walczę z problemem braku mocy od dołu już od 2 m-cy, Cienkie wtryski nie wytwarzają z dołu wystarczającej dynamiki spalin. Przepływkę podmieniałeś? oje (najistotniejsze teraz, bo chcę jechać i kupić) pytanie to, czy uszkodzony zaworek może powodować brak podciśnienia (czy zanim go całkowicie unicestwiłem, powodować zbyt słabe ciśnienie) na tym wężyku?...
Zobacz podciśnienie do turbiny czy gruszka się rusza na odpalonym silniku ściąg i żaluz podciśnienie czy gruszka wciąga.
Witam. Mam problem z samochodem Volkswagen Caddy 1.9 BLS, po zaciągnięciu gruszki przy turbinie podciśnienie ucieka. Po zaciągnięciu strzykawką podciśnienia ucieka słychać syczenie. Czy jest możliwość wymiany gruszki bez demontażu turbiny?
Jeszcze raz , sprawdziłeś czy przy gruszce turbiny pojawia się podciśnienie? Zawór sprawny?
Jeden odpala furę drugi sprawdza czy gruszka idzie od razu do góry bez żadnych przycięć. Elektrozawór podczas obciążenia reguluje sobie ustawienie geometrii ale po odpaleniu sztanga ma bez problemu iść w górę. Jeśli nie należy sprawdzić podciśnienie
Jakie napięcie powinno dochodzić do czujnika podciśnienia turbiny?
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Błędy jakieś zgłasza?
Zrób prosty test na zimnym i ciepłym. Sposób trochę kozacki, potrzebujesz wężyk 8mm zwiń go w takie U a drugi koniec podłącz przez trójnik do gruszki przy turbinie, zobacz do ilu zassie słup wody na zimnym silniku a ile na ciepłym. Jeśli za każdym razem podciśnienie sterujące jest takie samo to wina leży po stronie turbiny jeżeli inne podciśnienie na...
Temperatura nie ma znaczenia, ważne żebyś tylko obserwował prace sztangi turbiny. Można zamiast gruszki podłączyć vacuometr i będzie widać czy jest podciśnienie podawane. Wężyki podciśnienia sprawdzone?
Hej, 1.6hdi w16 mini cooper. Problem ze sterowaniem turbiny, podciśnienie jest, ale do momentu zaworka n75, a dalej idzie już tylko wężykiem do upustu, no i drugim wężykiem na turbinę https://obrazki.elektroda.pl/6883791000_...
Trzeba wpiąć wakuometr w główne podciśnienie ale to nie to bo jak widać od dołu ciągnie więc jak dobrze pamiętam wtedy jest największe zapotrzebowanie na podciśnienie a z chwilą coraz większego ładowania turbiny zawór n75 podciśnienie zmniejsza ma gruszkę. Może turbina nie domaga lub masz zapieczoną geometrię i nie działa w pełnym zakresie.
Moim zdaniem 0,2 0,3 to dużo za mało. Na jałowym podciśnienie powinno spokojnie zaciągnąć gruszkę turbiny na maxa.
czy jak ten zawór jest niesprawny, to ma wpływ na moc auta, lub działanie turbiny ?? Ma, ucieka przez niego podciśnienie którego zaczyna brakować do sterowania turbosprężarką.
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Dziękuję wszystkim za pomoc okazało się się zawór sterujący płynem chłodniczym nie trzyma podciśnienia i do turbiny dochodziło za słabe podciśnienie . Chodzi o ten zawór : https://obrazki.elektroda.pl/7805780000_...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Podmień zaworek podciśnienia , który steruje cięgnem turbiny. Jakie jest podciśnienie ?
Dziękuję wszystkim za pomoc okazało się się zawór sterujący płynem chłodniczym nie trzyma podciśnienia i do turbiny dochodziło za słabe podciśnienie . Chodzi o ten zawór : https://obrazki.elektroda.pl/7805780000_...
Szczelność dolotu, zmienna geometria turbiny, N75, podciśnienie. Sprawdź i melduj.
Nie ma obrazka. Po odpaleniu powinno zassać cięgno i skierować pełnych przepływ na łopatki turbiny. Dopiero gdy ciśnienie w ssącym osiąga maksymalną dopuszczalną wartość n75 odcina podciśnienie. Nie mam pewności ale słyszałem o turbinach po "regeneracji" w których geometria działała na odwrót. Poprzestawiane były łopatki kierownicy w drugą stronę. Dziwi...
Jak masz pojęcie trochę o elektryce to spróbuj podłączyć zawór na krótko. I zobaczysz wtedy czy tak samo się zachowuję. Nowe nie znaczy zawsze sprawne. Ja postaram się w najbliższym czasie podesłać Ci schemat elektryczny sterowania tym zaworem. Dodano po 5 Oto i on:
Analiza wartości rzeczywistych w czasie jazdy to podstawa! Do tego co kolega napisał warto dodatkowo sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, podciśnienie z pompy vacuum, zmienną geometrię turbiny. Powodzenia w wymienianiu;)
Błąd dotyczy sterowania doładowaniem. Albo uszkodzona gruszka sterująca kierownicą od turbiny, lub zaworek elektromagnetyczny który podaje jej podciśnienie. Pojedź do kogoś kto ma pojęcie, bo będą Ci chcieli wymienić od razu całą turbinę, a wiem że są warsztaty, które to naprawiają. Zaoszczędzisz kasę i nerwy.
Przy slabym podciśnieniu moze puszczać - jak bys ustami zasysał, ale np. gwałtowne podciśnienie ze strzykawki (np. 200ml) powinno być odpowiednie do testu.
czy uszkodzony może być n75 ze nie wytwarza w ogóle podciśnienia Co znaczy "wytwarza" według ciebie.... to znaczy ze po ściągnięciu wężyka od n75 który idzie do gruszki turbiny i zatkaniu go np palcem czy tez przytknięciu do ust nic nie czuć żeby zasysał powietrze. wiec jak ma wessać gruszkę i poruszyć sztangę turbiny. podciśnienie wytwarza vacu pompa...
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/o... proszę
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Średnio wysterowanie zaworka w mapach sterownika dla wolnych obrotów wynosi jakieś 60-80% i przy tych wartościach powinno wciągać sztangę do końca . Jeśli na wejściu do zaworka masz prawidłowe podciśnienie, sztanga chodzi płynnie ,bez zacięć, gruszka szczelna ,to pozostaje tylko podmienić zaworek ;)
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
Omiń elektrozawór sterowania turbiny - podaj podciśnienie z ominięciem turbiny. Jeżeli poczujesz wtedy że pompuje to wina elektrozaworu lub jego sterowania. Jeżeli nie to turbina lub dziurawa grucha. Dziurę w dolocie raczej byś słyszał. Czy po odpaleniu widać że gruszka pociągnęła sztangę? Bez komputera będzie ciężko, z komputerem zrobisz loga i będzie...
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Dla mnie wygląda to na zacięte kierownice bo widać że N75 jest wysterowane i ma zmniejszyć podawane podciśnienie na gruszkę ale efektu brak. Chyba że N75 nie upuszcza podciśnienia ale raczej jest to wina turbiny.
mam Mercedesa w168 2003r 35 km mój problem polega na tym ze mercedes nie ma swojej stu procentowej siły tzn Dobry jesteś! Po roku odgrzewasz wątek z alternatorem, żeby napisać o braku mocy... Jak będziesz miał trochę szczęścia, to moderator wydzieli Ci wątek ;) mechanik mówił ze turbina jest dobra tylko wina komputera ale jak podłączam komputer to...
Czyli co, gruszka turbiny, zawór podciśnienia turbiny i jeszcze jest zawór podciśnienia obok egr.
Witam Państwa serdecznie mój problem dotyczy BMW X3 e83 z silnikem 2.0d 150km samochód ospale reaguje na gaz ciągnie od 2 tyś obrotów do tej wartości ciężko nim ruszyć dynamicznie również między zmianą biegów dopiero powyżej 2 tyś czuć że turbina prawidłowo pracuje. Dodam iż turbina Jet po regeneracji,zaworek podciśnieniowy również jest wymieniony na...
Odczytaliśmy zawartość w sterownika, faktycznie soft był modyfikowany. Wrzuciliśmy oryginał, ale bez zmian. Doszedłem do tego, że prawdopodobnie był tutaj zmieniony silnik wraz z sterownikiem silnika. W tym aucie dwie turbiny są sterowane przez podciśnienie, a po nr vin wychodzi, że jedna powinna być sterowana przez nastawnik elektryczny. Więc podejrzewam,...
Podpinałem przed zaworkiem-prosto z wakupompy i tam jest właśnie około 800mbar.
Czyż by obie turbiny kaput? Zmierz jakie podciśnienie jest w instalacji i jakie przychodzi na gruszkę turbiny.
Tak będzie.
Sprawdź czy jest podciśnienie na turbinie po odpaleniu, czy wciągnie sztangę...
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia doładowania i jego okablowanie....węże od turbiny do kolektora....i podciśnienie do sztangi...
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
Coś się dzieje ze sterowaniem turbiny i pewnie przeładowuje lub daje nie wystarczające cisnienie, ale przyczyn może być kilka, elektrozaworek, podciśnienie, turbina, nieszczelność w układzie. Więcej wykaże diagnostyka.
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Witam . Jestem tu nowy.Czytam o waszych problemach(i ich rozwiązaniach) juz dwa dni.Porównuję swoją usterkę przy 1,9 tdi AFN 110 kM z waszymi biegam do garażu - sprawdzam wasze sugestie i dalej mam problem. Z tym że jest trochę inny. Mój golfik ciężko wkręca się na obroty i nie ma mocy na początku jazdy czyli PONIŻEJ 2000 obr. Jak osiągnie 2000 obr....
Witam.:) Jestem laikiem i mam następujący problem : dziś zauważyłem przetarcie na wężyku podciśnienia prowadzącym od jakiegoś trójnika do elektrozaworu N239 . Wężyk nie jest jeszcze dziurawy ,ale jest już bardzo osłabiony i podciśnienie może powodować jego zapadanie? Czy mogło to spowodować odcinanie turbiny przy rozpędzaniu samochodu do ok 120 km/h...
Witam, Panowie mam problem z podciśnieniem które idzie do tej gruszki od sterowania turbiną,podciśnienie jest ale bardzo słabe gruszka wcale się nie rusza EGR był zaślepiony gruszka się nie ruszała,EGR został wyczyszczony i od ślepiony i jest już sprawny i gruszka się nadal nie rusza, po za ssaniu powietrza ustami z wężyka który idzie do sterowania...
W tym silniku zapotrzebowanie na podciśnienie nie jest bardzo rozbudowane.Z wacum pompy cienki węzyk podłączasz do 2-ch elektrozaworów poprzez trójniki,a z drugiej strony elektrozaworów jeden jest do EGR-a,a drugi do turbiny.
Czujnik map zmieniałem na inny. A ciśnienie doładowania za małe cały czas. :/ Sam już nie wiem :( Nie jest za małe dla PCM, skoro przestawia kierownice turbiny, ograniczając spręż. Czy sprawdzałeś elektrozawór podciśnienia turbiny? czy ktoś tam nie grzebał z przewodami podciśnienia i np nie pomylił elektrozaworu EGR i turbiny i pozamieniał wężyki?...
A od kiedy to się turbina załącza?Sprawdź vtg lub podciśnienie jeżeli w ogóle o takiej mowa.
Sprawdź vacumetrem podciśnienie które idzie na sztangę od turbiny ,czy do zaworu elektro pneumatycznego dochodzi w ogóle jakieś podciśnienie ??
Sprawdź czy grucha nie jest dziurawa, szczelność na wężykach podciśnienia, podmień elektrozawór sterowania turbiny, zobacz jakie jest podciśnienie przed nim i za nim na wolnych obrotach gdy grucha ciągnie na maksa. Kiedyś podobny przypadek zakończyły się wymiana wtryskiwaczy, wyglądało to tak jakby przy niższych obrotach nie rozpylały poprawnie przez...
Witam! Mam problem z Merivą .Po wymianie silnika brak sterowania podcisnieniem turbiny. Nie wiem co może być przyczyną że nie działają elektrycznie zaworki otwierające podciśnienie do zaworu bocznikowego sprężarki. Zaświeciła się kontrolka samochodzika z kluczykiem i potem check (silniczek).Sprawdziłem na kompie błędy :zawór EGR, PRZEPUSTNICA (ZŁA POZYCJA...
Niestety nie udało mi się zdobyć wakuometru ale sprawdziłem czy jest podciśnienie podłączając w miejsce gruszki turbiny strzykawkę. Odpaliłem ponownie BS i grupę 11 i okazało się że nie ma żadnego podciśnienia. Nie ma go też przed n21. Co może być za to odpowiedzialne
intercoler i egr nic do tego nie ma najprawdopodobniej odłączyło Ci sie podciśnienie od turbiny czy tez masz przepływke do kitu lecz prędzej bym sugerował ze podciśnienie szlak traił to taki cienki wężyk :P koszt naprawy ok . 27 zł.
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie. W stanie normalnym zawór pozostaje zamknięty i "gruszka" turbiny nie dostaje podciśnienia. Przy pełnym wysterowaniu (12V?) turbina dostaje "pełne" podciśnienie ? Czy może na odwrót ?
W jedną "dziurę" wchodzi podciśnienie z elektrozaworu wakupompy, a w drugą nadciśnienie z turbiny.
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
Z tego co wyczytałem jeśli byłaby popa vacum to miałbym twardy pedał hamulca lub inne problemy hamulcowe. A umnie nie ma takich objawów. Jutro jeszcze zobaczę zawór n75 lub wężyk podciśnienia na gruszce do podnoszenia sztangi turbiny i na akumulatorze podciśnienia czy jest podciśnienie. Wszędzie wymieniałem wężyki , ale na akumulatorze podciśnienia...
Czy po to rozruchu zaciąga sztangę. Ew. czy jak podasz osobno tam podciśnienie to turbina ładuje?
Podciśnienie sprawdzone na głównym przewodzie jest prawidłowe na przewodzie od turbiny na postoju nie ma nic po włączeniu testu sztangi przy otwarciu podciśnienie też jest prawidłowe, odsunąłem katalizator od turbo, mimo to nie czuć załączania się turbiny, zostaje chyba tylko skrócenie sztangi
Zgadza się, w tych testach można sprawdzić różne rzeczy ale do testu zaworu overboost sterującego siłownikiem turbiny jest potrzebne podciśnienie, dowcip polega że w czasie pracy silnika nie mozna wykonać tego testu a w warunkach w których sa jakieś resztki podciśnienia po wyłączeniu silnika chyba nie ma sensu.
Problem dotyczy sterownia turbiny . zawór sterujący akuratorem przez podciśnienie , sprawdzić zwór przez wysterowanie zewnętrzną przystawką PWM obserwować vac turbina się może też zacinać " tj łopatki" lub egr zacięty P1250 w D4D ma wiele twarzy (:
kolego sylwek_b8 6 gdy nie masz nic do powiedzenia to lepiej siedz cicho. sprawdzić należy przepływomierz powietrza, podciśnienie do turbiny i.. sterownik pompy wtryskowej.
Kolega znalazł w końcu usterkę . Uszkodzona była membrana w zaworze DV turbiny i na zimno przepuszczała ,więc w wężykach tworzyło się nadciśnienie zamiast podciśnienie , przez co nie wysterowywał zawór przy pompie powietrza wtórnego.
Odłącz przepływomierz i przejedż się autem, sprawdż czy lepiej jeżdzi. Posprawdzaj wężyki od podciśnienia turbiny i zaworu doładowania czy nie są pęknięte.
Witam wszystkich. Mam pewien problem z oplem Corsą C 1,7DTI. A więc skutki są następujące, odpala zimny i ciepły dobrze, lecz jak silnik jest zimny i próbuje przyśpieszyć trochę mocniej to strasznie szarpie, i oczywiście jest słaby. Gdy się zagrzeje to szarpanie znika, lecz w dalszym ciągu jest słaby, tak choćby nie ładowała turbina. Gdy podłączyłem...
zdejmowałem skrzynie bo zmieniałem sprzęgło ,odpiąć musiałem kilka wtyczek min podciśnienie turbiny,egr ( który jest zaślepiony ) czujnik zderzeniowy ,i to chyba tyle z elektryki Poz założeniu i skręceniu auta,włożyłem akumulator i nie miłe rozczarowanie .Poprosiłem znajomego mechanika (spec od saabów) podłączył techa i stwierdził że wysypać sie musiał...
Wstaw poprawne logi, z tych widać tylko to, że masz rozrząd źle ustawiony. Zaślep egr na próbę i wtedy spróbuj, ewentualnie zdejmij podciśnienie z turbiny i próba.
Często się zdarza się że regenerowane turbiny są źle wyregulowane. Ale zacznijmy od podstaw. Podciśnienie jest? Po odpaleniu zaciąga sztangę od gruszki? Jak przepływomierz? Jakie wartości podaje? Wypadało by zrobić log z ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
Odma ma za zadanie odprowadzenie gazów ze skrzyni korbowej i wytrącić drobinki oleju który wraca do miski olejowej.Z opisu autora wynika , że jeden z filtrów odmy jest mocno zanieczyszczony, więc gazy nie mogąc wydostać się przez odmę szukają innego ujścia takiego jak wlew oleju czy miarka.Przewód odpowietrzający odmy jest wpięty przed turbiną więc...
Sprawdź podciśnienie wytwarzane przez vacumpompke, sprawdź sam zawór elektromagnetyczny turbiny.
Witam wszystkich . Jak mogę coś dodać, mam ten sam problem AFN . Testowo gdy zostało podpięte bezpośrednio podciśnienie z pompy podciśnienia do turbiny dymienie ustępuje i silnik pracuje równo na postoju przy 2500. Kolejna testowa sytuacja. Rura od kolektora ssącego zdjęta, sterowanie turbiną odbywa się przez zawór N75 , przy 1500 obr silnik pracuje...
Koledzy o co wam chodzi mam wrażenie że temat ucieka za płot ,jakieś pompy podciśnienia ,turbiny , wy konstruujecie palniki czy prom kosmiczny(radziecki)
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Zdjąć podciśnienie i sprawdzić doładowanie na kompie podczas jazdy
Nie znam tego motoru, ale ta grucha jest zwyczajowo sterowana podciśnieniem przez odpowiedni zawór, jeśli jest sterowanie kierownicą turbiny, wiec to podciśnienie pojawia sie tylko w okreslonych momentach, i obrotach,zależnie od zapotrzebowania mocy. Wążne aby dało się ręką tą sztangą ruszać. Były też rozwiazania sterowania nadciśnieniem. Ale z twojego...
Zmienna geometria jest to sterowanie turbiny (taka gruszka na turbinie) sterowana na podciśnienie, przy dodawaniu gazu ma być widać jak pracuje ćięgno sterowania. Poza tym zawór EGR można zaślepić.
Brak podciśnienia na zaworze, uszkodzone przewody lub uszkodzona gruszka od turbiny. Więcej opcji nie ma. Podciśnienie na zaworze jest, przewody podciśnieniowe założyłem wszystkie nowe. Co do gruszki turbiny to ciśnienia nie puszcza bo sprawdzałem nawet sprężarką ale może jeszcze coś innego jej dolega oprócz nieszczelności bo inaczej to już niewiem...
Mercedes W210 2.9TD 97rok. Czasami jakby zanikała mu moc (słabiej ciągnie). Czy można podpiąć turbinę "na krótko" pod podciśnienie omijając zawór podciśnieniowy który steruje turbiną w celu wyeleminowania jego uszkodzenie?. Czy nic się nie uszkodzi?.
Brak ruchu sztangi to może być przyczyną braku mocy ale nie świadczą w 100% o uszkodzeniu gruszki - mogą być zapieczone kierownice turbiny lub uszkodzony zawór regulujący podciśnienie w gruszce lub nieszczelny przewód podciśnienia idący do gruszki to powoduje że nie załącza turbiny i stąd ten brak mocy.Biały dym może być spowodowany uszkodzeniem Turbiny...
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Fap wyłączony, ale może nie całkiem? Może wstrzykuje płyn i podnosi w ten sposób temperaturę w wydechu. Co ma pompa podciśnienia do uszkodzenia turbiny ? Czasami sterowanie turbiny realizowane jest przez podciśnienie. Poza tym jak ma ubogo to temperatura rośnie. Rozprawa dotyczy silnika zasilanego mieszanką uwarstwowioną, a nie homogeniczną. "Nie mieszajcie...
N75 steruję turbiną, N18 EGR. Przydało by się odczytać błędy że sterownika silnika bo teraz nie wiemy czy problem tkwi w braku podciśnienia czy braku połączenia N75 ze sterownikiem silnika. N75 czy N18 maja 3 krućce - VAC, OUT, AIR. Najbliżej wtyczki jest AIR. AIR ma być podpięte do filtra powietrza ewentualnie może być nie podpięte lub mieć tam jakiś...
maleje z 0.98 spada po zwiekszeniu obrotów do 0.68. Czy dobrze rozumiem że robi się podciśnienie? A tą klapę za ostatnim intercoolerem sprawdziłeś?
Wytwarza sie podciśnienie w skrzyni korbowej siadają turbiny gdzie jest odma. Co z tym zrobić?
Witam. Tematem jest tryb awaryjny w astrze h 1.7cdti z 2005r, silnik isuzu. Auto po odpaleniu pracuje przez kilka sekund i przechodzi w tryb awaryjny. Podciśnienie idące na gruszkę turbiny zostaje odcięte i auto da się przegazowac tylko do 3tys obr. Wymieniłem elektrozawor turbiny, elektrozawor klap wirowych, sprawdzone podciśnienia, sztanga turbiny...
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
układ wykorzystujący ciśnienie/podciśnienie z doltu oznacza że turbina sterowała by się sama - takia sprzeżenie zwrotne - większe ciśnienie przestraja turbine na większe ciśnienie - w efekcie turbina pracowałaby w skrajnym położeniu zestrijenie tego tak żeby pracowało po ludzku byłoby conajmniej trudne jedyna opcja bez użycia elektroniki to spięcie...
Witam Chip na jakiej zasadzie? chip box czy mapa na hamowni? Jak jest sterowana turbina u Ciebie? przez podciśnienie czy jakimś sterownikiem?
Najlepszym rozwiązaniem i przy okazji najpierwszym należało by wg mnie sprawdzić układ podciśnieniowy. Czy wszystkie przewody podciśnieniowe są szczelne i nie zapchane i czy podciśnienie jest prawidłowe. Jeżeli tak, sprawdzamy następnie zaworek sterujący turbiną. A następnie później brać się za turbinę( skoro była regenerowana).. możliwe , że przy regeneracji...
Odłącz podciśnienie i przestanie. Powiem, ten typ tak ma :)
widział pan moje foty silnika i pompy? Dodano po 44 sztanga chodzi delikatnie taka na dole turbiny
podciśnienie turbiny podciśnienie turbiny schemat podciśnienie turbiny sprinter
sterowanie hydrauliczne koparki zacisk hamulcowy ręczny komora hydrostatu zmywarka
adapter bluetooth mackie thump
Samsung UE40D5500 wyłącza się co 2 minuty - przyczyny i rozwiązania Flashing FirstChip FC1178BC USB2DISK Mass Storage Device