Firma Konceptis Katarzyna Adamiec Jest bezpośrednim dysrybutorem tego testera w Polsce. cena to około 1600 netto z tego co pamiętam.
Witam..... Myślę że można zaadoptować ten układ: po dodaniu woltomierza na wyjściu jest gotowy tester. Pozdrawiam.....
Da się na stole sprawdzić, trzeba tylko mieć odpowiedni tester do tych regulatorów. Weź alternator pod pachę, udaj się do zakładu który naprawia alternatory i niech go przetestują. Jeżeli na testach okaże się sprawny (w co wątpię) to montujesz do samochodu. Jeżeli dobrze pamiętam to powinno być tam 12 V i w pozostałych dwóch około 7 V.
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
I czy takim sposobem można sprawdzić regulatory ze skuterów i motorowerów np. yamaha tzr50, gdzie są dwa obwody, czyli ładowania i świateł ? Lub jeśli nie to w jaki sposób to sprawdzić ?
Jak chcesz sprawdzać alternator bez podłączania regulatora?
Witam szanownych forumowiczów, Chce zbudować tester regulatorów alternatorów z interfejsem LIN na mikro kontrolerze Atmega 32. Bazowym modelem regulatora jest F00M144150 firmy bosch Mój teść zajmuje się naprawa alternatorów i rozruszników i właśnie dla niego chce to opracować. Zrobiłem poszukiwania i znalazłem trochę dokumentacji na temat interfejsu...
Panowie czytajcie co napisałem .chodzi tylko o regulator ,reszta sprawdzona . AAAA, to chodzi tylko o sprawdzenie samego regulatora, nic prostszego, a koledzy napisali że nie sprawdzisz Napisali że LIN. Nie sprawdzisz. Sprawdzisz i to jak najbardziej i nie jest ważne czy LIN, czy COM czy PWM czy przez zwykłą żaróweczkę. Musisz tylko zakupić taki oto...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Ale żeby to poznać trzeba go wziąć na stół. Bez przyrządów da się sprawdzić, trzeba zasymulowac sygnał z PCM-wystarczy zewrzeć z masą jeden z bolców regulatora, na chwilę się wzbudzi. Ja sobie zrobiłem tester który symuluje sygnały z PCM, napięcie wyjściowe mogę zmieniać w szerokim zakresie.
kupie tester do regulatorów wszystkich typów com lin pd pwm bss może być uzywany . Potrzebuje go do stanowiska testowego alternatorów
Witam. Niestety usterka wróciła. Interesuje mnie jakim sygnałem steruje wzbudzenie alternatora (pin COM). Przy wypiętej wtyczce "pin COM" wzbudza się przy 3500 obr/min (obroty wirnika alternatora). Nie posiadam takiego testera regulatorów żeby podać sygnał COM i wykluczyć przyczynę usterki. Uszkodzony alternator czy sterownik?
2 mierniki brały udział w testach oraz nowy analogowy tester akumulatorów, ładowania Yato.
Witam, Jeśli wymontowywanie altka z Twojego samochodu to naprawdę "przygoda" to wymień regulator i będziesz miał 100% pewność że wkładasz sprawny alternator, jeśli wszystko inne w nim jest ok. Ciężko sprawdzić taki regulator domowym sposobem. Możesz spróbować zawieść go do warsztatu gdzie mają tester regulatorów napięcia żeby sprawdzili Ci sam regulator,...
Mam problem, rozładował mi się akumulator w Raptor 660, po naładowaniu pokazuje 12,40V ,po podłaczeniu i zapaleniu silnika nie ma zmiany, pokazuje tyle samo, a powinno 13,70V. Czy to może byc problem z alternatorem, czy z regulatorem, podłączałem tester do kostki co dochodzi do regulatora, to tam pokazuje 11,80V 12,40V!
W dowolnym warsztacie nie sprawdzi się tego regulatora. Tak jak pisze kolega. W Focusach (i nie tylko zresztą bo w nowszych Fiestach, Mondeo, Transitach) regulator napięcia dostaje dodatkowo sygnał ze sterownika silnika (regulator zakończony jest kostką 3 pinową). Do sprawdzenia tego alternatora lub samego regulatora potrzebny jest specjalny tester....
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Nie robie w ciężarówkach za bardzo, ale jeśli regulator jest orgniał Boscha to proponuje spróbować resetować przez kasowanie błędów w sterowniku. Gościu, to co piszesz to jest jakaś farsa... zmieniłem alternator -zasilanie stałe jest -zasilanie po stacyjce jest a ten wyświetla błąd na żółto -sprawdzone testerem ładowania właściwe, nie wiem co jest...
Diody germanowe, do tego dużej mocy, jak najbardziej mogą przewodzić prąd miernika (ustawionego na tester diod) w obie strony. I raczej one powinny działać lepiej od innych. ;)
Ja już nic nie rozumiem. W pierwszym poście jest napisane że alternator był sprawdzany specjalnym testerem i było wszystko OK. Dwa - skoro awaryjnie trzyma 13,7 czyli regulator daje sobie radę. No ale zobaczymy jak się akcja dalej rozwinie.
Regulator jest w alternatorze ale on nie pobiera prad, ciężko będzie jak niemasz amperomierza, i testera "to jest zgadywanie"
Czy w samochodzie nie ma przypadkiem na magistrali wszystkich ramek, w sensie też do sterowania innymi elementami niż alternator? Jeżeli tak to ciężko wyłapać te właściwe od alternatora nie znając adresowania, a w przypadku testera regulatorów mam tylko te "właściwe" komunikaty.
Napięciem ładowania zarządza tutaj komputer przez LIN. Oluś, jak czasami coś walniesz to nie wiadome śmiać się czy płakać. Zamiast oryginalnych regulatorów zakładałem zwykłe FOOM z VW albo Opla... Zresztą jak to Volvo to podobny układ jak w Renault. Apropo, opracowałem fajny tester tych regulatorów, są chętni na schemat?
A po co diagnozować testerem? I tak będzie błąd "smart alternator fault". To trzeba naprawić. Jak był zamontowany nieoryginalny regulator to trzeba zrobić pewną przeróbkę.
Skoro się świeci lampka akumulatora to oznacza że jest brak komunikacji między sterownikiem a akumulatorem. Ładowanie masz bo byś długo nie pojeździł. Wymiana alternatora musi być na identyczny model, szczególnie chodzi o regulator. I tester, tester jeszcze raz tester i tylko Clip.
ogólnie rzecz biorąc sprawdzając alternator w zakładzie regeneracji bez problemu sprawdza regulator (ponoć jest nowy tylko ciekawe czy z odpowiednia komunikacją) i wykluczą alternator jest to najtanszy sposób wykluczenia najbardziej prawdopodobnej przyczyny (chyba że ma się tester com/lin ) nawet nie trzeba wyjmować alternatora tylko podłaczyc tester...
Sterowanie LIN, czyli są dwa drajwerki, jeden jest w regulatorze napięcia (w alternatorze) a drugi identyczny drajwerek znajduje się w sterowniku. Gdzie jest ten drugi tego nie wiem, może być w sterowniku silnika, w "bordnetz"'ie, itd. Musisz testerem "przelecieć" wszystkie sterowniki, w jednym z nich będzie błąd sterowania alternatora. Jak już zlokalizujesz...
Mam problem z przeładowaniem akumulatora. Pacjent to Żiguli 2101 1300ccm, rocznik 80 Od kilku dni zauważyłem, że światła i kontrolki zaczęły pulsować. Zakupiłem nowy ori regulator o numerach 1720001 (nr.20 na schemacie) oraz przekaźnik (niby też regulator) PC702 (nr.5 na schemacie) Po wymianie zero różnicy. Tester pokazuje, że ładowanie pulsuje. Od...
Wymieniłem regulator na inny nowy(oczywiście podróba),dalej świeci kontrolka od ładowania.Wymieniłem w starym regulatorze szczotki i z powrotem go zamontowałem w alternatorze,ale nic to nie pomogło(dalej świeci). Tester delphi pokazał błąd P1527(obciążenie alternatora,za nisko,stały),potem znalazł jeszcze 56A(wejście dodatnie zapłonu lub informacja...
witam jest tam regulator napięcia typu PD istotnie sterowany jest przez komputer samochodu jednak jest to mało zaawansowane jak np. typ COM myślę ze jest wszystko wporzadku i nie ma co szukać jedyna sugestia to można by było sprawdzić odpowiednim testerem regulatorów napięcia na pojeździe czy regulator poprawnie działa podażą za zadana wartością napięcia...
Nie nie bo na wyjętym nic nie słychać więc łożyska prawdopodobnie sprawne. Chodzi mi o to że koło zatrzymuje się a wirnik jeszcze przez chwile się kręci z tym o o dźwiękiem. Jeszcze takie pytanie jaka powinna być rezystancja na komutatorze? I czy taki regulator można zmierzyć mierząc na szczotkach? Wirnik dalej się obraca ponieważ tak działa sprzęgło,...
Problem pojawił sie gdy mechanik z testerem oświadczył że w prądzie ładowania pojawiły sie "pulsowania czy tętnienia" około 0,2-0,3V i mam uszkodzony regulator na alternatorze. Jedź i walnij mu w karczycho za zatrybkę.
alternator sterują 3 przewody : S,SIG,FR - na S ,czyli informacja o naładowaniu akumulatora wynosi 14,7 dokładnie tak jak miernik bezpośrednio na akumulatorze - na SIG na wolnych obrotach jest napięcie ok 9v a dodając gazu rośnie do 15 - na FR na wolnych obrotach jest ok 3,5v a dodając gazu maleje do 1,5 v Trochę to nie pasuje do teorii która głosi:...
Witam. Koledzy pytanie czy nie wyłączający się wentylator chłodnicy jest jakimś objawem typowej awarii w tym aucie ? Zaczęło się to nagle aż rozładował się akumulator. Pierwsza próba naprawy to wymiana regulatora w alternatorze bo ładowanie było kiepskie. Akumulator po tym naładowany, sprawdzony testerem i jest ok. Auto jeździło dwa dni ok po czym znów...
Diody i uzwojenia tez sprawdziles podczas wymiany regulatora ? Masz mozliwosc sprawdzic w testerze wykres napiecia w instalacji ? Moze dioda siada i pikuje a elektronika wariuje.
Metoda jest , została opisana np w instrukcji obsługi do testera Transpo i wymaga albo takowego testera albo ustrojstwa samoróbki od podania sygnału aby regulator zaczął pracować. Reasumując: z praktyki człowiek skłania się do metod prostszych ,jak napisał Janusz oblukać wszystko jak nic nie zostanie to regler ( ja mam taki zastępczy na półce podkładam...
Sprawa jest bardzo prosta. Wystarczy zwykły zasilacz regulowany w zakresie np. 10 do 17V (dla 12V instalacji) o wydajności prądowej przynajmniej 1A. Zacisk zazwyczaj oznaczany jako DF (czyli zacisk uzwojenia wzbudzenia alternatora) łączysz przez żarówkę 12V/10W do plusa lub masy zasilania (w zależności od tego czy regulator jest dodatni czu ujemny)....
Ja mam w pracy tester regulatorów. Taki sprzęt jest też w sklepie motoryzacyjnym. Dla zwykłego użytkownika raczej niepotrzebny. Można założyć, że jeśli diody są dobre trzeba by wymienić regulator (choć to nie reguła).
Jakie masz ładowanie akumulatora przez alternator . W jakim stanie jest akumulator, sprawdź testerem pod obciążeniem. Ładowanie na jałowym jest 14,2V, pod obciążeniem spada do 14V (światła, dmuchawy 4st, radio), może trochę poniżej. Przerobiłem wzbudzanie na przekaźnik, by wyeliminować regulator w regenerowanym altku. Aku nowe kupione w październiku,...
Do: Zbyszek_64 - Pisałem o akumulatorze na samym początku że ma 3 miesiące, kupiłem nowy ponieważ myślałem ze to wina właśnie akumulatora ale jednak nie - na starym było identycznie. Testera nie posiadam a czy nie da sie zwykłym miernikiem zmierzyć ?? Do: viper555 - Strat połączeniowych napewno nie ma, jest to alternator Bosch i regulator został wymieniony...
Może tak nie jest to pierwszy alternator który zakładałem, mam nawet zrobiony taki tester z silnikiem który napędza alternator posiada dwa mierniki z funkcja pomiaru prądu i napięcia. Prawie wszystko jest dobre, pisze prawie ponieważ nie potrafię znaleźć dlaczego nie ładuje.
Kolego "nom" - tester pokazuje brak ładowania.... i tak sobie można dumać bez końca. A jakieś pomiary na alternatorze i regulatorze wykonałeś? Wiesz, bez schematu to ciężko coś powiedzieć a do fabii to chyba nie znajdziesz na sieci. Ja próbuję sobie od pół roku zrobić automatyczny włącznik świateł po uruchomieniu silnika i na razie mam tylko koncepcję...
To 7V o którym pisałeś nasunęło mi to, że musi tam być LIN (i zacisk COM a nie D+ bądź F) na regulatorze. Zmierzyłeś wartość srednią napięcia pików komunikacji LIN, i taka uwaga- stosuj miernik z szybkim bargrafem albo zwykły tester z diodą LED. Albo zobaczysz jak skacze bargraf albo ciapie dioda. Choć ja stosuję wysokoomową słuchawkę, nawet gdy chce...
Cześć! W skutek uszkodzenia regulatora napięcia - alternator dawał 16,5V-17V "wygotowalo" z akumulatora elektrolit - właściwie zupełnie :( wlewałem i wlewałem chyba z 2 litry wody destylowanej (aku 125Ah 900A) Niestety po tej operacji aku nie "trzyma" - po naładowaniu pali od strzała ale nastepnego dnia 10,5V i nie ruszy rozrusznika - po pół godziny...
Niedawno ktoś pytał o to samo w motocyklu CZ 175. Odpowiedź będzie taka sama. Sprawdzić trzeba układ ładowania, czyli prądnicę i regulator lub magneto i prostownik, lub alternator, którego raczej nie ma w tanich wyrobach z dalekiego wschodu. Sprawdź połączenia pomiędzy prądnicą a prostownikiem czy baterią akumulatorów. Jeżeli jest kontrolka ładowania...
Przede wszystkim taki tester nie pokaże rzeczywistej pojemności, bo sposób pomiaru przeczy prawom fizyki, aby to było możliwe i procent z wydruku w żadnym wypadku nie będzie adekwatny, a opiera się on na przyroście rezystancji wewnętrznej (co daje spadek obciążenia) - warunek pomiaru akumulator naładowany do pełna. W "normalnym" alternatorze regulator...
Dzień dobry Testuję dostawę alternatorów będących zamiennikiem Delco Remy DRA0897 Pomiędzy 5500 a 6000 RPM krzywa wydajności zrywa się. https://obrazki.elektroda.pl/5150523100_... https://obrazki.elektroda.pl/7454105600_... Nie obserwuję tego na żadnym innym typie alternatorów. Wszystkie inne w tych okolicach zachowują...
Witam, mam następujący problem z alternatorem od Fiata Tempry / Tipo (te same ale Tipo jest wam bardziej znany pewnie). Alternator w aucie nie ładował. Teraz mam go w warsztacie i ustaliłem już kilka rzeczy. Jest sprawny regulator napięcia (test z żarówką), jest sprawny mostek prostowniczy (tester diod), jest sprawne uzwojenie w wirniku, ponieważ po...
Witam. Przedstawiam instrukcje obsługi testera regulatorów napięcia alternatora RT-9001.
Założyłem nowy regulator, teraz napięcie skacze (bez względu na obroty) od 12,6 do 15 V ale kontrolka już się nie zapala. Po wyjęciu wtyczki z jednym przewodem napięcie na akumulatorze jest stabilne i wynosi około 14,2 V i lampka też się nie zapala. I co dalej ? To alternator 6 diodowy, nie ma diod wzbudzenia. Znajomy przyniusł tester do renówek i pokazało...
Altelnator pewnie DENSO i podejrzewam, ze jak to czesto bywa w astrach G/H zle dobrane czesci do twojego altelnatora glownie chodzi mi o regulator napięcia. Jezeli kolejny zakład się wyłoży i powie, ze altelnator jest ok to proponuje kupić używke po numerze alt i bedzie po kłopocie. Po regenracji twój altelnator bedzie ładował na stole testowym ale...
Tak, urywało wirniki, ale w Valeo serii TG. Ten zaś jest tylko w dieslach, nawet w skodzie. I nie było tak, że raz łączyło, raz nie, jak urwało na wyjściu szpulki raz to juz porządnie. Poza tym za nic nie uwierzę, że w tej renówie ma Boscha i to na regulatorze FOOM. Nie ten rocznik. to napisz jakie Oglądnij filmik, regulator FOOM, bo chyba o ten ci...
Nie musi tam być sygnał prostokątny, może iść przemienny wyprostowany z dodatkowego mostka, tak to zrobiłem w swoim testerze regulatorów F00M; może go tu pokażę aby ktoś sobie taki zrobił. Wazne, aby był dodatkowo tłumiony do masy. Bez tego sygnału regulator nie załączy pełnego wzbudzenia, ale dla orientacyjnego oszacowania może go nie być.
Ładowanie w aucie na biegu jałowym to 14,7V - 15,2V (at)ElektrodaBot Dodano po 3 Wstępna ocena dostępnych informacji - Z informacji wynika, że napięcie ładowania na biegu jałowym oscyluje między 14,7 V a 15,2 V, co jest wyższe od typowego zakresu (zwykle 13,8–14,5 V). - W pamięci sterownika widoczne są dwa błędy związane z układem ESP/CAN: 1. U0126:00-8A...
Bateria jedna jest nowa ponieważ to ją właśnie podejrzewałem, była bardzo długo, druga jest nowsza więc jej nie wymieniałem aczkolwiek była sprawdzana testerem i wyglądała ok. Akumulatory wymienia się w komplecie, a nie po jednym. W ten sposób cały czas masz jednego trupa i jednocześnie niszczysz ten nowy. Z regulatora wychodzą 2 kable i patrzyłem...
A szczotki w alternatorze, lub diody tez mechanik sam nie wymieni tylko oddaje fachowcowi na regeneracje Wolę jak odda do regeneracji bo naprawiałem alternator po "remoncie" mechanika, diody ukruszone po chamskim wbiciu bo na wciśnięcie to nie wyglądało i lutowane chyba kolbą do obróbki dachu. Miałem swój alternator Denso do naprawy - nie mogłem dostać...
Samochód "padł" dwa tygodnie temu, uszkodzony alternator - naprawa w warsztacie (ponoć spalone diody i uszkodzony regulator napięcia ) i dodatkowa diagnoza z tego warsztatu - winny akumulator, jak go nie zmienię to alternator padnie ponownie po kilku dniach :-( ??? Sprawdzam akumulator - niby ok, badam testerem mikroprocesorowym, woltomierzem widełkowym...
Refleksja z Trzeciego Świata. :D ..Pare dni temu musiałem kupić nowy akumulator do samochodu, bo z dawnym zaczęły dziać się dziwne rzeczy - nie ładowal się w samochodzie powyżej 13,2 V, ledwo kręcił rozrusznikiem, a na małym prostowniku 2 amperowym, po 12 godzinach dochodził do 14,1 V. Co się stało ? Prawdopodobnie ,,Elektrodowicze" :D zalecili by mi...
Jak gość nie daje rady masz jeszcze opcję nowego 988zł.P Regenerowany fabrycznie w ASO jest za 820 zł jeśli oddam im stary, jutro bedzie u mnie regulator pod ten altek i samochód, niby ma być ok, jak dalej bede miał ten sam problem biorę altek z ASO. Regenrowany ostatnio do Volvo brałem ok 450zł z VAT. Nawet jak by mi zrobili to w Volvo to i tak by...
Po pierwsze upewnij się, czy miernik którym mierzysz jest względnie dokładny. Po drugie napięcie ładowania mierz raczej bezpośrednio na akumulatorze. Po trzecie podaj wyniki pomiarów napięcia przy wyłączonych wszystkich odbiornikach na biegu jałowym, na średnich i na wysokich obrotach. Wykonaj te same pomiary tylko pod obciążeniem (włącz światła mijania...
Czyli światełka do bani? Nie chcę zakładać nowego tematu,i mam dylemat jak to jest z tym ładowaniem. 14,6-14,8V skrajnie zapali mi się czerwona dioda testera ustawiona na 15v.wg. mnie są to za duże wartości.Słyszałem też ,że nie które auta tak mają ,tylko akumulatory są wszędzie jednakowe i najlepiej im jak mają max. 14,4V wg. instrukcji używania.Dodam.że...
trochę poszukałem i kupiłem automata KYORITSU 1009. I teraz moje spostrzeżenia, poprzedni miernik się najnormalniej rozkalibrował, wartości dla napiecia akumulatora- różnica rzędu 0,2V Kupiłem nowy miernik bo musiałem wykonać pomiary w instalacji motocykla, w serwisówce motocykla testem na sprawdzenie alternatora z którego wychodzą trzy przewody jest...
Niestety zdarza się że jest to mando lub Valeo Korea i części nie są dostępne. Trzeba kupić inny alternator. Nie żartuj sobie, wszystkie części są dostępne. czy jeżeli padła ta jedna dioda to jest duża szansa na to że regulator też będzie do wymiany? Najpierw podstaw nowy mostek, regulator sprawdzisz na testerze, prawdopodobnie jest dobry.
Kolego majsterek12345 zacytowałeś cały post na pół strony, łącznie ze zdjęciami, a dopisałeś do tego trzy linijki - i to niekoniecznie z sensem. Bo jaki wpływ na niedoładowanie akumulatora ma starter? Jaki wpływ na napięcie ładowania ma zamontowanie akumulatora start-stop? gdzie szukać przyczyny czy w regulatorze napięcia alternatora / ponownie akumulatorze...
a sprawdzales stan alternatora??? i jego diod? ew regulator napiecia co do tego spalania...jaka to instalacja gazowa czy czula na stan sondy lambda bo jesli tak a sonda uszkodzona lub styki poszly to tak moze byc wlasnie. No i generalnie to jakos na styki wyglada. Duzo po soli jezdziles??? Moze gzis zrowo chlapnelo i cos zwiera...Testery komputerowe...
(at)ElektrodaBot Ok, dzięki za pomoc! Mogę znaleźć arkusz danych dla HUF75344G3 tutaj . Rozlutowałem go i przetestowałem za pomocą dobrze znanego, otwartego "testera tranzystorów" i pokazuje on, co następuje: https://obrazki.elektroda.pl/2797564200_... Identyfikuje go jako BJT, chociaż z poprzednich informacji jest prawie pewne, że to MOSFET......
Więc za radą kolegów zrobiłem sobie na szybko z części z domowego śmietnika prosty zasilacz regulowany na LM317 z kontrolką z żarówki W5W 2W wskazującą napięcie na styku 67 regulatora zgodnie z instrukcją. Tester działa wyśmienicie, napięcie da się płynnie regulować w zakresie od 1,2V do 28V ( oczywiście do reglera podłączałem max16V) kontrolka działa...
Tak?????? Niby to w jakim aucie i do jakiej wartości? Sugeruję udzielenie odpowiedzi, inaczej będzie nagroda. Taaak można, już są takie bajery ludzie to już jakiś czas temu wymyślili, np. w focusach 04-, naprowadzając, sygnał df\dfm i tym myślę że nagrodziłem min. dawką wiedzy. Norma ładowania, dla aut z tamtych lat to 14+/- 0,5 V. Było kilka wyjątków,...
Witam, W moim Audi S4 B6 występował problem, który polegał na tym, że przy prędkości obrotowej silnika na poziomie 6-7 kRPM zaczynała mrugać kontrolka ładowania. Oddałem więc alternator do regeneracji. W zakładzie regenerującym stwierdzili zużycie szczotek. Wymienili szczotki oraz uszczelnienia (alternator jest chłodzony cieczą). W między czasie samochód...
A wiec tak, kable RCA mam ekranowane, puszczone lewym progiem, zasil lewym, podpialem drugi aku pod wzmacniacz remote od radia, odpalilem silnik i nie sialo. Co do nap z altka mierzyłem z plusa alternatora do jego obudowy bez zdejmowania klem z aku, przy zgaszonym 12,4V przy odpalonym silniku ( 1000obr ) 12,1V, przy odpalonym i włączonych długich 11,5V...
Dodam że samochód jest (był) po wypadku. Pasek idzie w jednej płaszczyźnie. Mam urwany jeden przewód (kolor biały lub białoczarny, jutro sprawdzę), w wiązce obok alternatora i kolektora ssącego. Do alternatora dochodzi jeden przewód, drugie miejsce we wtyczce jest fabrycznie zaślepione. Przewód sterujący alternatorem "pociągnął" poprzednik osobno. Wyjęcie...
Powiem swoje zdanie, nie czepiajcie się przesadnie :D . Według moich obserwacji prawidłowo doładowywany akumulator samochodowy (z dobrym poziomem elektrolitu i niezasiarczony, naładowany w 100%, w temp. 20°C) powinien mieć 12,5-12,7V bez obciążenia. Niższe napięcie świadczy o niedoładowaniu albo o kończącym się żywocie akumulatora. Po włączeniu zapłonu,...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Najpier podam błędy jakie mam: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 038 906 012 HP Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4893 Coding: 00102 Shop #: WSC 06402 VSSZZZ6LZ5R029686 SEZ7Z0D2677670 2 Faults Found: 18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller P1636 - 35-00 - - 17911 - Load Signal from...
Szukam multimetru, ale niestety na chwilę obecną nie bardzo potrafię określić dokładnych wymagań czy też po prostu funkcji niezbędnych i takich które mogę pominąć. A może zamiast jednego kupić 2 lub więcej urządzeń? Do czego obecnie używam miernika? Głównie DC <20V, ładowanie w motocyklach, napięcie podczas rozruchu Ciągłość obwodu AC na alternatorze...
piaskujesz altki w całości? nie cały tylko detale cały to chyba lekka przesada:D ale jak urzywka ma wyglądać na regeneracje to na częsci pierwsze piaskowanie troche czarnego matu i sliczny altelnatorek ;) myślałem o testerze regulatorów a nie stole do sprawdzania całych altków taki tez mam tylko że własnej roboty ;) silnik na siłe na dwa biegi dobre...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Rok temu podobny problem i okazało się (bo 8 miesięcy był spokój) ze to dioda na alternatorze więc (regeneracja) 8 miesięcy git problem wrócił Zacznij od tego że alternator ma więcej diod... padła jedna, będą padać inne... Czasem taniej jest kupić nowy alternator niż reanimować trupa. Dodano po 2 Dokładnie tak jak mówisz z tymi 40mah , kupiłem voltomierz...
witam. czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ładowania w tym autku? Mam taką przypadłość że autko jeździ normalnie i od czasu do czasu pojawia sie usterka ładowania akumulatora. Przestaje ładować. Następnie jak troszkę postoi tak kilka godzin to odpala i ładowanie wraca do normy. Jak wyskakuje komunikat o ładowaniu to faktycznie nie ładuje , napięcie...
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
tester alternator alternator tester regulator tester
migająca dioda telewizor esp32 generator unitra g8010
gdzie kupić panele fotowoltaiczne radio volvo płyta
Ekranowanie transformatorów toroidalnych: techniki i materiały Sprzężenie zwrotne w domofonie EURA ADP-41A3