To element, który steruje dociskiem sprzęgła za Ciebie, często awaryjny.
Sprawdź czy na żarówkę podczas włączonych świateł awaryjnych przychodzi prąd.
Właśnie nad tym myślę ,czy tak jak pisałeś nie byłoby prościej.:D Żarówka wymieniona - temat zakmnięty
Zamek centralny dziala auto kreci ale nie odpala i tak jak pisalem ciagle awaryjne migaja
Zaglądnij tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Jeżeli by tak było, to auto nie czekałoby tydzień z przejściem w tryb awaryjny.
Mamy wróżyć? Komputer odpytany?
Wysiady mi światła awaryjne i sygnał dzwiękowy pomóżcie bo nie umię sobie poradzić może ktoś ma schemat elektryczny
Upewnij się że nie ma zaniku masy na lampach. A co się dzieje gdy włączysz drugi kierunkowskaz? albo awaryjne?
A może Toyota Corolla e12, autko bardzo mało awaryjne.
Gdybym wiedział. że toyota corolla to takie gówno to w zyciu bym tego badziewia nie kupil. Przez 3 lata wymieniłem w niej akumulator, alternator,dwukrotnie drążki stabilizatorów , dwa razy sprzęgło, skrzynie biegów, która UWAGA sypie się po dwóch latach, tarcze hamulcowe przednie, klocki hamulcowe przednie też dwa razy,klocki hamulcowe tylnie dwa razy,...
podłączyłem pod nowy czujnik temperatury płynu chłodzącego i dalej jest w trybie awaryjnym,ale po rozłączeniu czujnika auto chodzi normalnie.
zgadzam sie że tam jest łańcuszek;) bardzo dobre rozwiązanie, ale jest tem też napinacz olejowy i jeśli jest mało oleju w silniku lub dostanie sie powietrze to owy łańcuszek lubi przeskoczyć. moge sie mylić wiec sprawdz czy skrzynka mmt nie jest w trybie awaryjnym.
W tym aucie turbo ładuje płynnie i stąd brak typowego szarpnięcia. Tylko się cieszyć. Gdyby zaworek był zepsuty, silnik wchodziłby w tryb awaryjny i sygnalizował kontrolką.
To problem z pedałem gazu. Nie przyspiesza bo ECU jest w trybie awaryjnym. Sprawdzić kable idące do pedału i/lub wymienić pedał gazu,
Witaj Stiwen1. Z tą prędkością 140 km/h to może być przełączanie komputera w tryb awaryjny w celu minimalizacji uszkodzeń silnika. Wiele samochodów to ma lecz występuje przy różnych prędkościach.
A może Toyota Corolla E12 z silnikiem 1.4, samochodzik mało awaryjny, ocynkowany, ( wiem że nie masz zniżek ) ale z silnikiem 1.8, torpeda na kółkach. Do 4 tys. obr. naprawdę mało palą, powyżej niestety wir w zbiorniku, ale za to frajda z jazdy rośnie, a że kosztem portfela, no cóż. Pozdrawiam.
Obejrzyj przewody czy gdzieś nie są nadtopione,załamane. Miałem kiedyś załamany jeden ,źle ktoś wiązkę układał. Raczej były ok, ale sprawdzę raz jeszcze. W sumie można na czymś takim stracić trochę Voltów. A taka minimalna różnica w napięciu może już powodować stan awaryjny? W ogóle tędy droga? Co jeszcze sprawdzić?
Nic cisza jest. Tylko kontrolki się pala od ładowania i jeszcze jakaś światła awaryjne działają to nie może być akumulator. Przekrecam kluczyk nic nie słychać
Witam...Przyszedł czas na zmianę auta.Chciałbym mieć auto jak najmniej awaryjne i dlatego zastanawiam się nad Toyota corolla,ewentualnie Toyota corolla verso,zastanawiam się nad jednostką wysokoprężną. Tylko jakiego silnika szukać,żeby się nie nadziać na wysokie koszty eksploatacji,czy paliwożerność. Na zakup ,chce przeznaczyć max 16000 tyś zł.. A może...
Trochę dziwne żeby od niedomknięcia blokował się samochód.Znajomy miał kiedyś podobny problem tylko że on miał uszkodzony akumulator.Masz syrenę z własnym zasilaniem? Gdy próbujesz go odpalić wyje alarm ale czy kierunkowskazy mrygają? Jeśli nie sam włącz światła awaryjne i zobacz czy jest prąd.
moze padlo zasilanie awaryjne, bardzo czesto serwisy wkladaly kiedys dodatkowu akumularorek podtrzymujacy prace alarmu
Rozwiązanie, może się komuś przyda... Potrzebny jest dłuższy bolec, bo oryginalny jest za krótki żeby od tyłu dać podkładkę. Najlepiej podejść do jakiegoś ogarniętego mechanika, mają tych bolców przeróżnych na tony... Tylko nie może być zbyt długi, bo blaszka sprężynująca będzie za słabo dociskać szczękę i trzeba dawać więcej podkładek... Mechanik mi...
U mnie kluczyk wygląda dokładnie tak samo (dokładnie takie same napisy). Z opisu sytuacji przypuszczam, że autor tematu jeździł dotychczas na układzie alarmowym w trybie serwisowym (nie trzeba wprowadzać kodu po każdym kilkuminutowym postoju silnika), a teraz po zamknięciu drzwi kluczykiem, układ przeszedł do normalnego trybu, przy którym przy każdym...
Witam Corolla E12 2003 rok z panelem manualnym regulacji nawiewu i grzania. Co powinno być podświetlone na desce (oprócz zegarów) po włączeniu świateł? Jedynie przycisk podgrzewania tylnej szyby jest podświetlony na zielono. Cała reszta ciemna. Nie ma podświetlenia pokręteł regulacji nawiewu, nie ma podświetlenia regulacji wysokości świateł (powinna...
Jeszcze jedna rada -nie upieraj się przy tym aby był po 2004 roku,czasami lepiej kupić starszy ale mniej awaryjny,te nowsze coraz gorsze ZŁOMY naszpikowane elektronika,postaw na japończyka -HONDA CIVIC,JAZZ--TOYOTA COROLLA,AVENSIS do tej kwoty jest w czym wybierac
Jakie powinny być napięcia na I sondzie lambda w Toyota Corolla Verso II rok produkcji 2007r, bo nie wiem czy ten opisywany tutaj model to I czy II. Miałem podobny problem jak tutaj powyżej opisywany co 50-60 km włączał mi się tryb awaryjny, pomogła wymiana sondy lambda, która padła po 150 tys km. Wymiana w serwisie toyoty około 800 zł. pozdr Robert
Poszukaj sobie diesla 105KM a jak nie potrzebujesz mocy to 90KM. silniki 130/140KM z 6 biegową skrzynią wcale nie są wielka rewelacją a mocniejsze odmiany mogą doprowadzić do bankructwa. Moim zdaniem ten silnik 105KM) jest rewelacyjny aby przycisnąc a spalanie ma w normie. Części są w przyzwoitych cenach bo sinik nie jest zbyt nowoczesny, a zarazem...
Delikatnie, żeby nie porysować należy podważyć wąskim nożem konsole z góry oraz z jednego z boków. Po wyjęciu konsoli odłącz wtyki od awaryjnych aby całkowicie zdjąć pokrywę. Następnie plastikowa obudowa pokręteł będzie osadzona na plastikowych zatrzaskach , należy je wyczuć i rozpiąć. Aby wymienić żarówki ja musiałem delikatnie obrócić obudowę pokręteł....
Toyota Corolla 2007 P+G. Od niedawna auto szarpie na zimnym silniku, zaczęło się od bardzo delikatnego dławienia przy dodawaniu gazu, teraz objaw się trochę nasilił, chociaż nadal da się w miarę normalnie jechać. Zapala normalnie, silnik pracuje równo, rusza normalnie, ale przy przyspieszaniu lekko się przydusza, potrafi nawet wejść w tryb awaryjny...
odpięcie sądy jak i uszkodzenie powoduje przejście komp.do trybu awaryjnego i można jechać normalnie, wzrośnie zuzrycie paliwa silnik może stracić dynamikę. co do obrotów to sonda reaguje ze zwłoką .ANALIZA SPALIN!!!!!
Mam problem z Toyotą Corolla 94r padła elektryka. Samochód podczas jazdy stanął i kaplica nic nie działa zero świateł, długich, krótkich, postojówek, awaryjnych, kierunków, nawet światła stopu po naciśnięciu pedału hamulca nie ma. Akumulator jest ok dlatego że kręci rozrusznikiem i ma ok 12V Generalnie podejrzewam jakieś zwarcie. Tylko gdzie?? Czy ktoś...
Wyłącznik awaryjny jest "ukryty" - trzeba rozebrać kokpit i szukać. Poważnie ?? I żeby wprogramować pilota trzeba rozbierać kokpit ? O ja cię... :/ No to pytanie dodatkowe - jeśli naprawię pilota (wymienię HCS200 ) - czy w sytuacji, kiedy alarm jest "uzbrojony" da się go wprogramować , no i potem oczywiście alarm wyłączyć ? edit : już doczytałem, że...
Wróciłem właśnie z salonu i kwestia radia wygląda tak: Radio wymontowane ze względu na to, że jest uszkodzone i szkoda akumulatora. Najprawdopodobniej jest walnięty tranzystor, który zmienia dopływ prądu ze stałego na "chwilowy" (?) Po wyłączeniu samochodu, radio (tranzystor) nie zmienia dopływu prądu na właśnie ten stały, który jest odpowiedzialny...
Tylko ze autoryzowany serwis Toyoty jezdzil moim autem z podpiętym komputerem i sprawdzali wszystkie parametry. Ponoc wszystko jest w porządku wg serwisu. Natomiast ja nie moge jezdzic. Auto przechodzi w tryb "awaryjny" odlącza turbinę i zaczyna mocno kopcic. Czytalem gdzies na forach ze moze to byc zawor egr ewentualnie odma (co by wskazywalo dlaczego...
Witam, posiadam: Corolla E12 1.4D4D/12.2006 w wersji "Luna" Auto kupilem od starszego niemieckiego dziadka w lipcu 2013r z przebiegiem 75.000km. Od tamtego czasu wymienilem akumulator, ktory odmowil posluszenstwa po 10 latach i alternator. Przy 190.000 km stwierdzilem, ze nalezaloby chociaz wymienic filtr paliwa! Pozatym nic poza regularna wymiana oleju...
Witam, poszukuje auta dla mojej narzeczonej. Będzie to jej pierwszy samochód, także chciałbym by był nie za duży (myślę o Hatchback-u). Jeździła nim będzie przeważnie po mieście, czasami wypad na wieś do rodziców ok 20km. Cena to max 16tyś za auto. Interesują mnie silniki Benzynowe lub Benzyna + LPG. Przede wszystkim zależy mi na niewielkich kosztach...
niestety nic z tego, podobnow nowszych jest taka możliwość ale tu się nie da włączyć wiec wraca temat chińskiego paska led Zamówiłem już, paczka czeka tylko nie wie jak i gdzie to podłączyć... Zależy mi na ty. By zapaliło się to na chwilę przy otwieraniu drzwi pilotem, ewentualnie może zadziałać przy zamykaniu, ale to już drugorzędna sprawa. Przy otwieraniu...
witam, mam problem z kierunkami gdy włączam lewy raz miga raz nie miga i przygasają kontrolki na liczniku. Prawy działa dobrze. kupiłem nowy przekaźnik spalił się (ale do momentu kiedy sie nie spalił nie było różnicy tzn nie działało poprawnie). Na starym raz działa raz nie a czasem włącza sie i pali cały czas (nie miga). Kilka razy bezpiecznik od awaryjnego...
Podstawa to diagnostyka która pokaże czy to auto wchodzi w ogóle w tryb regeneracji DPF (oczywiście jeśli zatkany). Przeważnie powodem są nieszczelne wężyki czujnika ciśnienia różnicowego lub jak kolega napisał intrcooler. Wszystko to pokaże diagnostyka. Były już u mnie samochody z regenerowanymi DPF -ami. Naprawdę to co ludzie kasy popłacili na różne...
Praktycznie jak w trybie awaryjnym, jak gaz poszedl na taki afr i nie traci mocy to ok. Ja wiem, ze napięcie nie odda afr ale to można oszacować podczas strojenia i ustawić powiedzmy w ciemno. Jak już jest bogato, to na pewno mamy afr mniejszy od 14,7 więc jakieś tam info da napięcie z sondy a i wyczucie strojacego też ma znaczenie. Kiedyś w planach...
Pojawił się problem z alarmem w Toyocie, niestety nie udało mi się go skutecznie rozwiązać, mianowicie przestał działać zamek centralny. Pilot wysyła sygnał, dioda kontrolna miga, jednak zamek się nie otwiera. Alarm Challenger ST800P - montowany dodatkowo pewnie u dealera, ale zdaje się, że trochę Toyot z tego okresu miało ten typ alarmu. Jeździ z alarmem...
Witam Mam podobny problem. Odzyskałem niedawno swoj samochod. Wszystko wczesniej było w porzadku z alarmem ale teraz nie wydaje on zadnego dzwieku. Podczas zamykania i otwierania samochodu rowniez brak jakiegokolwiek sygnalu. Wydaje mi sie ze alarm jakby pracowal w "trybie cichym". Ostatnio ktos na parkingu musial wlaczyc mi alarm, dzwieku nie bylo...
No cóż jak pracowałem w Assistance (stare dzieje) to we wszystkich książeczkach obsługowych samochodów różnych marek była ta sama informacja : "Zapalenie się żółtej kontrolki CHECK ENGINE oznacza przejście pracy silnika w tryb awaryjny. Należy się jak najszybciej zgłosić do ASO" . Jeszcze jedna, prowizoryczna metoda samodzielnej naprawy błędu elektroniki...
Nie za 60 tyś. tylko za 40 kilka tyś. Historia serwisowa sprawdzona nie przekręcany, bezwypadkowy, zawieszenie w idealnym stanie, podwozie również, DPF OK, koło dwumasowe nie słychać , sprawdzony pod kątem diagnostyki błędów silnika, karoseria mierzona, itp. ,itd. Gościu z forum bezwypadkowe. net ( każdy go polecał z forum) przetrzepał dokładnie auto...
witam mam kłopot z alarmem w aucie. Pilot ma 3 przyciski oznaczone cyframi rzymskimi jeden najwiekszy z I ponad nim dwa mniejsze z cyframi II i III, z tyłu jedna śrubka. Używałam tylko przyciusku I do wł/wył alarmu z jednoczesnym zam/otw auta. Wczoraj poprosiłam kolezanke zeny odpalila auto i je rozgrzala przed droga niestety nie zapytala ktorym klawiszem...
No co za bzdury pleciesz wlasnie widac ze nie robisz przy autach, ludzie nie majacy zamiaru zmieniac kola z zasady maja wykupiana pomoc awaryjna, a ci co nie maja sie uzeraja z takimi kretynami co dociagaja na maxa pneumatem i potem w trasie trzeba wymienic opone a w zestawie jest standardowy klucz do kol czy nawet cos lepszego sie trafi co sie gnie,...
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
Nikt wiecej tutaj nie moze wypowiedziec sie na ten temat ? Pozdrawiam Coz , ja proponuje w tym przedziale cenowym japonczyka. Najlepiej toyote albo honde. Moze byc nissan. Nie polecam mazdy ani suzuki bo to sa slabe auta , przynajmniej w USA. Taka toyota z 120 tys mil pojezdzi jeszcze do 200 - 220 tys mil (wazne zeby olej w silniku zmieniac co 3-4...
Cześć! Sprawa wygląda tak, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodową - mam Corolle e11 1998 1.4 benzyna + gaz założony prawdopodobnie w 2001 roku, butla i przełącznik z 2011 roku. Nie mam pojęcia jakiej jest marki bo nie wiem nawet za dobrze która to część żeby sprawdzić - podsyłam zdjęcie co widać pod maską https://obrazki.elektroda.pl/6267644200_...
Mam corollę z 2004 roku z alarmem, ale nie mam takiego dodatkowego pudełeczka jak na zdjęciu. Alarm uzbraja się i rozbraja przyciskami na kluczyku. Nie wiem też gdzie się wkłada ten element z baterią, podejrzewam, że do tego dodatkowego pudełeczka. U mnie w kluczyku taka bateria wytrzymuje nawet do trzech lat, a nie tylko 3-4 miesiące. U mnie taki ukryty...
Mam problem ....postępuję wg .instrukcji Clifford ,,po wprowadzeniu trybu awaryjnego w ciągu 5 sek kręcę stacyjką jak trzeba ,ma zawyć syrena żeby przyjąć kanały nowego pilota i nic się nie dzieje ...na pewno mam centralę 800st,bo schemat się zgadza i na pewno działa ...ma samochód Toyota Corolla 98 ,a alarm montowali mi przy zakupie ,,,a teraz robią...
Seata ci odradzam w razie sprzedarzy ich cena szybko maleje.Ford może być awaryjny. A najlepiej wybrać VW, w razie awari która żadko się zdarza częsci tanie.No i masz tam fajne dynamiczne silniki, a dwa ostatnie miejsca są wygodnie nie tak np. Ford. zgodzę się z kolegą ale nie w 100 %... Ford - jeździłem fordem, co prawda z silnikiem 2,8 (benzyna=sekwencja)...
Parownik - tabliczka znamionowa 67R-01 4066 mod.AT09 1218562 Komputer - AG SZ-2005. firma Zenit 2005 Listwa - nie mam pojęcia gdzie danych szukać. Jutro wrzucę fotki. http://obrazki.elektroda.pl/1591050800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9575517400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5738131000_1... Ciekawostka...
W sobotę miałem trochę czasu. Najpierw odłączyłem akumulator i po odczekaniu podłączyłem jeszcze raz i spróbowałem zamknąć (ponieważ wyczytałem gdzieś w necie że to pomaga w niektórych przypadkach) ale niestety to nic nie dało. Narobiłem sobie tylko dodatkowego problemu gdyż załączył mi się alarm a nie mam pilota a guzik resetujący oczywiście ukryty...
Całego tematu nie przeczytam, bo jest już go dużo, ale jak na początku patrzę komentarze w stylu mniej jak 150 koni nie może być to od razu bym to kosz wywalił, doświadczony specjalista i on to wie, że inaczej się nie da a cała reszta samochodów to syf a ci co je kupują to idioci. Oczywiście moc się przydaje ale nie każdy w taki sposób jeździ. Ja bym...
Tam nie ma przekaźnika. Steruje przez PWM moduł Body. W tym samochodzie sterowanie kierunkowskazami realizuje się przez podawanie impulsów masy na włącznik świateł awaryjnych. Zwykły, prosty analogowy alarm tego nie potrafi.
Dlaczego najmniejszą awaryjnością aut cieszy się Toyota i Honda, a chińskie wyroby wzbudzają śmiech i żałość? Toyota na rynek europejski produkuje samochody w Anglii, Francji i Turcji. To które z nich cieszą się najmniejszą awaryjnością? Chętnie bym się dowiedział bo miałem angielską corollę i były problemy. Właśnie Made in Japan, ludzie szukają samochodów...
Mów za siebie :P Żarówki gdzie sie długo świeci - energooszczędne z ikei nadal działaja, gdzie więcej pstrykania - żarowe, mam duży zapas. Tv po kilku do wywalenia zaraz po gwarancji wyciągnięty kineskopowy z piwnicy, uzywałem 1990-2000. myślę że przetrzyma kolejne 10 lat ,wieża radmor 55xxB z 2000, działa bez pudła,laptop z xp pavillon 5445 juz nie...
Bambo1 chodzi mi ogólnie o te alarmy jak one się sprawują czy są awaryjne, jatwość w montażu jakie posiadają opcje itd.Koledze chcą zamontować ten alarm w nowej Toyocie Corolli a ja nigdy nie miałem do czynienia z tymi urządzeniami więc proszę Ciebie o opinię i z góry serdecznie dziękuję
Witam. Mam w aucie (Toyota Corolla E12T) centralkę st-800. Do tego pilot z trzeba przyciskami. Sprawdziłem według schematu wszystkie czujniki: drzwi, zapłon, przycisk serwisowy, czujnik dźwiękowy etc. Wszystko jest ok. (nie działa syrenka, ale jest chyba spalona, bo nie udało mi się jej uruchomić poza systemem) Centralka jednak nie reaguje na pilota....
toyota corolla corolla toyota światła toyota awaryjny
powietrze renault kalibracja belki tensometrycznej podświetlenie łącznika
philips fc690 prostownik ideal
Głośnik Blaupunkt MB 06 charczy przy głośności - co robić? Zapowietrzanie układu paliwowego BMW E70 4.8i