Możesz mi wysłać immobox to Ci to ogarne.
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
Co ma immo do stacyjki? Da się ją wymienić bez ingerowania w nie. Transponder da się przełożyć w nowy kluczyk.
Nie chwalę się ale przynajmniej setkę opli robiłem z taką usterką. Immo przekładasz, w kluczyku jest transponder, kluczyk jest otwierany.
Jeżeli problem w immo to sobie nie poradzisz. Patrz czy nie wypadł transponder z klucza.
transponder musi być przekodowany pod opla ID40
Używanego klucza (pilota) z innego samochodu nie dopiszesz do swojej Corsy C. A czy jest możliwość w tym wypadku zmienić jakiś element w używanym pilocie aby zrobić z niego "nowy"? Kiedyś poruszaliśmy taki temat odnośnie Astry H i było to wykonalne, wystarczyło podmienić transponder PCF
PIN i SECURITY CODE to jedno i to samo. Potrzebny TECH2 lub OP-COM i transponder do tego auta.
Transponder PHILIPS 33 ( ID33 / JMA TP01 )
Pewnie transponder zgubiłeś z kluczyka. Żadne "Gaga" tu nie pomoże.
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Potrzebujesz nowy "klucz z pilotem", transponder, kod PIN oraz odpowiednie "narzędzia" np. Tech2 .
upadł ci klucz, rozsypal się, wyleciał transponder. 90% usterek ma taki mechanizm.
Jak jestes z Dublina to Maciej z Tallaght ogarnie Ci temat. Info na priv.
Szukaj ECU z box i transpondery,w kładasz i jazda. Albo dopasowanie.
Przełóż transponder ze starego do nowego kluczyka ,jak otworzysz kluczyk szukaj takie coś: 1145425
Zacznij od sprawdzenia czy w kluczyku jest transponder , może wypadł jeśli jest może wystarczy go ponownie dokodować .
ale w drugim kluczyku jesr ten transponder i z tamtego tez nie chce palic Jak nigdy nie próbowałeś to może nie jest zakodowany. Sąsiada/kolegi kluczyk też ma transponder i co? Ma pasować do Twojego auta?
Ta cała operacja nie odbędzie się bez udziału komputera. Konieczne jest zakodowanie nowych kluczy w sterowniku. No chyba, że wymieni się całą elektronikę, łącznie ze sterownikiem i wyżej wymienionymi elementami. Jak ma się dostęp do tanich części, to można to zrobić. Ale najprostszą i najtańszą metodą jest dorobienie nowych kluczy i zakodowanie ich...
Dziękuje za wskazówki. Panowie sprawa wyglada następująco- pin odnaleziony😀 Ale mam następujący problem- wykonałem czynności tj: 1 wprowadziłem nr VIN do sterownika ( bo był niezaprogrowany) 2 usunąłem kluczyk i dodałem na nowo, lecz chyba pogorszyło to sprawę bo błąd p1610 zmienił się na p1614 ( brak kluczyka) Auto dalej trup.... Mogę to swoim...
Kostka od pętli przy stacyjce podpięta? Kluczyk nie był rozbierany - nie wypadł z niego transponder? Skoro pali się kontrolka z kluczykiem to ewidentnie wina immo.
Dlaczego ma nie odpalić ? Musisz tylko do nowych kluczyków, przełożyć transponder do immobilizera, i płytkę pilota ze starych, ewentualnie z nowych przełożyć same groty do strych.
Komplet pompa,puszka,transponder>chyba ze cos jest wiecej??? Przy zapalaniu i dodaniu gazu,wchodzi na obroty i gasnie.
"Pętla immo", transponder z klucza, sterownik silnika ECU - wtedy wymieniasz komplet i odjazd Nie takie proste, zegary i BCM będą się stawiać. Ale przy silniki Z10XEP zrobił bym to inaczej.
Problem z immo fabrcznym, mianowicie, co kilka przekręceń kluczykiem miga lampka silnika. Odpytałem immobilaizer i widzi problem kluczyka, a sterownik silnika problem immobilaizaera. Czasem parę dni nic się nie dzieje, a czasami odpalisz auto zgasisz i nie wyciągając kluczyk przekręcisz na zapłon i po chwili miga lampka. Sprawdziłem puszkę immo nie...
zapala na 2 sek.i gaśnie Odczytałeś błędy silnika i immobilizera diagnoskopem ? Zapala się kontrolka silnika lub immobilizera na "zegarach"? Sprawdziłeś testerem czy transponder immo w kluczyku jest sprawny ? Zmierzyłeś, czy pętla immo przy stacyjce jest sprawna ?
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Tylko tech2 Ci pomoże oraz wlasciwe transpondery prekodowane pod Opla.
Możliwości jest kilka. Wymiana sterownika silnika na taki bez immo (Astra, Corsa przed 1994 rokiem), zdobycie kompletu pętla+transponder i dopasowanie do sterownika, zezłomowanie auta? Gratisowej domowej recepty na ta bolączkę nie ma.
Podłącz kompa z czytaj błędy- ja stawiam na immo W identyczny sposób zachowuje się astra g gdy nie widzi transpondera jak jest w corsie nie wiem
Raz na 10 prób samochód uruchamia się. Jak się nie uruchamia to mruga check i pojawia się błąd P1503 - nieprawidłowy sygnał z transpondera. Ponoć w tym przypadku błędu należy na nowo zakodować transponder kluczyka zapłonowego. Mam na wyposażeniu Tech2 - KLON. Co można zrobić w tym przypadku ? Jest jeszcze jeden problem z autem. Po wyłączeniu zapłonu...
MOżna tak: zdobyć PIN do immo i skombinowac (allegro?) transponder do kluczyka. Przy pomocy PINu dopisać klucz do immo (TECH ale oczywiście orginał lub OpelScanner) PIN mozna zdobyć w serwisie (troche kosztuje) lub przy dokumentach od samochodu poszukać. Jeżeli juz kolejny właściciel to zwykle karty z kodem nie ma.
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
VIN musi byc ten sam, musisz miec pin z puszki, pin ze sterownika, zrobić reset obydwu no i nowe transpondery. To wszystko. Opcomem zrobisz na pewno, a co do innych to nie wiem.
Impulsy sprawdzam 1W żarówką, obserwuje jej błyski i porównuje z innymi wyjściami. Nie mam oscyloskopu. Rozebrałem sterownik i nic nie widziałem podejżanego, zrobiony jak abs w boscha w passatach, czyli kilka mikropająków w galarecie. Dokonałem porównania spadków napięciana wyjściach względem masy, wszystkie trzy wyjścia 0.5V na odłączonym ECU na stole....
WItajcie. Dziś trafiła do mnie Corsa jak w temacie. Po nocy już nie kręci, błędy związane z immo: Opel (7) 2007 Corsa-D 1. P1632-00 Nieprawidowy kluczyk z transponderem Jest 2. P1678-00 ECM (Engine Control Module) Identification Failed Jest 3. P1679-00 Otrzymano nieprawidowy identyfikator rodowiskowy BCM (Modu sterujšcy nadwozia) Jest MaxiPRO RAPORT...
Doszedłem do: Uszkodzony sterownik ECU (zaśniedział w środku korozja zrobiła swoje) Bez sterownika pobór prądu 8mA Teraz tak podmieniłem sterownik ECU na drugi te same oznaczenia tyle że sterownik nie był wylogowany. Obecnie mam błędy: B3977 - 00 Otrzymano nieprawidłowy identyfikator środowiskowy ECM (moduł sterujący silnika) P1611 - 00 Wpisano nieprawidłowy...
Witam Panowie Jak w temacie corsa zdechła po dłuższym - kilkudniowym postoju. Tzn samochód odpalił ale po kilku km jazdy po zgaszeniu i próbie odpalenia po 10min już kaplica cisza słychać tylko pompę i miga samochód z kluczem. Ciekawostka w samochodzie jest jeszcze ori aku 12lat ;) Dzięki elektrodzie natrafiłem na ten sam problem (swoją drogą w sieci...
Witam Problem dotyczy świateł w Corsie B, a dokładniej tego, że mam tylko długie i nie potrafię sobie z tym poradzić. Dodatkowo teraz przestały działać kierunki. Wiem, mogę iść do mistrza od elektryki, który za opłatą rozwiąże problem. Jednakże z uwagi na fakt, że auto warte jest niewiele, a ponadto nie stać mnie obecnie na zapłacenie specjaliście,...
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
Fabrycznie wszystkie Ople od 96r miały. Transponder, jak nie ma go w kluczyku to może ktoś zamontował na stałe przy stacyjce, albo całkiem immo wyłączone.
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
corsa transponder transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
aktywny rozgałęźnik antenowy kabel czwórkowy konwerter golden interstar
panasonic pmx80 inżynier utrzymania ruchu
Błąd P1336 w Citroen C3 1.4 VTi - przyczyny i diagnostyka Montaż zaworu turbiny w VW CC 1.8 TSI 2012