Man tgx 440 e 6 wymienione turbiny sensory doladowania jeden pierburg w dalszym ciagu brak cisnienia doladowania turbiny.
Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.
zawór turbiny, obwod, zle dzialanie, sprawdzic instalacje , zawór, obwód doladowania ,
Witam mam problem z turbiną w Citroenie C4 2.0 Hdi 136 km. Problem polega na tym ze gdy odpale samochód i wyruszę w drogę turbina przez niedługą chwile pracuje (dmucha lecz słychać że turbina przerywa nie ma tego ciągłego dmuchania tylko tak jak by kicha ale ciągnie) , po ujechaniu tej dłuższej chwili turbina całkowicie przestaje podawać i auto ledwo...
Tam wszystko wyglada ok, sztanga jest od dealera. Mysle, czy sam zaworek regulujacy podcisnienie moze miec cos za uszami, tym bardziej, ze przy stalych obrotach silnika rozne sa cisnienia doladowania..
Fiat Scudo 2.0 2010r. Po wymianie turbo/wtyskiwaczy i pompy wtryskowej wyczuwalny jest brak mocy. Auto rozpędza sie do 120km/h. Wszystkie adaptacje wykonane. Błędy są trzy u1118, p1693, u2001. Przepływ masy powietrza i doladowania turbiny równe zadanej.
Nie wiem jak jest w twojej turbo sprężarce ale powinieneś mięć na turbinie jakąś śrubkę to regulacji ciśnienia turbiny.
1.9 tdi golf 4 90 km n75 sprawny sztanga pracuje. egr ok podciśnienie także.ale po odłączeniu wydechu od turbiny cisnienie doladowania w normie. I mam pytanko czy to zapchany katalizator jest przyczyna ze turbina sie nie wkreca . autko jezdzi zadnych błędów tylko jak ciepły to chwilkę dłużej kręci.
jesli chodzi o odpalanie, sprawdz czy nie ucieka ropa. A z tym bledem w ecu, sprawdzic nalezy ladowanie turbiny, caly uklad podcisnienia. No a jak to okej to zostaje czujnik doladowania/przelywomierz. Za duza róznica miedzy nimi.
http://www.turbo-tec.eu/pl/sterowanie-uk...
Witam wyswietlil mi sie 01080-05. Zauwazylem tez ze przestal dzialac wskaznik od doladowania turbiny i auto troche kopci na czarno. Dodam ze turbiny sa nowe. Czy to kopcenie moze byc spowodowane tym bledem czy to raczej szukac przy ktoryms z wtryskow. Pozdrawiam
takze podmienialem: przeplywke, EGR-a, nawet turbine. Zostal mi jeszcze zawor doladowania turbiny. Weze wszystkie posprawdzane zadnych nieszczelnosci.
Witam. Okazało sie ze w gruszce w przewodzie paliwowym był jakis "glut" ktory przy duzym cisnieniu paliwa zatykał przewod i odcinalo paliwo, ale wyskoczyl nowy problem. Gdzie znajduja sie czujniki doladowania turbiny? Jeden wiem ze jest kolo egru a drugi?
Mam pytanko: Co to moze byc jak nie ma zbytnio cisnieniea w TDI jak sie scisnie przwod doladowania ktory idzie od intercoolera do turbiny ale niby turbina byla wyjeta i sprawdzona i bylo wszystko OK... Ale niesety nie mam tej mocy co powinna miec a kupilem i i wyminilem zawor N75... I co teraz mam zrobic??
zablokowane sterowanie wydajnością turbiny. Sprawdzane było czy się rusza ?
chodzi mi o cisnienie doladowania turbiny Dodano po 5 kierownice spalin pracuja, podcisnienie vacum jest, egr przeczyszczony i do testow zaslepiony, a ten blad to tak roznie bywa. czasem mozna przejechac kilkaset km i nic a czasem co chwile. pozdr.
to fakt bez turbiny nie chce jechac slaby jak 20 letni maluch bez remontu... jak chesz sprawdzic stan sprezarki to manometrem jakie daje cisnienie doladowania
podłącz go pod vaga i zrób próbe rozpedzania podczas jazdy z zapisem logów poszczególnych kanałow Najważniejszy kanal 003- wartości przepływomierza, kanał 010 i kanał 011 ciśnienie doladowania turbiny, otwarcie zaworu EGR itp. Po analizie tych wartosci mozna bedzie cos wiecej powiedziec.
ogolnie problem jest z wydajnoscia tej turbiny. Ten wirnik moze byc przyczyna slabego cisnienia doladowania? i czy te kierownice tez moga na to wplywac? pozdr.
Witam wszystkich. Mam problem z Seatem Ibiza 1.9TDI 90km kod silnika ALH, mianowicie vag pokazuje mi kod błedu 17655, P1247 czujnik skoku iglicy przerwany obwod pradowy/ zwarcie z potencjalem plus akumulatora G80. Bledu nie idzie usunac tak wiec zakupilem ww czujnik czyli caly wtrysk sterujacy zamontowalem to samo zakupilem kolejny i tak 3 razy nadal...
Mozliwosci doladowania mozesz sobie okreslic chociazby tzw "mapa" turbiny a max dawki ogranicza ci np pompa i wtryski
pytalem czy uklad sprawdzony ? szczegolnie ic (czy nie dzurawy itp),sprawdz zawor (n75) oraz czujnik cisnienia doladowania (g31)
dokladnie problem leży w za dużym ciśnieniu doladowania. zakladam że masz pojazd ze zmienną geometrią turbiny. Do sprawdzenia ciśnienia: 01 elektronika silnika 08 blok wartości mierzonych 011 blok wartości na pierwszej pozycji masz obr. na drugiej ciś. jakie ma być na trzeciej jakie jest na czwartej wartości w % 0 to pełne doładowanie 99 to bez doladowania...
Wydaje misie ze nie ale wszystko jest mozliwe ja byn narazie sie nie czepial walkow tylko posprawdzal wszystko. A czemu on twierdzi ze walki sa uszkodzone? Co ma walek do doladowania ? Dodano po 12 Kolejna rzecz czy sprawdzil czy lopatki na turbinie sie otwieraja i zamykaja od regulacji doladowania
Witam ponownie mam broblem zapala sie swieca zarowa czasami w roznych momentach na temat wlasnie zapalajacej sie swiecy juz na tym portalu naczytalem sie roznych przyczyn ale zadna z nich nie pasuje sprawdzilem zaczolem od zaworu egr bo kupilem nowy jest to samo zapala sie i nie ma mocy jade np: pretkoscia 130 na godzine i zapali sie swieca i mam od...
dziś dopiero pojawił się ten problem kręciłem po 10 sekund 3 razy i nic za 4 tym odrazu odpalił to raz dwa przy tym jak raz zamula później ciągnie normalnie jest taka sytuacja że podczas jazdy jak już wogóle go odetnie i nie ma szans żeby normlanie pociągnął gasze podczas jazdy odpalam i na chwile jest normalnie. Błędy już nie pamiętam bodajże n75 (http://allegro.pl/zawor-doladowania-tur...
Podepnę się tutaj bo nie znalazłem odpowiedniego tematu. Mam problem z wyjęciem samej turbiny, podpowie ktoś jak krok po kroku zdemontować turbo?
a mierzyles cisnienie doladowania??
jak dasz pedał w podłoge to dymi na czarno? - kierownice turbiny. można to zobaczyć podczas próby drogowej po ciśnieniu doladowania. przeplywkę też można zobaczyć czy jest ok w vag-u. Dodano po 13 jak dasz pedał w podłoge to dymi na czarno? - kierownice turbiny. można to zobaczyć podczas próby drogowej po ciśnieniu doladowania. przeplywkę też można...
zmierzylem dzis cisnienie doladowania w tym Jelczu i po wymianie turbiny bez problemu dochodzi do 1 bara
W twoim modelu są dwa czy jeden czujniki doladowania? Piszesz że kreska z doladowaniem nie wstaje - nawet jak jest zapchany tłumik pokazuje wartość doladowania. Wtrysku, zawory etc musi być wartosc z jaka dmucha turbo jak wstaje.
WITAM WSZYSTKICH , POSIADAM SCANIE R 420 EURO 5 OPTI CRUSE 2007 R I MAM Z NIĘ PROBLEM , DUŻO PALI ! SPRAWDZANE BYŁY POMPOWTRYSKI , REGULOWANE ZAWORY , CZUJNIK DOLADOWANIA TURBINY , CIŚNIENIE PALIWA I NIBY WSZYSTKO OK A ONA NADAL DUŻO PALI , TZN. 38L/100 KM W ZWYŻ ? DODAM JESZCZE ŻE FILTR PALIWA JEST TEŻ ORYGINALNY . Przed napisaniem kolejnego posta,...
Zawor EGR N18 to nie to samo co zawor turbiny N75 , a blad 17965 mowi o przekroczonej wartosci doladowania przez turbo .Wiec masz do roboty kierownice w turbince a nie przeplywka.
Witam. Monitor sterowania cisnieniem doładowania. Intercoler wysokiego cisnienia. Do sprawdzenia zawor sterujacy turbina. Podgląd parametrów jakie występuje cisnienie doladowania
Z tunerem jestem w stalym kontakcie. Powiadomilem go o doladowaniu turbiny przed chipem z prosba czy da sie cos z tym zrobic w programie. Nie mam w zwyczaju zwalac na kogos winy. Chodzi mi o sugestie co mozna zrobic z tym problem, co nalezaloby wymienic?
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Sprawdź podciśnienie na wejściu regulatora. Częstym przypadkiem jest, że pęka wężyk na zaworku obiegu wewnętrznego dmuchawy. W momencie gdy załączymy obieg wewnętrzny układ się rozszczelnia i regulacja turbiny przestaje działać.
Witam Otóż mam problem z bmw e60 3.0d 218km 2005r miałem rozszczelnioną turbinę i postanowilem ją zregenerować teraz po zalozeniu zregenerowanej turbiny samochod nie chce jechać wkreca sie do 3 tys i tyle niema mocy. zalozylem czujnik cisnienia doladowania i to samo.
Jak to już zawsze bywa, laguna 2002 dci 1.9 jak sie zepsuje to sie zepsuje i nie ma mocnych Otoz... Wg komputera popsul sie albo czujnik doladowania turbiny albo sama turbina Kupilem czujnik gdzies na szrocie za 100 zl nic to nie dalo Wymienilem turbine, fakt lała olej jak cholera, ma teraz fajny specyficzny dzwiek, cichutki i wg mnie chodzi sprawnie....
Sprawdzałem gruszkę przy turbo, sztanga pracuje poprawnie. Co moze powodowac P0299 za niskie ciśnienie doładowania : 1 - zawór sterowania (ten na turbinie z trzema przewodami gumowymi) 2 - pęknięte gniazdo zaworu turba (widoczne po zdemontowaniu turbiny) w sumie to taki standard w tych silnikach
Od kiedy 1.9tdi 90 km ma zmienna geometrie turbiny.. ? nie ma. wiec daj sobie spokój z jej sprawdzaniem. Sprawdz dokladnie zawor n75 czy sie czasami nie zacina. Sprawdz membrane w silowniku od turbiny czy jest szczelna. Dmuchajac w wezyk idacy do niej. Sprawdz czujnik cisnienia doladowania. Sprawdz poprawnosc zamątowania przewodów (wezykow) idacych...
Odczytaj bledy w liczniku a co do drugiego bledu to brak poprawnego ciśnienia doladowania - zrób logi.
Dokladnie jaki silnik ,bo to jest zwiazane z cisnieniem doladowania wiec w starszej turbinie zaworek sterowania cisnieniem doladowania (N75) lub w nowszej turbinie kierownica.
Ten wezyk to jest od wast gate'a i prawidlowo ze sie nic nie zmienia ale nie radze go odpinac :) A tak pozatym to skad wiesz ze turbina nie dziala? Mierzyles cisnienie doladowania ? A moze poluzowaly sie jakies przewody na drodze turbina-intercooler-dolot? Pozatym to moze tez byc wina elektroniki.
Witam sprawdzenie ciśnienia doladowania nic nie da bo pewnie go nie bedzie, jak masz uszkodzoną przeplywkę to nie zmienia geometri turbiny i nie dmucha , możesz sprawdzić też podciśnienia przy sterowaniu turbo. Pozdrawiam, stawiam na przeplywkę!
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
Przy bledzie ktory kolaga ma odnosnie cisnienia doladowania to napewno nie pzreplywomierz tylko zatarte ciegno turbiny regulujace cisnienie doladowania . Zawor N75 w tych autach raczej nie pada to nie jest ten maly zawor Pierburga ktory byl w 90 KM 1Z , one padaly nagminnie , zawor N75 w AFN jest wiekszy , ten sam ktory szedl jajko zawor recysrkulacji...
łączysz sie z komputerem silnika wybierasz opcję bloki pomiarowe chyba 11 blok tam bedziesz miał jakie powinno być i jakie jest i prace turbiny w % 100% nie działa bliżej 0% pełne działanie przynajmniej tak w launchu jest
Cisnienie doladowania dobre ?? korekty poszczegulnych pompowtryskow prawidlowe ?? Ewentualnie pomylone podcisnienia , zle wyregulowana banka turbiny ,
Witam mam kolejny problem z moim samochodzikiem, Audi a3 8P 1.9 tdi 2003r narazie próbuję rozwiązać sam ten problem jesli mi sie nie uda to niestety zostaje mi pomoc u elektryka ale moze ktos z was juz mial ten problem i mi pomoże bardzo bym byl wdzieczny, polega na tym ze samochod stracil na mocy pali mi sie kontorlka check engine ze jest w stanie...
Tam niema sondy lambda , wiec to napewno nie to . Tak jak pisal Pontus przewody od turbiny sprawdz ,recysrkulator tez > Najprawdopodobniej masz cos nie tak z turbina , szczegolnie jesli piszesz ze przy 3000 obr. najbardziej zaczyna kopcic. Mozesz miec uszkodzony zawor regulacji cisnienia turbodoladowania , albo sam zawor elektryczny , albo zatarte ciegno...
U mnie jest inny. Ten który wstawiłeś mam jako sterujący egr. A do turbiny mam taki : sklep.autoczesci.torun.pl/silniki-i-ospr...
Mam problem z odcinajaca turbina gdy silnik dostanie obciążenia przy dodawaniu gazu odcina moc turbina jest dobra. Wymienilem czujnik cisnienia paliwa i elektrozawor. Chce jeszcze wymienic czujnik doladowania i potrzebuje wiedziec gdzie on sie znajduje. Vivaro 2.5 114 km 2007rok
Witam! :) Napisalem.:"Witam! Wszystko wskazuje na sterowanie turbiny.Sprawdz cisnienie doladowania.Pozdrawiam.Stefan.nastepnie bylo Witam! "Dlaczego kolego myślisz że to turbo?"-A dlaczego nie? Jesli nie zmierzysz cisnienia to nie bedziesz wiedzial.Pozdrawiam.Stefan.-Jesli oczekujesz ze ci pomoge to zrob to o czym pisze bo z fusow od kawy nie wroze.Pozdrawiam.Stefan.
Witam mam pytanie co do trzech rodzai turbin w audi a6 2.5 tdi jak wiadomo sa trzy typy silnikow 150ps 160ps 180ps i kilka rodzai turbin moje pytanie jest takie czy te turbiny sie czyms ruznia choc sa takie same wygladowo chodzi mi oto czy daja rurzne cisnienia doladowania do karzdego z tych trzech rodzai silnikow
o czy Wy tutaj piszecie?? jakie wlaczanie, jakie bezpieczniki??? turbina w silnikach TDI kreci sie caly czas - jest napedzana spalinami z kolektora wydechowego... tylko po prostu przy pewnych obrotach (ok 2200obr/min) spaliny maja wystarczajaca predkosc aby rozpedzic turbine do predkosci nominalnej a co za tym idzie aby dawala nominalne cisnienie doladowania......
20-30 mbar tolerancji jest do przyjecia , taką roznice doladowania miałem w 1.9 bxe? po wymianie turbiny który przywiozł klient od znajomego ;D na początku 1.9 bar zaraz 1.6 bar, za chwile 1.9bar na 200 metrów pozniej stała na 1,75 bara gdzie żądane było 1.95 przyczyna zle ustawiona grucha na przeplywie, turbo jeszcze raz ustawione na stole i problem...
Witam Vectra B 1997r 101KM 2.0 DTI Po odpaleniu sztanga turbiny od razu jest wciągnięta. Podcisnienia sprawne, zawór podmieniony i sprawny, nie przepuszcza, po jego odpięciu sztanga cofa się. Wkleiłem pare parametrów. Czujnik cisnienia doladowania jest ok, podmieniony na drug. Ma ktoś pomysł czym to moze być spowodowane ? http://obrazki.elektroda.pl/7365608400_1...
Jedyna mozliwoscia po wymianie turbiny na nowa (zakladajac ze jest sprawna) i przedostawaniu sie oleju do ukladu spalania jest brak cisnienia doladowania - to moze wiazac sie razem z brakiem mocy. Prosze koniecznie sprawdzic doladowanie, przewaznie jest cisnienie atmosferycze + 1bar. Dodano po 1 Oczywiscie to odnosi sie do pobierania oleju przez turbine...
skoro jest zapchany ic tzn ze sprezarka jest do regeneracji, bo rzyga olejem. koszt w katowicach okolo 750 netto. wymiana czesci na nowe. byc moze ze ic jest juz tak zapchany smola ze nie przepuszcza luftu, choc to malo prawdopodobne :| skoro odcina turbine, to warto sprawdzic zawor odcinajacy i czujnik doladowania, bo na nim tez pewnie smola.
witam, jak kopci na biało to nie olej jest spalany , wiec uszczelnienia zaworów i nieszczelnośc turbiny też raczej odpada, po pierwsze sprawdż czy wszystkie połaczenia doprowadzenia powietrza są szczelne i jak masz mozliwość sprawdż ciśnienie doladowania, możliwe ze przycina sie turbina, po drugie mozliwe że po dłuższym postoju np. nocy odparowuje z...
Jak by turbo nie mialo smarowania to juz by dawno stalo zapieczone i nic bys nie slyszal. Chyba zdajesz sobie sprawie z tego jaka jest tam temperatura , a jaka dokladnosc na wałku, bez smarowania, to tylko sekundy pochodzi. Moja rada to sprawdzic czy wirnik nie ma luzu, czy nie jest uszk w jakis sposob, i czy przypadkiem nie masz gdziesz dzióry w wylocie...
Miom zdaniem jest to nieszczelnosc w ukladzie doladowania stad slychac swist i szum. A zeby wyeliminowac turbine wystarczy zacisnac waz od turbiny i dodac gazu jak cisnienie nie pozwoli ci utrzymac zacisnietej reki na wezu to wiesz ze turbina jest wydajna.:D
komputer w tym silniku okresla wartosc mieszanki paliwowo powietrznej z przeplywek oraz z cisnienia doladowania.poniewaz sa tu dwie turbiny bardzo wazne jest prawidłowe działanie obu sterownikow turbin.sa to sterowniki elektryczne i z reguły wytrzymuja ok 200tys km bezawaryjnej pracy.jesli sterownik przy prawej turbinie zacina sie to komp pokaze bład...
Zanim wyciagniesz turbine sprawdz funkcjonowanie ukladu zmiennej geometrii kanalow dolotowych (SWIRL). Uszkodzenie tego ukladu skutkuje defektem w sterowniku "zbyt wysokie cisnienie doladowania". Charakteystyczne dla tej usterki jest twoje spostrzezenie ze defekt wystepuje przy duzym obciazeniu na trasie. Pozdrawiam
Witam, mam pytanie ,może ktoś spotkał się z takim problemem jakim mam z swoim VW . Ogólnie wygląda to tak , silnik pracuje normalnie , ale od jakiegoś czasu zwiększył zapotrzebowanie na olej i zaczal przerywać przy wyprzedzaniu (maksymalnym pedałem gazu w podłodze po kilku sekundach 3/4zaczyna przerywać , po puszczeniu gazu znowu jest normalnie i znowu...
Witam wszystkich . Chcialem zapytac , poniewaz mam problem ze sprinterkiem 311Cdi , bylem juz u kilku mechanikow i kazdy rozklada rece - mianowicie problem polega na tym , ze jadac na kazdym biegu z dodaną stopniowo spokjna iloscia gazu ,wszystko jest ok po czym dodajac gazu zdecydowanie wiecej ,autko przechodzi w tryb awaryjny (odlacza turbine) lub...
Witam. Problem rozwiązany. Winowajca to czujnik cisnienia doladowania . Przed turbina wymieniony bo myślałem że jest tylko jeden czujnik a okazało się że jest drugi schowany w okolicach wiska wentylatora w miejscu ciężko dostępnym. Po wymianie czujnika auto śmiga. Dzięki wszystkim za porady.
TAK sprawdzilem wszystko oczym piszecie przejscia i zwarcia pomiedzy przewodami wszystko wyglada dobrze.Bledzy o ktorych mowa sa aktywne po odlaczeni wtyczki z zaworka sterujacego grucha jeden z bledow znika .Sprawdzilem MANA testerem TEXA i cisnienie doladowania wynosilo na pelnym gazie 0,750 bara.
Nie zagalopowalem sie. Prowadzenie auta turbo ubozejniz wynikaloby to z zalozen jest czesto wykorzystywane podczas strojenia auta stricte pod 1/4 mili. Silnik pracujacy na afr ~13 osiagnie wieksza moc niz ten sam silnik prowadzony ~12 afr. Ubozsze prowadzenie auta spowoduje wyzsza moc ale mniejsza odpornosc na dlugotrwale obciazenia. (w przypadku ubozszym...
Tak podniesie sie i moc i moment. Zostawic przeplywomierz tak jak jest ale nie tloczyc przez niego 0.5 bara !!! Przeplywomierz mierzy zasys powietrza , a nie cisneinie doladowania to dwie zupelnie rozne rzeczy! Przeplywomierz zostawiasz tam gdzie jest i taki jak jest jwgo strone wylotowa podlaczasz do strony zasysajacej turbiny , natomiast strone tloczaca...
Witam mam ten sam problem Scania R420 2005R manual zakupiona miesiac temu - po regulacji pompowtryskow i zaworow- wymianie turbiny a obecnie zalozony na 1 trase nowy czujnik doladowania i na ta chwile nic sie nie zmienia spalanie na pusto w granicach 29l pod ladunkiem 22t pusto-pelno spalanie 34l i brak mocy tzn pod gore ciagnie ale nie tak jak powinna.Ostatnio...
Bledy na komputerze jakieś są ? Trzeba sprawdzić w parametrach wartość doladowania a wartosc zadana doladowania. Oprócz ww rzeczy jak kolega pisał do sprawdzenia czujnik cisnienia doladowania, zawór sterujacy turbiną, podcisnienia. Moim zdaniem ewidentny brak doladowania, kopci na czarno to turbo nie wstaje. A przewody od coolera puchną po dodaniu gazu...
witam.moze tylko czujnik cisnienia doladowania.pozdr
czujnik wymieniony z przepustnica razem na uzywke, sprawdzone przez elektryka- sprawne, komputer pokazuje glupoty, temp. w doladowaniu skacze jak dodajesz gazu, cisnienia sie zamienily ( tak wskazuje) auto zagadka
panowie najpierw byly sprezarki mechaniczne nie podam dokladnego roku ale byly (i sa) montowane na poczatku XX wieku 1 sprezarki mechaniczne: typu G (VW) Roots ( dwa slimaki) i inne ogolnie naped z silnika max obroty sprezarek to nie wiecej niz 10000 (wlasnorecznie sprawdzone na rootsie) 2. turbosprezarki naped spalinami obroty 80000-130000 3. comprex...
Witam ... mam problem z honda civic 2002 r, 1,7ctdi a mianowicie po przekroczeniu obrotów 3,2 tys odcina mi turbine i silnik wchodzi w tryb awaryjny... czyscilem juz turbine (zapiekajaca sie kierownica) i wymienilem czujnik cisnienia doladowania bo za kazdym razem na skanerze pokazuje wlasnie nr bledu z ktore te rzeczy(turbina i czujnik) odpowiadaj...
zawor czyscilem tak samo czujnik cisnienia doladowania, nie wiem czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic zawor czy on dziala czy nie bo tak jak juz pisalem komputer nie pokazuje zadnych bledow. Moze kolektor ssacy trzeba przeczyscic??? Czy jest mozliwosc sprawdzenia turbiny czy dziala. Dziekuje za pomoc.
toc joz jest dawno sprawdzone podlacz tester i jedz na probe w kanale chyba 10 wartosci zmierzonych sprawdzisz cisnienie doladowania ,przekroczy 2.4 bar i spadnie moc blad sie wyswietli. Dodano po 3 aha i dzieje sie to również w samochodach nowych ,wpływ jazdy jest na to dóży czasami kierowcy :oszczędzają " samochód a on jest po to stworzony żeby jezdzic...
A, tam z firma.Stosowane sa turbiny dwoch firm:KKK (K14) i Garrett (T2,F466 534-5).Cisnienie doladowania od 60 do 83 kPa.Cisnie mierzy sie na dwa sposoby,oczywiscie oba wymagaja manometru:).1 sposob-na hamowni:na 3 biegu gaz do deski,obroty 4000.Odczytujesz i wiesz.2 sposob-na drodze,jedziesz na 2 biegu (oczywiscie gaz deski) rownoczesnie hamujac tak,aby...
Magik twierdzi że egr jest ok wczoraj jezdzilismy razem z magikiem siedział obok i kontrolował parametry turbiny na kompie mi wyskakiwal check i odcinka. Jak dawałem gazu to parametry turbo rosły a doładowania stały w miejscu. Ten twierdzi że to uszkodzony map sensor czujnik doladowania. W co ja bardzo wątpię. Dodam że zmienił z powrotem na stary zawór...
Witajcie, mam pytanie dosc nietypowe. Silnik 2.0 CRDI. przy max wcisnietym pedale gazu, max 2tys obr. Jak odepne przeplywke max do 3tys dojdzie. Po odkreceniu wydechu za turbo bez zmian czyli wykluczamy np zapchanego kata. Po zdjeciu rury dolotowej do turba, troche oleju sie wylalo ale wirnik sie obraca palcem, moze nie jakos totalnie bez oporu ale...
Bazowa jednostka bylo fabryczne 60 KM. Na poczatku zdlubalem glowice, zmienilem kolektor wydechowy, walek i dalo to 68km i 114nm - bylo to malo.... Zalozona zostala turbina garetta k03 z Audi S4 2,7l biturbo, IC z Iveco - co dalo 130 km i 170nm przy doladowaniu 0,5 bara :) Teraz jezdzi sie fajnie :)
Wywala błąd 17964 - regulacja cisnienia doladowania mala wartość Przepławki nie sprawdzałem, jak może mieć na to wpływ to sprawdzę. Dziwnie jest to że zawsze go dusi rano po pierwszym odpaleniu, później po zgaszeniu i ponownym odpaleniu już jeździ normalnie.
Witam, samochód tak jak w temacie, czasami występuje brak mocy z powodu niedoładowania, auto potrafi jeździć 100 km bez problemu a chwilami jest tak że ma co jakiś czas muła. W texie błędy są następujące: Układ doładowania P2359 ( Ciśnienie doładowania zbyt niskie) Sygnał Prędkości P0500 (Prędkość koła niekompatybilna ) Kodowanie wersji błędne P2339...
Witam, Podczas spokojnej, rownomiernej jazdy (tak ok 110-130km/h) auto nagle slabnie(brak doladowania z turbiny) - pomaga wylaczenie i wlaczenie stacyjki - tak wiec domyslam sie ze po prostu komputer przechodzi w tryb awaryjny i po zerowaniu (off/on kluczyk) jest OK na pewien czas - roznie, czasami pare km, czasami paredziesiat. Usterka wystepuje tylko...
Ludzie co wy tak skaczecie z tematu na temat bylo o nitro i tlenie a teraz juz wjezdzamy na schladazanie intercoolera i aquamisty 1.w sumie teoretycznie podczas rozprezania n2o zachodzi zwiekszenie objetosci gazu (no jesli sie rzopreza to powieksza swoja objetosc ) z tym ze akurat w tym przypadku nie ma to znaczenia (oprocz efektu chlodzenia ) dla zwiekszenia...
Logi robię zawsze na rozgrzanym silniku, błędów brak, turbiny już przełożyłem 3 i na każdej jest tak samo, regulacja sztangi nic nie daje. Zrobię jeszcze jutro log 8 grupy. Pompa podciśnieniowa również jest zmieniona i podciśnienie wynosi -0.9
notlauf czytaj "tryb awaryjny" Typowa usterka, zapieczone kierownice w turbinie. Za wysokie ciśnienie doladowania.
Vw LT 2.5 TDI ANJ rejestruje blad i przechodzi w tryb awaryjny,a chodzi o blad zbyt niskiego cisnienia doladowania. -zawor sterujacy turbiną jest wymieniony -czujnic cisnienia doladowania wymieniony -przeplywomierz wymieniony -podcisnienia sa szczelne -intercooler i dolot jest szczelny Gdy sprezarke podlaczy sie do podcisnienia "na krotko" to pompuje...
Pivvo to nie jest takie proste. Mariusz dobrze Ci pisze wiec nie kloc sie z nim bo to poprostu nie ta liga . Turbo nie zalezy tylko i wylacznie od przeplywomierza , zalezy jeszcze od kilku innych parametrow. W takim typowym programie np od 1.9 TDI o ktorym tu chyba najwiecej jest mowy jest conajmniej kilka map i jeszcze pare schalterow dotyczacych bezposrednio...
Jak nie ma bledow EDC to niech spece szukaja blednych wskazan z ktoregos z czujnikow ,np temp czy cisnienia turbiny podczas jazdy a nie postoju ,wez speca na jazde i niech siedzi kolo Ciebie z ManCatem/monitoringiem odpalonym na kolanach . Dodano po 2 Cisnienie doladowania smialo powinno dojsc do 1.9 bar podczas jazdy.
Mialem ostatnio passata z takim bledem, ale przy jezdzie testowej odczytalem zbyt duze cisnienie doladowania. Kasowalem blad jezdzil znowu ok do chwili mocnego przygazowania np: na trzecim biegu (okolo 4200 obr/min). Po depnieciu lapal blad i znowu mula. Wymienilem szary zawor sterujacy turbina i klient twierdzi, ze jest ok. Pozdr.
Witam, kupilem pare dni temu Punto II JTD z 2000 roku. problem dotyczy turbiny a mianowicie potrzebuje minimum 50% nagrzania silnika zeby sie zalaczyla. Na trasie problemu nie ma, ale po miescie ciezko rozgrzac silnik do polowy w krotkim czasie a bez doladowania fiacik rusza jak syrenka.. Zastanawialem sie czy wymienic termostat zeby sie szybciej zagrzal...
Witam Czy wie ktos w jaki sposob mozna sprawic aby to auto bylo troche bardziej dynamiczne? Podniesc cisnienie doladowania na turbinie? Samochod ten posiada kontrolke turbo ktora zapala sie przy zbyt wysokim cisnieniu doladowania tylko jaka jest jego wartosc? Dodam ze jest to silnik 6-cio cylindrowy 90KW '94.
A jak mam niby sprawdzic podstawowe parametry czyli cisnienie doladowania skoro samochod jest teraz jak bez czujnika nie ma polaczenia miedzy czujnikiem a komputerem. ostatio zobaczylem ze po zgaszeniu samochodu kiedy nie wyciagam karty poczekam 5 min zapale ponownie i kontrolka gasnie ale samochod dziwnie chodzi.
zaworki regulacji cisnienia doladowania takie duze przy blotniku
fakty sa takie : Audi A4 1.8T wersja 150 KM , zaklad i chec wygrania tego zakladu , mianowicie zalozylem sie z kumplem ze swoja audianka na niewielkim ocinku rozpedze sie do 100km/h , teraz zdarlem sobie sprawe ze bedzie ciezko i mysle co by tu zrobic , kupilem sobie interfejs do tego samochodu ktorym podobno da sie zmieniac ustawienia cisnienia doladowania...
witam wszystkich i podłącze sie do tematu choc to moj pierwszy post.Ja proponowal bym sprawdzic siłownik podcisnieniowy sterujący turbiną.Ostatnio mialem taki przypadek ze znajomy jezdzil po roznych majstrach ktorzy kasowali pieniądze i kazali wymieniac zaworki węzyki itp.Usterka byla dziura w grubym węzu od turbiny do interkulera a w rezultacie caly...
Witam. Mam auto jak w temacie. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Jak sie rozgrzeje przechodzi w tryb awaryjny, brak mu mocy. Odcina turbo. Sztanga turbiny jest wtedy w pozycji jak na wylaczonym silniku. Po ponownym uruchomieniu jest ok, sztanga jest juz w innej pozycji. Problem nie wystepuje przy przyspieszaniu tylko podczas puszczenia gazu, silnik...
czujnik doladowania turbiny zawor doladowania turbiny cisnienie doladowania turbiny
akumulator mazdzie czarny ekran instalacja system przycisk myszka kółko
mercedes odblokowanie mercedes odblokowanie
Radio 7010B - problem z wpisaniem kodu 0000 Jak przeinstalować sterownik myszy w Windows 10?