Chodziło mi o model silnika, ale to już nieważne. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, no i oczywiście, czyszczenie gaźnika. Tym bardziej, że paliwo było w zbiorniku całą zimę. Wymiana świecy na nową, większość problemów z zapłonem w kosiarkach, to właśnie uszkodzona świeca.
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
To wszystko co było napisane to tylko przypuszczenia. Diagnoza polega na pomiarze ciśnienia na tandem i kontroli grup 13.18.23. A do tego kontroli sprężania, stanu wałka i popychaczy. Nikt ci nie napisze to NA PEWNO to.
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
mam to samo, sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, co to może być? udało sie problem rozwiązać? pozdrawiam
Na szybko został wyczyszczony kolektor dolotowy wraz z rurką odchodząca do EGR oraz przepustnica która była zalepiona olejem. Po tym zabiegu auto odżyło. Zupełnie inna jazda i odpalanie.
Próbowałem i raczej brak reakcji. Na zimno chodzi bdb. Jednak oddałem do serwisu gdzie była robiona jesienią zobaczymy co powiedzą.
Dlatego do weryfikacji. Między głowicą a tandemem jest jednorazowa, ale pompki możesz wyjąć i sprawdzić stan oringów. Podłącz kompa I sprawdź grupę 13 i 23 na rano jak jest problem.
Sam sobie odpowiadam, ale temat jest już rozwiązany. Ale dla potomności podaję rozwiązanie. Przyczyną problemów był oryginalny moduł zapłonowy (CDI) Kymco. Nie dlatego, że był uszkodzony, ale z powodu jego konstrukcji. Moduł ten na wolnych obrotach opóźnia zapłon (i słusznie), a wraz ze wzrostem obrotów przyspiesza aż do obrotów granicznych (blokada),...
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Wiesz co z tego co wiem to sprawdzał czujnik temperatury
Auto zaczęło gasnąc podczas jazdy, spadała V na akumulatorze do 11, zapala się ikona ABS,ASR i akumulatora. Sprawdzić ładowanie, wszystko na to wskazuje. A jeśli jest ok, to może być akumulator uszkodzony.
Miałem toledo 110km 99r. i emulator załatwił problem odpalania.
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
witam posiadam mazdę 5 1.8 benzyna 2005 rok mam od pewnego czasu problerm z odpalaniem trzeba trochę krecić nie za każdym razem od razu ladnie odpala w miedzy czasie wymieniłem świece i jedna cewke ale to musiałem myślałem ze po swiecach się wszysko naprawi ale nie raz pali ladnie a więcej nie ladnie wyczytałem ze może to być zawór zwrotny paliwa ale...
Jestem szczęśliwym posiadaczem tego przyżadu do przemieszczania się i mam problem. Zimny odpala bez problemów (wyciągam ssanie i brzęczy), ale za to rozgrzany nie chce za bardzo odpalać (muszę kręcić około 5-10 sekund, dopiero załapie). Zapłon jest ustawiony dobrze, wymieniony łańcuszek rozrządu, platynki i kondensator, tylko troche mu zawory stukają...
Witam i dziękuję za sugestię. Jeżeli natomiast chodzi o przekrzywiony wałek z dwiema śrubami na końcu to czy to mogło doprowadzić do jakiegoś defektu w tym do obecnych problemów z zapalaniem zimnego jak i ciepłego silnika ? Jak na przyszłość zablokować możliwość przekrzywiania się tego wałka ? Nie powinien się sam tak obracać. M.K.
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Zmienie szczeline w świecach i bede czekał na deszcz :D
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
1. Akumulator trzyma prąd? Ma pojemność? Nie ma tendencji do samorozładowywania się? Do jakiego poziomu spada na nim napięcie podczas rozruchu? 2. Z rozrusznika nożnego odpala od razu? 3. Czy podlanie paliwa do gardzieli gaźnika przyspiesza odpalanie? 4. Czy były przeprowadzane jakieś naprawy/wymiany/czegoś brakuje? 5. Ile wynosi kompresja?
Raczej montowano XUD9 czyli poprzednik, a nie konkretnie ten silnik czyli DW8. Pompy mgły być te same stosowane.
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
Dla zainteresowanych tematem. Problemem okazała się być usterka mechaniczna, która pojawiłą się w trakcie naprawy. Mianowicie, ku przestrodze - jeśli wymieniacie pompe w tym silniku, to nie ograniczajcie się do zdjęcia gumowego kapsla w obudowie. Lepiej zdjąć całą obudowę kół zębatych rozrządu. W moim przypadku, koło zębate pompy (które składa się z...
Co do zapłonu ustawiłem już odpowiednio. To jednak nie żadna anomalia że zapłon się zmienia po wyjściu z trybu serwisowego tak po prostu musi być. Co do czujnika temperatury wody i czujnika płynu chłodzącego powinno być ok ponieważ wstawiłem obydwa nowe. Już nie wiem co to może być a czy sonda lambda ma jakikolwiek wpływ na odpalanie ponieważ na 100%...
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Sterownik nie miałby nic do tego, cykają przekazniki. Ogólnie jest to diesel nie benzynka więc z tymi obrotami to nie do końca tak jasne, ale faktycznie pociągnąć powinien więcej i z wciskaniem w fotel nie przesadzaj :)) Do czyszczenia może być turbina, ale by to sprawdzić należy przelogować kanał 11, logi muszą być dynamiczne pod obciążeniem. Czyli...
Czujnik koła zamachowego.
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Więc , tak : dysze stare miały 2,5 mm . Założyłem nowe 2 mm. Autokalibracja poszła. Czasy i mapę widać na obrazkach : http://obrazki.elektroda.net/93_12698815... http://obrazki.elektroda.net/95_12698815... http://obrazki.elektroda.net/11_12698815... http://obrazki.elektroda.net/65_12698815... Sytuacja jest taka ,...
egr jest dobry świece tez wymieniłem na nowe i kable
Witam, mam silnik z polo 99r, 1.9d na pompie Lucasa na linkę, chciałbym aby chodził on bez żadnej elektroniki. Udało mi się obejść immobilizer i podłączyć zawór odcinający bezpośrednio, jednak jest problem z odpaleniem po dłuższym postoju, bardzo długo kręci zanim odpali, potem chodzi i odpala już dobrze. Z tego co wyczytałem jeden z zaworków odpowiada...
Witam co może być przyczyna nadmiernego zużycia paliwa w kubota z402 W dodatku tym zimniej tym ciężej odpala rozrusznik,akumulator,świece dobre
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Usterka prosta i typowa w reno. Masz dwa wyjścia: 1. W motylku czujnika położenia wału otwory φ=8mm powiększasz do 9 mm. 2. Wymiana czujnika.
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Trochę mało ustaw przynajmniej na 50 i sprawdź.
Na pewno nie panewka. Panewka to by jakby młotkiem tłukł w kowadło. Pomiar kompresji by się przydał. Jak wykręcisz świece, to zobacz jaki nalot mają.
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Po podłączeniu pod gutmann-a tylko dwa błędy: p0170 -układ regulacji sondy lambda (przed katalizatorem) p0130- sonda lambda 1 on był jest zapisany dwa raz. Błędy wykasowałem, przejchalem się tylko na benzynie 10min są z powrotem. Teraz najważniejsze czy mogą one mieć jakikolwiek wpływ na trudne odpalanie na zimnym, jestem przekonany że nie(Rok temu...
Ze sterownikiem połączysz się DRB III, a w warunkach domowych podepnij się pod czujnik ciśnienia na listwie CR i obserwuj napięcie. http://images51.fotosik.pl/41/0532356e58... Są jakieś inne objawy np. trudne odpalanie , siwy dym po odpaleniu , stabilizacja wolnych obrotów po włączeniu klimy ?
Witaj kolego norbert sugeruje rozrusznik co prawdopodobnie jest słuszne lecz żeby nie robić zbędnego demontażu wiedz gdzieś kto ma kanał podepnij próbnik do styku wzbudzającego elektrowłącznik rozrusznika drugi koniec do masy i niech ktoś załączy odpalanie samochodu a znając złośliwość rzeczy będzie palił 100 na 100 lub przedłóż przewody iwprowadż żarówkę...
zużycie paliwa masz w normie. Jeśli chodzi o silnik to jaki typ tddi czy tdci? Jak wygląda to falowanie - przy jakich obrotach i jak długo - bardziej szczegółowy opis potrzebny. Zwróć uwagę na koło dwumasowe. Poza tym - czy wtryski były nowe czy regeneratki? Jeśli chodzi o trudne odpalanie w zimie to pierwsze co należy sprawdzić to świece żarowe - najlepiej...
Witam, Lupo 1.0MPI (silnik model chyba AUC) benzyna bez gazu, rocznik 2000. Od kilku dni mam problem z jego odpaleniem, wczesniej tego problemu nie bylo. Gdy silnik jest cieply to odpala bez problemu. Gdy postoi i ostygnie np po nocy to z rana (w temperaturze np 5-10C na plusie, akumulator 12,6V OK) odpala za drugim razem, a czasem nawet trzeba dluzej...
W dniu dzisiejszym ponownie podjechałem na sprawdzenie na komputerze i tym razem pojawił się błąd: "3 DEF - Obwód regulacji zmiennych faz rozrządu, defekt serwomechanizmu zmiennego koła faz rozrządu" Jak sądzicie, czy to może mieć wpływ na takie trudne odpalanie po nocy czy tez mamy tu do czynienia z 2 rożnymi usterkami? "A waha ci nie cofa się do zbiornika...
Hmm tak jak mowi teges ... najpierw rozbierz i wyczysc dokladnie parownik, mozliwe ze do instalacji gazowej dostala sie woda ... to by wyjasnialo trudne odpalanie i dlawienie sie samochodu przy wyższych obrotach.
witam , temat stary nowego nie ma co zakładać , gdyż o to samo chodzi . odrazu na początku pragnę zaznaczyć ze od 4 lat użytkuje 2 samochody tylko i wyłącznie na gazie , są odpalane w trybie awaryjnym. w zbiorniku nawet oparów benzyny nie ma . nic się z nimi nie dzieje no może oprócz wtryskiwaczy benzyny które już pewnie stanęły. przeglądy robione na...
trudne odpalanie silnika zapalanie trudne trudne naprawy
domofony breloki wyjściowy prostownik instrukcja wieża audio
Błąd komunikacji sterownik-wyświetlacz Kugoo M4: diagnostyka i rozwiązania Nierozbieralne wtyczki i kable – produkcja maszynowa czy ręczna? Overmolding, Industry 4.0, automatyzacja