Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Najlepiej sprawdzić jakie ciśnienie na pompie tandem i będzie wiadomo czy jest do wymiany.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Czytałeś link który Ci wysłałem? Ja się boisz zaryzykować to daj pompowtryski do sprawdzenia. Dodano po 4 Poza tym mówiłem ze ja wymienisz tandem pompę nie będzie poprawy i nie ma. Dla pewności zrób logi dynamiczne gr 003 011. Od 1500 do 3500 obrotów na trzecim biegu.
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara, a jak jej nie ma to zawór termostatyczny na filtrze paliwa ma je utrzymać po rozpoczęciu tłoczenia przez tandem pompę. Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa, nowy boscha chyba 25 zł kosztuje.
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Sprawdź króciec tandem pompy, mi to wygląda na problem z podciśnieniem w układzie.
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Pierwsze VCDS i sprawdzenie czy sterownik widzi obroty wału , aktywuje dawki na wtryskiwacze (statusy pompowtryskiwaczy). Potem sprawdzenie czy paliwo dochodzi do tandem pompy i pompa tandem robi ciśnienie powyżej 2 bar. PS Jak na plaku chodzi to ewidentny brak paliwa. Pytanie czy wtryskiwacze nie podają czy nie mają co podać. Zdarza się trefne paliwo...
Pompa tandem sprawdzona ale jest dalej ten sam problem
BMM to PD? Jeżeli tak to tandem pompa jeszcze podejrzana.
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Skoro to pompowtrysk to korekcja pompek i wymiana pompy tandem. Elektryczna pompa w baku pracuje? Wcześniej warto sprawdzić świece żarowe.
Witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc mam problem z moim sharanem 1.9 tdi 2001 rok mianowicie rano po odpaleniu przejadę około 3 kilometry po wrzuceniu na luz i hamowaniu przed światłami auto gaśnie i jest ciężko je odpalić, do tej pory wymieniłem tandem pompę sprawdziłem pompkę paliwa w zbiorniku i wymieniłem przekaźnik pompki paliwa nr 109...
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Zmierzyłem ciśnienie na tandem pompie i jest 1 bar podczas kręcenia rozrusznikiem czyli go nie ma, po zatkaniu powrotu wzrasta do ponad 7 barów. Czyli co pompowtryski do sprawdzenia na stole?
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Wypadało by jeszcze zmierzyć ciśnienie paliwa tandem pompy, ewentualnie dać je do sprawdzenia, koszt nie duży a mogą być "przytkane".
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Bez diagnostyki to zgadywanie, ale strzelam, że standardowo dla TDI rozrusznik i alternator do wymiany. Ktoś pewnie stwierdzi, że trzeba ruszać dawki startowe - ale to pudrowanie syfa. Ale tam siedzi raczej coś pokroju ATD a te nie miały mapy startowej. To raczej albo padający czujnik wałka rozrządu. Ale zapisuje się jako błąd w sterowniku. Uszkodzony...
BIP'y masakra, stawiam na tandem lub zapchany układ paliwowy. Sprawdź ciśnienie pompy w zbiorniku 0,5 bar. Sprawdź ciśnienie pompy tandem, przy wlocie paliwa do pompy jest śruba kontrolna M12x1,5 wykręcasz i wkręcasz manometr. 4000obr około 7,5 bar na wolnych chyba 4 bar
Czyli zacząć od najmniejszych kosztów. Czyli tandem pompę kupię i podmienię, wiązkę też sprawdzę. A jak zdejmę dekiel żeby dostać się do wtyczek potrzebuje uszczelkę też wymienić pod deklem? Czy s powrotem stara założyć? Wczoraj zrobiłem logi dynamiczne mogę wrzucić tutaj też jak coś to pomoże do dalszej diagnozy. Dziękuję za podpowiedzi
101 koni (pompowtryskiwacze) czyli musi być olej z normą VW 505.01. Producent dowolny. Olej pobiera? Ściągnij rurę od intercoolera i spójrz czy tam nie jest pełny w czarnej oliwce. Dodatkowo pompa tandem do sprawdzenia, i oraz czy masz olej w paliwie.
Do sprawdzenie pompa tandem jeśli długo kręci i łapie jakby po 1 cylindrze.
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
Niedoładowanie turbo ja bym zaczął od pompy vacum czy tandem w zależności od wersji. Czyli pomiar sprawdzenie podciśnienia.
BIP-y poza skalą plus kod 6 na wtryskach. Pierwsze ciśnienie paliwa na pompie tandem ( wygląda na brak paliwa ). Szarpanie pojawia się od razu przy 2000 RPM i wyżej czy chwilę ciągnie i dopiero dostaje czkawki. Bo podejrzane są pompa w baku (sitko na niej jak i sama pompa - ale wtedy chwilę by szedł chyba że poziom paliwa jest zawsze niski w filtrze)....
Robiłem nazwijmy to test opisany w serwisowce do silnika BMP żeby zacisnąć powrót z pompy i obserwować ciśnienie i chyba na początku źle go zainterpretowalem z powodu mojego błędu w tłumaczeniu. Tam jest opisane żeby w przypadku za niskiego ciśnienia na pompie zacisnąć powrót przy obrotach 4000 i obserwować ciśnienie. Ja zrobiłem to na biegu jałowym...
OLEJ idzie do ROPY , czyli tak jak kolega wyżej tandem. Pompa elektryczna zalewająca filtr jest sprawna? Rozrusznik swoją drogą lepiej wyjąc i zmienić tuleje. Troszkę chaotycznie to opisujesz ... także co sprawdzone masz w 100% ??
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Jeżeli brak błędów i dodatkowo BIP-y na minusie. To do sprawdzenia pompa tandem (ta na końcu wałka). Można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Poniżej 1,5-2 Bary jest problem z napełnianiem pompowtrysków. Niskie ciśnienie nie koniecznie musi oznaczać awarię samej pompy. Często pada uszczelnienie czy rozjechane są gniazda i nawet nowe gumki nie dają rady...
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
No to typowe objawy dla TDi PD. Czyli dekiel zaworów w górę i sprawdzenie stanu wałka, szklanek ,uszczelnień na pompkach. Dodatkowo czy pompa tandem nie cieknie lub króciec od podciśnienia nie jest luźny. PS Błędów sterniku silnika brak?
Sory za mój brak wiedzy ale co to jest tandem pompa?I w jaki sposób można na niej sprawdzić ciśnienie?Błedy podam później jak podepne vaga.
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
Witam To było tak dawno ,że nie pamiętam, trochę samochodów od tamtej pory przerobionych. Takie rzeczy jak synchronizacja podczas nie odpalania,czujnik wału,wałka cisnienie na pompie tandem itp. po sprawdzeniu.
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Odpowiedz na wszystkie pytania które zadałem w tym temacie lub wyciągnij pompowtryskiwacze i daj do sprawdzenia. Jakie ciśnienie paliwa jest na tandem pompie przy 1000 obr\min a jakie przy 4000 obr\na minute.
AXR czyli TDi PD z wszystkimi jego bolączkami. Jak kopci po odpaleniu to do sprawdzenia gumki na pompowtryskach (przy okazji stan wałka i szklanek oraz samych gniazd pompowtryskiwaczy czy nie ma rantów lub rozjechane tak że żadna gumka tego nie uszczelni - przed montażem nowych trzeba ostre ranty spolerować po ponacinają nowe oringi i wracamy do punktu...
Po którym remoncie zaczęło się tak dziać? Czy Tandempompa którą założyłeś była nowa? Sprawdź czy nie wraca z niej "czarna ropa" Oleju nie przybywa? Olej może spalać z turbiny, separatora, tandem pompy i uszczelniaczy zaworowych.
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Judi, no właśnie Tandem pompa-Vacum była uszczelniana, wiec raczej to odpada, tak jak napisałeś, trzeba po prostu spuścić to wszystko, wyjąć miskę i sprawdzić co i jak, dzisiaj mam mi to robić znajomy mechanik, wiec dam znać co i jak.
Więc mam sprawdzone takie rzeczy jak: -pompowtryski tzn? Wrzuć drugi komplet jeżeli ciśnienie na tandem pompie będzie ok
Śmiać mi się chce z takich, poważnych tematów:) Mistrzu sprawdź czy przy tandem pompie nic się nie dzieje, czy podciśnienia na miejscu, zrób konkretne logi dynamiczne, zacznij od podstaw, po co wyciągasz turbine? Myślisz ze od wymiany rozrządu czy zrobienia obsługi się zepsuła? Sprawdziłeś czy klapa spiętrzająca koło EGR się nie zamyka? Takie usterki...
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
Sprawdź ciśnienie pompy tandem. Do odpalania wymaga ciśnienia 1 - 1,5 bar lub wyżej. Ja bym szukał w wiązce pompek czy nie ma zwarcia, przetarć.
Drugi pomiar jaki bym wykonał to sprawdzenie ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu w warunkach gdy jest problem oraz jak zachowuje się to ciśnienie po odpaleniu gdy "normalnie pracuje".
1. Woda destylowana nie jest dobra bo pompa wody wtedy cierpi (glikol ma lepsze właściwości smarujące jak woda). 2. Jak przelewem wraca brąz to do sprawdzenia pompa tandem czy nie leci paliwo oraz węże od chłodzenia pod nią czy nie spuchły od paliwa lejącego się po nich. 3. Rok 2001 czyli wadliwe głowice w 1.9 tdi pd. Niektóre mają takie wady odlewnicze...
Należało by sprawdzić ciśnienie na pompie tandem bo wygląda to mała ilość paliwa do pompek.
Ale to nie forum wróżbitów. Kupiłeś auto z tą usterką. Twój mechanik zgaduje w ciemno i wymienia rzeczy bez efektu. A ty chcesz żeby ktoś ci auto zdalnie naprawił. 1. Jak wyżej diagnostyka. Komputer błędy, potem parametry (ciśnienie doładowania, przepływ powietrza , temperatury ,korekty wtryskiwaczy itp) 2. Pomiary np na pompie tandem, kompresji , a...
Takie objawy mogą świadczyć o uszkodzonych uszczelniaczach pompowtryskiwaczy. Czy po nagrzaniu zgaśnięciu i odpaleniu objaw się powtarza? Sprawdź czy nie masz wycieków z pompy tandem, sprawdź czy nie przybywa oleju, czy paliwo na powrocie nie jest ubrudzone olejem. Zrób logi grupy 013, 018, 023, pompka w baku raczej nie ma z tym nic wspólnego, chyba...
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa. Prawdopodobnie masz rozszczelnioną tandem pompę, nieszczelność na przewodach paliwowych lub filtrze, lub uszkodzony zaworek zwrotny.
Sprawdź drożność powrotu z pompy.
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
BKC czyli pompowtryski. Czyli typowe bolączki TDI PD jak uszczelki pompek ,wyrobione gniazda pompek ,wałek wytrzymujący 200-250 tyś km i zjadający szklanki ,padające pompy tandem i luz na wałku rozrządu (na panewkach). Sprawdź czy problem nie jest zależny od długości postoju bo typowe dl tdi pd jest jak są słabe uszczelki pompek że jak codziennie się...
pewnie chodziło mu o pompę tandem napędzaną wałkiem rozrządu ale dla pewności lepiej sprawdzić przed diagnostyką Vagiem czy, w czasie jak występuje problem z odpaleniem, to zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka.
Zapchany filtr paliwa- el. Pompa paliwa nie podaje ciśnienia , pompa tandem nie daje odp ciśnienia lub pompowtryski do wymiany - warto sprawdzić najpierw bipy i historię auta - czy było coś modzone ...
Kod błędu ? Bo jak jest problem z czujnikiem wałka to jest numer błędu plus kod wywołania (zwarcie, nieprawidłowy sygnał itp.) Długie odpalanie bez błędów w ecu to też nie wymienione uszczelnienia pompek. Nie sprawdzone (chociaż spolerowane) ostre ranty na gniazdach pompek. Cieknąca pompa tandem. PS Jaka jest dawka na wolnych obrotach po odpaleniu?...
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Po remoncie chodził normalnie ale przez 30min i potem zaczely się problemy To nie będzie raczej wina czujnika położenia wału. W ogóle wziąłeś się trochę od "d*py" strony. Ale od początku: Czujnik położenia wału wywali błąd, jeśli silnik nie zapali po pewnym czasie kręcenia - w niektórych VAG to normalne. Następnie, wspomniałeś o diagnostyce - sprawdzałeś...
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
O to chodzi że jestem w posiadaniu tych dwóch kompresorów Ale chciałbym żeby przez większość czasu pracował jeden zr34 a w tych ekstremalnych warunkach załączał się ten drugi kompresor (w chłodnictwie często są dwa lub wiecej kompresorów i tam załączają sie w zależności od zapotrzebowania mocy chłod) to wtedy ten pierwszy zestaw wymienników byłby lepszy...
1.9 tdi pd czyli nieszczelność w układzie paliwowym do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem przed odpaleniem. Jak wyjdzie słabo i dawno nie były wymieniane uszczelnienia pompowtryskow to tu bym zajrzał plus stan walka krzywek szklanek.
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
Ok, dziękuję. Wałek wymieniony, klin był a chodziło mi tylko czy organizować blokadę wałka w miejsce tandem pompy. Pozdrawiam
Możliwości jest wiele, najlepiej oddać do mechanika niech szuka. Może coś nie tak z pompą paliwa lub jej instalacją i przekaźnikiem, jak nie będzie chciał zapalić przysłuchaj się czy pracuje po przekręceniu zapłonu. Do sprawdzenia pompa tandem może ma nieszczelności. Możliwe że padł uszczelniacz któregoś pompowtryskiwacza (czy samochód na wolnych obrotach...
Do sprawdzenia podciśnienia służy vacuometr, do pomiaru podciśnienia, próby dokonujesz na odpalonym silniku i musisz włączyć się w obieg podciśnienia w okolicach tandem pompy. Co do ciśnienia, to śmie twierdzić ze wzrośnie, jak silnik trochę po pracuje.
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
Ale skraca się czas na napełnienie filtra (parę sekund kręcenia mniej). Tandem pompa musi sobie sama napełnić kanały w głowicy i zaciągnąć paliwa z filtra
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Tak - poprawa złączy elektryczny, sprawdzenie synchronizacji. Jeżeli to nie pomoże, to można podmienić dla pewności wtryski miejscami i powtórzyć odczyty np 3 i 4. Warto sprawdzić wydajność pompy tandem ( paliwo). Wymiana wtrysków to kosztowna sprawa, warto więc wyeliminować po drodze inne możliwe przyczyny- tanie w weryfikacji.
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
sprawdz krociec na tandem pompie
101 km czyli Pewnie TDi PD (ATD albo AXR) do sprawdzenia stan wałka rozrządu (krzywki,szklanki przy okazji czy pompki się nie kiwają w gniazdach). Druga sprawa to stan pompy tandem a konkretnie ciśnienie paliwa na niej.
Szarpanie w silniku z pompowtryskami to brak paliwa, zmierz ciśnienie na tandem pompie.
Mam ciekawy przypadek Octawii 1.9 z 2007 roku na pompkach. Parkowana przodem pod górkę, nawet lekką po nocnym postoju odpala po 10-cio sekundowym kręceniu. Zaparkowana przodem niżej pali od strzała. Podczas wymiany filtra zauważyłem,że ma czarny kolor. I teraz czy wymieniać uszczelniacze na pompkach czy tandem pompę, dodam że pompa paliwa Lucas. Klient...
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
Do sprawdzenia świece, kąt synchronizacji, filtr paliwa, szczelność układu paliwowego, pompa w baku, pompa tandem, uszczelniacze na pd.
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
Trochę głupi pomysł dmuchać w tandem pompę, lepiej ją zdemontuj i Zaślep jeden kanał paliwowy w głowicy, a w drugi dmuchają, zdejmij pokrywę głowicy i obserwuj, może coś zobaczysz.
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Trzeba poprawić łącza pompowtrysków, doginając złączki w kostkach. Zmierzyć ciśnienie paliwa na tandem pompie i podać wartości na wolnych i przy 3 tyś obrotów, oraz sprawdzić ciśnienie paliwa przed filtrem paliwa, na pracującym silniku. beep'y wskazują na problem z ciśnieniem paliwa, lub brak kontaktu na kostkach elektrycznych pompowtrysków. Jeżeli...
Kompresja? Jakie ciśnienie paliwa na pompie tandem? Próbowałeś zamieniać miejscami pompki? Uszczelki na pompkach. W jakim stanie krzywki na walłku? Jak ustawione pompki? Sprawdziłeś połączenia elektryczne do pompek? Jakie bipy/korekty ?
pompa tandem tandem pompa tandem pompa oring
monitor audio subwoofer philips ustawić godzina citroen bezpiecznik
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Subwoofer Harman Kardon HKTS200 - migająca dioda i buczenie Wymiana komutatora w rozruszniku - czy to możliwe?