czyli miałeś robiona kapę. Weź wlej teraz castrola minerała po przejechaniu 1000KM zrób wymianę oleju na pół syntetyk oczywiście z filtrem. I potem już normalnie wymieniasz olej i powinno by być git
Niestety nie posiadam mikrometru. Suwmiarka wystarczy. Z tego co sobie dedukuje to i tak planujesz wymiane tych panewek bo wymieniasz pierścienie. Nie obchodzi cię owalizacja czopu, więc nie potrzebny mikrometr.
hmm a robiles na tym silniku remoncik (wał/szlif/tłok), hm i czy silnik nie grzeje sie mocniej.. ?
Wał nominalny. Można zrobić 4 szlify nie ma potrzeby utwardzania. Popraw ten swój stek bzdur. Nie szlif na wale tylko szlif wału, w numerze silnika podałeś typ....
Z tego silnika już nic nie będzie, nie bez powodu ktoś wyrzucił ją na złom. Cylinder aluminiowy, więc szlifu nie można wykonać. Istnieje możliwość remontu (wstawienie tulei żeliwnej, tłok, pierścienie, itd.) ale koszt tego na pewno sporo przekroczy kwotę 300 zł.
Luz na zamku, maksymalnie, 0.7 mm uszczelniające, 1.14 mm zgarniający. Tylko załóż je poprawnie. http://obrazki.elektroda.pl/9339652000_1...
Jaki typ filtra oleju? Panewki na pewno na odpowiedni szlif? Silnik na pewno od C-330 czy może ze starszego modelu? Zaglądałeś do klawiatury? Zdejmij przykrywkę i zapal ciągnik.
A może ktoś wie czy w tym silniku są wymienialne tuleje (te w których Pracują tłoki)czy trzeba robić szlif ?
Jedną z możliwych przyczyn jest zepsuty kondensator(stracił swoje właściwości)- to ta aluminiowa puszka. Jeśli wymiana jego na nowy nie pomoże, to być może jedno z uzwojeń silnika ma przerwę.
Czy to koło z kamieniami jest bezpośrednio mocowane na wałku silnika czy jest jakieś przełożenie. Jesli bezpośrednio to ile obrotów ma silnik? Jak pisałem wcześniej" Koło połączone z wałkiem silnika za pomocą sprzęgła gumowego. " Silnik ma około 750 obr/min.
Jak odczytać po którym szlifie jest wał korbowy silnika SW 400
Już na 60 kilku stopniach przestaje falować. Klekotać przestaje po ok 2 minutach. Albo po minucie. Te odgłosy wychodzą tak jak by z okolic przepustnicy. Przykładałem kijek do tamtego miejsca a drugi koniec do ucha ( ktoś podał na forum taką metodę). i było słychać to klekotanie. Sprawdziłem to nie odgłos z samego silnika. Rozrząd , pompka , szlif silnika...
rozsypać się nie rozsypie ale wiesz orginał to orginał więc lepiej zrób 3 szlif w cylindrze i już
Silnik już jest cały rozebrany mechanik twierdzi, że przyłapało na tłokach przez rdzawy nalot na cylindrach, ale oni to jakoś ruszyli. Teraz trzeba by było zrobić chyba szlif oraz nadwymiarowe tłoki lub jakoś z polerować. Bardziej mi chodzi z kąt mogła się dostać woda do silnika, która spowodowała tę rdzę i kogo to jest wina, ponieważ bardzo dbałem...
Producent nie podaje ciśnienia sprężania. W dwusuwie trzeba po prostu zdjąć cylinder i zmierzyć zużycie pierścieni. Silniki chłodzone powietrzem mają cylindry aluminiowe z powłoką nicasilową bez możliwości wykonania szlifu. Silniki 125/150/180 chłodzone cieczą mają cylindry żeliwne.
W silniku był szlif bloku Jak wyszedł szlif, jak myślę tulei a nie płaszczyzny. Trochę się dziwię bo i bez szlifu ten silnik wychodzi drogo w naprawie.
Już się wypowiadałem na podobny temat - nie pamiętam gdzie, więc napiszę raz jeszcze: 1 Sprzęt typu "chińczyk" - parametry, podawane przez dystrybutora są mocno niepewne, dopóki nie zweryfikujesz to pisanie 21V 3Ah to narazie tylko napis... 2. Zastanów się i odpowiedz: jeżeli szlifierka z zasilaniem sieciowym ma zrobić identyczna robotę, to .... jaką...
Witam, Sinik zuzyty. Prawdopodobnie msci sie gaz, bo jest to silnik "nie do zdarcia". Osobiscie mam dwa - jeden 260 000, drugi ponad 270 000 i chodza jak zegarki. Jeden z nich rozebralem przy 230 000 z zamiarem wymiany zyzytych czesci (pierscienie, panewki) i zalowalem, ze kupilem czesci. Zadnych sladow zuzycia. Docieranie zaworow, wymiana uszczelek...
Obawiał bym się ssania wilgoci przez nie dostosowany do tego odkurzacz. Raz że ryzyku zwarć elektrycznych, dwa że zacementuje się wszytko na amen Jacek ma rację. Prosty sposób na spalenie silnika - drobinki wody trafiają na rozgrzanie uzwojenie, emalia pęka i "po ptokach". Tak załatwiłem odkurzacz, używając go do malowania sufitu w małej łazience bez...
Witam Również jestem posiadaczem takiego samego silnika :). Wszystkie części kupuję oryginalne w Andorii ( zamawiam przez maila, prowadzą sprzedaż wysyłkową). Myślę że jeśli wyśle Pan meila z pytaniem o wymiary wału po poszczególnych szlifach na pewno odpowiedzą :). A i potem można u nich zamówić panewki po danym szlifie oryginalne. Nie trzeba dopasowywać...
konieczne jest planowanie głowicy i grubsza uszczelka-nadwymiar
Za pomocą odpowiedniego uchwytu.
stare silniki samochodowe - nowe silniki ( zróbcie szlif na nowym silniku a na starym z fiata 125p ) Przyczepie się choć do jednego.. po co ci szlif na nowym silniku, skoro nowy potrafi bez niego pokonać np 500tys km? Nie wiem co sie stało z Mozillą, ale przesadzają z tymi aktualizacjami. Używam Aurory i jest szybsza od Firefoxa, ale to nie są różnice...
Po szlifie wału i cylindra z silnika wydobywają się dziwne dźwięki, jaka jest tego możliwa przyczyna? Podobne dźwięki są na tym filmiku. [youtube]https://youtu.be/JeHyMTCBl2I[/y...
Dałem namiar na kolesia co serwisuje takie wynalazki, warto zagadać do niego, on poradzi czy da się i czy jest sens robić szlif silnika, wiem że nawet w tanich silnikach do kosiarek warto robić remont, ale samemu bo robocizna nie jest tania, zależy tez co w zakres remontu wchodzi. Wiem że np kiedyś prostowanie wału korbowego po wjechaniu kosiarka na...
Nie mierzyłem był 1 szlif i też kupiłem 1 szlif bimetyczne
Ciśnienie było mierzone zaraz po remoncie silnika? Może ma takie od początku. Pompa olejowa zmieniona? Panewki założone na odpowiedni szlif, sprawdzone? Nie lej nic gorszego od Falko i Turdusa bo szkoda silnika.
zadzior na cylindrze od strony wydechu tłok z resztą też troszkę pokiereszowany moje pytanie brzmi czy da radę to zrobić honownicą na wkrętarkę czy wiertarkę Tłok i cylinder, to nie tak, hop siup! Musi oba elementy zweryfikować, osoba mająca o tym pojęcie. A na początek należy wykonać prawidłowe pomiary. Nie posiadasz dostatecznej wiedzy, ani odpowiednich...
Regulacja prędkości silnika do napędu https://www.google.pl/search?source=hp&e... Silnik z przekładnią https://www.google.pl/search?q=silnik+dc...
Zapłon musisz ustawić od nowa, wątpię żeby ten silnik wytrzymał Ci dłuższy okres eksploatacji po takich zabiegach
Cieszy mnie, że ruszyłeś z wiedzą o tym silniku, bo nawet taka wyrocznia jak HENIG z moich czasów nauki nie pisał o tej nietypowej maszynie ani późniejszy LATEK :) No i niejeden może dostać kręćka widząc takie rysunki wyrwane z kontekstu z n/w linków tutaj na elektrodzie, gdzie opisami zacisków także się różnią, no ale kolejność chyba nie ma znaczenia,...
Witam Mam problemy z odpalaniem MF70. Sprawdziłem stopień sprężania na zimnym i wychodzi lekko powyżej 6 Bar. Silnik miał szlif jakiś czas temu... Czy to nie za mało? Ktoś mierzył, ile wychodziło? Pozdrawiam Mateusz
Witam - proszę zobaczyć ten sterownik ; https://pl.aliexpress.com/item/100500477...
silnik został wyremontowany całkowicie Co konkretnie było robione szlif, panewki?
Przeprowadziłem remont silnika od yamahy dt 50 silnik AM4 {2T} zostały wymienione łożyska na wale pierścienie uszczelniające zrobiony szlif. Silnik trudno zapala jak się mu zatka dopływ powietrza to zapali na luzie chodzi ładnie wkręca się w obroty jednak gdy włączę bieg i ruszę dławi się i traci moc. Ciśnienie sprężania 7 bar trochę niskie ale sądziłem...
18 miesięcy temu robilem remont kapitalny silnika, szlif cylindrów wymiana tłoków, panewek, itd
Witam, '3mm przed GMP' - to bylo obliczone w latach 70/80-tych przy konstrukcji tego silniczka, ale dla benzyny do niego przeznaczonej / czyli 78 Oktan... Kolega zatankowal wtedy jak 'myslal - 'lepsza - zolta 94 Okt.' i jezdzil 15 - 17km/h maksymalnie, a po dwoch dniach jazdy - mial juz stopiony / zatarty bardzo mocno tlok, do wyrzucenia, niestety,...
Tak, bez niego też będzie działać (to nie jest kondensator pracy, jak w innego typu silnikach) ale w radiu może bardziej trzeszczeć. https://obrazki.elektroda.pl/5371293100_... Jak chcesz poczytać więcej to nazywa się to silnik szeregowy. https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_ele... Tyle że akurat na naszej wiki za wiele...
Z tego roku możesz mieć D4D 110 kM lub 116 kM. 110 jest dobrym silnikiem ale 116 to bomba z opóźnionym zapłonem. Wyjątkowo "udane" (czytaj kosztowne) wtryskiwacze Denso, padająca uszczelka pod głowicą. Jak masz nawet za darmo koszt szlifu bloku i planowania głowicy wraz z rozbieraniem silnika rozkłada wszystko.
Jak wymieniałem rozrząd nic nie blokowałem
Od kiedy szlify tulei są co 0.25?? Proszę nie wprowadzać w błąd. Szlif w tym silniku jest co 0.50 mm
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
Żeby nie wymieniać silnika co jakiś tam czas z powodu zużytych cylindrów i tłoków konstruktorzy przewidzieli możliwość wykonania szlifu. Są 3 czasem 4 rozmiary cylindra i tłoków. Jeśli robisz pierwszy szlif i wymiar jest taki jak na pierwszy szlif (czasem trzeba robić od razu na drugi), to zakładasz tłok na pierwszy szlif (pierwszy nadwymiar). Silnik...
Być może, ale widać że jakiś szlif tam był...
Regulator obrotów zintegrowany z przyciskiem wyłącznika? Jeśli tak to nie potrzebujesz oddzielnego układu miękkiego startu - zastępuje go twoja ręka (naciskasz przycisk powoli). Skoro wg schematu podłączenia z układu łagodnego startu wyprowadzenie C ma być podłączone do silnika, to rozumiem, że muszę je połączyć z którymś z pozostałych dwóch przewodów...
Zacząłbym od wymiany łożysk na nowe, dobrej klasy. Silnik nie był przezwajany? Czasem po takim zabiegu pozostają zdeformowane krawędzie żłobków w pakiecie blach stojana. Można w takim przypadku lekko przetrzeć wnętrze stojana papierem ściernym owiniętym na grubej rurze, uważając na uzwojenia, potem dokładnie wydmuchać sprężonym powietrzem. Jak tylko...
Witam koledzy mam silniczek KO, problem w tym że prawdopodobnie popękane są pierścienie. poszukuje kontaktu na części do takiego silniczka pomoże ktoś? Sprawdź czy popękane, to tylko 4 nakrętki. Jak nic nie dobierzesz to może się podzielę :D (Tak sobie myślę, jak popękane pierścienie to i gładź cylindra podrapana. A tu nie ma czego na szlif dać...)
Witam, te tłoki wyglądają jak by niebyły jeszcze dobrze dotarte, powinieneś na nich jeszcze zrobić parę tys km, a jak kupujesz nowe tłoki to kupuje się tłoka nad wymiar i oddaje do szlifu, i skąd Ty wziąłeś 12v w CZ. Mistrzu, jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot - owszem, były motocykle "CZ" z 12V instalacją, pokazane tłoki nadają się raczej do wyrzucenia...
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
A wiesz jak się mierzy prąd w zasilaczu? Masz opornik szeregowo z obciążeniem i mierzysz napięcie jakie odłoży się na oporniku. To najprostszy przetwornik prąd-napięcie. Jakie czasy będą mierzone, to można sobie wyliczyć z obrotów silnika i wielkości przekładni oraz obwodu tarczy i wymiarów szczeliny. Możesz pół tarczy zamalować na biało i czasy światło/brak...
Tak myslalem, jak juz przyjdzie ten czas to nie ma cudow tylko szlif. Dzieki
Czy po przestrzeleniu bloku silnika i szlifie walu silnik z Laguny dci 120 bedzie ok? Co to sa panewki miekki i twarde?
szlifierka składa się z - włącznika ktory jest najczęściej zwykłym stycznikiem . -Sterownika drogiego startu nazywanego komutator szlifierka go posiada w zależności od jej mocy. -zabezpieczenia (kondensatora monolita) reaguje na zakłocenia w sieci -stojana -wirnika to sa glowne elmenty szlifierki
Większy kondensator to większy prąd płynący przez uzwojenie silnika. Większe grzanie się silnika, szlifierka nie pracuje długo ale jeśli jest 5 to taki trzeba zamontować. Ten ostatni będzie wyśmienity.
Witam - proponuję wylutować jeszcze raz grube przewody od silnika czyli ( niebieski , czerwony , czarny ) i multimetrem sprawdzić rezystancję miedzy tymi przewodami każdy z każdym ( sześć pomiarów ) . Te pomiary powiedzą nam czy MOSFET-y są dobre czy uszkodzone ? Dodano po 45 https://obrazki.elektroda.pl/4453408300_...
To szukaj dalej, tłoki dobierasz po numerze silnika a nie po wielkości komory spalania znowu jakieś cuda wymyślone. Co więcej silnik o takim oznaczeniu nie istnieje. A tak naprawdę nie licząc wysokości i wymiaru pod szlif to tłoki do tego silnika to są dwa dla wolnossącego i doładowanego.
https://obrazki.elektroda.pl/2473640100_... Dzisiaj przedstawiam mojego potworka do szlifowania, który już jakiś czas chodził mi po głowie. Zaczęło się od zepsutej pralki i odzysku sprawnego silnika. Po odleżeniu właściwego czasu i przekładaniu go z miejsca na miejsce postanowiłem, że jedyne słuszne jego zastosowanie będzie właśnie...
Do tego silnika musisz mieć falownik. To samo napisałem w [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... temacie. Nie chce ci się szukać? Jeśli masz sterownik z tej pralki, to podłącz tak jak było w pralce. Włączysz wirowanie i będzie szlifierka.
Podłączenie niewiadomego silnika( jednofazowy, z założenia, czy przezwojony na 3-fazowy) pod jedną fazę nie grozi niczym, najwyżej będzie"buczał", więc wystarczy pozbawić zasilania. Podłączenie pod 3 fazy może skończyć się przegrzaniem uzwojeń, jeśli uzwojenie jest jednak jednofazowe.
z tego co wiem głowica była już planowana i to kilkukrotnie. Kolejne jej planowania mogłyby uszkodzić silnik. szlif zrobiłem delikatny papierem wodnym, powierzchnia głowicy idealnie z taflą szkła
W którym z dwóch zaznaczonych miejsc podłączyć jeden z przewodów sieci, a w którym jeden z biegunów silnika? Nie ma to znaczenia zarówno dla pracy silnika jak i regulatora. Jest jeszcze kondensator 0,22uF 250V~. Równolegle z zasilaniem silnika, to kondensator przeciwzakłóceniowy. czy jest różnica jak podłączę silnik za regulatorem, tzn. do których...
A jakie ma silnik bez przekładnintaki elektryczny? Jaki silnik? Twój? Napiszę z praktyki. Moja wiertarka akumulatorowa na uchwycie ma maksimum około 1700 obrotów na minutę. Szlifierka 11000. Akumulator 2 AH do wiertarki wystarcza na około 30 minut intensywnej pracy. Tan sam akumulator w szlifierce to jest poniżej 10 minut. działania W wiertarce jest...
Witam. Jak tak dalej pójdzie, to pojawią się propozycje budowy uziomu otokowego. :lol: Kolego jajek92 . Dobrze zrozumiałeś moją odpowiedź. Łączysz na "chybił - trafił" trzy przewody fazowe. Obroty silnika w dobrą stronę -> zostawiasz, skręcasz wtyk i zakładasz osłonę przyłącza na silniku. Źle -> zamieniasz miejscami dowolne dwa, skręcasz wtyk, zakładasz...
Chwila. Pierwszy regulator jest na prąd stały, a drugi z tego co widzę na zmienny. Na pierwszym zadziała, na drugim nie.
No właśnie, z ta wiedzą jest raczej problem. Bo gdybyś ja miał, to wiedziałbyś, że L1 L2 L3 podłącza sie pod odpowiednie U1 V1 W1, i nie zapomina się o PE. Dobrze byłoby też zabezpieczyć wyłącznikiem nadmiarowo prądowym trópolowym o wartości C4 i ,np Eaton PKZMO-1 dostawić
W pierwszej kolejności sprawdź kondensator . Ostatnio taką naprawiałem (pojemność kondensatora 3.75µF),sprawdź uzwojenia silnika. Następnym krokiem jest wymiana łożysk 6201 na łożyska 62201.Jednak należy podtoczyć wirnik o tą różnicę szerokości łożyska 62201 względem 6201. Przerabiałem w ten sposób kilka takich szlifierek z dobrym efektem.
Kolega pytał o komutator a nie o uzwojenie. A ja dopytam jeszcze o szczotki - nowe? dotarte? Jak wyżej - zamień przewody szczotkotrzymacza i sprawdź.
Da hool nic nie da ci poznanie wymiarów .Tulejkę obrabia się pod otwór w główce korbowodu na wcisk ,następnie rozwierca się pod wymiar sworznia. Jedynie szerokość tulejki nie gra większej roli .Zanieś korbowód i sworzeń do zakładu zajmującego się szlifami silników i zrobią to bez problemu . Dodano po 54 Jak bardzo ci zależy to będę dziś rozkręcał sprężarke...
Piszesz masz. https://gtxservice.pl/szlifierka-tasmowa...
Wydaje mi się, że tyle oleju bierze chodź ciężko mi napisać bo on ogólnie ustawił sobie stan oleju lekko powyżej minimum i wtedy oleju nie traci a jak doleję to za chwilę znów będzie powyżej minimum. Staram się sprawdzać często olej, aby nie brakło na bagnecie. No jeśli tyle kosztuje szlif silnika to ja dziękuję bo on ma zżarte już lekko podwozie i...
Odpowiedź padła na samym początku. Silnik jak najbardziej się nadaje. Należy go przełączyć w trójkąt i zakupić falownik 1 fazowy. Typ falownika również podałem na samym początku.
Jak dobrze rozumiem kabel powrotny służy w przypadku tego silnika jedynie jako kabel ochronny? Tak, ale on się inaczej nazywa. Prawidłowa nazwa to w zależności od układu sieci to PE lub PEN. Mam drugi silnik 3 fazowy i elektryk tak właśnie to mi podłączył. To niech podłączy tak i szlifierke. Skoro elektryk to wie co robi.
Witam ! Jeżeli uszkodzeniu -spaleniu ulegnie wirnik , wówczs silnik pracuje z małymi obrotami , występuje duże iskrzenie na szczotkach, nadpalone wycinki komutatora , pobierany jest duży prąd i wystepuje szybkie nagrzewanie się silnika. Jeżeli wirnik nie obraca się to występuje przerwa w zasilaniu . Zaczynamy od sprawdzenia wtyczki , przewodu zasilającego...
X1 podłącz przewód 2 X2 podłącz przewód 1 X3 podłącz przewód od zasilania przewód nr 3 (z oczkiem) podłącz do wyłącznika (0-1). Ten włącznik do rozruchu może pracować tylko w jednej pozycji, jest na nim strzałka która musi być skierowana do góry. W innej pozycji nie wolno go uruchamiać.
Może i tak,ale coś ta cenna jest podejrzana. Ale kolega na początku pisał że chce dokonać szlifu głowicy czyli planowania,później kolega pisze ze chce dokonać szlifu cylindrów(dołu silnika).Tak naprawdę koszty będą bardzo duże.
Witam, jeśli kontrolka się jeszcze nie zapala na ciepłym silniku to z remontem wału można jeszcze poczekać, tym bardziej jak z silnika nie słychać żadnych stuków.
W każdym warsztacie obróbki silników spalinowych. Oni nie bardzo chca to robic bo musza przestawiac maszyne ( na codzien robia szlify silników samochodów osobowych ) ale mysle ze Ci to w kazdym takim warsztacie zrobia. Wiem ze grubość tulei ma miec nie mniej niz 2 mm.
Proszę [url=http://turnir.vminske.com/dviglo.ht...
Witam Mam kolejne pytanie dotyczące silnika wfm m06. Cylinder jest do szlifu jest wyczuwalny próg był lekko przytarty. Chciałbym zrobić szlif domowej roboty honownica za 30zł na wiertarce stołowej i skrapiać co jakiś czas olejem.Cylinder nigdy nie był szlifowany bo tłok jest oryginalny. Oddać go do szlifu czy zrobić tak jak napisałem?
Prześledzi kolega połączenia czy nie jest to zwykły SG3524 lub TL494. Zwłaszcza widząc tą wersję THT wydaje mi się, że po prostu producent przerobił bezpośrednio z THT na SMD, więc bardzo możliwe, że układ to nadal TL494. Ten mały układ to strzelam jest prosta jednoukładowa przetwornica, sprawdzi kolega jak jest podłączona do tego małego transformatora...
Chciałbym je wymienić tylko nie wiem jak połączyć je z uzwojeniem silnika jak rozkręcę obudowę . Nie jest to tak proste, jak np. wymiana przewodu zasilającego urządzenie. Najpierw trzeba rozkręcić silnik, bu ocenić, czy w ogóle jest możliwa wymiana całego przewodu, czy trzeba spróbować np. założyć koszulkę izolacyjną na przewód, który ma zniszczoną...
Kiedyś widziałem fajny filmik na necie opisujący budowę takowej maszyny ... chyba mam [url=http://majsterkowo.pl/szlifierka-ta... SZLIFIERKI TALERZOWEJ Może będzie pomocny.
To masz silnik do naprawy.
W tym silniku znaczenie ma owalizacja wału. Bez szlifu nie działa. Ustawianie na obrazku. Widać punkt tłoczenia.
szlifierka na niskich obrotach jest zasłaba do tego potrzebna jest polerka a na zbyt dużych obrotach to lakier sie przypali
(at)Novile stanę w obronie Kuba12l. Z czasu eksploatacji takiego silnika w przeciwieństwie do młodego człowieka jakim jest autor tematu znam symbole i cechy jakimi były sygnowane oryginalne elementy silnika. Jesteśmy tu by pomagać... Cylinder - 3 grupy selekcyjne A,B,C wybite na kanale wydechowym. Tłok - nominał A,B,C I szlif 1A,1B,1C II szlif 2A,2B,2C...
Mam też stara franie, tamten silnik byłby lepszy? Też bez problemu podłączy się do 220v bez żadnych kondensatorow? Były wersje z, i bez kondensatora. Ale do małej szlifierki zdecydowanie lepiej pasuje.
Witam :) ja własnie zamowilem 2 Lanzary Max12 mam wzmacniacz Lanzar Vibe 431 i tez lubie głosno słuchac:) ale wiesz na poczatku by fajnie graly trzeba je ograc troszke. Tzn powinny grac na moze 40 do 50% swojej mocy jakies 30 do 40godzin zanim dodasz do pieca troszke tak samo jest z docieraniem silnika jesli dowalisz na nowych tłokach i pierscieniach...
Aby zrobić szlif komutatora trzeba zdjać silnik. Nieprawda. Ja robiąc coś komuś w komputerze dopisujac mu więcej niż 30 za godz pracy bym się wstydził. Przy 30 PLN zostaje Panu po opłaceniu wszystkich składek i podatków 2700. No to następnym razem sam sobie napraw pralkę i będziesz miał po problemie. Proste? Z jakiej racji masz komuś narzucać, ile...
Jestem ciekaw jak te lepsze maja rozwiązaną regulację, czy przy zmniejszniu obrotów znacząco spada moment, czy tylko trochę. A moze to dziala na identycznej zasadzie jak ten regulator z allegro za 20-50zl i nie warto inwestować w nową szlifierkę? Lepsze szlifierki i droższe mają specjalny regulator który po zmniejszeniu obrotów na mniejsze mimo różnego...
Niczego takiego nie napisałem, Więc dla jasności proszę mi wyjaśnić ten tekst. Proszę bardzo. Jak byk napisane, że zastosowany w nim jest kondensator 20mF 450V, więc po jaki grzyb by ktoś dawał tu bez powodu kondensator dla silnika jednofazowego. Wyłącznik też jest dokładnie taki sam jak u mnie z napisem 500V, więc idąc Twoim tokiem rozumowania to...
Możliwych modyfikacji tego silnika jest wiele. Łącznie ze zmianą pojemności na trochę większą.
Po co szlif po rozebraniu silnika? Chyba ze nie umie podpisac co gdzie bylo i pomyli graty... Jak dla mnie nawet szeroki blok (klocek:P) vr6 sie potrafil pokrzywic bez zadnej awarii a co dopiero jak cos sie podzialo w silniku.
Z ciekawości może sprawdzić stan pompy oleju. Jej zużycie widać już po rozebraniu, stan zaworu bezpieczeństwa czy się nie zacina lub nie jest wypłukany, stan baka (filtra oleju). A gdy miska będzie zdjęta niech obejrzy panewki lub nawet niech zmierzy czop korbowodu jaki ma wymiar w porównaniu dla danego szlifu.
Nio nie wiem czy nas do innego działu gelo555 nie przezucą ale może pospekulujemy. Moja mazdka ma 793 tyś km, do 700 nie było poważnych awari poza elementami które się zużywają el.zawieszenia tak co 200-300tyś cos do wymiany, przeguby, tarcze, bębny 300-600 tyś, przy 700 szlif góry silnika bo go zonka zagotowała i zezdzi dalej - kto ma wiecej????
Mam taki soft start i ma na odwrót złożoną obudowę, także dla pewności napiszę: A - przewód niebieski, B - czerwony, C - czarny. Czyli czerwony za wyłącznikiem równolegle z silnikiem, niebieski również za wyłącznikiem ale wypinasz z tego miejsca drugi przewód do silnika i ten wypięty przewód łączysz z czarnym.
We wtyczce też nie podłączasz kabla o kolorze niebieskim, ponieważ nie ma on zastosowania jeśli nie jest podpięty po stronie wtórnej. Nie podłącza się, ponieważ silnik trójfazowy nie potrzebuję przewodu neutralnego do działania(w większości przypadków). Twój silnik nie jest przystosowany do pracy w trójkąt , ponieważ napięcie znamionowe silnika jest...
Połączenie kondensatora na regulację obrotów nie ma żadnego znaczenia. Jest to kondensator przeciwzakłóceniowy. Nie widać na fotografii do których zacisków dołączone są przewody od strony sieci i do których przewody od silnika. Proszę napisać to wskażę jak przełączyć.
Spójrz na schemat podłączenia regulatora, wynika z niego że trzeba podłączyć 3-i przewód do silnika (generalnie regulator włączony jest w szereg). Więc regulator musi być zamontowany bezpośrednio przy silniku. [url=http://www.powertoolspares.com/tool...
Pytanie czy da się je czymś zastąpić? Innym kondensatorem silnikowym - nie będzie papierowo-olejowy a foliowy, dla silnika nie ma to żadnego znaczenia.
szlif głowicy szlif bloku szlif wału
gwarancja tabliczka znamionowy aparat zacina telefon zestaw naprawczy pompa
tomtom przywracanie wagowy moduł
Sterowanie silnikiem DC za pomocą 1-osiowego joysticka Volkswagen Passat 2012 - problem z otwieraniem pokrywy silnika