Witam.Mam pytanie.Czy w n20 wąz olejowy zasilający turbinę da się wymienić bez demontażu turbo?
Sprawdziłem, podciśnienie jest, zawór się otwiera nie wiem jak to jest w turbo ale myślę że to działa prawidłowo. Mam błąd 4B82 i szukam od czego zacząć, ponoć trzeba sprawdzić przewody za turbo.
Przyczyną może być kończąca się dwumasa. Dla tego szarpie w zakresie obrotów w którym na sprzęgło działają największe siły. Wówczas podczas przyspieszania z lekko wciśniętym gazem odczuwalne jest "poszarpywanie". Podczas mocnego wciśnięcia gazu dwumas zostaje mocniej naprężony i szarpanie nie występuje.
Witam, czy coś się wyjaśniło? Mam dokładnie ten sam problem po tygodniu dpf znowu zapchany i auto nie ma mocy. Olej bierze podobnie 1l na 1000 km Turbo ?
Przepływomierz
Jak spala olej to sprawdz turbo.
Przycięta, zapieczona zmienna geometria. Czyli sprawdź sztangę turbo
Miałem podobny przypadek w bmw. Turbo po regeneracji było, wymiana na nowe pomogła. Jak Ci się chce bawić to odepnij ic i podepnij na krótko kolektor z turbiną i tak wykluczysz na 100 %. Raczej nic z wydechem to nie jest.
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
sprawdź podciśnienia oraz dźwignię turbo
Z tego co słyszałem to bez problemu w modelach 330d i 530d można podciągnąć moc i moment samym programem lekko do 250KM. pod warunkiem że posiadamy nowszą wersje 2996cm 204/218ps
Witam, mam pytanie: czy zacięty fazownik koło VANOS BMW F01 44i Twin Turbo na wałku ssącym spowoduje tryb awaryjny i wypadanie zapłonu na trzech cylindrach oraz czy wymiana nadmienionego koła VANOS rozwiąże problem?
zamontuj lepiej mocniejszy silnik napracujesz się wsadzisz kasy a na końcu może być zwyczajna lipa
muszę kupić cały ten "grzybek" który znajduje się przy turbo....
Kontrolki są daleko od siebie, radio jest oryginalne, aku rozładowuje się przez załączenie któregoś obwodu, po zamknięciu auta, pali się przycisk start stop do uruchamiania, i słychać z pod maski regulator położenia sztangi turbo.
Geometria w turbo chodzi?
Raczej do wymiany, przy takiej podaży jaka jest nie ma sensu regenerować, do tego znajdź dobrą firmę, która potrafi porządnie zregenerować turbo...
Wiec jaki czujnik zastosowac jest najlepiej w takim przypadku, wyciagnac z przeplywomierza czy zastosowac jakis inny,jak tak to jaki? Chodzi o konwersje MAF to MAP DET3 BMW E30 M40 316i turbo.
Za tydzień w sobotę prześlę fotki bo właśnie jade w delegacje ;/ ale turbo działa.
Już poradziłem sobie, uszkodzony był wąż od intercoolera do turbo. Pęknięty na długości 5cm.
Wiec turbo zgon. Ile ma nalotu ?
silnk, pompa, turbo... wszystko...
Sprawdz w komputerze czy masz adaptacja regulatora turbiny I przeprowadź ta adaptację, jak nie to w turbine trzeba uregulować ten nastawnik
Skoro ciągnie dopiero od 2500 obrotów to turbo źle zrobione.
Ok. dzięki za info. Mam cały nowy zestaw nakrętek, oringów i uszczelek od turbo, będą wymienione ;)
no to wyjaśnia sytuację. w takim razie powali na kolana założenie instalacji podtlenku azotu i nitrometanu jako paliwa oraz lekki tuning pod taką mieszankę czyli przede wszytskim nowa mapa kąta zapłonu. Żadne turbo nie zwinie asfaltu tak jak beemka z tym gó...m. Ale silnik może na tym jeździć góra 20 sek. Z resztą co Ci będę mówił. Wystarczyć popatrzeć...
Witam! Otóż w moim BMW e39 520d 136 HP, po wymianie turbosprężarki gruśzka działa na odwrót. Gdy podłączam starą turbinę to tak samo działa na odwrót. A na starej turbinie działało wszytko ok. Chodzi oto że sztanga bo przetasowania się wypycha a nie zostaje wciągana przez pod ciśnienie.
Kolego bez jaj m57 naprawiać nie mając komputera. A wymiana turbo jak nie ciągnie z dołu to ''miszczostwo''. Dodano po 10 Kolego bez jaj m57 naprawiać nie mając komputera. A wymiana turbo jak nie ciągnie z dołu to ''miszczostwo''.[/quote] Co do mistrzostwa to juz raz miałem taki przypadek ze od dołu nie ciągnie i właśnie to było turbo...
Jaka by nie była nie ma problemu zbudowania własnej, podciśnieniowej czy też ciśnieniowej. Grucha z turbo kawałek rury sprężyna tylko trochę zdolności manualnych, w BMW ta przepustnica jest na samym końcu wydechu przewód może iść wnętrzem pojazdu. Audi modele s też taką mają.
Brakuje informacji jakie przeznaczenie jest tego pojazdu .
Moje turbo jest z bmw. Różni się detalami ale jest z z tego samego silnika co Twój i nie było jeszcze regenerowane. Przy 112 tys złamał się wał( wada fabryczna tych silników) kupiłem silnik kpl w turbo zostało w zapasie. Sorki mój błąd. Teraz jest poprawny filmik
Tego poloneza chce zostawić w oryginale. Mam poloneza 1.4 rovera i tam mam turbo od bmw. Słyszałem ze zmieniali dysze w gaźniku i dodatkowa elektryczna pompa paliwa.
Jeśli jest to faktycznie niezależne od pracy silnika to do załączenia jest zegar, pilot lub odbiornik gsm. Może być uruchamiane również z komputera pokładowego samochodu.
Prawda.
https://www.carboncleaningusa.com/diagno... https://www.carboncleaningusa.com/diagno...
Witam wszystkich, problem z jakim się spotkałem w wyżej wymienionym samochodzie polega na tym, iż przy ruszaniu jest bardzo słaby i powmału się wkręca na obroty, dodam że skrzynia automatyczna, gdy już złapie około 2000tyś obrotów to jedzie jak strzała, jest tak przy ruszaniu do przodu jak i do tyłu, co może być tego przyczyną, proszę o pomoc i z góry...
Moze byc waz od turbo dziurawy a Ty wymieniles turbo. Odczytaj bledy jakie ma sterownik.
Żle podpięte podciśnienia do zaworu turbo. Jakieś logi, parametry?
myślisz , że to pompa wtryskowa?
To jest M47N czy M47?? Klapki na kolektorze tylko nie pamiętam czy w tym silniku są. Sprawdził bym jeszcze turbo i wtryski
A skąd te wiadomości że 2.0 150 jest najlepszy? i Najbardziej udany? To jak kolega mówi że 2.0 to w tej cenie jest a4 b6 z 1.8T 150KM i o tamtym silniku są też bardzo dobre opinie. A czy w silniku 2.0 jest turbo?
Rozwiązałeś problem?
Dzięki Seban123 Faktycznie to był czujnik położenia wału :) Śmiga jak należy :)) Teraz pora na rady techniczne jak założyć zestaw turbo do beemki :)
oleju nie łyka dolewam od czasu do czasu po trochu b wiesz jak to jest dołem małe ilosci czasami pojdą to niejest nowe auto ale niebierze oleju do komory spalania. A IC był troche zawalony błotem tak dobrze go nieczysciłem turbo słychac.
myslałem o turbo wiekszym ale musze załozyc wieksze wtryski od 3.0 dci sztuka 400 zł turbo od bmw 330d 2000 zł interkuler + rury 700 i załozenie tego wszystkiego i daje jakies +- ok 5000 zł a podtlenek to kosz 3000 zł max i nie wiem co lepsze
Chyba głupio by było przy zatkanym DPFie pompować w silnik dodatkowe powietrze, nie sądzisz? ECU nie wie co się stało i odłącza turbo żeby nie rozwalić silnika.
Niedawno robiłem takie BMW założona była mała turbina i była kicha. Proponuje turbosprężarkę od BMW 2.5td pięknie się sprawuje. Nie była mierzona ale OMEGA 2.5 v6 nie ma mniejszych szans,auto chodzi na zwykłej instalacji gazowej tylko parownik musi być do turbo. Do BMW jest zamontowana turbina intercoller od BMW 2.5TD chłodnica oleju Blow-off. Chodzi...
Bezpiecznie możesz mieć ciśnienie maksymalne 0.4 bara na oryginalnych korbowodach. Nie zmienia faktu, że musisz zmienić mapy zapłonu i paliwa. Ale do rzeczy: potrzebujesz kolektor wydechowy, turbosprężarkę, zawór Blow-Up, spływ oleju do miski, smarowanie turbosprężarki ciśnieniowe, intercooler. Bardzo temat dołożenia turbo jest opisany na forach BMW....
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Jeśli będzie jakaś nieszczelność w podciśnieniu to nie wysteruje turbo a hamulce będą ok.
Jest z turbo?
Witam mam pytanko mam w moim bmw 524 td silnik z pompą elektroniczną ale silnik padł kupiłem silnik niby taki sam ale mam tam pompe mechaniczną na linke i bez turbo był to zwykły diesel czy jak przełoże pompe elektroniczną do zwykłego silnika bez turbo to bedzie to normalnie działać??
Czy to nie jest ten wadliwy silnik BMW / Citroen co są problemy z rozrządem ? Ten. Co do gazowania THP to w grę wchodzi chyba tylko instalka wtrysku fazy ciekłej.
Sprawdź klapy w kolektorze ssacym, czy działają i czy jeszcze je masz.
Dzień dobry, mam podobny problem, że turbo zaczyna odczuwalnie reagować około 2500 obrotów. Czy ktoś miał podobnie i jak sobie poradził?
Auto jest po mapie, może to oznaczać że potrzebuję innego przepływu powietrza, czy mapa sprawdzona na hamowni? Może potrzebny inny filtr powietrza. Uszkodzenie przepływki powinien wychwycić komputer. Może być nieszczelny dolot turbo i to bym obstawiał.
Załóż turbo albo zmien silnik na większy
Laguna II phII, ostatni wypust, F4R z turbo.
Siłownik ograniczenia doładowania.
Dziura między turbo a kolektorem ? Rozerwało intercooler . Może wąż pęknięty .
Hmm... Założyłem ten temat 14 lat temu... Odsłon jest prawie 70 tysięcy... Miło wspominam lata w których jeździłem swoją BMW z turbiną, ale w temacie się już nie wypowiem bo od 2 lat jeżdżę... elektrykiem i sprawy tankowania oraz turbiny już mnie nie dotyczą, ale pewnie za jakiś czas zacznę się interesować przezwajaniem silników elektrycznych i regeneracją...
Wężyki szczelne . Dolot sprawdzony ciśnieniowo dymem /szczelny Nie dymi nic . Turbo w tym silniku ma nastawnik elektroniczny jak coś.
D407C, D402A, D3FD4 Mapa momentu nie ruszona, CA93C mapa ograniczająca po ciśnieniu na wydechu, CAA6E mapa ograniczająca po temperaturze spalin D5E04 kilkanaście map lambda pominiętych D9E0C kilka map ogranicznika momentu nie ruszone Masz zadane 2.7b z atmosferycznym, dla 70mg paliwa nie osiągnie ci tego doładowania z racji iż nie osiąga tego paliwa...
Wastegate przy turbo oraz jego sterowanie. Zobacz czy pracuje.
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
BMW e30 TANI I ŻADNE PLASTIKI SIĘ NIE TELEPIĄ. Tylko ,że jest strasznie wytłumiony, trzeba fleksą wyciąć blache między siedzeniami ,a bagaznikiem. Polecam 327 z virusem i turbo. (Dopiero wtedy bądzie przyjemność z jazdy :)
Sprawdź turbo czy za szybko nie upuszcza to częsty problem w bmw
Audi A6 1.8 Turbo 150KM/180KM Turbo A3/Golf IV/Leon 1.8 150KM/180KM Turbo Volvo V40 2.0 Turbo 200KM tylko poliftowe BMW E39 2.5 192KM/2.8 193KM/3.0 231KM tylko poliftowe Saab 9-5 2.0 Turbo/2.3 Turbo najlepiej wersje +150KM Jak na razie są to moje typy. A3/Golf IV/Leon i Volvo będą najtańsze w serwisowaniu.
Tam jest ogromny problem, bo z automatów tylko multitronic… Poszukuje auta, które będzie bezpieczne, wygodne i w miarę szybkie. A6 jest ok, ale najlepszy (jak dla mnie) silnik 2.0 TDI nie ma dobrej skrzyni automatycznej. Na jakie modele aut mogę zwrócić uwagę pomijając francuzy? Wiem, że te auta mają dobre silniki, ale wygoda, prowadzenie itd we wszystkich...
Przeglądnąłem wszystko z tych różnych stron, ale poza opisem, że coś takiego istnieje, żadnych technicznych danych nie ma. A może się orientujesz, czy nowy 2-litrowy silnik BMW TwinPower Turbo, ma już zastosowany tenże system, czy jeszcze nie? Jeśli tak, to na niemieckich stronach zlokalizuje interesujące mnie info ;) Dzięki "robokop" za zainteresowaniem.
Byłem przekonany że wyczułbyś ślizgające się sprzęgło. :)
katalizator sprawdzany ? może nadaje się już do wymiany, częsta usterka przez co turbo dostaje po tyłku, gdzie spada moc silnika.
problem z pompa wtryskowa
Autor tematu chce coś do upalania jak sam zaznaczył To niech sobie kupi astre 2 turbo albo jakąś honde albo inne paściochy.
W całym zakresie obrotów brakuje w okolicach 200-300mbar doładowania. Została sprawdzona turbina, wymieniona na drugą w lepszym stanie, wymieniony zawór n75, wężyki podciśnienia sprawdzona szczelność dolotu i przypisany inny 4 barowy mapsensor bo auto jest przygotowywane pod większą moc turbo to GT2260v. Szukałem już wszędzie i wszystkiego i cały czas...
Witam panowie problem sie zaczął w mojej e90 320i N46B20 u mnie 2 tygodnie temu po wyjeździe nad morze dystans 600km po zaparkowaniu i ponownym odpalaniu słychać stuki metaliczne pod pokrywa między obrotami 1200-3000rpm dodam ze najbardziej słychać po przygazowaniu po równomiernym dodawaniu gazu duzo mniej.Po powrocie wizyta w BMW check silnika zero...
U mnie zachowuje się tak samo ja na filmiku, teraz mam iną e46 na turbo i jak ją zrobie to sprawdze jak tam to idzie.
MAP od opla się nie nada,prędzej od BMW TDS'a
Nie wiem jak w BMW, ale w VAG każda ingerencja w nastawnik czy turbo kończy się na serwisowej adaptacji sterownika turbiny do samej turbiny, a potem całej turbiny ze sterownikiem do ecu auta. Inaczej jest tak jak opisujesz.
Nie dawka jest przelana przez fabrykę tylko grzebaczy/regeneratorów pomp i wtryskiwaczy. Wydatek pompy ustawiają bez wtryskiwaczy i robią poprawkę na plus, a wtryskiwacze często na tanich, dziadowskich końcówkach i stąd kopcenie na czarno. Dobry prawidłowo wyregulowany silnik z gazem w podłodze dochodzi do granicy dymienia, czyli coś z komina widać...
Bzdury tu takie widzę, że szok. Jesli chodzi o komfort i jakość wykonania to audi. Dużo lepsze materiały wykończeniowe i ciekawsza stylistyka. Wygląd: kwestia gustu, ja wolę e46 Miejsce w środku: audi, e46 jest ciasne jak cholera. Silniki: remis, jeden i drugi spali od 5l w trasie do 7-10 w miescie jak lubimy dać w palnik. Trwałość podobna, awaryjność...
Czy do m40 lepiej zalac olej 0W czy tez 10W60 syntetyk CASTROLA polecany do BMW M-Power? Problem to klekot rowniez po konwersji dzwigienek od M43. BMW E30 M40 turbo http://obrazki.elektroda.pl/9290333500_1... http://obrazki.elektroda.pl/7025436300_1...
flaszki się koledze mażą jak bym czekał na odpowiedz ponad rok od rozpoczęcia posta to auto by zakwitło a co do przepływki mam 99r. i do jej wady bmw się przyznało metod naprawy jest wiele bo ja mam dla przykładu przepływkę którą bmw dodalo jako zamiennik po prostu trzeba ją umiejętnie zaadaptować poprzez zmiane numeru w kompie za co flaszka należy...
Witam może ktoś będzie wiedział czy do bmw X5 z 2005r możemy włożyć silnik z 2003 M57 306D1, pierwotnie był w nim silnik 306D2.218 ps ,oczywiście zamierzam przełożyć turbo pompe wtryski
Witam turbinke mozna zawsze rozebrać. Jesli zacina się w górnym i dolnym zakresie to pewnie nazbierało sie nagaru. Mozliwe, że wtryskiwacze się podadaj lub pompa paliwa. Czarny dym pokazuje sie nawet w zwykłm dieslu wtedy kiedy silnik ma ciężkoko przetrawic obciążeie w stosunku do momentu obr. Jak jest kiepskiej jakosci paliwo to tez sie tak dzieję...
odkopie trochę tamat, będę robił podobna modyfikacje dodatkowo montując zaślepki z BMW do tylu (połączenie dekiel-kolektor) oraz montowa Oil Catch między deklem a turbo. Chce wymienić tez te męmbrane pod deklem i tutaj pytanie do was (szczególnie Przemo) jak najlepiej ten dekiel otworzyć? obcinałeś go czy normalnie rwałeś ten dekiel żeby go oddzielić
Witam. Problem polega na tym że auto na wolnych obrotach drży a turbo załącza się przy 3tys obrotów. Koło pasowe nowe z tłumikiem drgań, klapy wirowe wycięte i wycięty jeden katalizator. Przy rozpędzaniu załóżmy na 3biegu wskazówka dochodzi do 3tys jest takie jakby sprzęgło na chwilę się ślizlo czyli słyszalny wzrost obrotów i wtedy zaczyna turbo pompować....
edytowałem, jest original, egr przynajmniej zrobiłem dobrze, już błędu nie wywala bo zaślepiony :) chciałbym aby w mieście w zakresie 1200-1600obr palił mniej, wtryski zostawić w spokoju i turbo dać więcej ??
Turbo nie pluje olejem. 3 termostaty sprawne. EGR sprawny i jak ostatnio sprawdzałem, to wcale nie brudny. Jedynie wtrysków na maszynie jeszcze nie sprawdzałem. Właśnie szukam specjalisty w okolicy.
Wszystko jest możliwe. Jak był "pałowany" i nie było dbane o olej to jak najbardziej coś mogło się zużyć lub uszkodzić. Ale nie samym zużyciem silnik potrafi olej brać. Jak już wspomniane może być to przez uszczelniacze zaworowe, nawet po opisie to na to wskazuje. Zobacz też czy dolot nie jest w oleju (mogło by to wskazywać na turbo, odmę). Pierścienie...
To może szukać coś z 1.8 turbo? Czy później w Audi były jeszcze jakieś dobre benzyny? (at)kantylena BMW N47 miało przebieg 180 tys km wtedy a Audi prawie 400 tys może to miało wpływ. Za to Leon 1.4 miał podobny przebieg co BMW ale jechał tragicznie. Co ciekawe w ramach ciekawostki dodam, że to audi dobija do 500 tys km i to na fabrycznym łańcuchu rozrządu....
dlaczego Sony wycofało się z produkcji oryginalnych laserów. Odpowiedź jest prosta: Koszt produkcji w chinach jest niższy. czy to jest stary laser czy chamska podróbka ? No, może nie taka chamska, ale podróbka - a raczej laser nieco niższej od najlepszych jakości. Sony lasery rekomendowane dla serwisów pakuje w pudełka z grubej, sztywnej, beżowego...
Myślałem, ale BMW dużo pali, dlatego mniej przyglądałem się tej marce, aczkolwiek w ulubionych miałem jakieś egzemplarze, tylko daleko ode mnie to, że dużo pali to jest mit. owszem benzynowe silniki mają sześć cylindrów, także te spalanie według praw fizyki musi być nieco większe, ale można kupić z silnikiem diesla, który jest dosyć oszczędny. Ogólnie...
Witam mam problem od jakiegoś czasu z moją X3 2.0d w zakresie dość użytecznych obrotów tzn 1800-2200 rpm często zamula spada moc po przekroczeniu tych obrotów jedzie normalnie, ciągnie. Czasem wystarczy zdjąć nogę z gazu wcisnąć jeszcze raz i jedzie normalnie. Dziwny temat, auto mam od nowości 2007r ma najechane 96 tys km, i takie tematy się dzieją....
Witam mam taki problem z autem jest to freelander 2001 turbo diesel bmw Otóż rano chciałem pojechać do pracy a tu ani rusz rozrusznik kręci normalnie ale nie chce zapalić.Po powrocie znowu spróbowałem po 5-7 sekundach kręcenia zapalił chodził normalnie zgasiłem go próbowałem z znów odpalić zapalił na chwilę i zgasł.Co może być z nim nie tak ? pompa...
Ściągnij przewód intercoolera i zobacz czy nie ma tam czasem oleju. Przy tym przebiegu może lać turbo wtedy regeneracja demontaż miski czyszczenie smoka i po problemie ;) .
Kompensacja podlaczona a cisnienie nieznacznie spada a chcialbym zeby mocno rosla. Silnik BMW E30 M40 316i turbo. Wtryskiwacze pracuja FUULGROUP a wiec na wolnych obrotach potrzeba szybkich wtryskiwaczy. Natomiast na wysokich obrotach wkrada sie blad WTRYSKIWACZE CALKOWICIE OTWARTE. zEBY CICNIENIE lpg zachowywalo sie jak cisnienienie benzyny wtedy byloby...
Mam problem z turbo!Nie wkręca sie mimo,że wymieniłem filtr powietrza!Działa gdy go nie ma!
Jak możecie porównywać kulture pracy silnka BMW w TDSie do VW czy audi 1,9TDI. Przecież te TDI to traktorki takie, Turbo dziura wielka itp, a w bmw od dołu ładnie ciągnie do góry, mówie o silnikach 2,4 starszych i tych nowszy 2,5 TDS, bo te starsze 1,8 TD to słyszałem o nich różne opinie. Kumpel ma od nowości 2,4 TDSa wysłużoną E36 chyba 95 rok na budziku...
Były seryjne Calibry z napędem na obie osie i silnikiem 2.0 16V turbo, jak chcesz to raczej idź tą drogą, silnik z BMW sprzedaj i zainwestuj w Calibrę...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo turbo zetor
odkręcić tablica volvo silnika programy drukarek samsung
myphone hammer pralko suszarka
Napięcia na kostce EGT Fiat Ducato 1.6 JTD 2007 Montaż kół zębatych w zegarku kwarcowym zasilanym AAA