kolego może to być nie szczelny układ paliwowy i wcale nie musi nic wyciekać, miałem taką sytuacje w zafirze po wymianie układu paliwowego wszystko było ok
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
ja starych nie obcinam wylamuje plastik z wierzchu a pozniej delikatnie kombinerkami sciskam przewod az plastix w srodku popeka. nowa zlaczke lekko podsmaruj jakas "woda po parowkach" wciskasz krecac a jak juz dojdzie do koncza lekko podgrzewasz przewod opalarka zeby sie obkurczyl
Układ paliwowy szczelny?
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało Co ma piernik do wiatraka, ja się pytam o kolor paliwa w filtrze paliwa? Tylko debil wymienia filtr na nowy nie sprawdzając tego i nie usuwa syfu z filtra. od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Tak może to być przyczyną, sam piszesz że cieknie,...
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Może sprawdź luz zaworowy i ewentualnie czy układ paliwowy jest szczelny.
Przy szczelnym układzie paliwowym zasyfienie smoka spowodowało by zmniejszanie dawki paliwa a nawet jego wyłączenie ale nie zapowietrzanie !! Chyba że układ jest nie szczelny.Tak czy inaczej trzeba zajrzeć do baku.
Mam to samo ale w golfie 3 1.9td. U mnie padła uszczelka lda w pompie paliwa i podejrzewam ze jeśli bez problemu u ciebie odpala na zimnym to tez masz nie szczelny układ paliwowy. Być może też pompa paliwowa zobacz czy nie masz wycieków.
Kilka wskazówek od siebie. Trzeba by sprawdzić które przewody zasilają pompę + i -. Podłączyć bezpośrednio do akumulatora, bądź prostownika i sprawdzić czy się odzywa, tylko trzeba mieć 100% pewność że przewody są od pompki, nie wskaźnika poziomu paliwa. Pomylenie groziłoby zwarciem i zapaleniem się paliwa w zbiorniku. Jeśli nie mamy pewności, lepiej...
zadbaj o 100% szczelny i sprawny układ paliwowy
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Mam ten sam problem. Jak mu na jalowym biegu gazuje to strasznie kopci na czarno, az sadzą wali z rury. Jak go rozpędzam to wpada w taką turbodziurę jak by nie chciał ciągnąc a zaraz dostaje kopa, czasem potrafi podczas jazdy przerywac jak by sie zapowietrzał. Wymienione filtry i szczelny układ paliwowy. Nie wiem co może być , POMÓŻCIE ??!!!
szczelny układ paliwowy kompresja świece żarowe no i w dobrej kondycji akumulator sprawdzony zapłon,wtryski czy nie leją?
Jeśli masz szczelny układ paliwowy to nie jest potrzebna dodatkowa pompka. Zapowietrzanie najczęściej spowodowane jest nieszczelnościami które zawsze trzeba zlokalizować i usunąć.
W baku masz pewnie pływak od wskazywania ilości paliwa. Zwykle jest on przykręcony gdzieś od dołu na uszczelkę. Może tamtędy ci paliwo ucieka? Wtedy nie będziesz raczej widział że ci paliwo cieknie, bo de facto układ paliwowy masz szczelny :) . Albo sam bak jest gdzieś przetarty.
Witam, Panowie może mi ktoś podpowie, pomoże gdzie jest ten pin 15 o którym piszą w instrukcji obsługi(dorzucam w pdf) zegara modułowego, odczytywania i kasowania błędów przy jego pomocy. Zegar jest z tyłu 8 pinowy. Ta duża kostka pod autem ma tylko 14 pin. Postępowanie z przytrzymywaniem przycisków nie działa. Dodam że piec jest zamontowany fabrycznie...
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Co do powietrza w paliwie w wężykach tego nie powinno być,układ musi być szczelny.Sprawdz układ paliwowy,usuń nieszczelność a potem można dalej szukać usterek,bez podłączenia pod komputer i tak się nie obejdzie
Jeżeli cały układ paliwowy jest na pewno szczelny(dokładnie sprawdź) zaworki zwrotne mogą nie trzymać i też będzie taki efekt(zapowietrzania)
Załóż przeźroczysty wąż od filtra do pompy i obserwuj czy nie ma powietrza ,( masz pewność że będziesz miał szczelny układ Paliwowy )sprawdź jaki też płynie prąd do świec żarowych ,,najefektywniejszym rozwiązaniem jest sprawdzenie żarówką nie miernikiem .
Rurka jest otwarta tylko gdy korek jest otwarty... już od dobrych kilku lat wszystkie samochody mają szczelne układy paliwowe z pochłaniaczami oparów (EVAP). Zajrzyj pod tylna kanapę, masz tam dojście do zbiornika paliwa, popatrz czy wąż/węże dobrze siedzą na króćcach i czy nic nie jest pęknięte, choć skoro przy otwartych oknach to szuja raczej pod...
Zakładam że układ paliwowy masz szczelny tzn. że nie cieknie ci nigdzie paliwo.Normalnie te auta palą ok.5,5 do 6,5 l/100km.Tu masz dwa rzy takie spalnie,czy nikt nie tuningował silnika poprzez zwiększenie dawki paliwa i ciśnienia powietrza (turbo gwizda).Vag ci dużo powie.
wynika z tego ze asterka może mieć żle ustawiony zapłon poprostu mechanik coś zwalił może go zmień Dodano po 2 a co do gaśniecia po odpaleniu nie szczelny układ paliwowy weżyki itp.ewentualnie pompa pomaga zalozenie zaworka zwrotnego i niewielki koszt
Jak wymieniłem pompę paliwa i filtr paliwa to wlałem do zbiornika z 4 litry paliwa i zrobiłem tylko dla testu małą rundkę 500 m. Zasyfiłeś znów filtr paliwa i zbiornik najprawdopodobniej -taka ilość na zbiornik syfu to niedużo. Zrób co napisałem bo szkoda twojej roboty. "chytry dwa razy traci". Pompa Vacum to ona podaje paliwo do silnika i nadmiar...
Nie pamiętam, czy silnik jest na gaźniku, czy na wtrysku. Jeśli jest na gaźniku, to sprawdź ssanie i czy szczelny jest układ paliwowy. Może paliwo wycieka z gaźnika.
est ustawione na 60 Kont synchronizacji odczytuje się w bloku pomiarowym silnika nr 4. Na pewno nie taka wartość- czy się mylę? Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? Akumulator naładuję Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność, lub zwarcie na celi nowy to nie znaczy sprawny. Filtra paliwa nowy napełniony paliwem,...
dzięki kolego, ale moje autko ma już ze 330 tys. przejechane. A filtr paliwa ma z jakieś 3 miesiące,Oczywiście spuszczałem teraz też z niego całe paliwko z nieczystościami i było w miarę ok. Słyszałem że jest w pompie jakiś mechaniczny zawór który mógł się uszkodzić.Może to jest to. Ale to dopiero sprawdzę jak wrócę z pracy :( Dodano po 3 A co do bąbelków...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Witam. Do sprawdzenia, lub wymiany elektrozawór wolnych obrotów, czy jest zasilanie na nim i czy się otwiera po przekręceniu stacyjki na zapłon (jeżeli gaśnie na wolnych obrotach). Przyda się też sprawdzenie luzów przepustnicy, pływaka, ogólne przeczyszczenie gaźnika. Filtr powietrza- wymienić (bo to grosze). Układ paliwowy czy szczelny- widoczne bąbelki...
Kolego w silnikach tdi, tj. z zapłonem bezpośrednim świece żarowe "dostają" zasilanie przy temperaturze poniżej + 7 stopni C, a więc normalnym jest, iż nie będą grzały w temperaturze wyższej. Odłączając czujnik temperatury w aucie oszukujesz w ten sposób elektronikę, która traktuje to działanie jako sygnał temperatury minusowej i włącza zasilanie świec...
Witam mam mały kłopot z air topem 3500.Chodziło działało bez problemu aż do tej chwili.Jest to nowy piecyk.Opis usterki:w czasie montażu był nie szczelny układ paliwowy i chyba za 10 nieudanym odpaleniem zablokował się sterownik (ok zdjęcie zasilania i odblokowany).Od tamtej pory przytrafiło się to jeszcze raz (brak paliwa w zbiorniku) reset i chodzi...
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
układ paliwowy szczelny?
Podgląd parametrów powinien wyjaśnić sprawę. Jak wygląda filtr paliwa? Układ paliwowy szczelny?
Nie pytam o silnik tylko o osprzęt. Do pompy paliwo dociera ? Jeśli układ paliwowy szczelny i odpowietrzony uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia.
Układ paliwowy szczelny ? Nie ma wycieków ? A może powietrze jest w górnym syfonie?
Jak wsadzisz przewody do zbiornika bez smoka jest ok? Pomysł żeby wstawić przeźroczyste wężyki na chwilę, jest dobry. Najlepiej kup nowy przeźroczysty wężyk w całości od pompy do baku. Puść go całkiem obok układu starego, nawet po ziemi. Oczywiście na postoju!! Podłącz do pompy i do zbiornika. Będziesz wiedział, czy stary układ jest szczelny.
Witam auto to Ford fiesta 1.4tdci 2002r. Problem w tym że auto po dłuższym postoju nie odpala bez pomocy plaka jak pochodzi zgaszę to odpali bez większego problemu.Układ paliwowy szczelny akumulator ok rozrusznik kreci jak powinien cisnienie na listwie podczas rozruchu skacze od 290 do około 400 kpa w ukłądzie paliwowym pokazują się pęcherzyki układ...
Wcześniej nigdy nic się takiego nie działo, nie zapowietrzał się ale po wymianie filtra on chodził tylko potem były wykonywane inne remonty przy nim i coś mu się stało i nie zapalił a jak zapalił to gasł po dodaniu gazu i się zapowietrzał. i już nie wiem gdzie szukać przyczyny skoro wszystko jest nowe pozakładane zaworki, zawór na listwie podstawa filtra...
A układ paliwowy (dolot) szczelny? Jak częste są te "skoki" ciśnienia na listwie?
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Skoro błędów zero, a nadal szarpie to spróbuj wymienić jeszcze filtr paliwa i sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. wymieniłeś ?,sprawdziłeś ? jak kazał "Red_Jack"?
Brednie ponieważ we wszystkich autach benzynowych układ paliwowy jest szczelny odpowietrzany evapem
Układ paliwowy szczelny, brak jakiegokolwiek pęcherzyka powietrza, stawiałbym raczej na palnik, ale jak rozbiorę to dam znać
Kolego, to ogrzewanie jest proste w działaniu i budowie. Tam nie ma żadnej regulacji dawki paliwa, chyba, że wymienisz dyszę paliwową. nadmiar paliwa ma przelać się przelewem, a co dostaje się do komory spalania ma zostać spalone i tyle. Na pompie paliwa reguluje się tylko częstotliwość załączania pompki i jej wydatek, ale to jest sprawa trzeciorzędna....
Nie rób otworu w filtrze, bo już całkiem padnie. Tam padający poziom paliwa jakoś zassie nowe. A jak zrobisz dziurę, to nie ma szans i jeszcze będzie groźnie (ostatnio się jakiś motocykl zapalił podczas jazdy i spalił doszczętnie na A4). Układ paliwowy zostaw szczelny! Też już sam nie wiem... Ja jestem bardziej elektryk, od tego jest mój kolega. Podpytam...
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Coś mi tutaj nie pasuje z tym cdi ale ok. Co do tematu. Czy układ paliwowy szczelny, nie zapowietrza się? Jeśli nie to pompa i wtryski do sprawdzenia. Mówisz, że błędów nie pokazuje, a sprawdzałeś w wartościach pracę np. wtryskiwaczy?
Odstojnik wyczyściłem, filtry wymienione, układ paliwowy szczelny i drożny, ręczna też pompowałem i jak na razie bez efektów. Po niedzieli sprawdzę przelotkę na filtrach.
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Jeśli układ paliwowy jest szczelny, to problem z pompą paliwa (ta pomocnicza oczywiście).
Witam. Jeśli nie pomaga regulacja gaźnikiem i układ zasilania jest szczelny (niepopękany wężyk paliwowy, czysty filtr paliwa, gaźnik po myciu, wymienione membrany, drożny i szczelny przewód impulsowy). Sprawdź dokładnie oba uszczelniacze i połączenie cylindra z karterem. Tam może być nieszczelność. Jeśli nie to, to może skrzynia korbowa? Rzadkie, ale...
Jeśli układ paliwowy jest szczelny . a w zbiorniku przytkany smok - to następuje zjawisko "kawitacji " czyli wytrącanie się w paliwie pęcherzyków gazu.
Bardzo ważne jest aby układ paliwowy był szczelny. Ja mam 405 TD. Kilka lat miałem problemy z rozruchem w zimie. Teraz znalazłem wszystkie nieszczelności i pali jak nigdy.
To CR z zębatą pompą wstępną żadnych czarów nie odczyniasz jedynie układ paliwowy zasilający musi byc szczelny.
A przelewy szczelne?
Walczyłem z układem ciśnieniowy ponad miesiąc czasu. Miałem wrażenie że kotłownia to moi drogi dom. Miałem podgrzewacz przepływowy lecz termostaty rośnie reagują. I czasem ogień się nie mieścił w kotle. Kolejny problem to pompka. Układ paliwowy musiałbyc wręcz idealnie szczelny. Długa droga paliwa kończyła się zapowiuetrzaniem układu paliwa lub niskim...
kolego z Peugota 206! Raz już miałem taki przypadek ale przy 307 męczyłem się z nim tydzień czasu i żadne dane w komputerze nie wskazywały na żadną usterkę .Okazało się że układ paliwowy był nie szczelny i po dłuższym postoju samochodu bardzo cieżko zapalał i zdażało się że na wolnych obrotach nie równo pracował .Sprawdź układ paliwowy!
Jak dla mnie układ paliwowy nie jest idealnie szczelny i paliwo się cofa.
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Sprawdź szczelnośc układu paliwowego,jeśli szczelny to zakup zaworek zwrotny i załóż go na przewodzie zasilającym,najprostsze rozwiązanie.Pozdrawiam
Pompy w zbiorniku nie ma,układ paliwowy jest szczelny zaworek zwrotny na zasilaniu sprawny,w poniedziałek sprawdzę zaworek w filtrze paliwa.
Co mam jeszcze zrobić aby go odpalić? Proszę o pomoc. Jeśli układ paliwowy jest ''szczelny'' to sprawdź rozrząd oraz kąt. wtrysku.
Witajcie. Mam mały problem z Mańkiem. Mianowicie, pacjent nie odpala bez pompowania pompką ręczną. Generalnie układ paliwowy szczelny, przewody z zaworkami nowe MAN, zawrór bezpieczeństwa na szynie nowy BOSCH. Kończą mi się pomysły, proszę o podpowiedź.
Witam wszystkich forumowiczów i właścicieli TDI :) Mój problem polega na tym,że auto jakoś tam się odpycha ale to nie jest to.Turbina jest po regeneracji,przepływomierz nowy bosch,zaworek n 75 zamieniony od innego passata (sprawnego). Ogólnie ciężko odpala na zimnym silniku,wszystkie filtry nowe,układ paliwowy szczelny,pojawia sie delikatny niebieski...
Wykręciłem świece i ujrzałem ciemność. hehe A poważnie , zewnętrzne krawędzie czarne środek przy elektrodzie kolor ceglasty. Za dużo paliwa ,za mało powietrza . Układ paliwowy szczelny. Chętnie pomierzyłbym wszystkie czujniki ale nikt nie chce podać wartości .
Witam . ja również posiadam taki fajny pojazd, wcześniej jeździłem fiestą 1,8 D 89r. paliła nawet przy 22 stopniach mrozu i nie stała w garażu ,do ropy dolewałem 2 litry benzyny na bak , i specjalny uszlachetniacz który wzbogaca paliwo i zapobiega wytrącaniu parafiny. Powiem krótko w fordzie i każdym diesel ważne są , akumulator,sprawny rozrusznik bo...
no tak uszczelka jest zespolona bo spojrzałem na stary filtr czyli nic więcej tam nie powinno być tak? Nic więcej tam nie potrzeba. Prawidłowo zamontowane (z resztą nie za bardzo jest inna możliwość montażu) i musi byś szczelne :) jakby jakiś zaworek i jak pompuję paliwo tą ręczną pompką to sączy się z tego ropa i może to być przyczyną moich problemów?...
Witam !oczywiście że też może być katalizator ale mimo wszystko ten silnik 5- cylindrowy nie powinien tyle palić , sprawdzałeś układ paliwowy czy jest szczelny??
Sprawdż układ paliwowy masz nie szczelny to samo ja mialem w 406 ,po prostu wymieniłem przewody i opaski i śmiga ok
Zakładam że jest tam silnik Diesla. Może wina leży po stronie pospolicie nazywanego "ssania". Być może tylko przypuszczam ale warto sprawdzić czy takowe jest i czy działa, a może być automatyczne i jest uszkodzone. To tylko taka moja sugestia. Świece żarowe zakładam sprawne :) no i układ paliwowy szczelny tzn. nie zapowietrza się.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Świece sprawne, układ paliwowy szczelny to już przerobiłem. Na ciepłym kont synchronizacji 0 , na zimnym -0,5; Przed wymianą rozrządu było -0,98 (wiaken mini tak pokazywał) Ale te same objawy były i przed wymiana, w środę poprawie na -1. W kilka miesięcy się przestawił bardzo mało jeżdżone o cały 1stopień?. Zauważyłem tą różnice wcześniej tylko o 0,5...
Witam.Mam problem z odpalaniem Toyoty Avensis 2,0d D4D Z 2004roku.Trzeba długo kręcić i odpala tak jakby brakowało jej paliwa.Jak juz odpali silnik pracuje równo.Problem wraca po zgaszeniu i następnej próbie odpalenia.Po podlączeniu pod kompa w servisie nie było żadnych błędów.Czek silnika z 4 razy się zapalił i zgasł. Proszę o podpowiedż jeżeli ktoś...
Jak odpala od razu to układ paliwowy szczelny , coś z elektryką .Jak nie chcesz jechać na kompa to posprawdzaj połączenia na wtyczkach rozłącz i popsikaj sprajem "kontakt" lub coś podobnego jest tych wynalazków pełno . Bo ja raz tak miałem komputer od instalacji gazowej fiksował konkretnie symulator wtrysku i po takim zabiegu pomogło .
Witam mam problem po wymianie pompy wspomagania oraz wymyciu karoserni pod maska samochód odpalił na chwile po czym zgasł i koniec samochód nie odpala układ paliwowy szczelny. Po odkreceniu przewodów z tryskow pompa podaje paliwo tylko na drugi cylinder Czy mógł pujsc sterownik pompy ? Pomocy! co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Obroty podczas kręcenia prawidłowe okł. 200 obr/min Układ paliwowy szczelny ,po godzinie mam jeszcze ciśnienie na listwie Wydaje mi się że blokuje wtryskiwacze . Może kogoś naprowadzi jeszcze jedna ;dziwna sprawa : iskra jest na na 3 i 4 cylindrze a po odłączeniu czujnika rozrządu iskra jest na wszystkich cylindrach.
witam ,czy to możliwe żeby silnik 2.0 8V palił średnio (tak pokazuje na komp. pokładowym przy spokojnej jezdzie )28l/100km co jest grane ?świece ,przewody nowe ,kopułka ,kontrolka od wtrysku gaśnie układ paliwowy szczelny to sie stało nagle, w czym szukać wady skoro wszystko OK pomocy :cry:
sprawdz świece żarowe,i układ paliwowy,mi tu śmierdzi zapowietrzeniem nie szczelnym układme paliwowym
zacznij od zlikwidowania wycieku to podstawa, jak nie pomoże to np filtr paliwa lub jak pisał już (at)fuelinyourblood zaworek na przewodzie paliwowym. Układ paliwowy musi być szczelny tak że musisz zlikwidować wyciek o którym mówiłeś.
to co pompa czy nie szczelny uklad paliwowy? pompa raczej w 1.7 isuzu nie siada.
Auto było u trzech mechaników i elektromechanika. Diagnoza - układ paliwowy nie szczelny. Powiedziano mi, że to mogą być oringi przy filtrze paliwa. Nikt nie chce tego zrobić, bo trudno je dopasować a żeby wyjąć, trzeba je zniszczyć. Oringi to tylko podejrzenie. Ryzykować i gdzieś u "złotej rączki" je wymienić, czy szukać innej przyczyny?
Wszyscy piszą o świecach, a czy przypadkiem układ paliwowy gdzieś jest nie szczelny i jest problem z zapowietrzaniem ( wiem że to problem nie elektryczny-ale to taka moja sugestia)
co jakiś mrygnie chem Nie wiem o co Ci chodzi w tym stwierdzeniu. Pompki w baku nie ma, więc pompa wtryskowa musi mieć dobre warunki aby zassać paliwo, czyli szczelny układ, czysty filtr i poziom paliwa. Układ paliwowy w ZA jest specyficzny ale jak się go odpowiednio traktuje jest ok.
Chłopie, zamontuj trójnik w przewód powrotny między filtrem a pompą i ustaw na sprężarce na reduktorze 0.2 do 0.5 bara i dmuchaj ze 20 minut, jeśli jest gdzieś nie szczelne to pokaże się paliwo, proste jak budowa cepa. Jeden warunek, układ paliwowy musi być szczelny, łącznie z korkiem oraz nakrętką smoka. w innym wypadku guzik zobaczysz, testy na zimnym...
Prawdopodobnie gdzieś dostaje się powietrze do układu paliwowego. Sprawdź wszystko raz jeszcze, czy jest szczelne. Uszczelka pokrywy filtra jest prawidłowa? Nie zawinęła się?
Dzieki Panowie ale wtryski są nowe i regulator ciśnienia też, stare były sprawdzane i dają ładnie równo otwierają się jak trzeba wiec co do tego nie mam żdnych wątpliwości. Układ paliwowy jest 100% szczelny. Więc co to może być innego ?
Na ciepłym silniku we wtrysku powstaje mgiełka, ale też kapie paliwo. Jednak na ciepłym silniku nie ma problemu z odpaleniem. Na zimnym sprawdzę jutro rano. Co do filtra paliwa to był zmieniany jakieś trzy miesiące temu. Układ paliwowy raczej szczelny, bo paliwo przez noc się nie cofa. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Deutz Fahr Agrotron 120 MK3 [2001r.] Opis problemu: Maszyna ma problem z odpaleniem za każdym razem, gdy jest ciepły i zimny. Gdy maszyna już odpali, wszystko jest OK i nie gaśnie. Tak jak by miał problem z ciśnieniem, podaniem paliwa przy odpalaniu. Żeby go odpalić trzeba, kręcić nim z dobre 3 min, prawie akumulator się rozładuje... Na wstępie powiem,...
Sprawdziłem układ paliwowy i jest szczelny ale w dalszym ciągu nie znalazłem przyczyny podpiołem paliwo bezpośrednio przed filtrem i po odpowietrzaniu z butelki mało co ubyło czyżby to była wina filtra lub kopułki nad nią albo pompa słabo ciągnie
Witam. A zasilanie paliwem sprawdzone pod kątem szczelnosci. Zrobić diagnostykę wszystkich układów. Dzięki za podpowiedź. Układ paliwowy szczelny; silnik pracuje dłuższą chwilę po odłączeniu zasilania pompki paliwowej. Dodano po 6 Źle. Sprawdzić sterowanie przekaźników czy nie zanika.Coś nimi steruje- i skądś mają masę lub zasilanie w zależności czym...
Witam Mam problem z rannym odpalaniem Opla Astry II 2.0 DTL, zawsze rano gdy chce uruchomić silnik auto zapala, wchodzi na dziwne obroty po czym gaśnie. Sprawdzałem już układ paliwowy jest szczelny, założyłem już zaworek zwrotny też nic nie pomogło. Proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedz.
Witam. Od nie dawna jestem uzytkownikiem tego auta. Problem polega na tym iz gdy jest przymrozek auto nie chce odpalic... Tzn tak jak by łapał na 2 cylindry, Dzis juz rozwaliłem rozrusznik jak chciałem do pracy dojechac. Swiece żarpowe nowe i sprawdzone układ paliwowy szczelny ... Co moze byc jeszcze przyczyna taiego zachowania? jak juz odpali to silnik...
moze filtr wadliwy[nie szczelny]i sie zapowietrza.jezeli to sie stalo po wymianie filtra proponuje zakupic drugi i zamontowac
Myślę że tak jeżeli kopci na biało to układ paliwowy: 1--masz nie szczelny 2--wtryski skończyły żywot 3--pompa też lecz nie na 100% masz vaga zaloguj statycznie i bs zobaczymy :D :idea:
Witam ponownie po roku! Jak na razie nikt mi nie pomógł... Może teraz znajdzie się jakiś mędrzec. Pytanko: Co może być powodem, że moje webasto nie rozpłomienia się przy temperaturze ok. -2 i jak sądzę niższej też nie... Podejmuje próbę dwukrotnie, po czym wyłącza się. Kiedy było ok. 5-7 stopni odpaliło poprawnie, i chodziło przez ok.40 min.(po przejściu...
Nie powinno, masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, jeśli uznasz,ze wszystko szczelne wstaw zawór jednokierunkowy na zasilanie pompy, powinno pomóc.
Paliwo schodzi z układu (zapowietrza się). Sprawdź powroty, czy są szczelne, czy filtr paliwowy jest szczelny, oraz wszystkie połączenia paliwowe. Może być kilka innych rzeczy ale najpierw sprawdź te najprostsze i najbardziej oczywiste.
szczelny układ paliwowy diesel szczelny pompa paliwowy szczelny układ
pompa wspomagać renault laguna budowa magnesu rezonans karoserii
normstahl ultra sterowanie roletami satel
Dobranoc w ASCII – zapis kodów, konwersja, mikrokontrolery, UART, C, Python Alarm 257 w kotłach DEFRO - zatrzymanie silnika podczas cofania