolega wyżej Ci napisał. Sprawdzić szczelność przewodów i kolektora dolotowego!
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
,dam manetkę do końca a on nie reaguje dopiero po czasie Objaw jest taki, że nie reaguje na otwarcie przepustnicy! A sprawdził ktoś, szczelność dolotu?
wystrzały z wydechu To dobrze zgłasza Ci błąd, za bogata mieszanka to za dużo powietrza stąd wystrzały z tłumika. Musisz się przyjrzeć szczelności układu dolotowemu powietrza, przepustnicy i szczelności tłumika.
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
Przepustnica powietrza do czyszczenia i przesmarowania. Sprawdzić szczelność układu dolotowego pod kątem łapania lewego powietrza (stąd wzrost obrotów) a to szarpanie przy ujmowaniu gazu to zużycie mechanizmu różnicowego i przekazania napędu na koła (luzy na półosiach i mechanizmie)
Wyczyść przepustnicę ,sprawdż szczelność oraz silniczek krokowy.
Przy tych objawach jak piszesz ważniejsze niż czyszczenie jest sprawdzenie szczelności przepustnica-kolektor oraz czujnik położenia przepustnicy, oczywiście jak ją wyjmiesz to ją wyczyść, w tym czasie zdejmij klemę aku, a następnie po naprawie zrób 40-50 km na samej benzynie, oczywiście jak wszystko będzie ok po odpaleniu auta po czyszczeni przepustnicy,...
Jesli chodzi o sonde to jesli pracuje Ci w zakresie 0,1-0,8 V to jest OK. chodizlo mi o szczelnosc w kolektorze za przepustnica przed cylindrami, moze dostawac lewego powietrza i z tej przyczyny obroty moga falowac. Z tym MAF to mi sie pomylilo - literowka mialo byc MAP MAP - czyjnik bezwzglednego cisnienia w kolektorze ssacym Sprawdz fejsem wartosc...
Jaki kod silnika? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść przepustnicę.
O stożkach też słyszałem ze powodują problemy, co do szczelności układu, to jestem pewien ze na 100% szczelne są okolice regulatora wolnych obrotów, bo robiłem nowe uszczelki tam. Jak najprościej sprawdzić szczelność?? Przepustnica się raczej zamyka do końca, bo czyściłem nie dawno, bo trochę nagaru było.
Sprawdź szczelność dolotu, wyciągnij przepustnice i ją dokładnie umyj. Następnie podłącz samochód pod VCDS i zrób adaptację przepustnicy.
Szukaj w pomiarach i regulacji składu mieszanki. Lambda, korekcje, szczelność dolotu, krokowiec i przepustnica.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Witam. Moim zdaniem charakter usterki wskazuje na uszkodzenie gumowej membrany w nastawniku przepustnicy. Wymiana na inny używany nie musi załatwić problemu (też może być uszkodzony - częsta usterka). Trzeba sprawdzić szczelność nastawnika przepustnicy. Pozdrawiam wszystkich
Sprawdź połączenia dolotu powietrza, oraz szczelność mocowania przepustnicy. Nie zaszkodzi sprawdzić ,filtr powietrza i paliwa. To podstawowe abecadło przy tego typu niedomaganiach. Pozdrawiam
Sonda lambda, adaptacja przepustnicy, szczelność dolotu.
Napewno nie jest to czujnik temp. Raczej szczelność dolotu,przepustnica. Ktoś pogrzebał ogólnie.
Sprawdzić czy nie ma lewego luftu. Sprawdziłem szczelność pod przepustnicą, zaślepiłem EGR i króciec odmy przy kolektorze - czyli wydaje się że niema więcęj opcji na lewusa a objawy te same. Dlaczego chodzi dobrze po odpięciu EGR lub MAP :?:
Sprawdź szczelność dolotu szczególnie za przepustnicą.
Może sprawdź jeszcze układ dolotowy od strony powietrza tzn fałszywe powietrze (szczelność np zadymiarką), luzy na osi przepustnicy, zacinanie przepustnicy, nieszczelny zaworek odpowietrzenia baku (można odlaczyc wezyk i zaslepic na próbę), uszkodzony czujnik przepływu powietrza MAF, czujnik ciśnienia MAP. To wyssanie połowy oleju to jakieś cuda. Zniknął...
Temat standardowy , sprawdz połaczenia przy przepustnicy i zaworze obejściowym (szczelność ) może zasysa lewe powietrze ... Oczywiście czyszczenie obesciowego , przepustnicy i tego nieszczęsnego kanału -- dyszy od pokrywy zaworów do kolektora .... Powinno pomóc chyba że obejśćiówka już umiera ....
Szczelność dolotu ,szczególnie guma przepustnica /kolektor w 16v.
Witam, mam problem z zakupionym Fiatem Punto 1.4benzyna+gaz. 2010r. Auto 270 tys. przebiegu, dwa lata temu kapitalny remont silnika. Problem polega na niskich obrotach około 700 trzęsie silnikiem, nie wykazuje błędów w jeździe ma moc. Sprawdzona szczelność, ciśnienia, świece, przepustnica. W aucie zaślepiona odma. Film z pracą silnika (czarna pokrywa...
Wydaje mi się że oryginalnie był właśnie gaźnik z regulowanymi dyszami. Pierwsze to świeca, następnie szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma dużego luzu. Filtr powietrza. Ta kosiarka to, jakiś "składak"? Zmień, gaźnik na ten "bardzo stary" i powinno być dobrze. Ta blaszka z cięgnami, która jest nad gaźnikiem, jest...
błędy wykasowane z silnika podczas adaptacji przepustnicy, a jak sprawdzić szczelność?
Sprawdź szczelność między przepływką a przepustnicą
Sprawdz przeplywomierz jesli posiada i potencjometr przepustnicy sciezka druga. Szczelnosc wtrysku.
Zmienić mechanika. Sprawdź szczelność pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym. W parametrach widać np. jakie obroty chce mieć sterownik silnika. Skoro pseudo-mechanik potrafi odczytać tylko błędy to szkoda dawać mu auto.
W tym samochodzie nie ma na pewno klapowego przepływomierza. Szczelność kolektorów sprawdzić, przepustnicę sprawdzić, odmę sprawdzić.
Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i czyszczenia przepustnicy...standard w tym silniku
golfy IV z silnikiem 1.4 i 1.6 16v nie lubią mieć brudnej przepustnicy należy ja dokładnie wyczyścić i przy zakładaniu jej s powrotem na miejsce zwrócić uwagę na szczelność z podstawą i po całej operacji zrobić adaptację przepustnicy powinno pomóc pozdrawiam Dodano po 28 golfy IV z silnikiem 1.4 i 1.6 16v nie lubią mieć brudnej przepustnicy należy ja...
W jaki sposób najbardziej prawidłowo mogę sprawdzić szczelność kolektora za przepustnicą ?
Po pierwsze opiłki mogą dostać się między tłok a gładź cylindrową i powodować rysy, a po drugie zawór może dognieść opiłek do gniazda i przez to nie będzie idealnej szczelności bo między zaworem a gniazdem zaworowym będzie ciało obce, tak czy siak jak najszybciej ogarnij temat.
Witam. Wypada sprawdzic szczelność układu dolotowego, tj. wężyki i rurki w okolicach kolektora i przepustnicy, przy okazji sprawdzić szczelność rury odmy, lubią się rozpadać ze starości. Na koniec wykonać czyszczenie i adaptację przepustnicy.
Witam ponownie. Sprawdziłem dziś szczelność układu dolotowego oraz czyściłem przepustnicę. Wymieniłem również świece. Nie stwierdziłem nieszczelności. Jedno co mnie zastanawia to nie udało mi się to adaptacja przepustnicy. Świece które wykręciłem miały różne kolory, od szar-srebrnych po brązowo-czarne. Moje pytanie : Czy wtryski paliwa mogę mieć tu...
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
szczelność przepustnicy sprawdzić szczelność lodówka sprawdzić szczelność klimatyzacja
słupki telekomunikacyjne comfort module błędnie wyświetla kolory
zgrzewarki kondensatorowe zgrzewarki kondensatorowe
Podłączenie anody wolframowej: sterownik solarny czy zasilacz? Crown Japan - Elektronika i Samochody Toyota Crown