Sprawdź czy masz szczelne przewody podciśnieniowe i przy okazji czy drożny jest wężyk do ECU, bo potrafi się ostro zapaćkać olejem z dolotu.
Kurczę u mnie w czasie jazdy autostradą wywaliło błąd obwodu ciśnienia doładowania. DF093. Po usunięciu co prawda nie wrócił jeszcze Ale do 3000 obrotów praktycznie nie ma mocy , powyżej leci jak złoto..
Witam serdecznie, za sterowanie turbiną odpowiada zawór (23).
Witam 200 m to bardzo mało z reguły silnik musi sie rozgrzać lekko żeby można było nim wgl jechać ,zwłaszcza jak zależy nam na turbo . Diagnostyka komputerem byłą robiona ? Jakieś błędy ?
Zawór ma być zamknięty.
Czyli co, gruszka turbiny, zawór podciśnienia turbiny i jeszcze jest zawór podciśnienia obok egr.
Tak naprawdę chodzi o wygląd tego zaworu, np w starszych silnikach (1Z,AHU 90 KM) jest on cały metalowy, a w nowszych (np AFN 110 KM) plastikowy z białą główką. Jeżeli wygląda tak samo to będzie pasował. pozdrawiam horse
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
zawór turbiny, obwod, zle dzialanie, sprawdzic instalacje , zawór, obwód doladowania ,
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
W moim pasacie problem jest taki że sztanga sterująca turbiną działa tylko do połowy ,podmieniałem turbinę zawór sterujący turbiną , wszystkie wężyki nowe i w dalszym ciągu to samo samochód się nie zbiera i jest mułowaty.Mechanik stwierdził że może to być przepływomierz powietrza więc wymieniłem na nowy i nie ma żadnych zmian nie mam pojęcia co dalej...
zawór turbiny
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Zawór zasilany jest 12 V, a sterowany tak jak napisałeś masą. Jeśli nie masz oscyloskopu możesz zmierzyć to miernikiem. Podłączasz miernik do pinów wtyczki i przy ustawieniu "max doładowanie" powinno być ok. 8,7 V, przy "min doładowanie" ok. 2,5 V. Sprawdź jednak najpierw czy do zaworu dochodzi podciśnienie, powinno być co najmniej 0,7 bara podciśnienia....
Witam, mam problem z z Golfem 4 problem polega na tym że samochód nie ma mocy ma problem żeby rozpędzić się do 100km/h turbina zmieniona sztanga porusza się ,zaworek n75 (podciśnienia szczelne) i przepływomierz podmieniony [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
serwo, geometria turbiny, zawór nadmiarowy
poszukaj w regeneracji turbin
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Tak będzie.
Witam 1. mam pytanie odnośnie mojego autka leon 1.9tdi ASV czy moja turbina ma zawór westgate i gdzie się on znajduje jeśli jest, Nie ma, to turbina VTG. 2. Co sadzicie na temat blow off'a do tego silnika Sądzimy że się koledze fora pomyliły. Agrotuning to nie tutaj.
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
czy turbina pompuje? sprawdź zawór EGR, wygląda na wciąż otwarty. Może też ma coś w rodzaju przepustnicy, sprawdź działanie.
Trzeba wpiąć wakuometr w główne podciśnienie ale to nie to bo jak widać od dołu ciągnie więc jak dobrze pamiętam wtedy jest największe zapotrzebowanie na podciśnienie a z chwilą coraz większego ładowania turbiny zawór n75 podciśnienie zmniejsza ma gruszkę. Może turbina nie domaga lub masz zapieczoną geometrię i nie działa w pełnym zakresie.
Poszukaj na https://cardiagn.com/
Wstępna diagnoza jest. Zawór podciśnienia turbiny. Zawór odpięty - bezpiecznik podmieniony - cały po zapłonie. Silnik odpalił - co wcześniej nie było możliwe.
Turbiną steruje zawór n75 o którym napisałem, sprawna turbina z uszkodzonym zaworem nie będzie działać poprawnie .
Teraz masz kolego blad po niskiej stronie ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia Turbina. Zawór y493 Y460 Zobacz jednak czy przewody elektryczne nie są uszkodzone
Obroty ustawione są na 2200 więcej nie ma mowy. Siada turbina zawór nadmiarowy może źle działa. Luzy zaworowe na moc mają wpływ , ale doładowanie raczej nie.
338- zawor turbiny Sprawdź schemat-czy dla dla tego megane 2 podłącz nowy przewód na 2 pin zawora turbiny i na MA M2 ECU Bosch (Mogę wysłać inny schemat) lub musisz zaktualizować ECU Bosch - Renault Clip reprog cd (został wcześniej usunięty niepoprawnie EGR FAP DTC)
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Przede wszystkim to masz błąd czujnika położenia pedału przyspieszenia. Drugi błąd, to bład sterownia turbiną, czyli zawór podciśnieniowy, znów potocznie zwany N75 (ale tak to on był oznaczony chyba w którymś 1.9TDI). Sanie to niezbyt szczęśliwy termin, anglojęzyczne choke lepiej oddaje ten mechanizm. Chodzi o zdławianie przepływu powietrza (dodatkową...
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Podczas odpalania silnika niech druga osoba zerknie czy cięgno gruszki turbiny podciąga się ok.13mm. Jak stoi to trzeba prześledzić wszystkie podciśnienia.Aby wyeliminować zawór turbiny wystarczy wyjąć z niego rurki i połączyć ze sobą.Wtedy podczas pracy silnika powinno podciągnąć gruszkę. Oczywiście jeśli podciśnienia szczelne.A błąd p1590 nie dotyczy...
AntyOwik jakiś podstęp tutaj wietrzę ale niech tam. Korby 30Nm + 90 st. Głowica 40Nm, 60Nm +90 st +90 st. Wężyki nie mam pod ręką schematu ale turbina zwykła przez zawór, EGR sterowany podciśnieniem można ogarnąć to wszystko bez schematu.
ECM 99 dotyczy niskiego ciśnienia doładowania. Należałoby sprawdzić siłownik sterowania geometrią turbiny (przy samej turbinie), zawór sterujący siłownikiem (prostopadłościenna kostka z przodu silnika, połączony przewodem z siłownikiem). Jeśli to jest sprawne to oznacza, że najprawdopodobniej uszkodzony jest pierścień sterujący geometrią turbiny( wewnątrz...
Kolego-zrobic test -zaworu regulacyjnego turbiny -zawory regulacji EGR -odczytać parametry ciśnienia w rurze ssącej i MAF. Nie masz czym? Jedziesz tam gdze mają czym. Jakie to proste.
Problem dotyczy sterownia turbiny . zawór sterujący akuratorem przez podciśnienie , sprawdzić zwór przez wysterowanie zewnętrzną przystawką PWM obserwować vac turbina się może też zacinać " tj łopatki" lub egr zacięty P1250 w D4D ma wiele twarzy (:
MID 128 PSID 102: Podgrzewacz przewodu 3 adblue performance loss pewnie chodzi o sterowanie turbinom zawór około 1700zł
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Prawdopodobnie pomyliłeś "szlaufiki" EGR z "bączkiem" turbiny. Zawór elektromagnetyczny jest sterowany mikrowłącznikiem na pompie wtryskowej.
Blokująca się turbina - zawór regulacji albo przepływomierz - brudny lub zimne luty... :) to mogło by być coś z tego, tylko jak sprawdzić co zawodzi.
Witam Posiadam Opla Zafira A turbobenzyna 2.0 OPC 200KM samochód przestał załaczaczć turbine i stracił moc jeździłem tak może z 1000km i obecnie stwierdziłem zatartą dźwigienkę w turbinie , Zawór sterujący PIERBURG wygląda na dobry, dochodzi do niego jeden wężyk z dolotu , jeden wychodzi na gruszkę sterująca turbinę a jeden idzie z dołu silnika . Moje...
Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór strujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa, a najprawdopodobniej przepływka. Dodano po 5 Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór sterujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa,...
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Dopiero zamówiłem kabel więc jeszcze autka nie podpinałem. Wiem, że może być to prawdopodobnie turbina, zawór N75 bądź przepływka itd. Bardziej to grzechotanie mnie martwi
Zawór turbiny do wymiany edc 2843
Sprawdż sobie na początek sterowanie turbiny, zawory i dochodzące do nich wężyki. Sprawdż też przewody do pompowtrysków szczególnie 1 cylinder.
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
p1470 zawór sterowania turbiny p1187-obwod czujnika cisnienia w listwie cr P1354 ( synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym moze warto sprawdzic rozrzad.
Witam problem mam z vw bora 1,9 TDI Brak doładowania , czasami na chwile jest. auto działało po naprawie prawidłowo , zregenerowana była turbina , zawór n75 , nowy zaworek zwrotny , olej filtry , rozrząd i nowy kat. auto działało normalnie i nagle silnik nierówno zaczął pracować i już turbo się nie włącza jeździ bez turbo . na komputerze wyskakują błędny...
Fiat ducato 3.0 177 km 2016 rok . Czasami idzie super , czasem wyskoczy błąd i tryb awaryjny. Wymieniono gruszkę turbiny , zawór podciśnienia , przepływke powietrza , czujnik doładowania . Dodam że po podpięciu cisnienie doładowania wariuje . Samochód stoi wolne obroty a komputer pokazuje raz -7 raz +10 , obroty wolne . Kotos miał przypadek bije błąd...
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
witam ale ta odpowiedż brzmi -tak - jak cos nie nie działa to wytnij, odłącz, wypnij, utnij, wywal wszystko - i będzie ok !!! pytałem o zasadę działania, co ten "zawór " i gruszka mają za zadanie --- wstrzymuje, wytwarza, do czego służy, jakie ma zadanie dla turbiny !!!
Wykonaj diagostykę. Następnie sprawdź podciśnienie, czy rusza się sztanga od turbiny. Zawór N75 też do sprawdzenia. To że dymi, jest oznaką za dużej ilości paliwa względem dostarczanego powietrza. Pytanie: czy problem leży w osprzęcie czy we wtryskach.
Byłem u mechanika - sprawdził auto i wyszło, że elektrozawór sterowania turbiną. Zawór został wymieniony, samochód 2 dni pojeździł normalnie a dzisiaj problem znowu się pojawił... macie pomysł co dalej? Spróbuje podjechać jeszcze raz do mechanika i zareklamować naprawę ale wolałbym uniknąć wymieniania części na czuja.
witam. chciałbym za pomoca lampy stroboskopowie ustawić w moim silniku(1.6td) kąt wtrysku. ciągle grzebie i coś przy nim robie(inna turbina, zawór upustowy, różne mody i cos takiego jak przyrząd do ustawiania kąta wtrysku by sie przydał. jak go zrobic(widzialem cene czujnika piezoelektrycznego i zwala z nóg ok.260zł)...
Jeszcze raz , sprawdziłeś czy przy gruszce turbiny pojawia się podciśnienie? Zawór sprawny?
Witam, problem rozwiazany. Przyczyna gaśnięcia było żle wysterowywanie turbiny, zawór sterujacy nią był zacięty i cały czas pompowała na max. Dziękuje wszystkim za pomoc, pozdrawiam.
Jeśli chodzi o sprawdzenie działania N75 w Twoim przypadku kolego *Brutal123* to jest tak, że bez podania 12 na elektrozawór powinieneś zasysać bez problemu powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - wtedy powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC; jeśli podasz 12 V na N75 to przy zasysaniu...
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Może być problem z turbo, wyciek próżniowe, N75, przepływomierz Uszkodzony zawór turbiny Uszkodzony zawór EGR Uszkodzona rurka intercolera wszystko musi być sprawdzone...
Nie koniecznie wtryski , wtedy trochę bo auto mogło dymić , na moje to mamy do czynienia w takim przypadku ze zmniejszeniem ciśnienia doładowania, jest tam na pewno zawór przy turbinie sterowany elektroniką który upuszcza nadmiar spalin kierowanych do turbiny co powoduje ze spada moc. ja sprawdził bym zawór na turbinie jak również wężyki od podciśnień.
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
98% pompa myjąca ma luzy na turbinie. 2% uszkodzony zawór rozdzielający.
a może turbina się konczy u mojego kolegi był podobny problem wciskał pedał gazu a samochód prawie nie przyspieszał okazało się że w turbinie zawór się wypalił i turbina do naprawy koszt 1000 zl
Dzień dobry. Czy kolego Gramot możesz napisać co u Ciebie było problemem tego błędu? Mam podobne objawy, egr, turbiny w porządku, zawory ustawione, a dalej jest generowany ten sam błąd 4458. Proszę o wskazówki?
No to chyba naprawdę mam problem bo u mnie zrobione pełen serwis dwa i pół miesiąca wymieniona turbina czyli regeneracja zawór regulacji powietrza do turbiny też nówka i problem zaczął się powtarzać Także naprawdę nie wiem co dalej robić.
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Jesteś niezniszczalny . Przypominasz mi pewnego Pana z telewizji : "I nikt mi nie wmówi , że białe jest białe a czarne jest czarne" Oto turbina z tego wozu - ty mi pokaż gdzie podłączasz tego swojego zawora : http://obrazki.elektroda.pl/5081807900_1... A jak znam zycie zestaw zaworow , ktorego zdjecie wkleiles pochodzi z fury z turbina...
Witam. Zdiagnozowałem u siebie dość kosztowny problem, uszkodzenie tego zaworka który steruje turbiną. Numer tego zaworka 2443569 https://obrazki.elektroda.pl/9164449100_... Wiem że można zastosować dużo tańszy zaworek, od innego auta. Może ktoś coś podpowiedzieć, od jakiego auta i jaki zaworek byłby dobry ?
Sprawdzałeś może czujnik ciśnienia doładowania i zawór turbiny!?
Witam, dziwne to twoje autko ale sprawdz intercoler czy jest szczelny cz nie jest zaolejona chłodnica,przy turbinie zawór upustowy czy się nie zacina, akiedy zmieniałeś filtr paliwa. A ztym zacinającym wspomaganiem to niekapuje musi to być inna usterka.
Witam zatarta kierownica turbiny.
Miałem ten sam problem i przyczyną było brak zaworu w cienkiej rurce od turbiny. Zmontowałem zawór 9811908380 dostępny na AliExpress I problem rozwiązany. https://obrazki.elektroda.pl/2796656100_...
Witam U mnie to samo. Man tgx 480 euro 6, 530 000 km. 2014 rok. Spalanie 38, pod górę słaby a przedtem spalanie 30, pod górę ciągnął było czuć że ma siłę, aż nagle go ch.....j szczelił. Zawór wyrególowane Filtry wymienione Ciśnienie doładowania pod obciążeniem ponad 3,5 atm. Hamulec górski działa nie zacina sie Retarder działa (myślałem że dwa zawory...
Sprinter ma błędy których nie mogę usunąć. Zawór Elab i zawór sterowania turbiny. Zawory elektrycznie dobre, przewody przedzwonione na sterowniku. Podstawiałem rezystory i bez zmian. Nie mam schematu, więc nie wiem czy na tych zaworach na jednym z pinów ma być zasilanie, a sterowanie jest minusem?
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
jak podłączysz tą drugą to zawór EGR nie bedzie działał porawnie a co za tym idzie turbina nie będzie robiła ciśnienia(zawór otwarty).Dlaczego ofiarowujesz punkty(przeciez masz mało)nie lepiej nacisnąć przycisk(pomógł)?jak już tak chcesz podziękować?Poczytaj sobie regulamin,tam masz napisane jak dziekować.Pozdrawiam ps.oddalem
Silnik o mocy 90KM nie ma zmiennej geometrii turbiny tylko zawór upustowy, na postoju nie zaobserwujesz jego działania. Kontrola ciśnienia doładowania w grupie 011, przepływomierza i egr w 003
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Pojedź na diagnostyke komputerkiem będzie wiadomo czy przepływomierz powietrza czy turbina siedzi czy zawór w turbinie. Stawiam na przepływomierz powietrza.
Wymieniłem zawór turbiny N75 i już nie odcina
Mam pytanie odnośnie volvo s80 2000 rok 2,8 biturbo. Jak są sterowane turbiny? Auto traci moc i wyskakuje błąd zaworu turbiny. Zawór znalazłem jeden po prawej stronie silnika. Po wymianie zaworu błąd pokazuje się dalej. Zanim zacznę grzebać dalej to chciałbym się dowiedzieć jak są sterowane turbiny, która pracuje w jakim zakresie obrotów.[/i]
Witaj. Jeśli miałeś strasznie zabrudzony filtr to mógł paść przepływomierz. Nie czyści sie go tylko wymienia!!! Utrata mocy może być spowodowana taż innymi przyczynami np. uszkodzoną turbiną lub jeśli masz zmienną geometrie łopatek zapieczeniem sie łopatek w turbinie lub uszkodzony zawór N75 który moze w Twoim przypadku upuszczać ciśnienie cały czas,...
Podłącz: Zawór N75 - sterowania turbiną; pin1-czarny, pin2- brązowo-niebieski. Zawór N18 - sterowania EGR; pin1-czarny, pin2- brązowo-zielony. Zawór N239 - przełączanie klap kolektora; pin1- czarno-żółty, pin2- zielony. Który zawór jest którym, znajdziesz po numerach części. Przewody czarne to masa, więc można je zamienić, nie ma to znaczenia. PS: te...
Do hamulców dochodzi. Gubi podciśnienie gdzieś w zaworach. Pisałem na początku że jak się zatka przewód który idzie do filtra powietrza to turbina się włącza (grucha turbiny pracuje) ale sie nie wyłącza. A w jaki sposób jest sterowany zawór turbiny? Może coś z przewodami albo coś innego elektrycznego?
miałem też ten problem i przeczyściłem zawór upustowy turbiny WD-40. i pomogło 100%.pzdrw
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
VAC idzie do instalacji podciśnienia w aucie ATM to odpowietrzenie (w zasadzie napowietrzenie) OUT (chyba jest trochę grubszy) idzie do turbiny. Jak sprawdzić na piechotę to nie wiem. W Star Diagnozie jest pozycja do sprawdzania: podpina się wakuometr i komputer sam symuluje odpowiednie warunki po czym zapytuje się o odczyt z wakuometru.
Może zawór w turbinie się zaciera.
Witam. Problem polega na braku mocy w ciepłe dni. Jeśli na dworzu jest poniżej 10 stopni C to śmiga aż miło. Sprawdziłem węże od podciśnienia, zawór turbiny,zawór egr i nic. Dodano po 3 Dodam jeszcze, że podczas jazdy gdy na chwilę cofnę zapłon to moc wraca ale tylko na moment.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
Płynu chłodzącego nie ubywa? Oleju nie ubywa? Jaka konsystencja dwóch powyższych? Turbina sprawdzona? Zawory sterowania turbiną? Popychacze hydrauliczne? To może być to. Czy spaliny mają taki sam zapach jak zawsze? VAG coś podaje? Analiza spalin na stacji kontroli?
Witam , problem polega na tym , że nie ma mocy silnika , tak jakby nie włączała się turbina. Może to jest związane z podciśnieniem , które powinno włączyć zawór w turbinie , ponieważ jak ściągnę wężyk kóry wchodzi na zawór w turbinie to nie ma reakcji , czyli turbina się nie włącza. Co może być tego przyczyną takiej sytuacji ?
zawora turbina zawora sterować turbina elektryczny zawora turbina
silnik pompy hydroforowej sharp migające podświetlenie bester regulacja prądu
Szlifierka mimośrodowa Nitro 300W – spadek mocy przy docisku, szczotki, łożyska, diagnostyka Telewizor LG, Samsung nie reaguje na pilota i joystick – brak sterowania po włączeniu