Dodaje logi z doładowania i wydaje mi sie że jest słabę.. Jesteś blisko rozwiązania problemu. Mało wydajne "turbo" !
Przyczyną braku mocy okazała się turbo sprężarka.
Czarny dym czyli dolot i wydech do sprawdzenia czy jest drożny szczególna uwaga na turbo.
Sztanga reguluje łopatkami w turbo. Jeżeli ruch nie jest płynny tzn, że turbo do czyszczenia.
Turbo dławi spaliny innej możliwości nie widzę .
Zobacz tu https://www.youtube.com/watch?v=JQOTHP3K...
Witam, mam taki problem.Przy pewnych obrotach samochód przestaje ciągnąc powstaje dziura a po chwili idzie dalej.Czy to może być wina turbo?
Zawór egr, klapa gasząca, rozwarstwiony wąż od turbo. itd
To uważasz, że rozrząd OK? Cały ten zbiornik na filtr paliwa chcę wymienić za tydzień, tak czy inaczej. A kopcił na biało już wcześniej. Płynu od chłodnicy nie ubywa, oleju też nie. Może turbo już siada?
Poddała się gruszka podciśnieniowa sterująca geometrią turbo.
W dolocie za turbiną jest olej ??? ( w kolektorze) bo jak tak to turbo pluje olejem ...
180A były np 2.0 tdi (BMR) z Passata pytanie czy mocowanie z TDI przypasuje to 1.8 turbo.
problem rozwiązany, naprawili w serwisie ale niechcieli zdradzić szczegułów
sprawdzałem, ale nic nie widać :(
Komputer był podpięty pokazało że turbo doładowuje o 100 barów za mało
Czy przez zużyte uszczelnienienia pompowtrysków realna jest taka wysoka konsumpcja oleju silnikowego? Uszkodzenie uszczelnień pompowtrysków to problemy z odpalaniem i właśnie dostawanie się oleju do paliwa. Ale w tym przypadku bardziej bym stawiał na pierścienie albo uszczelniacze. No chyba że to turbo puszcza w wydech.
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
Laguna ll FL. Blacha jak w nowym aucie, silniki 2,0 dCi ok, 2,0 benzyna135KM lub turbo 170KM.
TAbela kodów błędów dla tego silnika to ze sto pozycji. Każdy błąd zapala kontrolkę MIL. Więc opiniowanie że to egr czy Turbo czy inny kłopot to strzelanie w ciemno. Podłączyć interfejs i będzie sporo wiadomo
Nie wyjmiesz glowicy jak nie odkrecisz turbiny.
https://obrazki.elektroda.pl/4996222800_... Przyczyna znaleziona
Z tych co zostały wymienione to jedynie Astra J 1,4T, ale ma turbo.
Turbo lub nieszczelność w kolektorze dolotowym. Do sprawdzenia.
Witam, Posiadam Passata B6 2006r silnik 1.9 TDI 105km oznaczenie BLS. Mialem robiona glowice, gruszke turbo, usunięta chlodnice spalin. Mam nowe wężyki podciśnienia, szukam schematu jak to podlaczyc aby turbo zaczelo poprawnie dziala . Nigdzie nie moge znaleźć so mojego silnika schematu.
Weź zrób jakieś logi lub podaj inne ważniejsze parametry.Problem może z turbo lub podciśnieniami.Napisz normalnie że turbo dziura a nie jakieś czujniki.
A masz możliwość zrobić logi? Zrób sobie dynamiczne grupy 011, 003, 008 i wrzuć może po tym ktoś pomoże Ci zdjagnozowac.. Z pewnością sam zobaczysz na nich jak turbo działa czy pompuje tak jak powinno...
Kierownice turbo nie zacięte? Zawór sterujący działa?
Z wydechem jest wszystko ok, jest drozny
Nie no zgadza, ale trzeba patrzeć realnie 2700 kosztuje nowe turbo: [url=https://www.turbosprezarki-nowe.pl/...
Sprawdziłem i chodzi
witam najczestrza przyczyna tkwi w elektrozaworku i silowniku turbiny. elekrtozawor kupisz na allegro za pare zlotych . Turbine mozna wyjac i wyczyscic , oczywiscie kierownice powietrza i nic wiecej. Przed rokiem robilem taki ,,zabieg,, i turbo dziala do dzis
Podaj kod silnika.
To że padły wtryski zaraz po dwumasie to tylko efekt zarządzania jakością . Spytaj jakiegoś mechanika Passat B6 zszedł z wytrzymałością przy 200-250 tyś km nagminnie pada dwumasa (jak nie wcześniej) wtryski ,turbo. Do tego awaryjny/niedopracowany 2.0 TDI jak i TSI .
Wszystko jest możliwe. Ja zacząłbym od sprawdzenia czy kierownica zmiennej geometrii łopatek w turbo nie ma oporów ruchu.
Rozwiązanie powyżej.
Oby nie... Bo w razie czego turbo drugie mam... A jak nie, to piec na gwarancję i tyle. Dodano po 32 Oby nie... Bo w razie czego turbo drugie mam... A jak nie, to piec na gwarancję i tyle.
Mogę prosić o odświeżenie linku sam naprawiam passat b5 fl Potrzebuje wymienić kierownice od turbo. Niby wiem jak ale wiadomo, wiedzy zawsze mało
1,8 turbo 20v nie występował w golfie V ani Passacie B6 itd to sa starsze budy, ale pewnie kolega ma na myśli 1,8 tsi to jest syfiasty silnik, lpg nie założysz za normalne pieniądze i ogólnie zapomnij o nim, masę problemów, wad, remonty po 10 tys zł itd. Może warto poszukać coś spoza vaga? Dołożyć trochę i można się rozglądać za Bravo 1,4 tjet (tak...
Nie robiłem nic właśnie muszę zobaczyć co tam trzeba złączyć. Turbo patrzylem obraca się luźno ale jest dość spory luz wzdłużny. Ciasno tam wszędzie. Spróbuję obejść na początek n75. A kolega to chyba Passata mi pomagał ogarnąć z tego co pamiętam 🙂
co do usterki to juz wiem co to jest za niskie cisnienie doladowania usterke ta powoduje przetarty waz od turbo do intercoolera przetarl sie o waz od klimy wymienie na nowy i zobaczymy co bedzie koszt nowego w serwisie 307zl
Diagnostyka polegała na odczytaniu błędów??? W jakim przedziale obrotów? Jak tłoczy turbo? Jak czyta przepływomierz? Ogólnie mało danych !
Skopana regeneracja turbo , ja od jakiegos czasu zakładam tylko nowe turbiny i jest bosko
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Dzięki bardzo.Ciekaw tylko jestem czy diagnostyka coś wykaże...Miałem już problemy z turbo czy możliwe że to właśnie wina turbiny?
Tez miales jakies brzeczenie? U mnie jest jak turbo zaczyna ladowac i cos wpadaloby w rezonans... Jakbym delikatnie przyspieszal to nic by nie buczalo...
Witam. Posiadam Passata B6 z silnikiem 1.9TDI BLS 105km z 2006r. Robiłem remont silnika, przy okazji pozbyłem się chłodnicy spalin. Potrzebuje pomocy/schematu jak prawidłowo podłączyć przewody podciśnienia, tak aby turbo prawidłowo pracowało. Dodam, że mam nowy zawór N75 oraz nowy przepływomierz BOSCH. W necie znalazłem taki obrazek, ale nie bardzo...
Witam, Jestem już w polsce z tym paskiem, nic nie dało przegonienie go na trasie, z uwagi na to że nie robiłem tego nigdy i niechciał bym czegos zepsuć mam pytanie czy podjął by sie ktos czyszczenia tego turbo? prosze w miare możliwosci o szybką odp.
Jak zwykle lamerzy opanowali temat. A wystarczy sprawdzić : Korekcję na wolnych Ciśnienie turbo w całym zakresie Żarówki świec i czeka-czy obecne
Zamiast Passata to lepiej A4 B6 1,8 turbo - konkret silnik, dobry do lpg Można pomyśleć o Octavii RS 1,8T z kufrem, to już jest konkret 180 koni, w środku fajna a całość bazuje na golfie iv więc części tanie jak barszcz, no wiadomo turbo ale ogólnie płyta G IV Volvo S40? 2,0?
"carrot miałeś rację po wyjęciu pompowtrysku, widoczna była ropa w cylindrach, po przekręceniu kołem na 5 biegu, wydmuchało ropę i silnik normalnie się kręci nawet rozrusznikiem, uszczelnienia były poprzecinane na pompowtryskiwaczach i był duży brok w gniazdach, kolejna sprawa to wgłębienia w szklankach, są bardzo powyrabiane, po odkręceniu miski wszystko...
Turbo regeneracja - 1200zł pompowtryski - 400-600zł za sztukę intercooler - 400zł Szukaj drugiego silnika.
Witam. Posiadam już prawie 10 lat mojego Passata B6 1.9 BLS i od 6 lat nie mam DPF-a oraz jest zaślepiony EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin od czasu, gdy DPF zaczął się cyklicznie zapychać. Po "operacji" obawiałem się smrodu spalin, lecz o dziwo, było prawie niewyczuwalne względem wcześniejszych zapachów. Ostatnio niestety pojawił się problem,...
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Czyli turbo dobrze pompuje? synchronizacja, czyli poluzować trzy śrubki na kole od wałka rozrządu i delikatnie ruszyć tak? Dokładnie o to chodzi. Obracając wałek wałek w prawo, kąt synchro idzie na minus. Kręcąc w lewo leci na plus. Śruby mocujące koło powinny być dokręcone momentem 25Nm(o ile dobrze pamiętam).
właśnie wydaje mi sie, ze to moze być zespół zaworów, bo zobaczyłem, ze jak włączam test egr to grucha od turbo też sie porusza. Musze podmienic, zespól zaworów, ale narzie takiego niemam
Witam, mam wielki problem z swoim Passatem B6 2.0 TDI 140 KM CBAB. Chodzi o to, że na zimnym silniku wszystko jest ok, a jak się rozgrzeje do 70 stopni, to przerywa, szarpie, a nawet potrafi zgasnąć, wywalić tryb awaryjny i tyle. Odpalasz auto, dasz mocniej gazu, szarpie i znowu potrafi zgasnąć, a im bardziej gorący, tym bardziej szarpie. Sprawdziłem...
Czerwone blachy musiałby być, bo jak jechać na badanie techniczne? Brać lawetę za 150 zł? A co Passata podobno turbo padnięte + jakiś wariator rozrządu, reszta ok, w 5 tys się całość zamknie. A to nie jest 1,9 tdi z pokrowcami na fotelach i na stalówkach, on ma xenony, automatayczne światła, skórę, 18 calowe felgi, no i 200 koni teoretycznie pod maską,...
Witam serdecznie. Chciałem was prosić o pomoc w chiptuningu Passata B6 z automatyczną skrzynią Tiptronic. Silnik Turbo Diesel 1900 cm3 130 KM. Jak na razie staram się coś poczytać na ten temat, jednakże nie znalazłem za dużo materiałów. I teraz mam do was pytanie: Jakich programów, programatora używać ?? Czy jest w stanie ktoś przesłać mi wsady do tych...
Witam wszystkich, mam problem wynikający z tego iż słyszę świst za każdym razem gdy gwałtowanie zdejmę nogę z gazu, dziś zauważyłem w drodze do Bielska, że auto nie przyspiesza tak jak należy (jakby jechało bez turbo) Gdy wracałem po ponownym uruchomieniu wszystko było ok. Co może być przyczyną? passat b6 1.9 tdi 105 km 2007 rok kombi fabrycznie bez...
Motor to 1,8 bez turbo, 125 Kg Symbol to ADR Kanały sprawdzam Vag-iem, wspomniałem o tym wyżej
Miałem identyczny problem z Borą 2003 też 130 PS. Nie znalazłem przyczyny. Odłączałem nawet na próbę katalizator. Sprawdź ciśnienie doładowania - u mnie wyliczone było dużo wyższe od rzeczywistego. Dopiero po osiągnięciu wysokich obrotów (3000) ciśnienia zgadzały się. Wczoraj właśnie dzwonił do mnie właściciel tej Bory i powiedział, że zostawił ją w...
Witam ja mam problem z passatem.b6 variant 2006 r. Mianowicie podczas jazdy i dodaniu gazu wylatuje mi dolny wąż od dolotu do intercoolera auto momentalnie traci moc na skrzyni DSG autem nie da się jechać . Miga w trakcie jazdy kontrolka świec żarowych. Po powrocie do domu próbowałem założyć ten element . Na postoju auto i turbo pracują obroty powyżej...
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
Kurcze gdyby tak było to silnik zatarty a co za tym idzie do wymiany ? Silnik i turbo, trzeba ocenić, czy kupować używany silnik, czy ten remontować. Bądź optymistą, moze to coś mniej poważnego.
Klasyczny Not lauf turbo nie zbija ciśnienia do wartości zadanej. Na pewno sztanga chodzi bez zacięć i opóźnień? Błąd wystąpił sam czy po jakiejś naprawie?
kolego- jak pisalem poprzednio - wszystko mozna ;-) ale... do silnika 1,8t potrzebny jest bardzo dobry fachowiec i bardzo dobra instalacja lpg (koszt pow.4000 - muszą być podzespoły najwyższej jakości). przy silnikach z turbo to jest najważniejsze ;-) lepiej juz kup ten z silnikiem 2,0 (bez turbo) i załóż instalacje a nie bedzie problemów ;-)
Podaj wreszcie podstawowe parametry w liczbach a nie stwierdzeniu że jest ok. Jak pompy sprawne to tylko turbo zostaje. Sprawdzałeś chociaż czy sztanga chodzi w całym zakresie? Znowu cyferki, jakie ciśnienie doładowania wymagane, zamierzone i rzeczywiste.
Dzis bylem u mechanikai dal mi na katrce takie dane : 00898 activation a/c compresor speed difrrence too great 08577 mailfuncion in cooling system 00665 turbo super charger boost sensor circuit control limit not reach - ten blad zapewne nie ma nic wspolnego z klima chyba chodzi o czujnik od turbo ale nie jestem pewien jesli wiecie o co chodzi to napiszcie...
Witam !Mam Passata B6 2.0 TDI jak jest zimny jest ok.Nagrzewa się do ok 80 stopni,odcina go nie ma czym jechać turbo chodzi na jałowym ale wkręca się tylko do 3 tys obrotów.Obroty są na 1200 cały czas nie niżej ,ciężko go się odpala trzeba chwilke pokręcić i łapie obroty jak stary diesel .Wcześnie migała mi kontrolka świec żarowych ale tylko jak odpalałem...
Sprawdzę rano ale przy wymianie turbo cały układ był rozbierany i myty. Przewody nie były sparciałe ani uszkodzone. Ale dla pewności sprawdzę ich szczelność. Tylko czy dziura w przewodzie nie powodowałaby muła od samego dołu ?
Nie wiem jak jest w 1,9, ale w moim 2,0 TDI B6 przerabiałem wybuch oleju zmieszanego z ropą w przewodach turbo ( nagły wybuch w czasie jazdy, potężny obłok szarego dymu z tyłu samochodu i przyspieszanie samochodu bez udziału kierowcy). Na szczęście udało się mi zdusić silnik i skończyło się na strachu. Efekt - regeneracja turbosprężarki, duże koszty...
Witam. Regeneracja zacisków okazała się nie taka straszna. Zrobiłem to bez komputera. Po zdemontowaniu zacisku torxem t30 wypchnąlem zabrudzone, zapieczone tłoczki, wszystko przeczyściłem, przesmarowalem i poskłladałem na zestawach naprawczych. Jedyny problem był z odkręceniem rurek pomiędzy zaciskiem a przewodem elastycznym. Rurka stalowa powleczona....
To że turbo po regenacji nie znaczy ze napewno nie puszcza oleju. Ja też obstawiam jak koledzy powyżej że spala ci olej, chyba że dymi na biało to może być uszczelka pod głowicą. Sprawdź np. po trasie czy nie spada ci stan oleju w silniku. Napewno dolewka innego oleju niż był w silniku nie ma nic do dymienia z wydechu.
Z tym że tutaj jest jakieś pomylenie pojęć. nie ma czerwonego 2,0 FSI (przynajmniej pierwsze słyszę) 2,0 TFSI tez jest jedno. Sprawa jest prosta 2,0 FSI = 150 koni (wersja wolnossąca) 2,0 TFSI = 200 koni (wersja doładowana) po 2008 powstało 2,0 TSI = 200 koni (nowsza generacja silnika 2,0 tfsi) literki czerwone występują tylko w wariantach 1,4 tsi lub...
Tomasz ma napewno, ale jak to by było to to kontrolka na desce pokazała by się odrazu. wracając do tematu, turbina gwizdała od samego początku czy zaczeła później? Tak jak któryś z kolegów napisał sprzwdź układ dolotowy do turbiny i za turbiną do kolektora ssącego( nieszczelności), i jeszcze jedno, zawór EGR i tzw. klapka zamykająca przed kolektorem....
Witam Podpinam sie pod temat mam identyczne objawy w Passacie b6 1.9 Tdi 105 KM model BLS wymieniłem już filtr paliwa 2 razy bo myślałem ze sa zapchane za pierwsza wymiana wydawało sie ze sie uspokoiło ale objawy wróciły po jakimś 1000 km i wczoraj znów wymieniłem ale objawy sa od razu następnego dnia wiec filtr odpada błędów nie ma w ecu turbo ciągnie...
Witam mam problem z passatem b6 1.9 tdi bls 2007rok gdy go kupilem jakies 4 miesiace temu przycinala mi sie geometria na turbienie i turbina dziwnie gwizdala, sprawdzilem szczelnosc ukladu i wszystko bylo ok wiec dalem turbine do regeneracji po regeneracji na drogi dzien dzialo sie to samo czyli ten dzwiek powietrza wracaacego sie do filtra. Po jakims...
Podłączyłem strzykawkę z rurka i założyłem na gruszkę. Wyciągając powietrze sztanga opadała na dół dość znacznie, myślę ze spokojnie z 2cm, i tak została do czasu kiedy spuściłem powietrze. Taż ze turbo raczej żyje. A jak sprawdzić czy nie schodzi ciśnienie na przewodach odchodzących od gruchy, oprócz wizualnych oględzin. Wcisnąć w wężyk co wchodzi...
Witam! odświeżam temat prosząc was o pomoc, bo już nie wytrzymuje. Auto passat b5fl 1.9Tdi AVF 2003r oryginalny przebieg 210tyś. Objawy: Ciężko pali na zimnym silniku..., a jak już odpali to nierówno pracuje przez chwilę (temp poniżej 0) gdy ciepły objawy nie występują. Zrobione: wymienione sprzęgło, Egr (tu również wyczyszczony kolektor), Przepływomierz,...
Witam, Od tygodnia samochód zgłasza błąd czujnika ciśnienia doładowania. W log10(silnikowej) ciśnienie pokazuje ok 2197 bez znaczenia czy włączony czy wyłączony silnik. Totalny brak mocy, turbo w ogóle nie wstaje. Zamówiłem czujnik w ciemno ale jakiez było moje zdziwienie kiedy nie potrafię go zlokalizować. Od góry, od dołu, na odlocie, za dolotem,...
https://rapidshare.com/share/0780072F79C... W tym pliku są zrobione logi. Nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Najpierw blok 13, 23, 18 na postoju potem podczas jazdy. Następnie blok 3, 10, 11 na postoju a potem w czasie jazdy. Dodatkowo żadnych błędów komputer nie widzi. W czasie przyśpieszania na 1 i 2 biegu między 2 a 3 tys obr. nie...
Witam, problem rozwiązany. Turbo pojechało jeszcze raz na ustawienie osobiście zawiozłem i wyszła koza, turbina się dusiła spalinami. I auto chodzi bez zarzutów. Zderzak był za nisko przez przesunięcie muszli A ja tyle szukałem, jak za pierwszym razem wróciła z ustawienia założyłem i było jak było. Po prostu w czasie transportu kurierem musiała spaść...
witam Ojciec chce kupić passata B6 ale nie moze zdecydować sie na silnik wybiera pomiedzy 1.8i a 1.8T i chce założyć gaz, tu pojawia sie problem bo: do 1.8i gaz (sequent) kosztować bedzie ok 4 tyś zł a do silnika turbo 6 tyś. i tutaj rodzi sie pytanie czym jest to podyktowane, dlaczego taka jest róznica w cenie? jaka jest róznica w instalacji? czy tylko...
Witam wszystkich zainteresowanych ;-) Także mam ten sam problem z moim passatem to znaczy dymi na niebiesko bierze olej i przy starcie zimą ciężko odpalal nie sa to swiece bo juz wymieniłem nic nie poprawiło się. Pompa oleju naprawia turbo zjechało się po 5 minutach jazdy bez smarowania to trzeba było nowe DPF wyciety i usunięty z komputera. Przy dynamicznej...
Witam! Mam passata z 2007r 2.0 turbo benzyna 200 koni. Auto ogólnie stoi nie używane. Ponieważ mamy zimę martwi mnie akumulator. Chciał bym go odłączyć, jednak nie jestem pewien czy mogę. Szukałem informacji w sieci i zdania sa podzielone, poza tym nie bardzo ufam poradą z for no name. I jeszcze zastanawia mnie jak ja mam to auto otworzyć jeżeli nie...
Masz albo zawór pojedynczy albo wielozawór do sterowania turbo i egr i do prawidłowej pracy musi dostawać powietrze aby siłownik (gruszka) mogła się cofnąć, wszelkie zakłócenia w działaniu tego układu skutkują albo błędami albo brakiem prawidłowych osiągów, kiedyś dostałem do wymiany egr w Fordzie bo komputer wskazał błąd i wg wszelkich wskazówek serwisowych...
Witam. Problem z dpf. Podczas odpalania nie zapala sie kontrolka filtra a chyba powinna. Po podłączeniu vag can pro nie ma żadnych błędów natomiast temperatura za i przed filtrem pokazuje -276st. C, stopień zapełnienia 0 ilość popiołu 0 rożnica ciśnień 0. Ostatnio miałem awarie turbo i zdjąłem dpf i jest w środku pełny i masakrycznie zarośnięty sadzą....
Wcale nie jest "dwojaka sprawa". Popatrz na oznaczenia modeli: 35i - to B4 3B - to B5 3BG - B5 lifting 3C - B6 Przepraszam, ale strasznie drażni mnie takie błędne określanie modeli. To że handlarze stanowią znaczną grupę w branży motoryzacyjnej, nie znaczy że mają rację i trzeba wszystko grzecznie za nimi powtarzać.
Kolego ja miałem podobnie, Passat 2003 B5 fl 1,9 tdi. W moim przypadku był wykrzywiony jeden korbowód i nie było prawidłowej kompresji. Według mechanika przyczyną wygięcia korbowodu była awaria turbosprężarki ponoć puściła olej na ten tłok i oleju nie da się sprężyć no i coś musiało puścić. Dzień wcześniej podczas sprawdzania poziomu oleju w silniku...
Witam Podpinam sie pod temat mam identyczne objawy w Passacie b6 1.9 Tdi 105 KM model BLS wymieniłem już filtr paliwa 2 razy bo myślałem ze sa zapchane za pierwsza wymiana wydawało sie ze sie uspokoiło ale objawy wróciły po jakimś 1000 km i wczoraj znów wymieniłem ale objawy sa od razu następnego dnia wiec filtr odpada, błędów nie ma w ecu turbo ciągnie,...
Witam, problem mam z pasiorem b6 2.0 bmp 8v. Wczoraj wyciąłem dpf, widziałem wczesniej ze autko zostawia z tyłu często siwo. Teraz od razu po uruchomieniu w garazu trzeba praktycznie uciekac tak dymi skurczybyk. Czy to mogą być uszczelniacze zaworowe? płynu chłodniczego nie ubywa nic, jest czysty. Turbo tez mi sie wydaje ze raczej nie. Na pewno nie...
Warto pakować się w coś takiego ? https://allegro.pl/oferta/turbina-passat... Na każdą turbosprężarkę udzielamy 12 miesięcy pisemnej gwarancji bez limitu kilometrów. Na życzenie klienta do każdej turbosprężarki dołączony jest protokół wyważenia oraz kalibracji turbosprężarki. Wiem że muszę wymienić jeszcze...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Vw passat b6 2.0tdi (BMP) 2005-06r. Problem wystąpił po nazwijmy to remącie silnika. Odstawiłem auto na warsztat na wymianę uszczelki pod głowicą i Regenerację turbo. Co się okazało że głowica jest uszkodzona, ale to mało istotne. Mechanik stwierdził że turbina i głowica uszkodzona została przez zapchany DPF...
dawno nie zagladalem, a tu nowe wiadomosci :D nie wiem czy pomoze, ale scigalem sie z paskiem b6 z 2006. 2.0 w benzynie, tez 150 koni. probowalismy sie na krutkim dystansie(jakies 300 m), nowszy ruszyl pierwszy, ale go wyprzedzilem. a jak sprawdzic turbinke, czy jest zapchana?? musze sprobowac jeszcze raz rozpedzic go troszke kiedys. nie chce wstawiac...
Dodam jeszcze że sprawdzałem sprawność turbiny przez program vcds i jej praca była w zakresie 90,3-9.9 % i niby wg podpowiedzi mieściło się w normie ale jak czytałem o tym pokazywali że mają zakres od 99 jakoś do 0. Dotykając sztangę podnosiła się i opadala płynnie a samo turbo słychać ale nie jakoś głośno czyli wydaje się dobre- tym bardziej że jak...
Dziś osobiście widziałem forda mondeo (najnowszy model) na angielskich tablicach z rury wydechowej umieszczonej po prawej stronie wystawała niebieska bardzo rzucająca się w oczy guma założona na rurę 3 czujniki umieszczone w niej i 4 dołożony w odległości kilku centymetrów gruby kabel z jakąś sondą - czujnikiem, który prowadził do bagażnika, jechałem...
Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gBaMkSLu... Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu)....
Dzień dobry, mam problem z moim Passatem 1,9tdi BXE, stan licznika 300 tys. km, auto stoi u mechanika i niestety jeszcze nie mam pełnej diagnozy. Sytuacja wyglądała następująco: stojąc na czerwonym świetle, na luzie - nagle coś zazgrzytało, za sobą zobaczyłem czarny obłoczek, zapaliła się kontrolka Workshop i zaraz wszystko się uspokoiło. Następnie...
Dokładnie - sprawdziłem i w cenie do 12 000zł 2.0 benzyny się nie kupi..same 1.8. Czy taki motor 1.8 nie radzi sobie? Nie wiem o jakim aucie do końca mówimy - jeśli o Audi A6 C5 to tam nie było silnika 2,0/130, ten był w A4 B6/B7 W A6 masz 1,8 20V zwykłe + turbo a dalej wielkie litraże, 2.4 albo 2,7TT albo 2.8...4.2 itd.. 1,8T 150 spokojnie kupisz,...
I ja powoli przymierzam się do zmiany mojego dziadziusia VW Passat B5FL Highline 1,9TDI 131qcy na Audi A6 C6 2,0TDI... Jeżdżę paskiem od ponad 5 lat (a mam już nalatane 300kkm) i nie wiem co to serwis. Jednak po doświadczeniach z firmowymi passatami B6 2,0TDI, po przeczytaniu kilku forów, po dyskusji z mechanikami z DIESEL SERVICE z moich okolic mam...
passat turbo turbo passat passat niedoładowanie turbo
jetta drzwi naprawa tylnej belki sandisk secure
df038 renault licencja firmware slicam
Mrugające LED DRL w Kia Rio - przyczyny i rozwiązania Czas pracy silnika 36V 250W z baterią 36V 13Ah