Podmień cewkę do sprawdzenia klin na kole magnesowym. Rozregulowywałeś pewnie regulator obrotów. Wszystko na to wskazuje, że rozregulowałem :( Niestety mimo obejrzenia kilku filmików instruktażowych i próbie wyregulowania nie działa to tak jak wcześniej. Pozostaje jeszcze problem z odpalaniem. Widzę że są jakieś testery cewki zapłonowej w sklepach....
Pomysł bardzo dobry dla klasycznych cewek samochodowych, których niestety coraz mniej się spotyka, Taki przyrząd nie daje jednoznacznej odpowiedzi czy cewka jest dobra w układach zespolonego zapłonu, gdzie defektowi ulega zaimplementowana w cewce elektronika. Takim układem jest na przykład Bosch Motronik ME 7.4.4. Wyprowadzenie cewki nr 3 w tym systemie...
co to za tester RH800 ? http://archiwum.automotoserwis.com.pl/no...
Te świece jakie założyłeś? Sprawdź testerem czy w parametrach jest licznik wypadania zapłonów.
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Witam :) Czy wie ktoś z was jak zrobić generator umpulswów który sterowałby cewką zapłonową. Chodzi mi o zrobienie sobie testera do swieć i kabli zapłonowych. Posiatdam takie rzeczy jak cewki , moduły aparaty a zapłonowe. Chodzi mi o to aby było to zrobione na ukł elektronicznych i żeby można było ustawić na tym duże częstotliwości. Prosze o pomoc Bartek...
Sprawdzisz testerem cewek zapłonowych.
Można brać WN z induktora (taki przyrząd do pokazów na fizyce). Induktor łatwo się robi z cewki zapłonowej i dzwonka - łączysz w szereg.
Wolne obroty dla tego silnika to około 750 obr/min. Jak nie posiadasz dostępu do testera cewek zapłonowych to praktycznie nie sprawdzisz cewki. Miernikiem możesz sprawdzić tylko ciągłość uzwojeń cewki. Uzwojenie pierwotne ma rezystancję 0.5 ohma a wtórne około 7,5 kiloohma w zależności od typu cewki. A praktycznie w żadnej uszkodzonej cewce nie wystąpiła...
W mojej pilarce stihl jest słaba iskra i pilarka często się zalewa. Jaką moc powinna generować cewka. Mam tester do mierzenia napięcia cewki .
Przede wszystkim silnik nie będzie równo pracował. Po drugie bardzo łatwo to sprawdzić testerem diagnostycznym, ale można to bez najmniejszych kłopotów sprawdzić domowymi sposobami... Nie trzeba do tego fachowca - sam dasz radę, jeśli się postarasz ;) .
Kolego , zrobiłem milion testerów cewek zapłonowych, tak samo testerów trafopowielaczy. Nie uciekłem się do jakichś finezji, waliło iskrą że hej. Wyjaśnij mi, chłopu ze wsi na czym polega mój błąd, że te układy działają. Natomiast zawsze uważałem- najważniejszą sprawą jest stromość przełączania. Prąd w obwodzie pierwotnym ma zaniknąć momentalnie.
Jak już masz tester "rezyster i diodę LED", to na środkowych pinach wtyczki cewki zapłonowej , sprawdź kluczowanie! Oczywiście w czasie pracy silnika!!!
tak,owszem,tester cewek zapłonowych.Opracowałem,skonstuowałem,st...
Sprawdzić testerem (Test Elementów Wyjściowych) przekaźnik pompy i zrobić test cewki WN, a nie tylko błędy
Witam. Brak iskry spowodowany jest brakiem impulsów (-) na cewki zapłonowe. +12V na cewkach jest. Wiązka przewodów sprawna. Tester nie pokazuje błędów. Czujnik położenia wału korbowego sprawny, tester widzi obroty wału korbowego(120), czujnik halla sprawdzony, kontrolka immo i kontrolka silnika gaśnie. Rozrząd sprawdzony. Proszę o sugestie w tym temacie....
Myślałem też nad pomysłem cewki butelkowej + transformator tylko jedyny problem to coś w postaci pseudo pszerywacza aby dostarczało prąd do cewki pulsowo tak jak zwykłe platynki.
Albo oscykoskopem (obserwować przebieg na uzwojeniu wtórnym),albo podpiąć pod tester-ECU w tym modelu wykrywa wypadanie zapłonów
tak, masz rację, kiedyś nawet szukałem jakiegoś testera... bezskutecznie. Wyjmowałem cewkę, siedziały świece, iskra jest wszędzie taka sama... co myślisz?
Informacje o obrotach dużo łatwiej Ci "wyciągnąć" ze sterowania cewki zapłonowej. Kiedyś się tym bawiłem jak jeszcze miałem fiat lancia tester. Ten taki ręczniak.Można było uruchomić cewkę, strzelała iskrą. Nic tam wiele nie ma. Bodaj Digiplex 2 oferował więcej możliwości; ale to już nie pamiętam.
Mogą byc cewki zapłonowe. Również jak się nagrzeją mogą tracić iskrę. Warto wtedy obserować obrtomierz albo sprawdzic testerem czy czujnik liczy.
Sprawdź kompresje na cylindrach zanim zaczniesz coś wymieniać. Chociaż objawy wskazywałyby na cewkę. Cewkę zapłonową da się sprawdzić, więc jej wymiana na chybił trafił nie jest do końca dobrym pomysłem. Samo odczytanie informacji z testera diagnostycznego, na przykład o wypadaniu zapłonu na którymś z cylindrów nie mówi nic o kondycji poszczególnych...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Przede wszystkim wykonaj test sprężania na wszystkich cylindrach, sprawdź za którym uderzeniem tłoka osiąga maksymalne ciśnienie w danym cylindrze, czy jest różnica między cylindrami w szybkości narastania ciśnienia, potem sprawdź szczelność cylindrów najlepiej przez odpowiedni sprzęt. Są takie urządzenia na portalu aukcyjnym Pod nazwą tester szczelności...
Zapiąć tester do cewki i jasna sprawa Podłączyć oscyloskop na sterowanie cewki W ostateczności można.... albo nie powiem bo to proste jak konstrukcja cepa
Testerem cewek.
Nie wiem jak tam jest z tą wodą, bo taki co wariował miał czysto w środku, Ale taki co mam był kupiony na wymianę i miał białą płytę aluminiową podłoża. Nie było z nim kontaktu nawet testerem. Patrząc nawet na allegro widać w jakim stanie ludzie sprzedają te sterowniki-wyglądają jak wyciągnięte z kałuży i to jeszcze w jakich cenach :D Zawsze rozkręcając...
Cewkę powinno sprawdzać się na specjalnych testerach z iskiernikiem na długość iskry, w warunkach domowych możesz sprawdzić tylko w innym samochodzie tego samego typu. Pomimo prawidłowych rezystancji cewka może mieć zwarcia wewnętrzne, przebicia do masy lub upłynność na głowicy - tego nie sprawdzisz w warunkach domowych.
Omomierz jest w tym przypadku absolutnie nieprzydatny. Najlepsza metoda sprawdzania cewek w renault-cewki ołówkowe-to albo tester cewek, albo powykręcać świece. Jeżeli jakaś jest inaczej zabarwiona w częsci roboczej od pozostałych, lub na tej częsci pod klucz ma szereg cętek-cewka tego cylindra jest uszkodzona.
Witam. Problem jest taki, że auto (silnik o oznaczeniu z18xe) nie pali na 4 cylinder, po podłączeniu testera wywaliło błąd: P0354-1 Cewka zapłonowa 4,wysokie wejście Po sprawdzeniu cewki okazało się, że na wszystkie cylindry cewka daje iskrę, a po dokładniejszym sprawdzeniu auta stwierdziłem, że na 4 wtryskiwaczu nie ma kluczowania wtryskiwacza (napięcie...
Takim testerem tylko spalisz cewkę WN, która jest przeznaczona do zapłonu CDI i ma małą rezystancję i indukcyjność. Masz silnik który musi przejść kontrolę przed zawodami, a układ zapłonowy musi być "z homologacją". Masz jeden typ cewki WN i podczas produkcji jest zadbane o to, aby parametry się mocno nie różniły. Chyba że masz cewkę uszkodzoną ale...
W grupie VAG masz dostępny licznik wypadnięć zapłonów. Błędu jeszcze nie będzie, ale licznik wskaże gdzie jest problem. Jak świeci check, to tester powinien pokazać na którym cylindrze jest wypadanie zapłonów. Za sprawdzenie sprawnej cewki firma może naliczyć sobie opłatę. \ Nie wszystkie sklepy przyjmą reklamację części, jeśli nie była zamontowana...
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
A więc tak moduł też był zmieniany na używany i nic nie dalo problem nie zniknoł. Co do alarmu to w tym czasie gdy nie odpalał rozłączalem klemy załaczalem właczalem alarm i wyłaczalem i nic to nie pomagało. ogólnie to alarmu nie zalaczam jak zamykam samochód, pilot mam tylko po to gdy rozłacze klemy żeby go wyłączyć. Mam tylko pytanie bo nie posiadam...
Miernikiem cyfrowym nie zmierzysz sądy lambda. Potrzebujesz do niej tester lub oscyloskop ewentualnie miernik analogowy ale nie każdy. Mechanicy zamiast szukać uszkodzenia, wymieniają sprawną sondę która jest zamulona bo miała za niską temp. pracy i za dwa dni klient wraca z pretensjami. Ale dlaczego chcesz ją wymieniać?
Podłączysz przekażnik do cewki i też uzyskasz snop iskier, po co silnik i aparat zapłonowy. Wykorzystaj styki 87 i 87a. Trwałość przekażnik za wysoka nie będzie, ale tego przecież długo się nie używa.Ale czy to będzie to.
Nabyłem ostatnio na pchlim targu miernik jak w temacie: https://obrazki.elektroda.pl/7619975300_... Miernik okazał się sprawny, mierzy: napięcia, prąd, rezystancję, pojemność kondensatora , obroty. :D Posiada funkcję sprawdzenia cewki zapłonowej- po długości iskry, ale tu mam problem. Nie było iskry na iskierniku, po podłączeniu cewki....
Miałem ostatnio więcej jazdy i już mogę powiedzieć, że spalanie wzrosło z ok. 7 do 10l/100. Nigdy wcześniej mnie to nie spotkało. Moc silnika tez spadła bo na autostradzie z trudem wyciągnął 140, wcześniej bez problemu 160. Dzisiaj byłem u elektro - mechanika, oczywiście tester nic nie wykazał. Podmieniał po kolei: silnik krokowy, czujnik ciśnienia...
Bardziej leniwi mogą nie stosować generatora, a przebieg wziąc stąd, że wyprostują napięcie zmienne z transforamtora zasilającego urządzenie i podadzą na baze tranzystora kluczującego. Szczerze mówiąc to myślę (a nawet testuje) o czymś nawet trochę bardziej skomplikowanym, czyli o zasilaniu cewki napięciem o obniżanym napięciu - coś jak w tym [url=http://www.homek.pl/index.php?act=p...
W tych modelach są wadliwe cewki zapłonowe , objawia się to tym ze silnik nierówno pracuje i czasem zaświeca sie kontrolka silnika po podłaczeniu uniwersalnym testerem pokazuje bład wtrysku ale ogólnie chodzi mu przeważnie o zapłon. trzeba tez sprawdzic wtyczki na 1 i 2 wtrysku bo woda ze spryskiwacza lubi na nie kapać i styki mogą być skorodowane....
Da się w miarę prosto zrobić zapłon CDI w każdym pojeździe.Trzeba wykorzystać napięcie zmienne które daje prądnica/alternator.Potrzebujesz mały ok 5Watt transformatorek sieciowy 230/8-15v i parę elementów elektronicznych.Do tego potrzebujesz małego silnego magnesu i jakiejś cewki zapłonowej.Wszystko masz w załączniku.Oczywiście magnes musisz przykleić...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z instalacją elektryczną w silniku motocykla. Jest to czterocylindrowy silnik Honda, tyle wiem. Aktualnie sytuacja wygląda tak że występuje standardowa usterka - brak iskry. Instalacja sprawdzona, aktualnie pozostała tylko część zapłonowa, reszta odłączona. Moduł zapłonowy po naprawie: wymiana tranzystorów (zamienniki)...
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej. Tu nie ma przewodów zapłonowych. Jest moduł do przekazywania napięcia założony bezpośrednio na świece. Dodano po 3 Wymieni cewki zapłonowe co są na świecach .I po sprawie :) cewka jeśli jest uszkodzona to po prostu nie działa. A tu czasem przerywa , wygląda na...
Te same objawy wystąpiły kilka miesięcy temu,pojechałem wtedy do serwisu, podłączyli tester,stwierdzili uszkodzenie cewki. Wymienili tą cewkę i wszystko było ok. Teraz kupiłem jedną cewkę ,zamieniłem najpierw na czwartym cylindrze potem trzecim ,niestety bez poprawy .Nie mogę zdemontować pierwszej i drugiej ponieważ przeszkadza w tym wlew oleju, a nie...
Cewka zapłonowa ma dwa lata? Pokazał się nowy błąd na pulpicie auta na tej nawigacja /błąd poprawy jakości spalin co dalej robić kupić nową cewkę jaka rada a może jaką używkę tylko oryginał słyszałam że te oryginały wytrzymują dłużej To nie ma najmniejszego znaczenia co pokazało ci się na pulpicie. Jak chcesz się dowiedzieć co to, to tylko diagnoza...
Proszę podać screena z odczytu błędu tak by było widać jego dokładny opis. Piszesz że wymieniłeś przewody - czyli masz wersję z jedną cewką i przewodami zapłonowymi. Skoro masz drugi zestaw przewodów i świec to zobacz czy na tym 4 jest iskra. Pewnie nie będzie iskry na 4 i na 1 bo w wersji z jedną cewką iskra pojawia się jednocześnie na 2 cylindrach...
Tam nie ma czujnika położenia wału, jest Halla w aparacie zapłonowym. Ma 3 piny +, o, -. Plus i minus zasilanie, o - wyjście. Daj zasilanie na niego, pod "o" podłącz tester led lub nawet uniwersalny miernik, Pokręć rozrusznikiem. Napięcie powinno sie pojawiać i znikać na przemian. Jeśli tak nie ma to uszkodzony czujnik.
Wypadanie zapłonu spowodowane może być wieloma problemami. Jednym z najczęstszych są problemy ze starymi świecami przewodami, innym problemem może być wtryskiwacz jego okablowanie zatkanie, jeszcze innym ciśnienie sprężania w silniku. J zawsze zaczynam od najtańszej kwestii - ciśnienie sprężania badam, potem świece jak nie były wymieniane tu można badać...
Testerem do cewek, inaczej czarno to widzę
Witam. Proszę o pomoc, jakieś wskazówki. Pacjent - Mitsubishi Space Star 1.3 silnik 4G13 z 2001 roku. Po wstępnych oględzinach: Odpala normalnie, mechanicznie ok. Pracuje tylko na 1 i 4 cylindrze. Obrotomierz pracuje nieprawidłowo, skacze, gubi sygnał - na obrotach jałowych wskazówka leży na ograniczniku. Wstaje dopiero po dodaniu gazu, ale tylko na...
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
Kosa zrobiona.Uszkodzona była cewka zapłonowa. No bo co tam się mogło więcej popsuć!! koło z magnesami. 1.Sprawdzić szczelinę 2.Odłączyć przewody od cewki te konektorki. 3.Jak barak iskry dalej to szkoda czasu tylko zamówić tą drogą cewkę.290 z przesyłką. Ps.Ja mam tester cewek i on mi robił iskrę na tej starej cewce i to mnie zmyliło. Jednak musi się...
Witam Dostałem od brata motor Yamaha xt250, 1989r, 250 cm3, 4T , instalacja 6V, ale z uszkodzonym zapłonem. Nie ma w nim oryginalnego modułu zapłonowego, nie wiem czy jest oryginalna cewka wysokiego napięcia, ma iskrę, sprawdzałem testerem cewek WN z forum. Zmierzyłem rezystancję cewki zasilającej moduł na mierniku wskazywało mi jakby była jakaś przerwa....
Przebieg nie opada do "zera", tranzystor całkowicie się nie zamyka - stąd i brak efektu. Zapomnij że sprawdzisz tym cewkę do układu zapłonowego wysokiej energii. Inne niuanse tam mają znaczenie.
Prawidłowa rezystancja uzwojeń nie swiadczy że cewka jest sprawna - mogą być zwarcia międzyzwojowe oraz przebicia do masy. Dokladne sprawdzenie jest możliwe na specjalnych testerach lub mniej dokładne w innym sprawnym samochodzie tej samej marki. W 126 p są stosowane dwa rodaje cewek olejowych (aluminiowych) różniących się uzwojeniami: - 4240.0.000.1...
"Amatorsko" się nie da. Miernikiem nic nie zrobisz. Iskry bez np. testera nie wywołasz
Pomoże ktoś ? Dziś zdarzyło mi się, że auto zgasło, zdjąłem kabel środkowy z kopułki(ten który idzie do cewki, założyłem spowrotem, auto odpaliło i przez 40min na gorącym silniku( ok. 4-5 razy się chłodnica odpalała) chodził bez zarzutów. Nie mam opcji sprawdzenia czujnika Halla tak jak to wyczytałem w internecie czyli Led Testerem. Znajomy powiedział...
Immo jest odblokowane bo nie miga kontrolka a po drugie mam sprzet do sprawdzania takich rzeczy wraz z testerami typu launch i kts. Sterownik ktory podkładam jest od astry 92r bez immo. Sprawdzam kabel po kablu. Napisze o wszystkim Dodano po 1 Astra zapaliła. Powodem braku iskry był innowacyjny system zabezpieczenia zapłonu. Masę ktora idzie na moduł...
to co do mnie mowisz to chwilowo czarna magia, skladam aparaty bo sie tym zajalem 3 miesiecy temu ale nie umiem ich sprawdzac, przydalaby mi sie taka umiejetnosc. zacznijmy od hondy bo to chyba latwiejszy temat, jakie przyrzady musze kupic? gdzie kupic tester cewek? jak sprawdzac cewki omomierzem? jak sprawdzac moduly na stole? nowe cewki hondy sa tanie...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
czy jakieś dowody jeszcze ci potrzebne ? Bardzo chętnie zobaczę to: mierzyłem ich wydajnosci i oscyloskopem sprawdzałem bezwładnosc iglicy zależna od napiecia :D serio ? naprawdę o to pytasz czy kolejny raz próbujesz sobie zakpić ? co ja ci mam udowadniać , podajesz pwm na wtryskiwacz , przez bocznik z rezystorem , pod bocznik podpięty jest oscyloskop...
To że w lampie czasem nie błyśnie światełko o niczym jeszcze nie świadczy. Jeśli miałbyś dobrej klasy lampę pewno ani razu by nie przerwała, to zależy od tego jak czuła jest sonda naprzewodowa,a także od tego jakiej klasy kable zastosujesz. Im lepszy kabel, tym mniej pola magnetycznego pozwala wokół siebie wytworzyć, czyli wytwarza mniej zakłóceń. Lepiej...
Samochód starszy, bo rocznik 93 silnik V6 3,5 litra, ale dla klienta stanowi wartość sentymentalną i trzeba go zrobić. Przyciągnęli to z innego warsztatu, że nie ma iskry na dwu cylindrach, i rzeczywiście na wyprowadzeniach cylindrów 3 i 6 zespolonej cewki zapłonowej iskry nie było. Tam jest już zapłon bezrozdzielaczowy, potrójna cewka i 6 wyprowadzeń...
Witam ponownie po długiej przerwie. Trzeba było dwóch lat, żeby zdiagnozować i usunąć usterkę. Musiałem po prostu trafić na właściwego człowieka na właściwym miejscu, który po opisie objawów i odpaleniu silnika orzekł: cewka zapłonowa przebija . No i faktycznie, padła jedna z dwu. W 100% zgadza się co napisał Jacek79 : ale zamiast jechac do ASO podjedz...
Podłącz tester i zobacz czy immo blokuje.
I już?!?! Jeśli tak to bomba. Taki tester należy wpinać w każdy przewód świecy czy tylko między cewką i rozdzielaczem?
Moze czujnik wału korbowego ... Był na testerze - gdyby czujnik niedomagał, byłby zarejestrowany błąd...tak myśle, że może być jeszcze cewka zapłonowa...
Najlepiej było by podłączyć tester diagnostyczny i po kodzie błędu znaleść usterkę.
W tych silnikach był taki objaw przy padniętej sondzie,szczególnie pod obciażeniem. Ale to wszystko to tylko gdybanie,trzeba podpiąć kawałek testerka.
Tester w rękę i blok pomiarowy 15 i będziesz wiedział co dzieje się z cewkami zapłonowymi. Jeśli będą zera to jest okey.
Witam. Pacjent to Renault Laguna 1.8 16v z 2004. Auto pewnego dnia stanęło i juz nie zapaliło. Po naładowaniu akumulatora i założeniu paska osprzętu rozrusznik kręci, ale nie odpala. Diagnostyka nie wykazala żadnych błędów silnika, jedynie błąd skrzyni biegów: P0700 i P0600. Silnik czysty. Skrzynia automatyczna. Silnik podczas kręcenia ma według testera...
Odczyt blinkkodów tylko na zgaszonym silniku. Wskazanie ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu pojawia się gdy: -jest uszkodzny moduł zapłonowy -uszkodzenie okablowania (4-pinowa wtyczka) -uszkodzony sterownik silnika -obluzowany reluktor w aparacie,względnie drży cewka nadajnika impusów (baaardzo częste!) -złej jakości przewody zapłonowe. Co się...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Paszę o radę : Co może być przyczyną, po osiągnięciu przez silnik od 3-4 tysięcy obrotów zostaje wyłączony drugi cylinder. KTS pokazuje tylko informację przerwa na drugim cylindrze Praktycznie wszystko (prawie ) zostało sprawdzone lub wymienione a problem dalej ten sam. Wymienione przewody zapłonowe,cewki świece reszta sprawdzona żadnych innych komunikatów...
Coś tu mi nie gra. A mi gra-niektóre testery nie czytają w tych modelach blędów sporadycznych.Ale i tak zaczął bym od dokładnego sprawdzenia cewek zapłonowych; zresztą całego układu WN.
"Trafo WN jest potrzebne do zamienienia tych 12V w kilka KV. Bez niego nie da się tego zbudować." -> niezupełnie tak jest. Do wzbudzenia koncowki wn (cewka zapłonowa, transformator hv etc) niezbedny jest multiwibrator. Napiecie 12V o jakim mowa jest w tym wypadku napieciem jakim nalezy zasilic ten (multiwibrator. Jednak co z pradem? Z doswiadczenia...
Buduję sobie przyrządzik pomocny przy naprawach i testowaniu instalacji gazowych w samochodach. Na poczatek składa sie z testera silnika krokowego, generatora impulsw zapłonowych dla wszystkich kombinacji cylinder/cewka oraz uniwersalnego obrotomierza obsługujacego każdy układ cylinder/cewka. Proble mam niby drobny jednak uprzykszjący mi życie, mianowicie...
witam mam problem peugot 206 1.4 kfw 2002r brak iskry . pdłączałem tester solus pro wykazuje (bak kodów) a na parametrach bieżących nie pokazuje prędkości obrotowej . silnika brak też zasilania na cewce zapłonowej a czujnik wychylenia wału korbowego ma ok 500Ω i zanika.
Nie ma to jak mierzyć transformator omomierzem. Wiesz że tu lepszy byłby np. tester trafopowielaczy TV jako narzędzie diagnostyczne? Skoro diagnoskop twierdził że cewka jest uszkodzona, to przyjmij do wiadomości że tak jest.
Kup byle jaki tester diagnostyczny. Sprawdź na którym cylindrze jest wypadanie zapłonu po czym podmień wtryskiwacze miejscami i zobacz, czy będzie zmiana po takiej podmianie. Jeśli nie to cewka zapłonowa do wymiany a nie wtryskiwacze. Ps. Wychodzę z założenia, że świece wymieniane co 15 tyś jak fabryka przykazała?
No nie wiem. Po mojemu, nie chodzi on tak, jak powinno chodzic 6 cylindrow. Wiem, ze ciezko ci to ocenic po opisie ale mysle, ze jak bys posluchal, to tez bys tak stwierdzil. Sonde juz tez wymienialem na oryginal bo zamiennik bosha wywalal bledy. Moze faktycznie za duzo wymagam od 15 letniego auta ale bede jeszcze nadal szukal. Wykluczylem juz nieszczelnosci...
Bronek , a co tester mówi? Co mówi dioda LED na sterowaniu cewki?
Samochód był jeszcze u 3 mechaników i jednego elektryka który stwierdził do wymiany moduł cewki zapłonowej,kupiłem cewkę nową za kwotę 260zł. wymienił ją i skasował 100zł.za wymianę, ale to nic nie pomogło wysłał do 4 mechanika, sprawdził katalizator i rozłożył ręce , wysłał mnie do gazownika mówiąc ze jest dobry w elektronice, gazownik w ciągu 15 minut...
Witam. Auto to peugeot 806 2.0 turbo benzyna 1995r. Opis problemu: Przed wymianą chłodnicy wszystko w porządku. Po wymianie chłodnicy silnika i wlaniu płynu silnik kręci ale nie odpala. Tester diagnostyczny nie łączy się z sterownikiem silnika. Sprawdzone zasilania i masy sterownika próbnikiem. Sterownik silnika nie steruje niczym ani przekaźnikiem...
Witam, problem jak w temacie, dziwna praca silnika. Zacznę od początku. Problem z jakim auto przyjechało to przy odpaleniu na zimnym np po nocy, bardzo nierówna praca, jak się trochę nagrzał i zaczęła działać sonda to chodził lepiej. Na benzynie mocniej dławi na gazie jedzie troszkę lepiej,podczas jazdy do 2 tys dławienie, powyżej 2 tys samochód jako...
Witam! Mam problem z Oplem Astra H 1.4 XEP 2006r +LPG. Samochód nie odpala, świece robią się mokrę. i jak by go zalewało. Raz poraz jak by łapał na jeden dwa cylindry ale finalnie nie odpala. W samochodzie sprawdzone: - Ciśnienie sprężania średnio 14-16bar - ciśnienie paliwa 3,7bar ( paliwo trochę spuszczone i można je bez problemu zapalic ) - podłożona...
cześć . wydaje mi się że wypada mi iskra w zapłonie objawy są takie że samochód lekko podszarpuje szczegolnie czuć to przy stałej prędkości i na rownej drodze (polskie drogi ) nie jest to szrpanie tylko leciutkie nierytmiczne szerpnięcia , mało odczuwane przez zwyklego pasażera. Uklad paliwowy odpada to samo na gazie i benzynie zaczołem od wymiany świec...
szczelina cewki zapłonowej impulsów cewki zapłonowej przegrzanie cewki zapłonowej
teflonowa taśma chrysler instrukcje solar wężownica
sterownik pieca sprzedam sterownik pieca sprzedam
Wyłączanie dodatkowego płukania w pralkach Electrolux Niebieska dioda w laptopie Toshiba - co oznacza?