mam to samo, sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, co to może być? udało sie problem rozwiązać? pozdrawiam
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
01177 głównie oznacza że przerwano połączenie. A nie że uszkodzony sterownik. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Nie wiem czy ja nie umiem czytać czy ty 01177 - Jednostka sterująca silnika: usterka Możliwe przyczyny Okablowanie i/lub złącze(a) z/do modułu sterującego silnika (ECM) uszkodzone Niezgodny moduł sterujący silnika (ECM) Uszkodzony...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Ja mam Mazdę 1.5, 65kW, 323c z 96-tego roku i do sczytania kodów wystarczy dioda led z opornikiem 1k. Poczytaj na mazdaspeed, a jeśli nie znajdziesz to pisz ja mam gdzieś linki.
Pomocy już mi i mechanikowi do którego oddałem samochód ręce opadają, już mówię o co chodzi w trakcie jazdy samochodem na gazie silnik nagle zgasł i w żaden sposób nie daje się uruchomi, tak na PB jak na LPG, kontrolka imob gaśnie przy przekręceniu kluczyka, silnik załapuje na 2-3 s i koniec, paliwo podaje, iskra jest, rozrząd ok, nowa cewka, nowe przewody...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
który zawór mam sprawdzić? https://obrazki.elektroda.pl/7112861100_... Added after 3 twardy start tylko przy gorącym silniku! odpala szybko na zimnym silniku
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Jaki silnik>?
problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora, kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM...
powodem trudnego odpalania po wyłączeniu silnika może byc to że parownik puszcza gaz,a gaśnięcie na wolnych obrotach to zapchana dysza wolnych obrotów,trzeba wykręcic elektrozawór z parownika i przeczyścic dysze która jest w tym otworze.ja miałem podobny problem i pomogło w moim volvo
Mam na myśli rozkręcenie gaźnika, wyczyszczenie wszystkich dysz, przedmuchanie powietrzem. Bez tego, nie dojdziesz do ładu z tym silnikiem.
immy nie mam nawet nie wiem co to jest :P;/ a filtra nie wymieniałem masz racje. filtr paliwa moze tez być przyczyną tak trudnego odpalania ??
ile nakulane ma? to silnik na pompowtryskach?
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Panowie a sprawedzał któryś z Was stan rozrusznika... ?? Czy może on byc przyczyną takiego odpalania ??
Oprócz tego jest drugi zaworek „na powrocie” którego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w układzie w czasie pracy silnika i po jego zatrzymaniu.
Dokładnie , jeśli po odpięciu czujnika auto odpala to znaczy winę czujnika - to proste.
Nic, zrobiło się zimno i teraz jakoś odpala.
Witam Zastanawia mnie taki oto problem: Czy przyspieszony o 20 jednostek (Vag) kąt wtrysku może mieć wpływ na trudne odpalanie zimnego silnika? Od kiedy ochłodziło się, że załączane jest grzanie świec przy porannym odpalaniu muszę pokręcić kilka razy rozrusznikiem zanim auto odpali. Im zimniej tym dłużej muszę kręcić (raz 3s, a raz 10s). Ciekawe co...
faktycznie jak zimny silnik zgasnie na gazie to trudno odpala nawet na benzynie, trzeba rozgrzac silnik do 30 stopni i dopiero na gaz, pozdrawiam
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Sprawdź jeszcze kąt wtrysku. Warto by jeszcze podejrzeć jakie są obroty rozrusznika przy zimnym odpalaniu. Z tego co wiem 1.9 TDI 110Km ( VP ) nie miały jeszcze "wadliwych map" to weszło z silnikami na pompowtryskach.
Odpalał by. Zresztą dolne koło daje szybko znać o sobie w przypadku poluzowania - dzwonienie, "kulanie" biegu jałowego, trudny rozruch.
Nie czas uznać że to zbyt wielkie wyzwanie? Dopóki jeszcze jest nikła szansa na ratunek dla tego silnika?
Pierwsze co byś zrobił to wylutował ten duży elektrolit , zobaczył czy z niego nie pociekło i zrobiło jakiegoś upływu pomiędzy ścieżkami. Najczęściej odpala ścieżki które idą do tacho silnika. Druga kwestia to ściągnięcie bezołowiówki plecionką i przelutowanie (Pb-Sn) elementów smd otoczenia układu MC33274ADG, robią się przerwy dość trudne do namierzenia...
Po co szukać czujnika temperatury płynu jeśli jego wskazania są prawidłowe? Jakie są inne możliwe przyczyny trudności w odpalaniu?
Spokój z mruganiem świateł czy spokój z trudnym odpalaniem?
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
W silnikach PB nie ma sondy lambda, a nawet jakby była to nie ma żadnego wpływu na odpalanie zimnego silnika
Zatem zmień warsztat na taki gdzie mechanik będzie wiedział. Usterka trudna bo sporadyczna. Po pierwsze można zamontować przycisk do awaryjnego odpalenia żebyś nie utknął gdzieś na mieście. Po kolejne razem z tym przyciskiem kawałek lampki kontrolnej czy sterowanie dochodzi do rozrusznika. W ten sposób to ty masz samochód i ty obserwujesz co się dzieje...
Mozna też skorygować dawkę startową. Przy 90'C potrzeba 250 obrotów, by sterownik podał paliwo. Przy takim przebiegu i wieku auta jest to trudne do osiągnięcia od razu po włączeniu rozrusznika. Słaby rozrusznik, słabe przewody i masa itd powodują, że silnik na początku osiąga 200 obr i z czasem się rozkręca do tych 250 i wtedy auto odpala.
Tak mam solexa :D Jest on po malowaniu i remoncie ale nie mogę odpalić więc dużo nie poopowiadam :D Jutro kolejna próba odpalania z nową świecą. Ale ogólnie solex wygodny ale trudny w naprawach -brak miejsca żeby dojść kluczem itd.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Popraw rozrząd nie jest to trudne, albo do mechanika. pozdr
może ktoś ma pomysł skąd te powietrze w 90 % przypadków powietrze jest zaciągane przez podgrzewacz umieszczony na filtrze paliwa i słabo zaciśnięte opaski na wężykach przy króćcach filtra. Dodano po 9 przy czujniku czteropinowym sprawdza się rezystancję pomiędzy pierwszym a trzecim pinem a do czego służą piny 2 i 4 ?? i jaka powinna być rezystancja...
Witam. Od pół roku jestem posiadaczem Renault Scenic II 2005 1.6 16v bez gazu. Od jakiegoś czasu raz na kilka - kilkanaście dni pojawia się następujący problem: Po nocy autko nie chce odpalić, tzn rozrusznik kręci, dioda immo zachowuje się normalnie, komputer pokładowy nie pokazuje żadnych komunikatów, ale samochód nie odpala. Udaje się to dopiero przy...
To super! Najpierw zapoznam się z instruktarzem, jak przyślą to urządzenie, a jeśli to nie pomoże, wówczas... napisze emaila lub poszukam numeru tel. do sprzedawcy. Dodano po 25 Przed zamówieniem tego urządzenia, sam jeszcze przykombinowałem, aby obejść system i przy pomocy łącznika (przełącznik monostabilny NO). Potrzebowałem pilnie wyjechać więc trzeba...
Chylę czoła przed specjalistami. Wygląda na to, że to problem z gazem. Po odcięciu instalacji odpala pięknie. Tylko co dalej? Co jest uwalone w instalacji, skoro nie zawór na butli?
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Witam potrzebuje jakiś pomysł żeby zrobić odpalanie na rozrusznik do tego silnika. Orginalnego wieńca nie ma i jest on trudny do zdobycia. Jest on zamontowany na ciągniku . czy rozrusznik z malucha da rade pokonać przekładnie 1:4 i odpalić ten silnik pilnie .
Witam trudno odpala nierowno pracuje na wolnych obrotach traci obroty w czasie jazdy
Bo cieply ma wieksza kompresje. Zacznij od pomiaru napięcia na akumulatorze podczas pracy silnika. To podstawa dalszych rozważań.
Jak narazie tylko świece .
Tutaj nie liczy się tylko ciśnienie a czas jego "budowania". Dlatego jak widzisz że jest coś nie tak z cylindrem 4 to tam trzeba szukać. Jak dalej długo trzeba kręcić,można zaślepić ciśnienie na czwarty gar. Wtedy obserwować czy zapali szybciej i czy ciśnienie narasta szybciej. próba przelewowa w tym silniku jest trochę trudna do wykonania/.
Czujnik położenia w pompie wtryskowej/ obwód prądu Przepływomierz wyczyścić. Takie błędy nie powinny mieć wpływu na odpalenie silnika.
No to pozostaje macanie po kablach. Pompka paliwa generalnie potrzebuje zasilania tylko w czasie pracy silnika, zresztą przez cały czas się kręci i jest do tego smarowana paliwem. Stąd potrafi się zatrzeć, kiedy entuzjaści gazu nawet nie odpalają na benzynce. No i na te trudne sytuacje wymyślono takie odcięcia zasilania pompki paliwowej.
Cześć, mam problem z moim Volkswagenem Golfem 6 1.6 MPI (102 KM) z 2009 roku, w którym jeżdżę głównie na LPG (instalacja Landi Renzo Omegas IG1). Auto ma problem zarówno z wypadaniem zapłonów, jak i sporadycznym trudnym odpalaniem. Opis problemu: ✅ Błędy, które pojawiają się w sterowniku silnika: - P2096 – System too lean post catalyst (Bank 1) – zbyt...
Witam! Problem jest w ustawieniu czasu wtrysku. Jak wiadomo czas wtrysku benzyny nie powinien się zmieniać przy pracy na LPG. Sytuacja wygląda tak Np. na wolnych obrotach czas wtrysku benzyny 3 ms , po przełączeniu na gaz 1,54 ms. , czas wtrysku gazu pokazuje 2,50 ms. Zwiększam współczynnik z 67 ( po autokalibracji ) stopniowo i prawie żadnej reakcji...
zauwazylem ze problemy z odpalaniem wystepuja nie tylko rano, ale tez zdarza sie ze rano ladnie odpala swiece i kable wymienilem jakies 5000km wczesniej
Raczej montowano XUD9 czyli poprzednik, a nie konkretnie ten silnik czyli DW8. Pompy mgły być te same stosowane.
elektrit: dla ludzi z branzy to proste ale jesli wlasciciel sam probuje i nie wie do konca jak caly system dziala to jest to dla niego dosc trudne :) pozdrawiam
Nie mam pojęcia gdzie ten czujnik sie znajduje ? przeczytałem wcześniej ze może to być czujnik położenia wału czy to możliwe? i czy samodzielne wymienienie tych części jest trudne?
Odpalanie wentylatorów chłodnicy jest odpowiedzialny BSM. Tylko kwestia czy on działa jak chce czy rozkazów nie dostaje. Demontaż zderzaka nie jest wybitnie trudny w tym aucie...
żarowe są po małym przebiegu, kilka miesięcy temu włożone nówki, świece grzeją właśnie przy zimnym i gorącym tak samo długo, dopiero po kilku sekundach od zgaśnięcia kontrolki można odpalić silnik
Długo w temacie nie odpowiadałem, ale muszę odświeżyć (nie ma jeszcze czerwonego napisu nad polem, że już za długo). Posiadam już kable do komputera do seicento i do instalacji gazowej. Wytłumaczy mi ktoś jak skalibrować te mapy benzyny i ustawić później strojenie map LPG? Czy jest to zbyt trudne? Pozdrawiam.
Witaj kolego norbert sugeruje rozrusznik co prawdopodobnie jest słuszne lecz żeby nie robić zbędnego demontażu wiedz gdzieś kto ma kanał podepnij próbnik do styku wzbudzającego elektrowłącznik rozrusznika drugi koniec do masy i niech ktoś załączy odpalanie samochodu a znając złośliwość rzeczy będzie palił 100 na 100 lub przedłóż przewody iwprowadż żarówkę...
Bardzo trudna usterka do wykrycia a rozruch silnika bardzo ciężki . Tędy również sie zapowietrza oprucz usczelniaczy i przelewów
pużniejsze wersje przecież miały takie czujniki Jakieś 8 lat później. Napisał że silnik AVF = 131 km 305Nm.
Dzień dobry Od kilku miesięcy walczę z trudnym odpalaniem mojej Astry G 1,7CDTI (silnik Z17dtl, przebieg 260 tkm). Bez względu na to, czy silnik jest zimny, czy ciepły, czy to lato, czy listopad - odpala tylko z nogą na gazie. Komputer błędu nie pokazuje, filtr paliwa wymieniony wraz z oringami na przewodach paliwowych przy obudowie filtru - ale nic...
Witam Ciagnik siodłowy jak w temacie ciezko odpala aktywny bład Sid21 FM13 Moze ktos podpowie co to za bład i gdzie szukac przyczyny. Dodam ze jak wyłacze silnik i właczam zapłon bład przechodzi w nieaktywny.
witam mam taki sam problem w swoim 1.8 20V. wymienialem łożysko wiskozy i odłączylem akumulator bo wyjmowalem alternator itp. byl lepszy dostęp. po złożeniu wszystkiego do kupy i podłączeniu akumulatora podczas odpalania gdy jest zimny strzela troche i gasnie. tzn odpali ale podczas rozruchu musze trzymac gaz w podlodze przez kilka sekund zeby zalapoal...
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Tego nie próbowałem, trochę to będzie trudne bo musiałbym zaprosić szpeca rano jak odpalam. Pomyślę jak to zrobić.
Jeśli nie ma widocznego ubytku na zewnątrz to na pewno woda dostaje się do oleju sprawdz stan oleju w silniku tak jak podpowiada kolega czy go nie przybywa.
Witam Powodem słabego kręcenia, a tym samym trudnego zapalania może być już zużyty akumulator, można by go sprawdzić przez naładowanie do maksimum,a następnie rozładowanie np.żarówką mierząc jej pobór prądu oraz czas rozładowania.Iloczyn będzie wynikiem pojemności faktycznej akumulatora w Ah. Następnym powodem słabego kręcenia podczas próby rozruchu...
W Astrze mojego ojca (z tym silnikiem) układ zapowietrzał się na króćcu powrotu z trawersów do pompy.
Koledzy kupiłem dzis profilaktycznie filtr paliwa, jak jechałem po niego, to Passat zaczął kopcić na białawo przy dodawaniu gazu, nawet na ciepłym silniku. I pewnie jak sugerujecie czeka mnie wymiana oringów na pompkach. Do brze rozumuje ze nadmierne kopceie=uszczelniacze pompek?
a jaki to silnik, na pompie wtryskowej czy pompowtryskiwaczach ? jeśli na pompie wtryskowej to do sprawdzenia kąt wyprzedzenia początku tłoczenia - sprawdza się jego wartość VAG-COMem (optymalna wartość wynosi od 46 do 51 jednostek), jeśli będzie potrzebna korekta tego kąta to ustawia się go ruszając kołem pasowym pompy po zdjęciu plastikowej obudowy...
Witam. Wiem że może to być trudne, ale spróbuj sprawdzić czy w czasie, kiedy nie można odpalić silnika jest iskra.
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Problem rozwiązany Prostym sposobem na żarówkę stwierdziłem spalenie świec żarowych na 2 i 3 cylindrze. Po wymianie kompletu świec na Boscha autko odpala bezbłędnie [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
a jak się pozbyć powietrza z paliwa??? Dodano po 2 i czy przyczyną trudnego odpalania może być opóźniony zapłon, nie mam na myśli pompy. tylko na przykład chodzi mi o wałek rozrządu ?
Witam. Kupiłem Audi A4 1,9Tdi i nie świeci kontrolka świec żarowych i i przy zimnym silniku ciężko odpala. Od czego zacząć sprawdzanie?
Audi A3 8P 1.9 TDI - BLS Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, np. po nocy. Auto odpala, ale wygląda to tak, jakby nie zdążyło złapać obrotów i od razu gaśnie. Przy ponownej próbie uruchomienia silnik ma ogromny problem z odpaleniem – trzeba długo kręcić rozrusznikiem, zanim załapie. Gdy już odpali, to wszystko...
Witam serdecznie i pozdrawiam zyczac zdrowia i tak trudnym okresie ale przejde do mojego problemu z samochodem . Jestem wlascicielem samochodu jak w tytule. Rano silnik odpala pochodzi pare sekund i gasnie. Potem bardzo trudno go uruchomic krece bardzo dlugo a jak juz odpali to moge jezdzic caly dzien, odpala bez problemu i wszystko jest ok. To na pewno...
Sprawdziłbym przelewy. Może się okazać, że jeden leje a wówczas uruchomienie silnika będzie baardzo trudne bez wspomagacza. Poprostu ciśnienie na listwie paliwowej będzie za niskie.
dzięki świece i akumulator mam w 100% ok jutro sprawdze zawór przelewowy w pompie może cofa się paliwo i zanim zaciągnie to musi trochę pokręcić silnikiem jak mi się uda dam znać
-Fajka świecy metalowa? -Paliwo to świeże 95? -Silnik zatrzymał się podczas pracy (nagle), czy nie odpaliła po zatankowaniu, może po tygodniu odpoczynku. -Czy jest myta myjką itp..
Czy świeca nowa, ale wzięta z półki przez sklep co niby zajmuje się tylko kosiarkami na długość i szerokość bez badania parametrów może mieć wpływ na bardzo trudny rozruch silnika? Ja ją odpalę za 40-50 razem, spocony, ale odpalam i jak odpali kosiarka chodzi już bez zarzutów i wszystko jest ok. Kobieta jej nie odpali na 100%. Jak była nowiutka to odpalała...
z tym rozgrzewaniem to trudna sprawa,dużo opinii jest na ten temat. ja osobiście odpalam silnik i ide odśnieżać albo skrobać szyby. Moj teściu natomiast ma volvo s80 2.5d i nie stosował sie nigdy do zasad jazdy dieslem tj. nie czekał az turbina ostygnie, nie rozgrzewał silnika. chłopak ma ciezka noge i od razu po odpaleniu kita, a mimo to volvo ma juz...
Witam, mam silnik z polo 99r, 1.9d na pompie Lucasa na linkę, chciałbym aby chodził on bez żadnej elektroniki. Udało mi się obejść immobilizer i podłączyć zawór odcinający bezpośrednio, jednak jest problem z odpaleniem po dłuższym postoju, bardzo długo kręci zanim odpali, potem chodzi i odpala już dobrze. Z tego co wyczytałem jeden z zaworków odpowiada...
Witam mam problem z moim autkiem z problemem nie moge sie juz uporac z 6 miesiecy problem polega na tym ze faluja obroty ostatnio jak jade samochud i stane na swiatłach to ciezko z nich ruszyc samochud sie muli i po chwili dopiero zaczyna gwałtownie ruszac odma wymieniona podcisnienia wszystkie rurki przepływomierz sprawdzony przewody wn wymienione...
https://allegro.pl/oferta/zle-ciezko-pal... Może warto dobrać do swojego auta taki sprzęt? Wymusza przez kilkanaście sekund zmianę zachowania sterownika, oszukując temperaturę.
W A4 nie ma takiego stabilizatora. Zobacz, czy jak wyjeździsz paliwo, wskaźnik nie pójdzie do góry ;). Co do falowania to przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Co do trudnego odpalania na zimno, to nie oceni na odległość, ale np. czujnik temp. silnika ma wpływ, a także zalewanie przez instalację LPG może mieć wpływ. Jaka instalacja, sekwencja czy...
U mnie też to jest jak silnik zimny mam grzałkę płynu chłodniczego która doskonale się sprawdza w dużych mrozach nastawiasz na 30 min albo 1 godz zależy ile mrozu i pali na dotyk.polecam tym którym ciągniki trudno odpalają :D
Po 2 miesiącach grzebania w Fordzie Mondeo winowajcą okazał się padnięty czujnik położenia wału korbowego . Po jego wymianie samochód odpala normalnie, wkręca się na obroty, silnik równo pracuje i nie traci mocy. Koszt nowego czujnika 54zł , wymiana trudna , bo kiepski dostęp ale udało się. Dzięki za porady
Lubię trudne zadania.Wiadomo, bez pomocy tego nie uruchomię To się nazywa głupota , lub uderzanie z motyką na słońce. Skoro pompa pracuje to tam nie kop. Spróbuj odpalić na plaku jak odpali i jest sterowanie przepustnicą to wtedy będziemy dalej diagnozować. Innym prosze o nie przeszkadzanie w uruchomieniu przez internet. Daj zdjęcie silnika i komputera.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Ja pompę podmieniałem i efekt był taki sam. Ja jak odpalam, to po prostu czuję, jak samochód ma lekko kręcić, jakby odcięty był zapłon, dlatego zacząłem się skupiać na czujnikach/przekaźnikach. Podmieniłem czujnik położenia wału na nowy Delphi, to mnie laweta ściągała, bo jak się rozgrzał silnik, to samochód gasł (więc trzeba na to uważać i lepiej kupić...
Wg mnie przy mniejszej ilości zębów na zębniku rozrusznika, a przy tej samej ilości na wieńcu koła będzie łatwiejsze zakręcenie silnikiem, ale jednocześnie wolniejsze kręcenie. Nie wiem, jak to się przekłada na odpalanie diesla w trudnych warunkach, bo dieslem nie jeździłem.
Witam. Mam taki problem, jade sobie MAtizem i po prostu gasnie, zadnych szarpan, przerywan, nic sie nie zaswieca a on po prostu gasnie. Czasami odpali od razu a czasami trzeba postac z 10-15min i wtedy odpala. I tak sytuacja moze sie powtarzac co jakies 5-10km. Pomocyyy.
A co powiesz w takim razie na to ??? Kolega nie potrafi czytać wykresu z tabelki? Statyczny kąt wtrysku jeśli ma wartość 26, to absolutnie nie ma żadnego wpływu na odpalanie gorącego silnika.
Robiłeś ten pomiar (test) w czasie odpalanie czy tylko na odpalonym silniku? Dalej trudno odpala?
trudny odpalać trudny rozruch silnik trudny odpala silnik
rezystor cewka zapłonowa kosztorysy elektryczne sterowanie dwoma obwodami
myjka cisnieniowa pralka samsung zawiesza
Gasik RC dla obciążenia indukcyjnego 230V 150W Kod błędu ECM 045 w Iveco Stralis - przyczyny i diagnostyka