takze podmienialem: przeplywke, EGR-a, nawet turbine. Zostal mi jeszcze zawor doladowania turbiny. Weze wszystkie posprawdzane zadnych nieszczelnosci.
Witam wszystkich. Mam problem z Seatem Ibiza 1.9TDI 90km kod silnika ALH, mianowicie vag pokazuje mi kod błedu 17655, P1247 czujnik skoku iglicy przerwany obwod pradowy/ zwarcie z potencjalem plus akumulatora G80. Bledu nie idzie usunac tak wiec zakupilem ww czujnik czyli caly wtrysk sterujacy zamontowalem to samo zakupilem kolejny i tak 3 razy nadal...
dziś dopiero pojawił się ten problem kręciłem po 10 sekund 3 razy i nic za 4 tym odrazu odpalił to raz dwa przy tym jak raz zamula później ciągnie normalnie jest taka sytuacja że podczas jazdy jak już wogóle go odetnie i nie ma szans żeby normlanie pociągnął gasze podczas jazdy odpalam i na chwile jest normalnie. Błędy już nie pamiętam bodajże n75 (http://allegro.pl/zawor-doladowania-tur...
Zawor EGR N18 to nie to samo co zawor turbiny N75 , a blad 17965 mowi o przekroczonej wartosci doladowania przez turbo .Wiec masz do roboty kierownice w turbince a nie przeplywka.
pytalem czy uklad sprawdzony ? szczegolnie ic (czy nie dzurawy itp),sprawdz zawor (n75) oraz czujnik cisnienia doladowania (g31)
podłącz go pod vaga i zrób próbe rozpedzania podczas jazdy z zapisem logów poszczególnych kanałow Najważniejszy kanal 003- wartości przepływomierza, kanał 010 i kanał 011 ciśnienie doladowania turbiny, otwarcie zaworu EGR itp. Po analizie tych wartosci mozna bedzie cos wiecej powiedziec.
Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.
Od kiedy 1.9tdi 90 km ma zmienna geometrie turbiny.. ? nie ma. wiec daj sobie spokój z jej sprawdzaniem. Sprawdz dokladnie zawor n75 czy sie czasami nie zacina. Sprawdz membrane w silowniku od turbiny czy jest szczelna. Dmuchajac w wezyk idacy do niej. Sprawdz czujnik cisnienia doladowania. Sprawdz poprawnosc zamątowania przewodów (wezykow) idacych...
Sprawdzałem gruszkę przy turbo, sztanga pracuje poprawnie. Co moze powodowac P0299 za niskie ciśnienie doładowania : 1 - zawór sterowania (ten na turbinie z trzema przewodami gumowymi) 2 - pęknięte gniazdo zaworu turba (widoczne po zdemontowaniu turbiny) w sumie to taki standard w tych silnikach
Tam niema sondy lambda , wiec to napewno nie to . Tak jak pisal Pontus przewody od turbiny sprawdz ,recysrkulator tez > Najprawdopodobniej masz cos nie tak z turbina , szczegolnie jesli piszesz ze przy 3000 obr. najbardziej zaczyna kopcic. Mozesz miec uszkodzony zawor regulacji cisnienia turbodoladowania , albo sam zawor elektryczny , albo zatarte ciegno...
Witam. Monitor sterowania cisnieniem doładowania. Intercoler wysokiego cisnienia. Do sprawdzenia zawor sterujacy turbina. Podgląd parametrów jakie występuje cisnienie doladowania
o czy Wy tutaj piszecie?? jakie wlaczanie, jakie bezpieczniki??? turbina w silnikach TDI kreci sie caly czas - jest napedzana spalinami z kolektora wydechowego... tylko po prostu przy pewnych obrotach (ok 2200obr/min) spaliny maja wystarczajaca predkosc aby rozpedzic turbine do predkosci nominalnej a co za tym idzie aby dawala nominalne cisnienie doladowania......
U mnie jest inny. Ten który wstawiłeś mam jako sterujący egr. A do turbiny mam taki : sklep.autoczesci.torun.pl/silniki-i-ospr...
Przy bledzie ktory kolaga ma odnosnie cisnienia doladowania to napewno nie pzreplywomierz tylko zatarte ciegno turbiny regulujace cisnienie doladowania . Zawor N75 w tych autach raczej nie pada to nie jest ten maly zawor Pierburga ktory byl w 90 KM 1Z , one padaly nagminnie , zawor N75 w AFN jest wiekszy , ten sam ktory szedl jajko zawor recysrkulacji...
Nie wiem jaka jest turbina w dci ale jakas inna zasada dzialania od standartowych z tego co opisales. Normalnie turbina zawsze sie kreci i nie ma zaworu ktory by ja calkowicie odlaczal. Owszem jest tzw wast gate ktory przy przekroczeniu po stronie kompresora max cisnienia otwiera zawor i spaliny czesciowo omijaja wirnik turbiny przez co spadaja obroty...
Mam pytanko: Co to moze byc jak nie ma zbytnio cisnieniea w TDI jak sie scisnie przwod doladowania ktory idzie od intercoolera do turbiny ale niby turbina byla wyjeta i sprawdzona i bylo wszystko OK... Ale niesety nie mam tej mocy co powinna miec a kupilem i i wyminilem zawor N75... I co teraz mam zrobic??
skoro jest zapchany ic tzn ze sprezarka jest do regeneracji, bo rzyga olejem. koszt w katowicach okolo 750 netto. wymiana czesci na nowe. byc moze ze ic jest juz tak zapchany smola ze nie przepuszcza luftu, choc to malo prawdopodobne :| skoro odcina turbine, to warto sprawdzic zawor odcinajacy i czujnik doladowania, bo na nim tez pewnie smola.
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
zawor czyscilem tak samo czujnik cisnienia doladowania, nie wiem czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic zawor czy on dziala czy nie bo tak jak juz pisalem komputer nie pokazuje zadnych bledow. Moze kolektor ssacy trzeba przeczyscic??? Czy jest mozliwosc sprawdzenia turbiny czy dziala. Dziekuje za pomoc.
Magik twierdzi że egr jest ok wczoraj jezdzilismy razem z magikiem siedział obok i kontrolował parametry turbiny na kompie mi wyskakiwal check i odcinka. Jak dawałem gazu to parametry turbo rosły a doładowania stały w miejscu. Ten twierdzi że to uszkodzony map sensor czujnik doladowania. W co ja bardzo wątpię. Dodam że zmienił z powrotem na stary zawór...
Vw LT 2.5 TDI ANJ rejestruje blad i przechodzi w tryb awaryjny,a chodzi o blad zbyt niskiego cisnienia doladowania. -zawor sterujacy turbiną jest wymieniony -czujnic cisnienia doladowania wymieniony -przeplywomierz wymieniony -podcisnienia sa szczelne -intercooler i dolot jest szczelny Gdy sprezarke podlaczy sie do podcisnienia "na krotko" to pompuje...
witam, jak kopci na biało to nie olej jest spalany , wiec uszczelnienia zaworów i nieszczelnośc turbiny też raczej odpada, po pierwsze sprawdż czy wszystkie połaczenia doprowadzenia powietrza są szczelne i jak masz mozliwość sprawdż ciśnienie doladowania, możliwe ze przycina sie turbina, po drugie mozliwe że po dłuższym postoju np. nocy odparowuje z...
toc joz jest dawno sprawdzone podlacz tester i jedz na probe w kanale chyba 10 wartosci zmierzonych sprawdzisz cisnienie doladowania ,przekroczy 2.4 bar i spadnie moc blad sie wyswietli. Dodano po 3 aha i dzieje sie to również w samochodach nowych ,wpływ jazdy jest na to dóży czasami kierowcy :oszczędzają " samochód a on jest po to stworzony żeby jezdzic...
Witam, samochód tak jak w temacie, czasami występuje brak mocy z powodu niedoładowania, auto potrafi jeździć 100 km bez problemu a chwilami jest tak że ma co jakiś czas muła. W texie błędy są następujące: Układ doładowania P2359 ( Ciśnienie doładowania zbyt niskie) Sygnał Prędkości P0500 (Prędkość koła niekompatybilna ) Kodowanie wersji błędne P2339...
Mialem ostatnio passata z takim bledem, ale przy jezdzie testowej odczytalem zbyt duze cisnienie doladowania. Kasowalem blad jezdzil znowu ok do chwili mocnego przygazowania np: na trzecim biegu (okolo 4200 obr/min). Po depnieciu lapal blad i znowu mula. Wymienilem szary zawor sterujacy turbina i klient twierdzi, ze jest ok. Pozdr.
Na początek proszę sprawdzić elektro zawór N75 sterujący turbiną oraz zaworem EGR. - do niego powinny dochodzić trzy gumowe wężyki które lubią pęknąć lub zsunąć się. A jeżeli chodzi o N75 to wymiana lub jak czujesz się na siłach to czyszczenie filterka znajdującego się wewnątrz. Świece żarowe? - sprawdzić bezpiecznik znajdujący się z skrzynce bezp....
Witam! sprawdz sisnienie doladowania i zawor na turbinie (jesli jest) ktory przy za duzym doladowaniu wypuszcza czesc powietrza w wydech. Pozdrawiam :D
Witam, podłaczam sie do tematu:) Mam golfa 4 TDI 90KM, samochód jakiś czas temu był jednym wielkim mułem zero przyśpieszenia, palił jak przytało na dizla bez doladowania około 5 litrów ropki. Wziołem się wkońcu sam za samochód, rozebrałem turbine bo mi się coś w niej nie widziało: wynik był następujący: - uszczelniaczw turbinie od strony kompresji(...
Mam problem z moim Volvo. Calkowity brak przyspieszenia i blad P0299 cisnienie doladowania za duze. Po kolei sprawdzilem: - szczelnosc dolotu - szczelnosc przewodow podcisnienia, wszystkich - wartosc podcisnienia przed zaworem regulujacym prace sztangi okolo -0.8b - za zaworem, wraz ze wzrostem predkosci obrotowej podcisnienie maleje - czujnik MAP (...
Witam ponownie mam broblem zapala sie swieca zarowa czasami w roznych momentach na temat wlasnie zapalajacej sie swiecy juz na tym portalu naczytalem sie roznych przyczyn ale zadna z nich nie pasuje sprawdzilem zaczolem od zaworu egr bo kupilem nowy jest to samo zapala sie i nie ma mocy jade np: pretkoscia 130 na godzine i zapali sie swieca i mam od...
Sa dwa czujniki (kazdy z nich mierzy cisnienie i temperature w danym miejscu, jeden z nich jest za turbina a drugi na chlodnicy doladowania) ale zawor ograniczajacy cisnienie doladowania turbin jest jeden. Czujniki zamienialem miejscami ale wskazania sie nie zmienily. Jest jeszcze jeden czujnik temperatury na kolektorze dzialajacy na opornosc. Wstawilem...
Trochę poteoretyzuję... w przypadku konwencjonalnej turbiny im większa turbina, tym większa "turbo dziura" (przy niskich prędkościach obrotowych przepływ spalin jest za niski by turbina mogła efektywnie sprężać powietrze, później osiąga właściwą wydajność, aż wreszcie zostaje odcięta otwarciem zaworu obejścia spalin). Zjawisko to zminimalizowano w turbinach...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Dzieki za podpowiedzi . Chodzilo mi tez po glowie sprawdzenie zaworu odcinajacego turbine . Ale martwi mnie informacja o tym czujniku typu zwarcie do plusa , wskazywaloby to bowiem na uszkodzenie elektryczne powyzszego czujnika . Z drugiej zas strony , kombinowalem tak ze awaria zaworu turbiny , moze powodowac tak skrajne wartosci (niskie) w przewodzie...
Tu się prosi o test VAG ,ponieważ bedziesz działać po omacku na chibił trafił.Może być uszkodzony zawór ograniczający cisnienie doładowania albo nieszczelne przewody podciśnieniowe od zaworu do silownika podciśnieniowegolub sam siłownik podciśnieniowy przy turbinie. Jesli to sprawdzisz i jest ok to zostaje sama turbina z zaworem regulacji ciśnienia...
Witam. sprawdzilem Turbine moim Passacie i chodzi, (gwizdze ) az milo posluchac wiec to chyba nie turbina.Podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka (Emission workshop ) i auto stracilo moc i przyspieszenie, po zatrzymaniu sie i wylaczeniu stacyjki, po odczekaniu kilku minut jak uruchomilem auto wspomniana kontrolka znowu sie palila ale samochod odzyskal...
Witam dzieki za szybka podpowiedz.Dzisiaj postanowilem zeby jeszcze raz wszystko przejzec i ..... okazalo sie ze w jakis dziwny sposob zalamaywaly sie dwa wezyki od wyjscia vackum z zaworka n75 ii zamienilem je na przwody paliwowe bez tych szmat ..i jest sporo sniegu ale znalazlem odcinek iii co 1but 2 but i do 4,5tys obr moja zolta strzala poszla jak...
Witam mam problem z moim seatem mianowice jest blad 4626 roznica regulacji cisnienia doladowania wymienilem zawor od EGR Turbina takze została zrobiona i wymienilem jej zawor sterujacy komputer pokazuje ze Masa powietrza-wartość wymagana wynosi 250 Masa powietrza-wartość zmierzona 460 Przeplywka Boscha ogrinalna tez wymieniona sprawna Samochod rozpedza...
Witam panowie mam problem z iveco podczas rozpedzania sie- bez roznicy na jakim biegu- turbo raz gwizdze raz nie czyli pracuje falujacą.blad z diagnostyki to zawor reg.cisnienia doladowania.na postoju blad sie pojawia dopiero od 3500 obr.przy depnieciu mocnym. rure harmonijke wymienilem co wchodzi do turba i nic.wyciaglem ten zawor co steruje praca...
to co pokazales na pierwszej fotce to zawor sterujacy turbina albo egr wiec nie jaes to map sensor.
Witam, Podczas spokojnej, rownomiernej jazdy (tak ok 110-130km/h) auto nagle slabnie(brak doladowania z turbiny) - pomaga wylaczenie i wlaczenie stacyjki - tak wiec domyslam sie ze po prostu komputer przechodzi w tryb awaryjny i po zerowaniu (off/on kluczyk) jest OK na pewien czas - roznie, czasami pare km, czasami paredziesiat. Usterka wystepuje tylko...
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Sztomel wielkie wielkie dzieki za odpowiedzi,jak i innym uzytkownikom.A wiec z ego co mi wiadomo,jutro sie jeszcze upewnie mam silnik AGR 90hp .zawor n75 http://www.endrjub.ols.vectranet.pl/foto... jezeli to chodzi o ten,rozibieralen go i cztyscilem wedle jednego z opisow na forum passata,dodam,ze jego budowa jest prosta i wystarczy metalowy...
Wymieniłem w weekend wszystkie przewody podciśnienia. Czy dysponuje ktoś schematem podciśnien? Skoro sam wymieniałeś to jak możesz nie wiedzieć jak wygląda schemat podciśnień? Są tam trzy dysze (zwężki): - dysza przy pompie vacuum - dysza przy serwie zasilająca akumulator (akumulator zasila SWIRL i turbo) - druga dysza przy serwie Jest tam też pięć...
Tam wszystko wyglada ok, sztanga jest od dealera. Mysle, czy sam zaworek regulujacy podcisnienie moze miec cos za uszami, tym bardziej, ze przy stalych obrotach silnika rozne sa cisnienia doladowania..
17958 to jest cisnienie doladowania: mozliwe usterka: uszkodzony zawor N75 uszkodzenie przewodow podcisnienia lub przewodu do IC uwalona turbina
nie wiem nic o zaworze elektromagnetycznym sterujacym turbina ale wiem ze jest zawor elektromagnetyczny sterujacy bodajze cisnieniem doladowania - chyba kosztuje ok. 300-400 PLN i podczepione sa do niego 3 wezyki gumowe a umieszczony chyba jest na plycie po srodku mniej wiecej pod szyba - samemu mozna wymienic, jesli o ten zawor chodzi. Ale gdzies czytalem,...
W twoim modelu są dwa czy jeden czujniki doladowania? Piszesz że kreska z doladowaniem nie wstaje - nawet jak jest zapchany tłumik pokazuje wartość doladowania. Wtrysku, zawory etc musi być wartosc z jaka dmucha turbo jak wstaje.
Sprawdź podciśnienie na wejściu regulatora. Częstym przypadkiem jest, że pęka wężyk na zaworku obiegu wewnętrznego dmuchawy. W momencie gdy załączymy obieg wewnętrzny układ się rozszczelnia i regulacja turbiny przestaje działać.
Na smt6 da sie zestroic auto dla nizszego doladowania. prawdopodobnie trzeba bedzie uzyc zaworka elektromag do sterowania aktuatorem. Moze tez niezbedne stac sie zmodyfikowanieaktuatora np z 0,7 bar na 0,4. Pozdrawiam Kuba
TAK sprawdzilem wszystko oczym piszecie przejscia i zwarcia pomiedzy przewodami wszystko wyglada dobrze.Bledzy o ktorych mowa sa aktywne po odlaczeni wtyczki z zaworka sterujacego grucha jeden z bledow znika .Sprawdzilem MANA testerem TEXA i cisnienie doladowania wynosilo na pelnym gazie 0,750 bara.
Witam mam problem i nie moge dojsc do konca. Renault Master turbo po regeneracji ale sie nie wlacza, chyba ktos cos tu robil na moj rozum. brakuje czujnika cisnienia doladowania i elektrozaworu sterujacego westgate, zamiast tego wezyk wychodzi z krocca w kolektorze ssacym bezposrednio do gruchy westgate bez sensu, a krociec w pompce vacum ten cienki...
Dzien dobry wszystkim Przepraszam z gory za brak polskich znakow. Mam problem z silnikiem w samochodzie Hyundai Santa Fe, silnik Diesel Common Rail, pojemnosc 2.2. Rok budowy 2011, automat. Lany olej jest Castrol 5w30 Magnatec jak zalecany przez producenta. Problem wystapil ok 2 miesiecy temu po dluzszej trasie i zaczyna sie nasilac. Silnik zaczal nagle...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie,przepływomierz masz tylko jeden za filtrem powietrza a za intercoolerem masz czujnik temperatury powietrza i doładowania.Chodziło mi o sprawdzenie cienkich przewodów do turbiny od zaworu N75 oraz czy po odpaleniu auta gruszka wciąga cięgno do końca.Najlepiej by było sprawdzić jeszcze komputerem czy wskazania przepływki...
Witam Mam problem z cisnieniem doladowania. Pokazuje aktywny blad: mid 128 psid 98 fmi 1 Co najdziwniejsze blad jest aktywny nawet na wylaczonym silniku(zaplon) Czujnik cisnienia zmieniony, zawor na turbinie chodzi- uklad dolotowy szczelny. Mial ktos taki problem bo po malu koncza sie pomysly
sprawdz podczas jazdy cisnienie doladowania max jakies 2.2 do 2.4 bar Dodano po 45 i czy przewody podcisnieniowe nie pozamieniane z zaworka egr do zaworka turba Dodano po 12 to jak przeladowywuje to sprawa geometri lozyska turbiny tam sie zaciera trzeba wyjac turbo i sprobowac to oczyscic czasami sie da czasami nie zlec to mechanikowi Dodano po 55 tylko...
Witam mam ten sam problem Scania R420 2005R manual zakupiona miesiac temu - po regulacji pompowtryskow i zaworow- wymianie turbiny a obecnie zalozony na 1 trase nowy czujnik doladowania i na ta chwile nic sie nie zmienia spalanie na pusto w granicach 29l pod ladunkiem 22t pusto-pelno spalanie 34l i brak mocy tzn pod gore ciagnie ale nie tak jak powinna.Ostatnio...
Ludzie co wy tak skaczecie z tematu na temat bylo o nitro i tlenie a teraz juz wjezdzamy na schladazanie intercoolera i aquamisty 1.w sumie teoretycznie podczas rozprezania n2o zachodzi zwiekszenie objetosci gazu (no jesli sie rzopreza to powieksza swoja objetosc ) z tym ze akurat w tym przypadku nie ma to znaczenia (oprocz efektu chlodzenia ) dla zwiekszenia...
witam wszystkich i podłącze sie do tematu choc to moj pierwszy post.Ja proponowal bym sprawdzic siłownik podcisnieniowy sterujący turbiną.Ostatnio mialem taki przypadek ze znajomy jezdzil po roznych majstrach ktorzy kasowali pieniądze i kazali wymieniac zaworki węzyki itp.Usterka byla dziura w grubym węzu od turbiny do interkulera a w rezultacie caly...
jeszcze jedno-nie rozumiem slowa"włącza sie turbo"przeciez turbina pracuje caly czas tylko gdy doładowanie osiagnie wartość krytyczna otwiera sie zawor upustowy ktory wywala czesc doladowania na strone wydechową!!to co mowi sie ze "turbo sie włacza" jest juz powoli wyeliminowywane przez turbosprężarki ze zmienną geometria ktora wlasnie dziala eliminujac...
Kolego elektryk502 po pierwsze sterowniki w premiumce są z volvo, sprawdziłem to na premium 2007 rok dxi. Powiedz co za bzdury piszesz że turbosprężarka nie ma łopatek a co ma wiaderka?Pewnie chodzi ci o zmienną geometrię i nie o łopatki tylko kierownicę.Niestety ta którą diagnozowałem posiada i co więcej ci napisze że przypuszczam skoro sterownik jest...
Witajcie, mam pytanie dosc nietypowe. Silnik 2.0 CRDI. przy max wcisnietym pedale gazu, max 2tys obr. Jak odepne przeplywke max do 3tys dojdzie. Po odkreceniu wydechu za turbo bez zmian czyli wykluczamy np zapchanego kata. Po zdjeciu rury dolotowej do turba, troche oleju sie wylalo ale wirnik sie obraca palcem, moze nie jakos totalnie bez oporu ale...
Witam. C5 x7 2.0Hdi 163km, automat. Co jakiś czas (max 2x w miesiącu) przyspieszając na pełnym bucie z 80km/h (redukcja z 6 chyba na 4) wywala mi check engine.Co ciekawe na 2biegu nigdy nie udało mi się tego potwórzyć,a problem występuje najczęściej jak się właczam do ruchu na autostradzie.Po mieście jakbym nie cisnął check nie wyskoczy :). Zawsze mam...
01262 Zawor regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75. - to problem z zaworem N75 który steruje turbiną instalacja uszkodzona lub sam zaworek Czy jezeli tez zaworek bylby faktycznie uszkodzony to dzialo by sie tak wyzej opisalem, czy tylko nie bylo by doladowania? 00561 Kontrola dodawania mieszanki - możliwe uszkodzenie przepływki odepnij...
WITAM WSZYSTKICH , POSIADAM SCANIE R 420 EURO 5 OPTI CRUSE 2007 R I MAM Z NIĘ PROBLEM , DUŻO PALI ! SPRAWDZANE BYŁY POMPOWTRYSKI , REGULOWANE ZAWORY , CZUJNIK DOLADOWANIA TURBINY , CIŚNIENIE PALIWA I NIBY WSZYSTKO OK A ONA NADAL DUŻO PALI , TZN. 38L/100 KM W ZWYŻ ? DODAM JESZCZE ŻE FILTR PALIWA JEST TEŻ ORYGINALNY . Przed napisaniem kolejnego posta,...
Witam wszystkich. Kupiłem omege lecz problem polega na tym że stałe podciśnienie jest dobre lecz zawory do których one idą i powinny sterować turbiną i egr dają zero reakcji. Gruszka turbiny przy odpaleniu się cofnie i wraca spowrotem do tej pozycji jak na zgaszonym aucie po czym jak dodam gazu na zimnym silniku dochodzi do 2-2.5 tys a na zagrzanym...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do...
Moment!Nie jest do końca prawdą to co pisze przedmówca.Silniki typu Turbo Diesel mają turbinę sterowaną cisnieniowo od kolektora ssącego,czyli w sposób mechaniczny(nie posiadają komputera sterującego)Od kolektora ssącego wychodzo węzych do zaworu ograniczającego cisnienie(tzw.by-pass).W skutek wzrostu ciśnienia powyżej zadanej wartości,zawór mechaniczny...
sprawdziłem wszystkie wężyki (ciśnienia i podciśnienia) są cale, przedmuchałem małym ciśnieniem zaworki od recyrkulacji spalin i od turbo sprężarki , zawór mechaniczny dawkowania spalin otwiera się dobrze. podałem ciśnienie do zaworu przy turbinie , słychać ,ze chodzi, ale działa terz na podciśnienie( nie wiem czy tak ma być). turbina obraca sie w miarę...
Taki temat juz byl ostatnio, no ale nic. Tak jak ktos juz wspomnial wydechy przelotowe jak i o wiekszej srednicy maja zastosowanie w silnikach doladowanych. Choc ta srednice dobieramy do tego co chcemy osiagnac inaczej to bedzie w autach do driftu inaczej w autach na 1/4. W wolnossacym zle dobranie wydechy moze zakonczyc sie duzymi wydatkami, gdyz cofajace...
turbiny doladowania zawor cisnienia doladowania czujnik doladowania turbiny
nissan secure laguna tarcza hamulcowy zmywarka zasilać kondensator
światła zapalane kluczykiem samsung t27b551
Migająca czerwona dioda na Arduino GIGA R1 WiFi - awaria Mbed OS Zasilanie Arduino GIGA R1 WiFi przez VIN